PDA

Volledige versie bekijken : [Prono] Tour de France

Badday
5 juli 2007, 21:17
zoals vorige jaren wil ik graag weer een prono houden over de Tour.

Bedoeling: Post dagelijks 10 namen met de kandidaten volgens jou voor de ritoverwinning in willekeurige volgorde.

Post wie na de rit in de gele, groene, bollen, wit zal rijden.

Uitleg puntentelling volgt morgen.

1e rit is een proloog in london..

Je kan alvast beginnen posten;)

Scuderio
6 juli 2007, 08:10
ik vrees dat ik dit jaar geen tijd ga hebben om hier alle dagen een prono neer te planten. Kzal er nog eens over nadenken :)

Wim
6 juli 2007, 13:27
Komaan Scuderio, je kan het. Vorig jaar was toch erg succesvol voor je. :)

Rallyfan_072
7 juli 2007, 11:30
Voila, zal ik keer de spits afbijten hé.

David Millar
Fabian Cancellara
Bradley Wiggins
Christophe Moreau
Michael Rogers
Vladimir Gusev
Levi Leipheimer
Thor Hushovd
Mark Cavendish
David ZabrieskieGeel: Bradley Wiggins
Groen: Bradley Wiggins
Bollen: nog niet van toepassing
Wit: Fabian Cancellara

Voila en hopenlijk volgen er nog prono's hé. :)

mousti
7 juli 2007, 12:14
Ik zal ook weer meedoen:):

Wiggins
Cancellara
Millar
Hushovd
Boonen
Vinokourov
Schumacher
Hincapie
Gusev
ZabriskieGeel: Cancellara
Groen: Wiggins
Bolletjes: /
Wit: Gusev

Badday
7 juli 2007, 15:47
Wiggins - Cancellara - Boonen - Leipheimer - Savoldelli - Vinokourov - Kacheskin - Millar - Zabriskie - Gusev

Geel: Cancellara
Groen: Cancellara
Bollen: niemand

Wim
7 juli 2007, 15:51
David Zabriskie
Andreas Klöden
Paolo Savoldelli
Vladimir Karpets
Bradley Wiggins
Thor Hushovd
Levi Leipheimer
George Hincapie
David Millar
Stuart O’Grady

Geel: David Millar
Groen: David Millar
Bollen: niet van toepassing
Wit: Fabian Cancellara

Rallyfan_072
8 juli 2007, 11:31
Zal de mijne al zetten voor Rit 2: Londen- Canterburry

Tom Boonen
Robbie McEwen
Stuart O'Grady
Philippe Gilbert
Erik Zabel
Oscar Freire
Daniele Bennati
Bernhard Eisel
Thor Hushovd
Gert SteegmansGeel: Cancellara
Groen: Boonen
Bollen: Nick Nuyens
Wit: Cancellara

En aan iedereen een goede prono hé :)

mousti
8 juli 2007, 11:46
De eerste rit in lijn:

McEwen
Boonen
Bennati
O'Grady
Zabel
Ventoso
Hushovd
Förster
Cavendish
FreireGeel: Cancellara
Groen: McEwen
Bolletjes: Auger

Badday
8 juli 2007, 11:58
Sorry jongens met met 4 man is dit absoluut niet leuk.. Ik zou het dus ook willen stopzetten.. Dit heeft geen zin:(

mousti
8 juli 2007, 12:25
Sorry jongens met met 4 man is dit absoluut niet leuk.. Ik zou het dus ook willen stopzetten.. Dit heeft geen zin:(
Ja dat zou het beste zijn er zit dan ook geen echte competitie in.

Wim
8 juli 2007, 13:15
Rit zondag 8 juli:

McEwen - Hushovd - Bennati - Zabel - Bennati - Boonen - Ventoso - Eisel - Freire - Förster

Geel: Cancellara
Groen: McEwen
Bollen: Augé

digibyte
8 juli 2007, 20:06
Misschien enkel de eindklassementen van de Tour pronostieken? Dan zou ik nog wel mee doen :)

DUVEL
8 juli 2007, 20:54

ik zal men best doen om mee te doen al gaat da ni alle dagen lukken denk ik...

voor morgen naar gent,

1 boonen
2 mcewen
3 hushovd
4 cavendish
5 eisel
6 freire
7 gilbert
8 steegmans

en aan de truikes verandert er niks...!!

mousti
8 juli 2007, 23:27
Misschien enkel de eindklassementen van de Tour pronostieken? Dan zou ik nog wel mee doen :)
Ja da zou nog een goed idee misschien zullen dan ook andere leden interesseerd zijn.

riddler
9 juli 2007, 00:10
Voor een eindklassement zou ik ook nog wel meedoen, maar dagelijks beginnen posten voor een prono is niet haalbaar vrees ik.

E30
9 juli 2007, 10:23
Vandaag zal Boonen winnen. Ik hoop het in ieder geval.
Alhoewel ik gewoon denk dat de Mc Ewen met de groene trui gewoon naar huis fietst, zoals vorig jaar.
Boonen is gewoon niet meer de Boonen die we kenden... Hij is nog top, maar niet meer superman.

206WRC-ke
9 juli 2007, 17:58
Boonen dus niet gewonnen :D

Vandaag ook eens gaan kijken voor de gelegenheid in Poperinge, dagje congé gekregen omdat de baas zelf wou gaan kijken :D

Rally is toch intressanter hoor om te gaan bezien :D Alleen, bij de koers zijn de pintjes dichter te vinden :p :p

WRCKE
9 juli 2007, 19:29
Boonen dus niet gewonnen :D

Vandaag ook eens gaan kijken voor de gelegenheid in Poperinge, dagje congé gekregen omdat de baas zelf wou gaan kijken :D

Rally is toch intressanter hoor om te gaan bezien :D Alleen, bij de koers zijn de pintjes dichter te vinden :p :p

idd kheb u pintjes zien drinken en kvond het al raar dat er deze morgen niemand te zien was opt bedrijf

maar er waren nog wel enkel forum leden aanwezig op de tour niewaar duval the best en co:D:D

rallyfreak
9 juli 2007, 21:00
Ik heb ook ee paar uurtjes vrij gekregen was maar om wat pinten te zitten drinken.
Die karavaan ja das tof maar dwars gaan ze niet é.

Duvalthebest
9 juli 2007, 21:02
idd kheb u pintjes zien drinken en kvond het al raar dat er deze morgen niemand te zien was opt bedrijf

maar er waren nog wel enkel forum leden aanwezig op de tour niewaar duval the best en co:D:D

Je hebt gelijk :)
Gij waart daar ook dus, waar heb je ons gezien ?
De pintjes waren wel in orde hé in de tent :D

WRCKE
9 juli 2007, 21:04
Je hebt gelijk :)
Gij waart daar ook dus, waar heb je ons gezien ?
De pintjes waren wel in orde hé in de tent :D

kheb u kort na de middag zien bonnetjes kopen en in de tent heb ik u ook gezien zoals nog andere forumleden:D:D

Rallyfan_072
9 juli 2007, 21:12
kheb u kort na de middag zien bonnetjes kopen en in de tent heb ik u ook gezien zoals nog andere forumleden:D:D

Ahzo tof om te horen en ik had zelfs mijn Forum T-shirt aan en liep naast Duval The Best !

rallyfreak
9 juli 2007, 21:21
Ahzo tof om te horen en ik had zelfs mijn Forum T-shirt aan en liep naast Duval The Best !
Juist sus en klus haha.
Gelukkig heeft mij niemand gezien met mijn veiligheidschoenen en de werk kledij.

Duvalthebest
9 juli 2007, 21:30

En wie waren die andere forumleden ?
Ge moogt altijd goeindag komen zeggen hoor :p

206WRC-ke
9 juli 2007, 21:41
Ik heb ook ee paar uurtjes vrij gekregen was maar om wat pinten te zitten drinken.

Twas staan :D

Ik heb niemand gezien... (en dat kwam niet door de pintjes! :D)

rallyfreak
9 juli 2007, 21:48
Twas staan :D

Ik heb niemand gezien... (en dat kwam niet door de pintjes! :D)
Wij hadden stoeltjes vandaar zitten te drinken é.
Maar de renners eraan kwamen toch eens recht gestaan.
Die mannen vliegen toch é.

206WRC-ke
9 juli 2007, 21:56
Idd, in een zoef waren ze voorbij eh. Die caravaan ervoor was al meer aan te zien... En ook die wedstrijd met BV's en van die derny-brommerkes in de ouderdomseweg. Mattan het kalf afhangen met extra toerkes rond die ton en hoeken afsteken :D Als Pfaff van z'n velo kroop moest em gaan zitten en hij blaasde gelijk nen os :p

WRCKE
9 juli 2007, 22:11
En wie waren die andere forumleden ?
Ge moogt altijd goeindag komen zeggen hoor :p

kstond bij schoon gezelschap had geen zin om dan mijn plaatsje te verlaten :):)

het uitzicht was te schoon

E30
9 juli 2007, 23:20
nee, ze gaan ni dwars, maar ik heb op den tv wel ne moto den dijk zien ingaan... twas echt de max...alli ja, ni echt vo te lachen, ma ze moeten et maar weten, met hun moto's daartussen gelijk zotten. Ne had niks, maar wel grappig!

Duvalthebest
9 juli 2007, 23:28
nee, ze gaan ni dwars, maar ik heb op den tv wel ne moto den dijk zien ingaan... twas echt de max...alli ja, ni echt vo te lachen, ma ze moeten et maar weten, met hun moto's daartussen gelijk zotten. Ne had niks, maar wel grappig!

Idd vond ook wel grappig om te zien.
Meneerke lag in de gracht met zijne moto :D

E30
10 juli 2007, 19:15
ongelooflijk vandaag! Hadden ze er geen zin in?
Als ik ploegleider was kregen ze geen loon vandaag. Wat een lamzakken. 33 gemiddeld na 4 h, en dan op het einde met hééél veel moeite nog in de 4 leiders hun spoor, en dan gaan ze toch niet zo snel, want cancellara spurt gewoon op 500 m van de finish nog eens weg...
Resultaat, geen enkele sprinter die nog helpers heeft, wat leidt tot een wirwar spurtje...

De willens had mogen winnen! zo op kop trekken de hele tijd, en die 3 fransen die nie mee willen doen

Echt klote koers dag!

scoobyfreak
10 juli 2007, 23:22
Van die moto heb ik het ook gezien, lag plat van het lachen :D:D

Rallyfan_072
11 juli 2007, 12:50
ongelooflijk vandaag! Hadden ze er geen zin in?
Als ik ploegleider was kregen ze geen loon vandaag. Wat een lamzakken. 33 gemiddeld na 4 h, en dan op het einde met hééél veel moeite nog in de 4 leiders hun spoor, en dan gaan ze toch niet zo snel, want cancellara spurt gewoon op 500 m van de finish nog eens weg...
Resultaat, geen enkele sprinter die nog helpers heeft, wat leidt tot een wirwar spurtje...

De willens had mogen winnen! zo op kop trekken de hele tijd, en die 3 fransen die nie mee willen doen

Echt klote koers dag!

Ja van een daguitstap gesproken :D !