PDA

Volledige versie bekijken : Talbot Lotus van Paul Lietaer op schaal 1/24

racer
30 augustus 2010, 01:49
Een van de volgende weken ga ik beginnen met de bouw van de Talbot Lotus van Paul Lietaer op schaal 1/24.
Het was niet gemakkelijk om een model van deze wagen te vinden en het aanpassen is zeker niet eenvoudig.
De kwaliteit is niet van de beste en buiten het chassis en het koetswerk moet ik alles zelf maken.
Welke uitvoering het gaat worden ligt nog niet vast door het ontbreken van duidelijke foto's.
Daarom ben ik ook samen met Gery en mijn zoon Vincent naar Paul zelf geweest om uitleg over de bouw van deze wagen.
12067

Het basis model:

12068

Dit zou het resultaat moeten worden:

12069

opel sport
30 augustus 2010, 16:21
Deze heeft mijn volledige aandacht!!!

Fanza
31 augustus 2010, 20:54
Prachtig model ! Waar heb je dit nog op de kop kunnen tikken? Welk merk is dit trouwens?

grtz
Fanza

KETfoisKET
31 augustus 2010, 21:51
Prachtig model ! Waar heb je dit nog op de kop kunnen tikken?

Het is geen model hoor , het is Polle zelf die daar aan zijn drogen tafel zit . :-)

racer
31 augustus 2010, 22:07
Ik heb dit model in Finland gevonden.
Als ik het model tot een goed einde krijg en er is interesse,dan kan het zijn dat ik het zelf ga afgieten en ga verkopen.

Patsche
1 september 2010, 18:52
Deze ga ik zeker volgen want dat model interseert mij toch ook.:-)

racer
3 september 2010, 22:55
Ik heb vandaag de rolkooi volledig zelf gemaakt en aangepast,zoals het hoorde.
Nu volgende week ga ik met overschotten van andere bouwdozen een onderstel,met schokdempers en veerpoten ontwikkelen.

12087

Nismo
4 september 2010, 00:16
Op het eerste zicht ziet er dat niet slecht uit, maar kan je misschien eens een paar foto's laten zien zonder de carrosserie. Dan krijgen we een duidelijker beeld van de rolkooi.

En voor de rest, neem je tijd en ga er voor. Ik wil nog eens een afgewerkt model van jouw hand te zien krijgen, ook al bewandel je niet de gemakkelijkste weg met dit model.:-)