Volledige versie bekijken : Miniatuurautobeurs B.M.V.
racer
10 september 2010, 20:40
Op zondag 10 oktober 2010 organiseert miniatuurautoclub B.MV. hun 12 de miniatuurautobeurs.
Voor meer info verwijs ik naar de flyer.
12147
Klik op de flyer om hem te vergroten.
opelke
12 september 2010, 16:45
En allemaal hopen op een bekertje voor de guido
Op zondag 10 oktober 2010 organiseert miniatuurautoclub B.MV. hun 12 de miniatuurautobeurs.
Voor meer info verwijs ik naar de flyer.
12147
Klik op de flyer om hem te vergroten.
racer
12 september 2010, 17:14
Hier vallen geen beketjes te winnen,het is gewoon een ruilbeurs met alleen automodellen,zowel palstic,die-cast,folders,blikken wagentjes enz..........................
Er worden wel wagentjes tentoon gesteld,maar er is geen wedstrijd aan verbonden,dus geen bekertjes.Nietemin van harte WELKOM.
Doc
12 september 2010, 20:30
En allemaal hopen op een bekertje voor de guido
Vandaag had hij er in ieder geval 2.:):)
Doc
12 september 2010, 20:34
Ik kom zeker langs, samen met Guido en waarschijnlijk ook Johny. Vandaag besproken met Patrick.
TRC
13 september 2010, 11:35
Hier vallen geen beketjes te winnen,het is gewoon een ruilbeurs met alleen automodellen,zowel palstic,die-cast,folders,blikken wagentjes enz..........................
Er worden wel wagentjes tentoon gesteld,maar er is geen wedstrijd aan verbonden,dus geen bekertjes.Nietemin van harte WELKOM.
Domme vraag waarschijnlijk, aar 't is toch niet alleen RUILbeurs, er kan toch ook gekocht worden?
Rallying4belgium.com
13 september 2010, 14:10
Rallying4belgium zal eveneens aanwezig zijn !!!! :-)
Nismo
15 september 2010, 00:42
.................................................. ...........
Palstic, is dat een nieuw materiaal in het modelbouwwereldtje? En met welke lijm is dat het beste aaneen te plakken? ;):p
racer
15 september 2010, 09:25
Inderdaad palstic is een nieuwe kunsstof en men kan het lijmen met prut,een nieuwe lijmsoort van prit,het voordeel is dat het niet smelt bij verwarming,het nadeel is dat de bouwdozen in palstic alleen verkocht worden aan modelbouwers die verleden zondag een bekertje gewonnen hebben.
Voor meer info over de bouwdozen kan u mij contacteren.
racer
15 september 2010, 22:37
Het is maar een grapje Johny,en ik denk nu niet dat het de moment is om grapjes te schrijven.
Je begrijpt me wel.
antoine
29 september 2010, 18:47
Domme vraag waarschijnlijk, aar 't is toch niet alleen RUILbeurs, er kan toch ook gekocht worden?
Een modelletje ruilen tegen geld :) Had de naam ruilbeurs niets te maken met wel of geen vergunning aan te hoeven vragen?:o