PDA

Volledige versie bekijken : Rally St Truiden.

Phil Nijs
17 maart 2007, 13:00
Wie weet hier een site nr van.
Phil.

Han
17 maart 2007, 13:02
Phil,

Kijk hier eens: http://www.tienseveiligheidsclubvzw.be/Organisaties/Organisaties1.html

Tot volgende week!

Phil Nijs
17 maart 2007, 16:31
Phil,

Kijk hier eens: http://www.tienseveiligheidsclubvzw.be/Organisaties/Organisaties1.html

Tot volgende week!
Heb het gevonden, bedankt.

impreza_freak
17 maart 2007, 17:26
Wat zijn jouw plannen voor dit jaar?

ga je weer europees?

Phil Nijs
17 maart 2007, 18:12
Wat zijn jouw plannen voor dit jaar?

ga je weer europees?

Maart St truiden
April Tielt - mille Miglia en De Wallonie
Mei Seizoens
Juni Ieper
Juli De manx Isle of man.
Aug WK Duitsland
September Omloop Van Vlaanderen en Haspengauw
Oktober Antibbes.
November Condroz en WK Ierland.
Tussenin zal er hier of daar nog wel een Vas of asaf gereden worden, dan denk ik aan de rally van Marche of andere, dit naargelang de wagens heel blijven.

Ik rij met twee wagens,
Een Blauwe subaru in A8 type 2005 zie foto's van hanuit en van EAB en de witte in N4 type 2006.( ook en heel ander desing )

Echter ik heb nog steeds een probleem, Yves Preal is nog steeds niet genezen en ik zit dus met interim co's te rijden.
Mijn oudste dochter Mary Roos heeft met mij Ardenne bleu gereden, en Joke Boon de dochter van Jos Boon heeft met mij Hanuit gereden.
Mary Roos weinig ervaring, en Joke helemaal geen ervaring, maar beide dames deden het voortreffelijk.
Indien Mary Roos verlof krijgt zal zij meerijden in Tielt, anders weet ik voorlopig nog niet wie naast me gaat zitten.
Joke zal me navigeren in St Truiden.

Verder heb ik me reeds kandidaat gesteld om de nieuwe subaru die waarschijnlijk de helft van het jaar uitkomt aan te schaffen, en zal ik een van mijn twee subs verkopen om een nieuwe te bouwen.

Groetjes
Phil.

GeDi
17 maart 2007, 19:29
Een drukke agenda precies ;)
Ik ga volgende week ook zien in St Truiden,hopelijk gaat het goed vettig liggen :D

Duvalthebest
17 maart 2007, 19:30
Maart St truiden
Mei Seizoens
Juni Ieper
Aug WK Duitsland
Oktober Antibbes.
Tussenin zal er hier of daar nog wel een Vas of asaf gereden worden, dan denk ik aan de rally van Marche of andere, dit naargelang de wagens heel blijven.

Ik rij met twee wagens,
Een Blauwe subaru in A8 type 2005 zie foto's van hanuit en van EAB en de witte in N4 type 2006.( ook en heel ander desing )

Echter ik heb nog steeds een probleem, Yves Preal is nog steeds niet genezen en ik zit dus met interim co's te rijden.
Mijn oudste dochter Mary Roos heeft met mij Ardenne bleu gereden, en Joke Boon de dochter van Jos Boon heeft met mij Hanuit gereden.
Mary Roos weinig ervaring, en Joke helemaal geen ervaring, maar beide dames deden het voortreffelijk.
Indien Mary Roos verlof krijgt zal zij meerijden in Tielt, anders weet ik voorlopig nog niet wie naast me gaat zitten.

Verder heb ik me reeds kandidaat gesteld om de nieuwe subaru die waarschijnlijk de helft van het jaar uitkomt aan te schaffen, en zal ik een van mijn twee subs verkopen om een nieuwe te bouwen.

Groetjes
Phil.

Zeer mooi programma Phil !
Leuk dat je enkele WK Rally's ook rijdt en dus nog een Belg erbij voor Duitsland :D

KETfoisKET
17 maart 2007, 19:31
idd een prachtprogramma

Blackbird
17 maart 2007, 19:32
Phill geen intresse in onze eerste schort rally ;) ;)

Zouden u graag zien komen .

jurdup
17 maart 2007, 19:47
Wie weet hier een site nr van.
Phil.

Hopelijk ga je even goed zoals in hannuit phil. Ik vond je verdorie goe rijden daar :)

Phil Nijs
17 maart 2007, 20:19
Phill geen intresse in onze eerste schort rally ;) ;)

Zouden u graag zien komen .

En waar en wanneer is die, want ik wil enkel wedstrijden Vas of Asaf extra op programma zetten om joke haar intern. licentie te laten halen.

Phil Nijs
17 maart 2007, 20:33
Hopelijk ga je even goed zoals in hannuit phil. Ik vond je verdorie goe rijden daar :)

Wel ik probeer enkel maar mijn best te doen, probeer hier en daar wat show te geven en probeer zeker de rally te eindiggen. Want wat ben je ermee als je overal de beste tijden draaid, en dan na vijf of zes proeven ergens in een gracht ligt. Uiteraart de ouderdom speelt hierin ook een grote rol, je bent op mijn leeftijd wat rustigger en kijkt de kat een beetje uit de boom. Enkel jammer dat ik in het donker steeds zoveel tijd moet laten liggen.
Jammer dat verschillende organisatoren daar geen rekening mee houden, alhoewel ook dat betert.
Toen ik jonger was wilde ik wel de top rijden maar had nooit de budgetten om een echte topwagen aan de start te brengen.
Nu hebben we de budgetten voor een goede wagen, maar ook geen echte topwagen,
maar toch een wagen waarmee je zo'n beetje meekan.
Daarom probeer ik nog zoveel mogelijk wedstrijden mee te nemen, want je weet bij mij begint het stilaan naar het einde toe te lopen, doch zolang ik kan denk ik in de verste verte niet aan opgeven. En als het aan mij ligt, dan draai ik nog vele jaren mee.
Groetjes.

Phil Nijs
17 maart 2007, 20:37
Een drukke agenda precies ;)
Ik ga volgende week ook zien in St Truiden,hopelijk gaat het goed vettig liggen :D

Ik hoop van niet, ik weet nog niet of ik over de geschikte banden kan beschikken, alhoewel de leverancier beloofd heeft dat ze volgende week zullen ariveren.
Maar aan de weerverwachtingen te horen zal het er inderdaad goed vettig bijliggen.

Grt.
Phil.

cliosport
18 maart 2007, 09:08
ik ga volgende week ook eens kijken te st-truiden
gr bart

opelke
22 maart 2007, 08:03
Is het zeker dat Windmolders start met de M3 in st truiden?
En hoe zit het met de mannen van de zatte pater.
En Phil nog terdolen bij?
Hoe zit het met onze lokale piloten.
De organisatie zou beter wat moeite doen om onze spectaculaire streekpiloten hier te houden.
Kijk naar Diels.
Was dit niks voor Prinsen als test.
Of is de auto nog niet klaar.
Vind het stil

Mk1
22 maart 2007, 09:09
Is het zeker dat Windmolders start met de M3 in st truiden?
En hoe zit het met de mannen van de zatte pater.
En Phil nog terdolen bij?
Hoe zit het met onze lokale piloten.
De organisatie zou beter wat moeite doen om onze spectaculaire streekpiloten hier te houden.
Kijk naar Diels.
Was dit niks voor Prinsen als test.
Of is de auto nog niet klaar.
Vind het stil

Windmolders start niet, en Princen zijn auto is niet klaar.:(
En wat Diels betreft dat is wel spijtig dat hij niet start in St- Truiden. Maar als je kan kiezen om te rijden tussen St-Truiden en Dinant... dan is de keuze vlug gemaakt hé.

opelke
22 maart 2007, 11:39
Had het gisteren gehoord van iemand over Windmolders ma wou bevestiging.
Over Diels en zo heb jij ook gelijk makker ma zag hun toch graag in hunne hof rijden hoor.
Het is spijtigh dat deze weer samen vallen.

Windmolders start niet, en Princen zijn auto is niet klaar.:(
En wat Diels betreft dat is wel spijtig dat hij niet start in St- Truiden. Maar als je kan kiezen om te rijden tussen St-Truiden en Dinant... dan is de keuze vlug gemaakt hé.

Dragu
22 maart 2007, 12:39
Hey Makker , ga je niet naar Des ardennes ?

opelke
22 maart 2007, 12:44
Nee ga na st truiden zien.
Kan nie lang blijven.

Hey Makker , ga je niet naar Des ardennes ?

cusketief
22 maart 2007, 13:22
Maart St truiden
Mei Seizoens
Juni Ieper
Aug WK Duitsland
Oktober Antibbes.

Ik rij met twee wagens,

Groetjes
Phil.

phil , als je ooit nog eens in nood zit om een co mag je mij altyd contacteren ! heb alle nodige licentie's VAS & inter en een pak ervaring.
ben helaas pas terug beschikbaar vanaf de zomer want ben zelf ziek voor het ogenblik
:(

Blackbird
22 maart 2007, 13:40
En waar en wanneer is die, want ik wil enkel wedstrijden Vas of Asaf extra op programma zetten om joke haar intern. licentie te laten halen.

Hier vind u alle info :) :)

http://www.orc-rally.be/newsite/home.php

Greets .

TAM CARWORKS
22 maart 2007, 14:59
Voor de eerste maal waag ik mij als co in St Truiden.
De zenuwen rijzen al serieus!!!

Phil Nijs
22 maart 2007, 19:49
Hier vind u alle info :) :)

http://www.orc-rally.be/newsite/home.php

Greets .
Op de site gekeken.
Kan zijn dat ik dan een bijkomende rally in Polen ga rijden. Onderhandellingen zijn bezig.
Zoniet ben ik wil ik het wel bekijken.
Groetjes
Phil

Phil Nijs
22 maart 2007, 19:51
phil , als je ooit nog eens in nood zit om een co mag je mij altyd contacteren ! heb alle nodige licentie's VAS & inter en een pak ervaring.
ben helaas pas terug beschikbaar vanaf de zomer want ben zelf ziek voor het ogenblik
:(
Hoe moet ik nu weten wie cusketeif is ?
Geef me maar meer informatie.
Persoonlijk mail
philnijs@multyconstruct.be

scoobyfreak
22 maart 2007, 20:08
Phil als je enkele vas wedstrijden wil rijden moet je zeker naar de rallysprint van de monteberg komen. Altijd leuk.
En een goeie training voor ieper

L&M Racing-Team
22 maart 2007, 21:04
Zondag starten we ook met onze nieuwe Clio met het nummer 35 op de deur. Zijn er mensen die foto's van ons kunnen nemen?;) ;)

Phil Nijs
22 maart 2007, 21:10
Voor de eerste maal waag ik mij als co in St Truiden.
De zenuwen rijzen al serieus!!!

Allee, goed zo, sucses, ik ken dat gevoel van de zenuwen, ik heb de laatste jaren diverse mensen naast me gehad die nooit in de wagen of als co hadden gereden.
Ook mijn co van zondag in st. Truiden, schrijft pas haar tweede wedstrijd op haar naam, had het ook nooit gedaan.zelfs geen paieren of boekjes ingevuld, maar heeft talent. dat voel je als piloot direkt.
Van deze mensen zijn er ondertussen reeds enkele uitgegroeid tot bekwame co's. Dus doe zeker verder, en wees maar gerust het zal wel lukken. Doe het rustig aan en weet dat zelfs de beste wel eens fouten maken. Als je daarvan uit gaat, dan worden je zenuwen al wat beter onder kontrole gehouden. In elk geval reeds een dikke aanmoediging van ons team.
NIjs - Boon.

Mk1
22 maart 2007, 21:17
Zondag starten we ook met onze nieuwe Clio met het nummer 35 op de deur. Zijn er mensen die foto's van ons kunnen nemen?;) ;)

Allé veel succes met de nieuwe clio hé.;)

Dragu
22 maart 2007, 21:19

Sucses ermee !!!

Een familie strijd in div 1-2-3 ???

Phil Nijs
22 maart 2007, 21:22
Phil als je enkele vas wedstrijden wil rijden moet je zeker naar de rallysprint van de monteberg komen. Altijd leuk.
En een goeie training voor ieper

Weet je dat ik ooit de rallysprint van de monteberg heb gewonnen, moet zijn geweest in de beginne van de jaren negentig. Dan reed men nog appart het nationale kampioenschap. Kreef daar een gratis inschrijving van Ieper kadoor, en kon niet gaan. Koos toen voor twee banden, die ik ook niet kon gebruiken. Maar die omloop heeft me altijd vers in mijn geheugen gelegen. Vondt die zeer mooi, vooral die smalle stukjes tussen de bomen. en inderdaad dat is een stuk van het perkoer van Ieper.
Wie weet zal ik nog eens doen.

Je hebt een mooie foto van onze witten wagen, maar zondag in St Truiden komt de witte terug buiten. Testen voor de mille miglia; Zijn desing zal anders zijn, en volgens mij nog mooier. Zal je laten weten als er foto's zijn.

Ps. Ik heb reeds de nieuwe subaru besteld, en hoop weer als eerste in België de start te nemen, zal zeker pas op het einde van het jaar zijn, en zal zeker eerst ingezet worden ergens in Vas of asaf wegens homologatieproblemen, die er dan nog kunnen zijn.

Phil Nijs
22 maart 2007, 21:23
Sucses ermee !!!

Allemaal vrouwen ? of lees ik slecht.

Dragu
22 maart 2007, 21:28
Phil , ga je dit jaar naar de Barum ?

Ja veel vrouwen he in div 1-2-3 .

L&M Racing-Team
22 maart 2007, 21:33
Sucses ermee !!!

Bwa, eerst zien wat die clio geeft. Is nog maar de eerste rally, er nog wat aan wennen enzo. Belangrijkste zal zijn dat we wat punten meenemen voor het kampioenschap, maar we komen wel niet naar Sint-Truiden om er een toeristisch ritje van te maken:D

Phil Nijs
22 maart 2007, 21:41
Phil , ga je dit jaar naar de Barum ?
Ik ben aan het onderhandellen voor een rally in polen. Meer nieuws heb ik nog niet.
De rest van het programma wordt wel uitgevoerd.

Ja veel vrouwen he in div 1-2-3 .

Is het je al opgevallen dat ik de laatste tijd ook heel wat vrouwen in de praatstoel heb gehad. Wel niet slecht, verrichten goed werk.

Dragu
22 maart 2007, 21:45
Jaja zeker opgevallen .:D

Rallyfan_072
22 maart 2007, 21:53
Is het je al opgevallen dat ik de laatste tijd ook heel wat vrouwen in de praatstoel heb gehad. Wel niet slecht, verrichten goed werk.

Ik zou dat ook doen ze Phil, trouwens de vrouwen kunnen 2 dingen tegelijk hé.

scoobyfreak
22 maart 2007, 22:19
Weet je dat ik ooit de rallysprint van de monteberg heb gewonnen, moet zijn geweest in de beginne van de jaren negentig. Dan reed men nog appart het nationale kampioenschap. Kreef daar een gratis inschrijving van Ieper kadoor, en kon niet gaan. Koos toen voor twee banden, die ik ook niet kon gebruiken. Maar die omloop heeft me altijd vers in mijn geheugen gelegen. Vondt die zeer mooi, vooral die smalle stukjes tussen de bomen. en inderdaad dat is een stuk van het perkoer van Ieper.
Wie weet zal ik nog eens doen.

Je hebt een mooie foto van onze witten wagen, maar zondag in St Truiden komt de witte terug buiten. Testen voor de mille miglia; Zijn desing zal anders zijn, en volgens mij nog mooier. Zal je laten weten als er foto's zijn.

Ps. Ik heb reeds de nieuwe subaru besteld, en hoop weer als eerste in België de start te nemen, zal zeker pas op het einde van het jaar zijn, en zal zeker eerst ingezet worden ergens in Vas of asaf wegens homologatieproblemen, die er dan nog kunnen zijn.
Ik ben benieuwd naar de nieuwe kleuren van de witte wagen, de blauwe is ook terug zeer mooi hoor. welke subaru heb je besteld? de evolutie van de witte of het voledige nieuw model voor 2008?

scoobyfreak
22 maart 2007, 22:20
trouwens de vrouwen kunnen 2 dingen tegelijk hé.Idd zagen en klagen :D

Phil Nijs
22 maart 2007, 22:32
Ik ben benieuwd naar de nieuwe kleuren van de witte wagen, de blauwe is ook terug zeer mooi hoor. welke subaru heb je besteld? de evolutie van de witte of het voledige nieuw model voor 2008?

Het nieuwe model 2008, zal iets korter zijn en breder, verder heb ik er ook geen nieuws over.
Ook al is de Super 2000 sneller als de N4, ik zal niet rap meer van subaru afstappen.
Trouwens er is sprake dat de N4 met een ietjes groter restrictor mag gaan rijden, en dan kunnen we de super 2000 weer aan.

TAM CARWORKS
23 maart 2007, 00:18
Merci Phil voor de aanmoediging...

C u all @ saturday in St Truiden

Grtz,

Sofie

Dragu
23 maart 2007, 16:28
Op kp Engelmanshoven mag het publiek maar op 2 plaatsen gaan kijkken .
Gaan ze dat nu hier ook al beginnen te doen ??

Gelukkig is er des ardennes !

Juha
23 maart 2007, 17:44
Dat is zoals vorig jaar. Ze wilden geen volk op de KP maar het hing er wel vol linten, voor niks. :D

Rallykenner
23 maart 2007, 17:53
Het verheugt mij als rallyliefhebber te vernemen dat er gedacht wordt aan het vergroten van de restrictors in groep N. Dit zou dan 33mm worden want anders zitten we weer met allemaal mini groep A's? Wat er ook van komt,we kunnen dit alleen maar toejuichen want zo houdt men het toch nog betaalbaar t.o.v. de S2000 en wordt het spektakel vergroot.
Een S2000 die mij, tot wat ik er op heden van gezien heb, alleen maar ontgoocheld heeft want rijden zoals op "RAILS", wat is daar nog plezant aan om naar te kijken.
Laat ons hopen dat de verdere ontwikkelingen van een S2000 toch nog een echte rallywagen kunnen maken zodanig dat we af en toe ook eens een mooie schuiver te zien krijgen.
Anderzijds is het zo dat grotere restrictors de betere rallyrijder weer sneller zal maken al zullen sommigen nooit de tijden van zeg maar een S2000 ,kunnen evenaren.Talent speelt ook, ...en gelukkig maar), nog mee. Hoe anders is het te verklaren dat steeds dezelfde rijders de betere tijden draaien?Sommigen mag men in een WRC zetten,toch zullen ze nooit in de nabijheid van mindere wagens komen,tenzij het een hobby op zich is om als eerste met een nieuw model te kunnen rijden. Inderdaad ,geld speelt ook mee. Het is wel erg als men met een betere wagen telkens weer door een mindere wagen,met een een echte rallypiloot aan het stuur belachelijk wordt gemaakt.

C2R2
23 maart 2007, 19:04
Voor diegene die het zal riskeren te starten ZONDER restrictor (zoals vorig jaar)
is alvast gewaarschuwd,deze maal moet hij eruit.
Vergeet niet:een verwittigd man is er twee waard!

Glenn
23 maart 2007, 19:13
Voor diegene die het zal riskeren te starten ZONDER restrictor (zoals vorig jaar)
is alvast gewaarschuwd,deze maal moet hij eruit.
Vergeet niet:een verwittigd man is er twee waard!

Als ze dit voor de wedstrijd ontdekken kunnen ze toch ook in a8 rijden ?

FOCUSWRC
23 maart 2007, 19:25
Er lopen kennelijk nog wat kenners rond. Sinds mensenheugnis (sedert het ontstaan van de moderne rallysport dan toch) werd bewezen dat alle auto's goede rallyauto's zijn.

Twee goed bestuurde Trabant's of Lada's brengen zeker evenveel spektakel dan de op rails rijdende Gr N' s en S2000 zoals hier gesteld wordt.

Wat we nodig hebben zijn rallyauto's zoals de Gr S2000, eenvoudig van concept, met wat passend lawaai en een wat brutaal uiterlijk. Stop daar enkele gelijkwaardige piloten in en het spektakel komt vanzelf, twijfel daar maar niet aan!!
Ik herinner mij nog levendig eind de jaren tachtig toen ik jaarlijks, de Hunsrück, Hessen, Köln-Ahrweiler en andere rally's aandeed in Duitsland. Het spaktakel geboden door de Audi 80, Coupe's, 90, en 200 bestuurd door Skandinavische cowboy's boden was fenomenaal. Het concept van deze auto's was zeer vergelijkbaar met dit van de huidige S2000's. 4x4, een krachtige motor met het nodige koppel, een stevige ophanging en een beetje remmen, niets van restrictoren, turbo's elektronische prullen, maar oerdegelijke bakken.

Volgens mijn zeer bescheiden mening, kan dit terug komen eens er tweedehands markt ontstaat voor S2000 en men evoluties (fel) beperkt.

Juha
23 maart 2007, 19:28

Dat is gewoon valsspelen, waarom zou je zo iemand nog laten starten?

Glenn
23 maart 2007, 19:30
Dat is gewoon valsspelen, waarom zou je zo iemand nog laten starten?

Ja, das wel waar, ofwel moeten ze hem een boete opleggen...

Eigenlijk, om ok te zijn zouden ze die moeten schorsen, maarja...

Dragu
23 maart 2007, 19:31
[quote=FOCUSWRC;1915]
Twee goed bestuurde Trabant's of Lada's brengen zeker evenveel spektakel dan de op rails rijdende Gr N' s en S2000 zoals hier gesteld wordt.
quote]

Ja , das juist .
Als je dvd's bekijkt van de hongaarse rally's , dan zie je veel show van die gasten met hun Lada's en Trabantjes .

C2R2
23 maart 2007, 19:32
naar mijn mening moet men in A8 ook met restrictor rijden :max bride van 34!
wat is uw mening phil?

Kitana-racing
23 maart 2007, 19:57
Group A heeft restrictor van 34 mm

Han
23 maart 2007, 20:22
wat is uw mening phil?

euhm, dat is toch al lang zo!!!

32mm restrictor bij groep N
34mm restrictor bij groep A

C2R2
23 maart 2007, 20:28
euhm, dat is toch al lang zo!!!

32mm restrictor bij groep N
34mm restrictor bij groep A
weet ik han,
ik zal geen namen noemen,maar het kan gebeuren dat er bij u zondag een lichtje zal branden,als je de tijden van een van de concurenten zal zien,verleden jaar was het in ieder geval zo en niemand greep in :het moest weer geld kosten!

Phil Nijs
23 maart 2007, 22:22
wat is uw mening phil?

In de groep A8mag je rijden met een restrictor van 34. Dit geeft je op een goedkopere manier meer vermogen. In de groep N4 mag je rijden met een restrictor van 32. Wel vanuit het fabriek hebben die auto''s een veel grotere restrictor. Door het beperken van de restrictor verminedr je aldus het vermogen. Het wordt dan ook peperduur om uit en motor met een kleine luchtinlaat voldoende vermogen te halen. Vandaar dat men is gaan rijden op dure( neen peperdure benzine ) 5 tot 6 euro de liter. Het budget tegenwoordig voor benzine is groter dan het budget voor de banden.
Laat rustig de groep N en de groep A rijden op een groter restrictor, maar beperk hem op andere manieren.
Dat een wagen grotere en goede remmen moet hebben, is het allereerste waar men moet aan denken, zowel voor de veiligheid van de piloot als voor de veiligheid van de toeschouwer.
Maar anderzijds zou men moeten kunnen terugvallen in de groep N op standars onderdelen voor versnellingbakken en motoren. Laat de motoren echter wel het vermogen hebben om nog een beetje power onder de voet te hebben, zodat driften ook mogelijk zal zijn.
Dat er mensen zijn die rijden met een restrictor die nog groter is als de toegelaten maten staat als een paal boven water. Wel dan zouden ze deze moeten schorsen voor bepaalde tijd. Dat staat eigenlijk gelijk en nog erger dan doping in andere sporten.

De super 2000 gelijk stellen met de N4, ligt niet voorhanden. Kijk vooreerst eens naar het gewicht. Bereken het aantal kg van de wagen door het vermogen. Je zult zien dat een zwaardere wagen meer vermogen nodig heeft dan een een lichtere. In dit geval moet je met een zwaarder wagen dan ook vroeger in de rem, en verlies je tijd bij het optrekken. Een groep N4 is inderdaad een standardwagen waaraan vebeteringen zijn toegepast en gehomologeerd. Een Super 2000 is een echt fabrieksmachine.

Trouwens driften zal zeker moeilijker zijn met een super 2000 als met een andere wagen omdat het vermogen in de hogere toeren ligt, en omdat het koppel anders ligt dan in de turbomotoren. Bovendien geeft driften slechtere tijden weer dan proper rijden.

Ter informatie in de VAS of ASAF mag de N4 dan weer rijden met een 34 restrictor.
Daarstelt men dan de standardwagen weer gelijk met da groep A, hetgeen ook weer ongelijkheid brengt.

Kontrole van de turbo voor og na de wedstrijd heeft geen enkele zin. De foefelaars weten wel op welke manier de restrictors moeten teruggezet worden op de normale opening.

Wat Colsul betreft, wel ik had me ook bijna laten vangen. Ik was aan het overwegen
om het model sub 2006 om te bouwen naar de groep A. trouwen verleden seizoen heb
ik enkel wedstrijden, de seizoens en de omloop in groep A gereden. Hier was niets veranderd aan de wagen behalve dat de restrictor van 32 naar 34 groeide. Kijk ook eens naar de tijdens op die proef die ik draaide. Zoals ik reeds zegde de mitsu evo 9
kan niet in groep A wegens homologatie, alsook de subaru 2006. Dit is de woede van Colsul, waarin ik hem ook geen ongelijk kan geven.

Een ander voorbeeld, in 2005 moesten plots de N4 op standard benzine rijden. Wel in de haspengauw draaide ik tijden waar ikzelf verlegen van werd. Het jaar daarop
draaide ik zelfs mee in de subtop, met dezelfde wagen, maar met koersbenzine.

Je ziet, en ik ben de eerste om te zeggen dat ik zeker geen topper ben, maar zonder snelle wagen en zonder power zal noch Loix, nog Duval, nog Loeb iedereen de loef kunnen afsteken.

Laat ze gewoon eens wagens maken en homologatie's waarin de wagens allemaal aan elkaar gewaagd zijn, laat de keuring vooraf weg, dat kost alleen maar tijd en geld, maar keur tussen de reeksen en achetaf degelijk. Het is niet voldoende om naar het loodje van de turbo te kijken. Trek de darm af en kontroleer het gat.

Wel ik doe graag mijn sport op een eerlijke en sportieve manier, en ik ben reeds meermaals goed geklopt door foefelaars, maar het kan mij niet schelen. Als ze me per proef een seconde voorsprong geven per jaar dat ik ouder ben als de rest, kan ik ook nog eens winnen, op een regelmentair gat. Trouwens het makt mij niet uit welke plaats ik draai, het voornaamste is dat ik en mijn CO ons amuseren, en dat de supporters zich goed voelen. Ik zag in hanuit regelmatig mensen staan in fors in hun handen klapten voor mij. Ik zie nog steeds mijn suportersaantal groeien, wat moet je nog meer. En ik kan je verzekeren degene die foefelen rijden geen 25 jaar rally, dan zijn ze reeds lang thuis.

Allee dit was zowat mijn mening, en die zal natuurlijk verschillen van andere. En straks zal iedereen wel zeggen dat ze niet foefelen, maar dat ze dat maar een tegen mij komen vertellen. Je kunt dat horen, zien, en rieken wanneer men op groter luchtinlaten rijd. Soms zo erg dat je meters verder moet gaan staan aanschuiven
bij het vetrek, omdat je ziek wordt van de geur en stank die de wagen voor je nalaat.
Groetjes.

mercury
23 maart 2007, 22:42
We hebben al veel foefelaars weten afgaan als een gieter en later storten ze zich dan in de sport als verhuurder van rallywagens waar ik ook mijn vragen bij heb

Phil Nijs
23 maart 2007, 22:43
weet ik han,
ik zal geen namen noemen,maar het kan gebeuren dat er bij u zondag een lichtje zal branden,als je de tijden van een van de concurenten zal zien,verleden jaar was het in ieder geval zo en niemand greep in :het moest weer geld kosten!

Wel als ik de deelnemerslijst bekijk, kan ik al ongeveer weten waar ze zitten.
Trek het je niet aan. Ik ga naar St Truiden voor me te amuseren, voor de plaatselijke inrchters een riem onder het hart te steken, een deelnemer is een deelnemer meer en ( het hoeft en moet niet altijd West Vlaanderen zijn, alhoewel ik daar graag genoeg rij, maar daar trainen ze zich dood, en dat is dan ook niet rallyachtig é)
En natuurlijk voor de N4 te testen voor de Mille miglia, en voor Joke Boon langzaam aan een internationale licentie te helpen. Ik hoop voor iedreen die er zal zijn, dat het aan aangename wedtrijd zal worden, en ik hoop vooral dat de inrichters uit de kosten komen en een reserve kunnen op bouwen om volgend seizoen nog te verbeteren.
Groetjes.
Phil.

Han
23 maart 2007, 23:26
weet ik han,

Ik vind dat je dan toch namen mag noemen, niet? Het is net door zo'n houding: "ik weet het wel maar ik zeg het lekker niet" dat we geen stap vooruit komen. Ik ga ervan uit dat je Matterne bedoelt (hij won verleden jaar)? Ik zie op dit ogenblik niemand anders die er bovenuit zal steken. Snelle piloot met snelle wagen kan al eens leuke tijden opleveren he. Er zijn zoveel legale factoren waarmee je rekening moet houden: remmen, soort benzine, banden, restrictor 32 of 34, turbodruk,... zonder nog maar over talent te spreken. Elk van die factoren is op zichzelf goed voor 0.5 tot 1 sec per km, reken maar uit wat dat over 107km geeft.

Phil Nijs
23 maart 2007, 23:48
Ik vind dat je dan toch namen mag noemen, niet? Het is net door zo'n houding: "ik weet het wel maar ik zeg het lekker niet" dat we geen stap vooruit komen. Ik ga ervan uit dat je Matterne bedoelt (hij won verleden jaar)? Ik zie op dit ogenblik niemand anders die er bovenuit zal steken. Snelle piloot met snelle wagen kan al eens leuke tijden opleveren he. Er zijn zoveel legale factoren waarmee je rekening moet houden: remmen, soort benzine, banden, restrictor 32 of 34, turbodruk,... zonder nog maar over talent te spreken. Elk van die factoren is op zichzelf goed voor 0.5 tot 1 sec per km, reken maar uit wat dat over 107km geeft.

Wel ik kan me natuurlijk vergissen, maar ik denk dat Materne een zuivere en snelle
piloot is die zelden brokken maakt, en toch snelle tijden draaid. Moet een van Colsuls
betere piloten zijn, die met een beperkt budget rijd, en hoe kleiner Uw budget, hoe minder de wagen, en dat kun je Colsul dan niet kwalijk nemen, ook Hij dient zijn brood te verdienen voor de risico's die hij neemt. ( Voila, alweer een wisky verdient van Colsul).
Ik zal er zondag een op letten, maar ik neem aan dat Materne daar een ander zeer groot voordeel heeft en dat is parkoerkennis. Ook dat is niet te onderschatten in het neerzetten van snelle tijden.
Phil.

Han
23 maart 2007, 23:54
Wel ik kan me natuurlijk vergissen, maar ik denk dat Materne een zuivere en snelle
piloot is die zelden brokken maakt, en toch snelle tijden draaid. Moet een van Colsuls
betere piloten zijn, die met een beperkt budget rijd, en hoe kleiner Uw budget, hoe minder de wagen, en dat kun je Colsul dan niet kwalijk nemen, ook Hij dient zijn brood te verdienen voor de risico's die hij neemt. ( Voila, alweer een wisky verdient van Colsul).
Ik zal er zondag een op letten, maar ik neem aan dat Materne daar een ander zeer groot voordeel heeft en dat is parkoerkennis. Ook dat is niet te onderschatten in het neerzetten van snelle tijden.
Phil.

Idd. Phil, Matterne is een goede en snelle piloot, zelfs met een beperkt budget zal die nog wel een goede wagen hebben. Maar ik krijg er iets van als ze geen namen noemen, ofwel zwijg je dan ofwel spreek je voluit. Maar die tussenin oplossingen, daar zijn we niks mee verder. Maar hetgeen C2R2 zegt, dat er allicht één piloot bovenuit zal steken net als verleden jaar en dan komt alleen de naam Matterne bij mij naar boven. Dat ze het dan maar eens bewijzen. Zoals je ook terecht zegt Phil, zijn parcourskennis en intrinsieke snelheid zijn al veel seconden waard. Koppel hier dan nog eens een goede wagen aan (zelfs met beperkt budget)...

Phil Nijs
24 maart 2007, 00:10
Het verheugt mij als rallyliefhebber te vernemen dat er gedacht wordt aan het vergroten van de restrictors in groep N. Dit zou dan 33mm worden want anders zitten we weer met allemaal mini groep A's? Wat er ook van komt,we kunnen dit alleen maar toejuichen want zo houdt men het toch nog betaalbaar t.o.v. de S2000 en wordt het spektakel vergroot.
Een S2000 die mij, tot wat ik er op heden van gezien heb, alleen maar ontgoocheld heeft want rijden zoals op "RAILS", wat is daar nog plezant aan om naar te kijken.
Laat ons hopen dat de verdere ontwikkelingen van een S2000 toch nog een echte rallywagen kunnen maken zodanig dat we af en toe ook eens een mooie schuiver te zien krijgen.
Anderzijds is het zo dat grotere restrictors de betere rallyrijder weer sneller zal maken al zullen sommigen nooit de tijden van zeg maar een S2000 ,kunnen evenaren.Talent speelt ook, ...en gelukkig maar), nog mee. Hoe anders is het te verklaren dat steeds dezelfde rijders de betere tijden draaien?Sommigen mag men in een WRC zetten,toch zullen ze nooit in de nabijheid van mindere wagens komen,tenzij het een hobby op zich is om als eerste met een nieuw model te kunnen rijden. Inderdaad ,geld speelt ook mee. Het is wel erg als men met een betere wagen telkens weer door een mindere wagen,met een een echte rallypiloot aan het stuur belachelijk wordt gemaakt.

Een grotere restrictor zal zowel de betere als de mindere piloot sneller maken.
Als je geen wagens aan de start kunt brengen die elkaar kunnen evenaren, hoe kun je dan spreken over talent.
Als je de mindere rijders met een WRC niet zoudt erkennen en aanvaarden, heb je nog minder spektakel, en als sommige er geen sport van maken om in de nieuwste modellen te rijden, dan reden we mischien allen in een trabantje, en zag je zelf ook weer minder.

Het is mischien niet correct hetgeen wat allemaal in de rally gebeurd, maar denk eraan, een organisator heeft delnemers nodig, zonder dat kan Hij niet overleven.
En elke deelnemer is er een, en is er ook niet de olympische gedachten deelnemen is
.................................................. ..dan winnen.

Wel aanvaard dan ook de mindere piloten, met of zonder wrc, voor mijn part met een twee pk, ook zij zetten hun beste beentje voor, en ook zij zijn deelnemers.
Graag ook voor die mannen respect. Dat zijn dikwijls mensen die dag en nacht werken om centjes te verdienen om hun sport te beoefenen. In elk geval van mijn zijde alle respect voor die mannen ( vrouwen).
GRoetjes.

Phil Nijs
24 maart 2007, 00:24
Idd. Phil, Matterne is een goede en snelle piloot, zelfs met een beperkt budget zal die nog wel een goede wagen hebben. Maar ik krijg er iets van als ze geen namen noemen, ofwel zwijg je dan ofwel spreek je voluit. Maar die tussenin oplossingen, daar zijn we niks mee verder. Maar hetgeen C2R2 zegt, dat er allicht één piloot bovenuit zal steken net als verleden jaar en dan komt alleen de naam Matterne bij mij naar boven. Dat ze het dan maar eens bewijzen. Zoals je ook terecht zegt Phil, zijn parcourskennis en intrinsieke snelheid zijn al veel seconden waard. Koppel hier dan nog eens een goede wagen aan (zelfs met beperkt budget)...

Wel Han, er zijn er meer zijn die niet legaal rijden, maar ofwel leg je je erbij neer, ofwel leg je klacht neer. Maar dat mag zeker niet uitsluiten dat we hier op forum zulke dingen aanhalen. Dit is een technische diskussie en het gebeurd, dat moeten we niet ontkennen. Het is goed dat we rallyfans die weinig afweten van hetgeen er technisch aan de wagens gebeurd, hiervan in kennis stellen, zoniet doen we afbreuk aan piloten die wel legaal rijden. Wie en welke piloten dat zijn, maakt niets uit, mag ook niet verteld worden want eerst bewijzen wat je zegt dan namen noemen. Doch vroeg of laat komt alles wel uit, en gelijk ik reeds schreef, dan hun carriere over.
En laat ons eerlijk zijn, er zullen er weinig zijn die niet eens iets hebben geprobeerd om sneller te zijn. Het is echter de VAS - ASAF en KACB hun taak om dat illegale eruit te halen. En daar word te weinig aan gedaan.
Ik heb in ieder geval gekozen voor een langdurige carriere.
Zien we ons Zondag.
Groetjes Phil

Han
24 maart 2007, 00:44
Inderdaad. Ofwel zwijgen en je jezelf bij neerleggen ofwel klacht indienen als je meent over bewijzen te beschikken. Conformiteit in vraag stellen is goed en moet zeker kunnen op een forum als dit. Maar als je meent dat die of die niet conform is, moet je er ook maar een naam op durven plakken. Allez dat is mijn mening he. Hoewel ik denk dat het in België nogal meevalt.

Maar soit, we zullen het er zondag nog wel eens over hebben want anders gaan ze hier weer zeggen dat we aan het zagen zijn.:p Uiteraard zal ik aanwezig zijn, ons team start met nr. 6.

antoine
24 maart 2007, 20:33
Toevallig ben ik vandaag in St Truiden geweest, dit was eigenlijk niet de bedoeling.
Ik heb een aantal foto's gemaakt van de schouwing.

http://www.superkitcar.nl/sinttruiden/truiden.html

scoobyfreak
24 maart 2007, 20:37
De subaru van Phil Nijs niet gezien?

Duvalthebest
24 maart 2007, 20:42

Er staat een foto van het achterste van de subaru op rallyonline.be denk ik

Glenn
24 maart 2007, 20:50
Er staat een foto van het achterste van de subaru op rallyonline.be denk ik

yep, das de zijne

scoobyfreak
24 maart 2007, 20:52
Rap eens zien,bedankt

veel wagens die velede week ook gereden hebben. En hosten heeft de zelvde sponser als Loix

antoine
24 maart 2007, 20:56

De auto van Phil kwam pas vrij laat voor de schouwing. Maar ik heb hem nog gezien. Ik had foto's gemaakt maar op 1 of andere manier ben ik ze kwijt geraakt.:mad:

scoobyfreak
24 maart 2007, 20:56
De auto van Phil kwam pas vrij laat voor de schouwing. Maar ik heb hem nog gezien. Ik had foto's gemaakt maar op 1 of andere manier ben ik ze kwijt geraakt.:mad:
Jammer, kzal moeten wachten tot morgen denk ik...

antoine
24 maart 2007, 21:04
Jammer, kzal moeten wachten tot morgen denk ik...

Een kennis van mij heeft er foto's van gemaakt. Wanneer hij ze online heeft zal ik hier de link wel plaatsen.http://www.autosportforum.be/images/icons/icon14.gif

antoine
24 maart 2007, 21:18
Hierbij de foto's van mijn kennis:
http://s43.photobucket.com/albums/e381/lmb066/Sint%20Truiden/

scoobyfreak
24 maart 2007, 21:32
Knape nieuwe design van Phil, hij mag er meer dan zijn :D

TAM CARWORKS
24 maart 2007, 22:57
De verkenningen zijn goed verlopen, 4 keer het volledige parcours afgelegd.

Nu maar hopen dat het ons morgen even goed gaat.

Tot morgen!

Groetjes,

Sofie

Duvalthebest
24 maart 2007, 23:32
De verkenningen zijn goed verlopen, 4 keer het volledige parcours afgelegd.

Nu maar hopen dat het ons morgen even goed gaat.

Tot morgen!

Groetjes,

Sofie

Veel succes morgen !

jl3210
24 maart 2007, 23:55
Knape nieuwe design van Phil, hij mag er meer dan zijn :D

Naar 't schijnt gaan die mannen de Phil zelf ook eens een nieuw
design geven:D :D :D

cliosport
25 maart 2007, 00:22
nu staat mijn rs der ook tussen :) , en tis nogthans geen rallywagen
hopend da we morgen een mooie rally krijgen te zien
veel geluk aan de forummers die deelnemen morgen
gr bart

cliosport
25 maart 2007, 00:25
Toevallig ben ik vandaag in St Truiden geweest, dit was eigenlijk niet de bedoeling.
Ik heb een aantal foto's gemaakt van de schouwing.

http://www.superkitcar.nl/sinttruiden/truiden.html
hey antoine , als je mij morgen tegenkomt kom gerust iets zeggen hè
dan ken ik je ook
gr bart zilvere clio rs me maxi velgen

antoine
25 maart 2007, 08:16
hey antoine , als je mij morgen tegenkomt kom gerust iets zeggen hè
dan ken ik je ook
gr bart zilvere clio rs me maxi velgen

Bart van de RCB toch? :) Je auto kwam me bekend voor in ieder geval en ja het ging me voornamelijk om je mooie velgen.http://www.autosportforum.be/images/icons/icon14.gif

Duvalthebest
25 maart 2007, 16:08
Iemand al ergens standen gevonden in sint truiden?
Op de website vind ik niets terug

cliosport
25 maart 2007, 16:46
Bart van de RCB toch? :) Je auto kwam me bekend voor in ieder geval en ja het ging me voornamelijk om je mooie velgen.http://www.autosportforum.be/images/icons/icon14.gif
idd antoine bart van rcb
gr bart

cliosport
25 maart 2007, 16:47
Iemand al ergens standen gevonden in sint truiden?
Op de website vind ik niets terug
ik kom juist van sint truiden en materne stond op kop
gr bart

Duvalthebest
25 maart 2007, 16:54
ik kom juist van sint truiden en materne stond op kop
gr bart

Oké , en weet je soms de top 3 ?

scoobyfreak
25 maart 2007, 17:31
matterne voor deferm?

Duvalthebest
25 maart 2007, 17:32
matterne voor deferm?

Deferm rijdt daar toch niet mee?
denk dat je verward met de Rallye des Ardennes die volgende week plaatsvindt.

scoobyfreak
25 maart 2007, 17:35
aja kan ook :D

Rallyfan_072
25 maart 2007, 17:36
Waar staat Phil ???

206WRC-ke
25 maart 2007, 17:38
Deferm rijdt daar idd niet mee want hij rijdt vandaag de Rallye des Ardennes. Vandaag idd en niet volgende week ;)

Glenn
25 maart 2007, 17:49
Weet er nu al iemand een uitslag?

206WRC-ke
25 maart 2007, 17:50
Denk niet dat het daar al gedaan is? Kan zijn...
Als de uitslagen er zijn zullen die snel genoeg online verschijnen ;)

mercury
25 maart 2007, 18:13
Matterne Van tricht Nijs dat is de uitslag ginds

Glenn
25 maart 2007, 18:13
Hosten sortie gemaakt, ister veel schade?

Duvalthebest
25 maart 2007, 18:20
Matterne Van tricht Nijs dat is de uitslag ginds

Amai de Phil prachtige 3de plaats zeg, zal kontent zijn

mercury
25 maart 2007, 18:31
Heel sjiek van de Phil

daf
25 maart 2007, 18:33
Hosten sortie gemaakt, ister veel schade?

Schade zou meevallen

scoobyfreak
25 maart 2007, 19:25
Proficiat aan phil, en dan nog met zijn group N

daf
25 maart 2007, 19:41
http://www.rallylovers.be/Foto/2007/Rallylovers/Rally%20van%20Sint-Truiden/26.JPG

http://www.rallylovers.be/Foto/2007/Rallylovers/Rally%20van%20Sint-Truiden/49.JPG

Het spektakel kwam vooral van Droogmans....

CPWRC
25 maart 2007, 20:11
Vooral ook een dikke proficiat aan Kristof Van Tricht, schitterende tweede plaats! Op naar de eerste overwinning voor hem! Han, ook supercontent zeker ?:cool:

Henne
25 maart 2007, 20:16
Heerlijke Porsche!

Mk1
25 maart 2007, 20:16
Ook net terug van St-Truiden en al bij al toch nog mooie dingen gezien. En idd. nen dikke proficiat aan de Kristof met zijn knappe 2de plaats.

kezzel
25 maart 2007, 20:59
Vooral ook een dikke proficiat aan Kristof Van Tricht, schitterende tweede plaats! Op naar de eerste overwinning voor hem! Han, ook supercontent zeker ?:cool:

Deze 2de plaats voor den Tricht kan je wel vergelijken met een overwinning denk ik hé,de parcourkennis alleen al,vergeleken met matterne dan....
Ik ieder geval proficiat aan het ganse team ;) ,spijtig dat ik er zelf niet kon bij zijn :o

206WRC-ke
25 maart 2007, 21:03
Wat foto's online op m'n site...

http://www.wrcplace.be/foto07/LP_StTruiden/fotos/photo34.jpg
http://www.wrcplace.be/foto07/LP_StTruiden/fotos/photo7.jpg
http://www.wrcplace.be/foto07/LP_StTruiden/fotos/photo24.jpg
http://www.wrcplace.be/foto07/LP_StTruiden/fotos/photo18.jpg

Han
25 maart 2007, 22:02

Ge moogt gerust zijn!;) Schitterend gereden vandaag en de Subaru zonder schrammetje aan de finish gebracht. Volgende wedstrijd is het TAC Criterium.

Rallyfan_072
25 maart 2007, 23:04
Amai de Phil prachtige 3de plaats zeg, zal kontent zijn

Inderdaad,schoon van de Phil, op naar de volgende rally !!!!!

TAM CARWORKS
26 maart 2007, 09:46
Amaai, het was gisteren een vermoeiende dag! Maar ik heb me supergoed geamuseerd.

1e ronde ging wat moeizaam, parcour wat aftasten. Hadden absoluut geen zin om stukken te rijden.

Vanaf 2e ronde ging het beter en beter. We konden steeds seconden winnen tov vorige rondes. Maar tijdens de 4e ronde - 2e KP liet de boite het wat afweten.

3e versnelling naar de vaantjes, dus we hebben de laatste KP zonder 3e gereden.

Constant schakelen van 2e naar 4e en van 4e naar 2e. Tot groot jolijt haalden we de finish, wel 21 sec later dan de 3e ronde.

Mijn 1e beker is binnen!

Hop naar het volgende.

Groetjes,

Sofie - Suzuki Swift

PS: foto's zijn steeds welkom :-)

Wim
26 maart 2007, 10:25
Proficiat Sofie, goed dat jullie de finish hebben gehaald.

Pinto
26 maart 2007, 10:55
Weet iemand ergens ene volledige uitslag staan?

opelke
26 maart 2007, 11:13
Mooie frisse zondag gehad in st truiden.
De rest naar des ardenne ma heb geen spijt dat ik in de limburg bleef.
Schone spectaculaire doortochten van de razende Suttens zoals altijd.
Ma de geloof dat dat jong vrouwke naast Phil hem goed doet.;)
Vroeger was het tegen 100% ma denk dat hij zich nu voor 500% geeft.
Wat een vrouw allemaal bij een man kan doen:D
Nee heb mij goed geamuseert.

scoobyfreak
26 maart 2007, 17:35
Vroeger was het tegen 100% ma denk dat hij zich nu voor 500% geeft.Is het niet omgekeerd?:D

gtr
26 maart 2007, 18:00
PS: foto's zijn steeds welkom :-)

Foto is verstuurd.

LDWRX
26 maart 2007, 18:03
+200 pics te vinden op :

http://www.imagestation.com/album/pictures.html?id=2094120969

http://img.photobucket.com/albums/v108/ldwrx/RallySintTruiden2007/HPIM1848.jpg
http://img.photobucket.com/albums/v108/ldwrx/RallySintTruiden2007/HPIM1851.jpg
http://img.photobucket.com/albums/v108/ldwrx/RallySintTruiden2007/HPIM1893.jpg
http://img.photobucket.com/albums/v108/ldwrx/RallySintTruiden2007/HPIM1898.jpg

antoine
Mocht er nog iemand foto's hebben van de clio met startnummer 50 dan zal ik die graag willen ontvangen.

LDWRX
http://img.photobucket.com/albums/v108/ldwrx/RallySintTruiden2007/HPIM1916.jpg
http://img.photobucket.com/albums/v108/ldwrx/RallySintTruiden2007/HPIM1982.jpg
http://img.photobucket.com/albums/v108/ldwrx/RallySintTruiden2007/HPIM1995.jpg
http://img.photobucket.com/albums/v108/ldwrx/RallySintTruiden2007/HPIM1996.jpg

LDWRX
26 maart 2007, 18:04
http://img.photobucket.com/albums/v108/ldwrx/RallySintTruiden2007/HPIM2000.jpg
http://img.photobucket.com/albums/v108/ldwrx/RallySintTruiden2007/HPIM2010.jpg
http://img.photobucket.com/albums/v108/ldwrx/RallySintTruiden2007/HPIM2020.jpg
http://img.photobucket.com/albums/v108/ldwrx/RallySintTruiden2007/HPIM2021.jpg

LDWRX
26 maart 2007, 18:05
http://img.photobucket.com/albums/v108/ldwrx/RallySintTruiden2007/HPIM2037.jpg
http://img.photobucket.com/albums/v108/ldwrx/RallySintTruiden2007/HPIM2051.jpg
http://img.photobucket.com/albums/v108/ldwrx/RallySintTruiden2007/HPIM2055.jpg

L&M Racing-Team
26 maart 2007, 18:16
Dit weekend was onze eerste wedstrijd met de Clio, die is vrij goed gegaan. Zijn er mensen die foto's van ons genomen hebben? Die zijn altijd welkom op ons email adres lm_racingteam@hotmail.com

stefke2
26 maart 2007, 18:24
http://i3.tinypic.com/48x4b69.jpg[/IMG]de eerste gaan zien in sint'truiden en dan vertrokken naar dinant

http://i13.tinypic.com/2h5qws5.jpg[/IMG]

http://i7.tinypic.com/35nali9.jpg[/IMG]

opelke de rest zend ik je door

Dragu
26 maart 2007, 18:54
ah Stefke , ik ben de eerste 2 ronde's in Dinant gaan kijkken , en de laatste 2 kp's in St-truiden gaan zien .

Dinant was goed he

stefke2
26 maart 2007, 19:16
ah Stefke , ik ben de eerste 2 ronde's in Dinant gaan kijkken , en de laatste 2 kp's in St-truiden gaan zien .

Dinant was goed he

als ge da maar weet

gtr
26 maart 2007, 19:55
Dit weekend was onze eerste wedstrijd met de Clio, die is vrij goed gegaan. Zijn er mensen die foto's van ons genomen hebben? Die zijn altijd welkom op ons email adres lm_racingteam@hotmail.com

Foto's (3) zijn onderweg.

Groeten Tino

gtr
26 maart 2007, 20:00
Mocht er nog iemand foto's hebben van de clio met startnummer 50 dan zal ik die graag willen ontvangen.

Foto's zijn verzonden.

Groeten Tino

antoine
26 maart 2007, 20:03
Foto's zijn verzonden.

Groeten Tino

Bedankt Tinohttp://www.autosportforum.be/images/icons/icon14.gif

Han
26 maart 2007, 20:46
Mochten er nog mensen zijn die foto's genomen hebben van nr. 6, Van Tricht - L'Hoyes met de Impreza, deze zijn steeds welkom op handebock@skynet.be

gtr
26 maart 2007, 21:20
Mochten er nog mensen zijn die foto's genomen hebben van nr. 6, Van Tricht - L'Hoyes met de Impreza, deze zijn steeds welkom op handebock@skynet.be

Foto's zijn verstuurd.

Groeten Tino

Trichtk
26 maart 2007, 21:34
Phil, spijtig van je schuiver op Engelmanshoven, anders had het nog een mooie strijd geweest! Ik kijk al uit naar de volgende wedstrijd dat we terug tegen elkaar gaan strijden ;)

FilipD
26 maart 2007, 21:37
Zondag reuze geamuseerd met het demo rijden. Gieren, lachen, brullen. De lachspieren kunnen weer tot rust komen:)

Afgaant van de reacties hebben de toeschouwers toch genoten van de demo wagens.

Als er iemand foto's heeft van de demo Opel Ascona in Opel Euro Team kleuren mag die altijd doormailen : filipdierckx@scarlet.be

Alvast bedankt;)

Phil Nijs
26 maart 2007, 21:50
Is het niet omgekeerd?:D

Aan allen een bedankt voor de aanmoedigingen die we kregen.
Jammer dat we bij een nogal redelijke sortie 38 seconden verloren, en kwamen dan plots op achterstand voor de tweede plaats. Een achterstand van 35 seconden is niet goed te maken op Van Trich op zulk parkoer, en ook niet zomaar op Van Tricht want die jongen was verduveld snel, je zal er nog meer van horen. Hij zal zeker meedingen voor het Vas kampioenschap. Met moeite kreeg ik er met moeite een secondeke vanaf.

In elke geval heb ik me goed geamuseerd, en jullie zien dat men tegenwoordig met een groep N met standardboite en op 32, toch ook wel mooi mee kan gaan. Ik neem aan dat als ik daar op 34 gereden had, ( hetgeen ik had kunnen doen, dat was daar toegelaten) dat ik mischien had kunnen meedoen voor de overwinning. Maar niet vergeten Matterne was sterk, Smelcher kreeg platte band en een goed op dreef zijnde Claessen, is ook niet van de minste.

En wat bedoel je dan met ( is het niet omgekeerd ) Je ziet wel als je met jonge mensen omgaat, houd dat oude mensen jong He.
Groetjes
Toch wel mooi het nieuwe desing é. Maar reeds zwaar beschadigd, doch word reeds aangewerkt om het op te knappen.

Groetjes.
Phil.

Glenn
26 maart 2007, 21:55
Phil, respect zenne, op die leeftijd nog altijd meedoen aan de rallysport en nog 3de eindigen in des Ardennes.

Natuurlijk proficiat aan al de rest die uitgereden heeft en vooral voor VT :p

bart
26 maart 2007, 22:00
kvond claesen niet zo sterk rijden , op kp 5 gezien aan rechts 3 voor finish . remde zeker 50 meter voor bocht en dan voorzichtjes erdoor ; had misschien dan al problemen

Duvalthebest
26 maart 2007, 22:09
Phil, respect zenne, op die leeftijd nog altijd meedoen aan de rallysport en nog 3de eindigen in des Ardennes.

Natuurlijk proficiat aan al de rest die uitgereden heeft en vooral voor VT :p

Idd zeker respect hoor Phil, je moet het maar doen nog op het podium eindigen in een VAS Rally.

In Tielt rijd je ook met de nieuwe decoratie op de N4 zeker of ben ik mis?

Phil Nijs
26 maart 2007, 22:16
Idd zeker respect hoor Phil, je moet het maar doen nog op het podium eindigen in een VAS Rally.

In Tielt rijd je ook met de nieuwe decoratie op de N4 zeker of ben ik mis?er

Neen in Tielt rij ik met de A8, waar ik mee in Hanuit en in EBR heb gereden. Staat inderdaad verkeerd vermeld in de deelnemerslijst. Probeer natuurlijk in Tielt ook mijn mannetje te staan, maar daar is het moeilijker om de plaatselijke piloten aan te kunnen, zij kennen het daar bij wijze van spreken van buiten. Maar toch zal ik proberen mijn best te doen.

En ja, daar zit een mooie jump in, en als je daar de grote baan terug opkomt, kan je hem heel mooi en groot laten schuiven.
Groetjes
Phil.

Dragu
26 maart 2007, 22:19
Na nadat ik 2 rondes ben gaan kijkken in Des Ardennes , ben ik nog 2 kp's gaan kijkken in St-truiden .

hier enkele foto's :
http://www.flyingimage.be/vas/St%20Truiden(Jo)/index.html

Duvalthebest
26 maart 2007, 22:26
er

Neen in Tielt rij ik met de A8, waar ik mee in Hanuit en in EBR heb gereden. Staat inderdaad verkeerd vermeld in de deelnemerslijst. Probeer natuurlijk in Tielt ook mijn mannetje te staan, maar daar is het moeilijker om de plaatselijke piloten aan te kunnen, zij kennen het daar bij wijze van spreken van buiten. Maar toch zal ik proberen mijn best te doen.

En ja, daar zit een mooie jump in, en als je daar de grote baan terug opkomt, kan je hem heel mooi en groot laten schuiven.
Groetjes
Phil.

Mooi dat je er rijdt met de A8, zal u zeker goed volgen en mooie foto's proberen te nemen ;)

Duvalthebest
26 maart 2007, 22:27
Na nadat ik 2 rondes ben gaan kijkken in Des Ardennes , ben ik nog 2 kp's gaan kijkken in St-truiden .

hier enkele foto's :
http://www.flyingimage.be/vas/St%20Truiden(Jo)/index.html

Das nog slim gezien van u , zo zie je beke vanalles hé :)
Knappe foto's trouwess

Phil Nijs
26 maart 2007, 22:27
Phil, spijtig van je schuiver op Engelmanshoven, anders had het nog een mooie strijd geweest! Ik kijk al uit naar de volgende wedstrijd dat we terug tegen elkaar gaan strijden ;)

Dit was inderdaad zo, de oorzaak was dat ik op de vijfde proef een twaalftal seconden verloor, en die wilde ik waarschijnlijk op korte tijd goed maken, want net voor de schuiver stond Jos boon de tijd op te nemen en toen had ik de snelste tijd.
Spijtig want onze tijden lagen bij elkaar. Ik denk als ik geen schuiver maak dat we de hele dag gestreden zouden hebben op seconden.

Na de schuiver viel ik terug naar de zevende plaats achter schepers en Vanlaer, en dan hebben we getracht om nog terug te komen, maar Uw voorsprong was te groot om nog kunnen terug te keren. Trouwens Uw tijden mochten gezien worden, en zoals ik elders al schreef, als jullie zo doorgaan, zit jullie bij de kanshebbers voor de titel
Wanneer ik nog eens Vas ga rijden weet ik niet, maar alleszins zal ik Joke aan een internationale licentie helpen, en daarvoor moet ze vijf Vas of Asaf wedstrijden hebben. Dus ergens zul je me nog wel eens tegenkomen.
Groetjes.
Phil

scoobyfreak
26 maart 2007, 22:56
Aan allen een bedankt voor de aanmoedigingen die we kregen.
Jammer dat we bij een nogal redelijke sortie 38 seconden verloren, en kwamen dan plots op achterstand voor de tweede plaats. Een achterstand van 35 seconden is niet goed te maken op Van Trich op zulk parkoer, en ook niet zomaar op Van Tricht want die jongen was verduveld snel, je zal er nog meer van horen. Hij zal zeker meedingen voor het Vas kampioenschap. Met moeite kreeg ik er met moeite een secondeke vanaf.

In elke geval heb ik me goed geamuseerd, en jullie zien dat men tegenwoordig met een groep N met standardboite en op 32, toch ook wel mooi mee kan gaan. Ik neem aan dat als ik daar op 34 gereden had, ( hetgeen ik had kunnen doen, dat was daar toegelaten) dat ik mischien had kunnen meedoen voor de overwinning. Maar niet vergeten Matterne was sterk, Smelcher kreeg platte band en een goed op dreef zijnde Claessen, is ook niet van de minste.

En wat bedoel je dan met ( is het niet omgekeerd ) Je ziet wel als je met jonge mensen omgaat, houd dat oude mensen jong He.
Groetjes
Toch wel mooi het nieuwe desing é. Maar reeds zwaar beschadigd, doch word reeds aangewerkt om het op te knappen.

Groetjes.
Phil.Nieuwe design is zeer geslaagd, en verzorg de subaru he,hij verdient dat :D

mss tot in tielt he ;)

Han
26 maart 2007, 23:45
Zondag reuze geamuseerd met het demo rijden. Gieren, lachen, brullen. De lachspieren kunnen weer tot rust komen:)

Afgaant van de reacties hebben de toeschouwers toch genoten van de demo wagens.

Als er iemand foto's heeft van de demo Opel Ascona in Opel Euro Team kleuren mag die altijd doormailen : filipdierckx@scarlet.be

Alvast bedankt;)

Welkom hier!

Kan da zijn da ik u van ergens ken? Hebt gij in een vorig leven niet nog ooit eens rally gereden met wa Japannerkes?

:D

TAM CARWORKS
27 maart 2007, 08:19
Mercikes voor de foto's...

WRC
27 maart 2007, 09:20
heeft er iemand foto's van de groene fiesta XR2i?? startnummer 50

rappie
27 maart 2007, 17:10
Foto's online www.rappiefotos.tk (http://www.rappiefotos.tk)

http://img155.imageshack.us/img155/5356/62030393pn4.jpg (http://imageshack.us)

Rallyfan_072
27 maart 2007, 17:11
@ PHIL

In tielt , breng ik mijn toeter mee voor u ze, en als er een jongen met een zwarte sparco-vest een foto komt vragen met u , is het ik :D .

gtr
27 maart 2007, 17:39
heeft er iemand foto's van de groene fiesta XR2i?? startnummer 50

Is dit niet nr. 60 ?

WRC
27 maart 2007, 18:59
Is dit niet nr. 60 ?

Ja, sorry had me vergist

Dus iemand foto's van de groene fiesta XR2i met startnummer 60??

jurdup
27 maart 2007, 21:11
Ik heb gehoord dat hoste van de baan gegaan is?
is dat waar? Weet er iemand iets meer daarover?

Han
27 maart 2007, 21:13

Idd, op KP1 maar ik weet niet of die zwaar beschadigd is.

5 Turbo 2
27 maart 2007, 21:16
mijn zoon was co-piloot in de Clio Nr 50, dus als er iemand nog foto's heeft, laat maar komen !

rappie
27 maart 2007, 21:32

http://i43.photobucket.com/albums/e351/lol669/2-3.jpg

Lancerken
28 maart 2007, 08:17
Hieft er hier iemand foto's van wagen 32 Corsa van Schockaert - Heymans

5 Turbo 2
28 maart 2007, 09:21

dat ben ik dus........

Vincent Verstraete
28 maart 2007, 14:59

Ja (zie foto) : ??? stuurhuis gebroken ???

antoine
28 maart 2007, 16:47
dat ben ik dus........

Ey welkom Luc.;)

gtr
28 maart 2007, 18:12
Ja, sorry had me vergist

Dus iemand foto's van de groene fiesta XR2i met startnummer 60??

Foto's zijn verstuurd.

Groeten Tino

Han
28 maart 2007, 19:46
Hieft er hier iemand foto's van wagen 32 Corsa van Schockaert - Heymans

Hey Lancerken, welkom hier!

Ik heb onze piloot na uw wijze woorden en die van Stefan de raad te geven om wat rustiger te starten. pattineren over de 4 wielen, dat zie je niet vaak he:D

gtr
28 maart 2007, 20:33
Albumpje Sint Truiden op
http://www.vectra-c.be/Sinttruiden2007/index.html

WRC
28 maart 2007, 20:38
Foto's zijn verstuurd.

Groeten Tino

zijn aangekomen
Mercie

Phil Nijs
28 maart 2007, 20:40
@ PHIL

In tielt , breng ik mijn toeter mee voor u ze, en als er een jongen met een zwarte sparco-vest een foto komt vragen met u , is het ik :D .

Kom maar af ik wil heel graag met U op foto staan.
Groetjes
Phil.

TAM CARWORKS
28 maart 2007, 21:13
Filmpje van Suzuki Swift - 37:

http://www.tamcarworks.be/ProRacing%20St.Truiden%202007.wmv

GeDi
28 maart 2007, 21:36
Schoon filmpke.

Diene Patrol wat daar op het laatste in beeld was,was dat die van Blackbird niet?

Vasco
29 maart 2007, 08:09
Schoon filmpke.

Diene Patrol wat daar op het laatste in beeld was,was dat die van Blackbird niet?
Nee Blackbird was niet aanwezig in Sint-Truiden.

moto
29 maart 2007, 13:45
hallo allemaal, heeft er hier niemand toevallig foto's van de nummer 29 R5gtturbo??

Ze mogen opgestuurd worden naar tom.simonis@skynet.be

Mercikes he!!!!

gtr
29 maart 2007, 18:45
hallo allemaal, heeft er hier niemand toevallig foto's van de nummer 29 R5gtturbo??

Ze mogen opgestuurd worden naar tom.simonis@skynet.be

Mercikes he!!!!

Foto's zijn verstuurd.

Groeten Tino (gtr)

STRallye
31 maart 2007, 02:17
Hey Guys,

Wie van jullie heeft fotokes getrokken van JAN CZECH in St-Truiden?

We zouden ze graag toegestuurd krijgen om ze op onze website te plaatsen.

THX!

http://www.czechrallyteam.be

cliosport
31 maart 2007, 19:29
iemand van het forum verleden week geflitst geweest in en rond velm , want maandag stond in belang van limburg dat er maar liefst meer dan 2000 geflitsen zijn door de politie in de zones van 50 km/uur
ook stond erbij dat er geen enkele rallywagen was geflitst
tot nu toe heb ik nog niks ontvangen en hoop dat dit ook zo zal blijven :)
gr bart

mercury
31 maart 2007, 19:44
iemand van het forum verleden week geflitst geweest in en rond velm , want maandag stond in belang van limburg dat er maar liefst meer dan 2000 geflitsen zijn door de politie in de zones van 50 km/uur
ook stond erbij dat er geen enkele rallywagen was geflitst
tot nu toe heb ik nog niks ontvangen en hoop dat dit ook zo zal blijven :)
gr bart

Ik denk dat je het belang van limburg niet goed gelezen hebt hoor :)

mercury
31 maart 2007, 19:52
Er werden 2.046 voertuigen op hun snelheid gecontroleerd waarvan 98 bestuurders tegen de lamp liepen en geen enkele rallywagen werd betrapt.

Duvalthebest
31 maart 2007, 20:06
Er werden 2.046 voertuigen op hun snelheid gecontroleerd waarvan 98 bestuurders tegen de lamp liepen en geen enkele rallywagen werd betrapt.

Da zijn toch ambetante mensen hé , altijd met de rally extra veel flitsen

LDWRX
31 maart 2007, 20:30

de flitswagen was een grijze Passat Variant; kheb hem meerdere malen gespot ;)

op verbindingswegen tijdens rally's is het altijd extra oppassen

LDWRX
31 maart 2007, 20:52
Hey Guys,

THX!

http://www.imagestation.com/picture/sraid225/pd234ce34e9ecf908895166dbb06345ae/ea30c4fb.jpg

foto's op http://www.imagestation.com/members/ldwrx

;)

Mk1
31 maart 2007, 21:36
de flitswagen was een grijze Passat Variant; kheb hem meerdere malen gespot ;)

op verbindingswegen tijdens rally's is het altijd extra oppassen

Ik denk dat het een grijze golf break was!;)

cliosport
31 maart 2007, 22:04
Ik denk dat je het belang van limburg niet goed gelezen hebt hoor :)
dan hft moeder mij slecht ingelicht :)
dan is de kans ook al kleiner :)
gr bart

Han
1 april 2007, 02:57
Ik denk dat het een grijze golf break was!;)

Idd, was een zilverkleurige Golf 4 break.

Ik denk dat ze slecht gezind zijn omdat er zo weinig geflitst werd. Op een normale dag zou het aantal veel hoger liggen vermoed ik.

gtr
1 april 2007, 08:31
Hey Guys,

THX!

Foto's zijn verzonden.

Groeten Tino

Trichtk
2 april 2007, 23:49
Onboardbeelden Van Tricht online op www.vtrallysport.be