Volledige versie bekijken : Omloop Van Vlaanderen
tommeke_B
11 juli 2007, 20:15
De volgende van het bk, mss is het al tijd voor een topje...
Peter Desmet - Corolla WRC
Peter Lloyd - Impreza WRC
Melissa Debackere - Toyota Celica GT4
Didier Dequesne - Toyota Celica GT4
Freddy Loix - VW Polo S2000
Bernard Munster - Subaru (start altijd)
CVW - 350 Z
Schmelcher - GT3
Dominique Bruyneel - BMW Compact (van Dequesne)
Stijn Vandenberghe - Citroën C2 R2 voor een one-shot
Monnens - Mitsubishi Lancer
Filip Dekeerle - Mitsubishi Lancer
Filip Barbier - Mitsubishi Lancer
Erik Vleminckx - Mitsubishi Lancer
Stephane Boelens - BMW E36
Andy Lefevere - BMW nieuwe
Phil, kom je ook ? :)
Ik denk dat je deze alvast mag aan de start verwachten.
edit : aan de start mag verwachten, klinkt beter :p
edit : update om 21.34
Rallyworld tv
11 juli 2007, 20:46
En leuke buitelandse delegaties !!!
tommeke_B
11 juli 2007, 20:48
En leuke buitelandse delegaties !!!
Je weet meer... je mag het anders ook op power and passion zeggen :p
Rallyworld tv
11 juli 2007, 20:55
Neen hou dit nog even voor mezelf , je leest het wel op rallylovers ..als het zover is ..;)
tommeke_B
11 juli 2007, 21:02
Neen hou dit nog even voor mezelf , je leest het wel op rallylovers ..als het zover is ..;)
Aah, Hendy komt af ;):p en Nicholls ook ? :p
mIchiens nog een show man met een evo 9 !
Rallyworld tv
11 juli 2007, 21:07
Tommeke gok;)ken mag altijd he
Duvalthebest
11 juli 2007, 21:07
Verklaar u nader.. ;)
Bedoel je Cullen? :)
tommeke_B
11 juli 2007, 21:09
Bedoel je Cullen? :)
Ja, monnens met Evo 9 gr.n van colsoul rallysport ja
:p
Rallyfan_072
11 juli 2007, 21:15
Peter Lloyd die ging allesinds komen met zijn rode Subaru Impreza WRC 2004.
Lloyd komt inderdaad (en dat is geen gokje:D).
Phil Nijs
11 juli 2007, 21:56
De volgende van het bk, mss is het al tijd voor een topje...
Peter Desmet - Corolla WRC
Peter Lloyd - Impreza WRC
Melissa Debackere - Toyota Celica GT4
Bernard Munster - Subaru (start altijd)
CVW - 350 Z
Schmelcher - GT3
Dominique Bruyneel - BMW Compact (van Dequesne)
Stijn Vandenberghe - Citroën C2 R2 voor een one-shot
Monnens - Mitsubishi Lancer
Filip Dekeerle - Mitsubishi Lancer
Filip Barbier - Mitsubishi Lancer
Erik Vleminckx - Mitsubishi Lancer
Andy Lefevere - BMW nieuwe
Phil, kom je ook ? :)
Ik denk dat je deze alvast mag aan de start verwachten.
edit : aan de start mag verwachten, klinkt beter :p
edit : update om 21.34
Normaal gesproken wel. Ik ben er de laatste jaren toch steeds bij geweest, en ik zal er nu ook wel bij zijn. We zullen zien.
scoobyfreak
11 juli 2007, 23:12
Peter Lloyd die ging allesinds komen met zijn rode Subaru Impreza WRC 2004.Is dat geen 2003 met 2004 spoiler? of een 2004 met 2003 voorbumper :)
Millbrook
12 juli 2007, 13:15
17 Britse & 10 Ierse teams hebben zich al geëngageerd - voor de moderne rally - via John Morgan, namen zijn nog niet bekend.
Zelfs als uiteindelijk ook maar de helft effectief aan de start zou staan, ziet het er dus mooi uit.
Als de Britten en Ieren nu nog enkele mooie auto's meebrengen, zou er voor de toeschouwers wel eens een luxeprobleem kunnen ontstaan, want ook het historicgedeelte zal weer dik in orde zijn, met een manche meetellend voor het Brits kampioenschap.
Duvalthebest
12 juli 2007, 13:55
17 Britse & 10 Ierse teams hebben zich al geëngageerd - voor de moderne rally - via John Morgan, namen zijn nog niet bekend.
Zelfs als uiteindelijk ook maar de helft effectief aan de start zou staan, ziet het er dus mooi uit.
Als de Britten en Ieren nu nog enkele mooie auto's meebrengen, zou er voor de toeschouwers wel eens een luxeprobleem kunnen ontstaan, want ook het historicgedeelte zal weer dik in orde zijn, met een manche meetellend voor het Brits kampioenschap.
We gaan dus een zeer mooi startveld mogen verwachten !
Altijd mooi dat er Britten en Ieren afkomen naar Roeselare met mooie wagens.
Quicks
12 juli 2007, 16:52
Verleden jaar waren de Historics en de Moderne qua timing goed te combineren.
StijnVermaut
12 juli 2007, 17:01
Is er al ergens een timing? zijn er nieuwe kp's, of veranderingen
alexen
12 juli 2007, 17:45
Is er al ergens een timing? zijn er nieuwe kp's, of veranderingen
1 verandering is er allesinds wel. Ik vind het eerlijk gezegd geen zo'n leuke verandering. Criterium gaat niet door omdat ze meer buitenlanders kunnen laten rijden.
Rallyworld tv
12 juli 2007, 18:09
Hendy met focus wrc wil komen ,morgen in orde brengen ! ;)
Mmmmm, dit moet ik toch aanduiden op de kalender. :D
Duvalthebest
12 juli 2007, 19:20
Goed nieuws.
Vond hem nog redelijk goed rijden op de Monteberg met zijn mooie Focus.
GoFastFreddy
12 juli 2007, 19:28
is dit jaar gits zeker dat ze rijden in plaats van hooglede
tommeke_B
12 juli 2007, 19:31
? ? ?
Mmmmm, dit moet ik toch aanduiden op de kalender. :D
Waarom? Die Focus van Hendy is geen N4 hoor. Daar kom jij toch niet voor buiten :D
FOCUSWRC
12 juli 2007, 20:03
Waarom? Die Focus van Hendy is geen N4 hoor. Daar kom jij toch niet voor buiten :D
Het is niet omdat men achter een internationaal, stabiel en uniform technisch reglement staat dat men niet zou mogen genieten van andere auto's. Het huidige klotereglement in België weerhoudt ons niet om rally's te bezoeken hoor.
co-pilootje
12 juli 2007, 20:03
En dit jaar starten de historics voor de moderne de zaterdag + alle kp's
en de zondag eerst de moderne en dan de historics (8 van de 12 kp's)
Het is niet omdat men achter een internationaal, stabiel en uniform technisch reglement staat dat men niet zou mogen genieten van andere auto's. Het huidige klotereglement in België weerhoudt ons niet om rally's te bezoeken hoor.
Ja ze eerst liggen afbreken en vertellen dat ze die wagens moeten verbieden, en dan gaan kijken om er van te genieten! :mad:
Ja ze eerst liggen afbreken en vertellen dat ze die wagens moeten verbieden, en dan gaan kijken om er van te genieten! :mad:
Ik heb niets liggen afbreken, ik heb gewoon een standpunt ingenomen en dat verder toegelicht. Sterker nog, ik heb steeds geschreven dat ik WRC's ook nog steeds de fermste rallymachines vind, dat ik wou dat hier was zoals in nederland (een stabiel kampioenschap met WRC's), maar dat dit niet het geval is en dat er daarom misschien wel eens maatregelen genomen moeten worden.
Ik hoef me helemaal niet te verantwoorden, toch doe ik het. Blijkbaar zijn er hier heer veel die niet op een serieuze manier kunnen discussiëren.
Trouwens in de Omloop start een S2000 en N4's... :)
Ik denk trouwens dat Juha zijn opmerking eerder grappig bedoeld was dan mk1 zijn gejammer!!!
Een stabiel reglement, ik dacht dat we het hier over de FIA hadden:D
Blijkbaar zijn er hier heer veel die niet op een serieuze manier kunnen discussiëren.
In de eerste plaats jij dus.... Om nog maar te zwijgen wat je allemaal op het Paradise forum post. Alleen maar over S2000's en René Georges Rally Sport.
In de eerste plaats jij dus....
Dit zal je toch even moeten toelichten. Zonde van de topic, misschien beter over PB.
Ik heb niets liggen afbreken, ik heb gewoon een standpunt ingenomen en dat verder toegelicht. Sterker nog, ik heb steeds geschreven dat ik WRC's ook nog steeds de fermste rallymachines vind, dat ik wou dat hier was zoals in nederland (een stabiel kampioenschap met WRC's), maar dat dit niet het geval is en dat er daarom misschien wel eens maatregelen genomen moeten worden.
Ik hoef me helemaal niet te verantwoorden, toch doe ik het. Blijkbaar zijn er hier heer veel die niet op een serieuze manier kunnen discussiëren.
Trouwens in de Omloop start een S2000 en N4's... :)
Ik denk trouwens dat Juha zijn opmerking eerder grappig bedoeld was dan mk1 zijn gejammer!!!
Dat van mij was idd. niet om te lachen bedoeld:mad:
GoFastFreddy
12 juli 2007, 20:37
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door GoFastFreddy http://www.autosportforum.be/images/buttons/viewpost.gif (http://www.autosportforum.be/showthread.php?p=24125#post24125)
? ? ?
ewel tom , is het in gits of hooglede dat ze de kp rijden wisselen toch ieder jaar en ben het vergeten waar het vorig jaar was
en even terzijde tommeke , als oud inwoner van hooglede weet ik dat gits een fusie gemeente is hoor :D
Duvalthebest
12 juli 2007, 20:52
De volgende ontmoeting op het Europese vaste land staat gepland in September tijdens de Omloop van Vlaanderen in België en vervolgens in Oktober de rallys van Haspengouw en Sombreffe.
Dit haal ik van rallysport.nl
Mooi dat Hendy nog een paar keer afkomt naar Belgie dit jaar.
rallyfreak
12 juli 2007, 21:13
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door GoFastFreddy http://www.autosportforum.be/images/buttons/viewpost.gif (http://www.autosportforum.be/showthread.php?p=24125#post24125)
ewel tom , is het in gits of hooglede dat ze de kp rijden wisselen toch ieder jaar en ben het vergeten waar het vorig jaar was
en even terzijde tommeke , als oud inwoner van hooglede weet ik dat gits een fusie gemeente is hoor :D
Dit jaar is het idd kp gids dat men doet.
206WRC-ke
12 juli 2007, 21:40
Bruyneel test de BMW Compact voor Omloop wss al eens in Staden...
Bruyneel test de BMW Compact voor Omloop wss al eens in Staden...
Het is te hopen dat de BMW het in de omloop iets langer trekt als vorig jaar.
Sublover
13 juli 2007, 12:47
Misschien kan iemand van jullie mij helpen.
Ik verzamel de stafkaarten van de omloop van vlaanden. Het is mijn bedoeling om ze van alle edities te hebben.
Mijn ontbrekende exemplaren zijn 1989 en 1984 + alles daarvoor.
Je kan me een groot plezier doen om te zorgen dat mijn collectie verder wordt aangevuld.
Quicks
13 juli 2007, 13:22
Misschien kan iemand van jullie mij helpen.
Ik verzamel de stafkaarten van de omloop van vlaanden. Het is mijn bedoeling om ze van alle edities te hebben.
Mijn ontbrekende exemplaren zijn 1989 en 1984 + alles daarvoor.
Je kan me een groot plezier doen om te zorgen dat mijn collectie verder wordt aangevuld.
Ai... Had ik dat geweten:o. Ik heb ze een jaar of twee geleden allemaal (Omloop en alle andere rally's) in de papiercontainer gesmeten wegens chronisch plaatsgebrek. ttz Ieper vanaf 1979 - Omloop en TAC vanaf 1984 - de rest vanaf 1986. Nu bewaar ik de stafkaarten enkel nog van de laatste twee jaar. Moest ik nog iets vinden ivm de Omloop, dan laat ik het wel weten.
StijnVermaut
14 juli 2007, 16:09
doet Casier niet mee? En zou Tsjoen niemand kunnen laten rijden met zijn S2000
Duvalthebest
14 juli 2007, 16:57
doet Casier niet mee? En zou Tsjoen niemand kunnen laten rijden met zijn S2000
Casier zal niet rijden in Roeselare hoor.
Zou mooi zijn moest er iemand rijden met de Vergokan Punto maar wie ?
mousti
14 juli 2007, 17:06
Rijdt de Porsche ook weer nie mee van Mylle?
Nog niemand niks gehoord van Larry Cols zeker?Twas nie zeker dat hij het Belgisch kampioenschap verder ging afwerken.Zou Larry de Punto van Pieter niet kunnen besturen in Roeselare?Maarja,dan zou Pieter, Freddy(i.v.m de belgische titel ) een hak zetten waarmee hij een overeenkomst heeft voor het IRC verder af te werken.Dus dat zal ook niks worden zeker?Hopelijk kan hij toch nog meedoen al is het maar met zijn Mitsu!
rallyfreak
14 juli 2007, 22:43
Nog niemand niks gehoord van Larry Cols zeker?Twas nie zeker dat hij het Belgisch kampioenschap verder ging afwerken.Zou Larry de Punto van Pieter niet kunnen besturen in Roeselare?Maarja,dan zou Pieter, Freddy(i.v.m de belgische titel ) een hak zetten waarmee hij een overeenkomst heeft voor het IRC verder af te werken.Dus dat zal ook niks worden zeker?Hopelijk kan hij toch nog meedoen al is het maar met zijn Mitsu!
Zie liever Larry Cols in de lancer group a dan een s2000.
Die auto's gaan goed vooruit maar hebben toch wat power te kort.
Mitsu of Punto geen probleem voor me,zolang hij maar meedoet!Maar ik vrees ervoor:(
Larry normaal niet aan de start.
Duvalthebest
15 juli 2007, 11:58
Dat zou heel jammer zijn.
Rijdt hij dan de andere 2 rally's nog of ook niet ?
Jasper
15 juli 2007, 12:01
Ik dacht dat hij zijn bk stopzette of heb ik het mis? Hij was het beu om er veel te veel eigen geld in te steken.
Rallyfan_072
15 juli 2007, 16:31
Rijdt de Porsche ook weer nie mee van Mylle?
Muylle ging idd zelf weer deelnemen met de rood-witte Porsche van hem.
@ tommeke b
Waar haal jij die informatie van stijn vdb met een c2??
co-piloot weet van niets.
rallyfreak
15 juli 2007, 18:19
Is normaal zeker als je zo gecontroleerd word zoals in ieper.
De keuring trok daar dus op niets als ze na de rally al niet comforme dingen vonden.
Dit moest men gezien hebben voor de rally dan.
FOCUSWRC
15 juli 2007, 18:43
:mad:
Is normaal zeker als je zo gecontroleerd word zoals in ieper.
De keuring trok daar dus op niets als ze na de rally al niet comforme dingen vonden.
Dit moest men gezien hebben voor de rally dan.
De keuring voor de wedstrijd is er vooral om de veiligheidsvoorzieningen van de auto's te checken. Daarnaast worden nog een aantal administratieve zaken nagezien zoals de noodzakelijke homologatiedocumenten.
De technische controle na de wedstrijd is er om wat diepere controles op de wagens uit te voeren. Per definitie krijgen de eerste drie van de Alg Kalss. deze contrle en de groepwinnaars.
Als blijkt dat een bepaalde auto abnormaal snel is, wat natuurlijk de interesse van de FIA-controleurs en concurenten opwekt, worden al dan niet ten gevolge van klachten verdere controles uitgevoerd.
Het feit dat de ombouw evo van Cols na intens onderzoek niet conform gebleken is, is niet de schuld van ACTF, noch van de FIA, noch van Cols maar van CRS de preparateur.
Ik herhaal wat ik hier eerder heb neergeschreven; CRS heeft onvoldoende de homologatie papieren bestudeerd of de fout opzettelijk gemaakt en daarbij gehoopt dat er niet over gevallen zou worden. Maar het is eventjes anders uitgedraaid.
Laat het voor hen een les zijn, ondanks de toch wel zware sanctie. 5 min penelisatie zoals men met Ford deed in het WK ware misschien een optie geweest, maar ik kijk alleen maar toe en daar stopt ook mijn inbreng. Wie ben ik??
:mad:
De keuring voor de wedstrijd is er vooral om de veiligheidsvoorzieningen van de auto's te checken. Daarnaast worden nog een aantal administratieve zaken nagezien zoals de noodzakelijke homologatiedocumenten.
De technische controle na de wedstrijd is er om wat diepere controles op de wagens uit te voeren. Per definitie krijgen de eerste drie van de Alg Kalss. deze contrle en de groepwinnaars.
Als blijkt dat een bepaalde auto abnormaal snel is, wat natuurlijk de interesse van de FIA-controleurs en concurenten opwekt, worden al dan niet ten gevolge van klachten verdere controles uitgevoerd.
Het feit dat de ombouw evo van Cols na intens onderzoek niet conform gebleken is, is niet de schuld van ACTF, noch van de FIA, noch van Cols maar van CRS de preparateur.
Ik herhaal wat ik hier eerder heb neergeschreven; CRS heeft onvoldoende de homologatie papieren bestudeerd of de fout opzettelijk gemaakt en daarbij gehoopt dat er niet over gevallen zou worden. Maar het is eventjes anders uitgedraaid.
Laat het voor hen een les zijn, ondanks de toch wel zware sanctie. 5 min penelisatie zoals men met Ford deed in het WK ware misschien een optie geweest, maar ik kijk alleen maar toe en daar stopt ook mijn inbreng. Wie ben ik??
Ook van de evo waar Lefevere mee reed was dit zeker? Of was dit nog iets anders?
FOCUSWRC
15 juli 2007, 20:02
De juiste toedracht vande diskwalificatie van de andere Mitsu's ken ik niet.
Rallyfan_072
15 juli 2007, 20:29
Ik weet niet als deze hier al vernoemd is, maar Yannick Bodson komt toch ook naar de Omloop, of komt hij dit jaar niet ?
scoobyfreak
15 juli 2007, 21:31
Ge zult dat zien als de deelnemers lijst bekent gemaakt word, maar bijna 2 maand voor de rally is dat moeilijk te zeggen he.
co-pilootje
15 juli 2007, 22:58
Voor de liefhebbers:
Op zaterdag: De Zilverberg x3 Op zondag: De ruiter x3
Rumbeke x3 Izegem x3
Passendale x3 Zoning x3
Zoning x2 Beveren x3
Gits x2
En wat deelnemers betreft, we zien wel é:D.
co-pilootje
15 juli 2007, 23:02
[quote=co-pilootje;24473]Voor de liefhebbers:
Zaterdag: De zilverberg x3
Rumbeke x3
Passendale x3
Zoning x2
Gits x2
Zondag: De ruiter x3
Izegem x3
Zoning x3
Beveren x3
Foutje vanmijnentwege;).
K'heb ook da congé gevoel:p
Duvalthebest
15 juli 2007, 23:41
Blijkbaar rijden ze nu de proeven omekeerd tov vorig jaar.
De proeven die ze op zaterdag reden vorig jaar rijden ze dit jaar op zondag dus.
Co-Pilootje,
Het wordt tijd dat je in congé gaat nog een klein foutje Passendale x 2
Wanneer word de site van de omloop wat meer "actief" i.v.m timing en deelnemers?
Duvalthebest
16 juli 2007, 17:41
Wanneer word de site van de omloop wat meer "actief" i.v.m timing en deelnemers?
Het is nog twee maanden hé.
Denk halfweg augustus dat er wel iets gaat opkomen.
co-pilootje
16 juli 2007, 17:58
Co-Pilootje,
Het wordt tijd dat je in congé gaat nog een klein foutje Passendale x 2
:D, Vasco en Bjorn julie hebben gelijk k'had er over gekeken......
co-pilootje
16 juli 2007, 18:02
De timing komt weldra op de site, en wat deelnemers betreft t'ja de regelmenten zijn nog niet echt lang verschenen....
Maar allez wat er hier al de reveu gepasseerd is qua deelnemers t'zal de moeite zijn;).
K'zou zeggen afwachten en regelmatig de site checken, voor nieuws en updates
De timing komt weldra op de site, en wat deelnemers betreft t'ja de regelmenten zijn nog niet echt lang verschenen....
Maar allez wat er hier al de reveu gepasseerd is qua deelnemers t'zal de moeite zijn;).
K'zou zeggen afwachten en regelmatig de site checken, voor nieuws en updates
Ok,zal ik doen!En idd wat je hier al hoord ziet er nie slecht uit!Hendy,Desmet met een WRC,hopelijk nog een 2tal WRC's met goeie piloten en dan nog Freddy erbij!Ik ben benieuwd...
Sublover
16 juli 2007, 21:04
Trouwens de timing van 2007 staat online.
Een overzichtje van de timing:
Er zijn 24 KP's : een aantal minder dan de laatste jaren. Het is van 2003 (22 KP's) geleden dat dat er ongeveer zoveel waren.
Men start de zaterdag ook iets later met de eerste KP. Dit om 9u12.
De zaterdag is het wel vroeger gedaan. De laatste KP start om 19u08. Voorgaande jaren was dit 21u40 / 20u56 / enz.
De zondag eerste KP om 8u28 en de laatste om 15u18.
Sublover
16 juli 2007, 21:35
Enkele vaststellingen van het parkoers.
KP Zilverberg / Rumbeke / Zoning / De ruiter lijken me ongewijzigd.
KP Passendale is maarliefst 3,99km langer geworden en komt nu op 12,85km. Het is van in 1988 geleden dat deze KP nog zo lang was. (1988 was die 13,57km).
Gids en Beveren zijn blijkbaar 2 aparte KP's. Ik ben benieuwd hoe die er zullen uitzien.
KP Izegem groeit ieder jaar (qua kilometers). Het eerste jaar 6,47km. Het tweede 8,41 en nu het derde jaar 12,35. Vermoedellijk zal er een stuk van de vroegere KP Oekene verwezen zitten in KP Izegem.
De eerste historics zijn trouwens al ingeschreven.. :)
oa. David Stokes staat er al op _O_
Iemand al iets gehoord van Kris Princen?Wat is zijn programma nog voor de rest van het sezioen?Neemt hij deel aan de Omloop?
Iemand al iets gehoord van Kris Princen?Wat is zijn programma nog voor de rest van het sezioen?Neemt hij deel aan de Omloop?
Ik hoop dat we hem nog veel aan het werk mogen zien in zijn Cliootje!!! :D
Ik dacht van wel, best even aan Wabe vragen.
Ik dacht van wel, best even aan Wabe vragen.
Ik denk dat de omloop niet op het prog. staat.
Duvalthebest
17 juli 2007, 18:56
Ik denk dat de omloop niet op het prog. staat.
Dat denk ik ook.
Een eindje geleden zei Wabe dat enkel de Condroz voorlopig op zijn programma stond.
Dat denk ik ook.
Een eindje geleden zei Wabe dat enkel de Condroz voorlopig op zijn programma stond.
Zelfs de Haspengouw niet dan?
Gesproken van de Haspengouw.Is dat de zaterdag en de zondag dat er wordt gereden?Of alleen de zondag?
Gesproken van de Haspengouw.Is dat de zaterdag en de zondag dat er wordt gereden?Of alleen de zondag?
6-7/10/2007 staat op RACB.be, dus zat en zon...
Weet je wat ik me ook afvraag is op de affiche van bv. Ieper staat de datum van 21-24 juni.Maar eigenlijk rijden ze toch maar op 22 en 23 juni.Van de rally van Tielt ook 6 en 7 april.Maar ze rijden maar de 7de alleen (de zaterdag ).Waarom zetten ze dan meerdere datums op hun affiche's?
co-pilootje
17 juli 2007, 19:51
6-7/10/2007 staat op RACB.be, dus zat en zon...
Haspengouw '06 was enkel de zondag. Dus zal dit jaar waarschijnlijk ook zo zijn.:)
co-pilootje
17 juli 2007, 19:52
Weet je wat ik me ook afvraag is op de affiche van bv. Ieper staat de datum van 21-24 juni.Maar eigenlijk rijden ze toch maar op 22 en 23 juni.Van de rally van Tielt ook 6 en 7 april.Maar ze rijden maar de 7de alleen (de zaterdag ).Waarom zetten ze dan meerdere datums op hun affiche's?
Tom, een rally begint met de technische keuring é, In Tielt de vrijdag technische en de zaterdag de wedstrijd.
jurdup
17 juli 2007, 19:56
[quote=Sublover;24548]
Gits quote]
Zo is Gits geschreven :)
Tom, een rally begint met de technische keuring é, In Tielt de vrijdag technische en de zaterdag de wedstrijd.
Azo,ze beginnen te rekenen vanaf de keuring.Ok,dat wist ik niet.Merci!
Haspengouw zeker niet.
Haspengouw zeker niet.
Touquet normaal wel. ;)
Touquet normaal wel. ;)
Ben je terug van de partij dan als snelle service Wim?:D
Ben je terug van de partij dan als snelle service Wim?:D
Als dat moet... ja :D
Was echt géén normaal weekend...:D:D
rallyfreak
17 juli 2007, 21:45
Dat is omdat ze de verkenningen of de shakedown erbij nemen.
Als dat moet... ja :D
Was echt géén normaal weekend...:D:D
Voor herhaling vatbaar....
Princen .... Waremme, Touquet en Condroz denk ik...
straffe toebak
18 juli 2007, 09:23
Oh, Le Touquet: een zalige rally!
Heerlijke sfeer en een timing die het toelaat om eens service te gaan bekijken!
Ook altijd een typisch Frans (lees divers) en mooi deelnemersveld.
De nieuwe affiche voor de Omloop van vlaanderen staat op de site,
http://www.omloopvanvlaanderen.be/movv/OB32327_A4_OL_Vl.pdf
Duvalthebest
19 juli 2007, 19:30
Knappe affiche !
daelko
19 juli 2007, 20:51
mooie affiche , mooie wagens
Westhoeker
19 juli 2007, 21:27
Off begint onze wedstrijd op donderdag 21 juni, tech keuring en shake down maken off deel uit van het programma.
zondag 24 juni,de wedstrijd is pas gedaan eenmaal de klachtentermijn verlopen is. dat is altijd na 24u op zaterdag dus de wedstrijd eindigt off pas op zondag 24 juni dan. Dat zijn nu eenmaal zaken waar we op moeten letten,zelfs op zulke details worden we gecontroleerd door FIA.
Off begint onze wedstrijd op donderdag 21 juni, tech keuring en shake down maken off deel uit van het programma.
zondag 24 juni,de wedstrijd is pas gedaan eenmaal de klachtentermijn verlopen is. dat is altijd na 24u op zaterdag dus de wedstrijd eindigt off pas op zondag 24 juni dan. Dat zijn nu eenmaal zaken waar we op moeten letten,zelfs op zulke details worden we gecontroleerd door FIA.
Ok,merci voor de info!Leuk om te weten!
De FIA zijn geen doetjes zeker?
Ok,merci voor de info!Leuk om te weten!
De FIA zijn geen doetjes zeker?
nee tom je doet idd niet wat je wil met die mannen
Weet er iemand of de voorbije rally van Ieper een positief rapport heeft gekregen van de FIA?En zodoende het nog 2 jaar durende contract met het IRC niet in gevaar komt?Want heb nu ook gezien dat Spanje een IRC manche krijgt vanaf volgend seizoen.De plaatsen zullen duur worden.Hopelijk kunnen we erbij blijven!!
mousti
21 juli 2007, 00:55
Weet er iemand of de voorbije rally van Ieper een positief rapport heeft gekregen van de FIA?En zodoende het nog 2 jaar durende contract met het IRC niet in gevaar komt?Want heb nu ook gezien dat Spanje een IRC manche krijgt vanaf volgend seizoen.De plaatsen zullen duur worden.Hopelijk kunnen we erbij blijven!!
Ik zou niet waarom Ieper een slecht rapport zou krijgen buiten het debacle op Langemark. Ze zullen volgens mij nog minstens 2 jaar in het IRC kampioenschap horen. En volgens mij heeft het FIA rapport niets te maken met het IRC want het IRC is van een andere organisatie. En van de plaatsen die duur worden er is voor volgend jaar volgens mij nog 2 plaatsen vrij voor het IRC kampioenschap.
scoobyfreak
21 juli 2007, 01:37
En wat heeft da nu weer met den omloop te maken? :rolleyes:
mousti
21 juli 2007, 02:04
En wat heeft da nu weer met den omloop te maken? :rolleyes:
Dit is volgens mij allemaal begonnen met die datums:D:D:D
Iemand al iets gehoord van een deelname van Van Parijs aan de Omloop?Ist met de Porsche dat hij dan zou deelnemen?
mousti
21 juli 2007, 04:29
Iemand al iets gehoord van een deelname van Van Parijs aan de Omloop?Ist met de Porsche dat hij dan zou deelnemen?
Als hij zou starten zal het waarschijnlijk met de Porsche zijn en dan waarschijnlijk als nul wagen.
mousti
23 juli 2007, 19:52
Melissa Debacker met Toyota Corolla WRC in Omloop van Vlaanderen!!!
http://rallyonline.be/?nav=nie
Duvalthebest
30 juli 2007, 20:32
Melissa Debacker met Toyota Corolla WRC in Omloop van Vlaanderen!!!
http://rallyonline.be/?nav=nie
Kheb het ook net gelezen in Autonews.
Zeer goed nieuws natuurlijk dat we een WRC erbij hebben in Belgie en Debackere zal zeker in staat zijn om een podium te behalen in Roeselare en misschien nog iets meer.
scoobyfreak
2 augustus 2007, 01:30
Dujardin aan de start met een evo9 grN van colsoul en Munster met de 99wrc van Deferm.
filip
2 augustus 2007, 08:44
Dujardin aan de start met een evo9 grN van colsoul en Munster met de 99wrc van Deferm.
tof ! munster nog eens me wrc !
wa is er eigenlijk met de evo 6 gr A van dujardin gebeurt ? tijdje te koop gestaan maar de wagen sedert die ergens zien heropduiken
tommeke_B
2 augustus 2007, 10:52
Het lijstje eens Updaten
Melissa Debackere - Toyota Corolla WRC
Peter Desmet - Toyota Corolla WRC
Bernard Munster - Subaru Impreza WRC
Peter Lloyd - Subaru Impreza WRC
Steve Hendy - Ford Focus WRC
CVW - Nissan 350Z
Schmelcher - Porsche GT3
Lietaer - Ford Escort MK2 of Subaru Impreza gr.a, indien motor mk niet klaar is.
Dominique Bruyneel - BMW Compact
Andy Lefevere - BMW nieuwe ???
Dujardin - Mitsubishi Lancer Evo 9
Monnens - Mitsubishi Lancer Evo ?
Filip Dekeerle - Mitsubishi Lancer Evo 9
Filip Barbier - Mitsubishi Lancer Evo 6.5
Erik Vleminckx - Mitsubishi Lancer 6.5
Phil Nijs - Subaru Impreza
Stijn Vandenberghe - Citroën C2 R2
Koen Lauwaert - Citroën C2 R2
Duvalthebest
2 augustus 2007, 11:59
Zo te zien wordt het een topeditie van de Omloop.
Bart Dujardin mag je dus nog toevoegen aan dat lijste met een Evo9.
Ook gehoord in P and P dat ze bezig zijn om een vedette te laten rijden met een Porsche of een top Lancer.
Dragu
2 augustus 2007, 13:28
Telt ook mee voor de Nederlandse Kalos cup .
HaCo
2 augustus 2007, 16:57
Ik ben ne keer curieus hoed dat Fredje het gaat doen tegen die armada aan WRC's... 't zal ongetwijfeld spannend worden, als je zag hoe het ging in de TAC tegen DeSmet. :)
GoFastFreddy
2 augustus 2007, 20:36
Ik ben ne keer curieus hoed dat Fredje het gaat doen tegen die armada aan WRC's... 't zal ongetwijfeld spannend worden, als je zag hoe het ging in de TAC tegen DeSmet. :)
het zal er zeker ( als het droog is ) stuiven , maar hoop op een spannende wedstrijd tussen al die top piloten , en hoop ook dat larry start voor strijd voor de titel ;)
rallyfreak
2 augustus 2007, 20:52
Het lijstje eens Updaten
Melissa Debackere - Toyota Corolla WRC
Peter Desmet - Toyota Corolla WRC
Bernard Munster - Subaru Impreza WRC
Peter Lloyd - Subaru Impreza WRC
Steve Hendy - Ford Focus WRC
CVW - Nissan 350Z
Schmelcher - Porsche GT3
Lietaer - Ford Escort MK2 of Subaru Impreza gr.a, indien motor mk niet klaar is.
Dominique Bruyneel - BMW Compact
Andy Lefevere - BMW nieuwe ???
Dujardin - Mitsubishi Lancer Evo 9
Monnens - Mitsubishi Lancer Evo ?
Filip Dekeerle - Mitsubishi Lancer Evo 9
Filip Barbier - Mitsubishi Lancer Evo 6.5
Erik Vleminckx - Mitsubishi Lancer 6.5
Phil Nijs - Subaru Impreza
Stijn Vandenberghe - Citroën C2 R2
Koen Lauwaert - Citroën C2 R2
Bodson mag je er normaal ook aan toevoegen zeker.
Tom
2 augustus 2007, 21:29
het zal er zeker ( als het droog is ) stuiven , maar hoop op een spannende wedstrijd tussen al die top piloten , en hoop ook dat larry start voor strijd voor de titel ;)
Hoop ook nog op Larry!Is altijd leuk om hem nog eens aan het werk te zien!
Duvalthebest
2 augustus 2007, 22:27
Hoop ook nog op Larry!Is altijd leuk om hem nog eens aan het werk te zien!
Daar zou ik toch niet veel in geloven hoor.
Kdenk als em de Condroz nog gaat rijden dat we al kontent gaan mogen zijn.
Natuurlijk hoopt iedereen dat hij de Omloop en Haspengouw ook zal rijden want het is zeker een topper.
E30
3 augustus 2007, 13:06
en hou van woensel ook maar in het oog...
HaCo
3 augustus 2007, 17:34
en hou van woensel ook maar in het oog...
Ik weet het niet, ik heb niet de indruk dat CVW zal meekunnen met de 350Z.
E30
3 augustus 2007, 18:52
in ieder geval weten we allemaal dat Loix wel wat wrc's kan bijbenen met de polo, maar of je Debackere, Desmet, Munster achter je wil houden met een S2000, dan gaat hij serieus gas mogen geven...en de polo zal super fit moeten zijn!
HaCo
3 augustus 2007, 18:59
in ieder geval weten we allemaal dat Loix wel wat wrc's kan bijbenen met de polo, maar of je Debackere, Desmet, Munster achter je wil houden met een S2000, dan gaat hij serieus gas mogen geven...en de polo zal super fit moeten zijn!
En zonder mankementen!!! :) Ik hoop het allesinds.
Dragu
3 augustus 2007, 19:07
Hij heeft hem toch kunnen uitrusten , zoveel is er niet meer bijgereden he , na Ieper .:)
E30
3 augustus 2007, 20:13
Hij heeft hem toch kunnen uitrusten , zoveel is er niet meer bijgereden he , na Ieper .:)
das waar... maar ze zal nog wel eens tonen wa ze kan! het poloken
pollll
3 augustus 2007, 22:57
snijers met porsche aan de start !!!!!!
ward
3 augustus 2007, 23:28
Bron?
Duvalthebest
3 augustus 2007, 23:45
Bron?
Ik ben ook wel benieuwd waar hij dat haalt hoor.
Snijers ging ook rijden met een Fabia in Duitsland... :rolleyes:
WRCKE
4 augustus 2007, 02:09
waarom zeg je dan nog niet dat hij start met de fiat van tsjoen met sponsering van geko
pollll
4 augustus 2007, 09:52
het is vrijwelzeker dat hij start met de porsche
Pipo
4 augustus 2007, 09:55
het is vrijwelzeker dat hij start met de porsche
Eerst 100 % zeker zijn he !! ;)
GeDi
4 augustus 2007, 10:08
Met Snijers is het pas zeker als hij ook aan de start van kp1 staat ;)
Blackbird
4 augustus 2007, 11:29
Goeie , :D:D:D
Pipo
4 augustus 2007, 11:35
Ja maar het ziet er toch schitterend uit ..zelfs nog voor 2007 :)
Hij kan zeker wat laten zien in de porsche , verwacht er veel van ..;)
Dragu
4 augustus 2007, 11:57
Hopelijk Tim aan de start , of de 0 , dan gaan we wat zien !
Bjorn
4 augustus 2007, 12:43
Hopelijk Tim aan de start , of de 0 , dan gaan we wat zien !
Met de 0 wordt het zeker niet, dat is zoals ieder jaar Yves Olivier. En de Porsche van Mylle rijdt mee in de wedstrijd.
Duvalthebest
4 augustus 2007, 12:49
Met de 0 wordt het zeker niet, dat is zoals ieder jaar Yves Olivier. En de Porsche van Mylle rijdt mee in de wedstrijd.
Is zijn eigen wagen eigenlijk nog niet hersteld van Vanparijs ?
Hij kan misschien de Punto van Vergokan huren :D
mousti
4 augustus 2007, 14:25
waarom zeg je dan nog niet dat hij start met de fiat van tsjoen met sponsering van geko
Het is niet de eerste keer dat hij komt met dingen zonder bron zoals dat Rosetti start niet in Ieper:rolleyes: en Snijers in Deutschland met Fabia WRC. Die geruchten moet je met een zoutvat nemen :D als het van hem komt. Maar als het dan toch waar is mijn excuses dan.
WRCKE
4 augustus 2007, 15:24
Het is niet de eerste keer dat hij komt met dingen zonder bron zoals dat Rosetti start niet in Ieper:rolleyes: en Snijers in Deutschland met Fabia WRC. Die geruchten moet je met een zoutvat nemen :D als het van hem komt. Maar als het dan toch waar is mijn excuses dan.
het lijkt mij meer iemand die wat uit zyn duim zuigt maar snijers start wel zeker in staden met de geko bmw en wim soenen als co dat is iets wat zeker is het is als voorbereiding voor den omloop
mousti
4 augustus 2007, 19:10
het lijkt mij meer iemand die wat uit zyn duim zuigt maar snijers start wel zeker in staden met de geko bmw en wim soenen als co dat is iets wat zeker is het is als voorbereiding voor den omloop
Uhu twas voorbereiding op een eventuele samenwerking en dat hij dan waarschijnlijk na Staden de Omloop rijdt, maar met wat was nog niet duidelijk. Er stond op shakedown wel dat AMV aan het onderhandelen was met een vedette in een Porsche voor de Omloop
FOCUSWRC
4 augustus 2007, 19:20
Uhu twas voorbereiding op een eventuele samenwerking en dat hij dan waarschijnlijk na Staden de Omloop rijdt, maar met wat was nog niet duidelijk. Er stond op shakedown wel dat AMV aan het onderhandelen was met een vedette in een Porsche voor de Omloop
Wordt Snijers dan bij de vedetten gerekend??:D:D
KDM
4 augustus 2007, 19:52
da's iets wat ik gisteren al sugereerde bij de geruchten :rolleyes:
mousti
4 augustus 2007, 19:53
Wordt Snijers dan bij de vedetten gerekend??:D:D
Ik heb toch nergens vermeld dat snijers die vedette zou kunnen zijn voor mij is Snijers een vedette voor de meeste Belgen is hij een vedette, maar niet voor jou dat wisten we al lang.:D:D
Het kan even goed Duez zijn dat ze willen laten rijden in de Omloop.
Duvalthebest
7 augustus 2007, 16:45
Net eens de timing bekeken van de Omloop
De Historics starten zaterdag op de eerste proef maar liefst 2uur en half voor de moderne !
Dat wil zeggen dat de eerste moderne maar start om kwart voor 11.
Dan de laatste proef op zaterdag starten de moderne nog maar 1uur en half achter de historics dus ze gokken blijkbaar op veel opgevers.
Intussen al bijna 30 inschrijvingen bij de historics maar nog steeds geen bij de moderne.
KDM
7 augustus 2007, 17:20
maw veel kans op sorties bij de moderne
zie maar hoeveel sorties er bij het critériums waren nadat er al 100 over het parkoer waren gegaan
minder ervaren of minder parkoerkennis kan gevaarlijk worden voor bv de buitenlanders, vooral als ze niet genoeg couperen...
persoonlijk ben ik geen voorstander op histo's eerst te laden rijden
de meningen zullen hier omtrend wel verdeeld zijn zeker?
Duvalthebest
7 augustus 2007, 17:44
zie maar hoeveel sorties er bij het critériums waren nadat er al 100 over het parkoer waren gegaan
minder ervaren of minder parkoerkennis kan gevaarlijk worden voor bv de buitenlanders, vooral als ze niet genoeg couperen...
Ik heb ook toch liever dat ze erachter starten hoor zoals vorig jaar.
Nu moet je al een hele tijd naar de historics kijken op de eerste kp en eventueel blijven staan voor de moderne want er zijn maar 2 kp's de eerste ronde.
Ik loop liever meer van kp naar kp ;)
rallyfreak
7 augustus 2007, 18:20
Ik heb ook toch liever dat ze erachter starten hoor zoals vorig jaar.
Nu moet je al een hele tijd naar de historics kijken op de eerste kp en eventueel blijven staan voor de moderne want er zijn maar 2 kp's de eerste ronde.
Ik loop liever meer van kp naar kp ;)
Je moet gij niet naar de historics gaan kijken é.
Slaap wat langer en doe de eerste kp van de moderne é.
Mss ga je al meer specktakel gezien hebben van de historics dan van de moderne.
Le Coq Motorsport
7 augustus 2007, 20:14
Wel mijn mening hierover is dezelfde dat ik gegeven heb zoals Ieper 2005.
Waarbij de Historics ook voor de moderne startten.
En al die 'moderne' piloten maar klagen steen en been.
Wel...elk om z'n beurt in de 'vuiligheid' ploeteren is niets teveel zou ik zo zeggen.
Ik rij al 4 jaar rally, start altijd achter de moderne, halsbrekende toeren uithalend om toch maar door de vuile coupures te geraken, en hoor je mij klagen ?!
Dus...don't worry be happy !
P.S. voor de 'moderne' piloten niet in de 'vuiligheid ' wensen te ploeteren...
Wel, ga dan op circuit rijden !;)
HaCo
7 augustus 2007, 20:33
Goed gesproken Le Coq...:D
Vykus
7 augustus 2007, 20:39
omloop belooft al terug topper te worden met voorlopige deelnemers veld van historics, het kan alleen nog maar beteren
GeDi
7 augustus 2007, 21:41
Klagen over wat vuil op de baan,belachelijk.
Dan is de baan voor al de toppers tenminste hetzelfde.
Als je kijkt hoever de eersten gewoonlijk couperen en vuiligheid op de baan smijten,wel dan denk ik dat ze vooral daarvoor problemen maken.Omdat zij ook door het vuil moeten en dat ze voor diegene achter hun geen extra vuil meer op de baan kunnen smijten :)
Ik zit er dus niets mee in dat de historics er voor rijden.
PLB
7 augustus 2007, 21:56
Klagen, Klagen.....
Ge moet ze maar ne keer terug proper krijgen met borstel en schop
En 't is nie voor 1 bochtje maar ne complete Kp, dan zult ge klagen
En is veelal vergeten, dat het na de wedstrijd terug moet proper zijn.
PLB
Petr
7 augustus 2007, 22:06
En hoeveel keer liggen die weggetjes de andere dagen van het jaar wel niet vol aarde van al die boerkes die het land op en af rijden... Dan ligt de weg ook heel vuil (en gevaarlijk). Dan is er niemand die zegt dat ze de weg weer moeten proper maken..
FOCUSWRC
7 augustus 2007, 22:11
Was 2006 en niet 2005.
PLB
7 augustus 2007, 22:16
En hoeveel keer liggen die weggetjes de andere dagen van het jaar wel niet vol aarde van al die boerkes die het land op en af rijden... Dan ligt de weg ook heel vuil (en gevaarlijk). Dan is er niemand die zegt dat ze de weg weer moeten proper maken..
Klopt inderdaad, maar daar hebben de gemeentes geen oren naar.
Dus, opkuisen al dan niet klagend!!!:(
PLB
7 augustus 2007, 22:26
Bij de weg,
Wie er nog een affiche wil van de Omloop, kan ze bekomen tijdens de RS van staden op 15/07
Je zal me in of rond de caravan aan de TRC (stop) vinden:cool:
Moet er de wegboekjes invullen;)
PLB
StijnVermaut
7 augustus 2007, 23:15
Wanneer is er een voordeel voor de eerste wagens, enkel in de eerste ronde van de dag he, want ze moeten er nog enkele keren over in de loop van de dag, dus er ligt dan ook vuil op de baan voor de eerste in de volgende rondes
WRCKE
7 augustus 2007, 23:38
is niet erg dat die historics eerst starten tzullen de mooiste passage zijn we zullen al heel wat spektakel gezien hebben tegen dat moderne starten
ben zelfs van plan om gewoon de historics te volgen en juist de eertsen van de moderne zal eens iets anders zyn
filip
7 augustus 2007, 23:48
als de boer de weg vuil maakt en niet opkuist of bordjes plaatst is hij ook strafbaar !
GeDi
8 augustus 2007, 08:26
als de boer de weg vuil maakt en niet opkuist of bordjes plaatst is hij ook strafbaar !
Tussen strafbaar zijn en gestraft worden is een heel groot verschil.
Ik heb zo een beetje de indruk dat de boeren wel mogen doen wat ze willen,ik zie dat hier genoeg.
tommeke_B
8 augustus 2007, 10:36
Tussen strafbaar zijn en gestraft worden is een heel groot verschil.
Ik heb zo een beetje de indruk dat de boeren wel mogen doen wat ze willen,ik zie dat hier genoeg.
Tis als er iemand een ongeluk tegen komt door de vuiligheid op de weg van de boer, dat dan de boer strafbaar is, en zijt maar gerust, ze komen er achter van wie de aarde komt... ;)
GoFastFreddy
8 augustus 2007, 18:15
by the way , het forum van de omloop is ook weer actief :D
pollll
8 augustus 2007, 22:57
snijers met de porsche in de omloop spectacel verzekert en wie zij hier dat het een leugen was !!!!!!
Duvalthebest
8 augustus 2007, 23:04
snijers met de porsche in de omloop spectacel verzekert en wie zij hier dat het een leugen was !!!!!!
je hebt idd gelijk maar van snijers in duitsland moet je toch toegeven dat er niets van gekomen is hé.
Nuja we kijken allemaal wel uit naar Snijers met de Porsche ;)
GeDi
8 augustus 2007, 23:49
Het is (nog) geen leugen,maar het zal pas werkelijkheid zijn als hij ook aan de start van de eerst kp staat :D
pollll
8 augustus 2007, 23:59
ja mischien raakt hij niet optijd af of zo
CPWRC
9 augustus 2007, 11:11
Zou Dirk Vermeirsch ook starten met de Escort Cosworth of niet ?
Zie dat hij in Staden start, mss ter voorbereiding op..?
Zou alleszins leuk zijn moesten we de rode Escort nog eens in actie zien met Dirk achter het stuur!
:)
KDM
9 augustus 2007, 12:36
Het is (nog) geen leugen,maar het zal pas werkelijkheid zijn als hij ook aan de start van de eerst kp staat :D
het is zeker geen leugen als het van wim soenens komt, die zal niet zomaar loze of halve geruchten de wereld in sturen
ze zijn er trouwens al lang mee bezig en hebben al geen lang hun mond kunnen houden om het niet te laten uit lekken
scoobyfreak
9 augustus 2007, 13:31
Wim Soenens heeft het zelf gezegd in p&p gisteren dus het klopt wel.
daf
9 augustus 2007, 17:33
het is zeker geen leugen als het van wim soenens komt, die zal niet zomaar loze of halve geruchten de wereld in sturen
Of als 't op RALLYLOVERS staat ;)
Rallyfan_072
9 augustus 2007, 22:12
Ja denk wel als er niets ernstig gebeurt, zoals een breuk aan been of arm, voor Patrick, dat we gaan mogen genieten van de passages ! :)
CPWRC
9 augustus 2007, 22:20
made a photoshopke.. :)
http://img57.imageshack.us/img57/3479/porschecpv3.th.jpg (http://img57.imageshack.us/my.php?image=porschecpv3.jpg)
Dutchy
9 augustus 2007, 23:08
http://img57.imageshack.us/img57/3479/porschecpv3.th.jpg (http://img57.imageshack.us/my.php?image=porschecpv3.jpg)
WAUWWW mooi gedaan zeg!!! http://cache2.hyvz.com/images/smilies/default/smiley_slobber.gif
206WRC-ke
9 augustus 2007, 23:13
Mooi, maar ik hoop dat de echte versie flitsendere kleuren draagt! (vind de BMW van nu ook niet veel soeps eigenlijk...) En geeeen zwarte velgen :S :D
KDM
9 augustus 2007, 23:17
neen aub geen zwarte velgen
voor de liefhebbers: de bmw van lefevere is al genoeg ;)
CPWRC
9 augustus 2007, 23:22
Allé zu .. tis weer nie goe voor de fotografen .. :D:p
http://img263.imageshack.us/img263/2811/porschedpv9.th.jpg (http://img263.imageshack.us/my.php?image=porschedpv9.jpg)
;)
SKJEF
10 augustus 2007, 09:30
Nu ziek joe werken i Sjiek
straffe toebak
10 augustus 2007, 11:30
En dat we nu nooit ofte nimmer nog zwarte of donkere velgen onder een rallyauto moeten aanzien!
Trouwens, zou Andy hier al van gehoord hebben? Is er eens iemand die het hem kan vertellen? Ik ben wel van Roeselare, maar het staat niet om eens in z'n garage binnen te wandelen om hem mee te delen dat ie dringend z'n velgen moet herspuiten in het wit ... .
audi s1'tje
10 augustus 2007, 13:23
ik vind onder deze seat de zwarte velgen toch nie mis staan hoor !!
http://www.rallycarsforsale.net/photos/p18817n2.jpg
KDM
10 augustus 2007, 13:57
er zijn er idd die zwarte velgen de max vinden, ieder z'n ged8 hier over é (ik dus liever wit of grijs, of licht in't algemeen)
misschien iets om een poll te doen op 1 of andere site
zwarte velgen :
- sjiek !!
- lelijk !!
- is gelijk, als het maar schuift
- is gelijk, als het maar vooruit gaat
filip
10 augustus 2007, 14:38
z
er zijn er idd die zwarte velgen de max vinden, ieder z'n ged8 hier over é (ik dus liever wit of grijs, of licht in't algemeen)
misschien iets om een poll te doen op 1 of andere site
zwarte velgen :
- sjiek !!
- lelijk !!
- is gelijk, als het maar schuift
- is gelijk, als het maar vooruit gaat
zwarte velgen : sjiek !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
pollll
10 augustus 2007, 15:48
snijers en zijn porsche 1. winnen met deze wagen zal moeilijk zijn.
2. voor ieper zal het wellicht een mitsu zijn dus winnen zit er helaas niet meer in ( jammer )
3. spectakel zal er wel zijn en een porsche met snijers zijn dwarse passages en een oorverdovend geluid.
4. uitvallen met een panne zal hij ook niet veel doen .
5. had hij dan toch niet beter een top s 2000 aangeschaft om nog eens zijn palmares mooi aan te dikken ?
6. financieel zou het een probleem zijn, daar zit het zeker niet hij geeft geld genoeg.
CPWRC
10 augustus 2007, 17:36
2. voor ieper zal het wellicht een mitsu zijn dus winnen zit er helaas niet meer in
Je raadt het nooit .. Volgend jaar mogen GT's ook aantreden in het EK. :)
KDM
10 augustus 2007, 17:39
2. voor ieper zal het wellicht een mitsu zijn dus winnen zit er helaas niet meer in ( jammer )
3. spectakel zal er wel zijn en een porsche met snijers zijn dwarse passages en een oorverdovend geluid.
4. uitvallen met een panne zal hij ook niet veel doen .
5. had hij dan toch niet beter een top s 2000 aangeschaft om nog eens zijn palmares mooi aan te dikken ?
6. financieel zou het een probleem zijn, daar zit het zeker niet hij geeft geld genoeg.
1. als hij gans het kampioenschap zou rijden kan hij misschien wel bv TAC winnen, wat lefevere kon met een bmw kan snijers met een porsche...
2. ieper ... eerder een s2000 zal winnen zou ik denken, iets wat je in punt 5 zelf zegt
3. helemaal juist
4. ook juist
5. het is niet snijers die de wagen gekozen heeft, maar wel wim soenens die een piloot gekozen heeft voor zijn wagen
6. rare tegenstrijdige stelling (of kan ik nu nie goe lezen), in ieder geval moest snijers veel geld hebben zou hij wel vaker rijden en zou hij geko niet nodig hebben...
ps: als wim vaak genoeg heeft mee gereden met patrick zal hij zelf ook wel eens achter het stuur kruipen in één of andere sprint denk ik (hoop ik)
GeDi
10 augustus 2007, 17:42
1. Ik vind zwarte velgen wel schoon,ieder zijn goesting ;)
Voor de liefhebbers van witte velgen,er rijden er zo al ongelooflijk veel mee rond :D
2. Ik zie 100 keer liever die Porsche rijden als een S2000,ook ieder zijn goesting ;)
Snijers "hoeft" niets meer aan zijn palmares toe te voegen,iedereen weet wel wat hij waard is.
Vincent Verstraete
11 augustus 2007, 13:38
1. Ik vind zwarte velgen wel schoon,ieder zijn goesting ;)
Voor de liefhebbers van witte velgen,er rijden er zo al ongelooflijk veel mee rond :D
2. Ik zie 100 keer liever die Porsche rijden als een S2000,ook ieder zijn goesting ;)
Snijers "hoeft" niets meer aan zijn palmares toe te voegen,iedereen weet wel wat hij waard is.
Over punt 2 en dan vooral Snijers zal FocusWRC misschien een gans andere mening hebben? Of niet? :p
StijnVermaut
11 augustus 2007, 13:42
waar kan je ergens stickers bekomen van de rally, heb al enkele wagens gezien met een grote gele sticker, en heb ook wel intresse om eentje op mijn wagen te kleven
Tom
11 augustus 2007, 13:52
waar kan je ergens stickers bekomen van de rally, heb al enkele wagens gezien met een grote gele sticker, en heb ook wel intresse om eentje op mijn wagen te kleven
Ik weet dat je er normaal moet kunnen krijgen in café "De Nieuwe Ruiter" in Roeselare of in café "De Pompeschitter" in Dadizele. Samen met affiche's en toeganskaarten.
Pipo
11 augustus 2007, 13:56
1. als hij gans het kampioenschap zou rijden kan hij misschien wel bv TAC winnen, wat lefevere kon met een bmw kan snijers met een porsche...
2. ieper ... eerder een s2000 zal winnen zou ik denken, iets wat je in punt 5 zelf zegt
3. helemaal juist
4. ook juist
5. het is niet snijers die de wagen gekozen heeft, maar wel wim soenens die een piloot gekozen heeft voor zijn wagen
6. rare tegenstrijdige stelling (of kan ik nu nie goe lezen), in ieder geval moest snijers veel geld hebben zou hij wel vaker rijden en zou hij geko niet nodig hebben...
ps: als wim vaak genoeg heeft mee gereden met patrick zal hij zelf ook wel eens achter het stuur kruipen in één of andere sprint denk ik (hoop ik)
Recht in de roos ..;)
206WRC-ke
11 augustus 2007, 16:14
Ik zie 100 keer liever die Porsche rijden als een S2000,ook ieder zijn goesting ;)
En net daarom heeft men voor een spektaculaire GT gekozen ipv een S2000 denk ik.
Bekende naam Snijers die sideways door de bochten gaat met een Porsche en tweede wordt, of strak zonder veel spektakel naar de zege rijdt? Er zal meer volk op de GT afkomen denk ik... Publicitairder intressant hé ;)
PLB
11 augustus 2007, 18:41
Stijn,
Zie PB
Mvg
PLB
GoFastFreddy
11 augustus 2007, 19:47
Stijn,
Zie PB
Mvg
PLB
zeg PLB , zou er ook wel ene willen :D
rallyfreak
11 augustus 2007, 20:05
zeg PLB , zou er ook wel ene willen :D
Je kan ze zo verkrijgen in de club lokalen.
Die hier al eens vermeld werden.
GeDi
11 augustus 2007, 21:05
Over punt 2 en dan vooral Snijers zal FocusWRC misschien een gans andere mening hebben? Of niet? :p
Die heeft over alles een totaal andere mening :p :D
PLB
11 augustus 2007, 22:17
Bij de weg,
Wie er nog een affiche wil van de Omloop, kan ze bekomen tijdens de RS van staden op 15/07
Je zal me in of rond de caravan aan de TRC (stop) vinden:cool:
Moet er de wegboekjes invullen;)
PLB
Bij deze zal ik de klevers ( de weinigen die er nog zijn) meehebben
PLB
WRCKE
12 augustus 2007, 12:11
:Dklevers en affice heb ik al een tydje toch al een week of 3
DRUP DRUP
12 augustus 2007, 13:57
de spanning word er terug ingehouden wat de deelnemerslijst betreft,nog steeds geen lijst op de site:(
Duvalthebest
12 augustus 2007, 14:42
de spanning word er terug ingehouden wat de deelnemerslijst betreft,nog steeds geen lijst op de site:(
Het begint idd tijd te komen dat er eens namen opkomen.
Nog een kleine maand en de rally start.
alexen
13 augustus 2007, 10:52
gewoon eens op de kp's paseren, zie je al velen die hoogstwaarschijnlijk gaan meerijden :-p
alexen
13 augustus 2007, 23:57
heb vandaag 2 kps afgereden, kp zilverberg en kp rumbeke, op beide kp's zal er veel mais moeten afgedaan worden tegen de rally willen de mensen op een mooi punt gaan staan. Wat me ook opgevallen is, is dat er al redelijk veel zwarte strepen op de asfalt staan en veel coupages gebeurt zijn :-)
david
14 augustus 2007, 14:43
om diene mais af te doen is het nog wa te vroeg zenne
de omloop van vlaanderen is beter bekend als de mais rally é
Quicks
14 augustus 2007, 19:52
om diene mais af te doen is het nog wa te vroeg zenne
de omloop van vlaanderen is beter bekend als de mais rally é
Tijdens de Omloop zijn inderdaad sommige mooie punten niet zicht- of bereikbaar door die maïs.
Tom
15 augustus 2007, 15:00
Heeft er iemand een idee hoe de kp's eruit zien voor de komende Omloop Van Vlaanderen?
Zijn er grote veranderingen? Worden er kp's omgekeerd gereden tegenover vorig jaar of zijn er nieuwe stukken bijgekomen op bepaalde kp's?
Of is alles grotendeels hetzelfde als vorig jaar?
Sublover
15 augustus 2007, 16:28
Heeft er iemand een idee hoe de kp's eruit zien voor de komende Omloop Van Vlaanderen?
Zijn er grote veranderingen? Worden er kp's omgekeerd gereden tegenover vorig jaar of zijn er nieuwe stukken bijgekomen op bepaalde kp's?
Of is alles grotendeels hetzelfde als vorig jaar?
Enkele vaststellingen van het parkoers.
KP Zilverberg / Rumbeke / Zoning / De ruiter lijken me ongewijzigd ten opzichte van vorig jaar.
KP Passendale is maarliefst 3,99km langer geworden en komt nu op 12,85km. Het is van in 1988 geleden dat deze KP nog zo lang was. (1988 was die 13,57km).
Gids en Beveren zijn blijkbaar 2 aparte KP's.
KP Izegem groeit ieder jaar (qua kilometers). Het eerste jaar 6,47km. Het tweede 8,41 en nu het derde jaar 12,35. Vermoedellijk zal er een stuk van de vroegere KP Oekene verwezen zitten in KP Izegem.
Mk1
15 augustus 2007, 16:49
Op de kp Izegem aan de haarspeld achter de brug hoe zit het daar met de mais staat die aan de buitenkant?
Bjorn
16 augustus 2007, 10:23
Op de kp Izegem aan de haarspeld achter de brug hoe zit het daar met de mais staat die aan de buitenkant?
Aan de Klare Gracht staat de mais idd aan de buitenkant.
mousti
16 augustus 2007, 12:09
Wie nog twijfelde dat Andy Lefevere niet zou starten in de Omloop met z'n nieuwe raket, hij start wel met z'n raket de nieuwe krachtbron moet er alleen nog in geplaatst worden.
Bron: http://www.rallylovers.be/?pagina=nieuws&id=2007
GoFastFreddy
16 augustus 2007, 13:28
Wie nog twijfelde dat Andy Lefevere niet zou starten in de Omloop met z'n nieuwe raket, hij start wel met z'n raket de nieuwe krachtbron moet er alleen nog in geplaatst worden.
Bron: http://www.rallylovers.be/?pagina=nieuws&id=2007
daar twijfelde ik niet aan hoor , ben zeer content zelfs , wist alleen maar dat hij zeker niet ging starten in staden ;)
HaCo
16 augustus 2007, 14:45
De site van Lefevre is echt wel grappig... :D http://www.rallysportlefevere.be/Rallysport/default.asp
SKJEF
16 augustus 2007, 14:56
Kan er mij iemand eens een paar leuke punten aangeven voor de zondag
aangezien ik alleen op zondag vrij ben
Sjors Noppers
17 augustus 2007, 08:40
Heeft er al iemand de parcours zodat we de mooie spektakelpunten vooraf eens kunnen bekijken. Blijkbaar zijn er een paar wijzigingen in de parcours tov vorige jaren!
WRCKE
17 augustus 2007, 11:26
Heeft er al iemand de parcours zodat we de mooie spektakelpunten vooraf eens kunnen bekijken. Blijkbaar zijn er een paar wijzigingen in de parcours tov vorige jaren!
er zijn idd wijziging tov verleden jaar maar dit is al eens gezegd geweest op het forum welke kp's er gewijzigd zijn parkoer zijn er nog niet
CPWRC
17 augustus 2007, 19:27
Historic deelnemerslijst kreeg een update. ;)
StijnVermaut
18 augustus 2007, 11:13
Bij deze zal ik de klevers ( de weinigen die er nog zijn) meehebben
PLB
nog geen tijd gevonden om de eerste namen op de site te zetten PLB? ;)
PLB
18 augustus 2007, 11:20
Nog niet wakker?:rolleyes:
Staan reeds enkele op 't Amv Forum:cool:
Duzzzzz....:D
StijnVermaut
18 augustus 2007, 11:56
sorry, khad daar nog niet gekeken, en dacht da ze op de site gingen staan zoals de historics
PLB
18 augustus 2007, 12:08
sorry, khad daar nog niet gekeken, en dacht da ze op de site gingen staan zoals de historics
'k was deze keer ietsje vlugger of onze webmaster:D
PLB
19 augustus 2007, 13:48
Btw: Zijn er hier mensen die tijden willen ingeven aan de FF van een Kp via Computer ?:confused:
Dit voor 1 of 2 wedstrijddag(en).
Of zijn er mensen die op een andere manier willen helpen, opbouw, afbraak, baanpost, ..op Rallycenter of Kp's?:rolleyes:
In ruil voor een alg. inkomkaart:eek:
Verdere info via mail of tel:
Peter.hauspie@skynet.be 0477/41 97 11 :cool:
Of
Marc.vandemoortele@skynet.be 0477/20 28 49 :cool:
Met dank
i.o.
Automobielclub Midden-Vlaanderen
PLB
GoFastFreddy
19 augustus 2007, 15:07
Btw: Zijn er hier mensen die tijden willen ingeven aan de FF van een Kp via Computer ?:confused:
Dit voor 1 of 2 wedstrijddag(en).
Of zijn er mensen die op een andere manier willen helpen, opbouw, afbraak, baanpost, ..op Rallycenter of Kp's?:rolleyes:
In ruil voor een alg. inkomkaart:eek:
Verdere info via mail of tel:
Peter.hauspie@skynet.be 0477/41 97 11 :cool:
Of
Marc.vandemoortele@skynet.be 0477/20 28 49 :cool:
Met dank
i.o.
Automobielclub Midden-Vlaanderen
PLB
ik kom zoals vorig jaar meehelpen in de hallen ;)
PLB
19 augustus 2007, 15:41
ik kom zoals vorig jaar meehelpen in de hallen ;)
Wees welgekomen
We zullen U met open armen ontvangen:)
PLB:cool:
bull
19 augustus 2007, 16:00
Izegem word dit jaar op zondag vereden. Het parcours zelf is inderdaad een mengeling van izegem en oekene, maar spijtig genoeg geen dubbelle passage aan de groene dreve.En ja zoals langs elke kp ook hier zéér veel mais.
straffe toebak
19 augustus 2007, 21:48
Ook ik en Peter zullen komen helpen de Hallen op te zetten, zoals vorig jaar. Je kan op ons rekenen!!
filip
20 augustus 2007, 10:02
heb vandaag 2 kps afgereden, kp zilverberg en kp rumbeke, op beide kp's zal er veel mais moeten afgedaan worden tegen de rally willen de mensen op een mooi punt gaan staan. Wat me ook opgevallen is, is dat er al redelijk veel zwarte strepen op de asfalt staan en veel coupages gebeurt zijn :-)
ik gisteren ook over enkele stukjes van 3 kp's gereden en vindt het heel goe meevallen om nie te zeggen er nog niks te merken is van "verkenningen"
EVA RACING
20 augustus 2007, 10:21
ik gisteren ook over enkele stukjes van 3 kp's gereden en vindt het heel goe meevallen om nie te zeggen er nog niks te merken is van "verkenningen"
Awel, ge moet nu nen keer gaan kijken. ZO'N sporen !!:D
Pipo
20 augustus 2007, 10:29
Inderdaad ...;)
impreza_freak
20 augustus 2007, 10:57
En hoe komt het dat jij weet dat er ZO sporen liggen? :D
EVA RACING
20 augustus 2007, 13:01
En hoe komt het dat jij weet dat er ZO sporen liggen? :D
Awel, omdat filip d'er gepasseerd is hé ! :D:D:D
filip
20 augustus 2007, 14:22
Awel, omdat filip d'er gepasseerd is hé ! :D:D:D
zou het da zijn ? mss daardoor kleine klaagde van pijn aan zijnen buik... :rolleyes::D
Beamer
20 augustus 2007, 18:30
kan iemand mij zeggen waar dit punt ergens is?
welke Kp, straatnaam of iets dergelijks?
Alvast bedankt!!
http://i18.tinypic.com/4mwyky8.jpg
barresjok
20 augustus 2007, 18:39
is het dubbel punt op de 1e kp van vorig jaar dachtek
fidelsmurf
20 augustus 2007, 18:53
is het dubbel punt op de 1e kp van vorig jaar dachtek
aan de beton fabriek in beitem
co-pilootje
20 augustus 2007, 18:57
Kp Rumbeke,
kruispunt Astenstraat en Gabrielstraat
Beamer
20 augustus 2007, 19:00
Merci hé, is't daar de moeite om te gaan kijken? het ziet er op foto allesinds niet slecht uit..
barresjok
20 augustus 2007, 19:01
ja 1 van de beter van de rally
Beamer
20 augustus 2007, 19:20
Alé , kga dan zeker daar eens gaan zien dit jaar. Ik ga al jaren naar de omloop, heb al verschillende punten gedaan maar slechts weinige kunnen me echt boeien.
't Zal wel aan ik liggen zekers:D.
Alvast bedankt voor de spontane reacties. En tot in den omloop;).
alexen
20 augustus 2007, 19:40
kan iemand mij zeggen waar dit punt ergens is?
welke Kp, straatnaam of iets dergelijks?
Alvast bedankt!!
http://i18.tinypic.com/4mwyky8.jpg
dit is een van de punten waar je kunt zien dat er al verkennen. sporen op de weg, maar niet allemaal door deelnemers.
Rallyfan_072
20 augustus 2007, 19:44
@ Alexen, ziet Didier Spillebeen het zitten voor de Omloop ;):D ?
alexen
20 augustus 2007, 19:49
@ Alexen, ziet Didier Spillebeen het zitten voor de Omloop ;):D ?
bwo ...
..
..
..
Tuurlijk, de auto is klaar.
Gaat goed, remt goed, glijdt goed, dus normaal gezien zal er weer spektakel gegeven worden op de omloop. Net zoals hopelijk vele andere.
De martini E21 BMW ook?
Rallyfan_072
20 augustus 2007, 19:58
bwo ...
..
..
..
Gaat goed, remt goed, glijdt goed, dus normaal gezien zal er weer spektakel gegeven worden op de omloop. Net zoals hopelijk vele andere.
De martini E21 BMW ook?
Dat hangt al van tijd en budget af van copiloot, maar dit jaar wel nog wedstrijd, is het niet de omloop dan is het in de TBR of de RS Reningelst :).
Quicks
20 augustus 2007, 20:23
Ik ben daar verleden jaar voor de eerste maal geweest op dat punt, 'k moet zeggen : niet mis, maar ook niet meer dan dat en redelijk smal. Het is wel een voordeel dat er geen gracht is bij het uitkomen van de bocht.
filip
20 augustus 2007, 20:52
bwo ...
..
..
..
De martini E21 BMW ook?
das tof regionale piloten zich ook eens aan een inter wagen ! moesten er meer zijn die da doen. dene rijdt ook were zeker ?
co-pilootje
20 augustus 2007, 21:20
Vanaf nu reeds beschikbaar :
Kaarten voorverkoop aan 20 euro in café De nieuwe ruiter (Roeselare) en
cafe De pompeschitre in Moorslede. Het weekend zelf 25 euro.
Ook een handigheid voor de mensen die de streek niet goed kennen, werden de
stafkaarten volledig vernieuwd ,met alle bestaande wegen erop, in een handig
formaat. Deze zijn verkrijgbaar de vrijdag vanaf 16.30 in de hallen.
PLB
20 augustus 2007, 23:05
Vanaf nu reeds beschikbaar :
Kaarten voorverkoop aan 20 euro in café De nieuwe ruiter (Roeselare) en
cafe De pompeschitre in Moorslede. Het weekend zelf 25 euro.
Ook een handigheid voor de mensen die de streek niet goed kennen, werden de
stafkaarten volledig vernieuwd ,met alle bestaande wegen erop, in een handig
formaat. Deze zijn verkrijgbaar de vrijdag vanaf 16.30 in de hallen.
7/10:D:D:D
PLB
20 augustus 2007, 23:07
Ook ik en Peter zullen komen helpen de Hallen op te zetten, zoals vorig jaar. Je kan op ons rekenen!!
Jullie zijn allen welgekomen;)
Renier RallySport
20 augustus 2007, 23:09
das tof regionale piloten zich ook eens aan een inter wagen ! moesten er meer zijn die da doen. dene rijdt ook were zeker ?
Ne Vivaro is dan ook nie echt ideaal om binnebaantjes te doen met de kleine mee hé Filip!
Wij gaan ons normaal ook eens gaan riskeren in den omloop, aan de finish staan zal al een mooie prestatie zijn voor ons, resultaat zal toch wel weer tegenvallen maar deelnemen is toch belangrijkst vind ik in de omloop, na Ieper en Condroz toch ongeveer de grootste rally in het BK.
HaCo
21 augustus 2007, 09:52
Is er al iets van Collard bekend, die was budget aan het zoeken voor de Omloop in zijn R3ke... :)
filip
21 augustus 2007, 10:03
Ne Vivaro is dan ook nie echt ideaal om binnebaantjes te doen met de kleine mee hé Filip!
Wij gaan ons normaal ook eens gaan riskeren in den omloop, aan de finish staan zal al een mooie prestatie zijn voor ons, resultaat zal toch wel weer tegenvallen maar deelnemen is toch belangrijkst vind ik in de omloop, na Ieper en Condroz toch ongeveer de grootste rally in het BK.
wie zegt er ier dat da me mijnen vivaro was ???
alexen
21 augustus 2007, 21:00
idd, dene aka mantn rijdt ook weer. Idd leuk om spektakelmannen in grote wedstrijd te zien. Jammer dat er geen criterium is anders hadden we nog veel meer regionale piloten.
mousti
21 augustus 2007, 21:03
idd, dene aka mantn rijdt ook weer. Idd leuk om spektakelmannen in grote wedstrijd te zien. Jammer dat er geen criterium is anders hadden we nog veel meer regionale piloten.
Ja dat is wel jammer zoals een Leune of X.Alliet is altijd eens leuk om ze eens te zien rijden.
filip
21 augustus 2007, 21:20
ja maar was er criterium geweest reed spillebeen geen inter ;)
impreza_freak
22 augustus 2007, 00:11
En moest er wel criterium geweest zijn zouder er minder kunnen starten in het nationaal en in het histo
Mk1
22 augustus 2007, 17:19
Jimmy McRae aan de start met een escort mk2
Duvalthebest
22 augustus 2007, 17:30
Jimmy McRae aan de start met een escort mk2
Idd zeer mooi nieuws, is een mooie livery ook met Stobart.
alexen
22 augustus 2007, 17:39
En moest er wel criterium geweest zijn zouder er minder kunnen starten in het nationaal en in het histo
ik ben van mening liever belgen in het criterium dan 100 engelsen in historic.