PDA

Volledige versie bekijken : Short Rally van Kasterlee

Han
18 juli 2007, 17:24
Deze vindt zoals steeds plaats het laatste weekend van augustus.
Verkenningen en technische keuring op zaterdag 25 augustus, de rally zelf op 26 augustus.

Primeurs, roddels, bedenkingen, nieuwtjes, gezever,... over de enige overgebleven rally van de provincie Antwerpen, plaats het hier.;)

Info te vinden op www.titanic.be

barresjok
18 juli 2007, 17:34
is er opnieuw een demo rit van historische wagens?

Rallyworld tv
18 juli 2007, 17:50
Demo !

FilipD
18 juli 2007, 18:00
Inderdaad, en nog veel meer lekkers:) Bij de Historic's bindt (onder klein voorbehoud) Robert Droogmans met een top MKII de strijd aan met Henk Verzeyl en enkele andere top MKII's. Er zullen zelfs een vijftal jeeps rijden en een VIP car!:)

En natuurlijk een heleboel Nederlanders met mooi materiaal en hopelijk veel WRC's!

Hopelijk krijgt Jan Van Der Marel z'n Porsche herstelt, want hij was onze O-wagen:(

co-pilootje
18 juli 2007, 21:50
Inderdaad Han,

Dit mag je wel zeggen hé de laatste.

Ik heb zelfs nog de rally van Mechelen meegemaakt als klein manneke:).

Terug 2 kp's? den eerste is de tofste zou ik zeggen:D.

1 minpuntje vindt ik wel dat het servicepark en de tent zich bevindt op de weide

(zie vorig jaar). En anders ook wel hilarische taferelen meegemaakt aan de tk op de marktplaats, toffe mensen daar niet van maar ze verstonden niet dat iedereen er wachte om ideaal te klokken.:D

Anderzijds goeie organisatie mooi parcour en een mooie streek.

Doe nog vele jaren zo verder é ;)

vlotte eduard
18 juli 2007, 22:02

Ik als groot manneke:p;)

EVA RACING
18 juli 2007, 23:28

Ik als groot manneke:p;)

Meegemaakt ?
Ik één maal als kp verantwoordelijke '83
Maar natuurlijk ook gereden '84 (met Rod Sinclair -zanger en winnaar van Baccarabeker 83) en 85 (2° na Grammet)
Memory's - memory's ! Wat een tijd ! :o

vlotte eduard
18 juli 2007, 23:55
Meegemaakt ?
Maar natuurlijk ook gereden '84 (met Rod Sinclair -zanger en winnaar van Baccarabeker 83) en 85 (2° na Grammet)

Idd. memory's;)vooral achter de watertoren in Mechelen noord...ik & jaartallen onthouden is een groot probleem....maar was dat ten tijde van die nissan 240rs ?!

EVA RACING
19 juli 2007, 08:30
Idd. memory's;)vooral achter de watertoren in Mechelen noord...ik & jaartallen onthouden is een groot probleem....maar was dat ten tijde van die nissan 240rs ?!

Neen, het kadettje ;)
Nissan was 87 en 88

vlotte eduard
19 juli 2007, 14:59
Neen, het kadettje ;)
Nissan was 87 en 88

Had 't kunnen denken dat ik er weer iets naast zat:D....in ieder geval prachtige rally tijden vergeleken met nu!

GeDi
19 juli 2007, 18:33
Had 't kunnen denken dat ik er weer iets naast zat:D....in ieder geval prachtige rally tijden vergeleken met nu!

Is dat nu een gedacht van mij,of zijt hij echt nen oude mens :D :D

co-pilootje
19 juli 2007, 20:08
Meegemaakt ?

Ja meegemaakt:rolleyes:, als een gastje van +-12jaar indentijd mee met het service van Magniette, Eggermont reed dan daar met den Mercedes 190 in de bollekeskleuren.

Dat was toen een hele ervaring:D. Ik trok zo een:eek:.

Nuja als ik dat hier lees zijn julie dan op zijn minst al van de oude garde zeker:D.

daelko
19 juli 2007, 20:48

achter de watertoren op de bolle kassei in de dreef, de tijd van de polle vandevoorde (ook met de kadett) . dat was nog eens een schone tijd en kort tegen men deur

vlotte eduard
19 juli 2007, 21:11
Is dat nu een gedacht van mij,of zijt hij echt nen oude mens :D :D

Laat ons zeggen dat 't "vlotte" in mijn naam iets minder aan 't worden is:o:D;)

vlotte eduard
19 juli 2007, 21:18
achter de watertoren op de bolle kassei in de dreef, de tijd van de polle vandevoorde (ook met de kadett) . dat was nog eens een schone tijd en kort tegen men deur

veel ambiance toen & toffe sfeer ....ook onder piloten ,co-piloten & servicemensen.;)

EVA RACING
20 juli 2007, 08:37
Ja meegemaakt:rolleyes:, als een gastje van +-12jaar indentijd mee met het service van Magniette, Eggermont reed dan daar met den Mercedes 190 in de bollekeskleuren.

Dat was toen een hele ervaring:D. Ik trok zo een:eek:.

Nuja als ik dat hier lees zijn julie dan op zijn minst al van de oude garde zeker:D.

Was toen nog een jong schoon manneke hé ;)
Nu nog schoon :D

BTW, voel me zeker nog niet oud. Is ook belangrijk
Ben zelfs nog iets jonger dan Snijers, dus zeker nog niet versleten hé.

Mk1
20 juli 2007, 10:21

En Eddy Andries niet vergeten... ook nen hele rappe van tegen uw deur!;)

vlotte eduard
20 juli 2007, 15:33
Was toen nog een jong schoon manneke hé ;)
Nu nog schoon :D

BTW, voel me zeker nog niet oud. Is ook belangrijk
Ben zelfs nog iets jonger dan Snijers, dus zeker nog niet versleten hé.

Dan zullen wij ongeveer dezelfde leeftijd hebben;)

daelko
20 juli 2007, 21:29
En Eddy Andries niet vergeten... ook nen hele rappe van tegen uw deur!;)

idd met den ascona en de minnekens 240RS nissan . ik was toen lid van de MAK (allee ja nu nog altijd) dat was nen hele mooie tijd en ambiance verzekerd zoals de vlotte al zei

EVA RACING
20 juli 2007, 21:55
Dan zullen wij ongeveer dezelfde leeftijd hebben;)

Juist gene van 60 ;)

vlotte eduard
20 juli 2007, 22:50
idd met den ascona en de minnekens 240RS nissan . ik was toen lid van de MAK (allee ja nu nog altijd) dat was nen hele mooie tijd en ambiance verzekerd zoals de vlotte al zei

Idd.Andries met de de 240RS....veel spektakel....vergeet altijd den 2de piloot met zijn RS toendertijd:confused:

vlotte eduard
20 juli 2007, 22:54
Juist gene van 60 ;)

Hier 63;)

EVA RACING
21 juli 2007, 04:31
Idd.Andries met de de 240RS....veel spektakel....vergeet altijd den 2de piloot met zijn RS toendertijd:confused:
Den Flory Roothaert !

filip
21 juli 2007, 10:10
oe komt het al die organisaties verdwenen zijn in het antwerpse ?

EVA RACING
21 juli 2007, 11:10
oe komt het al die organisaties verdwenen zijn in het antwerpse ?

1. Plaatsgebrek: Het is bijna onmogelijk om nog een traject te vinden waar
klassementsproeven kunnen uitgetekende worden. De niet bebouwde wegen in
Antwerpen en ook Oost- Vlaanderen zijn schaars aan het worden. Allemaal te
danken aan de extreme lintbebouwing. Je ziet bijna het verschil niet tussen geen of
wel bebouwde kom.

2. Koning fiets en keizer wandelaar: De overige wegen zijn dan uitsluitend
voorbehouden voor deze laatsten en zullen nooit of te nimmer kunnen deel
uitmaken van een kp. Op deze voor alle verkeer toegankelijke wegen ben je op
een zonnige zondag, rustig met een auto rondrijdend, zelfs reeds het onderwerp
van boze blikken.

3. Bestuur: Nergens, maar ook nergens vind je in die regio (behoudens kasterlee dus)
nog een burgervader, met zijn gevolg, bereid om over een autosportevenement te
praten, dus laat staan te laten organiseren.

4. Niet gekend niet bemind: De rallysport is voor de héle grote meerderheid van de
plaatstelijke bewoners niet gekend en dus ook niet geliefd. Formule 1 kent men
wel, maar de rest ? Men kent blijkbaar zelfs de term rally niet meer in de autosport,
want hier spreken ze onmiddelijk van "crossen of zo"" als je over rallysport spreekt.

De laatste 15 à 20 jaar is deze evolutie gegroeid (zoals de bouwwoede daar in die regio's ook groeide) en zijn vele mooie proeven verdwenen.
Limburg redt zich momenteel nog even, maar gaat het volgens mij op korte termijn ook lastig krijgen.
West-Vlaanderen is een bofkontenprovincie. Daar leeft het autosportmilieu nog erg en is er inderdaad nog voldoende ruimte om proeven te kunnen organiseren. De goodwill van de politiek is ook nog aanwezig (misschien door het grote aantal liefhebbers-stemmen?) Dat het echter ook moeilijker zal worden naar de toekomst toe, zal geen twijfel hebben.
Wallonië ? Superbofkonten. Iedere gemeente wil wel een proef op hun grondgebied hebben blijkbaar. Alhouwel, Langzaam aan groeit daar toch ook een bepaalde tegenstand van bewoners waar rekening zal mee moeten gehouden worden.

Ik zal binnen 15 jaar hier op dit forum nog eens bespreken wat er in die verdere afgelopen jaren dan gebeurd zal zijn. :confused:

GeDi
21 juli 2007, 11:30
Ik zal binnen 15 jaar hier op dit forum nog eens bespreken wat er in die verdere afgelopen jaren dan gebeurd zal zijn. :confused:

Er zal de komende jaren nog wel het een en ander van rally's verloren gaan vrees ik.
Zeker met de huidige mentaliteit van vele mensen.

Rallyworld tv
21 juli 2007, 11:56
Er zal de komende jaren nog wel het een en ander van rally's verloren gaan vrees ik.
Zeker met de huidige mentaliteit van vele mensen.
Ondertussen is bij ons in de asaf een stop ivm organiseren van rallyes , de kalender zit vol ! ;)

EVA RACING
21 juli 2007, 12:17
Ondertussen is bij ons in de asaf een stop ivm organiseren van rallyes , de kalender zit vol ! ;)

Zoals ik zei: superbofkonten ;)

DUVEL
21 juli 2007, 18:37
danken aan de extreme lintbebouwing. Je ziet bijna het verschil niet tussen geen of
wel bebouwde kom.

van boze blikken.

3. Bestuur: Nergens, maar ook nergens vind je in die regio (behoudens kasterlee dus)

4. Niet gekend niet bemind: De rallysport is voor de héle grote meerderheid van de
wel, maar de rest ? Men kent blijkbaar zelfs de term rally niet meer in de autosport,
want hier spreken ze onmiddelijk van "crossen of zo"" als je over rallysport spreekt.

De laatste 15 à 20 jaar is deze evolutie gegroeid (zoals de bouwwoede daar in die regio's ook groeide) en zijn vele mooie proeven verdwenen.
Limburg redt zich momenteel nog even, maar gaat het volgens mij op korte termijn ook lastig krijgen.
West-Vlaanderen is een bofkontenprovincie. Daar leeft het autosportmilieu nog erg en is er inderdaad nog voldoende ruimte om proeven te kunnen organiseren. De goodwill van de politiek is ook nog aanwezig (misschien door het grote aantal liefhebbers-stemmen?) Dat het echter ook moeilijker zal worden naar de toekomst toe, zal geen twijfel hebben.
Wallonië ? Superbofkonten. Iedere gemeente wil wel een proef op hun grondgebied hebben blijkbaar. Alhouwel, Langzaam aan groeit daar toch ook een bepaalde tegenstand van bewoners waar rekening zal mee moeten gehouden worden.

Ik ben vroeger nog 1 maal naar de rally van de noorderkempen kunnen gaan kijken.
Daar in de streek kunnen naar mijn mening, nu nog altijd wel wa proeven uitgetekend worden!

Ikzelf ben van Brecht, hier heeft ooit ne rallysprint plaatsgevonden maar da is ook alweer een jaar of 15 geleden intussen...

jammer dat er bij ons vlakbij geen rally meer is, de dichtsbijzijnde rally is de exotic green voor mij, maardas in holland he...

FOCUSWRC
21 juli 2007, 19:41
Oost-Vlaanderen is waarschijnlijk de provincie met het grootste potentieel aan rally-routes en dan heb ik het over het zuiden vna de provincie. Remember de rally van Ronse, veruit de mooiste in Vlaanderen maar door een aantal organisatorische fouten van de kalender verdwenen. Ik had het geluk twee maal deze rally te zien. Daar moet beslist iets mogelijk zijn, ook vandaag nog.
Als men de Ronde van Vlaanderen acepteert, waarom zou dan geen rally plaats kunnen vinden??

FilipD
28 juli 2007, 11:06
Eerste inschrijvingen staan online. Met onder meer de eerste Nederlandse inschrijving en een Audi Quattro (Demo) staat er ook al tussen:)

www.titanic.be (http://www.titanic.be)

Trichtk
28 juli 2007, 11:38
wel bebouwde kom.

van boze blikken.

Je vergeet nog stoppen door eigen populariteit...
Ik heb een tijdje terug eens gepraat met iemand die vroeger in de organisatie zat van de rallysprint van Herselt en blijkbaar zijn ze daar moeten stoppen doordat er teveel toeschouwers waren. Een kp van 11km waar meer dan 50.000 toeschouwers stonden. Dit was niet veilig meer en zijn ze er gewoonweg met moeten stoppen.

EVA RACING
28 juli 2007, 12:26
Ik heb een tijdje terug eens gepraat met iemand die vroeger in de organisatie zat van de rallysprint van Herselt en blijkbaar zijn ze daar moeten stoppen doordat er teveel toeschouwers waren. Een kp van 11km waar meer dan 50.000 toeschouwers stonden. Dit was niet veilig meer en zijn ze er gewoonweg met moeten stoppen.

Herselt: inderdaad een PAK volk.
Uitdrukking 'zwart van 't volk' was hier zeker van toepassing.
Heb die in '87 (denk ik :confused:) gereden met de 240 RS (allé t.t.z. één proef door breuk van een stuurarm out).
Had nooit zoveel volk langs een kp gezien (ze zaten zelfs in palen en bomen !) Zelfs in het bos zag je bijna geen boom meer staan door het volk dat er stond.

Die organisatie deed het toen voortreffelijk en maakte sublieme pub voor hun wedstrijd. Destijds werd reeds geopperd dat ze er een rally van moesten maken om het volk te kunnen opvangen. De wil van de organisatie was er wel dacht ik, maar de medewerking van de gemeentebesturen niet zodat ze voor een voldongen feit stonden.
Maar daarmee komen we toch weer op hetgeen ik zei: de overheden maakten het op verschillende manieren te moeilijk zodat je als organisator niet verder kon. Rechtstreeks verbieden deden ze niet (dat zou stemmen kunnen kosten hé), dus deden ze het zo.
Het zelfde is met vele andere wedstrijden op die manier gebeurd hoor.

Mk1
28 juli 2007, 12:49

Er was idd. enorm veel volk ze hadden daar wel een mooie proef en altijd een mooi deelnemersveld.
Moest er ooit terug een rally komen in de streek is die proef zeker een aanrader;)

kezzel
28 juli 2007, 13:54
Er was idd. enorm veel volk ze hadden daar wel een mooie proef en altijd een mooi deelnemersveld.
Moest er ooit terug een rally komen in de streek is die proef zeker een aanrader;)

Dat was toen ook te danken aan het feit dat er gestart mocht worden met wagens voor de rallycross,enkel de lichten moesten werken,dat waren nog eens tijden....

Bytes
28 juli 2007, 16:37

Zat destijds als 18jarige snotter ook in die organisatie. 50.000 zal lichtjes overdreven zijn. Als ik me goed herrinner 12.000 betalenden en waarschijnlijk een paar duizend die de weg door de bos kenden of vonden. In ieder geval, na de eerste ronde vonden vrouwen met kinderwagens het nog amper nodsg om van de weg te gaan als er een auto doorkwam... Flikken hebben de boel stilgelegd, Jokke Boon heeft de organisatie nog geholpen de misnoegde rallyrijders te kalmeren.

5de en laatste keer was 90 als ik me niet vergis. Mochten destijds in rallysprints inderdaad rallycross-bakken starten, lichten moesten zelfs ni werken, gewoon aan organisatie voor uitkering startnummers laten weten dat ge geen lichten had en ge kreeg ne nummer dadde ni in den donker moest... daarna is een gedeelte van de KP nog een keer gebruikt door de Rally van Looi

Kimson
12 augustus 2007, 10:11
Mijn inschrijving is ook binnen voor Kasterlee. We rijden met een Citroën Saxo challenge.

Groetjes

GeDi
12 augustus 2007, 10:20
Spijtig dat het samenvalt met de Champ Car's in Zolder :(

Mk1
12 augustus 2007, 10:20
Mijn inschrijving is ook binnen voor Kasterlee. We rijden met een Citroën Saxo challenge.

Groetjes

Met dezelfde wagen als vorig jaar?

filip
12 augustus 2007, 22:37
wel bebouwde kom.

van boze blikken.

vandaag in rancois aan de lijve ondervonden het in de walen ook allemaal nie meer zo makkelijk is om een rally te organiseren.

Kp1 met bijna 3u !!! vertraging gestart omdat anti's of flauwe plezante zeep op de baan hadden gegooid. en halverwege KP 2 weer alles voor een uur stil wegens protest van de buurtbewoners...
de plaatselijke deelnemers vertelden ons dat er steeds meer problemen opduiken met de "nieuwe" bewoners. buitenlanders of mensen uit stad die verhuizen naar ginder voor de rust en tegen alles zijn wat dat ook maar kan verstoren. tis nie fair v die typen maar wat doe j eraan ? en tzal er nie op beteren...

Juha
12 augustus 2007, 23:08
Kp1 met bijna 3u !!! vertraging gestart omdat anti's of flauwe plezante zeep op de baan hadden gegooid. en halverwege KP 2 weer alles voor een uur stil wegens protest van de buurtbewoners...

Ze wilden meer spektakel zien.:rolleyes:

Plezant is anders, om vijf uur 's ochtends opstaan om de eerste KP te rijden om één uur.:o

555
12 augustus 2007, 23:37
vandaag in rancois aan de lijve ondervonden het in de walen ook allemaal nie meer zo makkelijk is om een rally te organiseren.

de plaatselijke deelnemers vertelden ons dat er steeds meer problemen opduiken met de "nieuwe" bewoners. buitenlanders of mensen uit stad die verhuizen naar ginder voor de rust en tegen alles zijn wat dat ook maar kan verstoren. tis nie fair v die typen maar wat doe j eraan ? en tzal er nie op beteren...

Eerste vertraging was te wijten, zoals juha al zei, "gamains" die zeep op de weg hadden gegoten om zo meer "spektakel" te creëren. Natuurlijk gevolg: brandweer laten komen en de boel opkuisen. Eerste wagen pas gestart om 11.25!!!!

Tweede probleem (kp2): toeschouwer(s) die een baanpost bij de kraag hadden genomen. Tegen ons deed die trouwens ook heel onbeleefd en zijn trouwens daar weggegaan omdat die persoon echt niet te genieten was. Verschoot er niet van dat die persoon uit zijn "kram" is geschoten. Resultaat: Politie moeten tussenkomen met de nodige rimram met een uur vertraging tot gevolg.

Dus in beide gevallen geen anti-rally acities.

Dragu
12 augustus 2007, 23:41
t staat toch op film he , :D

filip
13 augustus 2007, 11:44
Eerste vertraging was te wijten, zoals juha al zei, "gamains" die zeep op de weg hadden gegoten om zo meer "spektakel" te creëren. Natuurlijk gevolg: brandweer laten komen en de boel opkuisen. Eerste wagen pas gestart om 11.25!!!!

Tweede probleem (kp2): toeschouwer(s) die een baanpost bij de kraag hadden genomen. Tegen ons deed die trouwens ook heel onbeleefd en zijn trouwens daar weggegaan omdat die persoon echt niet te genieten was. Verschoot er niet van dat die persoon uit zijn "kram" is geschoten. Resultaat: Politie moeten tussenkomen met de nodige rimram met een uur vertraging tot gevolg.

Dus in beide gevallen geen anti-rally acities.

ik vertelde enkel wat ons aan de start werd gezegd en mijn frans da ook nie "fantastisch" :D

555
13 augustus 2007, 16:42
ik vertelde enkel wat ons aan de start werd gezegd en mijn frans da ook nie "fantastisch" :D

Natuurlijk, ik wist het ook maar omdat ik dicht bij de actie was. :D:D

Phil Nijs
13 augustus 2007, 17:05
Meegemaakt ?
Jij dus als oud manneke.

EVA RACING
13 augustus 2007, 18:46
Jij dus als oud manneke.

Nee hoor ! Blijvend jong van hart en hard-rijdend :D

Juha
13 augustus 2007, 20:18

Sensatie-zoeker.:D

filip
13 augustus 2007, 20:38

nou voor de sport beter u versie dan mijn versie ! ;)

555
13 augustus 2007, 21:46
nou voor de sport beter u versie dan mijn versie ! ;)

In beide gevallen is het helaas niet goed. :(:o

555
13 augustus 2007, 21:47
Sensatie-zoeker.:D

:p Wie? ik? :p;)

Kimson
13 augustus 2007, 22:17
Met dezelfde wagen als vorig jaar?

Ja, ik vermoed dat die hetzelfde is gebleven. Hopelijk leeft hij nog daartegen want de saxo rijd dit weekend nog in Marche...

Groetjes

RegTimRallyteam
14 augustus 2007, 12:37
Ik zal deze rally co-piloot zijn bij Danny Sutens.

Han
14 augustus 2007, 12:41
Ik zal deze rally co-piloot zijn bij Danny Sutens.

Hola, spektakel vanop de eerste rij dan;)

Han
14 augustus 2007, 12:49
Momenteel staat de teller op 55 inschrijvingen, maar daar zullen de volgende dagen nog zeker ettelijke namen aan toegevoegd worden. Vooraan zullen o.a. Piet Van Hoof, Arjen De Koning, Hein Jonkers, Ger Haverkate, Dirk Garvelink en Kristof Van Tricht terug te vinden zijn.

RegTimRallyteam
14 augustus 2007, 12:54
zeker en vast :D

antoine
14 augustus 2007, 13:09
Ga je een vlieg cursus krijgen Tim.:):D

RegTimRallyteam
14 augustus 2007, 13:23
Ga je een vlieg cursus krijgen Tim.:):D

Ja, ik weet nu al dat ik er zeker en vast van ga genieten! Was het almaar zover...

antoine
14 augustus 2007, 14:12
http://www.superkitcar.nl/bocholt2007/DSC_3793.jpg

Ik had vernomen dat je het monster al eens naar huis hebt mogen brengen.:)

RegTimRallyteam
14 augustus 2007, 15:22
Dat klopt, ben toen mogen mee gaan van Bocholt tot bij zijn thuis, en dat was al een belevenis appart. Zeer krachtige wagen.

EVA RACING
14 augustus 2007, 15:34
http://www.superkitcar.nl/bocholt2007/DSC_3793.jpg

Ik had vernomen dat je het monster al eens naar huis hebt mogen brengen.:)

:confused: Mooi spektakel maar niet op de juiste plaats. Altijd nadenken over eventuele gevolgen van het spelen op de openbare weg al dan niet tijdens een rally (zeker aan een rondpunt aan de kerk)
Geef bepaalde mensen aub géén stok in hun handen om de sport te benadelen ! :o

RegTimRallyteam
14 augustus 2007, 15:36
:confused: Mooi spektakel maar niet op de juiste plaats. Altijd nadenken over eventuele gevolgen van het spelen op de openbare weg al dan niet tijdens een rally (zeker aan een rondpunt aan de kerk)
Geef bepaalde mensen aub géén stok in hun handen om de sport te benadelen ! :o

Dit was tijdens een tuningmeeting in bocholt.

EVA RACING
14 augustus 2007, 17:16
Dit was tijdens een tuningmeeting in bocholt.

Zoals ik al zei: Al dan niet tijdens een rally !
Of was dit gebeuren (het driften dan) een onderdeel van de meeting en mét toelating van de overheden ?

co-pilootje
14 augustus 2007, 17:28
Zoals ik al zei: Al dan niet tijdens een rally !
Of was dit gebeuren (het driften dan) een onderdeel van de meeting en mét toelating van de overheden ?

Blijkbaar niet zo begrepen op tuningmeetings? :rolleyes:

EVA RACING
14 augustus 2007, 18:57
Blijkbaar niet zo begrepen op tuningmeetings? :rolleyes:

Heb je alles gelezen ?
Ik wist zelfs niet dat het op een meeting was.
Waar het me wel om gaat is dat het een rallywagen is (géén tuningwagen !) die zichtbaar op het rondpuntje in Bocholt centrum een driftje aan het doen is "en plein publique"
Ik weet héél goed dat onze vriend aan het stuur (onder voorbehoud dat het de normale driver is) goed aan dat wieltje kan draaien, maar daar gaat het niet om.
Er zijn ook andere mensen in de buurt, dewelke dat ook zien en het niet door dezelfde ogen bekijken als wij.
Indien dezen dan ook fotokes of filmpjes maken hiervan 'kan' en 'zal' dat kunnen gebruikt worden tegen het andere evenement dat Bocholt rijk is en mij véél meer nabij het hart staat dan de tuningmeeting.
Snappie ? ;)

Han
19 augustus 2007, 15:05
Ondertussen hebben heel wat VAS-toppers de weg naar de inschrijvingslijst gevonden. Staan bij op de lijst:
-Danny Claesen
-Didier Ceenaeme
-Willy Cools
-Ronny Hosten
-Erik Deveux

Ook Gunther Monnens zal van de partij met de Focus evenals de Lancers van Van Reusel en Roosen en Nederlanders Hoendervangers, Swaanen, Van Gennip, Van Gils en Van Limpt.

Begint al een leuke lijst te worden!

Kimson
19 augustus 2007, 15:46
Wie rijdt de 0-wagen dit jaar?

Groetjes

Han
19 augustus 2007, 18:20

Groetjes

Ik was zelf niet op de laatste vergadering dus weet ik niet hoe het nu geregeld is, maar het was de bedoeling dat Jan Van der Marel met zijn Porsche GT3 zou rijden. Hij beschadigde die echter, maar zou nog wel ander moois op stal staan hebben waarmee hij zou willen komen ofwel toch de Porsche als deze hersteld geraakt.

FilipD kan dit misschien bevestigen?

Kimson
19 augustus 2007, 20:03
Dat had ik idd ook al eens opgevangen... Zou wel mooi zijn nochtans.

Groetjes

rogerally
22 augustus 2007, 13:00

Groetjes
http://www.rallysport.nl/index.php?module=nieuws&id=1963

Volgens dit bericht Peter van Vught met zijn Audi Quattro

rogerally
22 augustus 2007, 13:02
Komen de startnummers ook op de site van titanic te staan?
Ik ben namelijk benieuwd wel startnummer mijn vriendin (die bij Monnens op de hotseat zit) en ik (bij Van Gils) hebben.

Gr. Roger

Han
22 augustus 2007, 13:38
http://www.rallysport.nl/index.php?module=nieuws&id=1963

Volgens dit bericht Peter van Vught met zijn Audi Quattro

Klopt, de Quattro zal dan uiteindelijk als 0-wagen rijden.

Nummergeving gebeurt deze avond, daarna zullen ze wel online verschijnen.

Bytes
22 augustus 2007, 15:38
Startnummers staan nu al online.

http://www.titanic.be/Short%20Rally/Voorinschrijvingen.htm

Vincent Verstraete
22 augustus 2007, 15:42
Startnummers staan nu al online.

http://www.titanic.be/Short%20Rally/Voorinschrijvingen.htm

Niet mis nummer 34. Voor de 1ste keer met een cossie.

Hopelijk geen weer zoals vorig jaar want dan was het toch ietsje van het goede te veel!

Vincent Verstraete
22 augustus 2007, 15:44
Klopt, de Quattro zal dan uiteindelijk als 0-wagen rijden.

Nummergeving gebeurt deze avond, daarna zullen ze wel online verschijnen.

Han hoe doen jullie dat langs jullie kanten?

Pas vanavond bekendmaking van de startnummers en ze staan al op de site van titanic. :p

barresjok
22 augustus 2007, 17:08
op de lijst staan de demo's nog niet, welke zijn het?

SKJEF
22 augustus 2007, 17:12
Niet mis nummer 34. Voor de 1ste keer met een cossie.

Hopelijk geen weer zoals vorig jaar want dan was het toch ietsje van het goede te veel!

een gehuurd cossietje ?

Han
22 augustus 2007, 17:35
Han hoe doen jullie dat langs jullie kanten?

Pas vanavond bekendmaking van de startnummers en ze staan al op de site van titanic. :p

Ja, ik vind het zelf ook straf:D Gisteren nog gebeld met de nr.gever en die plande om vanavond de nummers toe te kennen. Zal veel tijd gehad hebben op zijn werk misschien.;)

Seg Vincent, heb je al eens kunnen testen met de Cossie (eindelijk een echte rallywagen)?

barresjok
22 augustus 2007, 17:52
ik denk dat het de sierra is van de co-piloot
de geel rode die in de vas soms meerijd

CPWRC
22 augustus 2007, 17:55
Mooie lijst, en goeie nummering volgens mij.. Enkel Dirk Garvelink zit te ver, want die gaat wel goed met de Evo VII..
:)

EVA RACING
22 augustus 2007, 17:59
Ik ben verheugd te mogen vaststellen dat er dit jaar nog meer Nederlanders met mooi materiaal aan de start staan.
Hoe zou dat komen ?? ;)

lancer-driver
22 augustus 2007, 18:18
Ik ben verheugd te mogen vaststellen dat er dit jaar nog meer Nederlanders met mooi materiaal aan de start staan.
Hoe zou dat komen ?? ;)
tis alleen spijtig dat ze de kampioenschaprijders achterruit schuiven en de gelegenheidspiloten nen goejen nr geven,waarom niet eerst de vas piloten laten starten dan blijft het volk ewa staan

EVA RACING
22 augustus 2007, 18:26
tis alleen spijtig dat ze de kampioenschaprijders achterruit schuiven en de gelegenheidspiloten nen goejen nr geven,waarom niet eerst de vas piloten laten starten dan blijft het volk ewa staan

'k ga nie zeggen wat ik denk ! :p

Ben in mijnen dubbelzinnige dag (wat ontstressen hé) en kan dan misschien verkeerd begrepen uitspraken doen. Dus: ... geen reactie ;)

lancer-driver
22 augustus 2007, 18:30
'k ga nie zeggen wat ik denk ! :p
alle, zeg het dan weet ik het ook

EVA RACING
22 augustus 2007, 18:32
alle, zeg het dan weet ik het ook

Zie wijziging vorig antwoord ! :)

lancer-driver
22 augustus 2007, 18:41
Zie wijziging vorig antwoord ! :)
apropo,hoe zit da met die pilotenbond,antwoord anders prive,als het het ni wilt op het forum smijten;)

Kimson
22 augustus 2007, 19:41
Wij hebben blijkbaar nr 67 gekregen. We staan tussen snel gezelschap in onze klasse... Hopelijk geraakt onze wagen klaar want deze heeft vorig weekend nog een sortie gemaakt in Marche.

Groetjes

Han
22 augustus 2007, 19:46
Wij hebben blijkbaar nr 67 gekregen. We staan tussen snel gezelschap in onze klasse... Hopelijk geraakt onze wagen klaar want deze heeft vorig weekend nog een sortie gemaakt in Marche.

Groetjes

Wij hebben hier anders nog ene staan waar toch ni mee gereden wordt:D

En anders strijd tegen die andere snelle Saxo-rijder zeker?;)

lancer-driver
22 augustus 2007, 20:20
En anders strijd tegen die andere snelle Saxo-rijder zeker?;)
EN WA GADE MET DIENE SNELLE CORSA DOEN;);)
alle als em op de baan blijft of als de mecanieck ni breekt:confused:

Kimson
22 augustus 2007, 20:32
Idd, Van Loo zit wel niet in mijn klasse... Normaal zijn Schockaert en Caen (C2-R2) een ietsje te snel voor ons. Vorig jaar heb ik lang kunnen standhouden tegen Schockaert maar de voorlaatste kp heeft hij ons teruggepakt en daarna heeft hij moeten opgeven...

Het is een andere saxo dan die waarmee ik vorig jaar gereden heb dus het zal zowiezo weer ff aanpassen worden.

Groetjes

Dragu
22 augustus 2007, 21:03

gij vergeet nog ne kadett he :)

Han
23 augustus 2007, 00:14
Idd, Van Loo zit wel niet in mijn klasse... Normaal zijn Schockaert en Caen (C2-R2) een ietsje te snel voor ons. Vorig jaar heb ik lang kunnen standhouden tegen Schockaert maar de voorlaatste kp heeft hij ons teruggepakt en daarna heeft hij moeten opgeven...

Het is een andere saxo dan die waarmee ik vorig jaar gereden heb dus het zal zowiezo weer ff aanpassen worden.

Groetjes

Gaas godverdoeme!;)

Han
23 augustus 2007, 00:15

Bwa, pinten komen drinken zeker...:confused:

:D:p:D;)

Juha
23 augustus 2007, 00:21
Dat hebt gij daarnet al genoeg gedaan denk ik. :p

EVA RACING
23 augustus 2007, 08:02
apropo,hoe zit da met die pilotenbond,antwoord anders prive,als het het ni wilt op het forum smijten;)

Werk met de zaak, verbouwingen thuis, sponsorbudgetten zoeken, bezig met de opstart van een nieuwe samenwerking (binnenkort hoor je er van) en thuis heb ik er ook nog twee lopen die ik aandacht moet geven hé. (vrouwtje en de hond) :)

Tijd te kort ! Dus ..., effe in frigo. Word niet slecht. Trouwens als je iets doet moet je het toch (op z'n minst) proberen goed te doen en er tijd voor kunnen vrijmaken. ;)

filip
23 augustus 2007, 10:21
Werk met de zaak, verbouwingen thuis, sponsorbudgetten zoeken, bezig met de opstart van een nieuwe samenwerking (binnenkort hoor je er van) en thuis heb ik er ook nog twee lopen die ik aandacht moet geven hé. (vrouwtje en de hond) :)

Tijd te kort ! Dus ..., effe in frigo. Word niet slecht. Trouwens als je iets doet moet je het toch (op z'n minst) proberen goed te doen en er tijd voor kunnen vrijmaken. ;)

vooral dienen hond zeker ! :D (meer gevaar hij in huis kakt als je hem verwaarloosd ;) )

Vincent Verstraete
23 augustus 2007, 13:19
een gehuurd cossietje ?

Is de cosworth van mijnen co Xavier Lannoo

Vincent Verstraete
23 augustus 2007, 13:23
Ja, ik vind het zelf ook straf:D Gisteren nog gebeld met de nr.gever en die plande om vanavond de nummers toe te kennen. Zal veel tijd gehad hebben op zijn werk misschien.;)

Seg Vincent, heb je al eens kunnen testen met de Cossie (eindelijk een echte rallywagen)?

Han heb hem nog niet kunnen testen.

Aan de zee er 200m mee gereden en dat turbogeluid werkt wel zeer aanstekelijk.

Misschien deze nacht.

Wat schrijf je daar : nu eindelijk eens een echte rallywagen? Den cossie gaat niet zo rap of mijn rommelkar Peugeot hoor! :p

RegTimRallyteam
23 augustus 2007, 14:43
Komen de startnummers ook op de site van titanic te staan?
Ik ben namelijk benieuwd wel startnummer mijn vriendin (die bij Monnens op de hotseat zit) en ik (bij Van Gils) hebben.

Gr. Roger

Zij hebben startnummer 14.

www.historicrally.be
23 augustus 2007, 16:22
Ook een mooi aantal historic-wagens in Kasterlee zullen te zien zijn !

Een stuk of 20 nemen er de start !

Short Rally van Kasterlee HistoricDeelnemers VAS Historic
201Bracke JohanTBAMini Cooper
202Vanmaekelbergh Gryson KimberlyVW Golf GTI
203Van Loon MarcHubers JosFord Escort MkII
204Van Beek BramBlockx BertOpel Kadett
205Straub MichelVijverberg GuyFord Escort MkII
206Deveux DirkGovaerts RutgerFord Escort MkII
207Frans PeterGysbrechts EdwinOpel Ascona A
208Magnus PeterTBATalbot Lotus
209Verzeyl HenkCremers PaulFord Escort MkII
0Peter Van VuchtAudi Quattro

Deelnemers DEMO
Luc Pauwels-Audi Quattro
Patrick Cortsjens-Ford Excort MkII
Joseph 'Joe' Czech-Mini Cooper
Valère Want-Porsche 924T
Alain Troch-Opel Kadett
Jo Roes/Michel Curinx-Ford Cortina GT
Filip De Munck-Lada 1500 Group 2
Kurt Vanderspinnen-Volvo 142 S Safari

Nog even vermelden dat ikzelf copiloot zal zijn van Kurt Vanderspinnen in zijn Volvo 142S Safari ter voorbereiding van de Safari 2007 !
Dus hou jullie niet in om foto's van ons te nemen.
Mvg
www.historicrally.be (http://www.historicrally.be)

CPWRC
23 augustus 2007, 17:02
Nog even vermelden dat ikzelf copiloot zal zijn van Kurt Vanderspinnen in zijn Volvo 142S Safari ter voorbereiding van de Safari 2007 !
Dus hou jullie niet in om foto's van ons te nemen.
Mvg
www.historicrally.be (http://www.historicrally.be)

Dus jullie gaan niet op de baantjes, maar er naast gaan rijden dan? ;) Door de velden enzo ..

barresjok
23 augustus 2007, 18:32
is er nu publiek toegelaten op de andere proef?

EVA RACING
23 augustus 2007, 20:28
vooral dienen hond zeker ! :D (meer gevaar hij in huis kakt als je hem verwaarloosd ;) )
Dat van die hond is nikske hoor. Met op te kuisen is't proper.
Vrouwke ? :confused: Daar durf ik gewoon niet aan denken :eek:

Kimson
23 augustus 2007, 21:16

Ik heb op die tweede proef al elk jaar volk zien staan...

Groetjes

lancer-driver
23 augustus 2007, 21:34
Bwa, pinten komen drinken zeker...:confused:

:D:p:D;)
ist JUPILER:D:D:D

Dragu
23 augustus 2007, 21:38

Ik vindt dat Jupiler'ke u beter stond dan lancer driver zu !!:D

lancer-driver
23 augustus 2007, 21:54
Ik vindt dat Jupiler'ke u beter stond dan lancer driver zu !!:D
IK KAN MIJ ZO NIMEER INLOGGEN,APROPO KOMT GE ZONDAG OOK NAAR KASTERLEE

Dragu
23 augustus 2007, 21:56
IK KAN MIJ ZO NIMEER INLOGGEN,APROPO KOMT GE ZONDAG OOK NAAR KASTERLEE

ja nuwel , nu dat ik niet naar de Barum ben :mad:

Han
23 augustus 2007, 23:16
Wat schrijf je daar : nu eindelijk eens een echte rallywagen? Den cossie gaat niet zo rap of mijn rommelkar Peugeot hoor! :p

Jamaar toch zu, zone Cossie blijft iets speciaals he;)

Succes in ieder geval.

Han
23 augustus 2007, 23:17

Ja, speciaal voor u. Zelfs ne frigo is voorzien!:eek::eek::eek:

Han
23 augustus 2007, 23:18

Er zal nog steeds geen reclame voor gemaakt worden, maar je kan er wel gaan zien.

CPWRC
23 augustus 2007, 23:31
ja nuwel , nu dat ik niet naar de Barum ben :mad:

Hoe komt dat eigenlijk? :confused:

MartijnS
23 augustus 2007, 23:32
Jammer Jo! :(

Trichtk
24 augustus 2007, 18:15
Is er iemand die deze avond al naar kasterlee vertrekt?
Toevallig?

Dragu
24 augustus 2007, 18:23
Wel , door enkele mensen die afgezegd hebben , was ik alleen om op te gaan en terug te komen .
En ook dat men moeder van dinsdag in het ziekenhuis , voor een operatie aan de schouder en arm .

Heb dan maar beslist om men verlof in te laten trekken en thuis te blijven .
1 zaak weet ik zeker !! Ik zal naar een rally in Tsjechie gaan !! Veel te schoon daar , ofwel de Barum volgend jaar of een nationale rally .
Heb 10 tale dvd's van daar , en veel te mooi om es niet naar toe te gaan .
Hoeft niet perse een Irc rally te zien , maar is wel plezant als er kameraden meereden .

dus zal ik nu naar Kasterlee gaan , had eerst aan de micky gedacht .

mousti
24 augustus 2007, 18:28
Wel , door enkele mensen die afgezegd hebben , was ik alleen om op te gaan en terug te komen .
En ook dat men moeder van dinsdag in het ziekenhuis , voor een operatie aan de schouder en arm .

1 zaak weet ik zeker !! Ik zal naar een rally in Tsjechie gaan !! Veel te schoon daar , ofwel de Barum volgend jaar of een nationale rally .
Hoeft niet perse een Irc rally te zien , maar is wel plezant als er kameraden meereden .

Dat is echt wel balen, maar in Tsjechië heb je genoeg voor naar een rally te gaan, altijd mooi materiaal en altijd veel spektakel.

gtr
24 augustus 2007, 18:40
Is er ergens een timing te vinden.
Vind alleen dat de eerste kp om 10u start.

Kimson
24 augustus 2007, 19:40
Wij nemen deel met een Citroën Saxo challenge nr.67 Voor de fotografen onder jullie, foto's en/of filmpjes zijn altijd welkom http://www.vtm.be/auto/forum/images/smilies/old/icon_wink.gif .

Groetjes

Vincent Verstraete
24 augustus 2007, 21:43

Dragu is zeer geïntresseerd in mooi bodywork denk ik. :p

En blijkbaar hopeloos op zoek naar Tsjechische auto's. :D

Dragu
24 augustus 2007, 21:45

hahaha :D

CPWRC
24 augustus 2007, 22:11
Ze hebben daar een naam voor hé.. "Holky", maar dat wist je wellicht al hé Dragu.. :D;)

mousti
25 augustus 2007, 11:14

Dan heeft Dragu dit al gemist:D
http://www.ewrc-media.com/images/2007/mcr/ba/sa_p_133_holky_3.jpg

barresjok
25 augustus 2007, 13:58
wanneer start de eerst kp morgen?

gtr
25 augustus 2007, 19:20
wanneer start de eerst kp morgen?

Normaal om 10u

Timing weet ik niet,is nergens te vinden momenteel.

rappie
25 augustus 2007, 20:51
Normaal om 10u

Timing weet ik niet,is nergens te vinden momenteel.

de eerste demo start om 9u03 en de eerste historic om 9u25 ;)

rappie
25 augustus 2007, 21:09
Hier al enkele foto's van kasterlee...

http://i43.photobucket.com/albums/e351/lol669/1-9.jpg

http://i43.photobucket.com/albums/e351/lol669/2-7.jpg

http://i43.photobucket.com/albums/e351/lol669/3-4.jpg

http://i43.photobucket.com/albums/e351/lol669/4-4.jpg

http://i43.photobucket.com/albums/e351/lol669/5-2.jpg

http://i43.photobucket.com/albums/e351/lol669/6-5.jpg

http://i43.photobucket.com/albums/e351/lol669/7-2.jpg

http://i43.photobucket.com/albums/e351/lol669/8-2.jpg

http://i43.photobucket.com/albums/e351/lol669/9-2.jpg

Dutchy
25 augustus 2007, 22:45
Moooii! Doen er ook nog Belgen mee daar? :D;)

555
25 augustus 2007, 23:10
Moooii! Doen er ook nog Belgen mee daar? :D;)

Neen, die mogen daar niet starten! :D:D

Pipo
26 augustus 2007, 19:48
Neen, die mogen daar niet starten! :D:D
Wie anders dan Piet Van Hoof wint ...;)

LDWRX
26 augustus 2007, 20:02
210+ foto's :)

http://www.imagestation.com/album/pictures.html?id=2088229244

http://img.photobucket.com/albums/v108/ldwrx/ShortRallyVanKasterlee2007/HPIM3300.jpg
http://img.photobucket.com/albums/v108/ldwrx/ShortRallyVanKasterlee2007/HPIM3373.jpg
http://img.photobucket.com/albums/v108/ldwrx/ShortRallyVanKasterlee2007/HPIM3417.jpg
http://img.photobucket.com/albums/v108/ldwrx/ShortRallyVanKasterlee2007/HPIM3428.jpg
http://img.photobucket.com/albums/v108/ldwrx/ShortRallyVanKasterlee2007/HPIM3431.jpg
http://img.photobucket.com/albums/v108/ldwrx/ShortRallyVanKasterlee2007/HPIM3433.jpg
http://img.photobucket.com/albums/v108/ldwrx/ShortRallyVanKasterlee2007/HPIM3447.jpg
http://img.photobucket.com/albums/v108/ldwrx/ShortRallyVanKasterlee2007/HPIM3481.jpg

LDWRX
26 augustus 2007, 20:03
http://img.photobucket.com/albums/v108/ldwrx/ShortRallyVanKasterlee2007/HPIM3491.jpg
http://img.photobucket.com/albums/v108/ldwrx/ShortRallyVanKasterlee2007/HPIM3505.jpg
http://img.photobucket.com/albums/v108/ldwrx/ShortRallyVanKasterlee2007/HPIM3506.jpg
http://img.photobucket.com/albums/v108/ldwrx/ShortRallyVanKasterlee2007/HPIM3510.jpg
http://img.photobucket.com/albums/v108/ldwrx/ShortRallyVanKasterlee2007/HPIM3511.jpg
http://img.photobucket.com/albums/v108/ldwrx/ShortRallyVanKasterlee2007/HPIM3537.jpg
http://img.photobucket.com/albums/v108/ldwrx/ShortRallyVanKasterlee2007/HPIM3545.jpg
http://img.photobucket.com/albums/v108/ldwrx/ShortRallyVanKasterlee2007/HPIM3602.jpg

bertje
26 augustus 2007, 20:19
als er iemand fotos heeft van de appelgroene saxo nmr 70? het zou fijn zijn als men die even doorstuurd. groetjes

Vykus
26 augustus 2007, 21:06
Mooie foto's van hoof te keer als een raket naar het schijnt met terecht winst, was ook al te verwachten voor de start natuurlijk.

barresjok
26 augustus 2007, 21:24
Foto's direct online !
vond het niet zo goed, niet zo spektakulair

Dragu
26 augustus 2007, 21:27
vond het niet zo goed, niet zo spektakulair

Dat is mijn gedacht ook .
Al hebben we weer goed gelachen he Vincent V. :D

Renier RallySport
26 augustus 2007, 21:49
Kan iemand meer nieuws geven omtrent de vlaamse deelnemers, zoals Van Tricht,
Dekeyzer, Czech, ...
Zo te zien en te lezen was het net holland daar!:)

kezzel
26 augustus 2007, 22:07
Van Tricht 4de en 1ste belg

mousti
26 augustus 2007, 22:22
Van Tricht 4de en 1ste belg
Amai zeg, het was daar duidelijk Holland ten top. Mooi dat Van Tricht 4de en 1ste Belg is.:)

impreza_freak
26 augustus 2007, 23:31
Frederik De Keyser 6de, 2de belg en 2de Gr N.

Jan Czech opgave

impreza_freak
27 augustus 2007, 00:11
toch een paar mooie passages gezien vooral aan de mais van Tom Tytgat, kdenk dat die jongen der nog niet goed van is...
morgen de foto's ervan op www.rallyzone.be (http://www.rallyzone.be)!!

barresjok
27 augustus 2007, 07:21
Foto's Kasterlee online !

Foto's online op www.barresjok.be (http://www.barresjok.be)

http://users.telenet.be/VDN_racing/2007/Kasterlee/img/8.jpg

http://users.telenet.be/VDN_racing/2007/Kasterlee/img/20.jpg

http://users.telenet.be/VDN_racing/2007/Kasterlee/img/29.jpg

http://users.telenet.be/VDN_racing/2007/Kasterlee/img/37.jpg

Han
27 augustus 2007, 09:15
We hebben ons best gedaan om de Nederlandse toppers te kloppen of zelfs maar bij te benen, maar het verschil in materiaal (budget) was te groot. Op de rechte stukken werd het verschil gemaakt. Niettemin een toffe strijd met de Nederlandse collega's!

Foto's en of video's van nr.4 Van Tricht - L'Hoyes mogen steeds doorgestuurd worden naar handebock@edpnet.be

Alvast bedankt!

rogerally
27 augustus 2007, 09:18
Als er mensen zijn die heel toevallig nog een foto hebben van de blauwe/witte EVO met startnummer 17 is het dan mogelijk om deze via de mail te ontvangen?? Dit was nl. mijn eerste wedstrijd als co.
Alvast bedankt

Mail adres: rogerally@live.nl

Bytes
27 augustus 2007, 09:56
Foto's van onze geel-rode Lancer (startnummer 25) mogen altijd naar gert@evr-gpa-racing.be gestuurd worden. Dank bij voorbaat.

rappie
27 augustus 2007, 15:25
foto's online www.jmpictures.tk (http://www.jmpictures.tk)

http://img255.imageshack.us/img255/8466/20so5.jpg (http://www.jmpictures.tk)

http://img403.imageshack.us/img403/9923/18kj4.jpg (http://www.jmpictures.tk)

barresjok
27 augustus 2007, 19:31
Vraagje de timing die was tog normaal voorzien om 10u? (autonews en kdacht rallylovers)

waarom is er dan vroeger gestart?

Pipo
27 augustus 2007, 19:47
Vraagje de timing die was tog normaal voorzien om 10u? (autonews en kdacht rallylovers)

waarom is er dan vroeger gestart?
Teveel deelnemers ..en voor een bepaald uur moet de baan vrij zijn ..;)

gtr
27 augustus 2007, 20:43
Als er mensen zijn die heel toevallig nog een foto hebben van de blauwe/witte EVO met startnummer 17 is het dan mogelijk om deze via de mail te ontvangen?? Dit was nl. mijn eerste wedstrijd als co.
Alvast bedankt

Mail adres: rogerally@live.nl

Foto's zijn verzonden.

gtr
27 augustus 2007, 20:50
We hebben ons best gedaan om de Nederlandse toppers te kloppen of zelfs maar bij te benen, maar het verschil in materiaal (budget) was te groot. Op de rechte stukken werd het verschil gemaakt. Niettemin een toffe strijd met de Nederlandse collega's!

Foto's en of video's van nr.4 Van Tricht - L'Hoyes mogen steeds doorgestuurd worden naar handebock@edpnet.be

Alvast bedankt!

Foto's zijn verzonden.

gtr
27 augustus 2007, 20:51
als er iemand fotos heeft van de appelgroene saxo nmr 70? het zou fijn zijn als men die even doorstuurd. groetjes

Foto's zijn verzonden.

kezzel
27 augustus 2007, 20:53
Foto's van onze geel-rode Lancer (startnummer 25) mogen altijd naar gert@evr-gpa-racing.be gestuurd worden. Dank bij voorbaat.

Done....;)

gtr
27 augustus 2007, 20:55

Foto's zijn verstuurd.
Groeten Tino,

FilipD
27 augustus 2007, 21:40
Foto's van de DO zijn altijd welkom op filipdierckx@scarlet.be . Ik reed nogal ver vooraan en door de korte pauzes tussen de reeksen stond nog niet iedereen op tijd op z'n plaats maar heb toch heel wat fotograven zien staan. Daar ik steeds met genodigden onderweg was kon ik ook niet altijd voluit voor het spektakel gaan maar heb me toch weer goed geammuseerd:) Alvast bedankt;)

gtr
27 augustus 2007, 21:49
Foto's van de DO zijn altijd welkom op filipdierckx@scarlet.be . Ik reed nogal ver vooraan en door de korte pauzes tussen de reeksen stond nog niet iedereen op tijd op z'n plaats maar heb toch heel wat fotograven zien staan. Daar ik steeds met genodigden onderweg was kon ik ook niet altijd voluit voor het spektakel gaan maar heb me toch weer goed geammuseerd:) Alvast bedankt;)

Foto is verstuurd.
Groeten Tino

RegTimRallyteam
27 augustus 2007, 23:07
Foto's van wagen nummer 15 Sutens Danny & Martens Tim zijn altijd welkom op timmeke121@hotmail.com

NRTrallyteam
28 augustus 2007, 00:41
Wie heeft er foto's van de gele mini met nummer 201? Graag naar nrtrally@gmail.com

Kimson
28 augustus 2007, 16:27
Als er iemand foto's en/of filmpjes heeft van ons (zilveren Citroën Saxo nr.67)dan mag je die altijd doormailen naar kim.colson@skynet.be

Groetjes

Kim Colson

gtr
28 augustus 2007, 20:07
Foto's van wagen nummer 15 Sutens Danny & Martens Tim zijn altijd welkom op timmeke121@hotmail.com

Foto's zijn verzonden.
Groeten Tino

impreza_freak
28 augustus 2007, 20:44
Foto's van kasterlee staan on-line op www.rallyzone.be (http://www.rallyzone.be)

Met OA de spectaculaire, jump-sortie-weelie of hoe je het ook wilt noemen van de zwart-gele kadet van Tom Tytgat

voor de mensen die foto's zoeken gelieve een PM of een mailtje te sturen.

tom.rallyzone@gmail.com

impreza_freak
28 augustus 2007, 20:45
Moesten er mensen zijn die foto's hebben van het duo F. De Keyser - N Thienpont met de subaru ( nr 3 ) mogen die steeds doorsturen naar tom.devogelaere@gmail.com

gtr
28 augustus 2007, 20:49
Als er iemand foto's en/of filmpjes heeft van ons (zilveren Citroën Saxo nr.67)dan mag je die altijd doormailen naar kim.colson@skynet.be

Groetjes

Kim Colson

Foto's zijn verzonden.
Groeten Tino

gtr
28 augustus 2007, 20:51
Moesten er mensen zijn die foto's hebben van het duo F. De Keyser - N Thienpont met de subaru ( nr 3 ) mogen die steeds doorsturen naar tom.devogelaere@gmail.com

Foto's zijn verzonden.
Groeten Tino,

gtr
28 augustus 2007, 20:56
Wie heeft er foto's van de gele mini met nummer 201? Graag naar nrtrally@gmail.com

Foto's zijn verzonden.
Groeten Tino,

impreza_freak
28 augustus 2007, 21:04
Foto's zijn verzonden.
Groeten Tino,

Thx Tino

Dragu
28 augustus 2007, 22:17
mijn foto's online op :
http://www.flyingimage.be/vas/kasterlee(jo)/index.html

impreza_freak
28 augustus 2007, 22:39
zeg Jo, ge had precies niet veel sjans hé daar aan de mais :confused:

FB liep daar rond met de mannen van rallworld en die mochten zich overal stellen waar ze zin hadden, ondanks reklamaties van de boer en gij mocht niet bij ons blijven staan :O

Dragu
28 augustus 2007, 22:42

FB liep daar rond met de mannen van rallworld en die mochten zich overal stellen waar ze zin hadden, ondanks reklamaties van de boer en gij mocht niet bij ons blijven staan :O

mwa geeft niet , ben met Tom Cooman maar mee verhuisd , was geen erg zu .
Nog wat staan zeveren met Vincent daar .

impreza_freak
28 augustus 2007, 23:03
heb jij eigenlijk die kadet nog zien gaan?

Wabe
29 augustus 2007, 08:54

Wie is FB?

EVA RACING
29 augustus 2007, 09:34
Wie is FB?
Franky Boulat ;)

Dragu
29 augustus 2007, 18:11
heb jij eigenlijk die kadet nog zien gaan?

jaja heb de kadett zien gaan .

Vincent Verstraete
29 augustus 2007, 19:23
mwa geeft niet , ben met Tom Cooman maar mee verhuisd , was geen erg zu .
Nog wat staan zeveren met Vincent daar .

Zeveren zeveren???

Alleen serieuze klap hé Dragu! :p

Dragu
29 augustus 2007, 19:24
Zeveren zeveren???

eigenlijk wel he :D

Vincent Verstraete
29 augustus 2007, 19:45
eigenlijk wel he :D

Btw hoe was het in den Barum? Alles goed verlopen en al een beetje kunnen verkennen voor volgend jaar?

impreza_freak
29 augustus 2007, 22:48
Btw hoe was het in den Barum? Alles goed verlopen en al een beetje kunnen verkennen voor volgend jaar?

Dan toch naar daar afgezakt??

impreza_freak
29 augustus 2007, 22:50
Zeveren zeveren???

hmm in 1 zin de woorden "Vincent Vertraete" en "serieuze klap" zeggen, is det wel mogelijk? het is niet voor niets dat ge loco loco genoemt wordt door woitek volgens mij :D:D

Dragu
29 augustus 2007, 22:53
Dan toch naar daar afgezakt??

neen !

impreza_freak
29 augustus 2007, 22:56
Oei, tligt precies gevoelig:D

filip
29 augustus 2007, 22:58
en kpeis als zijn madam al die foto's ga zien van da scoon vlees ginder het volgend jaar wok niet zal zijn ... :p

FilipD
31 augustus 2007, 18:14
Beeldverslag op Rallyworldtv staat online:)

Weldra ook een reportage op Pitstoptv:D

Vincent Verstraete
31 augustus 2007, 20:18
Hier in Kreta zijn er nog veel mooiere bloembakken dan in Kasterlee Dragu!!!!

Groeten vanuit Greece (Kreta). Vincent en Inge

impreza_freak
1 september 2007, 10:32
Zelfs op reis kan hij het forum niet missen :D

Vincent Verstraete
2 september 2007, 20:05
Zelfs op reis kan hij het forum niet missen :D

Ik zal in Belgie wel eens reageren op loco loco impreza freak.

impreza_freak
3 september 2007, 23:05
Ik zal in Belgie wel eens reageren op loco loco impreza freak.

oei oei nu gaan we het krijgen :D

kom je naar de omloop of ben je dan nog niet terug?

Pipo
6 september 2007, 08:09
Reportage op pitstop tv....;)

Trichtk
30 oktober 2007, 15:03
Even een gooi in het "verleden" met eindelijk onze onboard-beelden van Kasterlee 2007 en Linter 2007...

http://www.vtrallysport.be/media.htm