PDA

Volledige versie bekijken : Santé

digibyte
17 maart 2007, 21:11
Bij deze verklaar ik het café voor geopend. Off-topic discussies zijn hier welkom. Voor drank moet je helaas zelf zorgen. Santé :D

Dead_Man
17 maart 2007, 21:42
Briljant initiatief zo'n off-topic gedeelte .... ook al is het een autosportforum, er zijn nog zaken waar er discussies kunnen over gevoerd worden.

En nu ga ik een fleske van 75cl Blonde Leffe openen :D

riddler
18 maart 2007, 04:21
inderdaad, zzer goed initiatief. Nu kunnen we over alles zeveren. Zal helemaal niet goed zijn voor de postcount op kanaal2

e fleske noemt ge da deadman ;)

den laagvlieger
18 maart 2007, 10:03
Bij mij altijd ne jupiler bij de hand als ik achter de pc zit santé

Grungie
18 maart 2007, 10:15
Briljant initiatief zo'n off-topic gedeelte .... ook al is het een autosportforum, er zijn nog zaken waar er discussies kunnen over gevoerd worden.

En nu ga ik een fleske van 75cl Blonde Leffe openen :D

Mag ik meedrinken? 'k heb dorst? (alweer) :D

Maar inderdaad een goed initiatief zo'n off-topic gedeelte. Er zijn nog vele interressante zaken waarover we van mening kunnen verschillen.
Ook al kunnen zulke discussies volgens mij ook in het 'algemeen' gedeelte van het autosport forum.

Maar mij eender. Als we maar kunnen drinken :D :D

den laagvlieger
18 maart 2007, 10:30
Van water roest men, ne goede jup smaakt meer

Dead_Man
18 maart 2007, 10:33
Nen Jupiler is nie slecht ..... nen Stella ook nie maar da's maar gewoontjes hé.

Geef mij maar nen Duvel of Blonde Leffe :D

Heeft er trouwens al iemand in da café geweest waar wij reclame voor maken?
d'Oude Smesse in Reningelst ..... waar ligt da trouwens ?

Grungie
18 maart 2007, 11:56

Hier : 50°48'58"N, 2°45'52"E

Het is in West-Vlaanderen te doen. Tussen Poperinge en Westouter. ;)

vlotte eduard
18 maart 2007, 14:43
Nen Jupiler is nie slecht ..... nen Stella ook nie maar da's maar gewoontjes hé.

Tof topic, alleen mijne bak bier is op...hik
ne bruine leffe is ook ni slecht...only the day after... op de pot !:rolleyes: http://www.autosportforum.be/images/icons/icon12.gif

WRCKE
18 maart 2007, 22:36

en tis nog een jupiler cafe ook

Glenn
18 maart 2007, 23:00
Tzit ier vol dronkaards :rolleyes::D

Gorn
19 maart 2007, 09:20
Het is idd wel een heel goed idee om een off-topic gedeelte te starten. Wel jammer dat ge zelf voor de drank moet zorge :(:D.

Zitten hier op het forum mss American Baseball fans? Als dit het geval zou zijn dan kunnen we mss een aparte thread hierover starten in het Café-gedeelte. Ik vraag het eerst hier om te verkomen dat ik een thread ga starten zonder discussies :). Dus als er mensen zijn die het baseball volgen, laat het dan ff weten.

riddler
19 maart 2007, 10:38
Het is idd wel een heel goed idee om een off-topic gedeelte te starten. Wel jammer dat ge zelf voor de drank moet zorge :(:D.

Zitten hier op het forum mss American Baseball fans? Als dit het geval zou zijn dan kunnen we mss een aparte thread hierover starten in het Café-gedeelte. Ik vraag het eerst hier om te verkomen dat ik een thread ga starten zonder discussies :). Dus als er mensen zijn die het baseball volgen, laat het dan ff weten.

jaja, hier ne fan, da weet ge toch. we gingen toch de 1e naar tongeren naar een match kijken, ma dan gingen we naar zolder, en eigenlijk hebben we de 3e nog examen :D

Gorn
19 maart 2007, 10:45
jaja, hier ne fan, da weet ge toch. we gingen toch de 1e naar tongeren naar een match kijken, ma dan gingen we naar zolder, en eigenlijk hebben we de 3e nog examen :D

Idd, ma we moeten toch ns naar zo n match gaan kijken in tongeren e ma dan wel op ne andere dag natuurlijk. Jammer dat we na de belcar nog examen hebben, dan zullen we de cursus moete meeneme naar het circuit e :p.

E30
20 maart 2007, 21:52
Wat is jullie favoriet bier?

Ik heb een paar weken geleden voor het eerst een Gulden Draak gedronken (van ertevelde denk ik). Is héél lekker.

Voor de rest ne Duvel en Blonde Leffe man hier :-)

Grungie
20 maart 2007, 22:12
Zegt gij da om op te vallen ofzo?
Maar ge noemt hier wel toevallig het favoriete gerstenat van de Dead_Man en Grungie.....

Schol ;)

(Nee, ge krijgt geen bonuspunten in de prono omdat ge Leffe drinkt)

E30
20 maart 2007, 22:18
Echt niet? Geen extra punten of wa??? daar had ik nu echt op gehoopt...

riddler
20 maart 2007, 22:23
hmm op café meestal jupiler. Vroeger sloten we de avond af met een bud of corona(ma nu drink ik die 2 niet echt meer).

En af en toe ne donkere grimbergen of ne blonde leffe kan er ook wel bij

Dead_Man
21 maart 2007, 15:13
De'r zijn er precies die goed met ons willen staan Grungie :D

Skodaracer
21 maart 2007, 16:30
Wat is jullie favoriet bier?

:-)

Niks boven een "duchesse de bourgogne" prachtig biertje

Skodaracer
21 maart 2007, 16:31
Niks boven een "duchesse de bourgogne" prachtig biertje

Hebben ze dat trouwens in de Oude Smesse?

Glenn
21 maart 2007, 17:08
De oude smesse, tkan nog het stamcafé worden van de forummers die naar reningelst gaan :D

Pinto
21 maart 2007, 18:44
beetje ver voor e pintje te pakke voor mij :D

Ahja, mijne voorkeur: leffe, ma dan wel de bruine en grimbergen

Kama Schumi
21 maart 2007, 18:57
T'klinkt misschien cliché maar ook hier is het meest geconsumeerde gerstenat blonde Leffe. Dat en Hoegaarden vloeit ten gepaste tijde naar binnen.

Nen Duvel of een Palmke om de locale economie te stimuleren is een (leuke) verplichting en een Kriekske (Boon of Lindemans) als't goe warm is.

Voor ne goeie wijn of iets straffer zal ik ook nooit passen.....ja, ik ben een bourgondiër :D

Primus,Safir of het ergste Heineken.......neen, geeft maar een waterke ;)

Skodaracer
22 maart 2007, 09:48
Primus,Safir of het ergste Heineken.......neen, geeft maar een waterke ;)

je kent dan duidelijk "saspils" nog niet ... http://www.autosportforum.be/images/icons/icon10.gif

Kama Schumi
22 maart 2007, 14:26
je kent dan duidelijk "saspils" nog niet ... http://www.autosportforum.be/images/icons/icon10.gif

Nog niet het (on)genoegen mogen hebben om dat te proeven.

Ik ben wel geïntrigeerd :D

Badday
22 maart 2007, 16:20

Om maar van BAVIK te zwijgen...

Wim
22 maart 2007, 17:16
Hier is een koffie drinker ter afwisseling :)

TAM CARWORKS
22 maart 2007, 17:55
Hier is een koffie drinker ter afwisseling :)

Ik begin de dag altijd met een goei tas koffie... anders ik serieus slecht gezind :rolleyes:

Han
23 maart 2007, 13:47
Een cafétopic waar ik niet aanwezig ben, dat kan toch niet!

Heb dit nu pas gevonden, maar ik vermoed dat ik hier wel meer ga vertoeven.

Allez schol en da we ze nog lang mogen mogen!!!:D

vlotte eduard
23 maart 2007, 14:21
Een cafétopic waar ik niet aanwezig ben, dat kan toch niet!

Heb dit nu pas gevonden, maar ik vermoed dat ik hier wel meer ga vertoeven.

Allez schol en da we ze nog lang mogen mogen!!!:D

Hier van 't zelfde:p ......diene bavik & consoorten, weet ni hoe jullie daar in de vlaandres dat binnenkrijgen:eek: ...ik zou zeggen allemaal naar West-Vleteren;)

vlotte eduard
23 maart 2007, 14:26
T'klinkt misschien cliché maar ook hier is het meest geconsumeerde gerstenat blonde Leffe. Dat en Hoegaarden vloeit ten gepaste tijde naar binnen.

Nen Duvel of een Palmke om de locale economie te stimuleren is een (leuke) verplichting en een Kriekske (Boon of Lindemans) als't goe warm is.

Voor ne goeie wijn of iets straffer zal ik ook nooit passen.....ja, ik ben een bourgondiër :D

Primus,Safir of het ergste Heineken.......neen, geeft maar een waterke

Hela , ne soortgenoothttp://www.autosportforum.be/images/icons/icon14.gif:D

Van venten met centen maken wij echte venten;)

TAM CARWORKS
23 maart 2007, 15:28
Bier is niet aan mij besteed, in m'n studententijd véél te véél van gedronken.

Nu pas ik nooit voor een wit wijntje of een aperitiefje zoals porto.

WRCKE
23 maart 2007, 15:45
De oude smesse, tkan nog het stamcafé worden van de forummers die naar reningelst gaan :D

ben er al eens geweest er zitten er regelmatig binnen die toch wel de rallysport of autocross volgen hangt zelfs ne grote foto uit van de blauwe mercedes die dit jaar zijn comback maakt trouwens.

Skodaracer
23 maart 2007, 16:50
ben er al eens geweest er zitten er regelmatig binnen die toch wel de rallysport of autocross volgen hangt zelfs ne grote foto uit van de blauwe mercedes die dit jaar zijn comback maakt trouwens.

De wagen van Boury?

Glenn
23 maart 2007, 19:16
De wagen van Boury?

Was Boury niet een Ascona aan het bouwen:confused:

rallyfreak
23 maart 2007, 22:07
Was Boury niet een Ascona aan het bouwen:confused:
Ik had gehoort terug een mercedes maar kan zijn dat een ascona is ook was nog niet helemaal duidelijk.

U R a Bus
23 maart 2007, 22:11
Ik ben Kris aka U R a Bus, & zoals jullie allemaal autozot.

Zoals in mijn avatar te zien is, weet je wel al welk merk mijn voorkeur heeft.

Greetz

zie ook www.vtrallysport.be (http://www.vtrallysport.be) & http://forum.subaru-forum.be/viewtopic.php?t=386 & www.nitro.be (http://www.nitro.be)

Verder ben ik via Han hier beland.

Glenn
23 maart 2007, 23:11
Ik had gehoort terug een mercedes maar kan zijn dat een ascona is ook was nog niet helemaal duidelijk.

Dat hij maar met een mercedes terug rijd, zodat hij nog even zot kan rijden als vroeger, da geluid van die mercedes was ook ni mis vond ik :D

Han
23 maart 2007, 23:36
Ik ben Kris aka U R a Bus, & zoals jullie allemaal autozot.

Zoals in mijn avatar te zien is, weet je wel al welk merk mijn voorkeur heeft.

Greetz

zie ook www.vtrallysport.be (http://www.vtrallysport.be) & http://forum.subaru-forum.be/viewtopic.php?t=386 & www.nitro.be (http://www.nitro.be)

Verder ben ik via Han hier beland.

Hoi de Kris!

Gisteren nog eens meegereden met een STi met Apexi, dju dat ding marcheert! Cossie toch maar eens buitenzwieren...:confused: :p

ah ja, bij de weg: over favoriete bieren:
-favoriet pilsbier: Stella Artois
-favoriet zwaarder bier: donkere Grimbergen

Han
23 maart 2007, 23:37
na korte overpeinzing: De Impreza Cosworth is nog een betere keuze, maar dat gaat nog vele verder boven mijn budget.:(

Giovanni
24 maart 2007, 00:30
Ne Gueze gaat er ook altijd in. 't Is eigenlijk enkel witbier & guiness dak nie moet hebben.
Voor de rest drink ik alles :o

DUVEL
24 maart 2007, 19:49
Hoi de Kris!

Gisteren nog eens meegereden met een STi met Apexi, dju dat ding marcheert! Cossie toch maar eens buitenzwieren...:confused: :p

ah ja, bij de weg: over favoriete bieren:
-favoriet pilsbier: Stella Artois
-favoriet zwaarder bier: donkere Grimbergen

bij mij zult ge wel snappen wat ik graag drink zekerst...

@ u ar a bus, ne leffe lust ik ook wel kzal mischien volgend jaar nen vollen bak meebrengen naar de duitsland rally.(i.p.v. die lege voor oep te gon staan)

verder van gewoon bier liefst ne stella, en verder drink ik wel is ne kwak.

den laagvlieger
25 maart 2007, 12:03
Is weer zondag is weer zuiperkesdag doei:cool:

den laagvlieger
25 maart 2007, 15:53
Deju mijne bak jupkes is weer al uit, had er pas achter geweest:)

Glenn
25 maart 2007, 15:53
Deju mijne bak jupkes is weer al uit, had er pas achter geweest:)

Mijn Choco'kes ook :mad:

WRCKE
26 maart 2007, 19:44

het worden 2 mercedessen en een ascona

maar nu word er enkel nog maar gewerkt om 1 mercedes klaar te zetten de ascona zit ook al in opbouw en de opbouw van de 2de mercedes is ook begonnen

DUVEL
26 maart 2007, 22:21
effe volleeeedig of topic, maar kmoet het effe kwijt.
ik ging vandaag bij(in brecht) ons over nen akker en kben daar nen bom tegen gekomen, jep, nen bom...gewoon op den akker.
ni vreed spectaculair, maar toch niet alledaags he.

mercury
26 maart 2007, 23:01
ik ging vandaag bij(in brecht) ons over nen akker en kben daar nen bom tegen gekomen, jep, nen bom...gewoon op den akker.

je waart beter een SEXBOM tegen gekomen

riddler
26 maart 2007, 23:23

Ge waart toch nie zat he :D

Glenn
27 maart 2007, 08:21
Ge waart toch nie zat he :D

Nie zat, wel tipsy? ;)

E30
27 maart 2007, 11:14

Den "koene" van ier op et forum is ook van brecht. Tis mss zijn bom!

DUVEL
27 maart 2007, 17:54
neeje,ni zat gewoon bloednuchter(voor ne keer).
de flikken zen der bij geweest en den dovo gaat den bom onschadelijk maken maar vandaag zijn ze nog ni geweest.
kzal wel is een fotoke placeren als mij da lukt...

DUVEL
27 maart 2007, 18:03
http://i10.tinypic.com/2it0y86.jpg

voila se, 45cm lang...

rallyfreak
28 maart 2007, 20:07
voila se, 45cm lang...
Ja dade das niet alledaags idd.
Stel je voor dat die landbouwer daar overrijd met een van zijn werktuigen man man kzou er niet durven aan denken.
Heb ook al keer een bom gezien en in mijn handen gehad terwijl ik een gracht hielp uitkuisen maar was maar eentje die een 25 cm lang was.

DUVEL
29 maart 2007, 18:36
Ja dade das niet alledaags idd.
Stel je voor dat die landbouwer daar overrijd met een van zijn werktuigen man man kzou er niet durven aan denken.
Heb ook al keer een bom gezien en in mijn handen gehad terwijl ik een gracht hielp uitkuisen maar was maar eentje die een 25 cm lang was.

nog effe zeggen , hij kwam uit een engels kanon vanuit den 2de wereldoorlog.

ze hebben hem hier in braschaat laten ontploffen opt militair domein,ze zeiden dat te gevaarlijk was om hem mee naar leuven te nemen.

end of story!!

den laagvlieger
1 april 2007, 13:15
mij jupkes smaken weer jammer dat de prijs weerzal stijgen voor ne bak, zal hierdoor
gene min drinken santé:)

rallyfreak
1 april 2007, 23:03
mij jupkes smaken weer jammer dat de prijs weerzal stijgen voor ne bak, zal hierdoor
gene min drinken santé:)
We gaan een tap instalatie moeten aanschaffen é de prijs op de vatten zal niet naar boven gaan dus zo gaan we toch goedkoop een pintje kunnen drinken.
Ik zal het ook zeker niet laten skol

Skodaracer
9 april 2007, 19:11
Prachtig terrasjes weer!!! Nen frisse Duvel da et gesmaakt ...

Gorn
10 april 2007, 00:05
Prachtig terrasjes weer!!! Nen frisse Duvel da et gesmaakt ...

Het is idd prachtig weer en op het einde van de week voorspellen ze zelfs 23 graden.:D

E30
11 april 2007, 09:53
ik haat warm weer, ik ben de haatsmurf :eek:

TAM CARWORKS
11 april 2007, 11:48
Ne goeie Dame Blanche met goe veel slagroom... da zou smaken

Grungie
11 april 2007, 21:52
ik haat warm weer, ik ben de haatsmurf :eek:

En ik haat koud weer...... Ben ik nu ook ne haatsmurf? :D

OM maar te illustreren : Gisteren heb ik al mannen in hun bloot bovenlijf zien rondlopen. Terwijl ikzelf het eerder frisjes vond. Ik had nog 4 laagjes aan, waaronder een (dik) hemd en een bodywarmer. :cool:

Ik kan niet wachten tot het 30-35 graden is.

Henne
11 april 2007, 22:21
Gisteren heb ik al mannen in hun bloot bovenlijf zien rondlopen.

Ik wil niet weten waar gij rondhangt. :D ;)

matador
6 augustus 2007, 18:10
En ik haat koud weer...... Ben ik nu ook ne haatsmurf? :D

OM maar te illustreren : Gisteren heb ik al mannen in hun bloot bovenlijf zien rondlopen. Terwijl ikzelf het eerder frisjes vond. Ik had nog 4 laagjes aan, waaronder een (dik) hemd en een bodywarmer. :cool:

Ik kan niet wachten tot het 30-35 graden is.

Ge zijt niet alleen, met dat kloteweer hier in België. Is keer ff warm geweest en is alweer aan het afkoelen. Als ze hier niet dringend werk maken van de opwarming van de aarde, ga ik toch moeten verhuizen :D

Dead_Man
6 augustus 2007, 18:38
30 - 35 graden ???? goe zot :)
Da's veel te warm voor den deze ...... 20-25 is al meer dan genoeg als 't maar droog is.

Grungie
6 augustus 2007, 21:03
Jamaar, bij 30-35 graden heb je ook maar dorst. :D

Dead_Man
6 augustus 2007, 22:41
Jamaar, bij 30-35 graden heb je ook maar dorst. :D

Inderdaad ..... op een terraske met nen goeie Duvel :D

en 't enige voordeel aan 30 - 35 graden is dat het vrouwelijk schoon nog "luchtiger" voorbij dat terraske paradeerd

Skodaracer
24 maart 2008, 08:45
Momenteel loopt er op de website van de Krant van West-Vlaanderen (www.kw.be (http://www.kw.be/)) een wedstrijd voor hét gezelligste cafeetje van West-Vlaanderen.

De Kauwackers uit Nieuwkerke (Heuvelland) is bij de tien genomineerde cafeetjes.

Gelieve 2 minuten te vluchten uit het drukke leven en surfen naar http://messagent.roulartamail.be/optiext/optiextension.dll?ID=PfOcrzJP1TePPP_ (http://messagent.roulartamail.be/optiext/optiextension.dll?ID=PfOcrzJP1TePPP_) waar je kan stemmen op het cafeetje (De Kauwackers)van de 22-jarige zaakvoerder Jeremy Dehem.

Het winnende café wordt door Krant van West-Vlaanderen uitgeroepen tot 'Gezelligste cafeetje van West-Vlaanderen' en ontvangt een passend plaket en uiteraard een pak media-aandacht. Daarnaast komt het winnende café uitgebreid aan bod in de Vakantiekrant van Krant van West-Vlaanderen die op 20 juni verschijnt.

Onder alle lezers die hun stem uitbrengen wordt 1 winnaar/winnares uitgeloot die op kosten (bedrag € 500) van de Krant van West-Vlaanderen familie, vrienden en kennissen uitgebreid mag trakteren in het winnende café

Bedankt voor de moeite.

NB: Met 160 biersoorten en het lekkere eten is De Kauwackers meer dan een bezoekje waard.

De Kauwackers, Kauwakkerstraat 1, Nieuwkerke

rmc
24 maart 2008, 11:33
Voila is gebeurd

Momenteel loopt er op de website van de Krant van West-Vlaanderen (www.kw.be (http://www.kw.be/)) een wedstrijd voor hét gezelligste cafeetje van West-Vlaanderen.

De Kauwackers uit Nieuwkerke (Heuvelland) is bij de tien genomineerde cafeetjes.

Gelieve 2 minuten te vluchten uit het drukke leven en surfen naar http://messagent.roulartamail.be/optiext/optiextension.dll?ID=PfOcrzJP1TePPP_ (http://messagent.roulartamail.be/optiext/optiextension.dll?ID=PfOcrzJP1TePPP_) waar je kan stemmen op het cafeetje (De Kauwackers)van de 22-jarige zaakvoerder Jeremy Dehem.

Het winnende café wordt door Krant van West-Vlaanderen uitgeroepen tot 'Gezelligste cafeetje van West-Vlaanderen' en ontvangt een passend plaket en uiteraard een pak media-aandacht. Daarnaast komt het winnende café uitgebreid aan bod in de Vakantiekrant van Krant van West-Vlaanderen die op 20 juni verschijnt.

Onder alle lezers die hun stem uitbrengen wordt 1 winnaar/winnares uitgeloot die op kosten (bedrag € 500) van de Krant van West-Vlaanderen familie, vrienden en kennissen uitgebreid mag trakteren in het winnende café

Bedankt voor de moeite.

NB: Met 160 biersoorten en het lekkere eten is De Kauwackers meer dan een bezoekje waard.

De Kauwackers, Kauwakkerstraat 1, Nieuwkerke