PDA

Volledige versie bekijken : Voor het goede doel

Boardergirl
17 augustus 2007, 13:41
Beste medeforummers,

Ik hoop ten zeerste dat dit mij toegestaan wordt door de moderatoren, maar ik wil benadrukken dat het niet uit winstbejag is, maar echt wel voor het goede doel!

Ik zou jullie willen engageren voor een goed doel. Het vraagt niet veel tijd en moeite, je dient enkel op de link te klikken en te stemmen!

Waarom doen wij mee aan deze wedstrijd: de vrouw van een medespeler van mijn vriend (voetbalploeg) heeft een ernstige vorm van borstkanker en de kosten gaan de hoogte in. Om toch een beetje hen bij te staan, willen wij deze auto winnen om deze nadien openbaar te kunnen verkopen. De opbrengst gaat niet integraal naar haar, maar de helft ervan wordt ook geschonken aan de VZW Samen, een VZW die zich inzet met concrete acties voor jongeren en ouderen die in de maatschappij uit de boot vallen.

De 5 plaatsen met de meeste stemmen krijgen, per helikopter, op 26 augustus 2007 een gloednieuwe Hyundai i30 gedropt. Wij zijn 'dendriesdropping' in buggenhout!

Stem dus zoveel mogelijk en stuur dit ook door naar jullie adressenlijsten!

Alvast enorm bedankt!

http://www.wileeni30.be/blogs/index/dendriesdropping/ (http://www.wileeni30.be/blogs/index/dendriesdropping/)

Barhanger
18 augustus 2007, 13:04
Momenteel staan we onze 119ste. Dus we hebben nog veel stemmen nodig. Ik hoop dat ik allemaal op jullie steun kan rekenen. En voor de mensen uit de buurt van Buggenhout/Dendermonde moesten we winnen. Kom gerust een kijkje nemen als hij gedropt wordt.

Bedankt allemaal!!!!

Giovanni
18 augustus 2007, 13:08
Done!!!

Barhanger
20 augustus 2007, 23:16
Komaan mannen we staan momenteel onze 49ste. Dus zeker blijven stemmen he.
Bedankt allemaal!!!

tommeke_B
21 augustus 2007, 10:09
En voor de 'leegaards' die niet willen stemmen, er zijn 10 ipods te winnen :p

rc-fan
21 augustus 2007, 23:53

Gestemd en verstuurd. Succes verder!!

vlotte eduard
22 augustus 2007, 01:49
Ook gestemd & verstuurd :)

Lord
22 augustus 2007, 09:32
Ook gestemd & verstuurd :)

Idem over here.

Vincent Verstraete
22 augustus 2007, 15:06
Beste medeforummers,

Ik hoop ten zeerste dat dit mij toegestaan wordt door de moderatoren, maar ik wil benadrukken dat het niet uit winstbejag is, maar echt wel voor het goede doel!

Ik zou jullie willen engageren voor een goed doel. Het vraagt niet veel tijd en moeite, je dient enkel op de link te klikken en te stemmen!

Waarom doen wij mee aan deze wedstrijd: de vrouw van een medespeler van mijn vriend (voetbalploeg) heeft een ernstige vorm van borstkanker en de kosten gaan de hoogte in. Om toch een beetje hen bij te staan, willen wij deze auto winnen om deze nadien openbaar te kunnen verkopen. De opbrengst gaat niet integraal naar haar, maar de helft ervan wordt ook geschonken aan de VZW Samen, een VZW die zich inzet met concrete acties voor jongeren en ouderen die in de maatschappij uit de boot vallen.

De 5 plaatsen met de meeste stemmen krijgen, per helikopter, op 26 augustus 2007 een gloednieuwe Hyundai i30 gedropt. Wij zijn 'dendriesdropping' in buggenhout!

Alvast enorm bedankt!

http://www.wileeni30.be/blogs/index/dendriesdropping/ (http://www.wileeni30.be/blogs/index/dendriesdropping/)

Mijn stem is ook vertrokken!

Hopelijk lukt het jullie.

Laat iets weten via het forum

Han
22 augustus 2007, 17:20
ook gestemd.

song2
22 augustus 2007, 17:32
done...

Barhanger
22 augustus 2007, 18:51
Heel neig bedankt allemaal, blijven verdersturen aub. Staan onze 38ste.
Met nog 5 dagen te gaan moeten we maar een 7 tal plaatsen per dag meer stijgen. Maar hoe meer hoe beter natuurlijk.

Thanks!!!!

Beamer
22 augustus 2007, 19:51
Idem;)

Boardergirl
27 augustus 2007, 13:00
Aan alle stemmers: BEDANKT!!!

We hebben het spijtig genoeg niet gehaald. Maar we zijn toch nog 27ste geworden. We geven echter niet op en zijn al aan het brainstormen voor andere ideeën.

Hopelijk wint één van jullie nog die Ipod he....