Volledige versie bekijken : Condroz 2007
Pagina's :
[
1]
2
3
4
5
6
7
8
9
10
FOCUSWRC
20 augustus 2007, 16:55
Condroz ook met S2000 en zonder A8's? Volgens goede bronnen (Spa, ligt in de buurt) zouden de organisatoren van de Condroz reeds de kaart S2000 trekken, dus zonder WRC's en A8-en.:confused:
Pegasus
20 augustus 2007, 17:03
Zou wel leuk zijn indien er wat toppers in een S2000 aan de start komen. 3 top wrc's zoals vorig jaar had er waarschijnlijk toch niet ingezeten...
Westhoeker
20 augustus 2007, 17:07
Condroz ook met S2000 en zonder A8's? Volgens goede bronnen (Spa, ligt in de buurt) zouden de organisatoren van de Condroz reeds de kaart S2000 trekken, dus zonder WRC's en A8-en.:confused:
Na het debacle, en de puinhoop die ze verleden jaar hebben aangericht, kunnen ze niets anders doen dan deze beslissing nemen. Zowel RACB als Huy hebben hun lesje nu wel gekregen van de FIA.
GioRallyReport
20 augustus 2007, 17:10
Zoals ik reeds hier in het verleden gezegd heb zal de condroz de condroz niet meer zijn zoals vorig jaar hoor .
Als ze de kaart trekken van de S2000 zie ik ze toch niet veel wagens aan de start krijgen . Loix is zeker maar verder ?????
Duvalthebest
20 augustus 2007, 17:18
Zoals ik reeds hier in het verleden gezegd heb zal de condroz de condroz niet meer zijn zoals vorig jaar hoor .
Als ze de kaart trekken van de S2000 zie ik ze toch niet veel wagens aan de start krijgen . Loix is zeker maar verder ?????
Als ze dit doorvoeren vrees ik ervoor hoor.
Debackere en Deferm hebben de Condroz al op hun programma staan dus dat zijn er al 2 die forfait zouden moeten geven.
Dan nog heel wat andere die ook nie zouden kunnen starten.
Dat ze maar vlug alles terug toelaten zoals vorig jaar !
FOCUSWRC
20 augustus 2007, 17:51
De FIA is baas daarover, ambitieuze rallyorganisatoren zullen de regels wel volgen. Zie maar Duitsland vorig WE, ook dar hebben ze zich erbij moeten neerleggen om de Porsches niet toe te laten. Misschien jammer voor het publiek, maar als ze zich in het WK willen handhaven moeten ze de FIA tchnische reglementen strikt opvolgen.
Dit geldt ook voor de Condroz als ze hun Europese status willen behouden, de keuze zal misschien pijnlijk zijn maar zal gemaakt moeten worden.
Dragu
20 augustus 2007, 18:15
Dat ze dan maar rap hun europees status laten vallen , dat we nog top wagens aan de start zien in de mooiste rally van Belgie !!
Duvalthebest
20 augustus 2007, 18:18
Dat ze dan maar rap hun europees status laten vallen , dat we nog top wagens aan de start zien in de mooiste rally van Belgie !!
Idd dat vind ik er ook van.
De Condroz zonder WRC's en een paar A8 wagens en GT's zou al heel minder zijn hoor, kijk maar naar vorig jaar !
EVA RACING
20 augustus 2007, 18:19
De FIA is baas daarover, ambitieuze rallyorganisatoren zullen de regels wel volgen. Zie maar Duitsland vorig WE, ook dar hebben ze zich erbij moeten neerleggen om de Porsches niet toe te laten. Misschien jammer voor het publiek, maar als ze zich in het WK willen handhaven moeten ze de FIA tchnische reglementen strikt opvolgen.
Dit geldt ook voor de Condroz als ze hun Europese status willen behouden, de keuze zal misschien pijnlijk zijn maar zal gemaakt moeten worden.
Boekhouder erbij halen en baten/kosten opmaken. Zal vlug beslist worden denk ik. ;)
Allé, je weet nooit hé. Ik ervaar in mijn zakelijke omgeving dat véél mensen hun "imago" belangrijker vinden:rolleyes:
HaCo
20 augustus 2007, 18:20
Het zou mooi zijn moesten de GT's effectief toegelaten worden in het EK. Niet dat ik super fan ben van GT's, maar het trekt toch een aantal interessante piloten naar wedstrijden. Vraag is, hoe goed is de GT categorie al gereglementeerd?
Zou Peugeot België niet ook een pugske inzetten en neem dan Cols op een Mitsu N4, wie weet krijgen we dan toch een spannende condroz. :D
GeDi
20 augustus 2007, 18:35
De Condroz dit jaar zonder wrc's ,daar heb ik serieus mijn twijfels over.
Welke s2000 rijder van het europees kampioenschap zal er dit jaar nog willen rijden? Niemand.
Er is trouwens niemand wat verbied om het met een S2000 op te nemen tegen een wrc - a8 in de Condroz :D
Dragu
20 augustus 2007, 18:35
Idd dat vind ik er ook van.
De Condroz zonder WRC's en een paar A8 wagens en GT's zou al heel minder zijn hoor, kijk maar naar vorig jaar !
zo is dat !
Dan ga ik enkel naar de 0 of 000 kijkken he , Tim met de Gt3 .:D:D
vlotte eduard
20 augustus 2007, 19:04
Als ze dat gaan doen ,tekenen ze hun eigen doodvonnis & komt er geen kat naar Huy !:eek:
Weer een rally extra in de asaf volgend jaar.;)
co-pilootje
20 augustus 2007, 19:14
Na het debacle, en de puinhoop die ze verleden jaar hebben aangericht, kunnen ze niets anders doen dan deze beslissing nemen. Zowel RACB als Huy hebben hun lesje nu wel gekregen van de FIA.
Waarom zouden zij niets anders kunnen doen dan deze beslissing te moeten nemen?
Wat stelt europees eigenlijk nog voor buiten de coeff. 20 wedstijden?
Buiten ne verdwaalde pool of ne bulgaar met te veel geld, trekt het volgens mij op nie
veel meer.
filip
20 augustus 2007, 19:20
europees of niet, WRC's of nie , sowieso trekt condroz veel deelnemers. das een rally die iedereen wil rijden. de volkstoeloop en kwalitatief deelnemersveld van verleden jaar wordt sowieso moeilijk te evenaren
Dragu
20 augustus 2007, 19:24
europees of niet, WRC's of nie , sowieso trekt condroz veel deelnemers. das een rally die iedereen wil rijden. de volkstoeloop en kwalitatief deelnemersveld van verleden jaar wordt sowieso moeilijk te evenaren
Toen de wrc's en Gr A's niet mochten rijden , was er veel minder volk !
co-pilootje
20 augustus 2007, 19:31
Ewel dat bedoel ik juist, op het visitekaartje oog't het mooi: european rally
championschip. Maar wat brengt het nog op als je geen coeff. 20 hebt?
Rien, niks, nada..... En wat betreft lik op stuk van de FIA, volgens mij zijn ze er in
wallonie gerust in.
Het valt mij toch op dat ze er in de westhoek toch opvallend schermen voor de FIA:)
filip
20 augustus 2007, 19:32
Toen de wrc's en Gr A's niet mochten rijden , was er veel minder volk !
dan hebben jullie meer plaats om te kijken en minder file's ! :D
FOCUSWRC
20 augustus 2007, 19:40
..toch nog een positieve noot!
Dragu
20 augustus 2007, 19:43
Je kan naar de Condroz gaan zonder file te hebben , rij maar 10 km rond en je hebt er geen last van .
FOCUSWRC
20 augustus 2007, 19:44
Wanneer heben we nog een zogenaamde topwagens gezien in ons land??? Dat is reeds lang geleden. Kan of beter wil iemand dit nog betalen?? Peugeot niet, Skoda niet, Ford niet, reken maar niet op Citroën. De toekomst ligt bij andere groepen en klasses, mogelijk aangevuld met GT's.
Dragu
20 augustus 2007, 19:45
ja , ik bedoel op de wrc's en gr a 's he , zoals vorig jaar .
FOCUSWRC
20 augustus 2007, 20:08
Ik zou in uw geval maar ophouden met dromen, de concurentie die er bestaat in België om het EK en het IRC binnen te halen of van Ieper te ontnemen is niet te onderschatten hoor.
Daarom zal de Condroz wel opteren vor het door de FIA opgelegde reglement.
Westhoeker
20 augustus 2007, 20:14
Als ze dit doorvoeren vrees ik ervoor hoor.
Debackere en Deferm hebben de Condroz al op hun programma staan dus dat zijn er al 2 die forfait zouden moeten geven.
Dan nog heel wat andere die ook nie zouden kunnen starten.
Dat ze maar vlug alles terug toelaten zoals vorig jaar !
Ja doen die rijders enkel aan korte termijn denken. Beetje zoals onze politici dat reeds jaren doen. Op de duur wordt de rekening toch wel voorgelegd.
Jean-Paul
20 augustus 2007, 20:34
Allé,
de "schoonste" van het land zal dan niet veel volk hebben als ik het hier zo lees...
ik heb er nog zo horen roepen, tot het moment ze is: ze zin de 1e om een ticket te kopen als het moment er is...
Het jaar met de gr N vond ik het niet mis, misschien minder kwaliteit (geen WRC) maar meer strijd? Ik ben dit weekend naar Duitsland geweest & de Nederlanders met hun WRc's hebben allesinds geen indruk gemaakt op me..geef mij dan maar minder dan een WRC & passages aan 100 of 110%
filip
20 augustus 2007, 20:50
Je kan naar de Condroz gaan zonder file te hebben , rij maar 10 km rond en je hebt er geen last van .
of doe mee ! ej van niks geen last ! gn file's , EK of nie , wrc's of nie , allemaal geen last van ! :D
HaCo
20 augustus 2007, 20:59
J-P, zo denk ik er ook over. WRC's zijn vetgeil (een andere Peter :D ), maar veel strijd hebben ze ons de laatste jaren toch niet gegegevn hier in BE, Condroz was dan wel een uitzondering.
GioRallyReport
20 augustus 2007, 21:17
Allé,
de "schoonste" van het land zal dan niet veel volk hebben als ik het hier zo lees...
ik heb er nog zo horen roepen, tot het moment ze is: ze zin de 1e om een ticket te kopen als het moment er is...
Het jaar met de gr N vond ik het niet mis, misschien minder kwaliteit (geen WRC) maar meer strijd? Ik ben dit weekend naar Duitsland geweest & de Nederlanders met hun WRc's hebben allesinds geen indruk gemaakt op me..geef mij dan maar minder dan een WRC & passages aan 100 of 110%
Zo heb ik er dit jaar in Ieper ook gezien hahaha .
impreza_freak
20 augustus 2007, 21:20
wrc's A8 en GT+ RMS toegelaten:
Desmet (toyota wrc)
De Backere (toyota wrc)
Deferm (impreza wrc)
Dudu ( met veel geluk)
Le Bods ( audi S2 )
mss een GT3 of 2 ( denk aan snijers, Henri en Mss Duez )
CVW ( nissan )
Munster ( impreza wrc )
Cols ( lancer A8 )
loix ( polo S2000 )
Princen ???
Casier???
GeDi
20 augustus 2007, 21:30
Zaza zal er ook wel bij zijn denk ik :)
Met een beetje geluk en hopelijk ook Van Parijs :)
tommeke_B
20 augustus 2007, 21:47
Desmet (toyota wrc)
De Backere (toyota wrc)
Deferm (impreza wrc)
Dudu ( met veel geluk)
Le Bods ( audi S2 )
CVW ( nissan )
Munster ( impreza wrc )
Cols ( lancer A8 )
loix ( polo S2000 )
Princen ???
Casier???
kleine aanpassing :
Debackere - Toyota WRC (al bekend)
Deferm - Impreza WRC (al bekend)
Van Eldik - Impreza WRC (power and passion, daar werd het gezegd)
Massin - Impreza WRC
Bodson - S2
Snijers - GT3
Cols - Lancer A8 (misschien)
Loix - Polo S2000
Casier - 207 S2000
munster, desmet, dudu, volgens mij voorlopig zever. :p
Vykus
20 augustus 2007, 21:52
zullen zien wat het wordt, zal afwachten worden zo ie zo beetje regen =>spekglade omlopen zo condroz ideaal:d
Duvalthebest
20 augustus 2007, 22:12
Zaza zal er ook wel bij zijn denk ik :)
Met een beetje geluk en hopelijk ook Van Parijs :)
Vanparijs zal de 0 of 000 zijn in de Condroz hé , dat staat al een tijdje vast.
rallyfreak
20 augustus 2007, 22:30
Munster rijd maar 1 malig met de wrc denk ik gewoon omdat de sponser van roeselare is anders zie ik hem geen rally's rijden met de impreza wrc.
scoobyfreak
20 augustus 2007, 22:53
er rijd iemant anders met deferm zijne "oude" wrc in de condroz
Pipo
21 augustus 2007, 08:10
er rijd iemant anders met deferm zijne "oude" wrc in de condroz
Fabrice Massin maar das alesbehalve rond ..;)
Wabe
21 augustus 2007, 08:30
Desmet (toyota wrc)
De Backere (toyota wrc)
Deferm (impreza wrc)
Dudu ( met veel geluk)
Le Bods ( audi S2 )
CVW ( nissan )
Munster ( impreza wrc )
Cols ( lancer A8 )
loix ( polo S2000 )
Princen ???
Casier???
Princen Clio R3...
En WRC etc... toegelaten.
HaCo
21 augustus 2007, 09:49
In Autonews zei Collard zelf dat een deelname met de Clio R3 aan de Condroz zo goed als rond was.
impreza_freak
21 augustus 2007, 10:51
In Autonews zei Collard zelf dat een deelname met de Clio R3 aan de Condroz zo goed als rond was.
Eigen Clio? of een gehuurde?
Wabe
21 augustus 2007, 10:56
Eigen Clio? of een gehuurde?
Clio van MI... zoals in Famenne en in Ieper
Wabe
21 augustus 2007, 10:56
zullen zien wat het wordt, zal afwachten worden zo ie zo beetje regen =>spekglade omlopen zo condroz ideaal:dDat zou mooi zijn, na 3 jaren kurkdrooge Condroz...
HaCo
21 augustus 2007, 12:12
Ik hoop toch een mooi duel te zien tussen Princen en Collard in Condroz, misschien nog andere voortrekkers?
Duvalthebest
21 augustus 2007, 12:32
Princen Clio R3...
En WRC etc... toegelaten.
Bouche met de Subaru A8 gaan we ook wel weer mogen verwachten zeker ?
Wabe
21 augustus 2007, 12:51
Bouche met de Subaru A8 gaan we ook wel weer mogen verwachten zeker ?
We will see.
Duvalthebest
21 augustus 2007, 13:29
We will see.
idd, dus het is zeker dat Princen afkomt naar de Condroz met de R3 ?
Quicks
21 augustus 2007, 13:34
kleine aanpassing :
Debackere - Toyota WRC (al bekend)
Deferm - Impreza WRC (al bekend)
Van Eldik - Impreza WRC (power and passion, daar werd het gezegd)
Massin - Impreza WRC
Bodson - S2
Snijers - GT3
Cols - Lancer A8 (misschien)
Loix - Polo S2000
Casier - 207 S2000
munster, desmet, dudu, volgens mij voorlopig zever. :p
Van Eldik zie ik niet starten. Stond verleden jaar zelfs ingeschreven, maar stuurde zijn kat. Trouwens, in Nederland is er op dezelfde datum, net zoals verleden jaar, een wedstrijd voor hun kampioenschap. Ik denk dus niet dat we een sterke Nederlandse delegatie moeten verwachten in de Condroz.
Duvalthebest
21 augustus 2007, 13:42
Van Eldik zie ik niet starten. Stond verleden jaar zelfs ingeschreven, maar stuurde zijn kat. Trouwens, in Nederland is er op dezelfde datum, net zoals verleden jaar, een wedstrijd voor hun kampioenschap. Ik denk dus niet dat we een sterke Nederlandse delegatie moeten verwachten in de Condroz.
Aangezien Van Eldik nu al kampioen is in Nederland mag hij toch eens afkomen naar de Condroz vind ik :)
Dan zou hij eens weten wat rally in belgie is..
tommeke_B
21 augustus 2007, 14:12
Aangezien Van Eldik nu al kampioen is in Nederland mag hij toch eens afkomen naar de Condroz vind ik :)
Dan zou hij eens weten wat rally in belgie is..
Hij zou zweten, veeel zweten :p
straffe toebak
21 augustus 2007, 14:41
"...een sterke Nederlandse delegatie..." : daar zal je lang mogen achter zoeken! Buiten VdHeuvel en Van Merksteijn Jr rijden er daar niet veel 'sterke' rond!
Tijdens de Deutschland Rallye waren de meeste Nederlanders armoedig om te zien, buiten Van Eldik die soms spectaculair was ... .
scoobyfreak
21 augustus 2007, 14:55
Ik vind Hazleger ook een heele goede piloot, heeft veel geleerd in belgie.
filip
21 augustus 2007, 14:58
hazeleger is toch een vaste waarde in de condroz al krijgt hij wel ieder jaar een bedenklijk slecht startnummer. hopelijk met de ex-makinen evo 6 want da is toch een beauty v een machien
Duvalthebest
21 augustus 2007, 14:59
hazeleger is toch een vaste waarde in de condroz al krijgt hij wel ieder jaar een bedenklijk slecht startnummer. hopelijk met de ex-makinen evo 6 want da is toch een beauty v een machien
Idd daarmee mag hij zeker afkomen naar de Condroz hoor, wat een zalige wagen en kan nog voor verassingen zorgen met die auto.
HaCo
21 augustus 2007, 15:02
Jup, van die wagen heb ik ook kunnen genieten in Bocholt. Fermen bak!
SKJEF
21 augustus 2007, 15:16
laat ze maar hun gedacht doen in de condroz, gewoon alles toelaten,
heb, verleden jaar ongeloofelijk genoten, ja ok we waren verwend,
maar 't kan nie altijd feest zijn.
Zou al kontent zijn met een wrc of 3 van de oude generatie en een 2-tal groep a'kes (of ben je vergeten hoe Julien verleden jaar rondreed)
doe daar nog GT of 3 bij (Snijers - Vanwoensel en Thimoty met de O)
een 2-tal S2000 (Casier + Loix) en meer moet dat niet zijn
Quicks
21 augustus 2007, 16:04
"...een sterke Nederlandse delegatie..." : daar zal je lang mogen achter zoeken! Buiten VdHeuvel en Van Merksteijn Jr rijden er daar niet veel 'sterke' rond!
Tijdens de Deutschland Rallye waren de meeste Nederlanders armoedig om te zien, buiten Van Eldik die soms spectaculair was ... .
Ik hoor het je graag zeggen. Inderdaad, buiten VdHeuvel en Bijvelds hebben er hier de laatste jaren maar weinig Nederlanders indruk op mij gemaakt. Ik weet zelf niet of beiden ooit de Condroz gereden hebben. Ik denk van niet, maar ik kan mis zijn.
scoobyfreak
21 augustus 2007, 17:10
VDH heeft alesinds nog de condroz gereden, Bijvelds nog niet denk ik.
Wim
21 augustus 2007, 17:13
VDH heeft alesinds nog de condroz gereden, Bijvelds nog niet denk ik.
Bijvelds heeft de Condroz in 1999 gereden met een Lancer Evo 5, hij gaf op.
Van den Heuvel was in 2002 in de Condroz 13de met een Lancer Evo 6.
scoobyfreak
21 augustus 2007, 17:14
Van den Heuvel was in 2002 in de Condroz 13de met een Lancer Evo 6.6.5 ;)
:D:D
Wim
21 augustus 2007, 17:30
6.5 ;)
:D:D
Nee hoor, kijk maar: http://www.rallybase.nl/index.php?type=result&rallyid=1096 ;)
scoobyfreak
21 augustus 2007, 17:49
Was ne roode 6.5 me proflex op de zijkanten ;)
Wabe
21 augustus 2007, 17:57
idd, dus het is zeker dat Princen afkomt naar de Condroz met de R3 ?Normaal wel, je weet nooit maar...
Vincent Verstraete
21 augustus 2007, 19:57
Dragu wil je wel eens onmiddellijk uw "fototje" veranderen !!!
Ze kunnen niet allemaal tegen een Luxemburgs 1ste provinciale spelen!
impreza_freak
21 augustus 2007, 20:29
Jonkers mag van mij ook altijd nog eens terugkeren naar de Condroz
filip
21 augustus 2007, 21:22
dat er maar rap were een initiatief komt voor were nen benelux cup
mousti
21 augustus 2007, 21:29
dat er maar rap were een initiatief komt voor were nen benelux cup
Dat zal er volgens mij nie meer direct komen, want de vorige was dat eigenlijk toch wel een flop vond ik.
tommeke_B
21 augustus 2007, 21:30
Dat zal er volgens mij nie meer direct komen, want de vorige was dat eigenlijk toch wel een flop vond ik.
Volgens mij zal dat er wel nog komen ;)
mousti
21 augustus 2007, 21:35
Volgens mij zal dat er wel nog komen ;)
Mss als er mooi prijzengeld belooft wordt anders weet ik niet waarom dat de piloten nu meer zou gemotiveerd zijn dan toen.
tommeke_B
21 augustus 2007, 21:38
Mss als er mooi prijzengeld belooft wordt anders weet ik niet waarom dat de piloten nu meer zou gemotiveerd zijn dan toen.
De nederlanders zouden het mss doen voor een ander parcours enzo? :D
filip
21 augustus 2007, 21:43
als KNAF en RACB handen in elkaar slaan waarom niet ?
mousti
21 augustus 2007, 21:43
De nederlanders zouden het mss doen voor een ander parcours enzo? :D
Kunnen ze nu toch ook al doen. En een paar jaar geleden als de Benelux Trophy bestond kwamen toch niet meer Nederlanders aan de start bij Belgische rally's als andere jaren?
filip
21 augustus 2007, 21:46
Kunnen ze nu toch ook al doen. En een paar jaar geleden als de Benelux Trophy bestond kwamen toch niet meer Nederlanders aan de start bij Belgische rally's als andere jaren?
ja maar moest het een echt officieel kampioenschap zijn mss wel é. ze rijden nu ook allemaal wel eens per jaar in duitsland
mousti
21 augustus 2007, 22:00
als KNAF en RACB handen in elkaar slaan waarom niet ?
Dat zou wel heel goed zijn dan zou het kampioenschap toch al veel meer aandacht krijgen. Maar ik dat RACB kennende nooit zal samenwerken met de KNAF.
filip
21 augustus 2007, 22:08
Dat zou wel heel goed zijn dan zou het kampioenschap toch al veel meer aandacht krijgen. Maar ik dat RACB kennende nooit zal samenwerken met de KNAF.
tja me de RACB die geen nederlands spreekt en de hollanders geen frans...
impreza_freak
21 augustus 2007, 23:51
zou toch mooi zijn? 2 wedstrijden tellend voor het BK in NK en omgekeerd en hun kallenders mss eens wat beter op elkaar afstellen zodat de wallonie en en de condroz niet samen vallen met Hulst en ... ( vul dit even aan aub :D )
Juha
21 augustus 2007, 23:56
Euregio rally.;)
impreza_freak
22 augustus 2007, 00:10
dank u juha
filip
22 augustus 2007, 10:08
zou toch mooi zijn? 2 wedstrijden tellend voor het BK in NK en omgekeerd en hun kallenders mss eens wat beter op elkaar afstellen zodat de wallonie en en de condroz niet samen vallen met Hulst en ... ( vul dit even aan aub :D )
tzou idd heel scoon zijn , een benelux kampioenschap met daarin de 2 daagse eventen van de belgische kalender en een nationaal kampioenschap met de 1-dagse eventen + enkele asafers die were nationaal organiseren dan. voor mijn part telt ieper dan enkel nog voor irc/erc zodat iedereen me alles kan rijden voor de titel...
droom droom:rolleyes:
was colenbunders er nog geweest kzag er mss nog iets v komen maar nu... :(
Pipo
22 augustus 2007, 10:44
tzou idd heel scoon zijn , een benelux kampioenschap met daarin de 2 daagse eventen van de belgische kalender en een nationaal kampioenschap met de 1-dagse eventen + enkele asafers die were nationaal organiseren dan. voor mijn part telt ieper dan enkel nog voor irc/erc zodat iedereen me alles kan rijden voor de titel...
droom droom:rolleyes:
was colenbunders er nog geweest kzag er mss nog iets v komen maar nu... :(
De grootste fout die gemaakt werd was het afschaffen van de divisie 2 en daar is men nu achter ...
De nederlandse;) kalos challenge komt naar de omloop
SKJEF
22 augustus 2007, 10:49
In de jaren tachtig en begin jaren negentig telde omloop van vlaanderen mee voor het nederlands kampioenchap. Toen kwamen veel nederlanders met mooi materiaal af naar Roeselare.
Vooral redelijk veel M3's
tommeke_B
22 augustus 2007, 11:30
In de jaren tachtig en begin jaren negentig telde omloop van vlaanderen mee voor het nederlands kampioenchap. Toen kwamen veel nederlanders met mooi materiaal af naar Roeselare.
Tjah, ik denk dat Nederland dit nu minder nodig heeft dan België :rolleyes:
filip
22 augustus 2007, 11:33
idd , tis da dat ik bedoel. ze zouden voor een mooie aanvulling zorgen van ons deelnemersveld. en de belgen voor originele wagens in hun wedstrijden (CVW met nissan, M3's alla prinzie & boelens, rappe porchisten snijers & van parijs, enz)
Dutchy
22 augustus 2007, 11:52
Apart zeg: aan de ene kant willen jullie een BENELUX-trophy, aan de andere kant branden jullie de Nederlandse rijders af: “zit alleen geld, geen talent”. De rally's bij ons zijn volgens jullie ook al nauwelijks de moeite waard, toch?
Wij hebben verschillende Cups met verschillende landen zoals de WestEuroCup en de ECA-Cup. Denen, Engelsen, Ieren, Duitsersen Nederlanders strijden daar leuk met elkaar in elkaars land.
Zou leuk zijn om eens met de RACB om de tafel te gaan zitten om één en ander te bespreken, taal zal het probleem niet zijn. Maar zo te horen zal het weinig interessant zijn: de Belgen zijn toch overal beter in.
tommeke_B
22 augustus 2007, 11:57
Apart zeg: aan de ene kant willen jullie een BENELUX-trophy, aan de andere kant branden jullie de Nederlandse rijders af: “zit alleen geld, geen talent”. De rally's bij ons zijn volgens jullie ook al nauwelijks de moeite waard, toch?
Wij hebben verschillende Cups met verschillende landen zoals de WestEuroCup en de ECA-Cup. Denen, Engelsen, Ieren, Duitsersen Nederlanders strijden daar leuk met elkaar in elkaars land.
Zou leuk zijn om eens met de RACB om de tafel te gaan zitten om één en ander te bespreken, taal zal het probleem niet zijn. Maar zo te horen zal het weinig interessant zijn: de Belgen zijn toch overal beter in.
OK,
Jullie hebben het financieel beter, maar het is niet waar dat jullie geen talent hebben, wat volgens mij wel waar is, is dat het Belgisch parcours een iets betere leerschool is voor jonge talenten. Het zou toch leuk zijn als er Belgen zoals Freddy Loix, Larry Cols, Chris Vanwoensel kwamen rijden bij jullie ? En voor ons zou het leuk zijn om eens een paar extra wrc's te ontvangen, voor de piloten meer afwisseling in parcours ook.
Pipo
22 augustus 2007, 12:52
Wat Nederland betreft ...het is er anders ..volgens mij leuker , meer sfeer ,zeker veel meer volk ..en parcoursen mogen er zeker zijn ...
En wat talent betreft daar hebben ze boven de moerdijk zeker geen gebrek aan ..
Heuvel , Eldik , Weys junior enz ...!;)
Dutchy
22 augustus 2007, 13:08
Kijk: als de mensen met ervaring gaan spreken valt het opeens best mee hier...
Misschien toch eens een balletje opgooien... ;)
Mk1
22 augustus 2007, 14:20
Vande zou in de condroz willen starten met de corolla WRC
KETfoisKET
22 augustus 2007, 14:22
Wat Nederland betreft ...het is er anders ..volgens mij leuker , meer sfeer ,zeker veel meer volk ..en parcoursen mogen er zeker zijn ...
En wat talent betreft daar hebben ze boven de moerdijk zeker geen gebrek aan ..
Heuvel , Eldik , Weys junior enz ...!;)
Eerlijk blijven hé Pipo ,hun niveau ligt duidelijk veel lager .Om niet te ver terug te gaan in tijd nemen we de afgelopen rally van Duitsland ,als je ziet met wat voor materiaal ze er totaal niks van hebben gebakt .Wat natuurlijk niet wegneemt dat ze hier graag geziene gasten zouden zijn .
MartijnS
22 augustus 2007, 14:25
Een lager niveau dan Duval idd wel ja :D
KETfoisKET
22 augustus 2007, 14:27
Draai niet rond de pot je weet wat ik bedoel of nie ?
Duvalthebest
22 augustus 2007, 14:30
Vande zou in de condroz willen starten met de corolla WRC
Dat heb ik gisteren ook vernomen in P & P.
Hopelijk lukt het dat hij aan de start komt met de corolla wrc.
MartijnS
22 augustus 2007, 14:32
Welke Belgische rijders bedoel je dan als echte toptalenten die iedereen in Nederland weg zouden rijden? Je hebt Duval, Loix en Casier zou ik zeggen.
KETfoisKET
22 augustus 2007, 14:34
Als er met gelijke wapens mag gestreden worden ontbreken er nog enkele namen op uw lijstje en casier vind ik persoonlijk geen topper , moeilijk uit te maken nie ?
MartijnS
22 augustus 2007, 14:35
Wie dan?
Duvalthebest
22 augustus 2007, 14:37
Wie dan?
Cols mag je daar ook zeker bijrekenen !
KETfoisKET
22 augustus 2007, 14:40
Wie dan?
Weet je het echt nie of wil je het nie weten
MartijnS
22 augustus 2007, 14:41
Cols is goed ja, maar veel beter dan bijv een vd Heuvel, nee..dat toch niet ;)
Weet je het echt nie of wil je het nie weten
Die namen komen bij mij als eerste naar boven :)
Dutchy
22 augustus 2007, 14:43
http://users.telenet.be/rtm_rally/Resultaten%20live/website/Sezoensss12.htm
Kijk eens naar de resultaten in de Sezoensrally, de Nederlanders hebben zich goed geweerd vind ik, en dat op buitenlands parcours!
En dan hebben mannen als Heuvel, Bijvelds, Merksteijn jr. en Weijs jr. nog niet eens meegedaan! Jasper als winnaar van de N4 in Duitsland is ronduit knap te noemen, Hans lange tijd 2e. Dat hij zijn auto heel wilde houden had zeker een reden...
KETfoisKET
22 augustus 2007, 14:44
geef ne keer zijn palmares van deze vd heuvel
Sete
22 augustus 2007, 14:45
Spa (ardenne bleue) 2006 was voor mij het bewijs van zijn groots talent!!!!
Dutchy
22 augustus 2007, 14:45
Winnaar N4 van de Deutschlandrally 2007 bijvoorbeeld?
Mk1
22 augustus 2007, 14:48
Welke Belgische rijders bedoel je dan als echte toptalenten die iedereen in Nederland weg zouden rijden? Je hebt Duval, Loix en Casier zou ik zeggen.
Princen en Van Woensel;)
KETfoisKET
22 augustus 2007, 14:48
http://users.telenet.be/rtm_rally/Resultaten%20live/website/Sezoensss12.htm
Kijk eens naar de resultaten in de Sezoensrally, de Nederlanders hebben zich goed geweerd vind ik, en dat op buitenlands parcours!
En dan hebben mannen als Heuvel, Bijvelds, Merksteijn jr. en Weijs jr. nog niet eens meegedaan! Jasper als winnaar van de N4 in Duitsland is ronduit knap te noemen, Hans lange tijd 2e. Dat hij zijn auto heel wilde houden had zeker een reden...
Opgepast ze zijn niet slecht he ,hun niveau ligt lager dat is alles
MartijnS
22 augustus 2007, 14:49
Princen en Van Woensel;)
Oja! Sorry, vooral Princen ben ik echt vergeten. Die hoort er zeker bij :D
Van Woensel is ook goed, maar niet beter dan de Nederlandse top ;)
KETfoisKET
22 augustus 2007, 14:50
Winnaar N4 van de Deutschlandrally 2007 bijvoorbeeld?
Ah wist ik nie,een schoemelcategorie interseert mij nie
kezzel
22 augustus 2007, 14:51
Oja!
:eek::eek::eek:manman,en wie is die top dan wel :eek::eek::eek:
KETfoisKET
22 augustus 2007, 14:52
Oja! Sorry, vooral Princen ben ik echt vergeten. Die hoort er zeker bij :D
Je bent zelfs nog veel gepensioneerde belgische rallyrijders vergeten die nu nog in da lijste zouden passen .
Sete
22 augustus 2007, 14:52
:eek::eek::eek:manman,en wie is die top dan wel :eek::eek::eek:
Steek de top van Holland en de top van België met gelijk materiaal in een franse asfaltrally die niemand kent en dan kan je discutteren wie beter is dan wie.
MartijnS
22 augustus 2007, 14:54
Rustig rustig :D
Tja, als je kijkt naar zijn resultaat in de Golden Tulip een paar jaar terug met de Evo 7 verliest hij bijna 3 minuten op vd Heuvel met een zelfde auto.
filip
22 augustus 2007, 14:55
zeg wel ! die passage op de radilion vergeet ik nie rap !
en wel je nu stoppen met die discussie over wie/wa beter is holland of belgie, me dergelijke mentaliteit zullen ze alleszins nooit geneigd zijn om samen te rijden
tzou gewoon tof zijn moest da kunnen en dan zullen we wel zien wie de beste is
MartijnS
22 augustus 2007, 14:55
:D Hahaha..leuk ook die edit later..
Dutchy
22 augustus 2007, 14:56
PARDON?
KETfoisKET
22 augustus 2007, 14:56
Denk dat die vd heuvel jullie enige hoop is
Mk1
22 augustus 2007, 14:57
Inderdaad talent heeft Van Den Heuvel zekers;)
En ze mogen van mij allemaal naar de condroz komen.
KETfoisKET
22 augustus 2007, 15:00
ze durven nie
Sete
22 augustus 2007, 15:03
ze durven nie
Deden véél Hollanders al meermaals!!!
Pipo
22 augustus 2007, 15:04
Eerlijk blijven hé Pipo ,hun niveau ligt duidelijk veel lager .Om niet te ver terug te gaan in tijd nemen we de afgelopen rally van Duitsland ,als je ziet met wat voor materiaal ze er totaal niks van hebben gebakt .Wat natuurlijk niet wegneemt dat ze hier graag geziene gasten zouden zijn .
Beste , toch weer vervelend dat ik tegen niet weet wie praat .!
eerlijk gezegd ..heb zowat alles behalve Euregio gereden in Nederland ..dus ..
Heb ooit eens 2 belgen zelfs niet bij de eerste 10 gezien in de ELE en Bouche ging ook ooit van de baan in de zo makkelijke BHv en ik herinner mij ene duel Van Eldik -
Tsjoen ...enz ..;)
Sete
Ik dacht me trouwens te herinneren dat Tsjoen toch niet meekon met Van Eldik hoor in de BHV, of vergis ik me?
Dutchy
Deden véél Hollanders al meermaals!!!
En die geweldige talenten uit België: wanneer komen die eens bij ons dan?
SKJEF
22 augustus 2007, 15:07
Tjah, ik denk dat Nederland dit nu minder nodig heeft dan België :rolleyes:
Ze hadden het toen ook niet echt nodig !
Maar ze vonden het blijkbaar tof eens een buitenlandse manche te rijden
Wij hadden toen natuurlijk een heel mooi kampioenschap, en zij hadden zeker ook een mooi kampioenschap, het was dan ook tof om de belgen te zien duelleren met de Nederlanders, (altijd waren we beter, heb het nooit begrepen toendertijd dat we tijdens de Belgie-Nederland moesten afleggen van de Nederlanders)
En er is eens een soort benelux kampioenschap opgestart geweest enkele jaren geleden en met een sisser afgelopen
Pipo
22 augustus 2007, 15:07
Steek de top van Holland en de top van België met gelijk materiaal in een franse asfaltrally die niemand kent en dan kan je discutteren wie beter is dan wie.
Beslgische ziekte he Sete , het illegaal verkennen !! ;)
KETfoisKET
22 augustus 2007, 15:09
Beste , toch weer vervelend dat ik tegen niet weet wie praat .! ..;)
Hoef je ook niet te weten wat maakt het uit ,ook ik weet nie tegen wie ik het heb .
Pipo
22 augustus 2007, 15:11
Hoef je ook niet te weten wat maakt het uit ,ook ik weet nie tegen wie ik het heb .
Ik ben Geert Grooten ...;)
filip
22 augustus 2007, 15:11
dan ben j verzekers den enige op het forum :D
KETfoisKET
22 augustus 2007, 15:12
Ze hadden het toen ook niet echt nodig !
Maar ze vonden het blijkbaar tof eens een buitenlandse manche te rijden
Wij hadden toen natuurlijk een heel mooi kampioenschap, en zij hadden zeker ook een mooi kampioenschap, het was dan ook tof om de belgen te zien duelleren met de Nederlanders, (altijd waren we beter, heb het nooit begrepen toendertijd dat we tijdens de Belgie-Nederland moesten afleggen van de Nederlanders)
En er is eens een soort benelux kampioenschap opgestart geweest enkele jaren geleden en met een sisser afgelopen
Kon ook nie anders hé skjef als je met een hollander zaken doet ben je er zeker geweest ,algemeen geweten toch
KETfoisKET
22 augustus 2007, 15:13
Ik ben Geert Grooten ...;)
Dirk Verfaille is de naam ,aangenaam .
Dutchy
22 augustus 2007, 15:13
Kon ook nie anders hé skjef als je met een hollander zaken doet ben je er zeker geweest ,algemeen geweten toch
:rolleyes: Flauw...
KETfoisKET
22 augustus 2007, 15:15
Vind ik ook
Millbrook
22 augustus 2007, 15:18
In het begin van de rally kon Tsjoen Van Eldik idd niet bijhouden, tot de navigator van Van Eldik een alternatieve route naar het servicepark uitdokterde :D
Ik dacht me trouwens te herinneren dat Tsjoen toch niet meekon met Van Eldik hoor in de BHV, of vergis ik me?
Millbrook
22 augustus 2007, 15:21
Van Eldik, Kleinjan, Weijs jr., Merksteijn jr., Abbring Jr.,...
Denk dat die vd heuvel jullie enige hoop is
KETfoisKET
22 augustus 2007, 15:24
De tijd zal het uitwijzen beste .
Sete
22 augustus 2007, 15:25
KETfoisKET, zou je niet beter een ander forum zoeken om alles en iedereen die ten noorden van België leeft af te breken!
stijne
22 augustus 2007, 15:27
Vandenheuvel is toch wel top , en er zijn er daar nog in group N.
Van Eldik en Tsjoen en wevers enz zijn wel aan elkaar gewaagd denk ik.
Maar nen topper gelijk duval , loix en thiry .
Vandenheuvel ja .
KETfoisKET
22 augustus 2007, 15:27
Ja misschien wel ,plaats eens een link naar een nederlands forum als je wil
MartijnS
22 augustus 2007, 15:28
Vandenheuvel ja .
Klopt, hier ben ik het ook zeker mee eens. :)
Ton
22 augustus 2007, 15:29
KETfoisKET
Ik was tot nu toe alleen lezer op dit forum, maar wil nu toch even wat kwijt. Blijkbaar snap je niet dat er qua stuurmanskunsten geen verschil zit in nationaliteit. Rijvaardigheden is een individueel iets. Je hebt prima Nederlandse en slechte Nederlandse piloten en je hebt prima Belgische en slechte Belgische piloten. (En natuurlijk alle gradaties daartussen)
Misschien dat er in België nog verschil is tussen de Waalse en de Vlaamse piloten? De Waalse wat beter?
O ja, dat vergeet ik nog te melden. We hebben in Nederland een paar maanden geleden een paar hele mooie Skoda Fabia WRC's gekregen. Hebben jullie die hier ook?
:D
Sete
22 augustus 2007, 15:29
Vandenheuvel ja .
Dat klopt idd!
KETfoisKET
22 augustus 2007, 15:31
KETfoisKET
Ik was tot nu toe alleen lezer op dit forum, maar wil nu toch even wat kwijt. Blijkbaar snap je niet dat er qua stuurmanskunsten geen verschil zit in nationaliteit. Rijvaardigheden is een individueel iets. Je hebt prima Nederlandse en slechte Nederlandse piloten en je hebt prima Belgische en slechte Belgische piloten. (En natuurlijk alle gradaties daartussen)
Misschien dat er in België nog verschil is tussen de Waalse en de Vlaamse piloten? De Waalse wat beter?
O ja, dat vergeet ik nog te melden. We hebben in Nederland een paar maanden geleden een paar hele mooie Skoda Fabia WRC's gekregen. Hebben jullie die hier ook?
:D
Nee wij wilden ze nie. Maar je hebt natuurlijk goede en slechte palmaressen ook . En eigenlijk is mijn nationaliteit nog altijd Nederlander ,maar woon wel in Belgie .
Ton
22 augustus 2007, 15:34
Nee wij wilden ze nie
Volgens mij had het meer te maken met "niet kunnen betalen"
Bij de weg, u bent vast geen echte Belg. Mijn ervaring met Belgen is in ieder geval dat ze vriendelijk, gastvrij en charmant zijn. Aan die eigenschappen voldoet u niet.
straffe toebak
22 augustus 2007, 15:38
Dat is hier precies een voetbalmatch, en ik voel dat de rellen nabij zijn ... :D.
Ik heb gezegd dat Vd Heuvel en Merksteijn Jr heel goed gereden hebben in Duitsland. Voor alle duidelijkheid: het deelnemersveld in GroupN was ook niet echt wereldtop ... .
In Nederland is er wel veel talent te vinden, maar ze rijden niet met WRC's (buiten Van Eldik en Wevers, misschien vergeet ik er nog enkele).
Om eerlijk te zijn, hetzelfde gebeurd ook in België (maar dan in kleinere schaal)!
scoobyfreak
22 augustus 2007, 15:43
Volgens mij had het meer te maken met "niet kunnen betalen"
Bij de weg, u bent vast geen echte Belg. Mijn ervaring met Belgen is in ieder geval dat ze vriendelijk, gastvrij en charmant zijn. Aan die eigenschappen voldoet u niet.Geen dikke nek beginnen krijgen he :D Ge hebt trouwens ne fabia minder vanaf nu.
En in belgie staan er 2 xara wrc's, maar we zien ze nooit :rolleyes:
MartijnS
22 augustus 2007, 15:45
Geen dikke nek beginnen krijgen he :D Ge hebt trouwens ne fabia minder vanaf nu.
:D Schade schijnt op zich wel mee te vallen gelukkig ;)
scoobyfreak
22 augustus 2007, 15:46
:D Schade schijnt op zich wel mee te vallen gelukkig ;)Op die foto's ziet dat er toch niet gezond uit hoor.Maja gelukig voor team kleinjan zou zonde zijn, Is een goed piloot.
Ton
22 augustus 2007, 15:46
Scoobyfreak
Die KEtfoisKET vraagt erom. Maar goed, het blijkt dus een "nepBelg" te zijn, die gevluchte Ollander :D
MartijnS
22 augustus 2007, 15:50
Op die foto's ziet dat er toch niet gezond uit hoor.
Klopt absoluut. Maar de body en kooi is nog in orde.
Deze lag er ook niet lekker bij vrijdag in Duitsland.
http://www.haraldschipper.nl/images/rally/2007/wrc_dld07/_mg_6453_big.jpg
Maar reed zaterdag ook weer rond, dus het kan snel gaan ;)
filip
22 augustus 2007, 15:51
aangezien ik ier een beetje de schuldige ben die ier beginnen fantaseren is over een benelux kampioenschap met alle gevolgen van dien ...:rolleyes:
stel ik voor we nu het onderdeel bekvechten nederland - belgie afsluiten en were over de condroz 2007 beginnen :D
dankt u !
Sete
22 augustus 2007, 15:53
aangezien ik ier een beetje de schuldige ben die ier beginnen fantaseren is over een benelux kampioenschap met alle gevolgen van dien ...:rolleyes:
stel ik voor we nu het onderdeel bekvechten nederland - belgie afsluiten en were over de condroz 2007 beginnen :D
dankt u !
Zouden er veel Hollanders starten in de Condroz denk je?!? :cool::D
filip
22 augustus 2007, 15:54
Zouden er veel Hollanders starten in de Condroz denk je?!? :cool::D
kweet nie , gooi h eens in de groep ! :D
Quicks
22 augustus 2007, 15:57
kweet nie , gooi h eens in de groep ! :D
Als er al zullen starten, zullen het zekers geen toppers zijn.
scoobyfreak
22 augustus 2007, 15:57
Heeft Holland toppers?
grapje he :D:D
MartijnS
22 augustus 2007, 15:58
Nee, want die durven niet..:D
Duvalthebest
22 augustus 2007, 16:11
Nee, want die durven niet..:D
We zitten hier al aan 15 pagina's waarvan misschien één pagina echt over de Condroz gaat :D
scoobyfreak
22 augustus 2007, 16:12
Wat wil je , 3 maand voor de rally.
Quicks
22 augustus 2007, 16:29
We zitten hier al aan 15 pagina's waarvan misschien één pagina echt over de Condroz gaat :D
't Begon eigenlijk met de Hollanders in de Condroz....
SKJEF
22 augustus 2007, 16:43
't Begon eigenlijk met de Hollanders in de Condroz....
en in roeselare....
Dutchy
22 augustus 2007, 16:59
Mijn ervaring met Belgen is in ieder geval dat ze vriendelijk, gastvrij en charmant zijn.
Zeker!!! ;)
straffe toebak
22 augustus 2007, 17:12
Zeker!!! ;)
Rare jongens, die Hollanders ..., de meisjes daarentegen ... :D
EVA RACING
22 augustus 2007, 17:56
Wa ? Nog raarder of wa ?:confused:
GoFastFreddy
22 augustus 2007, 18:26
ewel ik verlang naar de condroz , lekker vettig met veel goede piloten , maakt voor mij niet uit welke nationaliteit , want het is voor de stuurmanskunst dat ik ga .
sorry dat ik dat hier maar zet , maar al dat GELUL over belgen en ollanders enz , enz , .... tis rally e , er zijn er altijd die rapper zijn , en ook tragger :D maar das de sport e
GeDi
22 augustus 2007, 18:30
ewel ik verlang naar de condroz , lekker vettig met veel goede piloten , maakt voor mij niet uit welke nationaliteit , want het is voor de stuurmanskunst dat ik ga .
sorry dat ik dat hier maar zet , maar al dat GELUL over belgen en ollanders enz , enz , .... tis rally e , er zijn er altijd die rapper zijn , en ook tragger :D maar das de sport e
Toch nog iemand met een gezond verstand :D
GoFastFreddy
22 augustus 2007, 18:32
dank e :D;)
EVA RACING
22 augustus 2007, 18:36
EN VAN WAAR IS HIJ ? Van B... :D Sorry !! (Vandaag effe afreageren met lol. Ik kan het even niet laten)
GoFastFreddy
22 augustus 2007, 18:39
EN VAN WAAR IS HIJ ? Van B... :D Sorry !! (Vandaag effe afreageren met lol. Ik kan het even niet laten)
via mappy oostnieuwkerke intikken , en je zult zien waar ik woon :D:rolleyes::p kon het niet laten erik
Dutchy
22 augustus 2007, 18:59
Ben nu heeeeel benieuwd wat er op de puntjes hoort te staan... :p;)
Sete
22 augustus 2007, 19:00
Fantasie z'n gang laten gaan! :cool:;)
matador
22 augustus 2007, 19:29
Princen en Cols zeker niet vergeten.
En dan rijden er hier nog wel een paar rond zoals Van Woensel, Snijers, Duez, Thiry (die wel niet (veel) meer in actie komt), etc
En moest ik zo een hollander zijn met te veel geld zou ik mij geen wrc of gr n aanschaffen, maar gewoon voor het JWRC gaan met een goede S1600, als je ooit ergens wil komen is dat toch wel de beste leerschool. Uit het PWRC zijn er nog niet veel toppiloten gekomen, buiten Galli dan, maar die heeft ook nog JWRC gereden ervoor, maar was daar dan te oud voor (beetje laat beginnen rijden internationaal).
Nobody
22 augustus 2007, 21:08
Skkkkkitterende topic. Hou het zo.
Glenn
22 augustus 2007, 23:31
Als er met gelijke wapens mag gestreden worden ontbreken er nog enkele namen op uw lijstje en casier vind ik persoonlijk geen topper , moeilijk uit te maken nie ?
Casier geen topper?
Glenn
22 augustus 2007, 23:32
Ge zou beter beginnen zwijgen, het is nooit bewezen hé ;)
E30
23 augustus 2007, 00:24
kwil ni den fellen afhangen,
maar ik kan het wel weten wat de grote verschillen zijn tussen belgen en nederlanders, kheb er 3 jaar op kot gezeten. Veel positief en natuurlijk ook wat negatieve dingen, maar ik zal er niet over uitwijden.
1 ding weet ik zeker, ivm nederlandse piloten, dat Hans Weijs ne vriendelijke gast is, maar et zoontje kan ik echt niet zien, den junior denkt soms echt dat hij al 3 x wk is geweest of zo, zo ne dikke nek.
en voor de rest enkel maar vriendelijk en leuk contact gehad met andere nederlandse piloten.
en als je wil weten wat volgens mij het verschil is: GELD
Nederland heeft véél inversteerders lopen die niet opzij kijken om eens wa geld in de rally te pompen, vandaar al de wrc's daar
vlotte eduard
23 augustus 2007, 01:55
dan ben j verzekers den enige op het forum :D
http://www.autosportforum.be/images/icons/icon14.gif:D Die is raak;)
Nobody
23 augustus 2007, 07:20
Om off topic te blijven;
het probleem ligt bij de Belgische fiscus. In Nederland, eens een bedrijf een belastingaangifte ingediend heeft en deze aanvaard is door de Nederlandse belastingdiensten is de zaak afgehandeld. Het bedrijf kan met het geld dat het over heeft doen wat het wil, de belastingen komen niet meer aankloppen. In Belgie is het anders. Daar moet een bedrijf een aantal jaar uitkijken wat ze spenderen vanwege het feit dat de fiscus na een aantal jaar een bijkomende kontrole kan laten uitvoeren die jaren terug gaat in de tijd. Als je dan je verdiende centen in één of ander project, een WRC gekocht bijvoorbeeld, hebt gestopt en de slimme van de belastingen vind dat je al die jaren te weinig aan vadertje staat hebt gedokt is dat geldverslindend project een doorn in het oog van desbetreffend ambtenaartje. Hij of zij zal zijn of haar uiterste best doen om je achterstallige belastingen te doen betalen. En met boeten die de pan uitswingen. Daarom zijn veel Belgische bedijfsleiders bang om met de zuur verdiende €uro's in het oog springende dingen te doen.
KETfoisKET
23 augustus 2007, 08:08
Casier geen topper?
Idd goed gelezen
KETfoisKET
23 augustus 2007, 08:15
Ge zou beter beginnen zwijgen, het is nooit bewezen hé ;)
Die categorie bewijst het wekelijks , waarom zoietske verzwijgen . Zoals het er nu aan toe gaat vind ik ze zelfs overbodig en blijkbaar vind de fia het ook daarom hun puntjes op de i .Jammer voor iemand die wel conform bezig is maar die plukken later wel de vruchten , noch een beetje geduld .
Glenn
23 augustus 2007, 11:51
Idd goed gelezen
Dan wete gij duidelijk nie wa een topper is ;)
Glenn
23 augustus 2007, 11:51
Die categorie bewijst het wekelijks , waarom zoietske verzwijgen . Zoals het er nu aan toe gaat vind ik ze zelfs overbodig en blijkbaar vind de fia het ook daarom hun puntjes op de i .Jammer voor iemand die wel conform bezig is maar die plukken later wel de vruchten , noch een beetje geduld .
Toch raar dat er dan niks gevonden is aan zijn wagens in Duitsland hé? :rolleyes:
Sete
23 augustus 2007, 11:55
Beslgische ziekte he Sete , het illegaal verkennen !! ;)
Hihi, is wel spannend en leuk! :cool:
tommeke_B
23 augustus 2007, 12:15
@ Ketfoiskut : Ge zou beter eens een rally gaan bekijken, Bernd Casier is wel degelijk een topper, hij heeft zeker talent om het ver te schoppen, maar daar zijn we toch opnieuw met de Belgische mentaliteit om iedereen en alles af te breken...:rolleyes:
KETfoisKET
23 augustus 2007, 12:26
Toch raar dat er dan niks gevonden is aan zijn wagens in Duitsland hé? :rolleyes:
Menske toch ,lees eens mijn vorige berichten ik beweer ook helemaal niet dat vd h in Duitsland niet conform was . Zet ff uw zonnebrilleke af en stop met da "blind " reageren .
KETfoisKET
23 augustus 2007, 12:32
@ Ketfoiskut : Ge zou beter eens een rally gaan bekijken, Bernd Casier is wel degelijk een topper, hij heeft zeker talent om het ver te schoppen, maar daar zijn we toch opnieuw met de Belgische mentaliteit om iedereen en alles af te breken...:rolleyes:
Ik breek niemand af ,ik stel alleen vast .Het is jullie goed recht om deze in de schuif " topper" te stoppen . Staat hij niet ergens aan de start dit weekend ? Wel laten we dan de uitslag of het wedstrijdverloop efkens afwachten dan .
KETfoisKET
23 augustus 2007, 12:36
@ Ketfoiskut :rolleyes:
Niet beginnen schelden hé ,ik neem het u toch ook nie kwalijk met uw d t fout in uw nickname . ;)
WRCKE
23 augustus 2007, 12:43
is dit een forum of een pagina waar jullie elkaar beginnen afbreken??????
Glenn
23 augustus 2007, 12:56
Menske toch ,lees eens mijn vorige berichten ik beweer ook helemaal niet dat vd h in Duitsland niet conform was . Zet ff uw zonnebrilleke af en stop met da "blind " reageren .
Haal eens je verstand uit de kast en stopt met da dom reageren.
Dutchy
23 augustus 2007, 12:57
Gezellig jongens die Belgen :rolleyes: ;)
(en nep-Belgen)
straffe toebak
23 augustus 2007, 12:58
Ewel, heel normaal hé!
straffe toebak
23 augustus 2007, 13:02
(en nep-Belgen)
Hoe dat ge't weet ... .
Ik ben eigenlijk nog de normaalste van al ... :D
Genoeg gezeverd: op naar de Condroz !!!!
Is er al iets geweten over de KP's, veranderingen en zo?
filip
23 augustus 2007, 13:04
zouden ze opnieuw kp villers-le-bouillet rijden ? of is dat definitief verleden tijd ?
nie zo direkt voor de jump maar wel voor het rappe stuk waaiers erna :)
Sete
23 augustus 2007, 13:13
zouden ze opnieuw kp villers-le-bouillet rijden ? of is dat definitief verleden tijd ?
nie zo direkt voor de jump maar wel voor het rappe stuk waaiers erna :)
Vraag het anders eens aan ketfoisket. Die zal trouwens waarschijnlijk al weten wie niet zal lossen in de linkse nadat ze onder de autoweg zijn gereden. :cool:
Sete
23 augustus 2007, 13:14
Vraag het anders eens aan ketfoisket. Die zal trouwens waarschijnlijk al weten wie niet zal lossen in de linkse nadat ze onder de autoweg zijn gereden. :cool:
Of zou hij dat punt niet kennen???
Sete
23 augustus 2007, 13:14
(en nep-Belgen)
Op café, na een pint of 15, dan wordt het pas gezellig! :cool:;)
Dutchy
23 augustus 2007, 13:20
Op café, na een pint of 15, dan wordt het pas gezellig! :cool:;)
Dan pas?
Ik ben gewoon al gezellig... :p ;)
Quicks
23 augustus 2007, 13:22
Dan pas?
Nou, dan duurt het normaal geen 15 pinten....:)
filip
23 augustus 2007, 13:23
Dan pas?
nen hollander peist altyd hij gezellig is , terwijl dat hij eigenlijk iedereen tegensteekt ... ;)
Sete
23 augustus 2007, 13:23
Dan pas?
:) ja ok ;) lees.......gezelliger na pint of 15. ;)
1X zwaar uitgezet ik Maastricht en jullie Hollandse meiden zijn idd erg gezellig! :cool:
E30
23 augustus 2007, 13:30
deferm rijdt dus met ne subaru wrc s10 in de condroz?
filip
23 augustus 2007, 13:32
deferm rijdt dus met ne subaru wrc s10 in de condroz?
is met die munster in omloop rijdt zeker ? hopelijk den sub gr A ook aan de start in de condroz
straffe toebak
23 augustus 2007, 13:33
... vooral veel vlotter in de omgang ...
Ik ben gezellig na een heerlijke frisse West-Vleteren (abt) of dergelijke abdijbieren (Rochefort, Maredsous, Orval, Westmalle, ...).
Een gewone pint zegt me bijna niets!
Maar in godsnaam, wat heeft dit met de Condroz-rally te maken?
Villers-Le-Bouillet: ik hoop ook dat deze er opnieuw inzit!
tommeke_B
23 augustus 2007, 13:35
Ahja, over de kp's :)
12 kp's zaterdag, 9 uur of 9 uur 30 beginnen ze.
12 kp's zondag, 7 uur 30 beginnen ze.
Kweet al nie meer waar ik die info gelezen/gehoord heb... :p Maar ik denk dat ze klopt.
Sete
23 augustus 2007, 13:35
... vooral veel vlotter in de omgang ...
Ik ben gezellig na een heerlijke frisse West-Vleteren (abt) of dergelijke abdijbieren (Rochefort, Maredsous, Orval, Westmalle, ...).
Een gewone pint zegt me bijna niets!
Maar in godsnaam, wat heeft dit met de Condroz-rally te maken?
Villers-Le-Bouillet: ik hoop ook dat deze er opnieuw inzit!
Pinten drinken, hoort ook bij sfeer in de Condroz hé! ;-)
tommeke_B
23 augustus 2007, 13:36
Vooral rond de avond (laatste kp) wordt het gezellig. :p
Quicks
23 augustus 2007, 13:37
+ Wat Hollandse meiden erbij, dan spreken we van SFEER:)
Sete
23 augustus 2007, 13:40
+ Wat Hollandse meiden erbij, dan spreken we van SFEER:)
:cool::cool::cool:;):D:):cool:
CPWRC
23 augustus 2007, 13:41
is met die munster in omloop rijdt zeker ? hopelijk den sub gr A ook aan de start in de condroz
Nee, Munster rijdt in Omloop met de S5 "oude"/nu nog huidige WRC van Deferm. :)
Maar ook dit heeft weinig met de Condroz te zien hé.. :D
Hoe dan ook we hebben al zeker 3 WRC's voor de Condroz lijkt mij :
- Deferm (Impreza WRC)
- Debackere (Corolla WRC)
- Massin (Impreza WRC)
Wabe
23 augustus 2007, 13:43
(en nep-Belgen)
Niet allemaal hoor... Sommigen van ons hebben wel degelijk verstand.;)
tommeke_B
23 augustus 2007, 13:45
stoefer :p:D:rolleyes:
Wabe
23 augustus 2007, 13:45
Nee, Munster rijdt in Omloop met de S5 "oude"/nu nog huidige WRC van Deferm. :)
Maar ook dit heeft weinig met de Condroz te zien hé.. :D
Hoe dan ook we hebben al zeker 3 WRC's voor de Condroz lijkt mij :
- Deferm (Impreza WRC)
- Debackere (Corolla WRC)
- Massin (Impreza WRC)
Ik denk dat die deal nog zeker niet rond is .... Dus houden we het best op 2...
CPWRC
23 augustus 2007, 13:48
Oké, maar in dit artikel van Turbomagazine bevestigd Deferm dit toch wel, toch? :)
http://www.turbomagazine.be/des_infos.asp?id=7802&back=1
straffe toebak
23 augustus 2007, 13:49
Vooral die die Vlaams spreken !!! :p:D:rolleyes:
Wabe
23 augustus 2007, 13:49
Oké, maar in dit artikel van Turbomagazine bevestigd Deferm dit toch wel, toch? :)
http://www.turbomagazine.be/des_infos.asp?id=7802&back=1
We zullen zien. Het laatste wat ik er van gehoord had... was toch nog altijd negatief....
tommeke_B
23 augustus 2007, 13:50
Was Vandewauwer ook niet van plan om de condroz te rijden met de corolla wrc van peter desmet?
En zei Marc Van Eldik niet in power and passion dat hij in de condroz ging rijden?
CPWRC
23 augustus 2007, 13:51
We zullen zien. Het laatste wat ik er van gehoord had... was toch nog altijd negatief....
Okéy, ik heb er niets van gehoord, alleen gelezen dus jij zal het het best weten.
;)
Maar hoe dan ook, ... De Condroz is nog lang! ;)
E30
23 augustus 2007, 13:56
Okéy, ik heb er niets van gehoord, alleen gelezen dus jij zal het het best weten.
;)
héél lang
Brother John
23 augustus 2007, 13:57
Dan pas?
:eek::rolleyes:
Wabe
23 augustus 2007, 14:17
;)
Begrijp me niet verkeerd, ik heb ook liever dat ze starten hoor...
CPWRC
23 augustus 2007, 14:30
Begrijp me niet verkeerd, ik heb ook liever dat ze starten hoor...
Ik begrijp u ook niet verkeerd hoor, geen paniek. Weet dat je er dichter bij staat dan mij..
;)
Dutchy
23 augustus 2007, 17:17
:eek::rolleyes:
Tis maar net hoe je het lezen wilt...
KETfoisKET
23 augustus 2007, 17:56
Dat wordt mij nu even heel moeilijk . Tegen de dertig jaar geleden toen jij waarschijnlijk nog een ordinaire spermacel was en ik dan op die plaats stond en die brug er nog nie was en die situatie dan een rechtse was ( wel dan zonder "onder de autoweg " ) wel ,als we het over dezelfde situatie hebben dan denk ik dat casier er ietske zal lossen en dat van eldik ( die start hier ergens gelezen te hebben ) er vol doorgaat .Je moet weten die hollanders lezen hier mee en schrijven zich in grote getalen in om bv die belgen met zogezegd meer " talent " eens een lesje te leren op hun eigen bodem . Dus ik voorspel een nederlandse winnaar en het is het hun eigenlijk gegunt .:D
HaCo
23 augustus 2007, 19:00
Zou inderdaad interessant zijn om een Van Eldik eens aan het werk te zien tegen onze low-budget Belgjes. Casier zit in een totaal andere categorie, dus vergelijken heeft geen zin, tenzij casier rapper is natuurlijk :p. Als J-P Vd Wauwer, die het parcours toch zou moeten kennen in een Corolla zal zitten zoals hier gesuggereerd wordt, dan zou die toch een Van Eldik moeten kunnen kloppen. Cols zou denk ik net te kort komen in zijn A8 Mitsu.
KETfoisKET
23 augustus 2007, 19:21
Natuurlijk rijd casier in een ander categorie ,trouwens is het irc kampioenscap momenteel en volgend jaar zeker de moeilijkste categorie . Er word hard gevochten voor iedere seconde . Zoiets aandurven is al een overwinning op zichzelf .
FOCUSWRC
23 augustus 2007, 19:47
Natuurlijk rijd casier in een ander categorie ,trouwens is het irc kampioenscap momenteel en volgend jaar zeker de moeilijkste categorie . Er word hard gevochten voor iedere seconde . Zoiets aandurven is al een overwinning op zichzelf .
En de broekschijters hebben een Porsche nodig!:eek:
EVA RACING
23 augustus 2007, 20:17
En warme wijn ! mmmm...:) EEEENNNN niet te vergeten ! DEN BABEQUE !
Quicks
23 augustus 2007, 20:27
En warme wijn ! mmmm...:) EEEENNNN niet te vergeten ! DEN BABEQUE !
Juist, die worsten ginder op de BBQ smaken veel beter dan die bij ons die een hele tijd in de "bratella" liggen.
GeDi
23 augustus 2007, 21:50
Zeg mij welke rijder het niet aandurft om voor elke seconde te strijden :confused:
En de broekschijters hebben een Porsche nodig!:eek:
En die hebben dan ook het schijt aan zo een uitspraken ;)
GeDi
23 augustus 2007, 21:51
Juist, die worsten ginder op de BBQ smaken veel beter dan die bij ons die een hele tijd in de "bratella" liggen.
Ge moet al goed zoeken om in de vlaanders boudin's te vinden :)
In de walen is het just andersom :D
Duvalthebest
23 augustus 2007, 22:59
Hoe dat ge't weet ... .
Ik ben eigenlijk nog de normaalste van al ... :D
Genoeg gezeverd: op naar de Condroz !!!!
Is er al iets geweten over de KP's, veranderingen en zo?
Zowel zaterdag als zondag zijn er 12 kp's + een showproef vrijdagavond
Een totaal van ongeveer 275km tegen de chrono wat redelijk veel is.
Staat op de site van de Condroz.
Duvalthebest
23 augustus 2007, 23:06
Zou inderdaad interessant zijn om een Van Eldik eens aan het werk te zien tegen onze low-budget Belgjes. Casier zit in een totaal andere categorie, dus vergelijken heeft geen zin, tenzij casier rapper is natuurlijk :p. Als J-P Vd Wauwer, die het parcours toch zou moeten kennen in een Corolla zal zitten zoals hier gesuggereerd wordt, dan zou die toch een Van Eldik moeten kunnen kloppen. Cols zou denk ik net te kort komen in zijn A8 Mitsu.
Eerst zien en dan geloven hoor met Van Eldik.
Hij ging vorig jaar ook afkomen naar de Condroz...
Cols zou zeker betere tijden draaien met een Lancer A8, daar ben ik zeker van !
Glenn
23 augustus 2007, 23:35
Dat wordt mij nu even heel moeilijk . Tegen de dertig jaar geleden toen jij waarschijnlijk nog een ordinaire spermacel was en ik dan op die plaats stond en die brug er nog nie was en die situatie dan een rechtse was ( wel dan zonder "onder de autoweg " ) wel ,als we het over dezelfde situatie hebben dan denk ik dat casier er ietske zal lossen en dat van eldik ( die start hier ergens gelezen te hebben ) er vol doorgaat .Je moet weten die hollanders lezen hier mee en schrijven zich in grote getalen in om bv die belgen met zogezegd meer " talent " eens een lesje te leren op hun eigen bodem . Dus ik voorspel een nederlandse winnaar en het is het hun eigenlijk gegunt .:D
Als Van Eldik niet gaat lossen, denk dat hij dan véél beter zal mogen rijden dan in de Deutschland!!
filip
24 augustus 2007, 10:06
Zowel zaterdag als zondag zijn er 12 kp's + een showproef vrijdagavond
Een totaal van ongeveer 275km tegen de chrono wat redelijk veel is.
Staat op de site van de Condroz.
showproef ???? vertel !
Duvalthebest
24 augustus 2007, 13:21
showproef ???? vertel !
Dit staat te lezen op de officiele site.
Meer weet ik er ook niet over maar zal welicht zoiets zijn zoals in de Wallonie.
En plus cette année nous démarrons la 34é édition du Rallye du Condroz-Huy avec une Spéciale Show le Vendredi 2 novembre.
Pipo
24 augustus 2007, 13:33
Eerst zien en dan geloven hoor met Van Eldik.
Hij ging vorig jaar ook afkomen naar de Condroz...
Cols zou zeker betere tijden draaien met een Lancer A8, daar ben ik zeker van !
Hij heeft alvast de verkenningen meegedaan ...;)
Pipo
24 augustus 2007, 13:35
Meer weet ik er ook niet over maar zal welicht zoiets zijn zoals in de Wallonie.
En plus cette année nous démarrons la 34é édition du Rallye du Condroz-Huy avec une Spéciale Show le Vendredi 2 novembre.
Inderdaad showproef ..en das ook niet de eerste x he ...;)
Duvalthebest
24 augustus 2007, 13:36
Hij heeft alvast de verkenningen meegedaan ...;)
Zijn de verkenningen voor de condroz nu al afgewerkt ?
CPWRC
24 augustus 2007, 13:52
Zijn de verkenningen voor de condroz nu al afgewerkt ?
Bannee, .. :D
Vorig jaar heeft hij de verkenningen gedaan hé. Maar dan in laatste instantie toch nog gestart in de Euregio ipv Condroz.
tommeke_B
24 augustus 2007, 13:54
Bannee, .. :D
Vorig jaar heeft hij de verkenningen gedaan hé. Maar dan in laatste instantie toch nog gestart in de Euregio ipv Condroz.
Misschien was hij wat bang van het parcours? :p
filip
24 augustus 2007, 14:18
Inderdaad showproef ..en das ook niet de eerste x he ...;)
nu moet je me toch efkes helpen want blijkbaar laat mijne memoir me in de steek. waar en wanneer is er eens een showproef geweest in de condroz ?
of zouden ze da kort kptje in tihange daarvoor gebruiken ?
filip
24 augustus 2007, 14:19
toch alleszins nie op de citadelle van huy , want denk je daar enkel te voet bij geraakt :)
Pipo
24 augustus 2007, 14:24
nu moet je me toch efkes helpen want blijkbaar laat mijne memoir me in de steek. waar en wanneer is er eens een showproef geweest in de condroz ?
of zouden ze da kort kptje in tihange daarvoor gebruiken ?
Je zegt het zelf he ... dus geen gaten in uw memoire ...;)
tommeke_B
24 augustus 2007, 14:45
Je zegt het zelf he ... dus geen gaten in uw memoire ...;)
Ja, Tihange, ze passeerden daar 2 keer, over een paar jaar toch, geen toffe kp vind ik persoonlijk...
SKJEF
24 augustus 2007, 14:46
Geert, is er echt nog op vrijdag een showetappe geweest in de condroz ?
Ik kan mij dat echt niet herinneren ?
Wanneer zou dat geweest zijn !
Blijkbaar heb je een betere harde schijf dan ik ;)
Pipo
24 augustus 2007, 14:59
Geert, is er echt nog op vrijdag een showetappe geweest in de condroz ?
Ik kan mij dat echt niet herinneren ?
Wanneer zou dat geweest zijn !
Blijkbaar heb je een betere harde schijf dan ik ;)
Beste ... Tihange is toch rondkoers , ik heb het niet over vrijdagavond ..;)
Pipo
24 augustus 2007, 15:01
Oh ja ik heb niet gezegd dat we op vrijdagavond Tihange rijden he ...het parcours is al wel goedgekeurd (allez de rondkoers :D)
FF-fan
24 augustus 2007, 17:06
Zou de shakedown dit jaar op allerheligen 01/11 of op 02/11 zijn?
Anders moet ik op tijd zijn om verlof te nemen.
matador
24 augustus 2007, 19:14
Duval zal wel niet starten dus dan maken ze wel kans ja.
Van Eldik zal dan ook wel de snelste auto hebben e.
Duvalthebest
24 augustus 2007, 19:40
Duval zal wel niet starten dus dan maken ze wel kans ja.
Van Eldik zal dan ook wel de snelste auto hebben e.
En waarom denk je dat Duval niet zal starten in de Condroz ?
Wim
24 augustus 2007, 19:57
En waarom denk je dat Duval niet zal starten in de Condroz ?
Gebrek aan budget? :o
Duvalthebest
24 augustus 2007, 21:31
Gebrek aan budget? :o
Dat kan maar we zien wel hé.
Vorig jaar hadden ze bij First ook een gebrek aan budget..
Westhoeker
24 augustus 2007, 21:58
Kan nog altijd eens aankloppen bij het Waalse gewest.
GeDi
25 augustus 2007, 10:06
Kan nog altijd eens aankloppen bij het Waalse gewest.
Ge valt in herhaling :cool:
Wanneer heeft hij in feite al sponsorgeld van het waals gewest gekregen :confused:
lowietje
25 augustus 2007, 13:01
Ik heb het gerucht gehoord dat de racb de inschrijving van WRC auto's en aanverwanten zou verbieden in de condroz rallye :mad:r
Glenn
25 augustus 2007, 13:09
Alégow, gaan zet nu al beginnen met het kapot te maken ja? :mad:
Duvalthebest
25 augustus 2007, 14:04
Ik heb het gerucht gehoord dat de racb de inschrijving van WRC auto's en aanverwanten zou verbieden in de condroz rallye :mad:r
Als ze WRC's en A8's verbieden gaan ze mij alleszins niet zien in de Condroz