Volledige versie bekijken : Gespot
kezzel
21 augustus 2007, 22:26
Wie heeft wie gespot en waar :confused:
kezzel
21 augustus 2007, 22:27
Vincent Verstraete,555 en den Han in den Deutschland rally ;)
Han
21 augustus 2007, 22:57
Mij tegengekomen, da kan ni!:eek:
MK1 en Rappie niet te vergeten.
kezzel
26 augustus 2007, 21:31
Vincent Verstraete,555,Han,CG,kimson,......... gespot in Kasterlee;)
tommeke_B
26 augustus 2007, 22:32
Barresjok, 555, Rallyfan_072, rallyfreak, Vincent Verstraete in duitsland
barresjok
27 augustus 2007, 07:17
TOmmeke ge vergeet Vincent Verstraete
Gespot in Duitsland : 206WRC, Tommeke B, Vincent Verstraete
Vixke
28 augustus 2007, 20:26
Den Duvel in Duitsland (zie topic)
Rallyfan_072
29 augustus 2007, 01:24
Phénomenal Duval Fan, Duvalthebest, RFR, Tommeke_b en Rallyfreak in Duitsland.
Duvalthebest, Vincent Verstraete, Co-pilootje, Asconaatje, RFR, Jurdup, Sete, Scoobyfreak en Bemer in Staden :).
barresjok
29 augustus 2007, 07:08
Sete in staden? die ging tog niet naar staden gaan?
Rallyfan_072
29 augustus 2007, 11:43
Sete in staden? die ging tog niet naar staden gaan?
Zal mij dan vergist hebben zeker, was allesinds in de verte en d8 dat het hem was :).
WRCKE
29 augustus 2007, 12:39
duvalthebest in de monteberg,staden,diksmuide (koers) ieper,
Rallyfan_072
29 augustus 2007, 14:06
In monteberg en Staden moet jij mij dan ook gezien hebben, want stond er telkens nevenst, Duvalthebest was mee met ik :D.
Glenn
29 augustus 2007, 16:37
In monteberg en Staden moet jij mij dan ook gezien hebben, want stond er telkens nevenst, Duvalthebest was mee met ik :D.
Rallyfan_072 gespot in duitsland op foto.
Anders hebbek hem al gezien in Staden, Ieper, Duitsland, ...
Duvalthebest in Staden gezien.
Rallyfreak bijna overal :rolleyes::D
En Beemer in Staden gezien.
WRCKE
29 augustus 2007, 16:47
heb er al veel gezien vant forum maar weet niet meer waar allemaal:D
Vixke
29 augustus 2007, 17:02
Skjef in de rally van Wervik
straffe toebak
29 augustus 2007, 17:20
Jurdup: woont in mn straat ...
WRCke: heeft me mn t-shirt overhandigd in Ieper
Duvel: Duitsland 2005
DUVEL
29 augustus 2007, 21:32
Jurdup: woont in mn straat ...
WRCke: heeft me mn t-shirt overhandigd in Ieper
Duvel: Duitsland 2005
straffe toebak ik denk da da in 2006 was.
in 2006 wrc duitsland dus jurdup u ar a bus en straffe toebak tegen gekomen en van't jaar jan borger(van rally-online.nl en sinds kort hier lid) en opnieuw u ar a bus
DUVEL
29 augustus 2007, 21:33
joost schouten "de broer van" heb ik op de exotic green rally ook gespot
fidelsmurf
29 augustus 2007, 21:53
ik heb hem tegen gekomen in de rally van oortrozebeke.
met straffe toebak mee gewist naar ieper vorig jaar samen met jurdup en dupke.
555 gezien in ELE rally NL.
rallyfreak al veel tegen gekomen.
Duvalthebest
29 augustus 2007, 22:33
Rallyfan_072, Beemer, RFR, Jurdup in Staden gezien
phénoménal duval en Rallyfan_072 in Duitsland (hotel toch:p)
Rallyfan_072
29 augustus 2007, 23:22
Rallyfan_072, Beemer, RFR, Jurdup in Staden gezien
phénoménal duval en Rallyfan_072 in Duitsland (hotel toch:p)
Ja in het hotel, ma Duvalthebest, eten en drinken dat die kan beste forumleden, ongeloofelijk :D.
Duvalthebest
29 augustus 2007, 23:32
Gij hebt mij blijkbaar al veel gezien maar ik u nog nooit :D
je hebt nog een vergeten, tijdens de doortocht van de tour in poperinge heb je me ook gezien :p
WRCKE
29 augustus 2007, 23:42
Gij hebt mij blijkbaar al veel gezien maar ik u nog nooit :D
je hebt nog een vergeten, tijdens de doortocht van de tour in poperinge heb je me ook gezien :p
als ik eens aan het filmen ben en kzie dat je in mijn beeld staat kzal dan eens luid roepen duvalthebest wil je uit mijn beeld gaan:D
was je gij op de marktrock ook?
Duvalthebest
30 augustus 2007, 00:01
als ik eens aan het filmen ben en kzie dat je in mijn beeld staat kzal dan eens luid roepen duvalthebest wil je uit mijn beeld gaan:D
was je gij op de marktrock ook?
Oké doe jij maar :D
Neen op marktrock was ik voor een keer niet van de partij.
WRCKE
30 augustus 2007, 00:18
dit zyn zowat diegene dat ik al gezien heb
aswin
asconatje
bemer
black bora boy
copilootje
del bosque
deadboy
dragu
duval the best
e30
focuswrc
fordfinto 2000
frank b
555
daf
gofastfreddy
han
kdm
vincent verstraete
westhoeker
www.historicrally.be (http://www.historicrally.be)
ypres rally
en tzyn er nog dak vergeten ben
harm
30 augustus 2007, 01:01
sete in 12u v wervik 2007
straffe toebak op de shakedown van ieper 2006 of 2005
en jasper iedere dag in m'n woning
CPWRC
30 augustus 2007, 11:24
't Zou tof zijn moest er meer fotomateriaal gepost worden..
Heb het gevoel dat ik veel mensen tegenkom die wel op het forum zouden kunnen zitten, maar je weet het nooit hé..
Oproep aan de fotografen : Als je iemand spot met een autosportforumt-shirt, zeker een foto van nemen en posten maar!
:)
Jasper heeft me al eens gespot op de Monteberg.. :
http://img209.imageshack.us/img209/5915/pict7201zq1.jpg
Foto is wel niet veel soeps, maar tis "naturel" hé.. :D
harm
30 augustus 2007, 17:49
Of mss eens foto van uw eigen posten in rally-omstandigheden, zodat we mekaar nog beter kunnen herkennen... tis maar een gedacht
barresjok
30 augustus 2007, 17:53
kdm eefter er nog wel enkele van ik
(bocholt vorig jaar zeiknat en kasterlee vorig jaar morrezwart :D)
FF-fan
30 augustus 2007, 18:13
Ik ken nog niet zoveel leden van het forum. Heb 555 en Nick Weyens gezien.
555
30 augustus 2007, 21:38
Spijtig dat ik vele van jullie niet herken... :cool:
scoobyfreak
30 augustus 2007, 22:14
Lings Duvalthebest en rechts Rallyfan_072, de middelste persoon komt mij bekent voor maar ken zen naam niet :D
http://img160.imageshack.us/img160/5894/img000241ml5.jpg (http://imageshack.us)
straffe toebak
30 augustus 2007, 22:17
Ah, t'is just! 555: ik heb U ook gezien in Duitsland, vrijdag op WP Ruwertal/Fell.
Uw vriendin zat ongeveer ter hoogte van die tsjechische vlag om foto's te nemen, en jullie stonden met een groepje vlak naast ons (links). Ik vind dat dan zo raar om te zeggen: "hallo, ik ben ... . Oe is't ermee?"
http://blogimages.bloggen.be/straffe_toebak/140-9707cb052a7e1b35ed8a19d51bbfcde3.JPG
555
30 augustus 2007, 22:25
Ah, t'is just! 555: ik heb U ook gezien in Duitsland, vrijdag op WP Ruwertal/Fell.
Uw vriendin zat ongeveer ter hoogte van die tsjechische vlag om foto's te nemen, en jullie stonden met een groepje vlak naast ons (links). Ik vind dat dan zo raar om te zeggen: "hallo, ik ben ... . Oe is't ermee?"
http://blogimages.bloggen.be/straffe_toebak/140-9707cb052a7e1b35ed8a19d51bbfcde3.JPG
Yep, ik herken het punt, maar ik heb daar niemand bekend gezien. Meestal schenk ik daar ook weinig aandacht aan, onbewust. Ik ben dan op zoek naar gaatjes om mijn camcorderlens ergens tussen de wriemelen. :D
Quicks
31 augustus 2007, 11:06
Diegene die ik al dit jaar eens gespot heb :
- Sete (overal, en in Wervik aan de toog)
- Skjef & Per Total (Ieper - aan de voet van de Kemmel)
- Filip (ik denk dat hij het is - Wervik)
- 206 WRC ke (Bij het wrak van de M3 van Cooman)
- Vincent Verstraete (overal - als hij zelf niet rijdt, zie je hem als toeschouwer)
- Westhoeker (ik denk een paar keer in de week vóór Ieper)
- Stijne (TAC en het optreden van de Kids in Roeselare)
- Beckylicious (bij het wrak van de M3)
- Blackbird (Wervik)
En in de wagen (zoals de meesten hier) :
- Pipo
- FDK
- EVA RACING
- Phil Nijs
kezzel
31 augustus 2007, 11:31
diejen linkse op de foto,da is nei de Kezzel se,altijd voorzien van fototoestel op de rally,als je me moest tegenkomen ergens,spreek me gerust aan.....;)
http://pic20.picturetrail.com/VOL177/6403150/12407626/273534746.jpg
greetz
kezzel
Glenn
31 augustus 2007, 14:44
Lings Duvalthebest en rechts Rallyfan_072, de middelste persoon komt mij bekent voor maar ken zen naam niet :D
En moest u zich afvragen als ze even raar zijn dan ze eruit zien: Ja, da zijn ze :D
MartijnS
31 augustus 2007, 15:34
Ik heb CP, Dragu, 555 Pipo en Sete wel eens gespot van de Belgen hier! ;)
Vast nog wel meer, maar dat heeft niet zoveel indruk op me gemaakt denk ik..:D
Dead_Man
31 augustus 2007, 17:57
Dat gaat hier blijkbaar enkel over het spotten van forummers tijdens een rally wedstrijd .....
Wie heb ik allemaal al ontmoet op circuit ..... lees : drankkot Sacramentsheuvel Zolder :D
Grungie ... Groovebird ... CarlosCinq ... Luc ... nog een paar waarvan ik me de namen ff niet kan herinneren
Ahja, Scuderio ook .... met vriendin !!!! hij was te laat om ze aan nen boom vast te binden :)
En Bosje (nen rally-man maar diene doolt hier nu rond onder nen andere naam dacht ik)
Ook al eens lang aan den toog van 't kartcenter in Puurs gehangen met Luc :D
filip
31 augustus 2007, 18:42
Diegene die ik al dit jaar eens gespot heb :
- Sete (overal, en in Wervik aan de toog)
- Skjef & Per Total (Ieper - aan de voet van de Kemmel)
- Filip (ik denk dat hij het is - Wervik)
- 206 WRC ke (Bij het wrak van de M3 van Cooman)
- Vincent Verstraete (overal - als hij zelf niet rijdt, zie je hem als toeschouwer)
- Westhoeker (ik denk een paar keer in de week vóór Ieper)
- Stijne (TAC en het optreden van de Kids in Roeselare)
- Beckylicious (bij het wrak van de M3)
- Blackbird (Wervik)
En in de wagen (zoals de meesten hier) :
- Pipo
- FDK
- EVA RACING
- Phil Nijs
aja ? waar denk je me gezien te hebben met wervik ? en oe kan ik u herkennen ?
Henne
31 augustus 2007, 18:45
En Bosje (nen rally-man maar diene doolt hier nu rond onder nen andere naam dacht ik)
Juha dus ;)
Juha
31 augustus 2007, 19:08
Wie heb ik allemaal al ontmoet op circuit ..... lees : drankkot Sacramentsheuvel Zolder :D
Grungie ... Groovebird ... CarlosCinq ... Luc ... nog een paar waarvan ik me de namen ff niet kan herinneren
Ahja, Scuderio ook .... met vriendin !!!! hij was te laat om ze aan nen boom vast te binden :)
Inderdaad, tijdens de World Series. Spijtig van de regen op het einde.:D
De forummers die ik ben tegengekomen; 206WRC-ke, 555, Begie, BFS, CPWRC, Dragu, filip, FilipD, Gronholm, Han, ketfoisket, KDM, Metro 6R4, Mk1, Phil Nijs, Sete, skjef, Trichtk, Wabe en waverider99. Verder nog zonder dat ik het wist gestaan naast Barresjok, NielsH, MartijnS, LDWRX, en waarschijnlijk nog een paar anderen. 555 kom ik het vaakst tegen, maar dat zal niemand verbazen denk ik.:D
CPWRC
31 augustus 2007, 20:10
Forummers die ik al heb tegengekomen : MartijnS, Impreza-Freak, Han, Juha, Grungie (@jpr), Rallyfreak, Barresjok, 206WRC-ke, 555, Sete, Dragu, Mk1, Rappie, Metro6R4, carloscinq, Pipo, Opelke, E30 & ...
Rallyfan_072
31 augustus 2007, 21:13
Ja gellukkig heb ik nog ne foto bij Pieter !
Maar ne rare ben ik niet, dus mensen als je mij ziet, moogt klappen ze tegen i,k als je wilt .
Als er nog mensen op de foto willen met mij, en een handtekening, geen probleem :D.
555
31 augustus 2007, 21:27
Als er nog mensen op de foto willen met mij, en een handtekening, geen probleem :D.
Sterk bezig Rallyfan_072... :D
Rallyfan_072
31 augustus 2007, 21:54
Sterk bezig Rallyfan_072... :D
Dank u wel :D, ja Pieter wilde persee op de foto bij mij, wat doe je dan (hahaha) :p:p
Glenn
31 augustus 2007, 21:55
Dank u wel :D, ja Pieter wilde persee op de foto bij mij, wat doe je dan (hahaha) :p:p
Meegeven met Polll naar Beernem?
Rallyfan_072
31 augustus 2007, 21:56
Meegeven met Polll naar Beernem?
Ist er daar ook een rallyteam ? :p
Glenn
31 augustus 2007, 21:57
Ist er daar ook een rallyteam ? :p
Ja zenne, alleen hebben ze geen auto, geld, helm, of iets anders dat met rally te maken heeft en zitten ze ipv in een kuipzetel in ne auto op ne houten stoel in de refter :D
filip
31 augustus 2007, 22:33
Ja zenne, alleen hebben ze geen auto, geld, helm, of iets anders dat met rally te maken heeft en zitten ze ipv in een kuipzetel in ne auto op ne houten stoel in de refter :D
en zeggen ze vroem vroem... :rolleyes::D
filip
31 augustus 2007, 22:34
Inderdaad, tijdens de World Series. Spijtig van de regen op het einde.:D
De forummers die ik ben tegengekomen; 206WRC-ke, 555, Begie, BFS, CPWRC, Dragu, filip, FilipD, Gronholm, Han, ketfoisket, KDM, Metro 6R4, Mk1, Phil Nijs, Sete, skjef, Trichtk, Wabe en waverider99. Verder nog zonder dat ik het wist gestaan naast Barresjok, NielsH, MartijnS, LDWRX, en waarschijnlijk nog een paar anderen. 555 kom ik het vaakst tegen, maar dat zal niemand verbazen denk ik.:D
denk de meeste liever 555 zijn vriendin tegenkomen maar aangezien ze nie op het forum zit maar 555 zeggen... :D;)
Duvalthebest
31 augustus 2007, 23:47
denk de meeste liever 555 zijn vriendin tegenkomen maar aangezien ze nie op het forum zit maar 555 zeggen... :D;)
Nu verraad je je eigen hoor :D
kezzel
31 augustus 2007, 23:59
ge bedoelt dus "de Guido" :D
Beamer
1 september 2007, 01:58
Spijtig dat ik vele van jullie niet herken... :cool:
Is dat dan toch waar dat die gasten van Landen nen dikke nek hebben:D?
voor alle duidelijkheid Graptje hé
Zie dat er tijdens den omloop nen hele clan "dolle Landenaars" achter mij komen staan;).
alexen
1 september 2007, 13:02
sete in 12u v wervik 2007
straffe toebak op de shakedown van ieper 2006 of 2005
en jasper iedere dag in m'n woning
ik heb jouw al veel gezien harm.
Vooral vroeger in billy jean.
Quicks
1 september 2007, 19:06
aja ? waar denk je me gezien te hebben met wervik ? en oe kan ik u herkennen ?
Na die rechtse bij Dadizele waar ze terug naar de kasseien toe rijden, tijdens die doortocht dat Techel met die oranje Sierra overkop ging. Ik denk dat jij toen op zo'n plooistoeltje zat. Mij kun je herkennen aan een zwarte QUIcKSilver-klakke, en meestal hang ik aan fles of een blik bier...
filip
1 september 2007, 20:08
Na die rechtse bij Dadizele waar ze terug naar de kasseien toe rijden, tijdens die doortocht dat Techel met die oranje Sierra overkop ging. Ik denk dat jij toen op zo'n plooistoeltje zat. Mij kun je herkennen aan een zwarte QUIcKSilver-klakke, en meestal hang ik aan fles of een blik bier...
yup jet volledig gelijk ! en ken ik u ?
wizaron
2 september 2007, 09:45
:rolleyes: Voilà ene van mij, maak je vooral geen bedenkingen bij de foto dat ik een noodprocedure aan het uitvoeren was :D
Geregeld in gezelschap van Jurdup en de brother DrupDrup, kom er ook geregeld gasten zoals Dragu GTR KDM tegen en laatst in Solre naast een kliekje met 555 gestaan, wel niet aangesproken ben nu ook zo geen babbelaar.
Ook wil ik een lofwoord uitbrengen naar security voor dat koppel, die man met de cowboyhoed en zijn vrouw, vriendelijke sympatiek en begripvolle mensen.
http://users.telenet.be/wizaron/SV103990.JPG
206WRC-ke
2 september 2007, 11:48
Ook wil ik een lofwoord uitbrengen naar security voor dat koppel, die man met de cowboyhoed en zijn vrouw, vriendelijke sympatiek en begripvolle mensen.
Idd, maar soms heeft die ook echte cowboyverhalen te vertellen zu... jaman:rolleyes:
Duvalthebest
2 september 2007, 12:03
Idd, maar soms heeft die ook echte cowboyverhalen te vertellen zu... jaman:rolleyes:
Das zeker een vriendelijke gast, heb hem ook al paar keer tegengekomen en hij is redelijk waar je mag staan en waar niet, in tegenstelling tot sommige anderen...
rallyfreak
2 september 2007, 15:23
Forummers die ik gezien heb of gesproken: Impreza-Freak,Han, Barresjok, 206WRC-ke, 555, Sete, Mk1, Rappie, Metro6R4, Duval The Best, Rallyfan072, Jurdup, Dupke, Wrcke, Rfr, Cpwrc, Tommeke B, Sideways, Nissan rs 200,Phénoménal-Duval fan, KDM en waarschijnlijk nog toffe gasten die ik niet ken van naam maar die je veel ziet op de rally's.
Quicks
2 september 2007, 20:44
yup jet volledig gelijk ! en ken ik u ?
Van ziens toch, meestal up de rally's. Min ook nog tope gestoan, e poar joar geleen an die woaiers van den Oosthoek (TAC) tegoare men "Stoftje" Samin en Olivier Schmidt.
kezzel
2 september 2007, 23:09
Vandaag 555,dragu en juha bos gespot in de boucles de semois
filip
3 september 2007, 18:00
Van ziens toch, meestal up de rally's. Min ook nog tope gestoan, e poar joar geleen an die woaiers van den Oosthoek (TAC) tegoare men "Stoftje" Samin en Olivier Schmidt.
ja kweten wie daj zijdt ! ge rijdt me nen alfa é en uwen maat et nen snor die altyd mee is .
Kimson
3 september 2007, 20:48
Vincent Verstraete,555,Han,CG,kimson,......... gespot in Kasterlee;)
Mij gespot? Maar ik u niet blijkbaar dan?
Groetjes
Quicks
3 september 2007, 21:06
ja kweten wie daj zijdt ! ge rijdt me nen alfa é en uwen maat et nen snor die altyd mee is .
Voila, se. En die besnorde maat is mijn schoonbroer.
kezzel
3 september 2007, 22:50
Mij gespot? Maar ik u niet blijkbaar dan?
Groetjes
Kheb u 4 keer gespot in ne grijze Saxo :p:D
Glenn
4 september 2007, 01:08
Is die snor altijd mee ja? :D
Quicks
4 september 2007, 08:12
Is die snor altijd mee ja? :D
Eigenlijk niet, neen. Hij is momenteel aan 't sparen voor een nieuwe :D:D. Mijn schoonzus is daar tamelijk content van........
GoFastFreddy
9 september 2007, 13:43
206WRC-ke (http://www.autosportforum.be/member.php?u=45) ,alexen ,aswin, barresjok ,belgianrally ,bemer ,blackbird, co-pilootje ,cpwrc, dragu, drup drup, e30 ,eva racing, flaming a ,gronholm ,juha, kdm, kitana racing ,metro6r4 ,manuelos, nissan 240 rs, oparally ,phil nijs, plb , straffe toebak ,tommeke b ,trichtk, vincent vertraete ,vlotte eduard ,wabe wrcke, weyens nick .
dat zijn de mensen die ik ken die ik tijdens de laatste wedstrijden ben tegen gekomen , maar mischien heb ik nog mensen tegengekomen van het forum dat ik nog niet kende ( ( ge moet maar hallo zeggen he ;) )
WRCKE
9 september 2007, 17:51
wie ik gespot heb dit weekend kzal er nie aan beginnen twaren er teveel
op kp rumbeke was het wel aangenaam gisteren namiddag daar stonden we zeker met 10tal forum leden bij elkaar
hier nog een specialeke kwaliteit is wel nie zuiver komt vanuit mijn videobeelden
http://i230.photobucket.com/albums/ee320/WRCKE/Afbeelding002.jpg
Rallyfan_072
9 september 2007, 18:54
Wie ik tegengekomen ben in de omloop is:
Duvalthebest, Rallyfreak, RFR, Scoobyfreak, 555, Han, Dragu, Tommeke_b, Kitana Racing, Impreza-Freak, Alexen, En een persoon die een cowboy-hoed draagt maar ken zijn naam niet, zie die ook veel, Sesam sta op :D:p.
Duvalthebest
9 september 2007, 21:11
wie ik gespot heb dit weekend kzal er nie aan beginnen twaren er teveel
op kp rumbeke was het wel aangenaam gisteren namiddag daar stonden we zeker met 10tal forum leden bij elkaar
hier nog een specialeke kwaliteit is wel nie zuiver komt vanuit mijn videobeelden
http://i230.photobucket.com/albums/ee320/WRCKE/Afbeelding002.jpg
Ja da zou ik dan moeten zijn zeker :D
Gespot tijdens de Omloop : Bemer, Rallyfan_072, RFR, Tommeke_b, dan ook die beruchte man met de cowboyhoed
rallyfreak
9 september 2007, 21:17
Ook enkele mensen tegen gekomen van hier.
Jurdup, Dupke, 555, wrcke, Rallyfan072, RFR, tommeke-B, Bemer, MK1, Rappie, CPWRC, Barresjok, KDM en denk dat ik Han heb gezien.
WRCKE
9 september 2007, 21:22
Ja da zou ik dan moeten zijn zeker :D
Gespot tijdens de Omloop : Bemer, Rallyfan_072, RFR, Tommeke_b, dan ook die beruchte man met de cowboyhoed
de man met de cowboyhoed is een hele aangename persoon we hebben elkaar dit weekend enkele keren tegengekomen
duvalthebest die sliep nog denk ik zaterdag morgen die stond wa rond te draaien achter mij in de suikerbonen heb dan maar een fotooke genomen terwijl hij op uitkijk stond en deze morgen trappelde hij achter ons in de patatten op de ruiter waar ik en onze cowboyhoedman stond en nog iemand vant forum ben eigenlijk beide hun nick vergeten:rolleyes:
WRCKE
9 september 2007, 21:23
Jurdup, Dupke, 555, wrcke, Rallyfan072, RFR, tommeke-B, Bemer, MK1, Rappie, CPWRC, Barresjok, KDM en denk dat ik Han heb gezien.
waar heb jij mij gezien? kan nie direct herinneren wie je bent
Duvalthebest
9 september 2007, 21:28
de man met de coboyhoed is een hele aangename persoon we hebben elkaar dit weekend enkele keren tegengekomen
duvalthebest die sliep nog denk ik zaterdag morgen die stond wa rond te draaien achter mij in de suikerbonen heb dan maar een fotooke genomen terwijl hij op uitkijk stond en deze morgen trappelde hij achter ons in de patatten op de ruiter waar ik en onze cowboyhoedman stond en nog iemand vant forum ben eigenlijk beide hun nick vergeten:rolleyes:
Ja het was ook vroeg voor ik hoor, s'ochtends moet je niet veel verwachten van mij hoor :)
En vandaag was ik idd niet in vorm, ben namelijk verkouden dus daarvan die slaperige blik ;)
Ps: 555 en CP WRC ben ik ook tegengekomen.
rallyfreak
9 september 2007, 22:10
waar heb jij mij gezien? kan nie direct herinneren wie je bent
Op rumbeke ik filmde in de binnekant van de bocht en jij de buitenkant.
De ronde dacht dat het jij was.
WRCKE
9 september 2007, 22:12
Op rumbeke ik filmde in de binnekant van de bocht en jij de buitenkant.
De ronde dacht dat het jij was.
kan best zyn 555 en bemer enz stonden ook bij mij
rallyfreak
9 september 2007, 22:14
kan best zyn 555 en bemer enz stonden ook bij mij
helemaal juist Was een van de mooiste punten vooral de historics waen subliem.
WRCKE
9 september 2007, 22:17
helemaal juist Was een van de mooiste punten vooral de historics waen subliem.
ale na lange tyd beginnen ze hier te weten wie ik eindelijk ben :rolleyes:
mocht er nu nog een foto gepost worden van het groepje forumleden dan ist helemaal goe
jurdup
9 september 2007, 22:21
voila heel wat forummers bijeen
http://i8.photobucket.com/albums/a23/jurdup/Image00020.jpg
WRCKE
9 september 2007, 22:28
voila heel wat forummers bijeen
http://i8.photobucket.com/albums/a23/jurdup/Image00020.jpg
is er eentje van savonds zie ik ik was daar nie bij
in de namiddag stonden er nog meer forummers daar
CPWRC
9 september 2007, 22:31
Vraag me al lang af hoe die fotograaf noemt met z'n blauwe trui. (En z'n zoon..)
Zie hem veel, maar zou niet weten hoe die man noemt..
Verder spot ik daar .. Barresjok, 555, Dochy, Dragu, Séte..
rallyfreak
9 september 2007, 22:36
Vraag me al lang af hoe die fotograaf noemt met z'n blauwe trui. (En z'n zoon..)
Dupke staat er ook tussen met zijn subaru vest en pet.
WRCKE
9 september 2007, 22:39
zijn zoon noemt stijn als ik mij niet bedrieg die heeft hier ook al eens opt forum geweest is zijn achternaam geen supply of zo?
jurdup
9 september 2007, 22:40
is er eentje van savonds zie ik ik was daar nie bij
in de namiddag stonden er nog meer forummers daar
smorgens heb ik daar de eerste passage gestaan, met barresjok.
Die met zijn blauwe trui is frank en zijn zoon stijn zit hier op het forum ook.
CPWRC
9 september 2007, 23:00
En voor wat (site, krant, ..) trekt hij foto's?
555
9 september 2007, 23:02
Franky Descheemaeker en zijn zoon noemt Stijn...
206WRC-ke
9 september 2007, 23:04
Dat is Frank Descheemaeker, trekt foto's voor Willy Weyens (en RACB).
Zijn zoon is idd stijn die hier op het forum ook zit dacht ik, en zeker niet Supply WRCke ;) Dat is Filip, diene die altijd mee is met mij ;)
Die links van Frank is David Dochy en uiterst rechts, das Sete zeker. Tussen hen nog 555 en Dragu en links nog barresjok en een rallypiloot waarvan z'n naam me even ontsnapt...
*edit*
Wim was me te snel af...
WRCKE
9 september 2007, 23:09
Franky Descheemaeker en zijn zoon noemt Stijn...
en franky staat graag in verboden zones en als het hem zeggen dat hij de verboden zone uit moet dan weet hij nog de nodige commentaar erbij ook :rolleyes:
555
9 september 2007, 23:09
Dat is Frank Descheemaeker, trekt foto's voor Willy Weyens (en RACB).
Zijn zoon is idd stijn die hier op het forum ook zit dacht ik, en zeker niet Supply WRCke ;) Dat is Filip, diene die altijd mee is met mij ;)
Die links van Frank is David Dochy en uiterst rechts, das Sete zeker. Tussen hen nog 555 en Dragu en links nog barresjok en een rallypiloot waarvan z'n naam me even ontsnapt...
*edit*
Wim was me te snel af...
Christophe Samyn ;)
barresjok
10 september 2007, 10:56
@gofastfreddy : ge moet eens dag komen zeggen é, ik ken u niet
gesport : kdm,gtr,dupke,jurdup ,stijne, 555, juha, gillio en nog enkele dat ik vergeet
Mk1
10 september 2007, 11:12
Als je mij hebt gezien dan heb je den Han ook gezien die was bij ons;)
barresjok
10 september 2007, 11:13
idd dat zijn er dan al 2 dat ik vergeet
man man oud worden é;)
GoFastFreddy
10 september 2007, 12:54
@gofastfreddy : ge moet eens dag komen zeggen é, ik ken u niet
gesport : kdm,gtr,dupke,jurdup ,stijne, 555, juha, gillio en nog enkele dat ik vergeet
ge kunt me gemakkelijk herkennen of vinden hoor , ne grootte magere gast , dta ofwel bij de tent van freddy ( of ronny hosten ) of voor e hamburgerkot , + heb altijd iets aan van freddy loix fanclub :D
barresjok
10 september 2007, 13:08
volgende x dag komen zeggen é
er zijn er namelijk wel enkele grote magere gasten op een rally é
GoFastFreddy
10 september 2007, 13:09
ge moet niet bang zijn , zal ik zeker doen :D
straffe toebak
10 september 2007, 13:38
In Omloop gezien: PLB (aka chef), Copilootje, Gofastfreddy, CP_WRC, Han, Sublover, Jurdup, 555 en waarschijnlijk nog meer die ik nu vergeet.
Edit: ook FordPinto2000
GoFastFreddy
10 september 2007, 13:39
In Omloop gezien: PLB (aka chef), Copilootje, Gofastfreddy, CP_WRC, Han, Sublover, Jurdup, 555 en waarschijnlijk nog meer die ik nu vergeet.
ikke onderandere :D
Jasper
10 september 2007, 18:40
CP_WRC en Tommeke B gezien tijdens de omloop.
filip
10 september 2007, 19:17
ik wok co pilootje en zijn madam gezien, paar keer zelfs. smorgens zat hij a d service in en dan nog eens op kp izegem denk ik toen hij kwam vertellen kp geannuleerd was
Juha
10 september 2007, 22:16
Neem volgende keer eens pen en papier mee ipv. op uw handen te schrijven.:D
Ik ben Millbrook tegengekomen in Gits, en een uurtje later op dezelfde plek nog kdm, barresjok, mk1, rappier, Han,... het was daar precies een meeting. :D 's Avonds nog 555 gezien.
barresjok
11 september 2007, 13:13
@juha : je moet echt op 15 minuten van Roeselaere wonen om echt alles te vergeten !
parcour, deelnemers en timing
CPWRC
11 september 2007, 13:38
CP_WRC en Tommeke B gezien tijdens de omloop.
Oe? Weeral? En weer kom je eens gene goeiendag zeggen? :(;)
Ik heb ook redelijk wat mensen ontmoet of gezien..
Gillio :D, Barresjok, Juha, Mk1, Han, Rappie, KDM, Duvalthebest, Sublover, Straffe Toebak, Dragu, Rallyfreak, 206WRC-ke,..
stijne
11 september 2007, 20:14
en franky staat graag in verboden zones en als het hem zeggen dat hij de verboden zone uit moet dan weet hij nog de nodige commentaar erbij ook :rolleyes:
da komt omdat frank en regeltjes en lintjes
niet samen gaan
je gaat dan ook al een aantal jaar naar de rally e ;)
toch wel meer of 25 jaar!
tommeke_B
11 september 2007, 21:44
ik euh... gespot euh ... veel mensen :p
Jasper
11 september 2007, 22:11
Juha en 206-WRCke ben ik ook tegen gekomen. 206-WRCke heb ik ontdekt op ne foto van mij :). CP_WRC heb ik zelfs twee keer gezien, op kp zilverberg en in de hallen (hij was daar aan het quizen :))
WRCKE
11 september 2007, 22:13
ik gespot in de omloop laat het zo zeggen heel veel denk op zijn minst een stuk of 20
Jasper
11 september 2007, 22:27
Ik heb mezelf ontdekt op een foto van rallylovers; hier in beeld met fototoestel:
http://www.rallylovers.be/?pagina=fotobekijk&id=184&nr=2
rallyfreak
11 september 2007, 22:31
En hier rallyfan072 met zijn duval pet is hij toch ook overal aanwezig é.
http://www.rallylovers.be/?pagina=fotobekijk&id=184&nr=27
Metro 6R4
11 september 2007, 23:47
KDM heeft ons ook in beeld:
Links mijn maat fotograferend en ik en zijn vriendin ernaast.
http://kdmrally.be/fotos2007/Omloop/photos/photo58.jpg
En hier zijn vriendin de tijd aan het verdrijven :)
http://kdmrally.be/fotos2007/Omloop/photos/photo2.jpg
CPWRC
11 september 2007, 23:48
CP_WRC heb ik zelfs twee keer gezien, op kp zilverberg en in de hallen (hij was daar aan het quizen :))
En ik ken u nog steeds niet .. Dus ik kan je ook niet herkennen hé.. ;) Volgende keer eens gedag zeggen hé Jasper!
En ja, ik was aan het quizen, en zowaar gewonnen.. Serieuze verrassing. De meesten kregen een handdoek of een rugzak, en ik kreeg een rallyworld2006 editie, héél mooi meegenomen zoiets..
:cool:
Duvalthebest
12 september 2007, 16:45
RFR heeft me blijkbaar ook gespot op Passendaele (linksboven)
http://picasaweb.google.be/RFR0autosportforum.be/OmloopVanVlaanderen2007/photo#5109007339547607746
Rallyfan_072
12 september 2007, 17:04
En hier rallyfan072 met zijn duval pet is hij toch ook overal aanwezig é.
http://www.rallylovers.be/?pagina=fotobekijk&id=184&nr=27
Ja, kunt niet geloven hoeveel handtekeningen na de finish ik moeten geven heb :):D:p.
WRCKE
12 september 2007, 17:07
Ja, kunt niet geloven hoeveel handtekeningen na de finish ik moeten geven heb :):D:p.
en mij geef je gene en je hebt al zoveel naast me gestaan en achter me gestaan en rondgetrappeld:D
rallyfreak
12 september 2007, 17:10
en mij geef je gene en je hebt al zoveel naast me gestaan en achter me gestaan en rondgetrappeld:D
Tis een trappelaar é.
Kan niet stil staan é.
Rallyfan_072
12 september 2007, 17:32
Op welke KP WRCKE ?
PS: Ga ton wel nog een gesigneerde poster geven :p:D:).
WRCKE
12 september 2007, 18:05
Op welke KP WRCKE ?
PS: Ga ton wel nog een gesigneerde poster geven :p:D:).
1e ronde monteberg zat je naast me
2e ronde stond je een 10m verder of mij
verkenning staden stond je achter me
kp zilverberg heb je achter mij rond getrappeld
kp de ruiter heb je achter mij getrappeld
en der zijn nog plaatsen:D
Rallyfan_072
12 september 2007, 18:25
1e ronde monteberg zat je naast me
2e ronde stond je een 10m verder of mij
verkenning staden stond je achter me
kp zilverberg heb je achter mij rond getrappeld
kp de ruiter heb je achter mij getrappeld
en der zijn nog plaatsen:D
Volgende keer zeg je goedendag hé, we gaan ton samen ene drinken ! (geen alcohol tijdens de rally hé)
Dat geldt ook voor andere mensen hé, mag altijd tegen mij babbelen, ben tegen niemand kwaad hier op het forum dus ja, babbelt maar hé.
Ga ton die poster wel geven ze WRCKE, trouwens ons team staat al ingeschreven voor reningelst hé. De BMW E21 Martini gaat resoluut weer voor de overwinning !:D
Trouwens als er nog mensen foto's hebben van de Martini bmw of foto's van Pieter Taillieu,die al 10 jaar rally rijdt ondertussen. Vroeger in de VAS reed met de gele Toyota Corolla GT (zie avatar), BMW 325i, BMW 2002 en BMW 320i Martini, moogt altijd zenden naar:
jochen_vds@hotmail.com
filip
12 september 2007, 20:45
ik iemand met tshirt van het forum gezien a d finisch v kp beveren , denk hij de finisch bemande en me nen jeep reed. ne ferme kerel. weet iemand wie h is ?
CPWRC
12 september 2007, 20:49
Gok op Black Bird... ;)
asconatje
12 september 2007, 21:25
ik wok co pilootje en zijn madam gezien, paar keer zelfs. smorgens zat hij a d service in en dan nog eens op kp izegem denk ik toen hij kwam vertellen kp geannuleerd was
:) Co-pilootje zijn MADAM, da ben ikke!:D
Rallyfan_072
13 september 2007, 10:56
:) Co-pilootje zijn MADAM, da ben ikke!:D
Ja idd, en op Kp zilverberg 2 reden ze met de camionette met nr S1 op :).
Veel succes in reningelst hé, ga zeker supporten, het Autosport-forum team is dat hé ;).
asconatje
13 september 2007, 13:38
Veel succes in reningelst hé, ga zeker supporten, het Autosport-forum team is dat hé ;).
Ja, idd da waren wij: SI Snelle Interventie.
Mercikes, asconatje en copilootje samen in reningelst! da zal wa worden zeker!!! :D
filip
13 september 2007, 17:29
idd is ze ook eens aan kp izegem gezeten met de S1. was eigenlijk telkens geen goe teken als we die s1 zagen want dan was kp geannuleerd.
wa me wel opviel is da in het echte leven ook asconatje aan het stuur zit en co pilootje ernaast ! :D
co-pilootje
13 september 2007, 20:50
idd is ze ook eens aan kp izegem gezeten met de S1. was eigenlijk telkens geen goe teken als we die s1 zagen want dan was kp geannuleerd.
wa me wel opviel is da in het echte leven ook asconatje aan het stuur zit en co pilootje ernaast ! :D
Ja Filip dat komt er dus van als ge uw vrouwke meeneemt naar rallysport:p.
Ze is rallygekker of ikke:D.
Maar soit liever zo overeen komen dan elk zo zijn eigen hobby.
Maar het feit dat asconatje telkens achter het stuur zit: no comment:D
206WRC-ke
13 september 2007, 21:15
http://images3.fotopic.net/?iid=yoqbdz&outx=640&quality=70
http://www.wrcplace.be/foto07/KL_Omloop/photos/photo22.jpg
Dacht wel dat ik u aan de overkant had zien staan Jasper ;) Mij zie je op de eerste foto net boven de achtervleugel, gehuld in het rood. CPWRC staat neffes mij in de hoogte btw. :)
MartijnS
16 september 2007, 18:44
CP & Dragu @ Hellendoorn! ;)
tommeke_B
16 september 2007, 19:16
3x Dragu in Hellendoorn... :p
Duvalthebest
22 september 2007, 23:52
Deze rare gast tegengekomen in Reningelst
http://i17.tinypic.com/6f8z3n7.jpg
En hier onze reclameman van het forum
http://i2.tinypic.com/6fgpcsk.jpg
Glenn
23 september 2007, 00:38
Deze rare gast tegengekomen in Reningelst
http://i17.tinypic.com/6f8z3n7.jpg
En hier onze reclameman van het forum
http://i2.tinypic.com/6fgpcsk.jpg
Oké, ik haat u :D Kzal u nog keer meenemen in den oto :D
Kzal keer in m'n archief zien voor foto's van u, ge zult verschiete gij :D
WRCKE
23 september 2007, 11:46
in reningelst
http://i230.photobucket.com/albums/ee320/WRCKE/Afbeelding007.jpg
http://i230.photobucket.com/albums/ee320/WRCKE/Afbeelding006.jpg
http://i230.photobucket.com/albums/ee320/WRCKE/Afbeelding005.jpg
Duvalthebest
23 september 2007, 12:09
Je hebt ons blijkbaar weer gezien WRCke.
Zal eens moeten erop letten de volgende keer :p
WRCKE
23 september 2007, 12:15
Je hebt ons blijkbaar weer gezien WRCke.
Zal eens moeten erop letten de volgende keer :p
idd en op die plaats stonden wij smorgens met 5forum leden als ik mij nie vergis en we hebben weer goe gelachen daar:)
twas maar wij die stonden in de bieten
Jasper
23 september 2007, 12:37
Ik heb gisteren ook enkele forumleden tegengekomen; 555, KDM, Barresjok, Duval the best ook denkek, Sete,...
barresjok
23 september 2007, 13:07
gespot : kdm,jurdup, aswin, sete,555 en ne zekere jasper ;)
Duvalthebest
23 september 2007, 13:13
Gisteren gezien in Reningelst : Rallyfan_072, RFR, Rallyfreak, 555, KDM, Vincent Verstraete, Metro6R4, wrcplace, Jasper heeft mij blijkbaar gezien maar ik hem niet:)
Rallyfan_072
23 september 2007, 13:16
in reningelst
http://i230.photobucket.com/albums/ee320/WRCKE/Afbeelding007.jpg
http://i230.photobucket.com/albums/ee320/WRCKE/Afbeelding005.jpg
We zijn weer bekend.
Wie ik gisteren gezien heb: Duvalthebest, RFR, 555, Rallyfreak, Vincent Verstraete, WRC'KE, en nog enkelen.
Glenn
23 september 2007, 14:12
Wie da ik gisteren heb gezien:
Rallyfan_0072, Duvalthebest, rallyfreak, WRCke, Jasper, Metro6r4, KDM, Aswin en 206WRCke en nog paar andere gasten dak nie herkende.
scoobyfreak
23 september 2007, 14:23
Zeg Thijs, was jij hier een kerklied aan het zingen mss? :D:D
rallyfreak
23 september 2007, 14:50
Zeg Thijs, was jij hier een kerklied aan het zingen mss? :D:D
Ja denk het zo een katolieke mens.
Ik gespot.
Wrcke duvalthebest rfr rallyfan072 kdm 206wrc 555 metro6r4 sete barresjok beemer jasper en da zal het was zijn denk ik.
Wel nog mannen met een forum t-shirt gezien maar ken ze niet bij naam.
harm
23 september 2007, 15:23
gisteren gezien: duval the best, barresjok, sete, alexn en nog enkele
barresjok
23 september 2007, 15:28
@Harm : volgende x goeiendag komen zeggen é
Kweete nie wie daj zijt
Duvalthebest
23 september 2007, 15:51
Kweete nie wie daj zijt
Idem voor mij Harm, heb je ook niet zien staan ;)
WRCKE
23 september 2007, 15:52
Kweete nie wie daj zijt
ale begin blijkbaar bekend te geraken ben al door enkele gespot geweest :)
harm
23 september 2007, 16:38
uw twee dronke maten stondn bij mij:D tijdens de laatste rit, en ik ben de broer van jasper, sete stond ook bij jullie
Kweete nie wie daj zijt
harm
23 september 2007, 16:40
heb je tegenkomen ah drankkraam net voor het begin van de tweede rit, heb nog een foto zal hem dan eens posten
Idem voor mij Harm, heb je ook niet zien staan ;)
barresjok
23 september 2007, 16:48
ahzo hij zijt tons die Pony :D
Die foto meugde laten zitten ze;)
Sideways
23 september 2007, 17:00
Ja denk het zo een katolieke mens.
Ik gespot.
Wrcke duvalthebest rfr rallyfan072 kdm 206wrc 555 metro6r4 sete barresjok beemer jasper en da zal het was zijn denk ik.
Wel nog mannen met een forum t-shirt gezien maar ken ze niet bij naam.
eila, en ikke? :D
rallyfreak
23 september 2007, 18:16
eila, en ikke? :D
Aaah u vergeten pardon meneer sideways.
Duvalthebest
23 september 2007, 19:13
heb je tegenkomen ah drankkraam net voor het begin van de tweede rit, heb nog een foto zal hem dan eens posten
Bwa je mag die foto gerust laten zitten hoor :)
Volgende keer mag je altijd goeiedag komen zeggen.
rallyfreak
23 september 2007, 19:31
Bwa je mag die foto gerust laten zitten hoor :)
Volgende keer mag je altijd goeiedag komen zeggen.
Altijd dat drinken é toch niet gezond.
Wim
23 september 2007, 19:37
Dat gaat hier blijkbaar enkel over het spotten van forummers tijdens een rally wedstrijd .....
Ook al eens lang aan den toog van 't kartcenter in Puurs gehangen met Luc :D
Ik heb u ook al eens gezien, 24u van Zolder 2005 bij het drankkot. :)
Duvalthebest
23 september 2007, 19:52
Altijd dat drinken é toch niet gezond.
Ja maar heb u ook zien staan bij het drankkot hoor :D
rallyfreak
23 september 2007, 20:07
Ja maar heb u ook zien staan bij het drankkot hoor :D
Staan is nog niet drinken é of heb je dat ook gezien :D
co-pilootje
23 september 2007, 22:58
Gespot in Reningelst : Duval the best en Rallyfan 072
( en merci voe de vlag é gasten;)), Wrcke, Verstraetje, rmc, en enkele op het
service die ik niet ken bij naam.
Sideways
24 september 2007, 11:27
Aaah u vergeten pardon meneer sideways.
Uw zonden zijn u vergeven ;)
Jasper
24 september 2007, 13:21
Enkele forummers:
http://i7.tinypic.com/5zp1i7l.jpg
Op deze foto weet ik enkel 555 staan, andere ken ik niet :)
http://i3.tinypic.com/4tq901w.jpg
De webmaster van Rallylovers in gesprek, ook hij zit hier soms op het forum maar niet heel veel.
http://i13.tinypic.com/4z09po2.jpg
KDM en half in beeld barresjok
http://i10.tinypic.com/6bwroyf.jpg
Duvalthebest?
http://i2.tinypic.com/4702iyd.jpg
Deze ken ik niet...
http://i17.tinypic.com/6asvt5j.jpg
Ik dacht dat hier ook iemand bij stond van het forum?
GoFastFreddy
24 september 2007, 16:17
Enkele forummers:
Deze ken ik niet...
dat is toch de v.verstraete zeker :D
tommeke_B
24 september 2007, 19:39
Enkele forummers:
Deze ken ik niet...
Jurdup met de subaru-pet.
david
24 september 2007, 19:48
Enkele forummers:
http://i3.tinypic.com/4tq901w.jpg
De webmaster van Rallylovers in gesprek, ook hij zit hier soms op het forum maar niet heel veel.
http://i13.tinypic.com/4z09po2.jpg
Duvalthebest?
Deze ken ik niet...
den diene met die rode streep op t shirt ben ik was mijn uniform vergeten é
Duvalthebest
24 september 2007, 19:55
Enkele forummers:
Duvalthebest?
Idd dat ben ik :D
Op die eerste foto staat Beemer ook erop (2de van links met forum tshirt)
scoobyfreak
24 september 2007, 20:04
Wa is dat bruin flesje daar in uw hand? :D
rallyfreak
24 september 2007, 20:13
Enkele forummers:
Duvalthebest?
Deze ken ik niet...
Dat is jurdup heeft blijbaar een nieuwe klak gekocht. Of het is die van zijn broer kan ook.
rallyfreak
24 september 2007, 20:14
Wa is dat bruin flesje daar in uw hand? :D
Diene jongen mag toch eens een pintje drinken é.
CPWRC
24 september 2007, 20:22
De kerel met "Trappiste Rallye Team" is "Le Francais" :D..
Ben even z'n naam kwijt maar hij woont in Frankrijk en komt veel in België filmen. :)
Henne
24 september 2007, 21:27
Diene jongen mag toch eens een pintje drinken é.
Of was het een leeg dat hij moest vasthouden? ;) :D
barresjok
24 september 2007, 22:23
Aha handig die foto's
blijkbaar dan ook beamer gezien en al meerdere malen tegen gebabbelt
en tegen de david ookal (wist niet dat deze op het forum zat)
@David : heb jij een website met jou foto's?
rallyfreak
25 september 2007, 18:22
Dat kan zijn dat het flesje al leeg was stond er niet bij dus.
Giovanni
25 september 2007, 20:17
Ie zoekt mss de hele tijd achter flesjes & had ie er net 1 gevonden, want ge krijgt 0,10€ als je ze terug afgeeft.:D
Duvalthebest
25 september 2007, 20:18
Enkele minuten later was dit inderdaad een leeg flesje maar op die foto was het nog vol :D
Glenn
25 september 2007, 20:36
Enkele minuten later was dit inderdaad een leeg flesje maar op die foto was het nog vol :D
Ja, en dan hebde van de hele dag nie gezwegen, en rallyfan_0072 zijne vlag omver smijten heeltijd :D
Duvalthebest
25 september 2007, 20:49
Ja, en dan hebde van de hele dag nie gezwegen, en rallyfan_0072 zijne vlag omver smijten heeltijd :D
Geen commentaar :D
kezzel
25 september 2007, 21:10
Ie zoekt mss de hele tijd achter flesjes & had ie er net 1 gevonden, want ge krijgt 0,10€ als je ze terug afgeeft.:D
:D:p:D:p:D
Vincent Verstraete
26 september 2007, 18:12
[quote=Jasper;36981]Enkele forummers:
Deze ken ik niet...
Ik ken den dienen ook niet. :p
Het zal wel nen zeer raren zijn denk ik.
Btw,
zeg gerust eens goeiendag!
kezzel
26 september 2007, 19:07
[quote=Jasper;36981]Enkele forummers:
Het zal wel nen zeer raren zijn denk ik.
die manne mee ne kletskop zen meestal wel raren hé :p:D
Grungie
26 september 2007, 19:50
Oeioei. :p
Wilt ge den Dead_Man kwaad krijgen? :D
Wim
26 september 2007, 20:00
Oeioei. :p
Wilt ge den Dead_Man kwaad krijgen? :D
Ach, zo gevaarlijk als hij eruit ziet is hij niet. :D
Dead_Man
26 september 2007, 20:11
Gaat het hier over mij ?
Pinto
26 september 2007, 20:13
ah, in het echt is het ook zo e viswijf gelijk hij hier opt forum is :p :D ;)
Glenn
26 september 2007, 20:22
Ja, maar alsem niks binnen heeft ist gelijk een plant zenne...
Beamer
26 september 2007, 21:13
Enkele forummers:
Gelieve geen foto's van mij te trekken. Ben hier illegaal, heb nog 7 jaar bak te gaan, wordt gezocht voor corruptie, kannibalisme en andere ondeugendheden, maar voor de rest ben ik een brave en trouwe rallysupporter:eek::eek::eek::D:D.
WRCKE
26 september 2007, 21:18
kheb daarvan iets gehoord van die 7jaar bak:D:)
Duvalthebest
26 september 2007, 21:23
Gelieve geen foto's van mij te trekken. Ben hier illegaal, heb nog 7 jaar bak te gaan, wordt gezocht voor corruptie, kannibalisme en andere ondeugendheden, maar voor de rest ben ik een brave en trouwe rallysupporter:eek::eek::eek::D:D.
Wat ? Ik heb me ne illegale gast geklapt in de Omloop :eek:
:D
Glenn
26 september 2007, 21:23
Ja, en ik 10, voor da geval in Staden :D
Beamer
26 september 2007, 21:27
Ja, en ik 10, voor da geval in Staden :D
gij hebt geluk dat de rest daar nog een woordje voor jouw gedaan heeft of het waren er 20!!!!!;)
CPWRC
26 september 2007, 23:35
Misschien staat het hier al ergens, maar ik vraag me af wie de man met de hoed is.. :confused:
WRCKE
26 september 2007, 23:38
Misschien staat het hier al ergens, maar ik vraag me af wie de man met de hoed is.. :confused:
goeie vraag op de rally's hebben we al regelmatig samen leute gemaakt maar ik vergeet steeds zijn nick :cool::(
Millbrook
27 september 2007, 08:37
Corruptie, daar is tegenwoordig toch niks meer verkeerd aan?
Integendeel; je krijgt er als extratje nog een fikse schadevergoeding bovenop.
Het fijne weet ik er niet van, maar je moet eens bellen naar Beaulieu - of rij eens tot ginder, is toch vlakbij voor jou , vraag er naar 'boer Clerck'; hij zal het je allemaal haarfijn uitleggen :cool::rolleyes::D
rmc
27 september 2007, 20:39
De mysterieuze man met de hoed is RMC
kezzel
7 oktober 2007, 22:17
555 ( met mountenbike ),dragu,Nick Weyens,Juha in Landen vandaag
206WRC-ke
7 oktober 2007, 22:26
Vriendelijke en praatgraage man :) Ook al veel tegen gekomen, maar vraag me z'n naam niet ...
555 ( met mountenbike ),
Waar gaan we dat schrijven :D
555 wil aan z'n conditie werken, vanaf nu gaat hij met de mountainbike naar elke rally dat hij doet.... :D ;) :p
filip
7 oktober 2007, 22:37
Vriendelijke en praatgraage man :) Ook al veel tegen gekomen, maar vraag me z'n naam niet ...
Waar gaan we dat schrijven :D
555 wil aan z'n conditie werken, vanaf nu gaat hij met de mountainbike naar elke rally dat hij doet.... :D ;) :p
en laititia op de buis ??? :D
Dragu
7 oktober 2007, 22:40
en laititia op de buis ??? :D
dat kan je titi niet aandoen he , na een maand ...
Sommige mensen hier weten het wel he :D
Duvalthebest
7 oktober 2007, 23:10
Gespot in Haspengouw vandaag : Rallyfan_072 natuurlijk, Dragu, Opelke, CPWRC, Tommeke_b, Copilootje en Asconaatje.
Rallyfan_072
8 oktober 2007, 11:27
Gespot in Haspengouw vandaag : Rallyfan_072 natuurlijk, Dragu, Opelke, CPWRC, Tommeke_b, Copilootje en Asconaatje.
Ja helemaal hetzelfde van mij :D.
CPWRC
8 oktober 2007, 11:50
Waarda? :)
Duvalthebest
8 oktober 2007, 14:55
Waarda? :)
Laatste kp aan de brug, uitkomen van onverhard.
Wij stonden onder de brug en jij aan de buitenkant van de bocht.
GoFastFreddy
8 oktober 2007, 15:31
gespot 555 , nick weyens , dragu , en denk ook duval the best in de wagen
Manuelos
8 oktober 2007, 17:05
en manuelos http://users.pandora.be/manuelos/teach.gif
Rallyfan_072
8 oktober 2007, 19:03
Toen moet je ik ook gezien hebben GoFastFreddy, want Duvalthebest zat in onze wagen :D.
Vincent Verstraete
8 oktober 2007, 19:40
dat kan je titi niet aandoen he , na een maand ...
Sommige mensen hier weten het wel he :D
Heb je u er weer mee gaan moeien Dragu?
Foei Foei :p
Dragu
8 oktober 2007, 19:50
Heb je u er weer mee gaan moeien Dragu?
Foei Foei :p
ikke niet !!!:)
GoFastFreddy
8 oktober 2007, 20:17
Toen moet je ik ook gezien hebben GoFastFreddy, want Duvalthebest zat in onze wagen :D.
dat denk ik wel ;)
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door GoFastFreddy http://www.autosportforum.be/images/buttons/viewpost.gif (http://www.autosportforum.be/showthread.php?p=39598#post39598)
en manuelos http://users.pandora.be/manuelos/teach.gif
zeker gij , driver van dienst , merci e ;)
Duvalthebest
22 oktober 2007, 20:08
Deze topic nog eens bovenhalen.
Gespot in de TBR : Rallyfreak en Beemer.
Niet veel maar ben ook maar de helft van de rally gaan zien.
Beamer
24 oktober 2007, 22:03
Deze topic nog eens bovenhalen.
Gespot in de TBR : Rallyfreak en Beemer.
Niet veel maar ben ook maar de helft van de rally gaan zien.
Ik ben meestal wel ergens te vinden hé;). Ik heb er ook maar weinig van 't forum tegengekomen.
RMC, millbrook, Duvalthebest.en nog eentje maar weet zijn naam niet meer De rest (als er al nog zijn )kan ik me niet direct herinneren, ik word dan ook al een dagje ouder hé.:D
Duvalthebest
24 oktober 2007, 22:23
Ik ben meestal wel ergens te vinden hé;). Ik heb er ook maar weinig van 't forum tegengekomen.
RMC, millbrook, Duvalthebest.en nog eentje maar weet zijn naam niet meer De rest (als er al nog zijn )kan ik me niet direct herinneren, ik word dan ook al een dagje ouder hé.:D
Idd u kom ik de laatste tijd nogal veel tegen , pfff :D
Andy Lefevere hebben we daar ook gezien maar denk niet dat die op het forum zit hier, tenzij onder een schuilnaam :p
WRCKE
24 oktober 2007, 22:37
Idd u kom ik de laatste tijd nogal veel tegen , pfff :D
Andy Lefevere hebben we daar ook gezien maar denk niet dat die op het forum zit hier, tenzij onder een schuilnaam :p
wees gerust andy leest het forum en weet genoeg wat er hier op komt;)
Rallyfan_072
25 oktober 2007, 18:18
Gespot in de TBR:
RFR, Rallyfreak, Dupke, Jurdup, Tommeke_B , EDS, Ascoona'atje
Glenn
25 oktober 2007, 18:30
Gespot in de TBR:
RFR, Rallyfreak, Dupke, Jurdup, Tommeke_B , EDS, Ascoona'atje
Ebbe kik u gezien? :D
scoobyfreak
26 oktober 2007, 00:00
Gespot in de TBR:
RFR, Rallyfreak, Dupke, Jurdup, Tommeke_B , EDS, Ascoona'atjeEn ben ik niet meer welgenoeg voor meneerke? :D
Ik heb dus rallyfan_072 (die mij vergeet) impreza freak, cpwrc, jurdup,Han, en het duo Vincent Verstraete en co-pilootje gezien.
SKJEF
29 oktober 2007, 10:19
http://i48.photobucket.com/albums/f204/skjef/-1.jpg
voila een fotoke gevonden van mij (skjef en per total) in de condroz 2006
(ikke met mijn gsmke, waarschijnlijk tijden aan het bekijken en per total met de muts)
Duvalthebest
29 oktober 2007, 12:40
http://i48.photobucket.com/albums/f204/skjef/-1.jpg
voila een fotoke gevonden van mij (skjef en per total) in de condroz 2006
(ikke met mijn gsmke, waarschijnlijk tijden aan het bekijken en per total met de muts)
Haha is foto dat ik genomen heb vorig jaar :D
Die die zijn hand opsteekt is iemand die bijna altijd mee is met ik.
Was dik in orde die plaats daar vond ik , finish aan villers le temple.
SKJEF
29 oktober 2007, 16:51
Haha is foto dat ik genomen heb vorig jaar :D
Die die zijn hand opsteekt is iemand die bijna altijd mee is met ik.
Was dik in orde die plaats daar vond ik , finish aan villers le temple.
heb een nieuwe gevonden op villers-le temple waar het naar het schijnt dik in orde is;
barresjok
29 oktober 2007, 17:57
gespot gisteren in jalhay : sete, 555, tom buyse, dragu, samijn, rappie en han
gespot in brugge : verstraete vincent;)
GioRallyReport
29 oktober 2007, 17:57
Nu worden die namen skjef en per total mij duidelijk !!!!:D:D:D
Grapje
kezzel
29 oktober 2007, 19:31
gespot gisteren in jalhay : sete, 555, tom buyse, dragu, samijn, rappie en han
gespot in brugge : verstraete vincent;)
Dan heb je mij en mk1 ook gezien,wij waren samen met rappie en Han ;)
barresjok
29 oktober 2007, 21:43
mk1 heb ik idd vergeten, u heb ik misschien gezien maar met dat ik u niet ken.
Kzal de volgende x der opletten en dan goeiendag komen zeggen;)
Mk1
29 oktober 2007, 21:49
mk1 heb ik idd vergeten, u heb ik misschien gezien maar met dat ik u niet ken.
Kzal de volgende x der opletten en dan goeiendag komen zeggen;)
Aha mij vergeten ik zal het onthouden;)
Wat de kezzel betreft moest je hem nog eens tegen komen, het is de linkse op dat fotoke onder zijn naam:eek:;)
Vincent Verstraete
29 oktober 2007, 21:50
Jammer genoeg ook gespot in Brugge :
de groen/zwarte Barresjok :D
barresjok
29 oktober 2007, 21:52
Ik zat tenminste in het juiste vak é:D
BTW : uw smiley naast uw naam? klein mankementje :p
kezzel
29 oktober 2007, 22:22
Wat de kezzel betreft moest je hem nog eens tegen komen, het is de linkse op dat fotoke onder zijn naam:eek:;)
:D:cool::D
rusky
30 oktober 2007, 18:34
heb een nieuwe gevonden op villers-le temple waar het naar het schijnt dik in orde is;
@ skjef kun je da plaatske is beschrijven in andere topic, thanks;)
SKJEF
31 oktober 2007, 08:50
@ skjef kun je da plaatske is beschrijven in andere topic, thanks;)
ze rijden daar niet meer,shit !:o
rusky
31 oktober 2007, 09:26
ze rijden daar niet meer,shit !:o
shit happens hé:o
tommeke_B
1 november 2007, 20:13
gespot op de test van duval : 555, Nick Weyens , Duvalthebest, rallyfan072, phenomenal duval fan, Dragu, nog iemand? :p
tommeke_B
1 november 2007, 20:42
Een fotoke :
http://i1.tinypic.com/54lxt0n.jpg
Van links naar rechts : duvalthebest, phenomenal duval fan, rallyfan_072
Juha
1 november 2007, 21:36
gespot op de test van duval : 555, Nick Weyens , Duvalthebest, rallyfan072, phenomenal duval fan, Dragu, nog iemand? :p
Mooi zo, ben weeral niet herkend.:cool: :D
GeDi
1 november 2007, 21:53
Een fotoke :
Zie ik slecht,of staat er gewoon geen foto :D
206WRC-ke
1 november 2007, 21:59
Twee heren met hun nieuwe speeltje :D :p (copiloot niet inbegrepen!)
http://www.wrcplace.be/news07/DuvalCondroz5.jpg
opelke
2 november 2007, 08:13
Jama den Dragu doet het ervoor he.
Hij probeerd zo dikwijls mogelijk door 555 zijn beeld te lopen op rallyonline.
En als ik dat eens een keertje doe kan 555 dat wel knippen ma bij dragu heeft diene jong precies geen beeld materiaal meer over.
Oke jongens tot seffens daar in huy.
Een fotoke :
Dragu
2 november 2007, 08:37
En als ik dat eens een keertje doe kan 555 dat wel knippen ma bij dragu heeft diene jong precies geen beeld materiaal meer over.
wat is u probleem ?:D:D
kezzel
2 november 2007, 09:18
:D:p:D:p:D
tommeke_B
2 november 2007, 10:54
Eens goeiendag komen zeggen e, kan u dan wel herkennen... :p
Glenn
2 november 2007, 11:23
Ja, maar tommeke loopt ook in beeld op da video'ken op pitstoptv zenne :p
Jasper
2 november 2007, 11:58
Ik heb u al eens kunnen ontmaskeren ;)
MartijnS
2 november 2007, 12:05
Mooi cameraatje Wim! ;)
Mk1
2 november 2007, 12:09
Mooi cameraatje Wim! ;)
Cameraatje:confused: zeg maar gerust CAMERA;)
tommeke_B
2 november 2007, 12:26
Ja, maar tommeke loopt ook in beeld op da video'ken op pitstoptv zenne :p
ZWIJGT !:p
Rallyfan_072
2 november 2007, 13:01
We zijn weeral gespot, ma vind niet erg ze :D:) ze gaan nog geld vragen aan mij denk ik, of zoals Jean-Marie Pfaff, vest met reclame op :D:p;).
NISSAN 240 RS
2 november 2007, 16:37
Een fotoke :
Ofwel heb ik een bril nodig, ofwel staat hier gene foto. :):)
Ik zie in ieder geval niks. Nuja, ik weet toch van alle 3 hoe ze eruitzien, dusja.
HaCo
2 november 2007, 16:59
Ofwel heb ik een bril nodig, ofwel staat hier gene foto. :):)
Ik zie in ieder geval niks. Nuja, ik weet toch van alle 3 hoe ze eruitzien, dusja.
Ik peis dat ge ne bril nodig hebt... :cool:
fidelsmurf
2 november 2007, 19:07
Ik peis dat ge ne bril nodig hebt... :cool:
ik zie ook geen fotoke staan ze
The Boss
2 november 2007, 20:22
Ik zie nochtans ook een fotoke staan van Duval in zijne Fiat:eek:
WRCKE
2 november 2007, 20:25
ik zie ook geen fotoke staan ze
ik ook nie:)
mousti
2 november 2007, 21:23
ik ook nie:)
Er stond ene maar die is nu blijkbaar weg.:o
Grungie
2 november 2007, 21:25
Nochtans zie ik daar nog steeds een foto staan. :)
Scuderio
2 november 2007, 21:47
ik zie ook ne foto staan :)
bull
2 november 2007, 22:00
ik zie ook ne foto staan :)
Bij mij komt er na +/- 15 seconden z'on rood kruis erop.