PDA

Volledige versie bekijken : Autosportforum.be online

digibyte
15 maart 2007, 20:51
Beste autosportliefhebbers,

Naar aanleiding van het persbericht dat KanaalTwee niet langer autosport uitzendt en het wegvallen van het Pitstop forum, was er een grote behoefte voor een onafhankelijk forum over autosport. Na enkele berichten op het KanaalTwee forum werden al snel enkele sponsors gevonden die dergelijk project wilden steunen. En nu, nog geen 2 weken later, kan ik jullie met grote trots dit nieuwe forum voorstellen. Samen met de sponsors hoop ik dat dit forum kan uitgroeien tot het forum bij uitstek voor de Vlaamse autosportliefhebber.
Ik wil van deze gelegenheid gebruik maken om de sponsors van autosportforum.be nog eens extra in de verf te zetten. Zonder hen was de oprichting van dit forum niet mogelijk.
Wiltech, verwarming - sanitair, Diksmuide (http://www.wiltech.be/)
Forumgebruiker WRCKEKandidaatsponsors die weldra ook hun duit in het zakje doen:
Forumgebruiker Han
Forumgebruiker GeDiMochten er nog mensen geïnteresseerd zijn om dit forum te sponsoren, stuur gerust een mailtje naar advertising@autosportforum.be

Laat dit het begin zijn van een nieuw tijdperk. Have fun! :D

digibyte

riddler
15 maart 2007, 21:02
Het ziet er heel goed uit. En ik moet zeggen, chapeau voor het zo snel klaarspelen.
Ik denk dat het hier heel druk gaat worden binnenkort!

Pinto
15 maart 2007, 21:04
mooimooi, veel gedaan op zo korte tijd :-)

E30
15 maart 2007, 21:05
ik wil digibyte bedanken...in twee weken, sterk...

ik sponsor dit forum met veel plezier (wiltech)

riddler
15 maart 2007, 21:08
Ook ne dikke merci aan de sponsors natuurlijk, zonder hen was het niet mogelijk!

Trouwens, het begint hier al goed vol te lopen, en het forum is hier 8 minuten online :D

Goed voor de server te testen zeker

tommeke_B
15 maart 2007, 21:08
Ik ben ook op het nieuwe forum beland, we zullen het wel levendig maken hé :p

frankie boy
15 maart 2007, 21:10
Hallo,
ik ben hier ook beland.

Welkom aan iedereen.

Tot geneugten.

Duvalthebest
15 maart 2007, 21:12
Zeer mooi forum en mooi overzichtelijk.

Welkom aan iedereen en hopelijk wordt het een leuk forum zonder vele discussies !

DUVEL
15 maart 2007, 21:13
duizendmaal dank aan digibyte en de sponsors.

goe gedaan manne, nu alleen nog zien da iedereen mee overstapt he.

WRCKE
15 maart 2007, 21:13
als sponser zeg ik gelezen en goedgekeurd

rallyfreak
15 maart 2007, 21:17
Zo ook de weg gevonden naar het nieuwe forum hopelijk hebben we geen grote problemen.

Koene
15 maart 2007, 21:18
Ziet er dik okee uit.
Merci aan Digibyte en de sponsors!

song2
15 maart 2007, 21:18
dank u voor alle inspanningen en proficiat met wat jullie gedaan hebben

Pyle
15 maart 2007, 21:19
Merci aan Digibyte!

scoobyfreak
15 maart 2007, 21:19
Bedank aan iedereen die het hier in een zeer korte tijd in elkaar geknutseld hebben, het ziet er zeer goed uit ;)

Metro 6R4
15 maart 2007, 21:20
Ook mee overgeschakeld, succes ermee :cool:

rc-fan
15 maart 2007, 21:23
Ber er ook. Proficiat en veel succes

Mk1
15 maart 2007, 21:25
Bedankt aan allen die dit forum hebben gemaakt, en veel succes.

Dead_Man
15 maart 2007, 21:25
En den Dead_Man is er ook :D

Proficiat aan den Digi voor het verwezelijken van wat onmogelijk werd geacht op zo'n korte tijd.

Duvalthebest
15 maart 2007, 21:26
Amai het is hier druk aan het komen zeg :D

Wel goed dat er zoveel al vlug de overstap gevonden hebben

Grungie
15 maart 2007, 21:30
Grungie doolt hier ook al rond sinds 21 uur. :D
Allez, ik dacht dat ik zowat de eerste ging zijn (ik kreeg mijn activatiemail om 21:01) maar toch waren er mij al een paar voor.

Er zaten er dus blijkbaar een paar klaar achter hun pc met hunne vinger op de refresh knop. ;)

Nen hele dikke merci aan den Digi. Zoals de Dead_Man al aanhaalde : Het bonmogelijk geachte toch verwezenlijkt. :)

Glenn
15 maart 2007, 21:39
Ik kreeg het forum niet te zien op firefox?

E30
15 maart 2007, 21:40
ik zit op firefox; geen probleem hier...

GeDi
15 maart 2007, 21:41
@ digibyte : ik verwacht nog een mailtje van u :)

Toch prachtig dat een deftig autosportforum zo snel opgestart kan worden,proficiat aan diegene wat daarvoor gezorgd hebben.
Vermits dat het op zijn minst dezelfde autosportliefhebbers blijven als tevoren,kan het alleen maar slagen.

Glenn
15 maart 2007, 21:44

Ik nu ook niet, maar tduurte tot 21u30 tot ik het te zien kreeg, en twas dan nog op internet explorer, firefox ging pas als ik was geregistreerd :s

rc-fan
15 maart 2007, 21:45

Hoi E30, op het K2- forum schreef je hetvolgende:

pronostiekske: ik zeg dat er morgenavond 12h, dus 3 uur na start er 45 leden zullen zijn http://www.kanaaltwee.be/forum/images/smilies/new/icon_smile.gif

We zitten na 3 kwartier al over de helft ;)

WRCKE
15 maart 2007, 21:47
het is precies heel stil geworden op het oude forum

mousti
15 maart 2007, 21:48
Ben er ook sé:D
Proficiat aan Digibity om dit forum enorm snel actief te maken.

Glenn
15 maart 2007, 21:51
Weer het zelfde probleem, kan er langs geen kanten op met firefox :(

E30
15 maart 2007, 21:51

pronostiekske: ik zeg dat er morgenavond 12h, dus 3 uur na start er 45 leden zullen zijn http://www.kanaaltwee.be/forum/images/smilies/new/icon_smile.gif

en dan vind ik het niet erg om daar serieus naast te zitten :cool:

mercury
15 maart 2007, 21:55
Allez we zijn vertrokken en de pk's vermeerderen met minuut proficiat aan iedereen die het mogelijk gemaakt heeft voor het prachtig FORUM!!!!

riddler
15 maart 2007, 21:56
Weer het zelfde probleem, kan er langs geen kanten op met firefox :(

Ik ben net even ingelogd met firefox om te testen, en ik heb geen problemen.

Tenminste als dit bericht verschijnt :D

Brother John
15 maart 2007, 21:59
Proficiat digibyte met deze start van het forum! Bedankt aan al de sponsoren die dit waargemaakt hebben op zo een korte tijd!

En ja ik heb de weg ook gevonden.... Groeten aan al de bekenden hier en aan alle nieuwelingen.:D

Brother John

Grungie
15 maart 2007, 21:59
Ik gebruik al enkele jaren Firefox en nog nooit problemen. (Soms wordt een pagina niet goed weergegeven die wel goed wordt weergegeven door IE maar daar heb ik sinds een paar maanden een oplossing voor : IE tabs)

Ik heb Firefox dan ook gebruikt om mij te registreren en heb nul komma nul problemen ondervonden.
En nu 1 uur later nog steeds geen problemen.

riddler
15 maart 2007, 22:01
Ik was net nog even op het kanaaltwee-forum, en nu zijn de kleuren van het autosportgedeelte daar ineens anders als de rest van het forum. Iemand dat ook ondervonden. Willen ze ons daarhouden ofzo :D

Komt hier eigenlijk een off-topic gedeelte?

digibyte
15 maart 2007, 22:02
Onvoorstelbaar. Dit overtreft mijn stoutste verwachtingen. Reeds 33 leden geregistreerd. Bijna 100 berichten gepost. Ruim 3800 banner views. En de server doet alsof hij van niets weet ;)

Dikke merci ook aan jullie die allemaal de overstap hebben gemaakt! Dit geeft me een kick, echt waar.

Grtz,
digi

Grungie
15 maart 2007, 22:04
Het Kanaal2 forum is compleet aan het doorslaan.
Soms krijg je een totaal andere kleurstelling (je kan er verschillende kiezen, dat wel maar ze mogen niet zomaar veranderen) maar het strafste is dat er dan een andere naam bovenaan het scherm staat.

Normaal staat daar "Welkom Grungie".
Deze avond al 3 keer aan andere naam zien staan : "Welkom Metro 6R4", "Welkom Dead_Man" en "Welkom WRCKE". :rolleyes:

riddler
15 maart 2007, 22:07
Kanaaltwee mist ons al denk ik, het forum kan het verdriet niet aan. Daar gaat alle activiteit weer nadat we een korte tijd teruggegaan zijn :D

Glenn
15 maart 2007, 22:10
Het Kanaal2 forum is compleet aan het doorslaan.
Soms krijg je een totaal andere kleurstelling (je kan er verschillende kiezen, dat wel maar ze mogen niet zomaar veranderen) maar het strafste is dat er dan een andere naam bovenaan het scherm staat.

Normaal staat daar "Welkom Grungie".
Deze avond al 3 keer aan andere naam zien staan : "Welkom Metro 6R4", "Welkom Dead_Man" en "Welkom WRCKE". :rolleyes:

Ik was derjust gij :p

Sten
15 maart 2007, 22:30
Heb de weg naar een reply posten ook nog eens gevonden, laat ons nu hier maar een tijdje blijven ;)

vlotte eduard
15 maart 2007, 22:35
Voila , ik ben er ook geraakt:) ! gewoon prachtig gedaan, digibyte & al de anderen, die voor een onafhankelijk forum van autosport hebben gezorgd! http://www.autosportforum.be/images/icons/icon14.gif

vlotte eduard
15 maart 2007, 22:41
Ik was net nog even op het kanaaltwee-forum, en nu zijn de kleuren van het autosportgedeelte daar ineens anders als de rest van het forum. Iemand dat ook ondervonden. Willen ze ons daarhouden ofzo :D

Die kleuren waren bij mij al aan 't veranderen rond 17uur. Ze kunnen voor mijn part de... op bij de vmma, heb alles verwijderd v/d pc wat met hun te maken heeft.;)

Pinto
15 maart 2007, 22:41
en ikke was RFR bij ka2 :p

_impreza
15 maart 2007, 23:00
voila ben er ook geraakt, uit m'n nick zal je wel kunne zien dat ik _impreza15 was op het pitstop-forum, nu onder _impreza.
Proficiat met het nieuwe forum, hopelijk wordt het een nieuwe thuis, al twijfel ik daar niet echt aan!

wizaron
15 maart 2007, 23:20
:cool: Hier zijn we dan ook al, proficiat en succes met het nieuwe forum tevens groeten aan iedereen en vooral houd het gezellig,beleefd en respecteer elkaar. ;)

CPWRC
15 maart 2007, 23:47
Heb de weg nu ook gevonden .. Leuke boel hier, hopelijk het begin van een groot succes, maar daar twijfel ik niet aan!
Good job.. ;)

digibyte
16 maart 2007, 00:04

Het zijn er uiteindelijk 47 geworden. Nog niet zo slecht geschat dus, maar toch niet gedacht dat we met zoveel gingen zijn van in het begin. :)

Han
16 maart 2007, 00:05
testing testing...

ben ook gearriveerd!!!!

kezzel
16 maart 2007, 00:07
Goede avond samen ;)

Han
16 maart 2007, 00:11
hier seh, zelfs de Kezzel is hier al terug te vinden!!!!

gegroet, cu tomorrow!

harm
16 maart 2007, 00:57
Proficiat met het nieuwe forum, 'k zie dat de sfeer er al goed in zit.:)

lie
16 maart 2007, 02:48
We zijn er hier ook weer. :o

tommeke_B
16 maart 2007, 07:45
Ik ben er zeker van dat dit hier een (hyper)actief boeltje gaat worden :p

opelke
16 maart 2007, 07:46
Dikke proficiat aan iedereen die hier aan meewerkte.
Het ziet er dik in orde uit.

Hillfan
16 maart 2007, 08:07
Gisterenavond nog snel aangemeld om het vooropgestelde quota van 45 mee te helpen bekomen...
Ook mijnentwege bedankt aan de iniatiefnemer en de sponsors.

Eindelijk.... "diepe zucht"!

Scuderio
16 maart 2007, 08:15
En den deze is er ook se, nu kunnen we er pas echt aan beginnen ;)

Bedankt aan iedereen die hieraan heeft meegewerkt. Ik heb er alle vertrouwen in dat dat hier stabieler gaat draaien en problemen sneller gaan opgelost zijn dan op onze vorige stekjes :)

Al 59 leden blijkbaar...

Badday
16 maart 2007, 09:41
We zijn er en we gaan hier nooit meer weg!!!

Millbrook
16 maart 2007, 10:06
Ik heb ook de overstap gemaakt :)

Hoed af voor diegenen die dit technisch & financieel, en in no time, hebben mogelijk gemaakt.

Gorn
16 maart 2007, 10:54
Ik ben er ondertussen ook geraakt. Proficiat aan alle mensen die dit nieuwe forum mogelijk hebben gemaakt!

Glenn
16 maart 2007, 11:22
FF melden dak nu totaal geen problemen heb met firefox, maar int begin kon ik er niet op, kreeg heeltijd dat het forum om 21u zou online komen. Nuja, kben blij dat dit forum er is, proficiat aan die die erachter zitten om da hier te maken ;)

jurdup
16 maart 2007, 12:04
Mannen congratz voor het forum.

Prachtig gedaan.

THX

Lord
16 maart 2007, 12:36
Ik ben ook net gearriveerd... en ik moet zeggen dat het ook mij deugd doet om te lezen dat er al zoveel mensen de overstap hebben gemaakt. Het bevalt me hier wel, en ik hoop dan ook dat er hier nog menig berichten mogen gepost worden!

Hartelijk bedankt Digibyte & sponsors...

Boucles
16 maart 2007, 14:07
Ha heb het ook gevonden. Proficiat aan de makers en bravo voor het initiatief. Goed bezig! :cool:

Pinto
16 maart 2007, 14:31
Een verwijzing naar dit forum door Peter vanop pitstop.tv was wel leuk geweest vind ik. Hij maakt toch regelmatig een topje over een of ander nieuwe/vernieuwde site. :)

riddler
16 maart 2007, 15:26
Een verwijzing naar dit forum door Peter vanop pitstop.tv was wel leuk geweest vind ik. Hij maakt toch regelmatig een topje over een of ander nieuwe/vernieuwde site. :)

Als ik het goed begrepen heb, is dit forum er ook gekomen omdat Peter op dit moment zich niet met een forum wil bezighouden, dus begrijp ik wel dat er geen link is, aangezien dit een onafhankelijk iets is.

den laagvlieger
16 maart 2007, 16:48
net ingelogd, hopelijk veel goed nieuws hier op dit forum:)

Phil Nijs
16 maart 2007, 20:16
Pas vandaag te horen gekregen dat jullie bestonden. eindelijk kan ik nog eens op forum. Wist niets af van kanaal 2 en bij pitstop was het allang over. Ik zie hier vele oude namen terug. Proficiat aan de initiatiefnemers.

scoobyfreak
16 maart 2007, 20:24
Welkom terug Phil ;)

riddler
16 maart 2007, 20:27
Valt eigenlijk toch op dat er een heel deel zijn die niet wisten dat we terug op kanaal2 zaten, was dat niet ooit eens op het pitstop-forum gezegd geweest. Misschien kan de admin een mail rondsturen naar de leden van pitstop dat we nu hier zitten...?!

senna's kingdom
16 maart 2007, 20:46
Mooi zo!
Ik ben blij dat er weer een forum is waar we thuis horen:) .

Walt
16 maart 2007, 20:52
Ook van hieruit een ferme proficiat en mercikes aan al diegenen die dit (zo snel) mogelijk gemaakt hebben.

Grungie
16 maart 2007, 20:54
Valt eigenlijk toch op dat er een heel deel zijn die niet wisten dat we terug op kanaal2 zaten, was dat niet ooit eens op het pitstop-forum gezegd geweest. Misschien kan de admin een mail rondsturen naar de leden van pitstop dat we nu hier zitten...?!

Ik begrijp het ook niet goed. Ik heb in het laatste prono-topje op het pitstop forum duidelijk laten weten dat we verhuist waren naar het Ka2 forum. En toch zijn er die het niet gevonden hebben.

Maar zo erg is dat niet. Zolang ze deze site maar vinden. :)

Dead_Man
16 maart 2007, 21:03
Op het ouwe pitstop forum stond het niet enkel in de prono topjes maar ook nog in diverse andere topjes dat we "voorlopig" verhuisden naar het anaal2 forum omdat snelle marcel ergens langs de kant stond zonder naft wachtend op zijn eigen service.

En nu is diene "voorlopig" ook al verleden tijd en zitten we waar we moeten zitten.
Het valt me trouwens op dat het bijzonder rustig is momenteel op het kanaal2 forum, het enige waar er wat gepost word is in het autosport gedeelte (die zullen nog niet weten dat we hier zitten)

GoFastFreddy
16 maart 2007, 21:11
proficiat met mannen die dit hebben waargemaakt

eindelijk weer eens een prachtig en goed werkend forum ;)

digibyte
16 maart 2007, 22:24
Lijkt me wel een goed idee. Ik kijk morgen voor een off-topic gedeelte.

vlotte eduard
16 maart 2007, 22:44
Pas vandaag te horen gekregen dat jullie bestonden. eindelijk kan ik nog eens op forum. Wist niets af van kanaal 2 en bij pitstop was het allang over. Ik zie hier vele oude namen terug. Proficiat aan de initiatiefnemers.

Ah Phil , ge hebt 't toch gevondenhttp://www.autosportforum.be/images/icons/icon12.gif

den laagvlieger
17 maart 2007, 09:36
Hopelijk nog een paar piloten die u vb volgen, en het forum komen bezoeken.

Phil Nijs
17 maart 2007, 12:57
Ah Phil , ge hebt 't toch gevondenhttp://www.autosportforum.be/images/icons/icon12.gif

Ja het heeft lang geduurd voor dat ik jullie allemaal terugvond. In elk geval blij om vast te stellen dat een groot deel van de oude kliek hier terug te vinden is.
Aan de items te zien zal het plezant worden.
Voor iederen de groetjes.
Phil.

KETfoisKET
17 maart 2007, 18:05
Proficiat , hopelijk word deze een neutraal forum .

Blackbird
17 maart 2007, 18:38
Ik begrijp het ook niet goed. Ik heb in het laatste prono-topje op het pitstop forum duidelijk laten weten dat we verhuist waren naar het Ka2 forum. En toch zijn er die het niet gevonden hebben.

Maar zo erg is dat niet. Zolang ze deze site maar vinden. :)

Grungie komen de prono's ook naar hier ???? :)

En een dikke proficiat hé aan de manen hier , mooi werk .

Grungie
17 maart 2007, 18:49
Grungie komen de prono's ook naar hier ???? :)

Ze staan hier al. ;)

Dupke
17 maart 2007, 18:54
sjieke gedaan

begint hier al weer wa vol te lopen zo te zien :)

riddler
19 maart 2007, 17:37
Tgaat hier vlotjes qua aantal berichten en aantal actieve leden. Het forum is echt sterk bezig.

Iemand die weet waar onze Formule 1 expert Luc uithangt?

scoobyfreak
19 maart 2007, 17:41
Amai al 154 leden :eek: :eek: :eek:

Lord
19 maart 2007, 17:53
Kveronderstel dat Digibyte nog altijd heel tevreden zal zijn...:D

Grungie
19 maart 2007, 19:32

Geen idee. De email die ik hem gestuurd heb kwam terug. Het adres bestond niet meer.

riddler
19 maart 2007, 19:38
Ik heb eens gegoogeld, en ben op één van zijn sites uitgekomen
http://webprod.lerelaisinternet.com/prod/D00126457/

Dead_Man
19 maart 2007, 19:58

De Luc zit nog steeds in 't zuiden van Frankrijk te genieten van 't goei weer aldaar.
En voor de rest zit hij aan 't stuur van zo'ne grote ijzeren vogel die hem geregeld naar een stad brengt waar een Formule 1 GP word gehouden op dat moment.

Boardergirl
19 maart 2007, 21:37
super super super!!!! we're back in action!!! veel beter dan het kanaal2-forum en hopelijk kunnen we hier nog een eeuwigheid blijven!

rc-fan
19 maart 2007, 22:08
Amai al 154 leden :eek: :eek: :eek:

En in de ledenlijst staan er slechts 120 :confused:

Grungie
19 maart 2007, 22:23
In de ledenlijst staan enkel de namen van leden met minstens 1 post achter hun naam.
Als er 154 leden zijn en er slechts 121 (op dit moment) in de ledenlijst staan wil dat zeggen dat er 33 leden zijn die nog niets gepost hebben.

riddler
19 maart 2007, 22:41
En we zijn vandaag over de 1000 posts gegaan, sterk op nog geen week tijd! en over de 160 leden!

go us :D

ServaesStijn
19 maart 2007, 22:43
Ik heb ook de overstap gemaakt van het pitstopforum naar hier. Eindelijk terug , ook al postte ik niet veel op pitstop ben toch blij dat het terug is in nieuwe vorm.

Bedankt aan iedereen die dit mogelijk heeft gemaakt en hopen dat het een succes word.

digibyte
19 maart 2007, 22:46
Kveronderstel dat Digibyte nog altijd heel tevreden zal zijn...:D

En zeggen dat ik vorige week nog twijfelde of het een succes ging worden. :)

De ledenlijst toont idd enkel maar leden met 1 post of meer.

straffe toebak
20 maart 2007, 08:21
En ook ik heb de weg gevonden.
Ben ik blij dat ik niet meer "...kanaal2.be..." moet typen.

vlotte eduard
20 maart 2007, 13:32
En ook ik heb de weg gevonden.
Ben ik blij dat ik niet meer "...kanaal2.be..." moet typen.

Wil je diene naam hier aub. niet meer typen!http://www.autosportforum.be/images/icons/icon12.gif

Quicks
20 maart 2007, 16:18
En zeggen dat ik vorige week nog twijfelde of het een succes ging worden. :)

De ledenlijst toont idd enkel maar leden met 1 post of meer.

Het wordt ongetwijfeld een succes.

Wat betreft diegene met maar 1 post: niet iedereen heeft de tijd om vóór zijn pc te "wonen". Wat mij betreft is dat ook zo, je moet van mij geen posts verwachten met enkel "ja" , "neen" of "hahaha" en andere zever. Daar zijn andere kanalen voor. Voor mij is dit forum belangrijk dat je al eens iets meer te weten komt over alles wat met rally te maken heeft.
Bij deze; alvast bedankt dat je bent.:o

Vincent Verstraete
20 maart 2007, 17:49
Mooi gedaan gasten.

Dat we nog veel mogen mogen en kunnen kunnen !!!

Dead_Man
20 maart 2007, 19:08
Om ff met een getalleke aan te tonen wat wij het KanaalTwee forum hebben aangedaan, die paar maand dat we daar zaten ....

Vandaag, tot hiertoe zijn daar al 3 posts geplaatst ... DRIE
Het is daar terug de rust van voorheen.

Glenn
21 maart 2007, 17:10
Om ff met een getalleke aan te tonen wat wij het KanaalTwee forum hebben aangedaan, die paar maand dat we daar zaten ....

Vandaag, tot hiertoe zijn daar al 3 posts geplaatst ... DRIE
Het is daar terug de rust van voorheen.

Tverwonderd mij dat het er nog zoveel zijn :p

Ze zullen ons beginnen te missen :D

riddler
21 maart 2007, 17:29
Tverwonderd mij dat het er nog zoveel zijn :p

Ze zullen ons beginnen te missen :D

Het enigste waar eigenlijk wat gepost wordt, is bij de prison break sectie. en Prison break is volgende week gedaan :D

Boardergirl
21 maart 2007, 19:08
denk dat ff verkeerd bent, nu is het geen prison brak, maar vanaf volgende week begint dat terug....;)

Glenn
21 maart 2007, 19:10
denk dat ff verkeerd bent, nu is het geen prison brak, maar vanaf volgende week begint dat terug....;)

Hola zeker :D

Goe da ge da vermeld, maar kheb et al gezien, seizoen twee, tot aflevering 13 :)

riddler
21 maart 2007, 19:13

Just ja, in amerika is het binnen 2 weken gedaan. Op kanaaltwee forum zijn ze gewoon elke week spoilers erover aan het posten. was even mis.
Hier is 24 gedaan en begint prison break opnieuw.

groovebird
21 maart 2007, 20:16
Voila, ook eventjes langs de grote poort laten weten dat ik aanwezig ben.

Zeer knap werk geleverd Digi, EN co.

En vooral bedankt aan de sponsers!

Henne
22 maart 2007, 11:19
Amai, ik dacht al dat er weinig gepost werd op het Ka2 forum de laatste tijd...

I'm present ;).

tommeke_B
22 maart 2007, 12:21
Het forum is wel zéér levendig :D :D :D
Ongeveer even levendig als het goeie oude pitforum :D

Henne
22 maart 2007, 12:50
En hopelijk blijft het ook zo! Best wel vreemd dat Pitstop er niks mee te maken wil hebben? Of heb ik dat mis?

Zowiezo een mooi initiatief van de sponsors en de anderen!

SKJEF
22 maart 2007, 13:39
Just ja, in amerika is het binnen 2 weken gedaan. Op kanaaltwee forum zijn ze gewoon elke week spoilers erover aan het posten. was even mis.
Hier is 24 gedaan en begint prison break opnieuw.

Heb de tweede serie van prison break al gezien, nog beter dan de eerste.
Ben gisteren begonnen aan seizoen 6 van 24. Ziet er ook weer veelbelovend uit.

riddler
22 maart 2007, 18:23
Heb de tweede serie van prison break al gezien, nog beter dan de eerste.
Ben gisteren begonnen aan seizoen 6 van 24. Ziet er ook weer veelbelovend uit.

Seizoen 6 is blijft veelbelovend! van prison break zijn het nog 2 afleveringen in amerika dacht ik en van 24 s6 nog een stuk of 10.

E30
26 maart 2007, 14:41
Ik wil maar even melden dat er voor het ogenblik 199 LEDEN zijn !

Ik stel voor dat we lid 200 ongelooflijk veel Pm'n als dank voor zijn deelname aan het forum ! ;)

tommeke_B
26 maart 2007, 14:46

Ik stel voor dat we lid 200 ongelooflijk veel Pm'n als dank voor zijn deelname aan het forum ! ;)

heheh :D Goe idee, misschien zouden we hem daar wel enkel mee wegjagen... ? :p

riddler
26 maart 2007, 16:27

Die kerel/dame gaat zich/haar serieus gespamd gevoeld worden. of hoe zeg je dat. Straks durft nog niemand zich meer te registreren :D

digibyte
26 maart 2007, 19:51
Het is misschien leuk om even enkele getalletjes vrij te geven:

Per dag loggen gemiddeld een goeie 100 verschillende leden in op het forum
Gemiddeld een goeie 200 nieuwe berichten per dag
89% zijn Internet Explorer surfers, 10% zijn Firefox surfers, de rest gebruikt browsers als Netscape, Safari, Opera, ...
90% gebruikt Windows XP, 3% heeft blijkbaar de nieuwe Vista al in huis gehaald. Buiten Windows zien we nog Mac OS (X) met 0.8% en Linux 0.1%
Gemiddeld wordt ruim 200 MB trafiek per dag gegenereerd.
We krijgen ook bezoek uit het buitenland:
Nederland
Zweden
USA
Frankrijk
Costa Rica
Griekenland
Duitsland
...
Er werden reeds meer dan 100.000 bannertjes op jullie afgevuurd :)

Duvalthebest
26 maart 2007, 19:57

89% zijn Internet Explorer surfers, 10% zijn Firefox surfers, de rest gebruikt browsers als Netscape, Safari, Opera, ...
90% gebruikt Windows XP, 3% heeft blijkbaar de nieuwe Vista al in huis gehaald. Buiten Windows zien we nog Mac OS (X) met 0.8% en Linux 0.1%
Nederland
Zweden
USA
Frankrijk
Costa Rica
Griekenland
Duitsland
...

Da bewijst alleen maar hoe goed en leuk en mooi en... dit forum is zeker :p

riddler
26 maart 2007, 20:20

Het spammen kan beginnen :d

Beamer
26 maart 2007, 21:01
Het spammen kan beginnen :d

is ldwrx het 200 ste lid

riddler
26 maart 2007, 23:20
is ldwrx het 200 ste lid

Dacht het wel ja

E30
27 maart 2007, 10:34
Dacht het wel ja

perfect, ik heb een pm verstuurd. Om welkom te heten...

Brother John
27 maart 2007, 12:53
Ik sta op plaats 2 !!! ;) :D
Zou dat ook in de wrc promo´s moeten kunnen!:)

Nederland
Zweden
USA
Frankrijk
Costa Rica
Griekenland
Duitsland
...

Henne
4 april 2007, 15:12

Ik hoor bij die Linux gebruikers :p (normaal toch, hier thuis windows :( maar op mijn PC op kot, Linux ;)

WRC Kurt
9 april 2007, 13:09
Het is me eindelijk gelukt om te registreren,het was me opgevallen dat mijn IE de laatste tijd rare kuren vertoonde,dus heb ik "Firefox" maar geinstalleerd en inderdaad van de eerste keer gelukt.Ik weet niet of het daaraan ligt ,maar ik ben er toch geraakt.Nu kan ik verder pronostieken.

riddler
9 april 2007, 14:06
Het is me eindelijk gelukt om te registreren,het was me opgevallen dat mijn IE de laatste tijd rare kuren vertoonde,dus heb ik "Firefox" maar geinstalleerd en inderdaad van de eerste keer gelukt.Ik weet niet of het daaraan ligt ,maar ik ben er toch geraakt.Nu kan ik verder pronostieken.

IE kan een raar ding zijn soms ;)

digibyte
26 april 2007, 21:38
Interessant grafiekje hieronder. Van 20u tot 21u zit het meest volk op het forum :)

Grungie
26 april 2007, 21:49
Wat zijn de verschillen tussen het blauwe kleurtje, het donkergroene en het lichtgroene als ik vragen mag?

digibyte
26 april 2007, 21:52
Wat zijn de verschillen tussen het blauwe kleurtje, het donkergroene en het lichtgroene als ik vragen mag?Het blauw zijn aantal pagina's opgevraagd, het lichtgroene zijn het aantal hits (bestanden opgevraagd, dus figuren en zo), het donkergroene zijn het aantal bytes die verzonden worden.

Gorn
6 mei 2007, 11:55
We zitten bijna aan de 300 leden, en dit na nog geen 2 maanden. Dit forum heeft een mooie toekomst denk ik!:D

Vincent Verstraete
7 mei 2007, 18:46
Wie is het 300ste lid ???

Pinto
7 mei 2007, 18:50
We verwelkomen ons nieuwste forumlid, Raf (http://www.autosportforum.be/member.php?u=304)

digibyte
7 mei 2007, 19:46
't Is hier weer behoorlijk druk. We zijn met 71 online, weeral een nieuw record :)

E30
7 mei 2007, 19:50
Wie is het 300ste lid ???

10 min later...wie is het 302de lid
hihi

riddler
7 mei 2007, 19:59
't Is hier weer behoorlijk druk. We zijn met 71 online, weeral een nieuw record :)

nu zelfs al 77

E30
7 juni 2007, 19:03
ik vind dat we dringend eens wat moeten mensen aansporen om lid te worden van dit forum.... we blijven wat bij de 360 leden staan...ik hoop dat de t-shirts hun werk zullen doen!

vitesse
7 juni 2007, 19:31
Ja eigenlijk wel, E30. Daar zou toch wa moeten bijkomen. Het forum op pitstop had bijna 5000 leden ...

HaCo
7 juni 2007, 19:34
Ik wou daarnet een nieuwe avatar uploaden, maar er staat dat ik geen nieuwe kan uploaden wanneer ik dat probeer.

De avatar is 100x75px en is 15kB groot: http://members.chello.be/hannu.coopman/s2000.gif

Iemand een idee?

Dead_Man
7 juni 2007, 19:56
Ja eigenlijk wel, E30. Daar zou toch wa moeten bijkomen. Het forum op pitstop had bijna 5000 leden ...

Toch ff dit getal relativeren

Het pitstop-forum had inderdaad bijna 5000 leden maar er moet wel bijgezegt worden dat wanneer het pitstop-forum is gestart dat ALLE forumleden van het KanaalTwee-forum mee zijn verhuisd naar het Pitstop-forum.
Alle kanaalTwee accounts werden ineens ook Pitstop accounts.
Ook al hebben een groot deel van die Kanaal Twee forummers nooit op het pitstop-forum geweest ... toch werden ze meegeteld als leden.

Volgens de statistieken heeft het pitstop-forum toen een 5000 leden gehad maar laat het ons op een goei 1500 actieve houden

GeDi
7 juni 2007, 20:06
Ik wou daarnet een nieuwe avatar uploaden, maar er staat dat ik geen nieuwe kan uploaden wanneer ik dat probeer.

De avatar is 100x75px en is 15kB groot: http://members.chello.be/hannu.coopman/s2000.gif

Iemand een idee?

Mischien omdat het een .gif bestand is ?

HaCo
7 juni 2007, 21:03
GeDi, inderdaad... Ik zal het moeten aanpassen. Spijtig. :)

digibyte
7 juni 2007, 21:12

Het pitstop-forum had inderdaad bijna 5000 leden maar er moet wel bijgezegt worden dat wanneer het pitstop-forum is gestart dat ALLE forumleden van het KanaalTwee-forum mee zijn verhuisd naar het Pitstop-forum.
Alle kanaalTwee accounts werden ineens ook Pitstop accounts.
Ook al hebben een groot deel van die Kanaal Twee forummers nooit op het pitstop-forum geweest ... toch werden ze meegeteld als leden.

Volgens de statistieken heeft het pitstop-forum toen een 5000 leden gehad maar laat het ons op een goei 1500 actieve houden

Inderdaad. Er zitten massa's oude KanaalTwee accounts tussen. Ik vind het aantal actieve leden veel interessanter om te vergelijken. Daarom dat ik deze optie ook aan heb laten staan op dit forum.
Beste reclame zijn volgens mij de t-shirts en links op het internet.

Henne
7 juni 2007, 21:13

Ik vermoed dat zelfs 1500 man veel was.

Maar inderdaad, ik heb ook toevallig maar mijn weg gevonden naar dit forum.

Misschien links laten plaatsen op autosport sites?

Ik blijf erbij dat ik het nogal triest vind dat Peter er zelfs geen verwijzing heeft naar gegeven... Koele dood van "zijn" forum.

digibyte
7 juni 2007, 21:20
Ik blijf erbij dat ik het nogal triest vind dat Peter er zelfs geen verwijzing heeft naar gegeven... Koele dood van "zijn" forum.

Ik had het ook graag anders gezien, maar het is nu eenmaal anders uitgelopen.

GeDi
7 juni 2007, 21:56
Er zou toch gemakkelijk een bannerke uitgewisseld kunnen worden ;)
Das mischien nog een gedacht,iemand dat enkele banners maakt om bv op een ander forum als onderschrift te gebruiken :)

puma club belgium
10 juni 2007, 21:42

nieuw record vandaag: 82 online

digibyte
11 juni 2007, 08:36
nieuw record vandaag: 82 online

Ik wil bij die 82 even een serieuze kantlijn maken. De Yahoo zoekrobot is namelijk de laatste dagen dit forum hier serieus aan het doorzoeken. Omdat dit vanuit verschillende servers bij Yahoo gebeurt, wordt dit telkens meegerekend. Ik twijfel er dus sterk aan dat die 82 allemaal echte mensen zijn die dit forum bezocht hebben.

www.dcdesign.tk
11 juni 2007, 10:51
kwil wel is probere bannerkes te make, maar moet da da in ne bepaalde stijl zijn? Om met de t-shirts overeen te kome? want kheb die t shirts wel nog nerges gezien...

grtz Jelle

riddler
11 juni 2007, 11:01
Gewoon aan de hand van de huisstijl...

www.dcdesign.tk
11 juni 2007, 12:01
en wa moet daar int bijzonder opstaan? dees is wa k al heb : http://jelledc.bravehost.com/banner.htm

Glenn
11 juni 2007, 12:33
en wa moet daar int bijzonder opstaan? dees is wa k al heb : http://jelledc.bravehost.com/banner.htm

Ne rally-race wagen? :D

www.dcdesign.tk
11 juni 2007, 12:35
kbedoel van tekst e... kheb nu al 'Hét forum voor ales wat met autosport te maken heeft'...

Welke auto's trouwens? ik heb 2 plaatsen voor een iets grotere afbeelding (2x2cm), en mss nog vanonder wat kleinere afbeeldingskes? en moet er nog specifieke tekst bij (de sponsers fzow?)

Glenn
11 juni 2007, 13:15
Ik heb hier nog een schone foto om een banner van te maken, maar ik krijg het niet online...

impreza_freak
11 juni 2007, 14:37
mss langs de ene kant een circuit wagen en lngs de andere kant een rally wagn?

digibyte
11 juni 2007, 21:35
Ik wil bij die 82 even een serieuze kantlijn maken. De Yahoo zoekrobot is namelijk de laatste dagen dit forum hier serieus aan het doorzoeken. Omdat dit vanuit verschillende servers bij Yahoo gebeurt, wordt dit telkens meegerekend. Ik twijfel er dus sterk aan dat die 82 allemaal echte mensen zijn die dit forum bezocht hebben.

Daarnet met 80 online gezeten (waaronder een goeie 40 leden) en Yahoo of andere zoekrobots zaten er niet tussen. Da's hier dus wreed populair aan 't worden :)

harm
11 juni 2007, 22:30
Daarnet met 80 online gezeten (waaronder een goeie 40 leden) en Yahoo of andere zoekrobots zaten er niet tussen. Da's hier dus wreed populair aan 't worden :)
waarschijnlijk omdat iedereen hier wil weten wie de crack-piloot wordt:)

Dead_Man
11 juni 2007, 22:53
waarschijnlijk omdat iedereen hier wil weten wie de crack-piloot wordt:)

De beheerder en moderator van dit forum :D

song2
13 juni 2007, 14:40
ondertussen een nieuwe hoogte, 84!

Dead_Man
14 juni 2007, 13:45
Heb juist sinds lang nog eens op 't forum van Kanaal 2 geweest.
Gans het autosport-gedeelte is er verdwenen.

Ik ben ook "ontslagen" merk ik ....
En dat zonder een bericht, nen C4, nen vooropzeg of een ontslagvergoeding ......

digibyte
14 juni 2007, 14:21
Heb juist sinds lang nog eens op 't forum van Kanaal 2 geweest.
Gans het autosport-gedeelte is er verdwenen.

Ik ben ook "ontslagen" merk ik ....
En dat zonder een bericht, nen C4, nen vooropzeg of een ontslagvergoeding ......
hihi, da was ik ze :p

Henne
14 juni 2007, 14:30
Beetje virtuele mensen vermoorden zonder dat ze het weten... Shame on you Digi ;)

impreza_freak
14 juni 2007, 17:32
ik zou hem een proces aansmeren :D

Henne
14 juni 2007, 17:35
Voor? Poging tot moord van een virtuele persoon?

Jeja, tegenwoordig met zaken zoals Second Life moet ne mens oppassen hé Digi...

Sebiet moede ook 45 dagen de cel in, gelijk Pariske ;)

Dead_Man
14 juni 2007, 18:01
Virtueel ??????
Wie is er hier een virtueel persoon ???

Daarbij .... den digi en ik regelen dat wel met een minnelijke schikking
- nen Duvel wegens geen bericht
- nen Duvel wegens gene C4
- nen Duvel wegens gene vooropzeg
- nen Duvel wegens geen ontslagvergoeding

Voilà, da zijn dan 5 Duvels :)

impreza_freak
14 juni 2007, 18:08
ik zou er nog een paar bij vragen voor d :De morele pijn die je geleden hebt

Henne
14 juni 2007, 18:16
Virtueel ??????
Wie is er hier een virtueel persoon ???

Daarbij .... den digi en ik regelen dat wel met een minnelijke schikking
- nen Duvel wegens geen bericht
- nen Duvel wegens gene C4
- nen Duvel wegens gene vooropzeg
- nen Duvel wegens geen ontslagvergoeding

Voilà, da zijn dan 5 Duvels :)

Oei, al één teveel op dan want ik tel er maar 4 :D

En ja, virtueel... Want Dead_Man is niet geregistreerd als zijnde een mens :) maar als een forumbezoeker die mss wel Ernest Claes heet ofzo in het echt :p (of was het nu toch Peter Baert?)

Scuderio
14 juni 2007, 19:37
(of was het nu toch Peter Baert?)Petra Baert

Dead_Man
14 juni 2007, 19:50
Tja Henne .... wie weet dat :)

en dat zijn dan al 2 Duvels Scuderio ;)

Henne
14 juni 2007, 20:24
Haha Petra... Volgens mij rekent Dead_Man altijd in Duvels?

Dead_Man
14 juni 2007, 20:30
Inderdaad Henne ;)
en 2 Duvels + 2 Duvels = 5 Duvels :D

(of heb je liever dat we het geel en rode kaartensysteem wat gaan uitproberen ? )

riddler
14 juni 2007, 20:42
zo een geel en rode kaartensysteem is niet makkelijk, vraag maar aan die schot die de belgen floot gisteren en natuurlijk graham poll

Henne
14 juni 2007, 20:53
(of heb je liever dat we het geel en rode kaartensysteem wat gaan uitproberen ? )

Daaaaaaar isie weer :)

digibyte
17 juni 2007, 10:33
Mijn excuses voor de vroege zondagochtend mensen. Het forum was buiten mijn wil om even niet bereikbaar. Nu is alles terug onder controle.

GoFastFreddy
17 juni 2007, 13:39
zag het dat het niet marcheerde om 7uur vanmorgen , maar nu is alles weer ok , thanks;)

digibyte
17 juni 2007, 21:48
ik vind dat we dringend eens wat moeten mensen aansporen om lid te worden van dit forum.... we blijven wat bij de 360 leden staan...ik hoop dat de t-shirts hun werk zullen doen!

We gaan richting 400! 's Avonds zit hier behoorlijk wat volk online :)

digibyte
21 juni 2007, 11:51
Het is zover: de 400ste is geregistreerd. Welkom, dalma! :)

Pinto
21 juni 2007, 11:57
Hmm, van sommige mense vraag ik me toch af hoe ze aan hunne nick komen :)

riddler
21 juni 2007, 12:01
Het is zover: de 400ste is geregistreerd. Welkom, dalma! :)

Ondertussen al 402. Wij zijn goe bezig :p

digibyte
3 juli 2007, 13:49
Deze middag was autosportforum.be een half uurtje niet bereikbaar door een upgrade aan de server. Meer geheugen en schijfruimte moeten de capaciteit van de server nu verhogen.

Lord
5 juli 2007, 23:01
Ik heb een vraagje...

Is er eigenlijk al ooit eens contact opgenomen met Peter Baert i.v.m. het forum? Ik zie dat vooral het rally-gedeelte hier floreert en ik stel tegelijkertijd vast dat er redelijk veel reactie's komen op artikels op Pitstop.be over het circuit-gebeuren... Volgens mij weten deze mensen echter niet van het bestaan van deze site af en missen we dus een deel van onze doelgroep... Het zou een klein beetje meer activiteit & animo kunnen brengen in het circuit-gedeelte, want daar is het niet echt druk op sommige subfora (behalve dan de F1-fora waar het goed meevalt)...

Is maar een ideetje hé... Let me know what you think guys!

WRCKE
5 juli 2007, 23:45
Ik heb een vraagje...

Is er eigenlijk al ooit eens contact opgenomen met Peter Baert i.v.m. het forum? Ik zie dat vooral het rally-gedeelte hier floreert en ik stel tegelijkertijd vast dat er redelijk veel reactie's komen op artikels op Pitstop.be over het circuit-gebeuren... Volgens mij weten deze mensen echter niet van het bestaan van deze site af en missen we dus een deel van onze doelgroep... Het zou een klein beetje meer activiteit & animo kunnen brengen in het circuit-gedeelte, want daar is het niet echt druk op sommige subfora (behalve dan de F1-fora waar het goed meevalt)...

normaal zijn ze op de hoogte hoor digibyte heeft daar al eens gepost dat we verhuisd zyn

vitesse
6 juli 2007, 11:18
Ik heb een vraagje...

Misschien moeten we met zijn allen op www.pitstop.tv gaan spammen voor dit forum. :D
IK zie wel dat er op pitstop meer reacties komen op rally-onderwerpen. En ik heb de indruk dat er daar minder gezeverd wordt. :eek: Als je hier bijvoorbeeld de honderden bladzijden over Ieper doorneemt en als je dan alle zever wegneemt, dan schiet er niet veel meer van over. :D Soms is het meer een chat dan een forum. :cool:

tommeke_B
6 juli 2007, 17:37
Misschien moeten we met zijn allen op www.pitstop.tv (http://www.pitstop.tv) gaan spammen voor dit forum. :D
IK zie wel dat er op pitstop meer reacties komen op rally-onderwerpen. En ik heb de indruk dat er daar minder gezeverd wordt. :eek: Als je hier bijvoorbeeld de honderden bladzijden over Ieper doorneemt en als je dan alle zever wegneemt, dan schiet er niet veel meer van over. :D Soms is het meer een chat dan een forum. :cool:

kvraag mij dan af, als het meer een chat dan forum is... waarom zit je er dan op ? :p toch omdat het interessant is... :D

GeDi
6 juli 2007, 17:48
kvraag mij dan af, als het meer een chat dan forum is... waarom zit je er dan op ? :p toch omdat het interessant is... :D

Omdat het chatten voor hem,net zoals voor ons,veel te snel gaat :D

riddler
8 juli 2007, 01:15
Ik heb een vraagje...

Probleem is dat er gewoon niet gediscusieerd wordt in het circuit-gedeelte. Heb al geprobeerd door een paar topics te starten, maar die wat in circuit geïntereseerd zijn, komen daar nog altijd niet op gang. Ze zullen niet willen spammen :p

Lord
8 juli 2007, 01:17
Probleem is dat er gewoon niet gediscusieerd wordt in het circuit-gedeelte. Heb al geprobeerd door een paar topics te starten, maar die wat in circuit geïntereseerd zijn, komen daar nog altijd niet op gang. Ze zullen niet willen spammen :p

Mja, zelf heb ik niet zo superveel tijd de laatste tijd. Eenmaal ik terug wat meer tijd heb, zal ik me met plezier (terug) mengen in de discussie's.