PDA

Volledige versie bekijken : Haspengouwrally

Pagina's : [1] 2

GioRallyReport
10 september 2007, 20:44
Binnenkort de Haspengouwrally . Weet er iemand al iets meer over de deelnemers , parkoers , mooie passages enz enz.

Tom
11 september 2007, 14:20
Deelnemers: Loix, Van Woensel, Hendy, Snijers.
Voor de rest? Ging Deferm ook niet meedoen?

scoobyfreak
11 september 2007, 16:12
Gaat Hendy ook meedoen?Deferm normaal niet denk ik.

andere namen : De Keyser, Hermans , Nijs , Vleminckx, debackere, schmelcher, Turion, en Lefevere ging mss ook rijden zei hij eens in p&p

CPWRC
11 september 2007, 16:43
Gaat Hendy ook meedoen?Deferm normaal niet denk ik.

Deferm wel hé.. Hendy, daar weet ik niets van.

Duvalthebest
11 september 2007, 16:57
Deferm wel hé.. Hendy, daar weet ik niets van.

Hendy gaat daar ook rijden, heeft eens gestaan op rallysport.nl een tijdje geleden dat hij in Belgie nog de Omloop en Haspengouw ging rijden.
Hopelijk heeft hij meer geluk dan in Roeselare.

GioRallyReport
11 september 2007, 16:57
Lefevere niet denk ik want op zijn site staat de volgende rally de TBR .

Bytes
11 september 2007, 17:27
In 't criterium al zeker Czech, Van Tricht en Vanreusel

impreza_freak
12 september 2007, 21:49
Is vorig jaar ook aan de start verschenen vande hasp maar is al vroeg huiswaarts gekeerd

EdS
12 september 2007, 22:09
Wie helpt mij om een lokale topper in een snelle Evo 9 aan de start te kunnen brengen in Landen ? Het vervolg op de Sezoensrally 2007... :cool:

Evo X
12 september 2007, 22:50
Wie helpt mij om een lokale topper in een snelle Evo 9 aan de start te kunnen brengen in Landen ? Het vervolg op de Sezoensrally 2007... :cool:

Een snelle EVO 9 voor een snelle lokale topper? Als je hier nu nog zou bijzetten van een lokale preparateur.... ;) :rolleyes:

206WRC-ke
12 september 2007, 22:52
Een snelle EVO 9 voor een snelle lokale topper? Als je hier nu nog zou bijzetten van een lokale preparateur.... ;) :rolleyes:
JetCar is toch niet van Landen? :)

Dragu
12 september 2007, 22:58

voor naar de Marineon te rijden ? :D

Juha
12 september 2007, 23:08
voor naar de Marineon te rijden ? :D
Het is Marignan, ik heb de indruk dat er hier ergens een vaste klant op het forum zit, of vergis ik mij? :D

En neon-lichten zijn meer aan de kanten van Sint-Truiden te vinden. :p

Dragu
12 september 2007, 23:11
Het is Marignan, ik heb de indruk dat er hier ergens een vaste klant op het forum zit, of vergis ik mij? :D

En neon-lichten zijn meer aan de kanten van Sint-Truiden te vinden. :p

ja zeg , je weet wat ik bedoel he .:D

Wabe
13 september 2007, 07:59
ja zeg , je weet wat ik bedoel he .:D

Ja, dat weten we... je bedoelt de twee zoals Juha zegt...:D

Wabe
13 september 2007, 08:00

Eddy, ik heb nog een cd liggen in de auto voor u hé... Zal em u geven in Landen.

Wabe
13 september 2007, 08:01

Dat kan misschien ook.. Snelle EVO9...Snelle lokale topper en Lokale Preparateur...Zoals je ziet alles kan in 1 zin... Maar hangt wel af wat die lokale preparateur wil doen :D

EdS
13 september 2007, 11:02
Eddy, ik heb nog een cd liggen in de auto voor u hé... Zal em u geven in Landen.

Wabe, staat er goeie muziek op die CD :) ?
Zoals ik reeds schreef, is het nog niet zeker dat Landen gaat lukken hè...
Vandaar mijn eerdere oproep :rolleyes:

Wabe
13 september 2007, 11:41
Wabe, staat er goeie muziek op die CD :) ?
Zoals ik reeds schreef, is het nog niet zeker dat Landen gaat lukken hè...
Vandaar mijn eerdere oproep :rolleyes:
Ik zal het wel horen...

Dragu
13 september 2007, 19:25

zorg ervoor dat uwe evo 9 , in handen is van de piloot die ermee in Bocholt reed !!
Dan zijn wij ook tevreden :D:D

GoFastFreddy
13 september 2007, 21:42
ben benieuwd of cols zal starten :D

Dragu
13 september 2007, 22:07
ben benieuwd of cols zal starten :D

hopelijk wel , tzal mooi zijn voor de strijd .

rallyfreak
13 september 2007, 22:53
hopelijk wel , tzal mooi zijn voor de strijd .
Rijden er daar dan ook criteriums.
Want als je zo de timing bekijkt kan je maar een 5 kp's doen is toch niet zoveel é.

Han
13 september 2007, 23:08
Want als je zo de timing bekijkt kan je maar een 5 kp's doen is toch niet zoveel é.

De Haspengouw telt ook mee voor het Criterium en het VAS Rallykampioenschap.

rallyfreak
13 september 2007, 23:17
De Haspengouw telt ook mee voor het Criterium en het VAS Rallykampioenschap.
Ah oké we gaan nog eens het bredere schuifwerk mogen verwachten daar.

Bytes
14 september 2007, 09:49

Criterium is 2 ronden van 5 proeven, nationaal is 2 ronden van 5 proeven en nog eens eerste 3 proeven.

EVA RACING
14 september 2007, 11:05
zorg ervoor dat uwe evo 9 , in handen is van de piloot die ermee in Bocholt reed !!
Dan zijn wij ook tevreden :D:D
Er zijn mensen mee bezig :)

Kitana-racing
14 september 2007, 14:35
Criterium is 2 ronden van 5 proeven, nationaal is 2 ronden van 5 proeven en nog eens eerste 3 proeven.

Men kan beter inschrijven in het criterium dan

10 proeven= 250€

13 proeven= 500€

Dure 3 proeven als je het mij vraagt

rallyfreak
14 september 2007, 15:04
Idd maar de timing ligt wel terug kort opeen é.
Of liggen de kp's dicht bij elkaar?
Hopelijk rijden ze terug onder die brug Die kp heet landen show denk ik.

rallyfreak
14 september 2007, 16:11
Lees net op pitstop dat er een kp is die voor de helft onverhard zal zijn.
Ook zit de bekende jump van vroeger er terug in.

Juha
14 september 2007, 16:34
Idd maar de timing ligt wel terug kort opeen é.
Of liggen de kp's dicht bij elkaar?
De kp's liggen hier altijd kort op elkaar. ;)

Hopelijk rijden ze terug onder die brug Die kp heet landen show denk ik.
Die brug zal er volgens mij niet in zitten want er zijn wegenwerken op de nationale weg waar die kasseien op uitkomen en die is weg is afgezet.

Als die jump erbij zit dan hoop dat ze die struiken daar gaan weg doen. We stonden daar in 2004 en als je rechts stond dan zag je ze niet aankomen of wegrijden, alleen die ene seconde dat ze langsvliegen kan je zien. De linkerkant is niet veel beter, alleen kon je daar de aanloop nog zien.

En een halve kp onverhard, klinkt leuk.:cool:

Kittekat
14 september 2007, 19:35
Voorstelling: aan de start zeker Loix,Vanwoensel ,hendy,jonkers, Deferm
zie-> http://users.skynet.be/rallydrivers/paginas/nieuws.htm#Voorstelling%20Haspengouw%20rally.

Vincent Verstraete
17 september 2007, 12:38
Mijn laatste deelname dateert van 2002 of 2003.

Is het parcours veel verandert?

Toen was het veelal : 800m links 90, 900m rechts 90, 1000m links 90, enz. Met af en toe toch enkele technische stukken.

GioRallyReport
17 september 2007, 13:32
Kan er mij iemand zeggen welke KP het is met die onverhard erin ?

Alvast merci .

Tom
17 september 2007, 17:31
Nemen Van Parijs en Bodson deel aan de Haspengouw rally?

rallyfreak
17 september 2007, 18:41
Nemen Van Parijs en Bodson deel aan de Haspengouw rally?
Bodson normaal niet, rijd meestal 2 dags wedstrijden in het bk.

Wim Salabim
17 september 2007, 18:49
Bodson normaal niet rijd meestal 2 dags wedstrijden in het bk.

Ik neem aan dat je 1 dags wedstrijden bedoelt??

Want hij heeft wel vaker 2 dags evenementen (Condroz, Wallonie en Ardenne Bleue) gereden

EDIT: ik lees het verkeerd of gebruik eens leestekens!

rallyfreak
17 september 2007, 18:56
Ik neem aan dat je 1 dags wedstrijden bedoelt??

Want hij heeft wel vaker 2 dags evenementen (Condroz, Wallonie en Ardenne Bleue) gereden

EDIT: ik lees het verkeerd of gebruik eens leestekens!
Had de komma vergeten nu klopt de zin beter.

A.L.S.
17 september 2007, 20:17
mss lefevere eens aan de start zou mooi zijn :)

GioRallyReport
17 september 2007, 20:30

Op zijn site staat volgende rally TBR .
Maar zou inderdaad mooi zijn .

Duvalthebest
17 september 2007, 21:02

Betwijfel dat toch hoor.
Vorige week zei hij tijdens een interview op P & P zei hij de volgende rally TBR en daarna nog de condroz met een gehuurde wagen maar wist nog niet welke.

Bytes
18 september 2007, 13:04
Voorlopige deelnemerslijst staat online.

Voorlopig 19 nationalen en 20 criteriums

http://www.trch.be/haspengouw/Rally_deelnemerslijst2007.asp

Han
18 september 2007, 18:30
Voorlopige deelnemerslijst staat online.

Voorlopig 19 nationalen en 20 criteriums

http://www.trch.be/haspengouw/Rally_deelnemerslijst2007.asp

Allez, we doen het goed met de Criteriums, en bij de nationale zal je Van Roey L. ook niet moeten meetellen als deelnemer, vermoed ik.;)

The Boss
19 september 2007, 18:28
En moet Patrick Snijers zijn nieuw speelgoed (lees Porsche)niet komen laten zien?:confused:

Pipo
19 september 2007, 18:29
En moet Patrick Snijers zijn nieuw speelgoed (lees Porsche)niet komen laten zien?:confused:
Komt inorde ..is nog vroeg wat inschrijven betreft he ..;)

GeDi
19 september 2007, 18:31
Komt inorde ..is nog vroeg wat inschrijven betreft he ..;)
Moogt ge mischien terug co zijn ;)

mousti
19 september 2007, 20:11
Moogt ge mischien terug co zijn ;)
Waarschijnlijk gaat da weer zoals de Omloop Wim Soenens zijn die als co zal fungeren van Snijers. En zal Pipo naast Dekeerle zitten dan. Maar de Pipo zal dat dan wel zeggen hoe de vork in de steel zit:D

Duvalthebest
20 september 2007, 19:10
Ik zie juist dat Allerts op de lijst staat met de Toyota Celica.

Vector
20 september 2007, 19:38
Ook Bob Colsoul zal normaal starten in zijn "thuisrally".
Ik zeg wel normaal, want iedereen kent de geschiedenis tussen beide partijen..
:o

Hopelijk staat er deze keer niets in de weg, zodat zijn deelname bevestigt kan worden!!:)

Tom
20 september 2007, 23:33
Het programmaboekje met de stafkaarten. Zijn die duidelijk getekend? Eventueel met straatnamen zoals van Roeselare?

Pipo
21 september 2007, 07:55
Het programmaboekje met de stafkaarten. Zijn die duidelijk getekend? Eventueel met straatnamen zoals van Roeselare?
Dat zou straf zijn ..;)

Dragu
21 september 2007, 20:51
Burcu ook al op de lijst !!

rallyfreak
21 september 2007, 22:18
Straatnamen in roeselare stond dat er toch ook niet op.
Wat een zever eler kaart lezen é.

Dragu
21 september 2007, 22:35
Ja jongens , de luikersesteenweg zal erop aangeduid staan , heb maar geen schrik :D:D

Duvalthebest
21 september 2007, 23:51
De lijst begint stilaan vorm te krijgen !
Al 3 WRC's ingeschreven en nog heel wat andere mooie wagens maar mag natuurlijk nog veel schoon materiaal bijkomen :)

Tom
22 september 2007, 00:59
Ik kijk ernaar uit wat Deferm zal presteren in de Haspengouw met de ex-Subaru van van Eldik.

Vincent Verstraete
22 september 2007, 09:22
Ja jongens , de luikersesteenweg zal erop aangeduid staan , heb maar geen schrik :D:D

Wat voor streenweg is dat nu weer Dragu?

Die steenweg met die lintjes naast de baan? :p

Vincent Verstraete
22 september 2007, 09:24
Even mijn vraag herhalen van begin deze week :

Toen was het veelal : 800m links 90, 900m rechts 90, 1000m links 90, enz. Met af en toe toch enkele technische stukken.

Vector
22 september 2007, 12:43
Even mijn vraag herhalen van begin deze week :

"Naar het schijnt", zou het parcours weer helemaal verschillen met dit van vorig jaar. Er zou zelfs een nieuwe kp inzitten met een groot gedeelte onverhard erin!! Nu, ik ben van landen en ik weet hier niet direct een groot gedeelte onverhard!! Dus ik hoop dat ze over de taalgrens gaan (Neen, niet in limburg :), maar Wallonië) om dit stuk onverhard te zoeken. Maar op de site is er nog niets bekend over die nieuwe Kp's dus zal het afwachten worden!!
Maar over die lange rechte stukken, kan ik alleen zeggen; Helaas is er in het landense, buiten de woonkernen, niet veel anders te vinden!!

tommeke_B
22 september 2007, 14:33
"Naar het schijnt", zou het parcours weer helemaal verschillen met dit van vorig jaar. Er zou zelfs een nieuwe kp inzitten met een groot gedeelte onverhard erin!! Nu, ik ben van landen en ik weet hier niet direct een groot gedeelte onverhard!! Dus ik hoop dat ze over de taalgrens gaan (Neen, niet in limburg :), maar Wallonië) om dit stuk onverhard te zoeken. Maar op de site is er nog niets bekend over die nieuwe Kp's dus zal het afwachten worden!!
Maar over die lange rechte stukken, kan ik alleen zeggen; Helaas is er in het landense, buiten de woonkernen, niet veel anders te vinden!!

Bedankt voor de info, alhoewel dat ik van 2 nieuwe kp's gehoord had... :p

btw, welkom opt forum

i240
24 september 2007, 13:18

Die nieuwe KP blijft toch in limburg, nl. Zepperen;)
Remember jaren 80

Quicks
24 september 2007, 14:46
Die nieuwe KP blijft toch in limburg, nl. Zepperen;)
Remember jaren 80

Haha, alles komt terug zeggen ze. Da's goed nieuws, want ik vond dat een mooie KP.... Snijers met de Bastos M3 en Droogmans in de Belga Sierra, we hebben daar stof naar binnen gespeeld.

FOCUSWRC
24 september 2007, 17:50
Haha, alles komt terug zeggen ze. Da's goed nieuws, want ik vond dat een mooie KP.... Snijers met de Bastos M3 en Droogmans in de Belga Sierra, we hebben daar stof naar binnen gespeeld.

Vergeet niet dat ze daar ook al reden in de jaren zeventig, Staepelaere, Didi, Colsoul, Droogmans,....ja en toen was er ook reeds stof.

filip
24 september 2007, 20:29
Vergeet niet dat ze daar ook al reden in de jaren zeventig, Staepelaere, Didi, Colsoul, Droogmans,....ja en toen was er ook reeds stof.

alé me wa sjans delf je daar nen put en vindt je er nen barsjok van staepelare were... :D

stefke2
24 september 2007, 20:51

:p:p:p:p

FOCUSWRC
24 september 2007, 20:51
alé me wa sjans delf je daar nen put en vindt je er nen barsjok van staepelare were... :D

Ik zal ergens anders zijn.:rolleyes::rolleyes:

CPWRC
25 september 2007, 16:43
Larry Cols samen met Tom Colsoul in een Evo8 GrA aan de start. (rallyonline) ;)

CPWRC
25 september 2007, 17:20
.... En Bob Colsoul in het criterium met de Evo9 GrA. ;) (rallyonline)

Duvalthebest
25 september 2007, 18:14
Larry Cols samen met Tom Colsoul in een Evo8 GrA aan de start. (rallyonline) ;)

Prachtig nieuws !
Cols zal dus toch het BK volledig afwerken want hij heeft al gezegd in interviews dat hij de Condroz ook zeker rijdt.
Leuk dat Tom Colsoul eens mag meegaan als co naast Larry.
Het zal er weer hard aan toe gaan in Haspengouw !

555
25 september 2007, 18:38
Prachtig nieuws !
Cols zal dus toch het BK volledig afwerken want hij heeft al gezegd in interviews dat hij de Condroz ook zeker rijdt.
Leuk dat Tom Colsoul eens mag meegaan als co naast Larry.
Het zal er weer hard aan toe gaan in Haspengouw !

Deze rally is op het lijf geschreven van de Lancer van Cols, het zal dus moeilijk worden voor Freddy. Als weet je natuurlijk nooit...

:)

CPWRC
25 september 2007, 18:56
Zitten er rondkoersen in? ;):D

scoobyfreak
25 september 2007, 19:00
Deze rally is op het lijf geschreven van de Lancer van Cols, het zal dus moeilijk worden voor Freddy. Als weet je natuurlijk nooit...

:)Er staat wel een foutje in de tekst. Cols reed in omloop met een evo8 grA ipv evo 9 grN ;):)

FOCUSWRC
25 september 2007, 19:33
.... En Bob Colsoul in het criterium met de Evo9 GrA. ;) (rallyonline)

Gewoon belachelijk, wil hij misschien ook eens een bekertje winnen? Welke verdienste heeft een ex-WK piloot eraan om de overwinning van een voor amateurs bedoelde wedstrijd te halen?? Foei:eek:.

555
25 september 2007, 19:37
Gewoon belachelijk, wil hij misschien ook eens een bekertje winnen? Welke verdienste heeft een ex-WK piloot eraan om de overwinning van een voor amateurs bedoelde wedstrijd te halen?? Foei:eek:.

Testen voor klanten die wel in Frankrijk met een EVO9 gr.A rijden? ;)

FOCUSWRC
25 september 2007, 19:51

Waarom dan niet in het BK, waar zijn plaats is. Heb ik geen begrip voor.

rallyfreak
25 september 2007, 19:54
Waarom dan niet in het BK, waar zijn plaats is. Heb ik geen begrip voor.
Die wagen mag daar nog niet mee rijden.
Hij is nog niet gehomologeerd ofzo. Anders reed Cols er al een tijdje mee.

CPWRC
25 september 2007, 19:57
Ja, klopt... Denk dat Bob anders zeker in de nationale rally zou deelnemen.
Wie weet heeft hij begrip voor de criteriumrijders en zorgt hij ervoor dat hij niet in de einduitslag staat.. Aléja, ik weet het niet hé.
;)

Duvalthebest
25 september 2007, 19:59

:)

Idd voor Freddy wordt het moeilijk maar zeker Debackere en Deferm met hun wrc's niet uit het oog verliezen !
En misschien als Princen aantreedt met een evo9 dat hij er dicht van gaat zitten (zie zijn tijden in bocholt)

GeDi
25 september 2007, 20:25
Idd voor Freddy wordt het moeilijk maar zeker Debackere en Deferm met hun wrc's niet uit het oog verliezen !
En misschien als Princen aantreedt met een evo9 dat hij er dicht van gaat zitten (zie zijn tijden in bocholt)

Kp's zijn niet te vergelijken. ;)

Maar het beloofd inderdaad een zeer mooie rally te worden,met verschillende kanshebbers op de overwinning.

puma club belgium
25 september 2007, 20:42
Haspengouw rally 2006 kaart online.

Duvalthebest
25 september 2007, 20:46
Kp's zijn niet te vergelijken. ;)

Maar het beloofd inderdaad een zeer mooie rally te worden,met verschillende kanshebbers op de overwinning.

Ahzo en wat is er dan precies anders ?
Ander soort onverhard ofzo of meer T-bochten daar ?

kezzel
25 september 2007, 21:13

Snap het ook niet :confused:

GeDi
25 september 2007, 21:30
Ahzo en wat is er dan precies anders ?
Ander soort onverhard ofzo of meer T-bochten daar ?

Veel onverhard zal er wel niet zijn zeker ;)
Of ze moeten bij den boer op den akker gaan rijden :D

CPWRC
25 september 2007, 21:53
Veel onverhard zal er wel niet zijn zeker ;)
Of ze moeten bij den boer op den akker gaan rijden :D

Dat zou nog eens wat geven, zo effekes afslaan op een groot grasveld... :cool:

206WRC-ke
25 september 2007, 22:32
Dat zou nog eens wat geven, zo effekes afslaan op een groot grasveld... :cool:
Ge bedoeld???

http://www.wrcplace.be/foto05/KL_Haspengouw/photos/photo4.jpg

:):rolleyes:

Han
25 september 2007, 23:09
ah, die beruchte L3 VOL/DIEP/HARD Couperen:D

Nobody
26 september 2007, 17:37

De VRT brengt een speciaal verslag over het Criterium tijdens de uitzending van de Haspengouw Rally. Zou dat er voor iets tussen zitten?
En nog iets. In het Criterium moet je als je in A8 start ook een homologatiefiche kunnen voorleggen. Een Escort Cosworth is een R12 en moet volgens de homologatie van vroeger rijden. Een Evo 9 kan niet in RMS worden ingeschreven wegens turbo en 4 maal 4. Hij kan enkel in N4 meedoen.
Let op, ik heb er geen enkel probleem mee dat hij in het Criterium start. Het is een sympatieke gast en hoe meer volk hoe meer vreugd. Maar niet iedereen zal er zo over denken.

Rallyfan_072
26 september 2007, 18:07
De VRT brengt een speciaal verslag over het Criterium tijdens de uitzending van de Haspengouw Rally. Zou dat er voor iets tussen zitten?
En nog iets. In het Criterium moet je als je in A8 start ook een homologatiefiche kunnen voorleggen. Een Escort Cosworth is een R12 en moet volgens de homologatie van vroeger rijden. Een Evo 9 kan niet in RMS worden ingeschreven wegens turbo en 4 maal 4. Hij kan enkel in N4 meedoen.
Let op, ik heb er geen enkel probleem mee dat hij in het Criterium start. Het is een sympatieke gast en hoe meer volk hoe meer vreugd. Maar niet iedereen zal er zo over denken.

Idd hetgeen nobody zegt is juist, zijn mooie wagens enzo en publiek ziet die graag. Misschien moet de RACB een regeling treffen voor het criterium, want er moet maar eens een piloot in zijn hoofd halen om met een WRC te kopen en in het criterium te rijden, dan is het helemaal gedaan met de spankracht.

Juha
26 september 2007, 18:20
Misschien moet de RACB een regeling treffen voor het criterium, want er moet maar eens een piloot in zijn hoofd halen om met een WRC te kopen en in het criterium te rijden, dan is het helemaal gedaan met de spankracht.

Dat is nu toch ook al verboden?

Dragu
26 september 2007, 18:56
Matterne heeft toch ook in de evo 9 gr A gereden in het criterium van de Wallonie .

En zal het criterium nog doorgaan volgend jaar , nu Colebunders er niet meer is bij de RACB ?

Han
26 september 2007, 18:57
Dragu, daarom dat men met de Evo9 Groep A in het Criterium rijdt, aangezien die nog niet (inter)nationaal gehomologeerd is. Meer moet men daar niet achter zoeken.

Westhoeker
26 september 2007, 19:02
Laat ze maar verder boeren in dat B.K.

tommeke_B
26 september 2007, 19:07

Tja, niets speciaal eigenlijk, de evo 9 mag niet inter, dus rijdt criterium.
Waarom post je nu : 'laat ze maar verder boeren in dat bk' ? Ik vindt het bk heel mooi dit jaar, toch mooier dan de meeste rally's binnen mijn provinciegrenzen.

HaCo
26 september 2007, 19:10
Haspengouw rally 2006 kaart online.

Een link erbij is toch wel interessant:
http://www.earthview.nl/haspengouw_2006-t2834.0.html

Dragu
26 september 2007, 19:13
Vergeet niet dat ieper daar ook bij is dan he :D

FOCUSWRC
26 september 2007, 19:41

Maar dan ook zonder criterium maar met een andere nevenwedstrijd nietwaar:p!

Kittekat
26 september 2007, 19:48
vorig jaar kp bij velm , weet iemand in welk voor richting ze dit dit jaar rijden of valt die weg.

Westhoeker
26 september 2007, 20:01

Maar in Ieper hebben we toch geen wildgroei aan groepen,waar geen mens nog aan uit kan !!!

Metro 6R4
26 september 2007, 20:07
Net alsof de modale Ieper bezoeker haarfijn de klassen N1 tot A7 kan uitleggen...

tommeke_B
26 september 2007, 20:07
Maar in Ieper hebben we toch geen wildgroei aan groepen,waar geen mens nog aan uit kan !!!

Maar wel een wildgroei van iets anders... maar kga zwijgen ... :p

Nobody
26 september 2007, 20:23

Ieper, zoals je de Belgium Ypres Westhoek Rally, hier noemt is een langzame,pijnlijke dood aan het sterven. Alleen paardenbrillendragers zien het niet. Dit is off topic, maar ik kon het niet laten. Dit is mijn mening en ik discuteer er niet over.

GeDi
26 september 2007, 20:29
Voor mij is het eerlijker ne evo9 in A8,als ne s2000 in N4 ;)
Maar das mijn gedacht natuurlijk.

Westhoeker
26 september 2007, 20:41
Ieper, zoals je de Belgium Ypres Westhoek Rally, hier noemt is een langzame,pijnlijke dood aan het sterven. Alleen paardenbrillendragers zien het niet. Dit is off topic, maar ik kon het niet laten. Dit is mijn mening en ik discuteer er niet over.

Voor alles in het bestaan is er een komen en gaan. Zo ook voor ieder manifestatie. Maar het valt toch op, dat de Westvlaamse proeven de wedstrijden zijn met de langste traditie.

HaCo
26 september 2007, 21:00
Ok, hiervan laat ik een heel diepe zucht. De YWR is een evenement waar ik jaarlijks naar uitkijk, ik zie niet goed in waarom dit scenario zich zou voordoen en hoop allesinds dat dit zich niet zal voordoen.
Kan je het nog steeds niet verkroppen dat de YWR resoluut voor het IRC gekozen heeft en dat dit jaar een fantastische koers was?
Als er iets een langzame dood aan het sterven is, dan is het wel de WRC, zowel de wagens als het kampioenschap. Tenzij ze er natuurlijk iets aan doen, wat ik absoluut hoop! Waarom, ik ben een rallyfan en ik heb er helemaal geen plezier in als er wedstrijden of kampioenschappen verdwijnen. Wrijf jij maar in je handjes wanneer je dit met veel plezier komt verkondigen, ik vraag me toch serieus af wat je hier op dit forum komt zoeken!

Graag back on topic!

@Westhoeker: niemand heeft baat bij uw one-liners. Gelieve uw mening te funderen en duidelijk te maken, liefst ook in de juiste topic.

206WRC-ke
26 september 2007, 21:23
Volgens de nieuwe AutoNews mogelijks ook Kuipers met zijn Impreza S12 in Landen... Mombaerts wil hem overtuigen... :)

Duvalthebest
26 september 2007, 21:48
Volgens de nieuwe AutoNews mogelijks ook Kuipers met zijn Impreza S12 in Landen... Mombaerts wil hem overtuigen... :)

Zou prachtig zijn moest die ook afkomen !

Mk1
26 september 2007, 21:57
Zou prachtig zijn moest die ook afkomen !

Heb je Kuipers al ééns bezig gezien:confused:;)

tommeke_B
26 september 2007, 21:58
is verbeterd, in hellendoorn al redelijke passages gezien ervan.

Duvalthebest
26 september 2007, 22:07

Ja in Duitsland heb ik die gezien en moet zeggen tegen het einde van de rally ging hij al redelijk vlot.
En op onverhard rijden is hij al gewend in Nederland dus een goed resultaat kan hij wel halen denk ik.

Dragu
26 september 2007, 22:20
Ik vondt dat hij in de Hellendoorn zeer sterk heeft gereden !

206WRC-ke
26 september 2007, 23:04
Zo'n auto erbij is altijd leuk hé, ook al rijden ze niet de pannen van het dak. (mijn mening toch)
En hij is er idd op vooruitgegaan vindt ik sedert hij met de Sub rijdt... (ook mijn mening :D)

En op onverhard rijden is hij al gewend in Nederland dus een goed resultaat kan hij wel halen denk ik.
Het is nu ook niet dat hij een topprestatie zal neerzetten enkel en alleen omdat er eens wat onverhard in de wedstrijd zit hé ;)

Han
26 september 2007, 23:58
Hoe meer zielen, hoe meer vreugde zeker he, laat hem dus maar komen die Kuipers.

barresjok
27 september 2007, 09:02
mooie wagen maar volgens mij ook geen toppiloot

Mk1
27 september 2007, 10:02
Goed nieuws Princen aan de start met een EVO 9 bron www.rkp.be (http://www.rkp.be)

Wabe
27 september 2007, 12:15
Goed nieuws Princen aan de start met een EVO 9 bron www.rkp.be (http://www.rkp.be)Idd... Hij zal wel de verkenningen missen door Touquet....maar ja dat komt wel in orde

Pipo
27 september 2007, 12:17
mooie wagen maar volgens mij ook geen toppiloot
Wie noem je dan wel een topper ? ;)

E&E
27 september 2007, 12:21
Idd... Hij zal wel de verkenningen missen door Touquet....maar ja dat komt wel in orde

De verkenningen zijn de dag voor de wedstrijd, dus hij zal de verkenningen niet moeten missen.

Pipo
27 september 2007, 12:26
De verkenningen zijn de dag voor de wedstrijd, dus hij zal de verkenningen niet moeten missen.
Inderdaad en voor de meeste zijn de verkenningen reeds lang gedaan ...:)

Wabe
27 september 2007, 14:20
Inderdaad en voor de meeste zijn de verkenningen reeds lang gedaan ...:)Hmmm, ik dacht dat de verkeningen dit weekend waren .... Mijn fout.:D

barresjok
27 september 2007, 16:22
@ pipo : volgens mij is Kuipers geen toppiloot, maar hij heeft enkel mooie wagens
(iedereen zijn eigen mening natuurlijk)

een toppiloot is een Loix, snijers iemand die al iets op zijn palmares heeft staan

Dutchy
27 september 2007, 17:07
Wie noem je dan wel een topper ? ;)
Toppers heb je alleen in België, in de rest van de wereld zijn ze niet goed genoeg... ;)

GioRallyReport
27 september 2007, 17:44
Toppers heb je alleen in België, in de rest van de wereld zijn ze niet goed genoeg... ;)

lol:D:D:D

HaCo
27 september 2007, 21:27
Rijden ze nu de 6e of de 7e?

Pipo
27 september 2007, 21:34
Rijden ze nu de 6e of de 7e?
zondag uiteraard ..:rolleyes:

HaCo
27 september 2007, 21:35
zondag uiteraard ..:rolleyes:
Is dat zo logisch? :confused::cool:

rallyfreak
27 september 2007, 21:39
Vind dat niet Tielt rijdne ze de zaterdag haspengouw de zondag.
Normla een bk toch altijd te zaterdag é.
Of de 2 dagen nuja voor mij maakt het niet uit ik zal er toch zijn.

Han
27 september 2007, 22:56
Tielt en Bocholt op zaterdag.

Pipo
28 september 2007, 08:17
Ja als je de regelmenten bekijkt toch ..:)

feysn
28 september 2007, 08:42
is er ergens een website van Haspengouwrally?

Mk1
28 september 2007, 09:42
is er ergens een website van Haspengouwrally?

http://www.trch.be/haspengouw/frames.asp

Maar op dit moment werkt de site precies niet.

EdS
28 september 2007, 11:18
http://www.trch.be/haspengouw/frames.asp

Maar op dit moment werkt de site precies niet.

Met enkel www.trch.be (http://www.trch.be) zal het beter gaan ;)

Pipo
28 september 2007, 16:44
Hoe meer zielen, hoe meer vreugde zeker he, laat hem dus maar komen die Kuipers.
komt zeker niet ..daarentegen ene andere spectaculaire hollander wel ..;)

Duvalthebest
28 september 2007, 17:07
komt zeker niet ..daarentegen ene andere spectaculaire hollander wel ..;)

En dat wordt... ;)
Met een WRC of niet ?

HaCo
28 september 2007, 17:12
John Bosch?!? :D :D :D

Leeft die mens nog eigenlijk?

Mk1
28 september 2007, 17:16
Verzeyl met de escort mk2 en Jonkers met de mitsu staan op de lijst, alvast 2 spectaculaire piloten

GeDi
28 september 2007, 17:28
Hopelijk Hazeleger met de evo 6 :D

Duvalthebest
28 september 2007, 17:31
Hopelijk Hazeleger met de evo 6 :D

Heb ook al aan hem zitten denken :p
Afwachten tot Pipo het wil melden zeker?

GeDi
28 september 2007, 17:39
Pipo is wel de specialist om iets "net niet" te zeggen :D

Juha
28 september 2007, 18:13
John Bosch?!? :D :D :D

Leeft die mens nog eigenlijk?
Waar haal je die nu nog vandaan? :D Hij rijdt nu met Ferrari's op circuit, oa. de 430 challenge en een historische F1.

NISSAN 240 RS
29 september 2007, 19:16
Heeft iemand soms wat meer info over een zekere Van Vugt P. met een audi quattro. ? ?

Welke quattro dit juist zo zijn, en of het een beetje een vlotte chauffeur is. :)

Pipo
29 september 2007, 19:18
Heeft iemand soms wat meer info over een zekere Van Vugt P. met een audi quattro. ? ?

Welke quattro dit juist zo zijn, en of het een beetje een vlotte chauffeur is. :)
zie kasterlee ..en wie zegt dat hij mag starten ! :rolleyes:

NISSAN 240 RS
29 september 2007, 19:20
zie kasterlee ..en wie zegt dat hij mag starten ! :rolleyes:

Wat was er in kasterlee? Ben daar namenlijk niet geweest dit jaar.
En hij staat op de lijst, als hij mag starten, dat weet ik ook niet hé. :rolleyes:

Han
29 september 2007, 19:30
Van Vugt rijdt met een Audi UrQuattro (de brede en lange versie dus), zit redelijk wat power in maar geeft niet echt spektakel met deze wagen (het is slechts weinigen gegeven zulk beest te temmen, de wisselstukken beginnen trouwens gigantisch duur en schaars te worden;)). Dacht dat hij in Kasterlee (niet in wedstrijd) zonder restrictor reed, dus als hij komt zal hij dat even moeten aanpassen.

Begie
29 september 2007, 19:37
Dacht dat hij in Kasterlee (niet in wedstrijd) zonder restrictor reed, dus als hij komt zal hij dat even moeten aanpassen.

Hij rijdt in de hisoric klasse, en ik dacht dat daar geen restrictors moeten, of vergis ik mij?

Han
29 september 2007, 19:39
Hij rijdt in de hisoric klasse, en ik dacht dat daar geen restrictors moeten, of vergis ik mij?

Ge zegt daar zo al iets, ben geen kenner van het Historic reglement. Zal het eens opsnorren.

Pipo
29 september 2007, 19:45
jullie zullen dit toch even moeten nakijken voor hij start ..in zijn eigen land heeft hij daar toch al problemen mee gehad ..:rolleyes:
Idem Nijhof ..;)

Han
29 september 2007, 19:51
Volgens het RACB Historic reglement vind ik weinig terug over restrictors, enigszins logisch omdat restrictors pas na de groep B-periode zijn ingevoerd. Misschien eens informeren bij de RACB zelf?

HaCo
30 september 2007, 10:50
Awel, ik vind het spijtig dat Cols niet met een N4 start. Moest dit het geval zijn zou dit ongetwijfeld tot zeer mooie duels leiden met Princen, Loix en Snijers zit min of meer ook op dezelfde snelheid als de N4 schat ik.

Nu zal het wellicht een ritje met de vingers in de neus worden, ik denk niet dat Debackere veel tegenstand zal kunnen leveren en de vraag is dan nog hoelang hare bak het zal uithouden. Zie ik iemand over het oog met een WRC die Cols zou kunnen volgen?

Weet iemand of je in de week al een kaart en kaarten kunt gaan kopen, bij voorkeur 's avonds?

rallyfreak
30 september 2007, 11:04
Awel, ik vind het spijtig dat Cols niet met een N4 start. Moest dit het geval zijn zou dit ongetwijfeld tot zeer mooie duels leiden met Princen, Loix en Snijers zit min of meer ook op dezelfde snelheid als de N4 schat ik.

Nu zal het wellicht een ritje met de vingers in de neus worden, ik denk niet dat Debackere veel tegenstand zal kunnen leveren en de vraag is dan nog hoelang hare bak het zal uithouden. Zie ik iemand over het oog met een WRC die Cols zou kunnen volgen?

Weet iemand of je in de week al een kaart en kaarten kunt gaan kopen, bij voorkeur 's avonds?
Misschien Deferm hij is musshien niet zo goed maar met zo'n wagen moet hij toch dicht kunnen zitten van Cols.
En hopelijk houd Debackere haar wagen het eens uit Het zou spannend kunnen zijn tussen enkele dan.

Han
30 september 2007, 11:45

Ik denk op een parcours als Haspengouw (uitgenomen de nieuwe kp met veel onverhard) dat Snijers in staat moet zijn sneller te gaan als de N4's indien het droog ligt. Dit parcours leent zich met zijn rechte en minder technische stukken uitstekend voor de Porsche. Tot Melissa uitviel in de Omloop kon ze Cols bijblijven, zelfs voorblijven. Ik zie niet in waarom dit nu ook het geval niet zou zijn.

Pipo
30 september 2007, 11:51
Ik denk op een parcours als Haspengouw (uitgenomen de nieuwe kp met veel onverhard) dat Snijers in staat moet zijn sneller te gaan als de N4's indien het droog ligt. Dit parcours leent zich met zijn rechte en minder technische stukken uitstekend voor de Porsche. Tot Melissa uitviel in de Omloop kon ze Cols bijblijven, zelfs voorblijven. Ik zie niet in waarom dit nu ook het geval niet zou zijn.
Sluit ik mij bij aan ;)

HaCo
30 september 2007, 12:26
We zullen zien eh. :D

Duvalthebest
30 september 2007, 13:10
Sluit ik mij bij aan ;)

Mag je nu al meer lossen over die 'Nederlandse topper' ?

Edit: zie net op de site dat Nijhof staat ingeschreven met de BMW Compact dus wellicht ging het over deze piloot ?

Begie
30 september 2007, 20:06
Volgens het RACB Historic reglement vind ik weinig terug over restrictors, enigszins logisch omdat restrictors pas na de groep B-periode zijn ingevoerd. Misschien eens informeren bij de RACB zelf?

Volgens de RACB:
Historische voertuigen vierwielaangedreven of voorzien van een drukgevulde motor en bepaalde Groep B wagens tot en met 1984 , zijn toegelaten mits goedkeuring van RACB Sport ( moeten dus een Nationaal Paspoort bezitten uitgereikt door RACB Sport )
Echter zij verboden Gr B wagens voorwielaangedreven en/of voorzien van een drukgevulde motor ,alsook 2 zitters met centrale of achterliggende motor ( (vb Lancia 037 Lancia Delta Audi Quatro S1 en S2 Peugeot T16 Renault Turbo Maxi MG Metro 6R4 Citroen BX 4TR
Ford RS 200 ,Fuji Subaru XT4WD Turbo )

Als ik het goed begrijp, indien er deze wagen een nationaal paspoort heeft, mag hem deelnemen in de configuratie zoals in het paspoort beschreven....(want ik denk niet dat het een S1 of een S2 is...)

Han
30 september 2007, 23:40
Nee, het gaat om een lange Quatro, geen S1 of S2.

Thibaud
30 september 2007, 23:54
Weet iemand al de timing met de KPs ?

Han
1 oktober 2007, 00:11
Weet iemand al de timing met de KPs ?

De timing staat al op de site: http://www.trch.be/haspengouw/frames.asp
Er zijn nog geen kp-namen aan gekoppeld.

Thibaud
1 oktober 2007, 00:18
3 "nieuwe" KP's : Zepperen, Gelmen en Landen-Zoning
De 2 andere zoals 2006 (Lincent ?)

En ik neem ook mooie plaatsen, als iemand kan mij helpen

Bytes
1 oktober 2007, 10:23
De timing staat al op de site: http://www.trch.be/haspengouw/frames.asp
Er zijn nog geen kp-namen aan gekoppeld.

namen van de KP's staan in autonews met timing.
ss1 = Landen (zoning)
ss2 = Neerlanden
ss3 = Lincent
ss4 = Zepperen
ss5 = Gelmen

tommeke_B
1 oktober 2007, 10:25
:p:D:D:D
ss1 = Landen (zoning)
ss2 = Neerlanden
ss3 = Lincent
ss4 = Zepperen
ss5 = Brustem

Brustem is vliegveld?

Thibaud
1 oktober 2007, 10:33
Ze hebben van Gelmen gesproken... 't is Brustem dus ???

En Dank u wel voor de timing

Bytes
1 oktober 2007, 11:02
:p:D:D:D

Brustem is vliegveld?

Neen, redelijk gelijklopend met kp1 op short van St-Truiden 2006

Mk1
1 oktober 2007, 11:04
ss1 = Landen (zoning)
ss2 = Neerlanden
ss3 = Lincent
ss4 = Zepperen
ss5 = Brustem

Dan heb jij toch een andere autonews als ik, bij mij staat er Gelmen in!:rolleyes:

Bytes
1 oktober 2007, 11:07
Dan heb jij toch een andere autonews als ik, bij mij staat er Gelmen in!:rolleyes:
xcuses... Aangepast nu ;)

Pipo
1 oktober 2007, 15:40
Klopt ..;)

rallyfreak
1 oktober 2007, 18:38
Klopt ..;)
Op welke kp zit dat onverhard.
Heb gehoort dat er een kp is met 90 procent overhard.

HaCo
1 oktober 2007, 18:39
Kunde nu al ergens een kaart en programma gaan kopen?

Pipo
1 oktober 2007, 18:46
Kunde nu al ergens een kaart en programma gaan kopen?
neen nog niet ..

Mk1
1 oktober 2007, 19:01
Op welke kp zit dat onverhard.
Heb gehoort dat er een kp is met 90 procent overhard.

Zepperen

rallyfreak
1 oktober 2007, 19:08
Zepperen
Bedankt mk1
Brustem is dat wat het zelfde zoals die keer dat Snijers met die zwarte impreza reed?

Mk1
1 oktober 2007, 19:10
Bedankt mk1
Brustem is dat wat het zelfde zoals die keer dat Snijers met die zwarte impreza reed?

Brustem.... voor zover ik weet rijden ze daar niet!

Dragu
1 oktober 2007, 19:27
Idd , er is geen kp in Brustem !
Je kan er wel gaan rijden in Brustem , maar ... :D

Gelmen ligt wel tegen brustem :)

Tom
1 oktober 2007, 19:34
De eerste kp van de dag, kp Landen. Wordt dat verreden op een industrieterrein?

rallyfreak
1 oktober 2007, 19:40
De eerste kp van de dag, kp Landen. Wordt dat verreden op een industrieterrein?
Ja idd op industrie.
Hopelijk rijden ze een paar ronden.

Tom
1 oktober 2007, 19:44
Ja idd op industrie.

Ok, merci voor de reactie!:)

Thibaud
1 oktober 2007, 19:53
De jump in Landen, is het over een oud spoorweg ? na Waasmont ?

Pipo
1 oktober 2007, 20:29
maar neen ..!

EVA RACING
1 oktober 2007, 21:13

Neen, op kp landen !
Van de kasseien over de jump op beton, zoals hij vroeger in zowel Haspengouw als Pepijn gereden werd.
Spijtig genoeg ook de plaats van een tragisch ongeval met rallytoeschouwers en een door mij gekende streekgenoot-piloot.

Juha
1 oktober 2007, 21:41
maar neen ..!
Maar ja! (voor de helft)

Er lag vroeger een spoorweg maar het is in Overwinden, niet Waasmont.

KDM
1 oktober 2007, 23:16
Neen, op kp landen !
Van de kasseien over de jump op beton, zoals hij vroeger in zowel Haspengouw als Pepijn gereden werd.
Spijtig genoeg ook de plaats van een tragisch ongeval met rallytoeschouwers en een door mij gekende streekgenoot-piloot.

die bewuste jump hebben ze toch al een jaar of 10 niet meer gereden, niet?

EdS
1 oktober 2007, 23:46
die bewuste jump hebben ze toch al een jaar of 10 niet meer gereden, niet?

De laatste twee edities dat ik mee reed (2004 & 2005) zat die jump er toch nog bij in Landen (show)...

Vasco
2 oktober 2007, 09:44
Ja idd op industrie.
Ze rijden 1 rondje, maar hebben wel 2 keer de vernoemde Jump.;)

Duvalthebest
2 oktober 2007, 12:21
Ze rijden 1 rondje, maar hebben wel 2 keer de vernoemde Jump.;)

Heeft er hier soms iemand foto's van die beruchte jump ?

Wabe
2 oktober 2007, 14:09
Heeft er hier soms iemand foto's van die beruchte jump ?

Voor die jump moet ge u niet teveel voorstellen... Hij is wel mooi om te kijken maar je zal er naar moeten kijken van héééééééééééél ver....

CPWRC
2 oktober 2007, 15:32
Eerste 10 nummers op rallylovers..
Denk wel dat Van Woensel er nog ergens zal tussen zitten met z'n #66..

Vector
2 oktober 2007, 16:10
Weet er iemand de startnummers van het criterium? Heeft er iemand ongeveer een idee hoe lang na de eerste nationale, de eerste criterium-rijder vertrekt. Ik zou zowel de eerste nationale als de eerste criterium-piloten willen zien!! Dat wordt ongetwijfeld een moeilijke planning, maar denk dat beide wedstrijden iets te bieden gaan hebben..
Ondertussen liggen de kp's er hier vettig bij, en dat dankzij de fruit- en bietenboeren!! :)
Hopelijk blijft dit zo tot zondag!!:p

Vasco
2 oktober 2007, 16:15
Weet er iemand de startnummers van het criterium? Heeft er iemand ongeveer een idee hoe lang na de eerste nationale, de eerste criterium-rijder vertrekt. Ik zou zowel de eerste nationale als de eerste criterium-piloten willen zien!! Dat wordt ongetwijfeld een moeilijke planning, maar denk dat beide wedstrijden iets te bieden gaan hebben..
Ondertussen liggen de kp's er hier vettig bij, en dat dankzij de fruit- en bietenboeren!! :)
5 Minuten na de laatste nationaal vertrekt het criterium.

scoobyfreak
2 oktober 2007, 16:57

1 Freddy Loix - VW Polo Super 2000
2 Larry Cols - Mitsubishi Lancer EVO 8
3 Patrick Snijers - Porsche 911 GT
4 Kris Princen - Mitsubishi Lancer EVO IX groep N
5 Melissa Debackere - Toyota Corolla WRC
6 Hubert Deferm - Subaru Impreza WRC
7 Steve Hendy - Ford Focus WRC
8 Marc Turrion - Mitsubishi Lancer
9 Filip Barbier - Mitsubishi Lancer EVO 6
10 Jan Nijhof - BMW Compact M3

Duvalthebest
2 oktober 2007, 18:00
Voor die jump moet ge u niet teveel voorstellen... Hij is wel mooi om te kijken maar je zal er naar moeten kijken van héééééééééééél ver....

Ok bedankt voor de info.
Zitten er anders interessante bochten in die industrieproef of zal het niet veel raars zijn daar ?

Vector
2 oktober 2007, 20:15
Ok bedankt voor de info.
Zitten er anders interessante bochten in die industrieproef of zal het niet veel raars zijn daar ?
De industrieproef; Eigenlijk word die proef maar voor een klein gedeelte gereden op het industrieterrein.. Ik veronderstel dat ze daar twee rondjes doen!! Maar daarna gaan ze naar Waasmont (zoals vroeger) en waar ze op de kasseien links gingen om de beruchte spoorwegbrugpassage te maken, gaan ze nu rechts die kasseien op. Hierna komen ze in het dorp Waasmont aan.. (Dit is trouwens hét punt van de vroegere Haspengouwrally, het punt met het kapelleke waar vroeger menige foto's van gemaakt zijn (oa van Guy Colsoul en anderen..)..:D Daar gaan ze, in de bebouwde kom, snel links de verkaveling op naar een zéér vettige, snelle rechtse. Ze passeren dan over een oude spoorweg (jump??) en passeren daarna nog eens over de Hannuitsestwg om uiteindelijk in Walsbets te eindigen.. Kp Landen is dus meer dan wat racen op het industrieterrein!!

Evo X
2 oktober 2007, 20:33

Matterne
Colsoul
Vermeulen
Ceename
Vandenberghe
V. Tricht
Hosten
Degeling
Deveux
L'honnay
Claesen
Listrez
Devriese
Noel
Dekeersgieter
Van Reusel

EdS
2 oktober 2007, 20:57

Idd CVW start naar verluidt als derde
(zijn huidige plaats in het kampioenschap)

CPWRC
3 oktober 2007, 13:54
Lees in persbericht dat Melissa Debackere met de Corolla WRC van Desmet rijdt..
Wanneer zal ze met haar eigen wagen rijden?

Metro 6R4
3 oktober 2007, 14:03
Als de motor weer hersteld is zeker, Condroz?

Dragu
3 oktober 2007, 18:34
Als de motor weer hersteld is zeker, Condroz?

Was toch een wagen van bij Wevers in de omloop !

Erik heeft er in Almere bij gereden , kijk maar naar de nr platen ! XV-GD-91
Zie hier erik http://www.rallysport.nl/thumbs/blank8.gif

Van Melissa vindt ik geen foto op het internet waar je de nr plaat duidelijk ziet , maar ik heb hier wel foto's ervan omdat hij gaat gemaakt worden in modelbouw .

WRCKE
3 oktober 2007, 19:01
Was toch een wagen van bij Wevers in de omloop !

Erik heeft er in Almere bij gereden , kijk maar naar de nr platen ! XV-GD-91
Zie hier erik http://www.rallysport.nl/thumbs/blank8.gif

Van Melissa vindt ik geen foto op het internet waar je de nr plaat duidelijk ziet , maar ik heb hier wel foto's ervan omdat hij gaat gemaakt worden in modelbouw .

op mijn beelden is dezelfde plaat ook te zien in de omloop

Metro 6R4
3 oktober 2007, 19:13
Ben je dat heel zeker Dragu? Anders ging er wel Wevers ergens op die wagen staan + vermelding in persberichten enz. Het was toch een in Frankrijk aangekochte wagen? Waarmee ze trouwens problemen hadden om in te schrijven dus een simpele plaatwissel kan ook hé ;)

Dragu
3 oktober 2007, 19:16
Ben je dat heel zeker Dragu? Anders ging er wel Wevers ergens op die wagen staan + vermelding in persberichten enz. Het was toch een in Frankrijk aangekochte wagen? Waarmee ze trouwens problemen hadden om in te schrijven dus een simpele plaatwissel kan ook hé ;)

Die foto die ik poste , is ene foto van in Almere , en ik heb de wagen van Melissas smorgens in detail getrokken voor ne kameraad , die hem gaat maken in modelbouw .
als je wil mail ik je een foto met de plaat :)

Dragu
3 oktober 2007, 19:17

Wat dat inschrijven betreft , dat was ook de redenen van het forfait voor de rs van Bles als ik me niet vergis .

Metro 6R4
3 oktober 2007, 19:22
De link naar je foto klopt niet, maar heb ondertussen zelf de foto opgezocht en zie ook wel die platen kloppen. Ik wou gewoon zeggen dat het vreemd is dat daar met geen woord over gerept werd dat het een wagen van Wevers was terwijl men zelf een wagen in Frankrijk had aangekocht. Door de inschrijvingsproblemen die ze hadden lijkt het me meer voor de hand te liggen dat ze gewoon een plaat van Wevers gebruikt hebben.

mousti
3 oktober 2007, 19:41
De link naar je foto klopt niet, maar heb ondertussen zelf de foto opgezocht en zie ook wel die platen kloppen. Ik wou gewoon zeggen dat het vreemd is dat daar met geen woord over gerept werd dat het een wagen van Wevers was terwijl men zelf een wagen in Frankrijk had aangekocht. Door de inschrijvingsproblemen die ze hadden lijkt het me meer voor de hand te liggen dat ze gewoon een plaat van Wevers gebruikt hebben.
Zal zoiets zijn want op rallyonline.be stond dat Melissa hem gekocht heeft van een Fransman.

Dragu
3 oktober 2007, 19:46
De wagen is trouwens zaterdagavond door ne mecanieker van Wevers Sport meegenomen ...

Duvalthebest
3 oktober 2007, 19:50
De wagen is trouwens zaterdagavond door ne mecanieker van Wevers Sport meegenomen ...

Wevers Sport doet toch service voor Debackere of ben ik mis ?

WRCKE
3 oktober 2007, 19:51
Zal zoiets zijn want op rallyonline.be stond dat Melissa hem gekocht heeft van een Fransman.

die fransman zou dat die zijn die nog in ieper heeft komen rijden met die witte corolla waarvan het achterste in bleek blauw was geplakt heeft nooit ma 1 keer gestart met die wagen in ieper

Dragu
3 oktober 2007, 19:51
dat het is zoals het wil .

terug over de haspengouw ? :D:D

WRCKE
3 oktober 2007, 19:53
haspengouw zal niet voor mij dit jaar maar volgend jaar ben ik er zeker

Juha
3 oktober 2007, 20:04
die fransman zou dat die zijn die nog in ieper heeft komen rijden met die witte corolla waarvan het achterste in bleek blauw was geplakt heeft nooit ma 1 keer gestart met die wagen in ieper

Nee, dat was Thomasse (als dat uw vraag was tenminste, want uw teksten zonder leestekens zijn niet echt leesbaar te noemen).

De Corolla van Debackere komt van Trimatis, de plaat daarvan was KAM 548. Debackere reed met XV-GD-91, de plaat die vroeger op de Van Eerd Corolla hing. Ik weet niet welke wagen/plaat Thomasse had, als iemand het weet, info is altijd welkom.:)

Thibaud
3 oktober 2007, 20:41
De Fransman is denk ik Lebrun (hij kwam voor de Wallonie 2005 met die Corolla)

Juha
3 oktober 2007, 20:43
Hij had het over Ieper, niet de wallonie ;) (en dat in een topic over de Haspengouw :D )

bram
3 oktober 2007, 20:45
Nee, dat was Thomasse (als dat uw vraag was tenminste, want uw teksten zonder leestekens zijn niet echt leesbaar te noemen).

De Corolla van Debackere komt van Trimatis, de plaat daarvan was KAM 548. Debackere reed met XV-GD-91, de plaat die vroeger op de Van Eerd Corolla hing. Ik weet niet welke wagen/plaat Thomasse had, als iemand het weet, info is altijd welkom.:)

Da was idd thomasse. had hem da jaar zien rijden in le touquet en in ieper heeft hij voor onze neus overkop gegaan

Kittekat
6 oktober 2007, 10:01
Al iemand de proeven gaan verkennen,
Waar ligt het vettig in snelle situaties, om mooi driftwerk te zien?
En Kp die onverhard is, is het berijdbaar of veel modder?

rallyfreak
6 oktober 2007, 20:27
Al iemand de proeven gaan verkennen,
Waar ligt het vettig in snelle situaties, om mooi driftwerk te zien?
En Kp die onverhard is, is het berijdbaar of veel modder?
De modder is denk ik al opgedroogt.
Heeft de hele week al niet geregent.

den laagvlieger
7 oktober 2007, 09:47
Hubert deferm op kop na kp1,een verrassing?

E30
7 oktober 2007, 10:06
verrassing? het is en blijft een top wrc. En deferm is nu ook niet de traagste van het land.

Maar iemand info over de stand na de eerste 3 kp's...????
website haspengouw werkt ook niet echt...

edit: Deferm schijnt nog steeds 1ste te zijn, Loix 3de na de eerste 3 kp's

michel uit berg
7 oktober 2007, 10:18
verrassing? het is en blijft een top wrc. En deferm is nu ook niet de traagste van het land.

Maar iemand info over de stand na de eerste 3 kp's...????
website haspengouw werkt ook niet echt...

edit: Deferm schijnt nog steeds 1ste te zijn, Loix 3de na de eerste 3 kp's

waar heb je die info vandaan? de website ligt helemaal plat idd

E30
7 oktober 2007, 10:20
waar heb je die info vandaan? de website ligt helemaal plat idd
van een vriend in het servicepark...dus zal wel juist zijn.

Sublover
7 oktober 2007, 10:59
Algemene stand na 3 kp's:

1 Deferm
2 Cols op 4 sec
3 loix op 21 sec
4 debackere op 22 sec
5 princen op 39 sec
6 jonkers op 42 sec
7 van woensel op 51 sec
8 hendy op 54 sec
9 schmelcher op 54 sec
10 vleminckx op 1min 21 sec

jurdup
7 oktober 2007, 12:45
Algemene stand na 3 kp's:

1 Deferm
2 Cols op 4 sec
3 loix op 21 sec
4 debackere op 22 sec
5 princen op 39 sec
6 jonkers op 42 sec
7 van woensel op 51 sec
8 hendy op 54 sec
9 schmelcher op 54 sec
10 vleminckx op 1min 21 sec

en snijers?

WRCKE
7 oktober 2007, 12:50
en snijers?

site ligt plat maar op kp 3 is hij niet te zien in de eerste 24 denk dat ze er al uit zijn

WRC Kurt
7 oktober 2007, 12:51
en snijers?

Stond nog 5e na Kp 2,maar k'zie hem nergens staan na Kp 3.

Jammer dat we nog maar de tijden van de eerste 3 Kp's weten.

Sublover
7 oktober 2007, 12:59
Na vijf kp's

1 cols
2 deferm op 5sec
3 loix op 17sec
4 debackere op 21sec
5 snijers op 29sec
6 jonkers op 52sec
7 princen op 1min08
8 van woensel 1min19
9 hendy 1min 21
10 schmelcher 1min48

Snijers zit er dus blijkbaar toch nog in.

WRC Kurt
7 oktober 2007, 13:02
hebben jullie ook Burcu die de scratch draait op Kp 5.

rallymen123
7 oktober 2007, 13:47
hebben jullie ook Burcu die de scratch draait op Kp 5.

idd zal wel een foutje zijn hoop ik anders zullen de anderen een heel flauwe tijd gezet hebben?
En dan nog de scratch met 31 sec voor op Cols, sterk zeer sterk.

Glenn
7 oktober 2007, 14:30
Wat is er met Cols gebeurd? :rolleyes:

WRCKE
7 oktober 2007, 14:44
Wat is er met Cols gebeurd? :rolleyes:

staat 5 op 37sec

Glenn
7 oktober 2007, 15:28
staat 5 op 37sec

Kweet het, maar kbedoel hoe komt het dat hij op een kp bijna een minuut verliest?

NISSAN 240 RS
7 oktober 2007, 15:36
Wat zou er gebeurd zijn met hosten ? Zie dat hij op de eerste stage al niet in de uitslag staat bij de criteruim's. Ook vreemd dat nijfof bij de criteruim's rijdt, en niet nationaal. Was toch daar ingeschreven dacht ik ? ? ?

den laagvlieger
7 oktober 2007, 16:06
Normaal op sporza verslag van de haspengouwrally om 17u45.

David_V
7 oktober 2007, 18:00
Mooie beelden gezien en Cols dus nieuwe kampioen.

scoobyfreak
7 oktober 2007, 18:01
Skoon verslagje op sporza.

mercury
7 oktober 2007, 18:02

Loix had het daar even serieus warm!!

Quicks
7 oktober 2007, 18:02

Loix had het daar eventjes heel warm na de jump.:eek:

David_V
7 oktober 2007, 18:04
Idd, op de eerste onboardbeelden hield hij wat in voor de jump, de 2e keer was afond :D Ook Debackere had het effen warm. Deferm blijkbaar ook sortie gehad aan de deur te zien.

scoobyfreak
7 oktober 2007, 18:05
Deferm had ook een skoon deukje in zen deur.

WRC Kurt
7 oktober 2007, 18:05

Inderdaad warm moment,maar schitterend hoe hij de auto op de baan hield.

E30
7 oktober 2007, 18:08
iemand een stand?
ik weet zelfs ni wie de rally heeft gewonnen...

Loix had van mij mogen het BK winnen!:mad:
Toch weer sterke prestatie van de polo tegen de wrc's!
Zegt veel over de snelle polo en top-freddy

The Boss
7 oktober 2007, 18:14
Ik heb het verslag ook gemist,spijtig,maar ja:o
Weet er iemand al iets van de uitslag?

Jasper
7 oktober 2007, 18:24
Ik ben blij dat Cols kampioen is :D. Het Sporza verslag zul je normaal nog op het internet vinden.

polle
7 oktober 2007, 18:32
Deferm wint met 2 sec. voorsprong op Debackere !

The Boss
7 oktober 2007, 18:36
Amai, chapeau voor Melissa !!! Die doe dat goed!

barresjok
7 oktober 2007, 18:51
Kan iemand de einduitslag bekijken op de site van de rally?

1. Deferm
2. Debackere op 2s

Snijers op 3 dan Loix dan Cols ?

206WRC-ke
7 oktober 2007, 19:09
Volgens mij kloppen die tijden niet echt op hun site :S

Bij mij staat Barbier op 1, dan Hermans en Deferm... :S

barresjok
7 oktober 2007, 19:09
vreende sterke rally van barbier en hermans :D

zal idd een foutjen zijn zekers

Snijers fan
7 oktober 2007, 19:13
Volgens vrt teletekst wint Deferm met 2 sec voor Debackere, Snijers op 3, dan Loix en Cols...

KDM
7 oktober 2007, 19:28
volgens de site van rallylovers wint melissa !!!
tis nog heel spannend dus :D

scoobyfreak
7 oktober 2007, 19:30
Tgaat daar boel zijn op het podium :D

206WRC-ke
7 oktober 2007, 19:36
Tmoet nie altijd achter een KP zijn eh :D:D;)

205Maxi
7 oktober 2007, 19:38
1. Deferm
2. Debackere 2,9 sec.
3. Loix
4. Snijers
5. Cols

vlotte eduard
7 oktober 2007, 20:04

& maar drummen voor op 't podium te geraken:D

puma club belgium