Volledige versie bekijken : TBR Rally 2007
co-pilootje
13 september 2007, 19:50
Volgende maand nieuwe afspraak in Roeselare voor de TBR ...
Weetjes, deelnemers, hot news of nieuwe parcours (zoning omgekeerd:D)
smijt het maar in de groep.
filip
13 september 2007, 19:53
gaat het door ? of is het weer het laatste jaar ? :)
Metro 6R4
13 september 2007, 19:55
Er hing alleszins een affiche uit aan de Hallen.
Hoogstwaarschijnlijk het Shakedown Rallyteam opnieuw aan de start :cool:
filip
13 september 2007, 19:59
Er hing alleszins een affiche uit aan de Hallen.
Hoogstwaarschijnlijk het Shakedown Rallyteam opnieuw aan de start :cool:
wie is h shakedown rallyteam ?
tommeke_B
13 september 2007, 19:59
beetje teveel gezopen Christophe?:D
hmm, juiste topic ??
CPWRC
13 september 2007, 20:00
beetje teveel gezopen Christophe?:D
Jah .. die'n heef 't weer gezien zu ... :D
edit : maar nu krijg jij het deksel op de neus hahahahaha
Metro 6R4
13 september 2007, 20:01
wie is h shakedown rallyteam ?
Mijn maat die al in Staden reed met de Philcars 106, samen met zijn co van toen als hij meekan, anders zal ik mij moeten opofferen :D
http://www.shakedown.be/nieuws/staden6.jpg
Edit: Foto voor moest je dit nooit zijn opgevallen op de site
Han
13 september 2007, 20:01
Jah .. die'n heef 't weer gezien zu ... :D
edit : maar nu krijg jij het deksel op de neus hahahahaha
Uiteraard CP, maar heb hem weer verwijderd zunne:p
co-pilootje
13 september 2007, 20:04
De rally gaat door,
zelfs een mail gekregen met de vraag om eventueel 30 euro extra te betalen om de kosten aan het wegdek te herstellen en dergelijke.
Of niet extra te betalen, maar dan de wedstrijd rijden zoals in Koekelare met palen en stro om nergens nog te kunnen couperen.
Het is een voorstel van de organisatie uit. (de factuur was 3000 euro verleden jaar en de verzekering komt daarvoor niet tussenbeide).
Rallyfan_072
13 september 2007, 20:05
De rally gaat door,
zelfs een mail gekregen met de vraag om eventueel 30 euro extra te betalen om de kosten aan het wegdek te herstellen en dergelijke.
Of niet extra te betalen, maar dan de wedstrijd rijden zoals in Koekelare met palen en stro om nergens nog te kunnen couperen.
Het is een voorstel van de organisatie uit. (de factuur was 3000 euro verleden jaar en de verzekering komt daarvoor niet tussenbeide).
Ahzo, ja we zullen moeten afwachten hé.
Metro 6R4
13 september 2007, 20:05
En wat zal het worden?
Ik zou kiezen voor de eerste optie!
david
13 september 2007, 20:09
hopelijk kiezen jullie voor die 3 euro extra anders is er voor ons toeschouwers ook niet veel aan
co-pilootje
13 september 2007, 20:10
Ahzo, ja we zullen moeten afwachten hé.
Het valt te bezien hoeveel teams ervoor te vinden zijn:rolleyes:.
Er wordt al 10 euro kosten bij gevraagd om de parking van de hallen op te ruimen na de rally. Moest het er smerig bij liggen. Zoniet storten ze de 10 euro terug:).
Mijn vraag is dan, waar het stopt het:eek:
co-pilootje
13 september 2007, 20:15
Ik bedoel: 30 euro voor dit 10 euro voor dat, waar eindigt het.
Persoonlijk komt het mij nu niet op die 30 euro
Han
13 september 2007, 20:40
Het valt te bezien hoeveel teams ervoor te vinden zijn:rolleyes:.
Er wordt al 10 euro kosten bij gevraagd om de parking van de hallen op te ruimen na de rally. Moest het er smerig bij liggen. Zoniet storten ze de 10 euro terug:).
Mijn vraag is dan, waar het stopt het:eek:
Dat ze zoals iedere andere organisatie de moeite eens nemen om zelf op te ruimen, ze kunnen al beginnen door aan alle deelnemende teams een vuilniszak mee te geven bij de administratieve controle en/of voldoende containers op het terrein te plaatsen.
Duvalthebest
13 september 2007, 20:44
Dat ze zoals iedere andere organisatie de moeite eens nemen om zelf op te ruimen, ze kunnen al beginnen door aan alle deelnemende teams een vuilniszak mee te geven bij de administratieve controle en/of voldoende containers op het terrein te plaatsen.
Ja tijdens de Omloop mochten ze ook wel meer vuilniszakken naast de kp's zetten hoor, bijna nergens een gezien.
206WRC-ke
13 september 2007, 22:03
Ik heb die mail ook gekregen en als je die factuur van de stad bekijkt... Toch ferm overdreven zenne vindt ik soms, die werkuren enzo, al dat gebruik van die machines... Kan de stad nu niet een oogje dichtknijpen en de organisatie wat steunen? Ze brengen toch leven in de brouwerij en volk naar hun stad... Alles zo doorrekenen, manman...
jack82
13 september 2007, 22:08
dat ze maar die 30 euro vragen hoor. dat is geen rally meer he als we niet mogen snijden in de bochten.voor mij geen probleem.:o
rallyfreak
13 september 2007, 22:21
dat ze maar die 30 euro vragen hoor. dat is geen rally meer he als we niet mogen snijden in de bochten.voor mij geen probleem.:o
Mss beter dat dan vb in hemicuda daar ijzeren poutrillen in de grond te kloppen nog gevaarlijker voor de piloten.
en voor het publiek ook niet meer mooi.
Paco
13 september 2007, 23:24
OK maar alle organisatoren hebben al genoeg problemen om personneel te vinden. Als ze nog meer moeten zoeken ...
Han
14 september 2007, 09:58
OK maar alle organisatoren hebben al genoeg problemen om personneel te vinden. Als ze nog meer moeten zoeken ...
Tja, das wel een feit natuurlijk. Maar door bijv. die vuilniszakken te voorzien, zal er toch al een hele hoop rommel minder op te ruimen vallen. Het moet toch te doen zijn om de hallen (parking) en het parcours in eigen beheer op te kuisen? Op de plaatsen waar de baan echt kapot gereden wordt (zal toch niet op zoveel plaatsen voorvallen) kunnen ze nog een bandenstapel/strobaal zetten.
matador
14 september 2007, 10:05
Ik heb die mail ook gekregen en als je die factuur van de stad bekijkt... Toch ferm overdreven zenne vindt ik soms, die werkuren enzo, al dat gebruik van die machines... Kan de stad nu niet een oogje dichtknijpen en de organisatie wat steunen? Ze brengen toch leven in de brouwerij en volk naar hun stad... Alles zo doorrekenen, manman...
Heb je die mannen van 't stad al een keer bezig gezien, echt rap gaat dat niet e ;)
Enne, couperen is zowel voor publiek als piloten veel beter, maar ja we zullen wel zien wat het wordt zeker.
Mk1
14 september 2007, 10:28
De rally gaat door,
Die petrels zouden ze gewoon moeten verbieden levensgevaarlijk is dat.
Rubinho
14 september 2007, 12:24
K betaal met veel plezier 30 Euro extra als we maar mogen couperen. K rij dit jaar zelfs de Hemicuda niet meer omwille van dat afzetten van de coupures...
alexen
14 september 2007, 18:26
K rij dit jaar zelfs de Hemicuda niet meer omwille van dat afzetten van de coupures...
zo zullen er nog veel piloten zijn denk ik. Jammer voor hemicuda organisatie, maar kan me idd wel voorstellen dat het niet leuk meer is en ook gevaarlijk met die ijzeren potrellen.
Paco
14 september 2007, 20:52
Tja, das wel een feit natuurlijk. Maar door bijv. die vuilniszakken te voorzien, zal er toch al een hele hoop rommel minder op te ruimen vallen. Het moet toch te doen zijn om de hallen (parking) en het parcours in eigen beheer op te kuisen? Op de plaatsen waar de baan echt kapot gereden wordt (zal toch niet op zoveel plaatsen voorvallen) kunnen ze nog een bandenstapel/strobaal zetten.
Dat zal niet veel helpen hé. Er zijn nog te veel toeschouwers die geen respect hebben en all hun vuilnissen overal gooien, zelfs als er vuilniszakken staan. Het is niet met strenge maatregelen dat we alles gaan oplossen. Het groot probleem is de educatie van de mensen. Gewoon en alleen maar dat !
Han
14 september 2007, 21:28
Dat zal niet veel helpen hé. Er zijn nog te veel toeschouwers die geen respect hebben en all hun vuilnissen overal gooien, zelfs als er vuilniszakken staan. Het is niet met strenge maatregelen dat we alles gaan oplossen. Het groot probleem is de educatie van de mensen. Gewoon en alleen maar dat !
Dat ze het toch maar eens proberen... Alles zal niet weg zijn, zeker niet, maar toch een overgroot deel.
StijnVermaut
14 september 2007, 23:10
Mijn maat die al in Staden reed met de Philcars 106, samen met zijn co van toen als hij meekan, anders zal ik mij moeten opofferen :D
http://www.shakedown.be/nieuws/staden6.jpg
Edit: Foto voor moest je dit nooit zijn opgevallen op de site
Kan het zijn dat de wagen wat stickers bij eeft gekregen, heb deze morgen die wagen zien staan bij iemand die belettering doet in Sint-Eloois-Winkel
jack82
15 september 2007, 00:41
dat klopt inderdaad stijn .:o
Paco
15 september 2007, 01:40
Kan het zijn dat de wagen wat stickers bij eeft gekregen, heb deze morgen die wagen zien staan bij iemand die belettering doet in Sint-Eloois-Winkel
Ja mijn neef zal er mee rijden in Reningelst (zijn debuut). Vandaag of gisteren was het voorzien om de belettering te doen. Vanavond was de wagen terug bij Philcars.
Sandra
15 september 2007, 12:07
Voor publiek en piloten is dat snijden wel veel fijner, maar zoals eerder hier is gezegd is het 30 euro voor dit, 10 euro voor dat ... . Op die 40 euro komt het niet, maar als ze dit hier willen betalen, hebt ge volgend jaar de organisatoren van wervik, bocholt ... die dit misschien ook gaan vragen ... en dan vinden ze weer iets anders uit ... en zo wordt de rally steeds duurder en duurder, terwijl het eigenlijk voor velen maar een hobby is. ... en dat ge door palen en/of tonnen langs de weg meer stukken rijdt, daar zijt ge als piloot toch ook zelf bij. Natuurlijk is de kans wel groot dat ze hierdoor elders gaan rijden.
co-pilootje
15 september 2007, 14:11
... en dat ge door palen en/of tonnen langs de weg meer stukken rijdt, daar zijt ge als piloot toch ook zelf bij. Natuurlijk is de kans wel groot dat ze hierdoor elders gaan rijden.[/quote]
Is de essentie van rallysport niet, u aanpassend aan de omstandigheden zo snel mogelijk van punt a naar punt b?:D
rallyworld
15 september 2007, 21:36
ook een mail gekregen met de keuze tss, 30euro bij betalen en lekker dul te kunnen couperen of het gewone inschrijvingsgeld betalen en een rally rijden zoals in koekelare tss de staken,pff,heb daar geen zin in zulle!!!!!!!!!
heb gekozen om 30e bij te betalen en lekker dul te couperen,das rally!!!
vele vrienden van mij hebben ooik de keuze gemaakt om 30e bij te betalen.
ik neem het de mannen vd TBR zeker niet kwalijk! vind het zelfs tof dat we onze mening mogen geven. verlang al om er te starten,en er een revanche te nemen voor de pech van verleden jaar!
Dragu
15 september 2007, 23:43
je kan ook gewoon dat weekend in Sombreffe gaan rijden , veel goedkoper , geen 40 euro extra betalen om te spelen :D
Westhoeker
16 september 2007, 02:14
je kan ook gewoon dat weekend in Sombreffe gaan rijden , veel goedkoper , geen 40 euro extra betalen om te spelen :D
Niet ieder zal je blindelings volgen Dragu omdat jij in de Walen betere vrienden organisatoren hebt dan in Vlaanderen. Mischien kun je onze Westvlaamse piloten nog weglokken naar een of andere Nederlandse proef, die enkel uit rondjes koersen bestaat.
DRUP DRUP
16 september 2007, 09:17
he dragu,
waar kan ik nuttige info vinden omtrent sombreffe,misschien komen we er rijden!
filip
16 september 2007, 15:21
wat ik mij afvraag , oe zit da eigenlijk met die 30e ? ze vragen of je da wil bijbetalen maar is nie verplicht ?
wat als de helft betaald en de andere helft nie ?
nie betaald nie couperen :confused::rolleyes:?
en wat als ze beslissen toch palen te slaan , zijn de gene die dan 30e betaald hebben hun geld kwijt ?
tis maar e gedacht é , maar kunnen ze geen korte paaltjes slaan als ze nie willen j coupeert ? je kan mooi op de koord rijden , zijkanten nie kapot en u spiegels slaan nie in u zijruiten van die grote palen !
PLC SUB
16 september 2007, 17:04
voor extra prijs hiervoor terug mooie rally zoals andere jaren
volgens mij verlies je meer piloten door palen te plaatsen dan voor 30 euro extra
kan roeselare stad niet eens die kost inschrijven als steun aan rally gezien de economische waarde
zouden alle kosten voetbal ook aangerekend worden
denk het niet
rallymen123
16 september 2007, 17:27
voor extra prijs hiervoor terug mooie rally zoals andere jaren
volgens mij verlies je meer piloten door palen te plaatsen dan voor 30 euro extra
kan roeselare stad niet eens die kost inschrijven als steun aan rally gezien de economische waarde
zouden alle kosten voetbal ook aangerekend worden
denk het niet
Neen, denk niet dat de stad de rallysport zal steunen, voetbal is voor hen veel belangrijker daar komen meer grote meneren naartoe in de vips. Op de rally zouden die gasten hunnen schoenen en kleren kunnen vuil maken.
Dragu
16 september 2007, 20:55
Niet ieder zal je blindelings volgen Dragu omdat jij in de Walen betere vrienden organisatoren hebt dan in Vlaanderen. Mischien kun je onze Westvlaamse piloten nog weglokken naar een of andere Nederlandse proef, die enkel uit rondjes koersen bestaat.
Wat zou ik ergens vrienden hebben in een organisatie in de walen ?
En wie zou ik weg lokken van de vlaamse piloten naar nederland ?
Als je hier ook al geen alternatief mag plaatsen voor dat weekend ?
Han
16 september 2007, 21:57
Euhm, Dragu stelt gewoon een alternatief voor:
TBR vs. Sombreffe
minder vs. meer kilometers
duurder vs. goedkoper
minder mooi parcours vs. mooier parcours
... vs. geen gezeik
Dat de piloten zelf een keuze maken he, West-Vlamingen en anderen:rolleyes:
Als je eens buiten Ieper komt, zou je zien dat er in Nederland wel meer te beleven valt dan rondjes koersen...:rolleyes:
Han
16 september 2007, 22:02
Als je hier ook al geen alternatief mag plaatsen voor dat weekend ?
Jij mag dat zeker Dragu;)
scoobyfreak
16 september 2007, 22:30
Das uw mening dat Sombreffe mooier is dan de TBR. Er gaan er zeker zijn die de TBR mooier vinden. En was het jij niet die eens zei dat de organizaties het moeten doen met de wegen dat ze hebben? ;)
Warlord
16 september 2007, 22:58
Sombreffe-mooi parkoer,das toch ook een klucht?
Han
16 september 2007, 23:23
Das uw mening dat Sombreffe mooier is dan de TBR. Er gaan er zeker zijn die de TBR mooier vinden. En was het jij niet die eens zei dat de organizaties het moeten doen met de wegen dat ze hebben? ;)
Uiteraard kunnen de organisaties enkel de wegen gebruiken die ze in hun buurt voorhanden hebben, ik zeg ook niks ten nadele van de TBR, ik vind de Sombreffe gewoon een mooier parcours. Laat de piloten toch kiezen. Als ze daadwerkelijk het couperen verhinderen, zal bij veel piloten het parcours van de Sombreffe de voorkeur genieten.
@Warlord: Ooit Sombreffe gereden? Volgens mij bestaan er veel mooiere parcours in Wallonië maar over het algemeen is de Sombreffe zeker niet slecht. Beter dan vele Vlaamse.
opelke
17 september 2007, 07:51
Toch heeft DRAGU gelijk.
Het ziet er warschijnlijk nog beter uit daar.
En inderdaad iedere piloot die hij kan overtuigen om daar te rijden is er een meer om te zien voor ons
Vincent Verstraete
17 september 2007, 12:10
wat ik mij afvraag , oe zit da eigenlijk met die 30e ? ze vragen of je da wil bijbetalen maar is nie verplicht ?
wat als de helft betaald en de andere helft nie ?
nie betaald nie couperen :confused::rolleyes:?
en wat als ze beslissen toch palen te slaan , zijn de gene die dan 30e betaald hebben hun geld kwijt ?
tis maar e gedacht é , maar kunnen ze geen korte paaltjes slaan als ze nie willen j coupeert ? je kan mooi op de koord rijden , zijkanten nie kapot en u spiegels slaan nie in u zijruiten van die grote palen !
Het is een voorstel van de organisatie uit :
1) ofwel weeral bijbetalen (30€) om de factuur van de stad te kunnen betalen
2) ofwel niet betalen en kans op schade aan de wagen door de coupeerzones af te zetten
Paco
17 september 2007, 17:04
Op het reglement van de TBR die vandaag werd gepubliceerd staat er vermeld dat ze voor de 30 euros hebben gekozen.
rallyworld
17 september 2007, 17:17
ook juist het reglement gelezen en idd de keuze werd gemaakt om 30e extra te betalen. ik neem het hen zeker niet kwalijk,liever zo dan zo te moeten koersen zoals in koekelare tss de patrillen,pfff. leve het couperen!!!!
Dragu
17 september 2007, 18:58
Toch heeft DRAGU gelijk.
Het ziet er warschijnlijk nog beter uit daar.
En inderdaad iedere piloot die hij kan overtuigen om daar te rijden is er een meer om te zien voor ons
Ik overtuig niemand om ergens gaan te rijden .
Maar de meeste die ik ken kiezen voor Sombreffe , enkele Tbr voor hun punten voor t kampioenschap .
Wat mijn keuze is doet er toch niet toe zekers!
rallyfreak
17 september 2007, 19:01
Ik versta toch iets niet.
Vb als er veel grind en stof om de weg ligt kunnen de marshals dit niet terug in de koord vegen. Probleem is natuurlijk als het slecht weer is dat modder opkuisen geen pretje is. Het is een mes die aan 2 kanten snijd.
Han
17 september 2007, 19:05
Je gaat me toch niet vertellen dat er in heel de organisatie niemand zit die iemand kent met een bezemwagen?
bertje
17 september 2007, 19:33
Je gaat me toch niet vertellen dat er in heel de organisatie niemand zit die iemand kent met een bezemwagen?
Het verschil van die dertig euro is ... nu moet de organisatie niks doen en verdient mssn geld ... anders moeten ze een week werken: palen/tonnen zetten en afbreken, of de baan achteraf keren... en dan houden ze er ook nog es niks aan over...
het is natuurlijk fijn dat ze nog een rally willen organiseren, maar andere organisaties kunnen het toch ook anders oplossen, waarom zij niet?
ps : de deelnemers moeten deelnemen in de onkosten, mogen ze dan ook meeprofiteren van de eventuele winst?
Quicks
17 september 2007, 19:38
Het verschil van die dertig euro is ... nu moet de organisatie niks doen en verdient mssn geld ... anders moeten ze een week werken: palen/tonnen zetten en afbreken, of de baan achteraf keren... en dan houden ze er ook nog es niks aan over...
het is natuurlijk fijn dat ze nog een rally willen organiseren, maar andere organisaties kunnen het toch ook anders oplossen, waarom zij niet?
ps : de deelnemers moeten deelnemen in de onkosten, mogen ze dan ook meeprofiteren van de eventuele winst?
Het teveel geïnde geld zou, na aftrekking van de schade, worden teruggestort.
Bron : www.shakedown.be (http://www.shakedown.be)
lancer-driver
17 september 2007, 20:12
tis tog weer in de vlaanders da ze iets uitvinden voor hun zakken te vullen,want geld weergeven da zie ik ze zeker ni doen
jurdup
17 september 2007, 20:12
Het teveel geïnde geld zou, na aftrekking van de schade, worden teruggestort.
Bron : www.shakedown.be (http://www.shakedown.be)
gingen ze in oostrozebeke ook doen:D
Niets teruggestort
rallyworld
17 september 2007, 20:25
oltid die discussies vo prullen van niet!! denk dat er nog maar weinigen hier de factuur gezien hebben ivm de tbr van verleden jaar,meer dan 3000è!! wees verdomme blij dat ze ons de keuze laten ipv zonder iets te zeggen patrillen in de grond stoppen en dan wat zou het weer voor gezever zijn?? velen zouden dan bleiten zeker dat er patrillen staan en da ze ni mogen couperen!! tis altijd wat, wees blij dat ze nog de moed vinden om het te organiseren!! afbreken is altijd gemakkelijker dan iets positief's te zeggen over iemand of over een organisatie!! weet ook goed genoeg dat rally duur is, maar komt het nu op die 30e?? liever zo dan breuk te rijden op een patrille hoor
Vasco
17 september 2007, 21:23
We gaan u een borstel en een schop bezorgen, op sommige plaatsen is men soms een 1/2 bezig met het opkuisen ervan. Als dit ook nog een job wordt van BC dan verzeker ik u dat we binnen de korste keren geen BC meer hebben. Ik hoop enkel dat de organisatie de moeite doet voor een borstel wagen zoals met de omloop van Vlaanderen, 1 à 2 uur na de rally waren alle klassementsproeven geveegd.
bull
17 september 2007, 21:23
Ja Han in Koekelare hadden ze twee jaar geleden zo'n bezemwagen om de baan te vegen, maar na de rally mochten ze dat zelf niet doen en toen is de brandweer gekomen met een gepeperde factuur nadien. Dat is de reden waarom de "koorden" afgezet worden met stro of dergelijke, om te voorkomen dat er weer zo'n factuur volgt.
Warlord
17 september 2007, 21:39
tis tog weer in de vlaanders da ze iets uitvinden voor hun zakken te vullen,want geld weergeven da zie ik ze zeker ni doen
In de walen zal je dat niet tegenkomen want hinder is rally nog een feest.Maar hier in west vlaanderen zouden ze liever rally zien verdwijnen dan behouden.Dus aan iedereen die er zo een drama van maakt ,wees blij dat er nog de tbr is want als die verdwijnt zal er weeral een minder zijn.
Aan han ,hij zit altijd te vitten op west-vlaamse rally's terwijl je niets weet van hoe er hier aan toegaat,was het allemaal maar zo simpel als hetgene wat jij soms verwoordt.http://www.autosportforum.be/images/icons/icon6.gif
rallyfreak
17 september 2007, 21:51
Ja Han in Koekelare hadden ze twee jaar geleden zo'n bezemwagen om de baan te vegen, maar na de rally mochten ze dat zelf niet doen en toen is de brandweer gekomen met een gepeperde factuur nadien. Dat is de reden waarom de "koorden" afgezet worden met stro of dergelijke, om te voorkomen dat er weer zo'n factuur volgt.
Ja was ook dat jaar dat het bar slecht weer was al de banen lagen vol modder.
Was wel uitzonderlijk jaar dat.
kristofgtv6
17 september 2007, 22:58
Als de organisatie in Koekelare al zelf de baan niet meer MAG ruimen, maar ervoor moet afdokken aan de gemeente, zegt 't al genoeg wat de lokale politiek ervan denkt zeker? De flikken die dan nog alles en iedereen opschrijven, een servicepark weggestoken tussen de stenen en 't zand (geen plaats in 't centrum????). Je vraagt je af waar de organisatie nog de moed vandaan haalt...
Han
18 september 2007, 00:00
Aan han ,hij zit altijd te vitten op west-vlaamse rally's terwijl je niets weet van hoe er hier aan toegaat,was het allemaal maar zo simpel als hetgene wat jij soms verwoordt.http://www.autosportforum.be/images/icons/icon6.gif
Ik probeer steeds nuttige kritiek te geven. Misschien weet ik zelfs zeer goed hoe de situatie daar is. Maar volgens sommigen kent men enkel in W-Vlaanderen iets van rally en zijn de rest boerenpummels. Daar ga ik uiteraard graag tegenin.
;)
Quicks
18 september 2007, 10:03
oltid die discussies vo prullen van niet!! denk dat er nog maar weinigen hier de factuur gezien hebben ivm de tbr van verleden jaar,meer dan 3000è!! wees verdomme blij dat ze ons de keuze laten ipv zonder iets te zeggen patrillen in de grond stoppen en dan wat zou het weer voor gezever zijn?? velen zouden dan bleiten zeker dat er patrillen staan en da ze ni mogen couperen!! tis altijd wat, wees blij dat ze nog de moed vinden om het te organiseren!! afbreken is altijd gemakkelijker dan iets positief's te zeggen over iemand of over een organisatie!! weet ook goed genoeg dat rally duur is, maar komt het nu op die 30e?? liever zo dan breuk te rijden op een patrille hoor
Ben je zinnens mee te doen? Voor die 30Euro zal dat wel een rondje "Monojito's" schelen, hé......;):D:D:D.
rallyworld
18 september 2007, 18:18
Ben je zinnens mee te doen? Voor die 30Euro zal dat wel een rondje "Monojito's" schelen, hé......;):D:D:D.
helaba,doe van t'weekend mee in reningelst en rij zeker de tbr. heb er een revanche te nemen ivm verleden jaar toen ik er met de kop naar beneden starte en het na 2km al gedaan was! zie je van t'weekend wel zeker,anders tot met de tbr hè
Pipo
19 september 2007, 12:38
Sombreffe-mooi parkoer,das toch ook een klucht?
Ik vind dit zeker geen klucht , integendeel ....;)
Pipo
19 september 2007, 12:44
Ik volg zeker Dragu hierin ..
Dragu volgt zowel asaf -vas -racb als knaf ..
Ik heb zeker net als Dragu niks tegen de west vlaamse proeven ....maar ook ik heb als keuze asaf waar het parcours , de prijzen enz goedkoper en beter zijn ..niet dat ik moet betalen he maar toch ..:rolleyes:
En wat Nederland betreft , ik denk dat alleen de pi;loten die er al gereden hebben kunnen oordelen en die zijn meestal vol lof !!
Of vraag eens aande bezoekers van de hellendoorn ...die zullen u rap antwoorden :)
WRCKE
19 september 2007, 13:18
geen parcours wijzeging in TBR buiten kp oekene waar ze nu eerst na de start 2rondjes rijden en dan de rest van de kp afwerken
StijnVermaut
19 september 2007, 16:07
Rondjes rijden, wordt da nie gevaarlijk? Hoe groot zouden die rondjes zijn?
geen parcours wijzeging in TBR buiten kp oekene waar ze nu eerst na de start 2rondjes rijden en dan de rest van de kp afwerken
alexen
19 september 2007, 17:07
als je de kp van verleden jaar bekijkt kan je mooi zien dat ze in een blok kunnen zijden ze starten bocht na links stuk rechtdoor dan ene naar rechts terug een stukje rechtdoor dan terug rechts en dan een stuk rechtdoor en in plaats van verder te rijden kunnen ze rechts terug naar de start en zo een ronde rijden dus de eerste km's van de kp doen ze 2keer naar mijn mening is het zo
en hopelijk doen ze het omgekeerd zodat we de groene dreve weer in zijn volle glorie hebben. Dus start en in plaats van de eerste L30 te nemen, de 2de. Dat is naar mijn gedacht veel mooier om naar te kijken.
WRCKE
19 september 2007, 17:16
en hopelijk doen ze het omgekeerd zodat we de groene dreve weer in zijn volle glorie hebben. Dus start en in plaats van de eerste L30 te nemen, de 2de. Dat is naar mijn gedacht veel mooier om naar te kijken.
ale waar zijn de gasten hier die al de parkoers hebben tzou mij verwonderen dat er hier nog geen zijn die het weten of moet ik het weer eens uitpluizen:)hoe dat de kp zal lopen
alexen
19 september 2007, 18:03
binnen hier en een week zullen we wel toevallig weer iemand op het parcours zien. :D
Vincent Verstraete
19 september 2007, 18:05
Ik heb toevallig het parcours niet. :p Maar ik zal jullie wel op de hoogte houden hoe de rondjes lopen.
Het zal wel voor na dit weekend zijn. :D
Paco
19 september 2007, 18:32
Met dubbel passage aan de groene dreve in de juiste richting dan !
2x T Links en 1x T Rechts zeker ?
Metro 6R4
19 september 2007, 18:40
Met dubbel passage aan de groene dreve in de juiste richting dan !
2x T Links en 1x T Rechts zeker ?
Ik denk het niet anders kom je met dat rondje na T-links terug naar de start te weinig km uit.
alexen
20 september 2007, 12:25
ik hoop dat ze tegenwijzerzin rijden en dat als laatste toer gedaan is T rechts 30 nemen om naar "de scheure" te rijden.
zker spektakel dan. Als ze in wijzerzin rijden zal het maar slappe bedoening zijn.
rallyfreak
20 september 2007, 17:46
Voor mij is het gelijk hoe ze rijden.
Wil gewoon hebben dat de mais al wat geminderd is.
Ze zijn al begonen dus normaal gaat er niet vele meer staan hopelijk.
co-pilootje
20 september 2007, 21:38
Da stuk aan de groene dreve zit er terug in, zoals 2 jaar geleden:p
CPWRC
20 september 2007, 21:41
Ah, alleen daarom wil ik al teruggaan! :cool:
rallyfreak
20 september 2007, 21:42
Ah zeer goed nieuws dat.
Is een zeer mooi punt zeker als het vettig ligt.
bull
20 september 2007, 22:00
Nope, ze rijden omgekeerd , om de simpele reden dat er niemand meer in dat huis zou rijden.
co-pilootje
20 september 2007, 22:10
Nope, ze rijden omgekeerd , om de simpele reden dat er niemand meer in dat huis zou rijden.
Vanuit welke richting bedoel je dan?
rallyfreak
20 september 2007, 22:12
Vanuit welke richting bedoel je dan?
Als je de kp zou afrijden heb je een rechts t waar je aan de linkerkant seres hebt en het baantje van de café zelfs dan terug links weg de waaiers en wat verder heeft er eens eentje op dat huis gevlogen.
Ook eens een gele corsa daar overdekop op het zelfde punt die muur was redelijk gebarsten is die richting bedoeld hij denk ik.
co-pilootje
20 september 2007, 22:18
Yup inderdaad, k'heb niet goed gekeken, in plaats van rechtdoor de waaiers in, dus links richting café dan eerste rechts en zo rijden ze weg:o.
Metro 6R4
20 september 2007, 22:21
En waar ligt de start dan?
PLB
20 september 2007, 22:22
Yup inderdaad, k'heb niet goed gekeken, in plaats van rechtdoor de waaiers in, dus links richting café dan eerste rechts en zo rijden ze weg:o.
Juist naast da schapevelletje:D:D:D
rallyfreak
20 september 2007, 22:22
Dus ze komen niet van tussen die sere en dat huis en dan links waar ze eens ene jaarde vele op dat veld hadden gereden.
Dat kan ook nog mooi zijn zo.
206WRC-ke
3 oktober 2007, 22:33
Ons Turks Fiesta-pilootinneke gaat in de TBR als 0 rijden blijkbaar...
mousti
3 oktober 2007, 22:41
Ons Turks Fiesta-pilootinneke gaat in de TBR als 0 rijden blijkbaar...
Er is dus al zeker holky aanwezig in de TBR:p
WRCKE
3 oktober 2007, 22:59
Er is dus al zeker holky aanwezig in de TBR:p
dragu zal terug tevreden zijn dat ze hier is
hans
4 oktober 2007, 15:45
na al de reacties te gelezen te hebben zijn er blijkbaar nog altijd mensen die niet goed weten wat een rally organiseren eigenlijk inhoud.
het enigste waar ze aan denken is aan de start verschijnen en rijden en daarmee is voor hen de kous af.
vergeet niet mensen dat wij als organisatie 10 maand werk hebben om jullie te laten rijden,van de kosten die ermee gepaard gaan zullen we maar nog niet spreken.
ik nodig al diegene die het allemaal blijkbaar zo goed weten en kunnen uitleggen eens uit om samen met het bestuur te komen helpen .
dan kunnen we achteraf een discussie houden over het hoe en waarom van vele zaken zoals ondermeer de extra waarborg voor de wegen.
dus mensen vooraleer ge iets zegt denk tweemaal na en noem een koe een koe en trek alles niet uit het verband.
bij deze wens ik alle deelnemers aan de rally tbr een veilige en succesvolle rally toe.
tbr vzw
mercury
4 oktober 2007, 18:45
na al de reacties te gelezen te hebben zijn er blijkbaar nog altijd mensen die niet goed weten wat een rally organiseren eigenlijk inhoud.
het enigste waar ze aan denken is aan de start verschijnen en rijden en daarmee is voor hen de kous af.
vergeet niet mensen dat wij als organisatie 10 maand werk hebben om jullie te laten rijden,van de kosten die ermee gepaard gaan zullen we maar nog niet spreken.
ik nodig al diegene die het allemaal blijkbaar zo goed weten en kunnen uitleggen eens uit om samen met het bestuur te komen helpen .
dan kunnen we achteraf een discussie houden over het hoe en waarom van vele zaken zoals ondermeer de extra waarborg voor de wegen.
dus mensen vooraleer ge iets zegt denk tweemaal na en noem een koe een koe en trek alles niet uit het verband.
bij deze wens ik alle deelnemers aan de rally tbr een veilige en succesvolle rally toe.
tbr vzw
Volkomen met u eens , maar ja de beste stuurlui staan aan de wal hé
WRCKE
4 oktober 2007, 18:46
tbr vzw
ook volledig met je eens
Han
4 oktober 2007, 23:41
tbr vzw
Hebben jullie daaromtrent al eens contact genomen met de VAS?
hans
5 oktober 2007, 07:50
dat is inderdaad op de vas vergaderingen besproken geweest en ze zijn er zich van bewust dat dergelijke problemen zich stellen en moeten worden opgelost maar dit is interne keuken van de organisaties zelf. maw geen waarborg ,volgend jaar geen tbr meer .wij zijn niet meer in staat deze kosten op te hoesten.
stad roeselare is geen vragende partij om rally's te organiseren,zodus wanneer wij ons niet schikken naar hun wensen krijgen we gewoonweg geen toelatingen meer.
Dutchy
5 oktober 2007, 11:29
Met belangstelling, maar toch ook verbazing, lees ik hier over problemen waarvan ik dacht dat alleen wij in Nederland hiermee te maken hadden. Problemen met de overheden, eisen die gesteld worden, extra kosten enz enz.
Gelukkig hebben wij (volgens mij) het verkennen beter in de hand dan bij jullie. Natuurlijk gebeurt dat ook bij ons, maar wel in veel mindere mate. Wij bewaken de proeven dan ook goed, en doen alles om dit goed in de hand te houden.
Verwacht niet teveel begrip van de deelnemers (geldt trouwens ook voor de pers, officials en publiek). Ik raad je aan zelf eens deel te nemen, dan gaat er een nieuwe wereld voor je open: daar leer je heel veel van! De rijders hebben maar één doel: rallyrijden. Als jij als organisator nou gewoon even zorgt dat alles dik voor elkaar is en dat alles op tijd verloopt, ben je een toffe. En dat jij maandenlang ieder vrij uurtje in de sport steekt, de laatste 2 maanden bijna dag en nacht, zonder daar ook maar íéts voor terug te krijgen, interesseert ze echt helemaal niks. Laat die illusie dus maar snel los!
Wees er trots op dat jullie, ondanks alles, het toch maar weer voor elkaar krijgen een mooi evenement neer te zetten. Dat verdient respect!
Kom op, collega! Keep up the good work!!! ;)
Vincent Verstraete
5 oktober 2007, 12:05
"Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hans http://www.autosportforum.be/images/buttons/viewpost.gif (http://www.autosportforum.be/showthread.php?p=38779#post38779)
tbr vzw
Hebben jullie daaromtrent al eens contact genomen met de VAS?"
Het staat nu ook in de VAS News dat er vanaf volgend jaar een extra waarborg zal moeten betaald worden. Men moet nog een maximum bedrag bepalen van de extra waarborg.
lancer-driver
5 oktober 2007, 15:07
ik heb daar maar 1ding op te zeggen,ALLEN NAAR ASAF
Westhoeker
5 oktober 2007, 15:28
Dergelijke uitspraken als hierboven getuigen van niet de minste waardering TOV van de vrijwilliges en organisatoren.
Hier in de West Vlaanders leven er nog altijd een pak gedreven mensen. Of moet ik zotten zeggen? Idealisten zijn het eigenlijk,die ondanks alle betutelingen van bovenaf,toch telkens opnieuw ervoor zorgen dat hun proef jaarlijks doorgang vind en zowel deelnemers als fans een mooie brok regionale tot zelfs een wereldproef kunnen aanbieden. Ons wereldje van organisatoren is nog veel kleiner dan die van de rijders en toeschouwers. Waardoor we telkens terug met dezelfde personen op ieder proef aanwezig zijn, om zowel van inganspost,over baanpost tot koersdirecteur,samen er het beste van te maken.
Indien het aan de andere kant van de taalzijde zoveel beter rijden is. Een raad geef ik je mee. Blijf ginder, want zulke zwartkijkers kunnen we hier als de pest missen.
Mk1
5 oktober 2007, 17:26
Dergelijke uitspraken als hierboven getuigen van niet de minste waardering TOV van de vrijwilliges en organisatoren.
Hier in de West Vlaanders leven er nog altijd een pak gedreven mensen. Of moet ik zotten zeggen? Idealisten zijn het eigenlijk,die ondanks alle betutelingen van bovenaf,toch telkens opnieuw ervoor zorgen dat hun proef jaarlijks doorgang vind en zowel deelnemers als fans een mooie brok regionale tot zelfs een wereldproef kunnen aanbieden. Ons wereldje van organisatoren is nog veel kleiner dan die van de rijders en toeschouwers. Waardoor we telkens terug met dezelfde personen op ieder proef aanwezig zijn, om zowel van inganspost,over baanpost tot koersdirecteur,samen er het beste van te maken.
Westhoeker, jij moet dat zeggen waardering T.O.V vrijwilligers en organisatoren...
Je bent godverdomme zelf altijd den éérste om andere rally's af te breken!:mad:
Trouwens die wereldproef waar en wanneer wordt die gereden?
mercury
5 oktober 2007, 17:49
Denk je dat het in de walen gaat blijven duren gelijk nu ? vergeet het maar als de vlaamse centen verminderen zullen ze ook het geweer van schouder moeten veranderen.
Binnenkort mag je daar aan boete verwachten als je een sigarettepeuk op straat gooit let maar op!!!!
Rubinho
5 oktober 2007, 18:13
Lancer-driver U reactie slaat op nx!
De ASAF is mss verleidelijk maar moeten alle mensen die nog moeite steken in het organiseren van een rally in (West-) Vlaanderen daarom het slachtoffer zijn? Ik rijd graag in eigen streek, en heb dan ook respect voor de mensen die een gans jaar in de weer zijn om de piloten 1 dag het plezier te gunnen te rijden!
Trouwens niet iedereen maakt de verplaatsing naar Walonnie even makkelijk, en zij die denken dat het sprookje daar zal blijven duren zullen ook bedrogen uitkomen.
kezzel
5 oktober 2007, 18:32
Trouwens die wereldproef waar en wanneer wordt die gereden?
Volgens mij eind Juni of begin Juli ergens,nog nooit van gehoord? :rolleyes:
Sommige mensen kennen niks anders ,dan is dat altijd het beste hé.......
filip
6 oktober 2007, 11:07
ga jij dan als toeschouwer volgend jaar zagen er niets meer te zien is in de VAS ?
Dragu
6 oktober 2007, 13:42
ga jij dan als toeschouwer volgend jaar zagen er niets meer te zien is in de VAS ?
Beste , hij rijdt in de Asaf , dus hij zal zeker goed weten hoe het daar is en hoe in de vas , zen maat rijdt in de vas .
@ Kezzel en MK1 , wie kent nu die wereldproef niet :D
Nobody
6 oktober 2007, 17:08
[quote=Dragu;39210]Beste , hij rijdt in de Asaf , dus hij zal zeker goed weten hoe het daar is en hoe in de vas.
En is waarschijnlijk nog altijd niet over dat verloren kampioenschap. Vanwaar zijn Vas-allergie.
alexen
7 oktober 2007, 12:28
het parcours van oekene is extreem veranderd. start ligt in het straatje aan de overkant van scooters deforche.
Jasper
11 oktober 2007, 19:30
Er begint al wat vorm te komen in de deelnemerslijst:
http://www.rallytbr.com/deelnemers.htm
Jeroen Vanhoenacker staat ook op de lijst met een bmw, is dat niet al een tijdje geleden dat hij gereden heeft? Ik herinner me hem voor het laatst tijdens de RS Moorslede toen David Commeyne ging meerijden met hem in een evo8.
Metro 6R4
11 oktober 2007, 19:32
Wij ook aan de start :D
Rallyfan_072
11 oktober 2007, 19:35
Jeroen Vanhoenacker staat ook op de lijst met een bmw, is dat niet al een tijdje geleden dat hij gereden heeft? Ik herinner me hem voor het laatst tijdens de RS Moorslede toen David Commeyne ging meerijden met hem in een evo8.
ja wordt met de BMW van Timothy Alliet denk ik, heeft dat keer gezegd tegen Pieter dat de "Joenie" keer met de wagen ging rijden.
Onze Ex-bmw, hopenlijk mooie passages ervan, maar betwijfel dat niet van Jeroen. :p
martijn69
11 oktober 2007, 20:14
Volgende maand nieuwe afspraak in Roeselare voor de TBR ...
Weetjes, deelnemers, hot news of nieuwe parcours (zoning omgekeerd:D)
smijt het maar in de groep.
Gaan ze kp zoning omgekeerd doen??
zotjus. let maar op van samyn/wydaeghe met opel corsa gr A.
ze gaan ervoor zulle !!:D
veel sucses eh vincent.
ps: gaat stefaan deckmijn volgend jaar weer rijden of niej ??
grtz martijn.
mousti
11 oktober 2007, 20:21
Dat was sarcastisch bedoeld van co-pilootje.:D
Glenn
11 oktober 2007, 20:30
ja wordt met de BMW van Timothy Alliet denk ik, heeft dat keer gezegd tegen Pieter dat de "Joenie" keer met de wagen ging rijden.
Onze Ex-bmw, hopenlijk mooie passages ervan, maar betwijfel dat niet van Jeroen. :p
Die BMW ging toch voor het eind van het jaar niet meer hersteld worden?
Metro 6R4
11 oktober 2007, 20:42
Er staan 'M3' en het zou om de (of een) Caen M3 gaan
bull
11 oktober 2007, 20:49
Kp Oekene is verlengd tot ongeveer 12 km.:)
Glenn
11 oktober 2007, 20:49
Vorig jaar ook gereden in Ettelgem, maar uitgevallen.
Rallyfan_072
11 oktober 2007, 20:50
Er staan 'M3' en het zou om de (of een) Caen M3 gaan
Ja we zien wel hé, hoe meer wagens hoe meer vreugd :).
rallyfreak
11 oktober 2007, 20:53
Neen Vandenabele Jo zou daar terug mee rijden net als in staden.
Ook een man die voor het spektakel terug gaat.
Vincent Verstraete
12 oktober 2007, 01:50
zotjus. let maar op van samyn/wydaeghe met opel corsa gr A.
ze gaan ervoor zulle !!:D
veel sucses eh vincent.
ps: gaat stefaan deckmijn volgend jaar weer rijden of niej ??
grtz martijn.
Dag Martijn,
Welkom op het forum!
Mijne co Yves was weer iets uit zijn boten aan het slaan wat de zoning betreft.
3 KP's hetzelfde als vorig jaar.
Enkel Oekene is veranderd : met rondjes en niet meer langs den bozen eigenaar met jeep op 't parcours (remember Omloop van Vlaanderen) .
Wat Stefaan betreft : ik denk niet dat hij nog zal rijden voor het moment.
Al hangt het van dag tot dag af wat hij wil doen. :p
KDM
12 oktober 2007, 15:29
tis met de bmw waarvan je een piepklein fotoke kunt van zien die bij m'n nicknaam hiet staat ...
rallyfan
12 oktober 2007, 18:22
Hoe rijden ze nu aan de groene dreve ?
Zoals andere jaren of is het terug zoals vorig jaar me daar ook de start?
Vincent Verstraete
12 oktober 2007, 19:25
Hoe rijden ze nu aan de groene dreve ?
Zoals andere jaren of is het terug zoals vorig jaar me daar ook de start?
Ze rijden niet zoals andere jaren en ook niet als vorig jaar.
Het is gewoon terug anders met andere passages aan de groene dreve.
Het zal overal zeer glad zijn denk ik (zelfs bij droog weer)
Glenn
14 oktober 2007, 02:07
Pyck zou zijn laatste rally rijden? :(
daf
14 oktober 2007, 09:32
Pyck zou zijn laatste rally rijden? :(
Bekijk eens je bron (update...) ;)
Pipo
14 oktober 2007, 09:50
Inderdaad :rolleyes:
Glenn
14 oktober 2007, 14:07
Toen stond dat er nog nie op ;)
Pipo
14 oktober 2007, 14:10
Toen stond dat er nog nie op ;)
Niet overdrijven he ..
rallymen123
14 oktober 2007, 14:21
Hallo Pipo,
Starten jullie niet in de TBR?
Glenn
14 oktober 2007, 14:38
Niet overdrijven he ..
Geloofde het niet?
Toen stond er enkel op dat hij stopte, niet dat hij nog een wagen ging huren ofzo :rolleyes:
rallymen123
14 oktober 2007, 14:48
Ja , idd het eerste bericht was dat hij stopte en daarna een nieuw bericht dat hij zou gaan huren wegens te weinig tijd voor een eigen wagen.
KETfoisKET
14 oktober 2007, 16:34
Hallo Pipo,
Starten jullie niet in de TBR?
Waarschijnlijk nie wegens tekort bijgelegen die beruchte mesthoek .
Pipo
14 oktober 2007, 17:26
Waarschijnlijk nie wegens tekort bijgelegen die beruchte mesthoek .
Versta ik niets van ...verklaar u nader ...
We hebben nooit gezegd dat we dit gingen rijden ,ik verkies zowiezo sombreffe ..
Ik rijd met Kleinjan zijn skoda fabia wrc in Duitsland ...;)
DRUP DRUP
14 oktober 2007, 19:39
Wij zijn er terug bij!
de sub is terug de oude dankzij jos boon
alleen jammer dat we wat wedstrijdritme missen maar we doen ons best!
Dragu
14 oktober 2007, 19:49
jullie gingen toch in sombreffe starten ?
E30
14 oktober 2007, 19:49
veel succes !
ik verlang al naar de onboards...:D
DRUP DRUP
14 oktober 2007, 20:00
klopt, zal misschien voor volgend jaar zijn,
doordat jean-marc al een eindje niet meer gereden heeft(geen wedstrijdritme) hebben we voor deze wedstrijd gekozen doordat we hier de parcours kennen.
En voor mij is het nog altijd een thuiswedstrijd he!
bull
14 oktober 2007, 20:51
doordat jean-marc al een eindje niet meer gereden heeft(geen wedstrijdritme) hebben we voor deze wedstrijd gekozen doordat we hier de parcours kennen.
Toch maar extra verkennen op Oekene ,want volledig nieuwe kp met enkele valstrikken in!
Duvalthebest
14 oktober 2007, 22:01
Wij zijn er terug bij!
de sub is terug de oude dankzij jos boon
alleen jammer dat we wat wedstrijdritme missen maar we doen ons best!
Veel succes alleszins in de TBR !
Hopelijk kunnen jullie een mooi resultaat behalen, de sfeer in de wagen zal er wellicht weer inzitten en natuurlijk kijken we weer uit naar de onboards ;)
Rallyfan_072
15 oktober 2007, 20:21
Veel succes alleszins in de TBR !
Hopelijk kunnen jullie een mooi resultaat behalen, de sfeer in de wagen zal er wellicht weer inzitten en natuurlijk kijken we weer uit naar de onboards ;)
Idd, mss eens roepen, leve het autosport forum :D héhé.
Veel succes hé DRUP DRUP !!!
Han
16 oktober 2007, 00:08
Hey Andy, tis te hopen dat onze Subkes van deze keer beter heel gaan blijven. Genoeg miserie gehad, me dunkt.;)
CU in Roeselare!
rallyfreak
16 oktober 2007, 18:13
Ze rijden niet zoals andere jaren en ook niet als vorig jaar.
Het is gewoon terug anders met andere passages aan de groene dreve.
Het zal overal zeer glad zijn denk ik (zelfs bij droog weer)
En je ziet ze daar nog 2 keer paseren ook zeker?
Vincent Verstraete
16 oktober 2007, 19:13
En je ziet ze daar nog 2 keer paseren ook zeker?
Inderdaad aan de groene dreve 2 keer en vlakbij die vriendelijke meneer die zijn jeep parkeerde in een bocht bij zijn huis kan je ze zelfs 3 keer zien (als ze tenminste de mais afgereden hebben tegen zondagmorgen)
bull
16 oktober 2007, 19:55
Inderdaad aan de groene dreve 2 keer en vlakbij die vriendelijke meneer die zijn jeep parkeerde in een bocht bij zijn huis kan je ze zelfs 3 keer zien (als ze tenminste de mais afgereden hebben tegen zondagmorgen)
Sorry Vincent maar op kp Oekene is er geen enkel punt waar je ze drie maal kan zien.
Metro 6R4
16 oktober 2007, 19:57
Na de start twee rondjes, dan nogmaals start passeren en weer passage aan de Groene Dreve = 3 x
bull
16 oktober 2007, 20:00
Na de start twee rondjes, dan nogmaals start passeren en weer passage aan de Groene Dreve = 3 x
Denk toch dat jij een verkeerd parcours in handen gekregen hebt!;)
bull
16 oktober 2007, 20:01
Das het voordeel van langs het parcours te wonen.:)
206WRC-ke
16 oktober 2007, 20:07
Ik rijd met Kleinjan zijn skoda fabia wrc in Duitsland ...;)
En met wat zal Kleinjan zelf dan rijden?...
:rolleyes::)
rallyfreak
16 oktober 2007, 20:08
Das het voordeel van langs het parcours te wonen.:)
Hij gaat het wel zien als hij zijn notaboek gaat krijgen é.
OP mijn planneke staan er geen pijltjes met hoeveel eker ze rijden.
Metro 6R4
16 oktober 2007, 20:09
Tiens, 't komt nochtans van de persvoorstelling! Hoe gaat het dan wel volgens jou?
bull
16 oktober 2007, 20:17
Tiens, 't komt nochtans van de persvoorstelling! Hoe gaat het dan wel volgens jou?
Ewel, start dan richting "groene dreve" waarna een grote toer volgt om terug aan de "groene dreve te komen met daarna finish aan " de knok".
Metro 6R4
16 oktober 2007, 20:20
Ewel, start dan richting "groene dreve" waarna een grote toer volgt om terug aan de "groene dreve te komen met daarna finish aan " de knok".
Idd dat tracé maar een rondje meer anders kan dat geen 12 km zijn.
Edit: bevestigd door Ignace Dumortier in P&P
Vincent Verstraete
17 oktober 2007, 12:34
Sorry Vincent maar op kp Oekene is er geen enkel punt waar je ze drie maal kan zien.
Jawel toch?
2 keer rechtdoor en de 3de keer links wegrijden van de rondjes?
GioRallyReport
17 oktober 2007, 17:49
Das toch de officiele startlijst niet op de site ? Lietaer met nr 42 ??:eek:
WRCKE
17 oktober 2007, 17:50
ze staan groten deels gewoon volgens naam dat zijn de startnummers nie
Bytes
17 oktober 2007, 17:51
Staan volgens klasse en naam, is inschrijvingslijst, niet de startlijst
WRCKE
17 oktober 2007, 17:54
pas morgen maken ze de startnummers bekend
Kitana-racing
17 oktober 2007, 19:33
Tiens. Hier op het forum werd toch ooit beweerd dat startnummers geen belang hebben???
pollll
17 oktober 2007, 20:45
Zie dat er niet zo veel interesse is naar de tbr rally nu ja kan het verstaan ook hoor als lietaer op zijn een been kan winnen
Rubinho
17 oktober 2007, 20:50
Da moet k ook eerst nog zien gebeuren. Kben ook wel ne fan van de Polle ma als Fevertje in vorm is gelijk in dn Omloop gaat ie ook nie ver zitn...
Duvalthebest
17 oktober 2007, 21:14
Da moet k ook eerst nog zien gebeuren. Kben ook wel ne fan van de Polle ma als Fevertje in vorm is gelijk in dn Omloop gaat ie ook nie ver zitn...
Idd voor mij is Lefevere toch de favoriet hoor.
Als je ziet hoe die BMW ging in de Omloop, ongelooflijke wagen.
Hopelijk krijgen we zondag een secondenstrijd tussen die twee mannen.
mousti
17 oktober 2007, 21:22
Idd voor mij is Lefevere toch de favoriet hoor.
Als je ziet hoe die BMW ging in de Omloop, ongelooflijke wagen.
Hopelijk krijgen we zondag een secondenstrijd tussen die twee mannen.
Lietaer zal zeker moeten opletten van Andy hoe dat ie daar reed in de omloop niet te doen reed snellere tijden dan de Porsches had ik eigenlijk nie verwacht! Maar wrm doet Desmet niet mee was dat al bekend misschien dat die nie ging starten?
alexen
17 oktober 2007, 21:23
jowel, 2 maal blokje rond de dreve, 3* S om dan R30 naar de finish te nemen. vlak aan de beruchte rallyliefhebber van oekene die tot op de straat staat (met zen wagen) om ze te zien passeren.
bull
17 oktober 2007, 21:34
jowel, 2 maal blokje rond de dreve, 3* S om dan R30 naar de finish te nemen. vlak aan de beruchte rallyliefhebber van oekene die tot op de straat staat (met zen wagen) om ze te zien passeren.
En met passages aan de " schure van Douchy" , da zal weer goed worden zondag.
GioRallyReport
17 oktober 2007, 21:53
Tiens. Hier op het forum werd toch ooit beweerd dat startnummers geen belang hebben???
Kan me niet direct herinneren dat IK zoiets beweerd heb anders moet je mijn geheugen eens opfrissen .
grt;)
Kittekat
18 oktober 2007, 11:03
Waar en wanneer kan ik een programma kopen.:confused:
WRCKE
18 oktober 2007, 11:27
Waar en wanneer kan ik een programma kopen.:confused:
zaterdag namiddag in de cafetaria in de expo hallen te roeselare
pollll
18 oktober 2007, 13:36
weet er iemand in welke straat de start en de aankomst is van kp moorslede
WRCKE
18 oktober 2007, 13:58
weet er iemand in welke straat de start en de aankomst is van kp moorslede
zelfde als verleden jaar
ik vetrek richting roeselare si nu om enkele punten te gaan verkennen
Jasper
18 oktober 2007, 15:10
De start is in de elzerijstraat, daar woon ik. Niet echt de moeite om daar te gaan kijken :)
EVA RACING
18 oktober 2007, 15:17
De start is in de elzerijstraat, daar woon ik. Niet echt de moeite om daar te gaan kijken :)
Naamsverandering zou eens gevolg kunnen hebben dat ze wél komen kijken :p
Kitana-racing
18 oktober 2007, 16:35
Kan me niet direct herinneren dat IK zoiets beweerd heb anders moet je mijn geheugen eens opfrissen .
grt;)
Was niet persoonlijk op u bedoeld
WRCKE
18 oktober 2007, 16:59
net terug van roeselare op sommigste plaatsen ligt het toch behoorlijk glad en vettig erbij
moet het zaterdagnacht nog een vlaagje regen,tgaat de moeite zijn zondag
GioRallyReport
18 oktober 2007, 17:02
Was niet persoonlijk op u bedoeld:rolleyes:
no problem ;)
Rallyfan_072
18 oktober 2007, 19:29
Ik denk dat de nummers op internet staan, lefevere met nr 1 , lietaer 2 enz hé :D.
Metro 6R4
18 oktober 2007, 19:41
Jep, wij nummer 107!
Bij deze ook een oproep tot beeldmateriaal :D
filip
18 oktober 2007, 19:44
Ik denk dat de nummers op internet staan, lefevere met nr 1 , lietaer 2 enz hé :D.
TBR van zijn traditie afgestapt om de eerste 10 van het VAS kampioenschap de eerste 10 nummers te geven ?
Rallyfan_072
18 oktober 2007, 19:49
TBR van zijn traditie afgestapt om de eerste 10 van het VAS kampioenschap de eerste 10 nummers te geven ?
Ja idd, denk het ook Filip, was eens tof voor de "kleinere" piloten die goed stonden in het kampioenschap eens vanvoor te starten.
jack82
18 oktober 2007, 19:51
ja dinge die nr van de tbr zijn niet te schatten weet niet hoe ze dat doen .:mad:
filip
18 oktober 2007, 19:55
ja dinge die nr van de tbr zijn niet te schatten weet niet hoe ze dat doen .:mad:
ja kzate het wok te bepeisen, je zit wok were scone langs achter !
maar ook bv jordy heyrick nr 80 met de rappe golf en heel de vas gereden ! en dan mensen zoals bouckaert met de saxo die sporadisch rijden nr 37.
ksnap het wok nie goe wé
twas idd vroeger beter me de 10 eerste van de vas in omgekeerde volgorde de eerste 10 nrs en dan de "vedetten"
rallyworld
18 oktober 2007, 20:01
ben teleurgesteld in het nr dat ik kreeg,maar ja wat kan je er aan doen hè! denk dat er velen zullen zijn, die op dit ogenblik heel TEN rondlopen. al zullen er ook zijn die heel blij zullen zijn met het ongelofelijke schitterende nr die van god gekregen hebben,al zijn er bij die het zekerlijk niet verdienen!!
ben er nu nog meer opgebrand om me te tonen..
jack82
18 oktober 2007, 20:03
ja dat klopt toch niet en die ford s nr 97 en 99.de er zitten er daar tussen die nog geen uitslagen hebben en ze krijgen een nr in de 60
begrijp het niet
filip
18 oktober 2007, 20:04
ben teleurgesteld in het nr dat ik kreeg,maar ja wat kan je er aan doen hè! denk dat er velen zullen zijn, die op dit ogenblik heel TEN rondlopen. al zullen er ook zijn die heel blij zullen zijn met het ongelofelijke schitterende nr die van god gekregen hebben,al zijn er bij die het zekerlijk niet verdienen!!
makt ollene dan der nog 4 wielen a hangen é na den TBR dak em nog kanne buiten duwen moest h ne keer nodig zijn... ;)
Duvalthebest
18 oktober 2007, 20:18
Vind het ook een rare nummering.
Er zijn veel piloten die veel te laat zitten en dan enkele die te vroeg zitten.
Maarja hopelijk zal het de moeite zijn zondag in Roeselare.
Rallyfan_072
18 oktober 2007, 20:19
En dat voor de laaste keer :D:p, of zou het volgend jaar toch weer zijn. Wat over deelnemers moet men niet klagen hé, ze hebben er toch veel hé.:eek:
pollll
18 oktober 2007, 20:50
wie staat er zondagmorgen hier op de eerste kp aan de FF om te eerste twee tijden te bekijken?
KDM
18 oktober 2007, 21:56
als van lancker met de oranje M3 rijd, met welke rijd CD dan?
btw: de nummers vind ik nog nie zo slecht, beter dan op andere jaren toen men de 1ste 10 uit het kampioenschap de eerste nummers gaf, de wrc's zaten vorig jaar pas rond de nummers 15 ...
jurdup
18 oktober 2007, 22:43
[quote=filip;41691]! en dan mensen zoals bouckaert met de saxo die sporadisch rijden nr 37.
ksnap het wok nie goe wé
quote]
dan ga je toch eens wat startlijsten moeten bekijken van dit haar vrees ik
filip
18 oktober 2007, 23:07
[quote=filip;41691]! en dan mensen zoals bouckaert met de saxo die sporadisch rijden nr 37.
ksnap het wok nie goe wé
quote]
dan ga je toch eens wat startlijsten moeten bekijken van dit haar vrees ik
was maar voorbeeld om aan te tonen mensen die heel het vas rijden benadeeld zijn tov mensen die bv enkel pak rijden. was nie persoonlijk op hem bedoeld
Paco
19 oktober 2007, 02:22
Ik was ook verbaasd van je nummer. Het grootste deel van de "3 I" zijn in de 60' (mij inbegrepen) en jij met nog 3 anderen in de 80'. Ik zal spijtig niet je tijden kunnen zien op het bord... Jij wel !
Nobody
19 oktober 2007, 08:02
En rondetjes rijden op k1. Ik hoop dat het daar breed genoeg is want er zitten N4's en andere rappe tussen 1600 gr n's en er zullen zo'n zes à zeven auto's tegelijk op da parcourke zitten. Voor sommigen zal de rally al gedaan zijn voor hij begint.
daf
19 oktober 2007, 08:47
btw: de nummers vind ik nog nie zo slecht, beter dan op andere jaren toen men de 1ste 10 uit het kampioenschap de eerste nummers gaf, de wrc's zaten vorig jaar pas rond de nummers 15 ...
zie...
Sete
19 oktober 2007, 09:38
Tes ollejoare ezwo hé in TBR! :(
Sete
19 oktober 2007, 09:40
makt ollene dan der nog 4 wielen a hangen é na den TBR dak em nog kanne buiten duwen moest h ne keer nodig zijn... ;)
LOL!!!!!!!!!!
Bytes
19 oktober 2007, 09:50
We kregen ook nog de bevestiging van deze deelname van Johan Caen. "Inderdaad op het laatste moment vroeg Marnic ons om met de M3 te kunnen rijden. Uiteraard zal Didier Ceenaeme ook starten in de TBR, maar met de BMW 325 die we volledig hebben opgefrist..." (bron rallylovers.be)
WRCKE
19 oktober 2007, 11:21
En rondetjes rijden op k1. Ik hoop dat het daar breed genoeg is want er zitten N4's en andere rappe tussen 1600 gr n's en er zullen zo'n zes à zeven auto's tegelijk op da parcourke zitten. Voor sommigen zal de rally al gedaan zijn voor hij begint.
breed is het niet
jurdup
19 oktober 2007, 12:04
[quote=jurdup;41762]
was maar voorbeeld om aan te tonen mensen die heel het vas rijden benadeeld zijn tov mensen die bv enkel pak rijden. was nie persoonlijk op hem bedoeld
idd das waar heel goed startnummer
Maar de twee in hun klasse met de civic staan er net voor
Misschien beetje volgens klassement ofzo
Vincent Verstraete
19 oktober 2007, 13:12
Startnummer 1 neemt niet deel.
Wagen is niet klaar.
Jammer voor de toeschouwers en dus geen duel Lefevere / Lietaer.
PS Wij hebben startnummer 60. Als er iemand zin heeft om foto's te trekken of ons te filmen, jullie mogen dat zeker doen! :p
filip
19 oktober 2007, 13:13
[quote=filip;41767]
idd das waar heel goed startnummer
Maar de twee in hun klasse met de civic staan er net voor
Misschien beetje volgens klassement ofzo
ze zullen wel hun redenen hebben zeker...
CPWRC
19 oktober 2007, 13:13
Wagen niet klaar?.. Jammer, hij was toch niet stuk ofzo na de Omloop..
:confused:
mousti
19 oktober 2007, 13:16
Wagen niet klaar?.. Jammer, hij was toch niet stuk ofzo na de Omloop..
:confused:
Ja dat vraag ik me ook af, ik hoop dat het niet zo is want ik was al aan het aftellen naar een duel Lefevere vs Lietaer.:(
pollll
19 oktober 2007, 13:23
lietaer wint dus met 6 min voorsprong leuk
nu nog forfait lietaer en ket kan nog spannend worden
WRCKE
19 oktober 2007, 13:26
Ja dat vraag ik me ook af, ik hoop dat het niet zo is want ik was al aan het aftellen naar een duel Lefevere vs Lietaer.:(
motor van andy is nog steeds niet klaar
mousti
19 oktober 2007, 13:33
motor van andy is nog steeds niet klaar
En kan hij dan niet zoals in de omloop die van Qvick niet gebruiken?:(
mousti
19 oktober 2007, 13:42
ik denk dat het teminste dat de motor niet klaar is omdat andy de vorige keer zei net voor omloop dat er nog veel werk was aan de motor van hem en dat hij juist de motor mocht gebruiken voor de omloop van qvick
Ja zal waarschijnlijk zoiets zijn, maar ik blijf hopen dat hij nog altijd rijd al is de kans heel klein.:o
WRCKE
19 oktober 2007, 13:43
En kan hij dan niet zoals in de omloop die van Qvick niet gebruiken?:(
ik denk teminste dat de motor van andy nie klaar is,omdat hij mij vertelde net voor de omloop dat er nog veel werk was aan de andere motor en dat hij juist die van qvick voor de omloop gebruikte
Sete
19 oktober 2007, 13:44
I don't care dat hij er zondag niet bij zal zijn. Zolang hij maar start in Huy!
Quicks
19 oktober 2007, 14:08
I don't care dat hij er zondag niet bij zal zijn. Zolang hij maar start in Huy!
Zal zijn motor binnen drie weken klaar zijn;)?
Sete
19 oktober 2007, 14:16
Fingers crossed!
+ zullen de cardans de vettige Condrozwegen aankunnen???
kezzel
19 oktober 2007, 14:36
Fingers crossed!
+ zullen de cardans de vettige Condrozwegen aankunnen???
Als die in de Omloop heel blijven zullen deze in de condroz ook wel heel blijven zeker,gezien ze in de omloop veel meer grip hebben dan in de condroz ;)
Millbrook
19 oktober 2007, 15:16
over 3 weken is te laat ;)
Paco
19 oktober 2007, 16:33
Gisteren gehoord dat hij niet de Condroz rijdt met zijn eigen BMW, maar wel een andere ?
Duvalthebest
19 oktober 2007, 16:36
Zeer jammer dat Lefevere niet zal deelnemen aan de TBR.
Ik hoop alleszins dat zijn moteur klaar zal zijn voor de Condroz hoor, maar dat komt wel in orde volgens mij.
Vind het ook wat raar dat hij niet opnieuw de motor van Qvick gebruikt maar misschien mag hij niet meer.
Duvalthebest
19 oktober 2007, 16:38
Gisteren gehoord dat hij niet de Condroz rijdt met zijn eigen BMW, maar wel een andere ?
Op de deelnemerslijst staat hij ingeschreven met een BMW M3 E36 dus niet zijn eigen E46.
Nuja dat wordt nog afwachten voor de Condroz hé, eerst de TBR hoewel hij normaalgezien niet meedoet in Roeselare overmogen.
hollebiksje92
19 oktober 2007, 16:59
Kan je ook een programmaboekje kopen op zondag en zoja waar en wanneer? krijg je, daar ook een kaart bij? want het is de eerste keer dat weg gaan nr de TBR dusja...
CPWRC
19 oktober 2007, 17:02
@ cafetaria aan de Expo Hallen .. incl kaart ja ..
CPWRC
19 oktober 2007, 18:23
Ceenaeme rijdt met z'n eigen opgebouwde BMW M3..
http://www.flyingimage.be/varia/cd/index.html
filip
19 oktober 2007, 18:29
zal me ene v caen zijn zekers dan ?
Rallyfan_072
19 oktober 2007, 18:33
Ceenaeme rijdt met z'n eigen opgebouwde BMW M3..
http://www.flyingimage.be/varia/cd/index.html
En geen spoiler vanachter, dat wordt schuiven.
Sideways
19 oktober 2007, 18:48
Neen, is zijn eigen Beemer. Caen zou op het einde vh jaar stoppen met het onderhouden van BMW's. Enkel nog Citroën
WRCKE
19 oktober 2007, 19:16
http://www.rallylovers.be/imgnieuws/RALLYLOVERS_20071019192633_XL.jpg
Sublover
19 oktober 2007, 19:17
Heeft er iemand een planneke van kp oekene?
rallyfreak
19 oktober 2007, 19:43
Startnummer 1 neemt niet deel.
Wagen is niet klaar.
Jammer voor de toeschouwers en dus geen duel Lefevere / Lietaer.
PS Wij hebben startnummer 60. Als er iemand zin heeft om foto's te trekken of ons te filmen, jullie mogen dat zeker doen! :p
Wist dat al van lefevere.
Heb het stil gehouden omdat niemand me toch geloofde nu klopte het dus wel.
Van nu af aan zwijg ik over zo'n dingen.
Achter de omloop moest er een andere motor in een die ist lichter is kwa pk op nat zou hij de wagen nooit kunnen houden.
Metro 6R4
19 oktober 2007, 19:54
Wist dat al van lefevere.
Heb het stil gehouden omdat niemand me toch geloofde nu klopte het dus wel.
Van nu af aan zwijg ik over zo'n dingen.
Achter de omloop moest er een andere motor in een die ist lichter is kwa pk op nat zou hij de wagen nooit kunnen houden.
Waarom moet je dat verzwijgen als je zeker bent van je bron.. :rolleyes:
Duvalthebest
19 oktober 2007, 19:57
Neen, is zijn eigen Beemer. Caen zou op het einde vh jaar stoppen met het onderhouden van BMW's. Enkel nog Citroën
En gaan ze nog verder doen met het project met de Porsche van Snijers volgend jaar of gaat dit naar een ander team gaan?
rallyfreak
19 oktober 2007, 20:01
Waarom moet je dat verzwijgen als je zeker bent van je bron.. :rolleyes:
Heja weer die reacties op het forum daarom niet.
Heb het tegen enkele van het forum gezegt op msn.
A.L.S.
19 oktober 2007, 20:05
Heja weer die reacties op het forum daarom niet.
Heb het tegen enkele van het forum gezegt op msn.
Amaai jij bent toch ne slim wat weet jij niet?
kaze
19 oktober 2007, 21:05
Kan er iemand pics nemen van de 0-wagen aub?
Naar het schijnt zit daar een schoon madamke achter het stuur. :D
de co daarentegen... daar spreek ik mij niet over uit :p
Deadbody
19 oktober 2007, 21:32
Andy Lefevere niet met eigen BMW in de Condroz maar met de M3 van Caen.
daf
19 oktober 2007, 21:33
En gaan ze nog verder doen met het project met de Porsche van Snijers volgend jaar of gaat dit naar een ander team gaan?
Ja, ze stoppen met rallysport en gaan zich toeleggen op F1....
tommeke_B
19 oktober 2007, 21:37
Ja, ze stoppen met rallysport en gaan zich toeleggen op F1....
haha :p
rallyfreak
19 oktober 2007, 21:54
Amaai jij bent toch ne slim wat weet jij niet?
Voila zo'n reacties bedoel ik dus.
mousti
19 oktober 2007, 22:00
Kan er iemand pics nemen van de 0-wagen aub?
Naar het schijnt zit daar een schoon madamke achter het stuur. :D
de co daarentegen... daar spreek ik mij niet over uit :p
Ja dat is zeker en vast zo. Hier een previewke van haar:p:D
http://www.media-sport.be/site/motor/saison%202007/wallonie/jmu/Wallonie%202007%20001%20Cetinkaya.jpg
daelko
19 oktober 2007, 22:03
olaa en kan ze nog aan een stuur draaien ook ????
Rallyfan_072
19 oktober 2007, 22:21
Ja dat is zeker en vast zo. Hier een previewke van haar:p:D
http://www.media-sport.be/site/motor/saison%202007/wallonie/jmu/Wallonie%202007%20001%20Cetinkaya.jpg
En dat is dus die nieuwe ST versie :D:):p.
filip
20 oktober 2007, 10:24
Oorspronkelijk geplaatst door filip http://www.autosportforum.be/images/buttons/viewpost.gif (http://www.autosportforum.be/showthread.php?p=41885#post41885)
wie had er ier were gelijk ???!!!! ;):D
nee was lucky shot, maar als j e beetje logisch denkt...
rallyfan
20 oktober 2007, 11:53
Weet er iemand of het vettig ligt aan de groene dreve ofnie?
jurdup
20 oktober 2007, 12:30
Weet er iemand of het vettig ligt aan de groene dreve ofnie?
schone bocht MAAR gister stond het nog vol met mais
Beamer
20 oktober 2007, 13:02
schone bocht MAAR gister stond het nog vol met mais
vandaag ook nog en niet alleen daar:mad:. De verboden zones zijn ook toekomst gericht, , op sommige plaatsen echt ver :(.
jurdup
20 oktober 2007, 13:06
vandaag ook nog en niet alleen daar:mad:. De verboden zones zijn ook toekomst gericht, , op sommige plaatsen echt ver :(.
Idd op sommige plaatsen serieus overdreven!
Geen 10 geen 20 maar soms wel 50 m
BollieRacing
20 oktober 2007, 15:54
Welke kp is dat in de tbr ,waar ze de omloop ook starten in passendale. Je ziet ze daar in de omloop 2 maal passeren.
mercury
20 oktober 2007, 16:03
Welke kp is dat in de tbr ,waar ze de omloop ook starten in passendale. Je ziet ze daar in de omloop 2 maal passeren.
Kp de ruiter nu noemt die kp Moorslede
BollieRacing
20 oktober 2007, 16:13
bedankt voor de info
Paco
21 oktober 2007, 02:08
Volgens mij, na de verkenningen, de gevaarlijkste of gladste punt is de splitsing op KP Oekene. 2x rechtdoor (rechts) en de derde maal links nemen. Die links is echt glad en er zullen daar, volgens mij, een paar in de dracht vliegen...
ward
21 oktober 2007, 10:28
Net eens gaan kijken,de polle staat na 3 proeven aan de leiding.
Ook van tricht niet meer gezien op het einde van KP2,hosten vas kampioen bij aankomen van de rally? Jm decloedt-vangheluwe goed bezig met de sub,gaat heel goed met de nieuwe doos!
rappie
21 oktober 2007, 11:03
Ook van tricht niet meer gezien op het einde van KP2,hosten vas kampioen bij aankomen van de rally? Jm decloedt-vangheluwe goed bezig met de sub,gaat heel goed met de nieuwe doos!
Idd opgave van Van Tricht op kp1, problemen met de versnellingsbak...
EVA RACING
21 oktober 2007, 11:15
Kp 1 Oekene: is dat een met rondjes ?
Er zijn er daar blijkens de uitslagen enige supertalenten opgestaan. 2 minuten rapper als Pol met een kleine nissan, opel ascona A en opel Astra ??
Zal wellicht rondje te weinig geweest zijn denk ik.;)
WRCKE
21 oktober 2007, 11:23
:mad:en ik ben mogen thuis blijven vandaag dus ook geen beelden
GoFastFreddy
21 oktober 2007, 11:33
ronny is kampioen , moet zelfs niet uit rijden ;)
harm
21 oktober 2007, 13:00
Witte bmw op paal op kp moorslede, daarna spillebeen eraf int begin van kp moorslede. Copiloot of piloot heeft z'n arm gebroken, de andere weggevoerd op een brancard, maar viel nog mee denk ik.
WRCKE
21 oktober 2007, 13:08
Witte bmw op paal op kp moorslede, daarna spillebeen eraf int begin van kp moorslede. Copiloot of piloot heeft z'n arm gebroken, de andere weggevoerd op een brancard, maar viel nog mee denk ik.
witte bmw ceenaeme toch nie??