Volledige versie bekijken : Rallysite.
Wabe
11 oktober 2007, 22:37
Ik zit met volgende vraag eigenlijk? :D
Hoe ziet jouw ideale rally nieuws site eruit? Wat staat erop en wat niet? Wat mag er zeker niet op ontbreken?
CPWRC
11 oktober 2007, 23:18
Dé ideale rallysite ...
* Nieuws (up to date)
* Interviews
* Foto's
* Wallpapers
* Filmpjes
* Poll
* Links
* Gastenboek
Eventueel een forum..
Wabe
12 oktober 2007, 07:39
Dé ideale rallysite ...
* Nieuws (up to date)
* Interviews
* Foto's
* Wallpapers
* Filmpjes
* Poll
* Links
* Gastenboek
Eventueel een forum..
Fora zijn er al genoeg volgens mij.. niet?
Quicks
12 oktober 2007, 08:18
Misschien, maar ik ken maar één goed forum....;):D.
Pinto
12 oktober 2007, 08:31
Misschien, maar ik ken maar één goed forum....;):D.
kent gij e goed forum :eek: Da wil ik ook nog wel leren kennen ;) :p :D (klein grapje)
CPWRC
12 oktober 2007, 09:36
Ja daarom zeg ik "eventueel".. Maar dan meer op de site gericht ofzo éh.. Aléja, tegenwoordig is het niet makkelijk om nog een succesvol forum te starten. Want iedereen zit hier. :D
MartijnS
12 oktober 2007, 09:44
Ik zit met volgende vraag eigenlijk? :D
Hoe ziet jouw ideale rally site eruit?
http://www.rallymedia.nl :p
CPWRC
12 oktober 2007, 10:17
Wat ik ook altijd leuk vind is een krachtige intro met de nodige flash erin.. :cool:
Dragu
12 oktober 2007, 10:20
http://www.rallymedia.nl :p
Merci voor de link , die kende ik nog niet :)
Wabe
12 oktober 2007, 10:37
Wat ik ook altijd leuk vind is een krachtige intro met de nodige flash erin.. :cool:
Brengt niks bij tot de inhoud van de site. En daarbij na x aantal keer heb je het wel gezien. ;)
Dragu
12 oktober 2007, 10:46
ga je een nieuwe site maken wabe ?
Mk1
12 oktober 2007, 11:07
Een forum op een nieuws- rallysite gaat niet veel succes hebben denk ik!
Wat interviews is nooit niet slecht.
Ga je met iets nieuws op de proppen komen wabe, of is het voor een bestaande site?;)
Pinto
12 oktober 2007, 11:46
Mss wel de mogelijkheid voorzien om eventueel commentaar te geven op nieuwsartikels. Als da op een fatsoenlijke (beschaafde) manier kan gebeuren en niet in het genre is van "dat zou mooi zijn" en "dat is goed nieuws", zoals sommige hier duizend keren en meer posten ;) :p
Wabe
12 oktober 2007, 12:03
We zijn bezig een bestaande site te updaten naar een betere lay-out ed. Daarom weet ik graag wat er goed en minder goed is natuurlijk.`
Een nieuwe site ... nee niet nodig, al genoeg nieuwssites op de belgische wereld.
Han
12 oktober 2007, 13:00
Interviews zouden voor mij een meerwaarde betekenen.
Misschien getuigenissen van mechaniekers, ingenieurs, personen die WK rally's bezocht hebben enz., genre tarmacezine. Op voorwaarde dat ze echt iets intressants te vertellen hebben natuurlijk.
Zo'n flash intro vind ik ook wel iets hebben, maar met een nieuwssite die mogelijks meermaals per dag bezocht wordt, kan dat rap tegensteken. Kan dat niet ingesteld worden ahv cookies dat enkel bij een eerste bezoek de intro getoond wordt?
CPWRC
12 oktober 2007, 13:13
Of gewoon te kiezen : "intro" of "skip intro" .. ;)
Wabe
12 oktober 2007, 13:15
Misschien getuigenissen van mechaniekers, ingenieurs, personen die WK rally's bezocht hebben enz., genre tarmacezine. Op voorwaarde dat ze echt iets intressants te vertellen hebben natuurlijk.
Zo'n flash intro vind ik ook wel iets hebben, maar met een nieuwssite die mogelijks meermaals per dag bezocht wordt, kan dat rap tegensteken. Kan dat niet ingesteld worden ahv cookies dat enkel bij een eerste bezoek de intro getoond wordt?
Getuigenissen.. misschien wel een idee.
Flash intro .. is mooi en idd kan worden ingesteld worden zodat het slechts 1x getoond wordt.
Alles wordt genoteerd... Het resultaat zal voor de start van het nieuwe seizoen te zien zijn.:D
Dragu
12 oktober 2007, 13:19
Getuigenissen.. misschien wel een idee.
Flash intro .. is mooi en idd kan worden ingesteld worden zodat het slechts 1x getoond wordt.
Alles wordt genoteerd... Het resultaat zal voor de start van het nieuwe seizoen te zien zijn.:D
Nog zolang ?:rolleyes:
Wabe
12 oktober 2007, 13:24
Nog zolang ?:rolleyes:
Idd, eigenlijk te lang.. maar toch.:(
Wabe
12 oktober 2007, 13:38
Zal toch niet simpel zijn om dit te onderhouden op lange termijn, want niet iedereen staat op de uitkijk om een interview te geven peis ik. Maar misschien wel te doen....
Wabe
12 oktober 2007, 13:39
Mss wel de mogelijkheid voorzien om eventueel commentaar te geven op nieuwsartikels. Als da op een fatsoenlijke (beschaafde) manier kan gebeuren en niet in het genre is van "dat zou mooi zijn" en "dat is goed nieuws", zoals sommige hier duizend keren en meer posten ;) :pDit heb je nooit in de hand eigenlijk en dus... :(
Dragu
12 oktober 2007, 13:55
zet er michiens een " junior " gedeelte op:D:D
Wabe
12 oktober 2007, 14:00
zet er michiens een " junior " gedeelte op:D:D
een "KITCAR" gedeelte zekerst...:D
Han
12 oktober 2007, 15:24
:D
een "KITCAR" gedeelte zekerst...:D
ah ja; ook dit betekent voor mij een meerwaarde!:D:p
kezzel
12 oktober 2007, 15:35
zeker geen holky vergeten ,heeft weinig met autosport te maken,maar het doet een mens toch iets hé :p:D
Han
12 oktober 2007, 17:05
zeker geen holky vergeten ,heeft weinig met autosport te maken,maar het doet een mens toch iets hé :p:D
Dat is wat in het milieu Kitcar genoemd wordt;)