Volledige versie bekijken : BATracer
Scuderio
14 oktober 2007, 16:47
Mijn madam vond dat ik de badkamer verder moest afwerken en ik had geen goesting, ik heb dus maar een nieuw tijdverdrijf gezocht op 't internet :D
En het is BATracer (http://batracer.com/-1FrontPage.htm?G.h) geworden, een gratis online manager race game met verschillende race klassen (F1, V8 supercars, BTCC, ...).
Het ziet er precies allemaal redelijk ingewikkeld uit in het begin, maar ik ben vastbesloten door te stoten naar de top :)
Als je als nieuweling begint, heb je enkel de keuze uit een aantal "academy games" om het spel te leren kennen. En pas als je daar bepaalde resultaten hebt gehaald, kan je meespelen in de pro games.
Ik heb dus een F1 2007 spel gekozen en moest daar een nieuw team aanmaken. Alle goede auto's waren al weg, ikke dus Toyota gekozen en direct tot team leader gebombardeerd. Ondertussen, een half uur later, heeft er ne Portugees zich als tweede rijder bij mijn team aangemeld. Op het moment dat je een team aanmaakt, kan je dat team ook voor een half uur blokkeren om bvb een vriend toe te laten zich als tweede rijder aan te melden ipv ne wildvreemde.
Verder heb je een aantal trainingssessies (ik heb daar momenteel de tweede tijd op 9 rijders die al gereden hebben, de rest zijn dus waarschijnlijk ook beginnelingskes ;)), een kwalificatie, een warmup en een race. En als ik het goed begrijp, begint de kwalificatie ongeveer nen dag nadat er zich 22 spelers hebben aangemeld voor een seizoentje F1. En dan elke dag is er ongeveer een nieuwe sessie.
Ik hoop dat het binnenkort allemaal wat duidelijker wordt wat ik juist moet doen in dat spel, maar de vraag is dus.... zijn er hier nog mensen die dat spelen?
En zo ja, laat dit dan een topic zijn waarin ge al uw spelervaringen en -mededelingen over hoe goed ge gepresteerd hebt kwijt kunt aan de rest van de forumleden :)
GeDi
14 oktober 2007, 17:37
Ik zal ook eens proberen,met Super Aguri :D
Scuderio
14 oktober 2007, 17:54
en je zit in dezelfde competitie als ik :)
I'll beat you! :D
GeDi
14 oktober 2007, 17:59
Ik heb juist al gezien dat ik al mijn trainingrondjes op dezelfde set banden gereden heb ;) :D
Het begint al goed :D
Scuderio
14 oktober 2007, 18:01
ik heb dat ook gedaan, banden sparen voor de kwalif en race he :D
Scuderio
14 oktober 2007, 18:03
ik heb een beetje naar de spelersstatistieken aan het kijken geweest.
Mijne ploegmaat heeft er blijkbaar al 68 races opzitten, maar heeft nog altijd geen enkele pole of overwinning op zijn naam staan waardoor hij nog altijd in die beginnerskampioenschappen moet meedoen. Dat belooft veel goeds voor mijn team in het constructeurskampioenschap :rolleyes:
Scuderio
15 oktober 2007, 19:36
Sta 3de gekwalificeerd, mijn teammaat 4de, ziet er redelijk goed uit.
GeDi, wat kan je met die kool tools doen die je gekocht hebt??
En nog iets.. je kan precies niet instellen welke bandenset je er bij elke pitstop wil opzetten? Of kijk ik erover? En ik tast ook wel compleet in het duister over hoe je het beste je aantal pitstops en bandensoort voor de race bepaalt...
mousti
15 oktober 2007, 20:27
Mss moeten we later eens een Private Game starten onder de leden al zullen er misschien te weinig leden zijn voor mee te doen.
GeDi
15 oktober 2007, 20:32
Sta 3de gekwalificeerd, mijn teammaat 4de, ziet er redelijk goed uit.
GeDi, wat kan je met die kool tools doen die je gekocht hebt??
En nog iets.. je kan precies niet instellen welke bandenset je er bij elke pitstop wil opzetten? Of kijk ik erover? En ik tast ook wel compleet in het duister over hoe je het beste je aantal pitstops en bandensoort voor de race bepaalt...
Die kool tools heb ik nog niet echt uitgetest,daar moet ik een beetje tijd voor hebben.
Het helpt wel bij de setup,maar nog niet genoeg blijkbaar. ;) :)
Je kan de verschillende setups opslaan en eenvoudig een droog naar nat setup maken en omgekeerd.Kijk gewoon eens op deze pagina (http://batracer.com/-uk).
Ik vertrek trouwens als 5de en mijn ploegmaat als 6de.
Tijdens de warmup heb ik wel al in den decor gestoken :D
Hoe de raceafstellingen moeten gebeuren en hoe de banden moeten gekozen worden weet ik ook niet,dat zal waarschijnlijk wel ergens bij de spelregels of staan ;) Ik zal dat toch eens moeten lezen hoe dat allemaal werkt.
Scuderio
15 oktober 2007, 20:40
Hoe de raceafstellingen moeten gebeuren en hoe de banden moeten gekozen worden weet ik ook niet,dat zal waarschijnlijk wel ergens bij de spelregels of staan ;) Ik zal dat toch eens moeten lezen hoe dat allemaal werkt.Weet het te zeggen als ge het vindt :)
GeDi
15 oktober 2007, 20:50
Weet het te zeggen als ge het vindt :)
Dat kan nog wel even duren,want op dat gebied ben ik waarschijnlijk even lui als gij :p
Waar zit Grungie als we hem nodig hebben :confused: :D
Scuderio
15 oktober 2007, 21:28
Waar zit Grungie als we hem nodig hebben :confused: :Daan den drank zeker? :D
Scuderio
15 oktober 2007, 21:28
Mss moeten we later eens een Private Game starten onder de leden al zullen er misschien te weinig leden zijn voor mee te doen.Hoeveel man heb je daarvoor nodig?
Scuderio
16 oktober 2007, 08:13
2de geëindigd in mijn eerste race, GeDi derde, we hebben dat daar goed gedaan :)
Mijn strategie klopte wel niet helemaal, blijkbaar houdt dit spel wel rekening met tijdsverlies bij het inhalen (als je er al voorbijgeraakt) en dat scheelt verdomd veel. Volgende race houd ik daar rekening mee :)
GeDi
16 oktober 2007, 16:35
We hebben het inderdaad niet slecht gedaan :)
Mijn ploegmaat heeft zijne motor opgeblazen,die zal iets te agressief gegaan zijn zeker.
Bij heeft de ophanging in de 52ste ronde ne slag gehad ;)
mousti
16 oktober 2007, 18:13
Hoeveel man heb je daarvoor nodig?
Dat zal ik eens gaan opzoeken als het niet zoveel is kunnen we mss wel eentje maken voor de forumleden.
Grungie
16 oktober 2007, 19:40
Heb ik mijn naam hier horen vallen?
GeDi
16 oktober 2007, 20:19
Heb ik mijn naam hier horen vallen?
Al nuchter ? :D
Grungie
16 oktober 2007, 20:38
Ben al 2 dagen nuchter, ter uwen info.
Badday
16 oktober 2007, 20:50
Ik speel dit spelleke al enkele weken (maanden). Maar speel vooral de BTCC. Acount is Delverke. Moest je dat niet vinden:p zoek es onder Dramatic.. Kweet et nie precies:D
Scuderio
16 oktober 2007, 22:22
delverke dus :)
Scuderio
17 oktober 2007, 08:10
qualif sloeg wa tegen, sta pas 6de.
Blijkbaar een probleem met de auto, ronde 2 en 3 is hij niet buitengekomen... "couldn't take the car to the track".
Maar kheb nog chance dat de rest zo traag was, want veel meer dan 2 plaatsen zou het niet gescheeld hebben, kwas natuurlijk vergeten om er intermediates onder te leggen :)
GeDi
17 oktober 2007, 20:00
Ik sta blijkbaar op de pole :D
Intermediates waren duidelijk de beste keuze,maar zelfs op mijn zachte slicks heb ik een 8ste tijd,maar wel 2sec trager.
GeDi
18 oktober 2007, 00:16
Als er iemand zin heeft in een private game BTCC
http://batracer.com/-cj?&D&19348 (http://batracer.com/-cj?&D&19348)
password : GeDi
We moeten met 8 zijn om te kunnen spelen ;)
Scuderio
18 oktober 2007, 08:10
kzal eens joinen, dan wetek ook ineens hoe die BTCC ineen steekt :)
edit: voor ik join: maken we teams om ook een teamkampioenschap te hebben of maakt iedereen zijn eigen team aan?
Als we teams maken: ik reserveer het plaatsje naast GeDi, wil wel eens zien dan of een team van rookies een team van ervaren mannen kan verslaan :D
Weer tweedes geworden btw, slechts 8 tienden achter de winnaar verdomme. Mijn slechte kwalificatie heeft me waarschijnlijk de overwinning gekost.
Pinto
18 oktober 2007, 08:42
Ik ben uitgevallen in de 16de ronde (F1 2007), gecrasht. :( As er nog e wa volk is wil ik ook wel da privé-kampioenschap van Gedi joine...
mousti
18 oktober 2007, 12:58
Als er iemand zin heeft in een private game BTCC
http://batracer.com/-cj?&D&19348 (http://batracer.com/-cj?&D&19348)
password : GeDi
We moeten met 8 zijn om te kunnen spelen ;)
Ik zal nog een paar dagen moeten wachten omdat ik nog bezig met een andere private game.
GeDi
18 oktober 2007, 16:57
De race was van mijn botten,maar ik had dan ook zwaar gegokt op 1 pitstop ;)
Wel raar dat ik mijne setup maar op 85% gekregen heb,ik kreeg maar heel weinig info door.
Mijn ploegmaat,wat trager als mij was tot voor de race,heb ik mijn setup gegeven en die is aan 88% geraakt :confused:
Blijkbaar heb ik nu een upgrade van het chassis gehad.
Over de private game : voor mij blijft het gelijk hoe wel het spelen,maar we moeten wel aan 8 personen geraken :)
mousti
18 oktober 2007, 17:25
Uh:confused: hoe krijg je dat ik wist niet dat je upgrades kon krijgen in Batracer.
Badday
18 oktober 2007, 17:44
Ik wil ook wel meedoen aan die private game, maar geef eerst es door welk team ik moet nemen:p
GeDi
18 oktober 2007, 18:22
Uh:confused: hoe krijg je dat ik wist niet dat je upgrades kon krijgen in Batracer.
Dit staat er bij mij te lezen
Teams using the Super Aguri chassis are now able to obtain a performance increase following chassis developments.
GeDi
18 oktober 2007, 18:24
Ik wil ook wel meedoen aan die private game, maar geef eerst es door welk team ik moet nemen:p
Dat blijft gelijk zeker :confused: of mis ik ergens iets :confused:
Scuderio
18 oktober 2007, 19:28
Inderdaad, uwe Super Aguri is nu zelfs een pak sneller dan mijne Toyota. Ik hoop dat mijn Jappen ook ooit nen update doen :)
mousti
18 oktober 2007, 19:55
Dit staat er bij mij te lezen
Aha, nog nooit meegemaakt kan weer iets nieuws aan het spel zijn want ben maar 2 weken geleden weer terug begonnen met Batracer. De ALMS series is wel leuk om eens aan mee te doen.
Scuderio
18 oktober 2007, 19:56
ik heb me ingeschreven in GeDi zijn spel, kbegon het zielig te vinden dat hij daar nog altijd alleeen zat :)
GeDi
18 oktober 2007, 20:39
ik heb me ingeschreven in GeDi zijn spel, kbegon het zielig te vinden dat hij daar nog altijd alleeen zat :)
We zijn er bijna,nog slechts 6 man :D :D
Scuderio
18 oktober 2007, 20:49
Pinto, Badday, Mousti, ... en dan hebben we er nog drie nodig :D
Waar zijn al die mensen hier met tijd teveel?
Pinto
18 oktober 2007, 21:31
Teamke ook gestart. Wel niet direct te veel van verwachten, niet veel ervaring he ;)
Scuderio
18 oktober 2007, 21:36
in de free practice zitten we al met drie zeer dicht bijeen, dat extra punt voor de pole gaat fel bevochten worden :)
Badday
18 oktober 2007, 22:25
ik ga jerommeke proberen te overtuigen:D
Badday
18 oktober 2007, 22:29
Ingeschreven;)
Badday
18 oktober 2007, 22:43
We zijn al met 5.. Nog 3 te gaan..
Scuderio
19 oktober 2007, 07:44
ik ga jerommeke proberen te overtuigen:DWat heeft mijn kat hiermee te maken? :D
mousti
19 oktober 2007, 10:08
Weet iemand hoe ik mij uit een ander private game schrijf zodat ik kan meedoen in de game van GeDi?
Pinto
19 oktober 2007, 10:23
Weet iemand hoe ik mij uit een ander private game schrijf zodat ik kan meedoen in de game van GeDi?
Komt ge niet op de inschrijving uit as ge gewoon de koppeling van GeDi volgt? Anders weet ik het ook niet :confused:
mousti
19 oktober 2007, 10:27
Komt ge niet op de inschrijving uit as ge gewoon de koppeling van GeDi volgt? Anders weet ik het ook niet :confused:
Ja hoor dat gaat hoor, maar ik ben nog bezig met een ander private game en ik kan maar 1 private game tegelijk spelen en ik wil dus stoppen met dat private game die ik nu bezig ben zodat ik GeDi's z'n private game kan joinen. Maar ik weet dus niet hoe dat ik daarmee moet stoppen.
GeDi
19 oktober 2007, 18:14
Ik denk niet dat dat gaat van zomaar een spel te stoppen.
Voor diegene wat eens de setups van de f1 wil vergelijken,dit is de mijne voor Bahrain
Wings
64
59
Suspension
53
57
Anti-Roll Bar
87
66
Ride Height
29
40
Tyre Pressures
35
53
Gears
61
Brake Bias
38
Hij geeft aan dat dit allemaal de ideale waarden (Spot On) zijn voor mij,ik zou nu graag eens willen weten of dat dit ook hetzelfde is voor de andere wagens.
GeDi
20 oktober 2007, 09:02
Zeer slechte race,om een of andere reden heb ik al in de 9de ronde een extra pitstop gedaan :(
Frustrerend als je ziet dat ik op 12sec van de winnaar eindig.
Pinto
20 oktober 2007, 09:20
Allé, na uitvallen vorige race, deze keer 8ste, das al e begin. Nu op naar Bahrein. Heb uwe setup eens geprobeerd op mijne renault, ma is dus helemaal niet ideaal. Heb niet voor alles "spot on" ma het verschilt toch wel e wa. Ben eens benieuwd naar de qualify en de uitslag
GeDi
20 oktober 2007, 10:00
Mijn extra pitstop kwam dus door een motorprobleem :(
Mijn teammaat heeft in de eerste ronde al een stop gedaan omdat hij op slechte banden zat :confused:
Scuderio
20 oktober 2007, 10:26
Mijn teammaat heeft in de eerste ronde al een stop gedaan omdat hij op slechte banden zat :confused:
Ja, die snapte ik ook niet goed. hij is van softs naar hards gegaan, maar de reden begrijp ik echt niet. Bug in het spel?
Ik heb mijn derde podium op drie races beet, 3de plaats deze keer en nog altijd kampioenschapsleider.
Maar het wordt elke race moeilijker en moeilijker om dat podium te bereiken, khad niks overschot deze keer, mede dankzij twee botsingen in de laatste 3 ronden, het gaat er hard aantoe :)
Het wordt vooral moeilijker om een goed eindresultaat te behalen omdat mijn kwalificatieplaats er elke race op achteruit gaat.
Hopelijk kan ik me deze keer terug in de top5 placeren.
Scuderio
20 oktober 2007, 10:30
Ik denk niet dat dat gaat van zomaar een spel te stoppen.
Voor diegene wat eens de setups van de f1 wil vergelijken,dit is de mijne voor Bahrain
Wings
64
59
Suspension
53
57
Anti-Roll Bar
87
66
Ride Height
29
40
Tyre Pressures
35
53
Gears
61
Brake Bias
38
Hij geeft aan dat dit allemaal de ideale waarden (Spot On) zijn voor mij,ik zou nu graag eens willen weten of dat dit ook hetzelfde is voor de andere wagens.
Setup verschilt dus duidelijk van wagen tot wagen, dit was mijn setup:
front wing 61
rear wing 53
front suspension 55
rear suspension 53
front ARB 66
rear ARB 57
front ride height 38
rear ride height 31
front tyre pressure 53
rear tyre pressure 48
gears 50
brake bias 43
Alles correcte waarde, behalve de rear wing, die kan er 2 naast zitten
Scuderio
20 oktober 2007, 11:59
moeha, ik heb al twee berichtjes gekregen van nen Turk die er ni mee kan lachen dat ik hem van de baan heb gereden :D
Scuderio
21 oktober 2007, 10:26
Hij geeft aan dat dit allemaal de ideale waarden (Spot On) zijn voor mij,ik zou nu graag eens willen weten of dat dit ook hetzelfde is voor de andere wagens.De afstelling is niet alleen verschillend voor andere wagens, ze is zelfs verschillend voor dezelfde wagens in een ander kampioenschap.
Ben mid-season ingestapt in een ander kampioenschap, ook met nen Toyota, om dit te testen. En in beide kampioenschappen zijn mijn afstellingen voor Barcelona verschillend.
Afstellingen bijhouden voor hergebruik is dus blijkbaar nutteloos...
GeDi
21 oktober 2007, 17:27
Das wel dom :(
Scuderio
21 oktober 2007, 17:37
eigenlijk is dat heel slim ;)
GeDi
21 oktober 2007, 17:37
Dat spel is wel vrij irritant soms.
Ik had deze morgen nog 4 rondjes warmup overgelaten,nu wil ik die rijden en bij mijn 2de poging gebruikt hij onmidelijk 3 ronden.Ik kan mijn perfecte setup dus vergeten :(
Ik ben de helf van al mijn tetstronden zo verloren.Dat staat nochtans maar op 80%
GeDi
21 oktober 2007, 17:38
eigenlijk is dat heel slim ;)
Als ge uwe setup later niet meer kunt gebruiken,dan vind ik het toch dom ;) :D
Scuderio
21 oktober 2007, 17:55
Dat spel is wel vrij irritant soms.
Ik had deze morgen nog 4 rondjes warmup overgelaten,nu wil ik die rijden en bij mijn 2de poging gebruikt hij onmidelijk 3 ronden.Ik kan mijn perfecte setup dus vergeten :(
Ik ben de helf van al mijn tetstronden zo verloren.Dat staat nochtans maar op 80%Ik rijd meestal op 70 en heb dat ook al verschillende keren voorgehad.
Minder risico nemen in het vervolg ;)
GeDi
22 oktober 2007, 21:42
2de geworden in de laatste race en sta nu ook ook 2de in het kampioenschap achter Scuderio.
Monaco gaat blijkbaar veel minder worden,want om te beginnen zijn er serieuze problemen met de server en voor een setup te vinden lukt het me ook niet.Mijne teamgenoot is zelfs ieder rondje van hem gecrashed :eek:
Scuderio
22 oktober 2007, 22:18
slechte race, slechts 7de. Maar nog juist aan de leiding in het kampioenschap.
Ik slaag er wel niet in om langer dan 10 minuten ingelogd te blijven, heb nog geen enkel trainingsrondje kunnen doen.
En van mijn tweede kampioenschap heb ik ook nog geen uitslagen kunnen bekijken.
Hopelijk vind ik toch nog een redelijke afstelling voor Monaco, kwalificatie is daar echt wel belangrijk... en aan mijn teamgenoot heb ik niks als het op afstellen van de wagen aankomt...
Scuderio
22 oktober 2007, 22:29
blijkbaar maar 4 trainingsrondjes? ook niet erg veel...
En wat wil dit zeggen? "The perfect setup lies 12 points beyond the capabilities of the car." Wil da zeggen da ik mijn auto nooit 100% ga kunnen afstellen voor dit circuit?
GeDi
22 oktober 2007, 22:33
Ik dacht al dat slechts 4 rondjes een beetje weinig was ;)
Bij mij staat er dat er 2 punten verschil is ipv 12.
Mijne setup trekt ook op niet veel,ik sta 1,1sec achter op (momenteel) de eerste.
Scuderio
23 oktober 2007, 21:25
P5 gekwalificeerd in Monaco, dat is geen al te slechte uitgangspositie.
En als de tijden in de warm-up iets of wat betrouwbare indicatie geven, zou ik in de race ook bij de snelsten moeten zijn.
Nu nog hopen dat mijn strategie op iets trekt en dat we niet in de muur knallen en er moeten weer punten inzitten :)
GeDi
23 oktober 2007, 21:54
Een slechte kwalif wegens slechte setup en mijn teamgenoot kan totaal niet helpen met de setup blijkbaar :(
In de warmup ben ik redelijk snel,maar de race is toch al om zeep.
Ik ga in ieder geval voor een agressieve race gaan denk ik ;)
In mijn andere f1 kampioenschap heb ik zelfs geen kwalifrondje kunnen rijden wegens mechanische problemen,ook met een super aguri.
Scuderio
23 oktober 2007, 21:54
hmmm....
Sorry - we are experiencing very heavy demand at the moment and have had to cap the number of non-Kool Tools players that can be logged on at any one time. Please try again shortly. To jump the queue you could upgrade to Kool Tools now by clicking the PayPal logo below:
me not amused...
GeDi
23 oktober 2007, 21:55
hmmm....
me not amused...
Die server heeft serieuze problemen,dat steekt een beetje tegen :(
Pinto
24 oktober 2007, 10:23
Alle, 12de geeindigd in de vorige race, 18de vertrokke, en mijne teammaat weer eens uitgevallen.
Nu naar Monaco. 4 rondjes zijn idd e wa weinig om ene degelijke setup te vinde, ben eens benieuwd naar mijne qualify tijd :cool:
GeDi
24 oktober 2007, 18:26
Als 15de vertrokken en als 12de aangekomen,om snel te vergeten dus.Daardoor zak ik terug naar de 4de plaats in het kampioenschap.
Proficiat Scuderio,zonder overwinning aan de leiding in het kampioenschap :D
In mijn private f1 race ben ik als laatste vertrokken wegens mechanische problemen in de kwalif en ben ik als 3de aangekomen :D
Scuderio
24 oktober 2007, 21:29
goeie strategie in Monaco, van 5 naar 2.
En inderdaad nog altijd aan de leiding in het kampioenschap en nog altijd zonder overwinning :D
Wel al 4 podiums op 5 wedstrijden ;)
Scuderio
24 oktober 2007, 21:41
We zitten trouwens nog altijd maar aan 5 man in ons private game.
We gaan precies wat meer reclame moeten maken :D
Waar zitten die internet-games-verslaafden hier? Grungie? Dead_Man? Cava? Badday? Pinto zijne collega? :)
Scuderio
24 oktober 2007, 21:42
In mijn private f1 race ben ik als laatste vertrokken wegens mechanische problemen in de kwalif en ben ik als 3de aangekomen :DWas dat ook in Monaco? Want dan was dat wel een zeer schitterende strategie die ge daar uit uw mouw hebt geschud :)
Grungie
24 oktober 2007, 21:43
Nee, bedankt.
Ik speel al genoeg internet dingskes. 2 keer F1c neemt al genoeg van mijn tijd in beslag. Ik wil daar echt niet nog meer tijd insteken.
Scuderio
24 oktober 2007, 21:44
Nee, bedankt.
Ik speel al genoeg internet dingskes. 2 keer F1c neemt al genoeg van mijn tijd in beslag. Ik wil daar echt niet nog meer tijd insteken.Laat a1gpmanager dan vallen :D In BATracer kunt ge ook A1GP spelen :)
GeDi
24 oktober 2007, 21:48
Was dat ook in Monaco? Want dan was dat wel een zeer schitterende strategie die ge daar uit uw mouw hebt geschud :)
Neen dat was in Melbourne.
Lange stints gedaan op harde banden en redelijk agressieve instellingen.
7 andere rijders op de piste voorbij gegaan :)
Grungie
24 oktober 2007, 21:56
Laat a1gpmanager dan vallen :D In BATracer kunt ge ook A1GP spelen :)
Ik ben dat ook van plan. Ik was zelfs van plan op dat na het vorige seizoen te doen. Het interresseert mij echt niet meer. Afgelopen seizoen de training op een drafje afgewerkt en er verder weinig aandacht aan gegeven. En dan wordt ik wel 2e in mijn groep zeker en promoveer ik weer naar de hoogste afdeling.
Ik heb nu een engineer voor 6 ronden en zal die nog opgebruiken, zien hoever ik er nog mee raak. Maar na dit seizoen is het gedaan. Ik zal dan ondertussen ook al een keer of 7-8 de subleague gewonnen. Ik heb het wel gezien.
En niet vergeten dat ik ook nog 2 prono's doe. F1 én WRC. Ook daar steek ik een beetje tijd in.
Scuderio
24 oktober 2007, 22:00
Ik heb nu een engineer voor 6 ronden en zal die nog opgebruiken, zien hoever ik er nog mee raak. Maar na dit seizoen is het gedaan. Ik zal dan ondertussen ook al een keer of 7-8 de subleague gewonnen. Ik heb het wel gezien.De laatste 2 of 3 daarvan waren wel vrij easy vermoed ik :) Kheb het niet echt meer gevolgd, maar ik had de indruk dat gij de enige waart die nog trainde en kwalificeerde :)
En niet vergeten dat ik ook nog 2 prono's doe. F1 én WRC. Ook daar steek ik een beetje tijd in.Een beetje redelijk heel zeer veel zelfs waarschijnlijk? Kwas da ff vergeten :) Maar wa zoudt ge anders doen? drinken? :D
Pinto
24 oktober 2007, 22:00
Waar zitten die internet-games-verslaafden hier? Grungie? Dead_Man? Cava? Badday? Pinto zijne collega? :)
De collega is al heel de week ziek, kzal 'm eens moete belle
Scuderio
24 oktober 2007, 22:03
De collega is al heel de week ziek, kzal 'm eens moete belleZiek? Of al heel de week aan het proberen uitvissen hoe da spelleke ineenzit? :D
Scuderio
24 oktober 2007, 22:22
Ben in mijn tweede F1 game gecrasht in Monaco en een safetycar veroorzaakt. Hebben we dat ook weeral eens meegemaakt :D
Pinto
25 oktober 2007, 08:26
Ziek? Of al heel de week aan het proberen uitvissen hoe da spelleke ineenzit? :D
Voor uit te vissen hoe e spelleke ineenzit is hier opt werk tijd genoeg ;)
Pinto
25 oktober 2007, 08:35
hmm, 10de startplaats in Monaco, ben eens benieuwd of daar nog een paar puntjes te halen zijn :cool: Maja, mijne geweldige teamleader is 17de :D
Badday
25 oktober 2007, 08:44
Ow Ow ik zit er al in ze manneke:p
Scuderio
25 oktober 2007, 21:11
Ow Ow ik zit er al in ze manneke:phet is een vermoeiende week geweest voor mij, vergeef me :)
Scuderio
25 oktober 2007, 21:12
Voor uit te vissen hoe e spelleke ineenzit is hier opt werk tijd genoeg ;)hmmm, dat ken ik precies ;)
Grungie
25 oktober 2007, 21:12
Vermoeiend, zoals in 'teveel drank'?? :D
Scuderio
25 oktober 2007, 21:30
Mijn naam is ni Grungie he :D
Spijtig genoeg ni dus :)
Pinto
26 oktober 2007, 08:33
Allé, Monaco zit erop voor mij, beetje te hevig geweest en gecrasht. Mijne teamgenoot met voorzichtige aanpak van 16de naar 6 :cool:
Allé mense, niemand dat nog een paar minuutjes per dag tijd heeft om ons spel te joine :D
Edit: en mijn teste voor Melbourne zijn ook al gedaan door ene crash... sterk bezig ;)
mousti
26 oktober 2007, 14:48
Ik heb nu ook GeDi's zen spel gejoind kzit bij den Pinto:p
GeDi
26 oktober 2007, 16:58
Dan beginnen we er stillekesaan te komen :D
GeDi
26 oktober 2007, 17:25
Een slechte dag vandaag,in al mijn races zware problemen gehad of uitgevallen. :(
GeDi
26 oktober 2007, 20:40
Het is een hele slechte batracer dag blijkbaar ;) , er zijn weer serieuze problemen met de server :(
Veel kans dus dat ik zelfs geen setup ga hebben voor de kwalif en dan is de race ook naar de botten natuurlijk.
Scuderio
26 oktober 2007, 21:16
ik ben er nu na een aantal keer proberen, opgeraakt.
Benieuwd of hij lang genoeg online blijft...
een halve minuut... niet lang genoeg dus...
Scuderio
28 oktober 2007, 08:25
2 keer uitgevallen in indianapolis.
En dat kost mij ook m'n leidersplaats in het kampioenschap. Ik sta maar 1 puntje achter, maar als mijn Toyota niet snel een update krijgt, ga ik dat nooit van zijn leven nog inhalen.
En proficiat aan GeDi met zijn overwinning :)
Pinto
28 oktober 2007, 09:42
Montreal als 16de gestart, 9de aan de finish. Nu naar indianapolis, probere daar eens ene degelijke setup te vinde :cool:
Dedju, daar gaat mijne goeie setup, crash tijdens de eerste run. Blijft er nog 1 rondje over om toch iets probere te vinde...
GeDi
28 oktober 2007, 20:45
Ik ben juist thuis en tot mijn grote verbazing zie ik dat ik eindelijk gewonnen heb,maar het was wel zeer nipt.In de laatste ronde de leider nog inhalen :D
Normaal had het minder spannend moeten zijn,want in de eerste ronde : Gezel (P2) made an exceptionally bad start. en van p2 teruggevallen naar p15 :eek:
Mijne ploegmaat is 3de geworden.
Ik zie trouwens dat Scuderio ook kosten gedaan heeft :)
Scuderio
28 oktober 2007, 21:06
Ik zie trouwens dat Scuderio ook kosten gedaan heeft :)kwas jaloers op uwe schone grote helm :D
Het spijtige is wel dat ik ni zo photoshop begaafd ben...
mousti
28 oktober 2007, 21:08
kwas jaloers op uwe schone grote helm :D
Als ge wilt kan ik u mss daarmee helpen. Al ben ik ook nie zo'n Photoshop crack hoor.
GeDi
28 oktober 2007, 21:10
kwas jaloers op uwe schone grote helm :D
Ik ook niet,maar deze site (http://www.mb.t-u-x.com/BATracer/index.php) wel :D
GeDi
28 oktober 2007, 21:13
Een tip de kooltools gebruikers,laat indien mogelijk eerst uwe ploegmaat trainen.Dan is het voor u eenvoudiger om een goede setup te vinden :D
Scuderio
28 oktober 2007, 21:15
Als ge wilt kan ik u mss daarmee helpen. Al ben ik ook nie zo'n Photoshop crack hoor.Bedankt, dan zijt gij backup oplossing nummer twee voor als het me zelf niet zou lukken :) Mijn madam is backup oplossing nr 1, zij heeft ook wel redelijk wat photoshop skills :)
Scuderio
28 oktober 2007, 21:16
Ik ook niet,maar deze site (http://www.mb.t-u-x.com/BATracer/index.php) wel :Dhmmm, pretty interesting :) Nu moet het zeker lukken :)
Scuderio
28 oktober 2007, 21:16
Een tip de kooltools gebruikers,laat indien mogelijk eerst uwe ploegmaat trainen.Dan is het voor u eenvoudiger om een goede setup te vinden :DIk zal in het BTCC game u dus altijd eerst laten trainen? :p
mousti
28 oktober 2007, 21:21
Komaan zeg is er nu geen 1 lid die interreseert is in BATracer?
GeDi
28 oktober 2007, 21:35
Ik zal in het BTCC game u dus altijd eerst laten trainen? :p
Als gij dan de perfecte setup vind,geen probleem voor mij :D
Als ge kooltools hebt en uw ploegmaat traint voor u,dan geeft kooltools onmiddelijk de uiterste waarden aan per onderdeel van uw ploegmaat.Soms is dat onmiddelijk spot on,maar meestal is de keuze toch al serieus beperkt.
GeDi
28 oktober 2007, 21:36
Komaan zeg is er nu geen 1 lid die interreseert is in BATracer?
Blijkbaar niet :(
We zullen iemand van buitenaf moeten nemen denk ik.
mousti
28 oktober 2007, 22:05
Blijkbaar niet :(
We zullen iemand van buitenaf moeten nemen denk ik.
kunnen we hier niet een soort van Announcement doen op het forum dat de aandacht trekt aan iedereen. Misschien gaat het zo dan wel?
GeDi
28 oktober 2007, 22:08
kunnen we hier niet een soort van Announcement doen op het forum dat de aandacht trekt aan iedereen. Misschien gaat het zo dan wel?
We zullen dat eens aan een mod moeten vragen.
mousti
28 oktober 2007, 22:20
We zullen dat eens aan een mod moeten vragen.
Ja, denk dat den Digibyte wel iets voor ons zou kunnen regelen.
Scuderio
29 oktober 2007, 20:59
OK, ik heb jullie hulp nodig :)
'k Heb wat met helmkes aan het spelen geweest, maar kweet niet goed welke ik den beste vind (kweet wel welke ik de slechtste vind ;))
Wat vinden jullie het schoonst?
http://users.telenet.be/scuderio/BATracer/bathelm2.gifhttp://users.telenet.be/scuderio/BATracer/bathelmkruis.gif
http://users.telenet.be/scuderio/BATracer/bathelmkruis2.gifhttp://users.telenet.be/scuderio/BATracer/bathelm1.gif
Grungie
29 oktober 2007, 21:02
De slechtste vind ik de laatste, die met "Scuderio" op. :p
De best geslaagde vind ik die ernaast, onderaan links.
Pinto
29 oktober 2007, 21:18
Mijne voorkeur gaat naar links boven. Links onder is ook wel ene ferme
GeDi
29 oktober 2007, 21:27
Links onder
Scuderio
29 oktober 2007, 21:36
De slechtste vind ik de laatste, die met "Scuderio" op. :pDat vind ik ook, ik denk ni dat daar veel twijfel over is :D
Scuderio
29 oktober 2007, 21:38
het lijkt dus links onder te gaan worden.
Ik twijfelde zelf tussen links boven en links onder.
GeDi
29 oktober 2007, 21:40
Dat blauw steekt een beetje tegen en diene naam flashed een beetje te fel,maar voor de rest vind ik hem wel goed :D
Scuderio
29 oktober 2007, 21:48
hehe :)
mja, kben tegenwoordig in mijn blauwe periode, maar spijtig genoeg vloekt dat met mijn lievelingskleur rood :D
Kwou het toch ff proberen, maar kzag al snel dat het niet echt fantastisch ging worden ;)
GeDi
29 oktober 2007, 21:50
Mischien dat het met minder felle kleuren een stuk beter is ;)
Scuderio
29 oktober 2007, 22:02
geen goesting om te proberen, dien andere is sowieso mooier van concept :)
het is dus links onder geworden, volledig afgewerkt ziet hij er zo uit:
http://users.telenet.be/scuderio/BATracer/bathelmfromsite.gif
GeDi
29 oktober 2007, 22:04
En dan zeggen dat ge met photoshop niet overweg kunt,ik durf er zelfs niet aan te beginnen ;)
Maar ik ben tevreden met mijn goede oude schumi helm :D
Scuderio
29 oktober 2007, 22:09
het was toch dankzij uw site zenne. Bedankt btw :D
Kben vertrokken met het motief van een bestaande helm, van scratch had ik da nooit gekunnen :)
Pinto
30 oktober 2007, 09:32
Yes, eindelijk terug eens e goed resultaat. 14de gestart in Indianapolis, 4de aan de finish :D
Is da eigenlijk de moeite om te nemen die cool tools?
Edit: en mijne setup voor Magny cours is ook al naar de kl*ten, weer eens gecrasht tijdens mijn 1ste run. Nog 2 runs over om toch nog iets probere te vinde...
GeDi
30 oktober 2007, 17:54
Het is van mijn botten :(
Ik ben 5de geworden op 2sec van de winnaar (dankzij brokkenmaker Scuderio wat voor een safetycar gezorgd heeft :D),maar heb een extra pitstop moeten maken wegens problemen met de achtervleugel.Ik was dus zeker van de winst zonder dat probleem,toch door het uitvallen van Scuderio.
Scuderio
30 oktober 2007, 20:35
uitgevallen idd... ik lag toen op een tweede plaats, en degene die eerste reed, heeft achteraf nog tijd verloren door een probleem op zijn wagen.
Dat zou dus op zijn minst een podium geweest zijn en waarschijnlijk zelfs tweede of misschien eerste. Ipv de leiding in het kampioenschap terug over te nemen, loop ik nog wat meer achterstand op :(
Scuderio
30 oktober 2007, 20:38
Is da eigenlijk de moeite om te nemen die cool tools?Het leuke eraan is dat ge uwen eigen helm kunt creëren, het handige dat ge de setupintervals van uwe ploegmaat ziet.
En voor de rest hebt ge nog wat features die u het leven makkelijker maken (dry-wet converter, afstelling opslaan op naam, ...) maar die niet echt essentieel zijn.
En ge krijgt ook meer gameslots, dus als ge de huidige drie (1 public, 1 midseason en 1 private) niet genoeg vindt, is het handig om weten dat die quota x 4 worden gedaan :)
mousti
30 oktober 2007, 22:45
Een nieuwe optie in Batracer die nu al een paar weken bestaat is de optie om een clan te vormen met een aantal spelers. Zou dat geen goed idee zijn om een autosportforum clan te vormen?
:D
Scuderio
31 oktober 2007, 08:13
heb daar ook ooit eens aan gedacht, maar toen bleek dat ge kool tools moest hebben om ne clan te kunnen starten.
Goed dat ge mij er terug aan doet denken, heb er dus ene opgericht, kzal direct wa invitejes sturen.
Probleem is wel dat ge minstens 10 leden moet hebben als ge in de clan world ranking wilt opgenomen worden :D
mousti
31 oktober 2007, 13:25
heb daar ook ooit eens aan gedacht, maar toen bleek dat ge kool tools moest hebben om ne clan te kunnen starten.
Goed dat ge mij er terug aan doet denken, heb er dus ene opgericht, kzal direct wa invitejes sturen.
Probleem is wel dat ge minstens 10 leden moet hebben als ge in de clan world ranking wilt opgenomen worden :D
Voila kben nu ook aangesloten:D
Pinto
31 oktober 2007, 15:48
En ik ben ook bij de clan gekomen
GeDi
31 oktober 2007, 20:58
Kzit er ook in :)
Voor de rest : mijn kwalif is slecht verlopen met een 10de tijd en een crash ;)
GeDi
31 oktober 2007, 21:09
Mijne Super Aguri laat het blijkbaar afweten op dit circuit,zo goed als alles spot on en toch een slechte tijd.
Hopelijk gaat dit niet zo zijn voor de rest van het seizoen :(
Scuderio
1 november 2007, 09:53
en deze keer heeft GeDi eens een safetycar veroorzaakt :D
ik ben 2de gefinisht en sta terug gedeeld aan de leiding in het kampioenschap
is het private game geschrapt wegens te weinig deelnemers en te lang inactief ofzo?
GeDi
1 november 2007, 10:27
Een safety car omdat ik problemen met de achtervleugel gehad heb :confused:
Ik had de mechanical sympathy nochtans speciaal iets lager gezet om zeker niet uit te vallen met mechanische pech :( In ieder geval proficiat met uw resultaat,maar het blijft wel zeer spannend voor de eerste plaats.Als mijne Super Aguri de rest van het seizoen gaat presteren zoals in Engeland,dan gaat ge van mij geen tegenstand meer moeten verwachten :) Ik had als enige een setup van 100% en mijn wagen was stukken trager :(
Over de private game,ik zie ook dat die verdwenen is.Gisteren avond laat was die er nog en dacht ik die op te starten.Maar blijkbaar moet je toch met minstens 8 deelnemers zijn.Mischien moeten we maar eens rondkijken om andere belgen te vinden,ipv enkel forumleden ;)
Scuderio
1 november 2007, 10:50
Een safety car omdat ik problemen met de achtervleugel gehad heb :confused:Die zal op het circuit hebben gelegen zeker? :)
Scuderio
1 november 2007, 10:52
Als mijne Super Aguri de rest van het seizoen gaat presteren zoals in Engeland,dan gaat ge van mij geen tegenstand meer moeten verwachten :) Ik had als enige een setup van 100% en mijn wagen was stukken trager :(Bwo, der zit wa variatie op de autoprestaties, dus ik vermoed dat ge wel terug back in the game gaat komen :)
Die setup vind ik wel raar: ik had alles spot on, en bij de "lap by lap" dinges ziet ge ook dat mijne setup 100% is, samen met die van nen hoop anderen trouwens. Maar bij het afstellingslijstje staat gij inderdaad als enige met 100%.
edit: ik denk dat ik het weet, tegen het einde begon het wat te miezeren, en was mijn setup uiteraard niet meer 100%, waarschijnlijk wordt er voor dat lijstje een gemiddelde setup % genomen over alle rondes die ge hebt gereden. En vermits gij al waart uitgevallen voor de regen viel... :p
Scuderio
1 november 2007, 10:55
Over de private game,ik zie ook dat die verdwenen is.Gisteren avond laat was die er nog en dacht ik die op te starten.Maar blijkbaar moet je toch met minstens 8 deelnemers zijn.Mischien moeten we maar eens rondkijken om andere belgen te vinden,ipv enkel forumleden ;)Inderdaad, ook voor de clan trouwens. Zolang we daar niet met 10 man zijn, worden we niet opgenomen in de ranking, en heeft die clan dus eigenlijk niet veel nut :D
Kunnen julie eigenlijk ook mensen uitnodigen om de clan te joinen of ben ik de enige die dat kan?
In de games die ik momenteel speel, rijdt trouwens maar ene andere Belg mee en die zijne account is gelocked, die moeten we dus al zeker niet uitnodigen :)
GeDi
1 november 2007, 11:08
Ik heb gezien dat er in de top 50 nen belg staat :D
Jij bent de patron van de clan,dus uitnodigingen versturen is uw taak :D
Scuderio
1 november 2007, 11:14
Ik heb gezien dat er in de top 50 nen belg staat :DEn hij is lid van de "BATracers Elite" clan, 1ste op de clan world ranking.
Wie weet wil hij wel een nieuwe uitdaging :D
Scuderio
1 november 2007, 11:22
btw, iemand goesting om een logo te maken voor de clan?
Pinto
1 november 2007, 11:31
Zoude idd dringend e wa extra volk moete vinde. Mss eens op de paddock horen of daar iemand interesse heeft om erbij te komen ;)
Scuderio
1 november 2007, 11:38
doe gerust, ik hang normaalgezien niet rond op de paddock dus ik delegeer dit naar u ;):D
Pinto
1 november 2007, 11:57
Voilà, oproep geplaatst op de paddock, hopelijk reageren daar nog een paar mense :confused:
mousti
1 november 2007, 13:06
De bedoeling van die clans is ook om beter te organiseren, waar andere leden spelen, zodat er nog een paar leden die game kunnen joinen en samen kunnen spelen.
Scuderio
1 november 2007, 19:59
wat ook tof zou zijn: er zijn blijkbaar plannen om een dtm carset te installeren. En een mogelijke optie zou zijn om 2 clans tegen elkaar te laten spelen, 1 clan met de audi teams, een andere met de mercedes teams.
En ondertussen heeft GeDi hetzelfde LMES spel gejoind als ik zie ik :)
GeDi
1 november 2007, 20:23
En ondertussen heeft GeDi hetzelfde LMES spel gejoind als ik zie ik :)
Ik had gezien dat er nog plaats was :D
Ik ben ook nog begonnen met een "F1 1986" spel,mid-season ;)
Scuderio
1 november 2007, 20:53
met hoeveel spellekes zijde gij tegelijkertijd bezig? :)
Ik momenteel met 4 en dat is eigenlijk te veel, neemt veel te veel tijd in beslag als ge die allemaal tegoei wilt spelen.
GeDi
1 november 2007, 21:12
Omdat ik ze niet allemaal tegoei speel,neemt dat bij bij niet meer tijd in beslag ;)
Eerst een beetje prutsen en zien welke ik het liefste doe en als ik het allemaal zo een beetje tegoei door heb,dan zal ik wel serieus spelen :)
Maar het zijn er 7,waarvan 4 mid-season en waarvan er eentje aan de laatste race bezig is.
Als ge dat trouwens deftig wilt spelen,dan zou ge ook nota's moeten nemen.Zo ver ben ik nog niet geraakt. :D
Scuderio
2 november 2007, 21:52
mag straks vertrekken vanop P2 voor mijn eerste race in LMES, ben benieuwd wat zo'n lange race gaat geven :)
Scuderio
2 november 2007, 21:59
@Badday: ge gaat Jerommeke eens moeten aanporren jong... hij heeft nog altijd die clan invite niet geaccepteerd :)
Badday
3 november 2007, 20:12
Ah, kzal hem da morgen es zeggen:D nie dak daar zelf veel naar kijk:p kzou zelfs nie wweten hoe ge erbij geraakt:p Ik speel nu met jerommeke een BTCC, zitten samen in hetzelfde team en zijn er aan de 3e race toe.
Jerommeke won race 1, ik was daar 2e. De 2e race liep wat minder maar jerommeke kon zen leiding in het kampioenschap behouden. Ik sta nu 4e, omdak de pole (en dus een extra punt) heb gepakt voor race 3. In de quali was ek maar liefst 0.6s rapper dan de rest:p da gaat knallen morgenochtend:p
Scuderio
4 november 2007, 21:18
2de race in LMES en al geen spoor meer te bekennen van mijn teamgenoot. Daardoor geen perfecte setup natuurlijk en slechts een 7de kwalificatietijd. Benieuwd of hij nog gaat terugkomen.
Ondertussen ook een A1 game gejoined als team Belgium. gecrashed in de free practice en maar een 22ste tijd op 25. Hopelijk gaat de kwalificatie iets beter of de eerste race kan ik al vergeten.
Scuderio
5 november 2007, 21:20
Eindelijk mijn eerste race gewonnen in F1 2007, na een podium of 8, 9. Meteen mijn leiding in het kampioenschap goed verstevigd naar 14 punten voorsprong.
En in LMES heb ik een nieuwe teamgenoot gekregen, hopelijk houdt de deze het wat langer vol, want zonder een setup die 100% is of toch zeer dicht daarbij kan ik het in die serie wel ongeveer vergeten om een race te winnen, het is een veel te competitief veld.
Badday
6 november 2007, 12:58
Ook hier alles naar wens:p Race 3 en 4 gewonnen en stevig op kop in onze BTCC. Zelfs met de touring en production samen sta ik op kop, net als ons team:) (ik en jerommeke dus:p) We blijven gaan:p
Scuderio
7 november 2007, 21:24
GeDi en ik hebben er voor de tweede race op rij een Belgisch eentweetje opzitten. We zijn ze daar allemaal naar huis aant rijden :D
GeDi
7 november 2007, 21:34
Proficiat Scuderio,ge zijt bijna kampioen ;) :)
In het begin op kop gekomen door regelmaat,nu loopt ge uit door te winnen :)
Ik ben van p13 naar p2 gegaan met 1 stop te doen.Hopelijk kan ik mijn 2de plaats in het kamioenschap behouden.
Mijn trainingen daarentegen verlopen weer alles behalve goed.
Ofwel krijg ik geen feedback en als ik dat iets hoger zet,dan maakt de rijder fouten of crashes met een verlies aan ronden en een slechte setup.
Scuderio
7 november 2007, 22:08
bijna kampioen zou ik nog ni zeggen, er zijn nog 5 races te rijden he. En ik ben dit seizoen nog al eens twee races na elkaar uitgevallen, dan is die voorsprong direct weg...
Top3 plaats is al wel redelijk zeker, en dat is toch wel mooi voor een debuutseizoen :)
Scuderio
7 november 2007, 22:10
en idd, soms krijg je echt heel weinig commentaar. Heb het zelfs al voorgehad dat ik het uit pure armoede op 90 zette en dan kreeg ik nog maar commentaar op 2 onderdelen, en maakte mijn rijder fouten natuurlijk.
Scuderio
8 november 2007, 08:04
nu was het zelfs zo erg dat ik gedurende 7 laps geen enkele feedback heb gekregen, met experimentation op 90...
GeDi
8 november 2007, 17:02
Een 2de tijd in de kwalif zonder feedback ;)
Scuderio
8 november 2007, 21:15
die 7 ronden zonder feedback was in een ander F1 game ;)
De laatste paar ronden in "ons" F1 game heb ik wel een teammaat die ook meezoekt naar afstellingen, en dat help serieus voor de kwalificatieresultaten moet ik zeggen...
GeDi
8 november 2007, 21:39
Mijn teammaat laat het serieus afweten.Als hij nog eens "vergeet" van te trainen ga ik toch om een sacking vragen ;)
Ik moet de setup maar zelf zien te vinden,maar alleen is dat niet zo evident.
Het blijkt toch belangrijk om beiden achter een goede setup te zoeken.
Scuderio
8 november 2007, 21:47
Het blijkt toch belangrijk om beiden achter een goede setup te zoeken.Zeer zeker, zeker in races waar je maar 5 practice en warmup ronden hebt.
Als je samenwerkt, heb je na de practice meestal een zeer goede afstelling en vooraan mogen starten, is altijd een voordeel...
Mijne nieuwe Pool nu doet het voorlopig goed, mijne Portugees ervoor was niet echt consistent in zijn trainingen, hij trainde verschillende races niet.
Rubinho
8 november 2007, 22:01
Alle kga F1C laten vallen en dit es proberen, as ge nog clanvolk nodig ebt...
Hopelijk e tof spelleke dit :D
Scuderio
8 november 2007, 22:05
ge moet daar F1C niet voor laten vallen, F1C kruipt maar 2 keer per week 10 minuten tijd in :)
En als ge uwe nickname in BATracer of uwe echte naam laat weten, krijgt ge sebiet een clanuitnodiging in uw bus :)
Rubinho
8 november 2007, 22:09
Nick in BAT is Rubinho1986
mja F1 already dropped:p
Rubinho
8 november 2007, 22:21
Moest er ene zin hebben kheb e ferrari team aangemaakt in F1 2007 no 20222
password protected password is todorov, you'll see e
Scuderio
8 november 2007, 22:24
direct bij uw eerste game al ne Ferrari vastgekregen, goed bezig :D
ik kan ni joinen, kmag geen academy games joinen...
Rubinho
8 november 2007, 22:27
Mja tzal wsl nodig zijn :p
we gaan wel zien wa we er van bakken
kzit al bij ulle clan ook normaal trouwens...
Scuderio
8 november 2007, 22:30
kzit al bij ulle clan ook normaal trouwens...Inderdaad, dus vanaf nu moet ge presteren, of ge wordt uit de clan gekickt ;):D
Rubinho
8 november 2007, 22:42
mja dan ebk vo te begin 11 teams nodig in men competitie n wzitn aan 2 :p
Pinto
9 november 2007, 08:29
Vandaag stond dit ineens bij mijne car setup, wat betekent het eigenlijk?
"The perfect setup lies 2 points beyond the capabilities of the car." :cool:
Scuderio
9 november 2007, 08:40
dat ge niet de perfecte setup gaat kunnen vinden.
ergens gaat er een afstelling ideaal gezien op 102 of -2 moeten staan (of 2 afstellingen op 101 of -1 of 1 afstelling op 101 en 1 op -1 ;))
Pinto
9 november 2007, 09:49
Ah, ok, thx. Klop idd, heb ergens iets op maximum gezet :)
Scuderio
10 november 2007, 20:02
het ziet ernaaruit dat ik na drie overwinningen op rij een groot stuk van mijn voorsprong ga moeten afgeven.
Uitgerekend in onze thuisrace Spa....
Tijdens de practice maar 4 runs kunnen afwerken door een crash en geen hulp gekregen van mijn teamgenoot.
In de eerste run van de kwalificatie gecrasht en dus zonder tijd 22ste geklasseerd. GeDi, mijn dichtste concurrent (en ik hoop btw dat we het kampioenschap als 1-2 kunnen afsluiten, zou mooi zijn :)), staat op pole.
In de warmup heb ik nog wel een redelijke tijd gereden, maar ben ik ook nog niet tot de ideale setup geraakt door "overenthousiasm" en weer een crash.
Benieuwd wat het morgen in de race gaat zijn :) Op veel meer dan een paar punten kan ik alvast niet hopen, startende vanop de laatste plaats.
GeDi
10 november 2007, 21:03
Als de setup goed is en de strategie volledig anders als de rest,dan kan er toch een podium inzitten.Ik heb dat al 2 keer zo gedaan ;) :)
Ik heb geluk gehad voor mijn setup dat het een thuisrace is,want van mijne ploegmaat moet ik niets meer verwachten.Die doet zelfs geen moeite om nog iets of wat te doen :(
Rubinho
10 november 2007, 21:33
In mijnen debuutrace ziet t er nie slecht uit. Menne teamgenoot werkt mee, ik ben 5e gekwalificeerd en hij 10e, in de warm-up heb ik wel de 4 snelste tijden gedraaid...
Rubinho
11 november 2007, 01:38
Haha Batracer is fun! Kheb mennen debuutrace direct gewonnen :P teamgenoot 7e dus we zijn leider bij de constructeurs ook en em eeft de snelste ronde... Feesje bij Ferrari :D
GeDi
11 november 2007, 08:51
Doeme,weeral een 2de plaats.Scuderio heeft moeten opgeven.
Nen hollander wat in Spa gewonnen heeft,het is niet meer normaal :)
Normaal had ik gewonnen,maar mijn rijder maakt altijd op cruciale momenten fouten.Nu in ronde 27 een stuurfout en dan de volgende ronde een fout in de pits met een dikke 3sec verlies.Frustrerend als je ziet dat ik op slechts 0.8 sec van de winnaar eindig :(
Scuderio,ge hebt wel een extreem goede start gemaakt :D Van p21 naar p1 in slechts 5 rondjes :eek: Maar daar zal uwe veel te vroege pitstop wel voor iets tussenzitten zeker ;)
Scuderio nog altijd op weg naar de titel met 82 punten ik 2de met 67,de derde heeft 56 punten.Een belgische 1-2 moet dus zeker kunnen :)
Pinto
11 november 2007, 09:25
Nieuwe teamgenoot gekregen in mijn F1-game, vorige eindigede altijd achteraan. Deze heeft al direct zijn eerste race gewonne :cool: Volgende race is mijn home race, Spa, ben eens benieuwd :D
Scuderio
11 november 2007, 10:29
Scuderio,ge hebt wel een extreem goede start gemaakt :D Van p21 naar p1 in slechts 5 rondjes :eek: Maar daar zal uwe veel te vroege pitstop wel voor iets tussenzitten zeker ;)Van P22 naar P1 ;)
En idd, dat was de strategie, een eerste stint van slechts 10 rondjes om direct naar voor te komen en daarna een iets langere stint.
En die strategie werkte wonderwel, tot die fout en mijn uitvalbeurt... Toen ik uitviel, lag ik tweede met meer dan 20 seconden voor op de derde. Een paar rondjes later zou ik binnenkomen voor mijn laatste stop, een tweede plaats had er dus zeker ingezeten.
Maar het heeft duidelijk niet mogen zijn in Spa... En ik reed dan nog met minder risico dan anders om niet uit te vallen door al te aggressieve inhaalmanoeuvres...
Ik verdenk het spel ervan om dat expres te hebben gedaan, als ik hier een podium had gepakt, was de titel op een paar puntjes na mathematisch zeker geweest ;)
Scuderio
11 november 2007, 10:30
Scuderio nog altijd op weg naar de titel met 82 punten ik 2de met 67,de derde heeft 56 punten.Een belgische 1-2 moet dus zeker kunnen :)Als dat spel ons niet dwarsboomt, moet de Belgische 1-2 zeker binnengehaald worden, zou mooi zijn :)
Scuderio
11 november 2007, 10:48
training voor volgende race... weer maar 3 rondjes kunnen doen. Hopelijk komt mijn teamgenoot opdagen vandaag, of GeDi heeft weer een grote kans om dichterbij te komen :)
Scuderio
11 november 2007, 11:23
GeDi, uwe teamgenoot heeft precies wroeging gekregen, hij heeft zelfs getraind deze keer :D
Wilt ge doorgaan met de sacking of hopen dat hij genoeg schrik heeft gekregen om de volgende drie race mee te werken? :D
GeDi
11 november 2007, 12:21
Ik heb niets tegen die gast,dus als hij doet wat hij moet doen dan mag hij blijven ;)
Maar 3 keer niet trainen is echt wel een beetje van het goede teveel.
Ik zal hem dus nog een kans geven ;)
GeDi
11 november 2007, 12:33
Mijne piloot heeft ook 4 ronjes weggesmeten,ik trainde nochtans maar op 72.
In het begin van het seizoen trainde ik op 80-85 en deed de rijder minder fouten als nu op 70-72 :confused:
Scuderio
11 november 2007, 12:50
Ik heb niets tegen die gast,dus als hij doet wat hij moet doen dan mag hij blijven ;)
Maar 3 keer niet trainen is echt wel een beetje van het goede teveel.
Ik zal hem dus nog een kans geven ;)kvond het wel vrij zielig, zo smeken om te mogen blijven, ik zou daar precies te trots voor zijn :D
GeDi
11 november 2007, 13:09
Ik zou het ook niet gedaan hebben :D
mousti
11 november 2007, 13:19
Welke driving style hebben jullie dit is de mijne:
http://i19.tinypic.com/87d1d3a.jpg
PS: het logo van de clan is klaar:)
Scuderio
11 november 2007, 16:12
ik rijd veel kalmer dan gij :)
60 - 55 - 50 - 50 - 58 - 60
Met die 50 van de banden speel ik wel wat afhankelijk van de race. Vooral in LMES is een goei "bandenmanagment" van belang. Twee races geleden heeft ongeveer de helft van het veld zijn banden zien springen doordat ze die te weinig spaarden, he GeDi ;)
mousti
11 november 2007, 17:07
ik rijd veel kalmer dan gij :)
60 - 55 - 50 - 50 - 58 - 60
Met die 50 van de banden speel ik wel wat afhankelijk van de race. Vooral in LMES is een goei "bandenmanagment" van belang. Twee races geleden heeft ongeveer de helft van het veld zijn banden zien springen doordat ze die te weinig spaarden, he GeDi ;)
Ik zal dan ook wel een beetje mindere aggressievere rijstijl rijden. LMES is wel heel interresant vind ik in mijn vorige account (ik weet het wachtwoord hier niet meer van:() heb ik dat ene keer gespeeld en dat was toch wel mooi om te spelen. Jammer dat ik nu moet herbeginnen met een nieuw account en eerst nog het academy level moet uitspelen.
GeDi
11 november 2007, 22:20
Ik zet mijn banden zelfs regelmatig van 90 tot 100,maar voor de lmes is dat inderdaad geen goede zaak. LMES is trouwens niet echt mijn ding aan de resultaten te zien :)
Ik heb alles op ong 80 staan,behalve mech.symp. lager(65-70) en de start staat meestal op 90.
Mischien moet ik ook maar iets minderen en zal mijn piloot geen onnodige tijd meer verdoen door rijdersfouten te maken ;) :D
Pinto
12 november 2007, 20:22
Vandaag eerste overwinning gehaald, in BTCC. Morgen F1 Francorchamps. 5de startplaats, maar snelste tijd gedraaid in warmup, ben eens benieuwd naar de uitslag :D
mousti
12 november 2007, 21:05
Vandaag eerste overwinning gehaald, in BTCC. Morgen F1 Francorchamps. 5de startplaats, maar snelste tijd gedraaid in warmup, ben eens benieuwd naar de uitslag :D
Ik gisteren m'n eerste overwinning in de BTCC in de short race en voor de long race sta ik 2de op de startgrid. Alles staat nu Spot on en heb de snelste warm up tijd. Zonder tegenslagen kan ik misschien de leidersplaats overnemen in het klassement:)
Scuderio
12 november 2007, 21:10
onze clan doet het goed zo te zien :)
ik hoop morgen nog eens een podium te halen in F1 en zo dichter bij de titel te komen. Voorlopig gaat alles goed, zowel in qualif als warmup staan mijn teammaat en ik op P1 en P2. Maar GeDi en diejen andere staan dichtbij...
mousti
12 november 2007, 21:16
onze clan doet het goed zo te zien :)
Ja hé we zouden echt iets moeten vinden om forumleden te overtuigen om BATracer te spelen en onze clan te joinen:D
Rubinho
12 november 2007, 22:28
As ge dr nog ene overtuigt kunt ge n private game beginnen ook zeker we zijn al me 7
Scuderio
12 november 2007, 22:34
inderdaad :)
Scuderio
13 november 2007, 08:28
het zit echt ni mee, deze keer een aanrijding en nog nipt een 8ste plaats kunnen behalen. Nog twee races te gaan en nog 10 punten voorsprong op GeDi...
Pinto
13 november 2007, 08:33
Pff, Francorchamps is uiteindelijk e fiasco geworden. Mijne leader uitgevallen. Ik problemen gehad en teruggevallen naar de laatste plaats, uiteindelijk toch nog 13de geworden :cool:
GeDi
13 november 2007, 16:46
Het ziet er niet echt goed uit voor komende race afgaande op mijn training.Ik zit voorlopig om 1,7 sec van de snelste tijd en er hebben slechts enkele wagens gereden :( Mijne ploegmaat zit zelfs op 3,4 sec :eek:
Pinto
13 november 2007, 20:31
Ik heb mss nog iemand om mee te doen, staat gepost in de clan-chat. Kende iemand deze site al, heb ik doorgekregen vanop de paddock: http://forum.racesimcentral.com/forumdisplay.php?f=391
Scuderio
13 november 2007, 23:08
Het ziet er niet echt goed uit voor komende race afgaande op mijn training.Ik zit voorlopig om 1,7 sec van de snelste tijd en er hebben slechts enkele wagens gereden :( Mijne ploegmaat zit zelfs op 3,4 sec :eek:
Het kan nog erger ;)
Ik heb welgeteld 1 rondje kunnen afleggen en toen stak ik in de vangrails.
Dat spel wil echt wel ni dat er voor de laatste race al een kampioen is :)
Scuderio
13 november 2007, 23:26
en om de malaise compleet te maken, heeft mijne teamgenoot ook maar 2 rondjes kunnen rijden. Dat wordt dus achteraan starten...
GeDi
14 november 2007, 17:43
Het kan nog altijd slechter ;)
Ik mag als voorlaatste vertrekken wegens een crash in mijn eerste rondje.Ik had mijn rijder nochtans een paar punten omlaag gezet om zeker te zijn dat ik een tijd had :(
Maar jij staat er in feite met een 17de tijd niet veel beter voor ;)
De enige wat mijn 2de plaats nog kan bedreigen,die start op de 2de plaats.Het gaat dus nog moeilijk worden.
Het is wel raar hoeveel die Ferrari sneller is als de rest.
Scuderio
14 november 2007, 21:30
we staan er idd allebei heel goed voor :D Het verschil is wel dat het bij u door een crash komt, bij mij gewoon door een superslechte setup... en na de warmup staat hij nog altijd niet op punt, dat belooft dus voor de race.
Voor mij is het morgen eigenlijk simpel... als ik in de punten kan eindigen en voor u, dan ben ik kampioen.
Maar gezien de pech van de laatste races zal dat er wel niet inzitten :)
Scuderio
14 november 2007, 22:06
hmmm, heeft iemand anders het al voorgehad dat er hitsige vrouwen in de driver chat rondhangen? :D
http://batracer.com/-h?62413&44 http://batracer.com/-f?403 Danielle
Posted: 18:50 Today
theres nout wrong with flirting is there http://batracer.com/-i?61
Or else your jealous http://batracer.com/-i?61
xx
http://batracer.com/-bV?S&5&51&2
Wales
Adam Jones (http://batracer.com/-us?7aX)
Posted: 15:00 Today
quite worrying really...cmon the cymru!
http://batracer.com/-bV?S&5&91&2
Cymru
http://batracer.com/-h?49180&17 http://batracer.com/-f?171Dan Ruth (http://batracer.com/-us?C0S)
Posted: 10:53 Today lol hmm i never thought id c flirting on batracer! haha
http://batracer.com/-i?60
http://batracer.com/-bV?S&5&33&2
New Zealand
http://batracer.com/-h?62413&44 http://batracer.com/-f?403Danielle
Posted: 22:57 Yesterday Mr Rose you consider yourself a ladies man http://batracer.com/-i?61
xx
http://batracer.com/-bV?S&5&51&2
Wales
http://batracer.com/-h?69547&20http://batracer.com/-f?19ikke
Posted: 20:48 Yesterday
Danielle: indeed http://batracer.com/-i?60
http://batracer.com/-bV?S&5&3&2
Belgium
Pinto
14 november 2007, 22:26
Ik heb een vrouwelijke teamgenoot in de F1, ma hitsig is ze tot nu toe nog niet :p Ma t'is een sympathieke, geeft e wa nuttige tips :)
GeDi
14 november 2007, 22:28
Nu kunt ge evengoed uwe echte naam onder uwe nick zetten nu ;)
Maar neen,ik heb het nog niet voorgehad :D Maar het is dan mischien ook ne vent :p
Scuderio
14 november 2007, 22:29
De deze heeft ondertussen haar emailadres in mijne berichtenbox gedumpt... het begint met sexy_ ... ze heeft precies iets nodig ;)
Scuderio
14 november 2007, 22:31
Nu kunt ge evengoed uwe echte naam onder uwe nick zetten nu ;)
Iedereen die mijne echte naam wil weten, moet onze clan maar joinen in BATracer :D
Maar neen,ik heb het nog niet voorgehad :D Maar het is dan mischien ook ne vent :pDat laatste heb ik mezelf ook al bedacht :)
GeDi
14 november 2007, 22:33
Iedereen die mijne echte naam wil weten, moet onze clan maar joinen in BATracer :D
Ik hoef maar op ikke te klikken ;)
Scuderio
14 november 2007, 22:35
Ik hoef maar op ikke te klikken ;)hehe, idd :D Heb da maar verwijderd, we moeten de mensen het ni te gemakkelijk maken he ;)
Kweet wel ni of die link werkt als ge niet zijt ingeschreven op BATracer...
GeDi
15 november 2007, 20:40
Het zou nog kunnen spannend worden om de eerste plaats ;) Als Scuderio zo verder doet,dan kan ik nog kampioen worden :D
Wat vast staat is dat de 2 belgjes het kampioenschap op de eerste 2 plaatsen gaan eindigen en dat mijn Super Aguri kampioen is,met veel dank aan mijn bijna buitengesmeten ploegmaat :D
Scuderio
15 november 2007, 22:00
Idd, het was weer een superrace... 10 seconden extra verloren in de pits, 5 ronden opgehouden door mijn teamgenoot die dat vakske "vechten met uwe teamgenoot" heeft afgeklikt blijkbaar, en dan de safetycar die 1 ronde te vroeg buitenkwam om mijne pitstop te doen verzetten...
al chance dat gij ook maar 2 punten hebt gepakt :D
Nog 8 punten voorsprong, een 6de plaats is genoeg... maar het spel is mij serieus aan het tegenwerken :(
En idd proficiat met uwe teamtitel :) Ik sta momenteel 3de op 2 punten van de McLarens, podium is al zeker, 2de plaats kan nog.
GeDi
15 november 2007, 22:03
Acht punten terugpakken is natuurlijk wel uitzonderlijk veel,zeker als ik zie hoe mijn training weer verlopen is.De tijd is niet slecht,maar ik krijg zo goed als geen feedback.Mijn snelste tijd is dus door een goede gok ;)
edit : Zou Aguri Suzuki mij nu uitnodigen in zijn team :D
Scuderio
16 november 2007, 22:22
weer een fantastische kwalificatie achter de rug: 14de plaats tov 4de plaats voor GeDi...
Pinto
16 november 2007, 23:38
En ik leer iedere race opnieuw e beetje bij, hopelijk helpt het mij volgend seizoen e wa vooruit. Tajana is een goeie mentor ;)
Scuderio
17 november 2007, 10:59
snoeper :p
Bij mij en GeDi is het nog heel close geworden, van mijn voorsprong die ooit meer dan 20 punten bedroeg, zijn er uiteindelijk nog 3 overgebleven. Autosportforum clan dus op nr 1 en 2 :D
GeDi
17 november 2007, 11:17
Het is in feite nog spannender geworden als ik gedacht had :)
Spijtig dat ik mijn 4 poles niet naar meer overwinningen heb kunnen omzetten.
Scuderio
17 november 2007, 11:33
Ik heb ondertussen een private game gestart voor de clan. Alle info om te kunnen joinen, staat in het clan nieuws.
Scuderio
17 november 2007, 11:34
Het is in feite nog spannender geworden als ik gedacht had :)
Spijtig dat ik mijn 4 poles niet naar meer overwinningen heb kunnen omzetten.Veel spannender dan ik gehoopt had in elk geval :D
Pinto
17 november 2007, 13:45
Voorlaatste F1 race van het seizoen en 3de geworden, achter 2 instructors. Alleen da met weather moet ik nog onder de knie krijgen. Ma daar krijg ik normaal e fileke voor ;)
www.dcdesign.tk
17 november 2007, 21:53
kheb nu ok bezig me batracer, mar ik ben gestart me BTCC (met een clio'ke:p) stuurt mar invitatie nar dcmotorsports...
grtz Jelle
mousti
17 november 2007, 22:17
kheb nu ok bezig me batracer, mar ik ben gestart me BTCC (met een clio'ke:p) stuurt mar invitatie nar dcmotorsports...
grtz Jelle
Hele goeie beslissing om Batracer beginnen te spelen ge zult het u niet beklagen:D hoe meer zielen hoe meer vreugd:cool:
www.dcdesign.tk
17 november 2007, 23:11
ik hoop alleen da ik iets in de race gedaan ga krijgen... ik ben tijdes de trainingen van de baan gegaan in de eerste ronde, dus ik heb men afstelling wa moete gokke:p
Scuderio
18 november 2007, 10:11
clan invite is verstuurd :)
En als ge die hebt aanvaard, kunt ge ineens ook onze private BTCC joinen, de info staat in het clan nieuws :)
Scuderio
18 november 2007, 10:25
Voor de geïnteresseerde meerwaardezoeker (niet echt, maar kheb dat altijd al eens willen zeggen ;)):
Op http://batresults.djomp.co.uk kunt ge heel gemakkelijk een soort statsfiguurke laten maken zoals hetgeen hieronder door na elke qualif en race uw resultaat op die site in te geven. De site heeft ook een functie om de resultaten van gearchivede games te parsen en in te lezen.
Ge kunt zelf kiezen welke modules hij moet laten zien, welke achtergrond kleur ge wilt, ...
http://users.telenet.be/scuderio/BATracer/statsvb.png
GeDi
18 november 2007, 16:08
Ik ben een beetje aan het testen geweest met die droog nat setup,vermits ik een bijna spot on setup droog had en een volledig spot on setup nat.
Het is dus duidelijk dat je de 50 moet delen door 12 en dan verminigvuldigen met het aantal weertypes verschil + het weertype waar je momenteel in bent.Dus als er 1 verschil is,dan is het 50/12*2.Dan heb je het getal wat je moet vermeerderen of verminderen.
Voor diegene zonder kooltools heb ik een excel bestandje proberen te maken,maar ik zou graag hebben dat andere kooltools gebruikers dit eens uittesten om te zien of er geen fouten in staan;) Als er iemand goed met excel overweg kan,dan mag je het zeker verbeteren.Bij mijn setup was er op enkele onderdelen slechts 1 waarde (+of-)verschil op de spot on setup.Maar dat is met het kooltools tool ook zo ;)
Het komt in feite op hetzelfde neer,je moet de verandering van de setup wat je van de engineer krijgt delen door 12 en dan vermenigvuldigen met het verschil van weertypes + het eigen weertype.
Dit is het excel bestandje (http://users.telenet.be/gedi/batracer_droog_nat.xls)
Dit zijn de weertypes dus ;)
http://users.telenet.be/gedi/weertypes.JPG
Scuderio
18 november 2007, 18:24
Dit (http://batracer.com/-ph?read&186) help bestand op BATracer zelf was weer niet goed genoeg zeker? ;)
Scuderio
18 november 2007, 18:28
Ik denk trouwens dat je formule niet helemaal klopt.
Ipv (50/12)*(x+1) met x het aantal stappen verschil, is het volgens mij (50/11)*x.
mousti
18 november 2007, 18:56
Voor de geïnteresseerde meerwaardezoeker (niet echt, maar kheb dat altijd al eens willen zeggen ;)):
Op http://batresults.djomp.co.uk kunt ge heel gemakkelijk een soort statsfiguurke laten maken zoals hetgeen hieronder door na elke qualif en race uw resultaat op die site in te geven. De site heeft ook een functie om de resultaten van gearchivede games te parsen en in te lezen.
Ge kunt zelf kiezen welke modules hij moet laten zien, welke achtergrond kleur ge wilt, ...
Van mij werkt da precies nie hij wilt die results parsen hij zegt dat hij de "driver name" niet vindt:confused:
Scuderio
18 november 2007, 19:32
kheb dat zelf nog ni gedaan, een ding laten parsen.
Ge zijt zeker dat ge de juiste naam hebt ingegeven?
mousti
18 november 2007, 19:37
kheb dat zelf nog ni gedaan, een ding laten parsen.
Ge zijt zeker dat ge de juiste naam hebt ingegeven?
Jep "bram degrave" maar hij vind hem nooit. Hoe heb jij het eigenlijk gadaan manueel dan?
GeDi
18 november 2007, 19:57
Dit (http://batracer.com/-ph?read&186) help bestand op BATracer zelf was weer niet goed genoeg zeker? ;)
Daaraan kunt ge zien hoe goed ik die site al bestudeerd heb :D
Bij mij kwam de setup er nochtans goed mee,hetzelfde als met die tool wat bij kooltools zit,maar daarmee dat het verschillende keren getest moet worden ;)
Er zijn toch 12 verschillende types,waarom dan door 11 ?
Maar ik zal dat bestandje even aanpassen met de formule van op de site ;)
Scuderio
18 november 2007, 20:01
Jep "bram degrave" maar hij vind hem nooit. Hoe heb jij het eigenlijk gadaan manueel dan?Ik had nog geen enkel gearchived game toen ik die site ontdekte.
Ik zat toen ongeveer 10 races ver in mijn eerste game, en heb manueel die resultaten ingegeven ja.
Scuderio
18 november 2007, 20:04
Daaraan kunt ge zien hoe goed ik die site al bestudeerd heb :D
Bij mij kwam de setup er nochtans goed mee,hetzelfde als met die tool wat bij kooltools zit,maar daarmee dat het verschillende keren getest moet worden ;)
Er zijn toch 12 verschillende types,waarom dan door 11 ?
Maar ik zal dat bestandje even aanpassen met de formule van op de site ;)waarom delen door 11: omdat ge eigenlijk maar 11 stappen hebt.
als bone dry 0% is, en storm 100%, is greasy (de eerste stap) 100/11 en is storm (de elfde stap) (100/11)*11.
Bij kool tools is het dus heel gemakkelijk: ge pakt het weerpercentage uit dat batracer bestandje, ge deelt dat door 2 en daarop zet ge uwe slider :)
mousti
18 november 2007, 20:10
Ik had nog geen enkel gearchived game toen ik die site ontdekte.
Ik zat toen ongeveer 10 races ver in mijn eerste game, en heb manueel die resultaten ingegeven ja.
Ah oké moet wel veel werk geweest zijn al die resultaten manueel ingeven. Ik zal daar misschien volgende week eens mijn werk insteken:D
Scuderio
18 november 2007, 20:23
het zijn maar twee getallekes per race, dus als ge nog maar 10 races gereden had, zoals ik toen, dan viel dat heel goed mee qua werk :D
mousti
18 november 2007, 20:27
het zijn maar twee getallekes per race, dus als ge nog maar 10 races gereden had, zoals ik toen, dan viel dat heel goed mee qua werk :D
Aja jij had toen al dan is het niet moeilijk é:D ik zal dat dan beginnen doen als ik een nieuwe game start dan dat is zal het makkelijkste zijn:D
GeDi
18 november 2007, 20:30
Ik heb het bestandje aangepast.
Nu nog enkel maken dat hij automatisch laat zien wel getal je moet invoeren,zonder zelf te moeten rekenen ;)
Met kooltools is het natuurlijk veel gemakkelijker,maar niet iedereen in onze clan heeft dat ;)
mousti
18 november 2007, 20:37
Nu nog enkel maken dat hij automatisch laat zien wel getal je moet invoeren,zonder zelf te moeten rekenen ;)
Met kooltools is het natuurlijk veel gemakkelijker,maar niet iedereen in onze clan heeft dat ;)
Dit zou heel makkelijk zijn voor sommige games al hoop ik dat ik zo snel mogelijk kool tools heb:)
Scuderio
18 november 2007, 21:22
Kwou daar zoiets inzetten, maar het ding is blijkbaar beveiligd met een wachtwoord :)
GeDi
18 november 2007, 22:05
En het wachtwoord was te moeilijk om te vinden zeker ;) : gedi
Ik heb dat gewoon gedaan zodat er niet per ongeluk iets verkeerd veranderd zou kunnen worden :)
Ik heb nu een nieuwe online gezet,die moet iets gemakkelijker zijn ;)
http://users.telenet.be/gedi/batracer_droog_nat.xls
edit : ik zal het wel te weten komen zeker als er nog fouten is staan :D
Scuderio
18 november 2007, 22:07
kheb er een tabelleke bijgezet waar ge uwe trainingssetup kunt ingeven, het weertype van uw training en het weertype naar waar ge wilt converteren en het geeft dan ineens de correcte setup.
En nu hopek dat dat werkt, want kheb het niet echt getest op juistheid :D
aangepast bestandje (http://users.telenet.be/scuderio/BATracer/batracer_droog_nat_aangepast.xls)
Scuderio
18 november 2007, 22:08
lap, allebei tegelijkertijd bezig dus... dubbel werk noemen ze zoiets :D
edit:
gij hebt er duidelijk wel meer werk van gemaakt om het duidelijker te maken.
Kheb me der weer te snel vanaf willen maken precies :D
Pinto
18 november 2007, 22:09
Ik heb een volledig uitgewerkt excell-bestand voor weather changes. Indien er iemand interesse in heeft, laat ma iets weten. Is afscheidcadeautje van mijn teamgenote bij F1 nu het onze laatste race is ;)
Klaar voor F1, A1 en aangepast voor kool tools. Toch een sympathieke meid da ik had he :p
Scuderio
18 november 2007, 22:13
Pinto, wat staat daar dan allemaal in dat ge niet kunt met Kool Tools?
GeDi
18 november 2007, 22:13
Ik gebruik excel zo weinig dat ik altijd uren moet zoeken eer ik kan doen wat ik wil doen :)
Pinto
18 november 2007, 22:18
Pinto, wat staat daar dan allemaal in dat ge niet kunt met Kool Tools?
Da ik het niet weet, ze heeft het me pas juist doorgestuurd en heb het nog niet bekeken. Ma ze beweert da het goed werkt :confused: :rolleyes:
Scuderio
18 november 2007, 22:22
bekijkt da maar eerst goed voor ge het naar mensen doorstuurt, misschien staan er wel ander dingen in dan wat weertoestandformullekes :D