Volledige versie bekijken : Rally testlocatie
rogerally
16 oktober 2007, 14:16
Is hier iemand die weet of er in Belgie de mogelijkheid bestaat, buiten een shakedown, om een rallywagen te testen op een circuit of iets dergelijks.
Of misschien kent iemand misschien iemand die dit organiseert?
Bij voorbaat dank.
Roger
PS. Mocht dit niet in dit gedeelte van het forum horen gelieve dit te verplaatsen naar het juiste gedeelte.
Jasper
16 oktober 2007, 14:43
Er is altijd iemand die dit organiseert rond de winterperiode in bitburg denk ik?
MartijnS
16 oktober 2007, 14:48
Bitburg & Niederrhein, maar dat wist je vast al..:D
EVA RACING
16 oktober 2007, 14:48
Er is altijd iemand die dit organiseert rond de winterperiode in bitburg denk ik?
Kan daar niet meer plaatsvinden. Geen toelating meer.
Paul Allaerts organiseerde daar.
SKJEF
16 oktober 2007, 14:58
In het noorden van frankrijk is er wel iets te vinden denk ik
het circuit van Croix-en-Ternois
Quicks
16 oktober 2007, 15:40
Goeie vraag Roger. Op de "plaatsen-die-hier-niet-genoemd-mogen-worden" kan je inderdaad testen in België. Benieuwd of de "gasten-die-hier-alles-weten-maar-niets-lossen" nu iets over testen gaan posten.
rogerally
16 oktober 2007, 15:42
Bitburg & Niederrhein, maar dat wist je vast al..:D
Wijsneus;)
We zoeken namelijk iets om te kunnen testen voorafgaande aan de Condroz.
Ik weet wel dat zij een shakedown hebben, maar er is zoveel aan de auto aangepast dat dit niet te testen valt tijdens de shakedown. Mocht er namelijk iets niet kloppen dan krijgen we het misschien niet meer aangepast voor de wedstrijd als we gaan testen tijdens de shakedown.
rogerally
16 oktober 2007, 15:44
Goeie vraag Roger. Op de "plaatsen-die-hier-niet-genoemd-mogen-worden" kan je inderdaad testen in België. Benieuwd of de "gasten-die-hier-alles-weten-maar-niets-lossen" nu iets over testen gaan posten.
Ze hoeven het van mij niet hier te posten, ze mogen het me ook via de e-mail laten weten :)
roma75@home.nl of rogerally@live.nl
GeDi
16 oktober 2007, 16:20
Je kan ook op donderdag op het circuit van zolder gaan rijden.
Dat is natuurlijk geen rally rijden,maar je kan er wel zien of dat de wagen gaat zoals hij moet ;)
GioRallyReport
16 oktober 2007, 17:28
Wijsneus;)
Ik weet wel dat zij een shakedown hebben, maar er is zoveel aan de auto aangepast dat dit niet te testen valt tijdens de shakedown. Mocht er namelijk iets niet kloppen dan krijgen we het misschien niet meer aangepast voor de wedstrijd als we gaan testen tijdens de shakedown.
rally van Jalhay ;)
Dragu
16 oktober 2007, 18:16
Wijsneus;)
ben benieuwd naar het resultaat !
Rij Sombreffe of jahlay !!!
Duvalthebest
16 oktober 2007, 18:18
Wijsneus;)
Met welke wagen gaan jullie starten in de Condroz?
Ben jij piloot of copiloot van ?
trx
16 oktober 2007, 18:45
Helaas komt die vrije training voor wagens net te laat :rolleyes:. Maar mss voor een volgende keer. Is gans het jaar door, 1 keer per maand. Meestal is het op zaterdag de moto's en zondag de wagens.
http://www.circuitdecroix.com/default_zone/fr/html/page-39.html
vlotte eduard
16 oktober 2007, 19:02
Denk dat we da op onze buik kunnen schrijven;):D
Han
16 oktober 2007, 19:12
Gemakkelijkste is tijdens de donderdagtrainingen elke week op Zolder of ongeveer 1x per maand tijdens de ERANdays (let wel: max 95db) Info op www.eranracing.be
tommeke_B
16 oktober 2007, 19:56
Je kan normaal een parcours afhuren, openbare weg, maar ik denk dat het prijskaartje niet meer menselijk is...
WRCKE
16 oktober 2007, 20:14
Je kan normaal een parcours afhuren, openbare weg, maar ik denk dat het prijskaartje niet meer menselijk is...
voor een gewoon team is dat idd niet menselijk het prijskaartje
Dragu
16 oktober 2007, 21:11
voor een gewoon team is dat idd niet menselijk het prijskaartje
Kan jij nikske regelen voor die mensen , je bent het toch gewoon met zo een test , of waar ze kunnen gaan ?
WRCKE
16 oktober 2007, 21:17
Kan jij nikske regelen voor die mensen , je bent het toch gewoon met zo een test , of waar ze kunnen gaan ?
heb intussen al contact opgenomen;)
tommeke_B
16 oktober 2007, 21:29
Waarom zouden er nooit eens enkele piloten samen testen? Zo int begin vant jaar, piloot o 4-5, zou machtig zijn, met 2 kom je al vaker tegen, meer nooit, misschien lukt dit moeilijk?
WRCKE
16 oktober 2007, 21:37
met meerder is al meermaals gebeurt zoals de tbr vorig jaar dan waren ze met 3 de dag ervoor bezig
2weken terug zijn ze ook met meerdere wagens ergens bezig geweest
WRCKE
19 oktober 2007, 19:12
en tommeke b u al ingeschreven voor de wedstrijd om een volledige testdag mee te maken met de geko porsche en snijers
tommeke_B
19 oktober 2007, 20:22
en tommeke b u al ingeschreven voor de wedstrijd om een volledige testdag mee te maken met de geko porsche en snijers
Ja e :) :p
WRCKE
19 oktober 2007, 20:29
als ge wint kom ik u filmen ale ja tis gelijk wie dat er wint kzal er waarschijnlijk zowiezo aanwezig zijn om te filmen:)
tommeke_B
19 oktober 2007, 20:30
als ge wint kom ik u filmen ale ja tis gelijk wie dat er wint kzal er waarschijnlijk zowiezo aanwezig zijn om te filmen:)
Ik zal er ook zowiezo aanwezig zijn :)
rogerally
21 oktober 2007, 15:27
Gemakkelijkste is tijdens de donderdagtrainingen elke week op Zolder of ongeveer 1x per maand tijdens de ERANdays (let wel: max 95db) Info op www.eranracing.be (http://www.eranracing.be)
Voor de donderdagtrainingen is dat voor alle soorten auto's??
Moet men zich hier van te voren voor aanmelden??
We willen enkel wat motorafstellingen en remafstellingen testen met de Focus.
Hopenlijk kan iemand me hier antwoord opgeven.
Alvast bedankt.
daelko
21 oktober 2007, 18:55
Voor de donderdagtrainingen is dat voor alle soorten auto's??
Moet men zich hier van te voren voor aanmelden??
We willen enkel wat motorafstellingen en remafstellingen testen met de Focus.
Hopenlijk kan iemand me hier antwoord opgeven.
Alvast bedankt.
ik dacht voor alle wagens open , maar had je daar ook geen licentie voor nodig ???
http://www.circuit-zolder.be/nl/rijden/auto/eranracing/index.html
Han
22 oktober 2007, 00:00
ik dacht voor alle wagens open , maar had je daar ook geen licentie voor nodig ???
http://www.circuit-zolder.be/nl/rijden/auto/eranracing/index.html
Rallylicentie volstaat gewoonlijk of enige ervaring op circuit kunnen voorleggen.
Alles is toegelaten.