Volledige versie bekijken : Wrestling
riddler
20 maart 2007, 13:30
Ik heb gezien dat er hier een paar wrestlingfans zitten, dus ga ik eens een topic hierover starten, misschien dat er nog een paar anderen geïnteresseerd zijn.
Binnen anderhalve week is zowat het hoogtepunt van het jaar met wrestlemania. De aangekondigde matchen zijn:
World Heavyweight Champion Batista vs. Undertaker
WWE Champion John Cena vs. Shawn Michaels
Battle of the Billionaires
Money in the Bank Ladder Match
ECW Originals vs. New Breed
Women's Champion Melina vs. Ashley
Kane vs. The Great Khali
United States Champion Chris Benoit vs. MVP
Wie denk je dat gaat winnen, en waarom...?
Dead_Man
20 maart 2007, 14:56
Undertaker is undead and undefeated :D
Wrestlemania is de Dead_Man ..... 14 wins - 0 loses
Batista word zijn 15e slachtoffer.
Ben wel al nieuwsgierig naar de rol die Stone Cold Steve Austin gaat spelen als special referee in de "Battle of the Billionaires"
riddler
20 maart 2007, 15:14
Naart schijnt wouden ze batista laten winnen, maar ze hebben schrik dat ze dan iedereen achter hun aan krijgen. en batista zou dan serieus heel uit de wedstrijd komen. Hopelijk wint taker natuurlijk!
Battle of billionaires, trump zal wel winnen en austin zal lashley wel wat helpen. Toch altijd fijn om austin nog eens te zien...
en voor de rest denk ik dat Cena champ blijft, en benoit US Champ. Want als ze die lame MVP laten winnen, weet ik het ook niemeer.
Bij de money in the bank hoop ik da cm punk wint en een main event push krijgt. In de ecw wedstrijd mogen de originals winnen.
women's championship zal ashley wel worden, aangezien die juist op de playboy heeft gestaan.
En laat kane ook maar winnen, want die great khali kan niks!
mousti
20 maart 2007, 19:07
Batista mag absoluut niet winnen want taker's z'n streak mag niet doorbroken worden omdat die te legendarisch is, en taker verdient absoluut een title run.
John Cena die zal wel weer retainen.
Battle of the Billionaires Trump wint, en ik denk dat zoals Wrestlemania XX Stone Cold iedereen zal gaan stunnen op het einde.:D
Chris Benoit zal ook wel weer retainen, kan mss wel een mooie match worden met MVP.
MITB ik wil CM Punk zien winnen maar het zal waarschijnlijk wel Orton of Edge zijn.
Kane vs Khali hopelijk wordt de stipulation van die match veranderd naar een hardcore match of iets anders want anders wordt dat een slome match die kane zal winnen.
ECW originals zullen het ook wel winnen hoor, wel stom dat het weer geen extreme rules is want het is toch extreme wrestling:rolleyes: .
Ashley vs Melina: Ashley zal wel winnen krijgt een megapush door de playboycover.
riddler
20 maart 2007, 22:28
kweet nie of iemand raw gezien heeft, ma ze hebben eugene zijn hoofd kaalgeschoren, nu ziet hij er eigenlijk niet meer zo achterlijk uit. ma wel een grappig zicht :D
Glenn
21 maart 2007, 12:14
Kheb da keer gezien int echt, maar persoonlijk ben ik er geen fan van.
Kvind het beetje te veel show om goe te zijn.. :o
Ik snap ook niet goed wat jullie daar zo super aan vinden. Volgens mijn niet-kenners mening is da allemaal fake en opgezet spel... Soit, elk zijn meug zei de zeug.
Glenn
21 maart 2007, 12:40
Ik snap ook niet goed wat jullie daar zo super aan vinden. Volgens mijn niet-kenners mening is da allemaal fake en opgezet spel... Soit, elk zijn meug zei de zeug.
Tuurlijk is da fake.
Das eigenlijk een soort tonneel...
sry, maar tis wel zo hé
mousti
21 maart 2007, 12:41
kweet nie of iemand raw gezien heeft, ma ze hebben eugene zijn hoofd kaalgeschoren, nu ziet hij er eigenlijk niet meer zo achterlijk uit. ma wel een grappig zicht :D
Ik heb dat ook gezien, zag er nogal grappig uit. Maar ik hoop nu dat eugene met die kale kop een heelturn krijgt en zijn naam veranderd naar Nick Dinsmore.
riddler
21 maart 2007, 12:43
Op zich is het ook wel opgezet spel, aangezien op voorhand bekend is wie wint. maar aan de andere kant, je moet serieus wat trainen op kracht en techniek om daar niet elke week met gebroken ledematen naar huis te komen. Ik heb ooit eens een reportage van louis theroux(ofzoiets) gezien, en daar lieten ze die meetrainen, die heeft moeten overgeven omdat hij het niet aankon.
Trouwens, het noemt ook niet echt sport he, tis sports entertainment. Het is dus vooral om het showelement te doen!
Ik vergelijk soms ook wel eens als een soap. Aangezien er verhaallijnen aan te pas komen... maar dan niet zo gelijk in bvb the bold & the beautiful waar iedereen van iedereen zwanger is!
riddler
21 maart 2007, 12:44
Ik heb dat ook gezien, zag er nogal grappig uit. Maar ik hoop nu dat eugene met die kale kop een heelturn krijgt en zijn naam veranderd naar Nick Dinsmore.
Daar zat ik ook al aan te denken.
Trouwens, heb je snitsky helemaal kaal gezien, dat trek helemaal op niks :D
Volgende week terug cena/hbk vs taker/batista, mooi affiche voor op raw!
Dead_Man
21 maart 2007, 15:11
ff een vraagske ....
Waar zien jullie Raw en/of Smackdown ?
Is dat op AB3 .... diene Waalse zender die in 't aanbod zit van Telenet Digitaal ?
riddler
21 maart 2007, 15:18
ff een vraagske ....
Waar zien jullie Raw en/of Smackdown ?
Is dat op AB3 .... diene Waalse zender die in 't aanbod zit van Telenet Digitaal ?
raw zie ik via internet(download) en smackdown volg ik meestal via de site, maar op dsf te krijgen via analoge satelliet is dat sinds een paar weken terug bezig
Glenn
21 maart 2007, 17:08
Oef, blijkbaar is niemand boos om mijn reactie :o
riddler
21 maart 2007, 17:28
Oef, blijkbaar is niemand boos om mijn reactie :o
Waarom zou er wel iemand boos zijn om je reactie, iedereen mag zijn mening hebben. Tuurlijk is het toneel, maar je moet buiten kunnen acteren ook een goed conditie hebben om sommige worpen te incasseren. Als een leek bijvoorbeeld een chop(slag tegen de borst) krijgt, zal die dat serieus voelen, een worstelaar zelf ook, maar die kunnen dan weer beter tegen een stootje.
Glenn
21 maart 2007, 19:11
Waarom zou er wel iemand boos zijn om je reactie, iedereen mag zijn mening hebben. Tuurlijk is het toneel, maar je moet buiten kunnen acteren ook een goed conditie hebben om sommige worpen te incasseren. Als een leek bijvoorbeeld een chop(slag tegen de borst) krijgt, zal die dat serieus voelen, een worstelaar zelf ook, maar die kunnen dan weer beter tegen een stootje.
Ja natuurlijk, ge moe wel tegen een stootje kunnen :D
Dead_Man
21 maart 2007, 19:11
Toneel vind ik nogal een groot woord.
Er is inderdaad vooraf wel een scenario opgesteld ... hoe en wat er moet gebeuren.
Maar als ik "laddermatchen" bezie om nog maar te zwijgen van "Hell in a Cell" vraag ik me soms toch af hoe die gasten dat er levend vanaf brengen.
Het is dan wel show en men kan het toneel noemen maar nen val van om en bij de 10 meter hoogte met als landingspunt de commentator tafels is in dit soort matchen geen uitzondering .... incasseer het maar hé.
Als ge eens tijd hebt moet ge maar eens kijken naar een paar "Hell in a Cell" matchen van the Undertaker (wel te vinden op 't web) ... het is daadwerkelijk wel iets meer dan show en toneel hóór.
riddler
21 maart 2007, 19:16
Toneel vind ik nogal een groot woord.
Er is inderdaad vooraf wel een scenario opgesteld ... hoe en wat er moet gebeuren.
Maar als ik "laddermatchen" bezie om nog maar te zwijgen van "Hell in a Cell" vraag ik me soms toch af hoe die gasten dat er levend vanaf brengen.
Het is dan wel show en men kan het toneel noemen maar nen val van om en bij de 10 meter hoogte met als landingspunt de commentator tafels is in dit soort matchen geen uitzondering .... incasseer het maar hé.
Als ge eens tijd hebt moet ge maar eens kijken naar een paar "Hell in a Cell" matchen van the Undertaker (wel te vinden op 't web) ... het is daadwerkelijk wel iets meer dan show en toneel hóór.
Zeker degene met mick foley in, die is dan nog knettergek erbij, door van de cell af te vallen.
Het is toneel in de zin dat de beslissingen op voorhand vallen en sommige spots op voorhand besproken worden, maar voor de rest natuurlijk niet. Zijn er al een paar die hun nek gebroken hebben en dan serieus revalideren.
Neem nu voorbeeld aan HHH, die verdraait paar maanden terug zijn knie(geloof ik toch), maar doet de wedstrijd toch nog uit. Gevolg was wel dat de uitslag tijdens de wedstrijd veranderd is geweest.
riddler
21 maart 2007, 19:27
http://www.youtube.com/watch?v=_2D-ZBWB0ps
Dit filmke is waar ik het had van mick foley(mankind)
valt eerst van de cell, en dan tegen advies van de medicals en trainers in, kruipt hij terug omhoog en gooit taker hem door de cell af. Ik heb in de dvd van foley het hem horen vertellen, dat als je goed oplet je ziet dat er een stoel mee naar beneden valt. Hij krijgt die in zijn gezien. en als je op het einde van de video de closeup bekijkt, dat wit aan zijn neus, is een tand...
riddler
21 maart 2007, 19:40
http://www.youtube.com/watch?v=y0JA4XBm9w8
en deze is bijvoorbeeld als ge niet op tijd wegtrekt als ne ladder op u afkomt. Die kerel worstelt nu nog met een face-mask op en het is van december geleden denk ik
mousti
21 maart 2007, 20:26
Mick Foley is inderdaad een van de enigste worstelaars van de WWE die zulke harde bumps neemt kijk maar WM22 de hardcore match heb er elke minuut van genoten.
@DeadMan: Op AB3 kan je volgens mij de woensdagavond highlights zien van RAW.
Kama Schumi
21 maart 2007, 22:24
Tijdens elke Wrestling show halen ze de correcte term wel eens aan.....sports entertainment. Het is gewoon ne mix van beide woorden.
Kwa TV is't bij mij enkel TNA op eurosport. Via internet geraakt ge wel aan alles. Van bijna elke PPV,RAW en Smackdown vind ge vrij snel ne goeie torrent. Alleen zijn ze vrij groot en dan zit ge rap aan de limiet indien je een 10gig telenetter bent.
Taker zal wel winnnen maar misschien een ppv later de belt terug verliezen. John Cena is nen eikel....man ik heb zitten joelen daar in Brussel een jaarke geleden. Ik hoop vurig op een verschijning van Triple H en zijn sledgehamer tijdens WM.
riddler
22 maart 2007, 09:39
Taker zal wel winnnen maar misschien een ppv later de belt terug verliezen. John Cena is nen eikel....man ik heb zitten joelen daar in Brussel een jaarke geleden. Ik hoop vurig op een verschijning van Triple H en zijn sledgehamer tijdens WM.
Als hij komt zal het op krukken zijn :D, maar hij gaat als fan heb ik gelezen. Ik had vorig jaar naar brussel willen gaan, maar kon toen. vind het nog altijd spijtig :(
Er is zelfs nu een t-shirt uit van dx waar hhh het dx-sign doet met krukken :D
riddler
27 maart 2007, 14:33
Ok, Eugene ziet er nu uit als een van de highlanders :d
mousti
27 maart 2007, 20:36
Eugene moet gewoon wraak nemen op vince. Was ook een tof segment met vince en the rattlesnake:D
Dead_Man
30 maart 2007, 23:59
Weet iemand op welke hier te ontvangen zender Wrestlemania live (of volledig) word op uitgezonden ?
riddler
31 maart 2007, 01:06
Weet iemand op welke hier te ontvangen zender Wrestlemania live (of volledig) word op uitgezonden ?
Ik denk op de de duitse canal+, premiere, maar die zit op satelliet achter een decoder. Misschien ook ergens op telenet digitaal, maar dat kunnen we in limburg niet ontvangen, dus dat weet ik niet.
riddler
31 maart 2007, 01:26
Was net even op de site van wwe aan het zoeken naar europese uitzendingen van wrestlemania. En kwam uit op het volgende:
http://www.wwe.com/schedules/events/eventdetail/?id=3851786
Na de RAW-event vorig jaar(waar ik jammer genoeg niet naartoe kon), komt op zaterdag 13 oktober de Smackdown-brand naar vorst nationaal in het kader van de survivor series tour!
mousti
31 maart 2007, 18:17
Volgens mij op TV is de enige mogelijkheid WM live te zien zoals riddler al zei via premiere, en anders kan je de live webcast kopen.
Dead_Man
2 april 2007, 19:42
DEADMAN REIGNS :D
Als iemand WM23 op DVD te pakken krijgt .... geen dan eens een seintje hier.
riddler
2 april 2007, 20:26
DEADMAN REIGNS :D
Als iemand WM23 op DVD te pakken krijgt .... geen dan eens een seintje hier.
Mooie wedstrijd tussen batista en taker trouwens ;) Die had headliner moeten zijn en niet cena-hbk. Die match was niet veel tov het smackdown main event. Ook de money in the bank was wel goed.
The women's championship was echt een maat voor niets, viel totaal niets te beleven...
Rest zal ik later een bespreken
ik heb de divx van het net gehaald, 2.1gig. maar binnen aantal maanden heb ik de dvd normaal, als hij in engeland uitkomt!
riddler
2 mei 2007, 18:26
Undertaker en Lashley geblesseerd. hopelijk komt taker zijn titelreign op de helling!
PWInsider are reporting that The Undertaker suffered a torn bicep tendon. He is scheduled to see a doctor today to have the injury examined. Apparently you can easily see where the torn muscle in his bicep has rolled up his arm towards his shoulder.
riddler
4 mei 2007, 11:22
En undertaker gaat zijn titel verliezen, hij moet geopereerd worden en zal 6 maanden aan de kant staan. jammer, want normaal kreeg hij een lange reign!
Dead_Man
4 mei 2007, 14:34
Ben al nieuwsgierig naar de hoogstwaarschijnlijk mysterieuze verhaallijn ....
riddler
4 mei 2007, 17:41
sja, tis volgende week undertaker vs batista in steel cage, dus ik denk dat ze hem sowieso een "injury" gaan laten krijgen tijdens die match, en dan hopen dat kennedy erna zijn money in the bank gebruikt!
Dead_Man
4 mei 2007, 18:16
Het mysterieuze en geheimzinnige rond de figuur van the Undertaker doet me toch meer denken aan een soort "verdwijning"
Is in 't verleden nog gebeurt bij hem ..... die legendarische "Burried Alive" match .... na de match de doodskist terug werd geopend maar van Taker geen spoor meer .... toen had ie ook een blesure die hem maandelang uit de ring ging houden.
Zo'n verhaallijnen doen het mysterieuze rond de figuur van the Undertaker nog meer leven.
riddler
4 mei 2007, 18:20
Ja zou wel goed zijn moesten ze zo weer iets doen. maar weet niet of ze bij de wwe tegenwoordig zo spitsvondig zijn om iets origineels te bedenken
riddler
8 mei 2007, 20:26
Kennedy out voor half jaar ofzo ==> edge is de nieuwe money in the bank
riddler
9 mei 2007, 11:08
en het gaat maar door daar, tis ne spoiler, want uitzending is nog niet geweest.
Undertaker vs Batista in steel cage was draw, edge cashed in money in the bank ==> edge nieuwe sd!-kampioen!
Kvind het goed dat Edge de WHC wint is veel beter dan Batista, en smackdown heeft edge nodig door de blessures van de main eventers (booker t, undertaker, Mr Kennedy en ook Rey 619). Batista krijgt wel al een kans op judgement volgende week zondag tegen Edge. Ziet er overigens uit dat het een mooie PPV Judgement day MvP vs Benoit 2 out of 3 falls match en CM Punk vs Elijah Burke.
Kennedy out voor half jaar ofzo ==> edge is de nieuwe money in the bank
De blessure van Kennedy was minder erg dan verwacht hij zou maar 8 tot 10 weken uit zijn.
riddler
22 mei 2007, 18:03
De blessure van Kennedy was minder erg dan verwacht hij zou maar 8 tot 10 weken uit zijn.
Kennedy is kwaad op de dokter die de eerste diagnose gesteld had, want doordat deze fout was, heeft hij zijn mitb verloren, en waarschijnlijk ook de titel.
riddler
2 juni 2007, 20:31
Auto-tv ontdekt wrestling-intro's :D
tijdens het verslag op auto-tv van de porsche days op spa werd een oude intro van stone cold gebruikt :D
riddler
26 juni 2007, 12:04
Chris Benoit is gisteren samen met zijn vrouw en een van zijn zonen dood teruggevonden. De eerste aanwijzingen zijn dubbele moord-zelfmoord.
Zondag had hij normaal voor de ECW-titel moeten vechten tegen CM Punk. Wegens familiale omstandigheden kon hij er niet bij zijn. Johnny Nitro nam zijn plaats in, en won de titel...
mousti
27 juni 2007, 21:45
Als ik het bericht zag op een wrestling site dat ik juist aan het bekijken was voor de resultaten van Vengeance. Dan moest ik het toch wel eerst eens herlezen om het te beseffen.
Volgens mij zijn gewoon de stoppen doorgeslaan bij Chris Benoit als je ziet de sms'jes dat hij doorzond en dat hij voor die dubbele moord twee dagen over heeft gedaan. Het doorslaan zou mss ook wel een beetje door de Steroiden die je toch volgens mij ook aggresiever maken.
riddler
27 juni 2007, 21:50
Ik begrijp het ook niet. En als je ziet dat met raw een tribute was, omdat ze niet wisten wat gebeurd was. En op ECW was het al anders, en alle merchandising enzo zijn van de site gehaald :s
En met Vengeance, aangezien Nitro champ is geworden, zou normaal Benoit het geweest zijn... Dat leek mij nu eens de normaalste van heel wwe...
mousti
27 juni 2007, 22:37
Ik begrijp het ook niet. En als je ziet dat met raw een tribute was, omdat ze niet wisten wat gebeurd was. En op ECW was het al anders, en alle merchandising enzo zijn van de site gehaald :s
En met Vengeance, aangezien Nitro champ is geworden, zou normaal Benoit het geweest zijn... Dat leek mij nu eens de normaalste van heel wwe...
Dat was zeker dat Benoit de nieuwe champ ging worden, maar ja je weet niet wat er soms in een mens z'n hoofd gebeurd.
riddler
19 juli 2007, 23:01
Edge heeft zijn titel moeten afgeven omdat hij zeker 4 maanden uit gaat zijn door een blessure. Dat is nu al de 3e kampioen op rij die zoiets voor heeft na batista en Undertaker. Ben eens benieuwd hoe lang Khali het uithoudt. hopelijk niet te lang :D
mousti
20 juli 2007, 00:31
Edge heeft zijn titel moeten afgeven omdat hij zeker 4 maanden uit gaat zijn door een blessure. Dat is nu al de 3e kampioen op rij die zoiets voor heeft na batista en Undertaker. Ben eens benieuwd hoe lang Khali het uithoudt. hopelijk niet te lang :D
Ik denk dat jmmr genoeg Batista direct de title zal krijgen.
riddler
20 juli 2007, 11:57
ze wouden edge ne lange reign geven, net zoals undertaker, omdat ze de titel niet aan batista wouden geven. Daarom denk ik dat Khali die nu heeft, en dat waarschijnlijk Rey Mysterio hem zal winnen bij zijn terugkomst. Spijtig dat Kennedy naar Raw is, anders had die hem gehad.
Grungie
20 juli 2007, 12:02
Wouden??? Daar groeien toch bomen? :p
Wilden...... ;)
(hoewel in de wouden ook wel eens wilden wonen :D )
Dead_Man
1 augustus 2007, 22:54
WWE komt nog eens naar Belgie
WWE Smackdown ..... Vorst Nationaal op 13 oktober
Tickets via sherpa: http://www.sherpa.be/Ticket/Article.aspx?StukId=UNIWAY000000000000000000000047 06&Language=NL
riddler
2 augustus 2007, 00:00
Inderdaad stond al een hele tijd op de site van wwe, denk zelfs dat ik het al ooit gepost heb hier, of was dat het kanaaltweeforum nog. Tickets stonden ook al van toen op sherpa, maar waren later weer weggehaald.
Wil wel eens gaan kijken, toen Raw er was kon ik niet. Alleen nog iemand zoeken voor mee te gaan, want niet iedereen interesseert zich ervoor. Hopelijk zijn er tegen dan ook weiniger top-wrestlers die geblesseerd zijn!
Warlord
3 augustus 2007, 21:47
Ik zal alleszins ook gaan zien,hou van meerdere sporten.Zal wel de moeite worden en als fan mag je dat niet missen.Kane,batista,booker t,flair,....hopelijk komen ze alllemaal.
Dead_Man
3 augustus 2007, 22:13
'k dacht het al :)
Warlord ..... WWF eind jaren '80
Samen met the Barbarian ..... "Powers of Pain" ..... met hun manager, diene geniepige Jap: Mr Fuji
riddler
4 augustus 2007, 01:33
Booker T zit op Raw, dus veronderstel dat die niet zal komen. Hopelijk wel Rey Mysterio, en een deel van ECW, zoals Tommy Dreamer en CM Punk.
Mr Fuji, is die dit jaar niet in de hall of fame gegaan? Kan mij die nog vaag herinneren van in mijn jongere jaren :D
Dead_Man
4 augustus 2007, 08:52
Ashley ... Maryse ..... Michelle McCool ..... Victoria ..... Torrie Wilson :D
Hopelijk heeft Undertaker goesting om Brussel eens te bezoeken ..... maar da's zéééééér twijfelachtig
riddler
4 augustus 2007, 12:00
Die heeft misschien juist zijn comeback gemaakt, en edge hopelijk ook.
jaja, Michelle McCool en Torrie Wilson, is nice! Jammer dat Stacy Keibler er niet meer bij is!
riddler
25 september 2007, 10:05
Gisteren eindelijk de kaarten besteld, categorie 2. ben eens benieuwd of ik de dead man ga zien. :D
riddler
15 oktober 2007, 08:19
Zaterdag naar Vorst geweest, en toen we daar om 19u aankwamen, stond het plein voor vorst al helemaal vol. .Het was echt zijn geld waard, bijna 3 uur show, en een hoog entertainmentgehalte.
Jammer dat ik mijn fototoestel in de had laten liggen, want nu heb ik geen foto's kunnen nemen. Dus als iemand geweest is, en hij kan mij er enkele bezorgen...
Had eigenlijk niet zoveel volk verwacht, denk dat vorst buiten de bovenste cirkel praktisch vol zat, de bovenste was halfvol.
Alle sterren van SD! en ECW die nu in storylines verwikkeld zijn, hebben hun opwachting gemaakt. Rey, Batista, Khali, Brothers of destruction, Finlay, MVP, Hardy, CM Punk, John Morrisson en Big Daddy V, maar die had ik liever niet zien lopen....
Ah, en Michelle McCool was er ook :D Torrie Wilson jammer genoeg nie
Er waren 2 debuten, dat van Katerine en Johnny Jeter(Johnny van Spirit Squad)
Hopelijk volgend jaar RAW brand en dan mijn kodak wel meepakken!
Matchen:
Deuce & Domino vs Jesse & Festus(w)
Johnny Jeter vs Kevin Thorn(w)
Chuck Palumbo(w) vs Dave Taylor
United States Championship:
MVP(w) vs Matt Hardy(run in Deuce & Domino)
Best Body Contest:
Victoria(met fout dansje) vs Michelle McCool(w) vs Maryse vs Katerine
ECW Championship:
CM Punk(w) vs John Morrisson(run in Matt Striker & Big Daddy V)
Kane & Undertaker(w) vs Finlay & Chris Masters(featuring Hornswoggle)
Triple Threat World Championship:
Batista(w) vs Rey Mysterio jr vs Great Khali
Na de show heeft Batista nog wat show verkocht en met de belgische vlag rondgezwaaid.
mousti
15 oktober 2007, 19:38
Zaterdag naar Vorst geweest, en toen we daar om 19u aankwamen, stond het plein voor vorst al helemaal vol. .Het was echt zijn geld waard, bijna 3 uur show, en een hoog entertainmentgehalte.
Jammer dat ik mijn fototoestel in de had laten liggen, want nu heb ik geen foto's kunnen nemen. Dus als iemand geweest is, en hij kan mij er enkele bezorgen...
Had eigenlijk niet zoveel volk verwacht, denk dat vorst buiten de bovenste cirkel praktisch vol zat, de bovenste was halfvol.
Alle sterren van SD! en ECW die nu in storylines verwikkeld zijn, hebben hun opwachting gemaakt. Rey, Batista, Khali, Brothers of destruction, Finlay, MVP, Hardy, CM Punk, John Morrisson en Big Daddy V, maar die had ik liever niet zien lopen....
Ah, en Michelle McCool was er ook :D Torrie Wilson jammer genoeg nie
Er waren 2 debuten, dat van Katerine en Johnny Jeter(Johnny van Spirit Squad)
Hopelijk volgend jaar RAW brand en dan mijn kodak wel meepakken!
Matchen:
Deuce & Domino vs Jesse & Festus(w)
Johnny Jeter vs Kevin Thorn(w)
Chuck Palumbo(w) vs Dave Taylor
United States Championship:
MVP(w) vs Matt Hardy(run in Deuce & Domino)
Best Body Contest:
Victoria(met fout dansje) vs Michelle McCool(w) vs Maryse vs Katerine
ECW Championship:
CM Punk(w) vs John Morrisson(run in Matt Striker & Big Daddy V)
Kane & Undertaker(w) vs Finlay & Chris Masters(featuring Hornswoggle)
Triple Threat World Championship:
Batista(w) vs Rey Mysterio jr vs Great Khali
Na de show heeft Batista nog wat show verkocht en met de belgische vlag rondgezwaaid.
Gelukzak ik wou dat ik kon gaan, ik ga allesinds volgend jaar proberen te gaan, maar het belangrijkste is dat jij ervan genoten hebt;).
Ben je niet geweest naar de Meet and Greet?
riddler
15 oktober 2007, 19:46
meet & greet :o
wist ik niets van
mousti
16 oktober 2007, 21:03
meet & greet :o
wist ik niets van
Ja je moest je daar voor inschrijven op voorhand, het was in de Mediamarkt van Sint-Pieters-Leeuw waar je MVP en John Morrison kon ontmoeten en een handtekening van hen krijgen.
riddler
17 oktober 2007, 08:08
Ooh, dat zal dan voor volgende keer zijn!
mousti
18 oktober 2007, 12:55
Ooh, dat zal dan voor volgende keer zijn!
Ja en hopelijk ook voor mij:D
Dead_Man
22 februari 2008, 23:12
Diene Waalse zender AB3 ..... dankzij telenet kan ik die bekijken :D
Daarjuist een uur'ke Raw gezien en direct daaropvolgend een uur'ke Smackdown.
Onbegrijplijk dat de Vlaamse zenders het te druk met reality dingskes te verzinnen.
riddler
23 februari 2008, 11:00
Indi zendt die zender niet uit :(, misschien in het franstalig pakket. Maar binnen x-aantal tijd wordt indi toch telenet dus... :)
Met hoeveel weken vertraging zijn die afleveringen?!
Dead_Man
23 februari 2008, 13:08
Indi zendt die zender niet uit :(, misschien in het franstalig pakket. Maar binnen x-aantal tijd wordt indi toch telenet dus... :)
Met hoeveel weken vertraging zijn die afleveringen?!
Als de archives op de WWE website juist gedateerd zijn dan waren de uitzendingen op AB3 gisteren van:
- Raw van 14 januari
- Smackdown van 25 januari
mousti
23 februari 2008, 13:41
Als de archives op de WWE website juist gedateerd zijn dan waren de uitzendingen op AB3 gisteren van:
- Raw van 14 januari
- Smackdown van 25 januari
Is het zoveel verschil, dacht dat er maar één week verschil was. Maar hoe dan ook ik volg het niet meer zoveel kzal wel nog Wrestlemania bekijken maar ik ben nu een grote MMA fan geworden en ik bekijk nu alle UFC ppv's:)