PDA

Volledige versie bekijken : Autosportforum Karting @ JPR St Niklaas 09/02/2008

Pagina's : [1] 2

Han
23 oktober 2007, 23:45
In het topic "Vermelding echte naam" postte ik reeds dat het misschien eens leuk zou zijn om met het forum een kartingcircuit af te huren voor een avond. Dit valt goed mee in prijs (indien voldoende teams). Ik stel voor een 3uren race met 3 tot 5 personen per team met aansluitend een drink. Een ideale gelegenheid om mensen van het forum te leren kennen en gebruikers van de verscheidene subfora wat dichter bij mekaar te brengen. Ik denk dat een vrijdagavond het beste uitkomt.

Wat denken jullie? Ik hoor het graag.;)

Grungie
23 oktober 2007, 23:50
Is een 3 uurs race niet ineens wat overdreven? Wat moet dat niet kosten?
Gewoon een paar sessies van een kwartierke op vrijwillige basis.

En wie liever een andere sport beoefend (tooghangen bv.) die doet maar.

vlotte eduard
23 oktober 2007, 23:56

Aan"Gewichtheffen" wil ik wel meedoen:p;) is nog ni zo erg voor de rug dan 't racen.

Han
24 oktober 2007, 00:17

Ik dacht dat de prijs voor een 3u durende race om en bij de 150€ is. Als je met 5 man bent kost het je 30€ en kan je 36 min p/p rijden, een kleine winst tegenover 2 afzonderlijke heats te rijden die meestal 15€ per stuk kosten.

Han
24 oktober 2007, 00:22
Aan"Gewichtheffen" wil ik wel meedoen:p;) is nog ni zo erg voor de rug dan 't racen.

Daar sluit ik mij graag bij aan.;)
Door mijn verlamde rechterhand is het voor mij niet mogelijk om zelf te karten, maar aan den toog kan ik mijn mannetje wel staan.:p

riddler
24 oktober 2007, 08:21
Dan komt er nog op aan van te kijken wie geïnteresseerd is, en dan toch wel proberen een centrale karting te vinden. Niet dat iemand 300km op en 300km terug moet rijden :D

Dead_Man
24 oktober 2007, 09:51
Als we dit zouden kunnen realiseren zou ik het karten op vrijwilligge basis houden ..... wie zin heeft om een paar rondjes te draaien doet dat ....
Karten is niks meer voor mij ..... ik zal aan den toog hangen met uitzicht op de kartbaan :D

Dead_Man
24 oktober 2007, 09:53
Dan komt er nog op aan van te kijken wie geïnteresseerd is, en dan toch wel proberen een centrale karting te vinden. Niet dat iemand 300km op en 300km terug moet rijden :D

Daar moeten we zeker rekening mee houden .....

Ik heb al gemerkt dat er hier veel van de kanten van Ieper zijn .... en Riddler bijvoorbeeld is van Tongeren.
Nu heb ik al 2 kartcenters gevonden die vrij centraal liggen
St-Niklaas en Puurs .... beiden op ongeveer 120 km van Ieper en 130km van Tongeren.

Nu ben ik wel eens nieuwsgierig wie echt geinteresseerd is in zo'n samenkomst

riddler
24 oktober 2007, 09:53
Als we dit zouden kunnen realiseren zou ik het karten op vrijwilligge basis houden ..... wie zin heeft om een paar rondjes te draaien doet dat ....
Karten is niks meer voor mij ..... ik zal aan den toog hangen met uitzicht op de kartbaan :D

Den teammanager :D

Mk1
24 oktober 2007, 09:58

Idem hier karten is voor mij uitgesloten (rug), maar op een krukske aan den toog dat gaat nog;)

Wabe
24 oktober 2007, 10:18
Idem hier karten is voor mij uitgesloten (rug), maar op een krukske aan den toog dat gaat nog;)

Ik denk dat er geen Karting avond komt... Eerder een Toog avond :-)

Mk1
24 oktober 2007, 10:20
Ik denk dat er geen Karting avond komt... Eerder een Toog avond :-)

Ja.... daar kunnen we ook mee leven hé;)

jurdup
24 oktober 2007, 11:54
ik wel wel karten :)

harm
24 oktober 2007, 12:21
Ik ook wel als het niet te ver is.

Dead_Man
24 oktober 2007, 12:30
Ik ook wel als het niet te ver is.

Ik zie dat je van Moorslede bent ....
Puurs of St-Niklaas is ongeveer 110 km ..... ben je bereid die afstand ervoor te doen ?

Puurs of St-Niklaas is maar 5 km van mijn deur weg ..... maar ik probeer maar iets voor te stellen dat ietwat centraal gelegen is zowel de West-Vlamingen en de Limburgers onder ons en dat haalbaar is wat het aantal kilometers betreft.

Ton
24 oktober 2007, 12:39
Leuk idee mannen. Afhankelijk van de datum en de afstand heb ik ook wel interesse om weer eens te karten. St. Niklaas is goed te doen, bij mij vandaan.

rappie
24 oktober 2007, 13:06
Leuk idee :)
Ik ben wel geen top-piloot :D Het is toch maar voor de fun hé :p

Duvalthebest
24 oktober 2007, 13:26
Ik heb ook zeker zin om eens met forumleden te gaan karten...

Glenn
24 oktober 2007, 15:12
Ik ook ze, ookal zal ik toch laatste eindigen :D

GioRallyReport
24 oktober 2007, 16:52
Zou een bokswedstrijd niet beter zijn , zoals sommige hier tegen elkaar bezig zijn haha .

filip
24 oktober 2007, 16:57
ik zie da karten ook wel zitten ! is tydje geleden maar komt wel terug ! ik reg ieper maar st-niklaas of puurs geen probleem, is ondertss ook eens e ander parkoer dan kortrijk en poperinge !
mss wel best in december of januari , kwestie v dan geen rally activiteit

Vincent Verstraete
24 oktober 2007, 18:29
De organisator laat maar op tijd een datum weten en ik maak mij ook vrij voor een kart-ritje en daarna een toog-ritje. Ik breng dan misschien wel een BOB mee. :p

PS Puurs of Sint-Niklaas is OK en inderdaad centraal gelegen.

puma club belgium
24 oktober 2007, 18:56
op zicht wil ik wel,maar zal veel te ver zijn voor mij als holander:(

Cargo kart centre Maasmechelen ga ik wel een af en toe heen(20 min rijden voor mij)

Han
24 oktober 2007, 19:18
Puurs of St Niklaas zal qua ligging het beste zijn. Beiden ook centers met de nodige faciliteiten. Ik zal ze eens contacteren voor de voorwaarden.

trx
24 oktober 2007, 19:22
Wat we met een ander forum regelmatig doen is een BBQ organiseren.

Mijn vriendin en ik hebben er ne keer ene gedaan bij ons thuis, 33 man in den tuin :D.

Nu gaat dit niet meer (wegens nog gene tuin, is nog oerwoud tot na onze verbouwing).

Er zijn er jaarlijks 2 à 3 bij verschillende leden of in een gehuurd zaaltje.

Er wordt ook regelmatig met de minimonobikes gereden, vroeger vooral in St-Niklaas (nu niet meer na het dodelijk ongeval paar maand geleden).

Er worden door de 'forumeigenaar' (allez, diegene die alles op poten zet, er ongelooflijk veel tijd insteekt en ook wat geld) ook een aantal circuitdagen georganiseerd. Op die circuitdagen die open staan voor iedereen zijn er speciale voorwaarden voor de forummers.

Voor de rest wordt er regelmatig afgesproken om samen te gaan rijden.

Op dit forum is een circuitdag organiseren of afspreken om te gaan rijden niet echt aan de orde :D, maar zijn er mss wel andere dingen mogelijk ?

trx
24 oktober 2007, 19:28

Cargo kart centre Maasmechelen ga ik wel een af en toe heen(20 min rijden voor mij)

Naar St-Niklaas is het ongeveer 150km ;). Ik vind dit best nog meevallen....

Op het motorforum wordt door veel leden soms heel wat meer kilometers gereden. We zijn met een aantal West-Vlamingen al een paar keer gaan minimonobiken enzo aan de kanten van Leuven en A'pen (en ook St-Niklaas, maar das niet zo ver).
Ook de BBQ's zijn goed voor heel wat kilometers en dit in alle richtingen ;).

En dan zwijgen we nog maar van het circuitrijden. Der zijn Limburgers/Antwerpenaren die regelmatig op Croix of Folembray gaan rijden, die mannen rijden iedere keer enkel zo'n 250 à 320km :eek:. Voor mij is Folembray trouwens ook 200km enkel en ben er zo'n 8 à 10 keer op een jaar aanwezig.

Afstanden zijn relatief hé. Bij BBQ's bv er voor zorgen dat de verkomende (of de zatlappen zonder BOB) kunnen blijven slapen ;).

Scuderio
24 oktober 2007, 21:35
Nu heb ik al 2 kartcenters gevonden die vrij centraal liggen
St-Niklaas en Puurs .... beiden op ongeveer 120 km van Ieper en 130km van Tongeren. En beiden vlakbij Bornem ;)

Westhoeker
24 oktober 2007, 21:41
Mischien kunnen we karten op de zoning van Roeselare,en nadien een robbertje kloppen met onze helmen.:D

GeDi
24 oktober 2007, 21:50
Mischien kunnen we karten op de zoning van Roeselare,en nadien een robbertje kloppen met onze helmen.:D

Ge zult u dan wel uit de voeten moeten maken denk ik :D :D

Ton
24 oktober 2007, 22:06

Komen Cols en Munster dan ook?:rolleyes:

CPWRC
24 oktober 2007, 22:22
Ik zie zo'n kartingSLASHtoog-avond ook wel zitten! St-Niklaas of Puurs zijn voor mij geen probleem.
:)

Dead_Man
24 oktober 2007, 22:43
En beiden vlakbij Bornem ;)
Zoals ik al eerder heb gemeld hé Scuderio ;)
Beide amper 10 minuten van mijn deur maar zéér centraal gelegen in Vlaanderen als je rekening houd dat er zowel West-Vlamingen als Limburger komen.

Blijkbaar is er toch wat belangstelling ..... we zullen dat eens in gang steken ;)

Dead_Man
24 oktober 2007, 22:45

Vanuit Maasmechelen te rekenen ..... ongeveer 130 km bijna volledig autostrade.

Boucles
24 oktober 2007, 23:29
Wat te denken van het outdoorcircuit in Genk? Ik ga er morgen naartoe.

Han
25 oktober 2007, 00:52
Wat te denken van het outdoorcircuit in Genk? Ik ga er morgen naartoe.

Niet zo ideaal in de wintermaanden he. Daarenboven is Genk nu niet centraal gelegen. Beter opteren voor een indoor karting.

riddler
25 oktober 2007, 08:10
Maasmechelen, is dat die baan met 2 verdiepen?!

rusky
25 oktober 2007, 09:36
Zie da ook volledig zitten, puurs en st-niklaas beiden voor mij maar 20min rijden.:) Is niet beter in groot-bijgaarden(brussel) of antwerpen . da het gemiddelde van afstand voor iedereen een beetje goed is hé.
Tis trouwens al tijdje geleden da ik nog gekart heb, vroeger zeker één keer per maand,maar nu een half jaar geleden al denk ik.

Boucles
25 oktober 2007, 20:34
Maasmechelen, is dat die baan met 2 verdiepen?!

Ja, ik ben er een aantal jaren geleden geweest, maar de karts waren niet allemaal 100% en dat is een understatement. Ik kwam eerst het heuveltje van beneden naar boven haast niet op en het stuur trok naar 1 kant. Ben dan naar de pit gereden en heb een andere kart gekregen. Toen kwam ik bovenaan dat heuveltje plots los van de grond en won de heat (qua snelste rondetijd dan). Niet normaal, zo kun je niet leuk met elkaar racen. Maar volgens mij hebben ze er sindsdien wel nieuwe karts aangeschaft.

Scuderio
25 oktober 2007, 21:17
Zoals ik al eerder heb gemeld hé Scuderio ;)Kweet het, maar dat had ik toen nog niet gelezen :)

Grungie
26 oktober 2007, 20:57
Een 3 uurs race vind ik persoonlijk overdreven. Maar de meeste kartings bieden wel andere formules aan. In de vorm van een Grand Prix of een Mini Grand Prix (of hoe men het kind ook noemt). Dat is meestal iets van een 15 minuten chrono's gevolgd door 20-30 minuten race.
Misschien is dat een alternatief voor een 3 uurs race?

Ik zal mijn best doen om erbij te zijn (als het doorgaat tenminste) al beloof ik niets. Ik kan wel al zeggen dat de vrijdagavond niet direct de meest geschikte avond is voor mij maar laat jullie daardoor zeker niet tegenhouden. :)

Duvalthebest
26 oktober 2007, 21:05
Een 3 uurs race vind ik persoonlijk overdreven. Maar de meeste kartings bieden wel andere formules aan. In de vorm van een Grand Prix of een Mini Grand Prix (of hoe men het kind ook noemt). Dat is meestal iets van een 15 minuten chrono's gevolgd door 20-30 minuten race.

Ik zal mijn best doen om erbij te zijn (als het doorgaat tenminste) al beloof ik niets. Ik kan wel al zeggen dat de vrijdagavond niet direct de meest geschikte avond is voor mij maar laat jullie daardoor zeker niet tegenhouden. :)

Ik ben ook meer voorstander zoals je zegt van een mini-grandprix ofzo.
Das normaal een kwartier kwalificatie en een dik half uur race.
Ook de prijs valt goed mee, hier in EuroKart toch, weet niet hoe dat is in Puurs of Sint-Niklaas.

matador
26 oktober 2007, 21:25
mini grand prix zou idd wel wat zijn.
denk dat sint-niklaas vrij centraal is en nog een circuit dat je de gas keer moet lossen en zelfs ff op de rem tikken.
In Genk met de 2-takts zou denk ik wel een stuk wijzer zijn, heb nog nooit met een 2-takt gereden, maar naar het schijnt moet je er niet zo zuiver mee rijden dan een 4-takt die sebiet op zijn gat valt als hij scheef komt. Maar ja dat is dan mss wat te ver voor de meesten en duurder ook.
Anyway, als ik tijd heb, kom ik zeker af als het zo ver is. Vrijdagavond lijkt mij idd ook beste.

Ton
26 oktober 2007, 21:26
http://www.indoorkarting.be/

http://www.jprkarting.be/

http://www.inkart.be/

Duvalthebest
26 oktober 2007, 21:52
http://www.indoorkarting.be/

http://www.jprkarting.be/

http://www.inkart.be/

Ziet er een zeer mooi circuit uit daar in Sint-Niklaas (jpr belgium indoorkarting)
Ook heel schone karts.

Mk1
26 oktober 2007, 21:57

Ik denk dat een zaterdagavond voor de meeste beter uitkomt.

CPWRC
27 oktober 2007, 00:57
Ziet er een zeer mooi circuit uit daar in Sint-Niklaas (jpr belgium indoorkarting)
Ook heel schone karts.

Ja, kwalitatief toch één van de beste in België geloof ik..

riddler
27 oktober 2007, 10:43
Ik ging vroeger karten in Eupen, daar is bij momenten een indoorcircuit van iets minder dan een kilometer, maar dat zal voor de meesten wel te ver zijn!

Boucles
27 oktober 2007, 11:22
In Genk met de 2-takts zou denk ik wel een stuk wijzer zijn, heb nog nooit met een 2-takt gereden, maar naar het schijnt moet je er niet zo zuiver mee rijden dan een 4-takt die sebiet op zijn gat valt als hij scheef komt. Maar ja dat is dan mss wat te ver voor de meesten en duurder ook.

Heb er donderdag met een rotax max (125cc) gereden. Dat is wel iets anders dan indoor zeg. Het was de eerste keer voor mij maar niet de laatste :):)

DUVEL
27 oktober 2007, 18:55
Ik wil ook wel meedoen als ik tijd heb, liefst ook zo een mini grand prix(al zal ik eerder veldopvulling zijn vrees ik).

liever niet in den inkart, da vond ik ni zo goed de vorige keer...

jurdup
27 oktober 2007, 21:01
mini grandprix das zeker in orde

in st niklaas naar het schijnt is het daar goe

Jimster
27 oktober 2007, 21:14
Als het Puurs of Sint Niklaas is, dan ben ik er ook wel es bij.

DUVEL
29 oktober 2007, 20:52
Zou der iemand dan nie best ne poll opstarten i.v.m. den mogelijken datum ofzo...

Han
29 oktober 2007, 22:52
Zou der iemand dan nie best ne poll opstarten i.v.m. den mogelijken datum ofzo...

Ik zorg dat ik deze week wat meer info heb van het kartingcenter en dan kunnen we eens kijken wanneer het zal plaatsvinden.

tommeke_B
30 oktober 2007, 08:05
Ik zorg dat ik deze week wat meer info heb van het kartingcenter en dan kunnen we eens kijken wanneer het zal plaatsvinden.

met onder andere de rallykalender zal je rekening moeten houden, als de datum samenvalt met een BK Rally... Dan kun je niet veel volk verwachten vrees ik...

Han
30 oktober 2007, 10:05
met onder andere de rallykalender zal je rekening moeten houden, als de datum samenvalt met een BK Rally... Dan kun je niet veel volk verwachten vrees ik...

Tommeke, daar wordt aan gedacht, gene paniek;)

Vermoedelijk gaat het ergens in januari plaatsvinden, dus dan ligt zowel het circuit-, rally- en motorcross seizoen stil.

CPWRC
30 oktober 2007, 10:07
Tommeke, daar wordt aan gedacht, gene paniek;)

Vermoedelijk gaat het ergens in januari plaatsvinden, dus dan ligt zowel het circuit-, rally- en motorcross seizoen stil.

Opgepast.. Hogere school studenten zitten met examens in januari.. ;)

Han
30 oktober 2007, 10:13
Opgepast.. Hogere school studenten zitten met examens in januari.. ;)

Ook waar, maar das meteen de ideale ontspanning dan(ook zeer belangrijk).:p
Begin februari?

CPWRC
30 oktober 2007, 10:25
Februari lijkt me al meer geschikt.
In januari zijn er trouwens ook veel feesten en recepties voor nieuwjaar en zo hé.. Elk weekend is er wel iets dan.

Blackbird
9 november 2007, 16:57
Moest je toch beslissen zuid-west vlaanderen aan te doen , hier de infosite ;)

http://www.worldkarts.com/start.asp?page=info&lang=nl

tommeke_B
9 november 2007, 17:49
Ook waar, maar das meteen de ideale ontspanning dan(ook zeer belangrijk).:p
Begin februari?

In februari begint het rallyseizoen dan opnieuw... :p

Duvalthebest
9 november 2007, 19:23
Moest je toch beslissen zuid-west vlaanderen aan te doen , hier de infosite ;)

http://www.worldkarts.com/start.asp?page=info&lang=nl

Ja het is een zeer mooie karting ook in Kortrijk vind ik met een zeer knap parcours, zit wat afwisseling in.
Denk eind januari - begin februari dat het de ideale datum zou zijn.

Han
9 november 2007, 19:35
We gaan het toch wat centraler houden en denk dan ook dat St Niklaas de beste keuze is. Nu nog de juiste formule kiezen en we zijn vertrokken.

EVA RACING
10 november 2007, 09:04
Sint Niklaas ?
Speel dan eens een thuiswedstrijd. :) Joepi !
Alhoewel: Puurs is eingelijk een jeugd-thuiswedstrijd. :D
2 goede keuzes dus. ;)
Trouwens, beide uitbaters gekend door ondergetekende.

Han
10 november 2007, 10:05
Sint Niklaas ?
Speel dan eens een thuiswedstrijd. :) Joepi !
Alhoewel: Puurs is eingelijk een jeugd-thuiswedstrijd. :D
2 goede keuzes dus. ;)
Trouwens, beide uitbaters gekend door ondergetekende.

Kunt gij dan geen prijske fixen voor ons?;):p

WRCKE
10 november 2007, 11:21

voor dat ge een prijske overeenkomt zal het mss wel handiger zijn als je weet wanneer dat je gaat en met hoeveel

Kimson
11 november 2007, 13:37
Ik wil ook wel komen meedoen dan, al hang ik zeker zo graag aan den toog maar tis nogal ver om de plaatselijke specialtiteiten te proeven he, ga eens braaf bob zijn denk ik ...

Groetjes

Mk1
11 november 2007, 13:45
Ik wil ook wel komen meedoen dan, al hang ik zeker zo graag aan den toog maar tis nogal ver om de plaatselijke specialtiteiten te proeven he, ga eens braaf bob zijn denk ik ...

Groetjes

Da's goed dat ik dat weet ik zoek nog nen Bob;):D:D

kezzel
11 november 2007, 14:56
Da's goed dat ik dat weet ik zoek nog nen Bob;):D:D

Kdacht dat den Han onzen BOB ging zijn :p:D

Mk1
11 november 2007, 15:26
Kdacht dat den Han onzen BOB ging zijn :p:D

Das ook goe :p Hij heeft er nu toch den auto voor ;)

rusky
11 november 2007, 15:50
ja jongens da is voor mij ook niet ver zenne , maar wat betreft die datum is da niet beter in kerstverlof of zijn er met veel geld die dan op reis zijn :)
Neem nu22of 29december. en winkelen kun je zondags ook nog ,winkels zijn dan toch open:D

Han
11 november 2007, 22:14
Das ook goe :p Hij heeft er nu toch den auto voor ;)

Ikke BOB? :confused:

HAN ja!!!!:D:p:D

EVA RACING
12 november 2007, 09:00

Kan het wel vragen. Maar eerst:
Datum ? Type wedstrijd ? Hoeveel personen ?

Han
12 november 2007, 12:10
Kan het wel vragen. Maar eerst:
Datum ? Type wedstrijd ? Hoeveel personen ?

Uiteraard.

Ze hebben daar in St Niklaas verschillende formules. Een Grand prix formule lijkt me wel interessant. Zo hebben ze de Formula 3 (min 12 en max 18 piloten). Dit houdt in: 10 min oefenritten, 10 min chrono, grand prix start met een 20min race. Kostprijs bedraagt 50€ p/p

Een andere mogelijkheid is gewoon karten in heats. Dit kost 16€ voor een heat van 14minuten.

Datum: Vrijdagavond/zaterdagavond begin februari ergens?

Aan de leden die dit zien zitten, welke type van wedstrijd kiezen jullie?

Wat bijv. ook een mogelijkheid is, als we aan 18 mensen geraken die een Grand Prix willen rijden, daarnaast een gewone heat inrichten voor de mensen die slechts 1 heat willen rijden.

Vincent Verstraete
12 november 2007, 12:37
Uiteraard.

Ze hebben daar in St Niklaas verschillende formules. Een Grand prix formule lijkt me wel interessant. Zo hebben ze de Formula 3 (min 12 en max 18 piloten). Dit houdt in: 10 min oefenritten, 10 min chrono, grand prix start met een 20min race. Kostprijs bedraagt 50€ p/p

Een andere mogelijkheid is gewoon karten in heats. Dit kost 16€ voor een heat van 14minuten.

Datum: Vrijdagavond/zaterdagavond begin februari ergens?

Aan de leden die dit zien zitten, welke type van wedstrijd kiezen jullie?

Wat bijv. ook een mogelijkheid is, als we aan 18 mensen geraken die een Grand Prix willen rijden, daarnaast een gewone heat inrichten voor de mensen die slechts 1 heat willen rijden.

Voor mij is de Formula 3 OK en op een vrijdagavond in februari rond 21u.

Kimson
12 november 2007, 18:49
Dju, ik was eigenlijk maar hints aan het geven om aan een BOB te geraken...

Groetjes

CPWRC
12 november 2007, 21:14
Die Formule3 lijkt mij ook intressant, .. Vrijdagavond of zaterdagavond, maakt niet zoveel uit.

Mk1
12 november 2007, 21:36
Dju, ik was eigenlijk maar hints aan het geven om aan een BOB te geraken...

Groetjes
Het zou wel ideaal zijn moesten we daar iets op vinden;)

DUVEL
12 november 2007, 21:52
Die Formule3 lijkt mij ook intressant, .. Vrijdagavond of zaterdagavond, maakt niet zoveel uit.

Da lijkt mij ook wel goed die formule 3.

rusky
12 november 2007, 22:06
goed idee die formule 3, maar normaal zou da toch moeten goedkoper zijn als 3x14min=42min voor(3x16e) 48euro.....formule 3: 10min oefen+10min chrono+ 20min race=40min voor 50euro. Niet da ik op5euro kijk zenne:)
Waarom niet in december als ik vragen mag zoals ik al zei wknd voor kerst of nieuwjaar.Is gewoon voorstel hé..grtz

Kimson
12 november 2007, 22:28
Het zou wel ideaal zijn moesten we daar iets op vinden;)

Idd, ik hang zo ook wel graag aan den toog maar met een gerstennatje erbij is het toch altijd wat gezelliger he...

Die formules lijken mij wel ideaal, altijd leuker dan een enkele heat!

Groetjes

e brokkepiloot
14 november 2007, 19:56
voor mij is die 3de formule ok,liefst op e zaterdagavond

Metro 6R4
14 november 2007, 19:58
voor mij is die 3de formule ok,liefst op e zaterdagavond

Ai ai, als jij afkomt weten we al wie wint zeker :D

puma club belgium
14 november 2007, 20:10
als ie zn nickname waar maakt dan weet ik eerder wie laatste wordt:rolleyes::D

Metro 6R4
14 november 2007, 20:14
Dat denk ik niet van een gewezen Belgisch kampioen karting, is het niet?

DUVEL
14 november 2007, 20:37
Dat denk ik niet van een gewezen Belgisch kampioen karting, is het niet?

Hoowla poola nen ex belgisch kampioen...
Ik gaan daar dus gewoon meedoen als veld opvulling dan (mischien zelfs rijdende chicane zoals taki inue ofzoiet indentijd).

Anyway als ik mee zou kunnen doen ist just for fun hehttp://www.autosportforum.be/images/icons/icon14.gif

GeDi
14 november 2007, 21:11
mischien zelfs rijdende chicane

Aan uw afbeelding te zien zou dat wel goed mogelijk zijn :p :D

Vincent Verstraete
15 november 2007, 12:40
als ie zn nickname waar maakt dan weet ik eerder wie laatste wordt:rolleyes::D

Als e brokkepiloot = Kris Cools zullen we inderdaad allemaal beter aan den toog blijven plakken :p

matador
15 november 2007, 17:31
we laten hem gewoon een paar rondjes meer rijden :D

kaze
15 november 2007, 20:12
doe mij ook maar een formula 3

e brokkepiloot
15 november 2007, 21:50
jep,ben idd dene kris en het is
al e tijdje geleden da,dus gene schrik hebben.:rolleyes:
ben oud en versleten:D

GeDi
15 november 2007, 21:53

Schumacher ook :D

Duvalthebest
15 november 2007, 22:23
Die Formule 3 is dus elk apart rijden als ik me niet vergis hé ?
Dus in totaal 40 minuten op de baan voor 50 euro per persoon, valt goed mee vind ik !

e brokkepiloot
15 november 2007, 22:41
Die Formule 3 is dus elk apart rijden als ik me niet vergis hé ?
Dus in totaal 40 minuten op de baan voor 50 euro per persoon, valt goed mee vind ik !

da klopt inderdaad.is het al zeker dat het jpr wordt ?
met hoeveel zijn we eigelijk al?
mvg
cools kris

WRCKE
15 november 2007, 23:02
heeft niks met de forum avond te maken maar voor wie ervaring wil opdoen is dit een kans

http://i230.photobucket.com/albums/ee320/WRCKE/kartingPyckafichekopie1.jpg

Han
16 november 2007, 12:24
da klopt inderdaad.is het al zeker dat het jpr wordt ?
met hoeveel zijn we eigelijk al?
mvg
cools kris

Denk dat JPR wel één van de betere kartings is en met een toch vrij centrale ligging. Dus ik zou zekler voor deze opteren.

Nu nog een datum. Het zal dus ergens begin februari plaatsvinden, kwestie van iedereen tijdig een datum te kunnen vrijhouden en we vroeg genoeg zijn om de karting vast te leggen.

Vincent Verstraete
16 november 2007, 14:43

Kan het goed geloven Kris dat je oud en versleten bent.

Daarmee dat ze in Kortrijk zeggen dat je 1 van de besten bent dit jaar :p

carloscinq
16 november 2007, 16:53
als het op een zaterdag en in februari doorgaat ben ik ook geintresseerd om mee te doen
de rest van de week sluit ik pas om 19h00 dan word het te laat

EVA RACING
16 november 2007, 17:43
Gelieve rekening te houden met datum East Belgium Rally en het voorafgaandelijke weekend van verkenningen
Allé voor het geval dat sommige mensen die wedstrijd gaan rijden hé ;)

FOUT ! FOUT !
Ik lees juist op FF dat RACB een andere datum voor bovenvernoemde wedstijd gaat bekendmaken einde november wegens onder vlag van RACB doorgaan van de Legends of the Boucles (aantrekken van buitenlanders)

Mk1
16 november 2007, 18:23
als het op een zaterdag en in februari doorgaat ben ik ook geintresseerd om mee te doen
de rest van de week sluit ik pas om 19h00 dan word het te laat

Aha een ex rallypiloot die komt meedoen;)

DRUP DRUP
16 november 2007, 18:53
[quote=Vincent Verstraete;47753]Kan het goed geloven Kris dat je oud en versleten bent.

raar dat ik daar nog niets van gemerkt in de auto!:)

Rallyfan_072
17 november 2007, 18:16
Kan het goed geloven Kris dat je oud en versleten bent.

Daarmee dat ze in Kortrijk zeggen dat je 1 van de besten bent dit jaar :p

Iets tegen Kortrijk Vincent :D:p;) ?

senna's kingdom
24 november 2007, 17:27
Ik heb ook intresse.

Grtz Mario

En Kris, lange tijd niet meer gezien:D.
Hint, Belkart en afgelopen winter nog 4ever karting.

senna's kingdom
24 november 2007, 17:34
Ai ai, als jij afkomt weten we al wie wint zeker :D

Nicolas Vlemincks?:D

e brokkepiloot
25 november 2007, 20:25
Ik heb ook intresse.

Grtz Mario

En Kris, lange tijd niet meer gezien:D.
Hint, Belkart en afgelopen winter nog 4ever karting.

jaja,ik ken je nog en je rijdt ook geen belkart meer.
@rallyfan,ik denk niet da vincent iets tegen kortrijk heeft,hij zegt er toch niks slechts van ofwel heb ik iets gemist?
grtz e zotte saxopiloot:D

EVA RACING
26 november 2007, 19:01
Ik heb wel een voorstel !

Om het eerlijk te doen, gaan we de kart + rijder evenveel laten wegen.
Ik zal zelf als referentiegewicht dienen.:D

(Dan maak ik misschien ietskes méér kans hé):cool:

e brokkepiloot
26 november 2007, 21:50
dat is idd e uistekend idee:D en kwee nie maar zouden we de piste niet mogen natspuiten?:D

Om het eerlijk te doen, gaan we de kart + rijder evenveel laten wegen.
Ik zal zelf als referentiegewicht dienen.:D

(Dan maak ik misschien ietskes méér kans hé):cool:[/quote]

Scuderio
26 november 2007, 21:52
op alle karts ne speedlimiter van 10km/u zetten, dat is nog het eerlijkste... :)

Ton
26 november 2007, 22:15
op alle karts ne speedlimiter van 10km/u zetten, dat is nog het eerlijkste... :)

Ik ben nog niet zeker of ik tijd heb voor het kartavondje, maar als het zo snel moet gaan, dan kom ik zeker niet. Levensgevaarlijk, zo een snelheid.:o

Dead_Man
27 november 2007, 06:41
Ik ben nog niet zeker of ik tijd heb voor het kartavondje, maar als het zo snel moet gaan, dan kom ik zeker niet. Levensgevaarlijk, zo een snelheid.:o

Bedoel je de snelheid van de karts ..... of de snelheid aan den toog ?

Han
3 december 2007, 12:13
Goe, ik stel voor na de reacties hier gelezen te hebben de karting te laten plaatsvinden op zaterdag 2 februari 2008 rond 20.00u in JPR Karting te St. Niklaas. Is het voor iedereen ok dat we gaan voor Formule 3? Dit houdt in: 10 min. vrije training, 10 min. chrono en 20 min. race. En dit alles voor 50€. Een gewone heat karten kan ook en daar betaal je 16€ voor 14min.

Laat indien je komt eveneens weten welke optie je kiest. Dit kan je doen door het lijstje te quoten en de quote-tekens weg te laten en je naam toe te voegen aan het lijstje.

Ik kom en neem deel aan de Formule 3:

...
Ik kom en rijd 1 heat:

...
Ik kom aan de toog hangen:

Han

Mk1
3 december 2007, 12:19
...

Dead_Man
3 december 2007, 12:26

...
Ik kom en rijd 1 heat:

...

Han
Mk1
Dead_Man

Wim Alaerts
3 december 2007, 13:03
[Ik kom en neem deel aan de Formule 3:
.Wim Alaerts (en ook aan den toog iets drinken)

Ik kom en rijd 1 heat:

...

Han
Mk1
Dead_Man[/quote]

Vincent Verstraete
3 december 2007, 15:01

Wim Alaerts
Vincent Verstraete (en ik wil daarna ook aan den toog :p)Ik kom en rijd 1 heat:

...

Han
Mk1
Dead_Man

Ton
3 december 2007, 15:13

Wim Alaerts
Vincent Verstraete (en ik wil daarna ook aan den toog :p)
Ton (waarschijnlijk met z'n 2en. Tijdens de adm. controle voor de ATM bij JPR liet m'n piloot al los dat hij daar wel eens wilde karten. We zullen dan ongetwijfeld na afloop aanschuiven aan de toog :D)Ik kom en rijd 1 heat:

...

Han
Mk1
Dead_Man

kaze
3 december 2007, 15:22

Wim Alaerts
Ton (waarschijnlijk met z'n 2en. Tijdens de adm. controle voor de ATM bij JPR liet m'n piloot al los dat hij daar wel eens wilde karten. We zullen dan ongetwijfeld na afloop aanschuiven aan de toog :D)
Ik kom en rijd 1 heat:

...
Han
Mk1
Dead_Man

Han
3 december 2007, 15:57
@Wim, Welkom als actief lid op het forum hier trouwens!!;)

kaze
3 december 2007, 16:37
mezelf weer van de lijst gehaald...
(ronde van vlaanderen - vas classic) die dag

kezzel
3 december 2007, 16:55
:( ik kan er ook niet bijzijn,zit in Oostenrijk dan

Wim Alaerts
3 december 2007, 17:11
Wim, Welkom als actief lid op het forum hier trouwens!!;)

Het werd tijd dat ik me eens aanmelde, want ik volg jullie al een tijdje.

Han
3 december 2007, 17:12
Het werd tijd dat ik me eens aanmelde, want ik volg jullie al een tijdje.

Das zeker da: hoe meer zielen,...;)

Metro 6R4
3 december 2007, 18:38
Net onze kartwedstrijd die avond in Eurokart :(

Vorig jaar nam ook een team van het forum deel (wat gaan die nu doen?) en anders zouden we zeker met 2 ook naar JPR zijn afgezakt... :o

vlotte eduard
3 december 2007, 18:49
Das zeker da: hoe meer zielen,...;)

........hoe zwaarder den ambras;):D

tommeke_B
3 december 2007, 18:56
........hoe zwaarder den ambras;):D
:p steek laagvlieger, focuswrc en westhoeker eens in een kot...

CPWRC
3 december 2007, 19:10
Misschien het weekend erna voor Kezzel, Metro6R4 & co?

Hoe dan ook, normaal ben ik er ook bij.

Wim Alaerts
Ton (waarschijnlijk met z'n 2en. Tijdens de adm. controle voor de ATM bij JPR liet m'n piloot al los dat hij daar wel eens wilde karten. We zullen dan ongetwijfeld na afloop aanschuiven aan de toog :D)
CPWRCIk kom en rijd 1 heat:

...

Han
Mk1
Dead_Man

Han
3 december 2007, 19:15
@CP_WRC: Het zal altijd iets zijn he. Je kan nooit een datum vinden waarop iedereen kan. We plannen 2 maanden op voorhand dus zou ik denken dat dit voldoende tijd is om dit in je eigen agenda in te plannen. Bovendien is JPR een zeer goed draaiende karting waardoor reservatiemogelijkheden eerder beperkt zijn. Zo heb ik alvast een optie geboekt voor de 2de februari. Binnen enkele weken laat ik dan weten met hoeveel volk we uiteindelijk afkomen.

kezzel
3 december 2007, 19:48
Misschien het weekend erna voor Kezzel, Metro6R4 & co?

Hoe dan ook, normaal ben ik er ook bij.

Voor mij moet je de datum echt niet veranderen,er zullen nog wel aangelegenheden komen zekers.......:o Er zullen er altijd zijn die niet kunnen,nu ben ik daarbij,spijtig ;)

DUVEL
3 december 2007, 20:10

Wim Alaerts
CPWRC
DUVEL en mischien ook nog wel effe aan den toog een duveltje nippen...Ik kom en rijd 1 heat:

...

Han
Mk1
Dead_Man

e brokkepiloot
3 december 2007, 22:16
Ik kom en neem deel aan de Formule 3

cools kris en nadien nog wa aan den toog e:cool:

Han
3 december 2007, 22:49

Wim Alaerts
CPWRC
DUVEL en mischien ook nog wel effe aan den toog een duveltje nippen...
e brokkepiloot en nadien nog wa aan den toog e:cool:Ik kom en rijd 1 heat:

...

Han
Mk1
Dead_Man

E30
4 december 2007, 15:32
ik heb ni echt dit topic gevolgd, maar zie een avondje karten wel zitten.
Tot wanneer kan je inschrijven?

Han
4 december 2007, 16:53
Binnen enkele weken moet ik toch al een indicatie geven met hoeveel piloten we komen. Laat ons zeggen dat ik het het liefste weet rond Kerstmis, bevestig je daarna, nog geen ramp maar toch liever voor Kerstmis (25 december;))

barresjok
4 december 2007, 17:27
jammergenoeg kan ik niet meedoen, heb nog examens !

carloscinq
4 december 2007, 18:22

Wim Alaerts
CPWRC
e brokkepiloot en nadien nog wa aan den toog e:cool:
C5 en sluit na de race aan bij onze dead manIk kom en rijd 1 heat:

...

Han
Mk1
Dead_Man

Han
4 december 2007, 18:32
jammergenoeg kan ik niet meedoen, heb nog examens !

Een beetje ontspanning moet kunnen he;)

Dead_Man
4 december 2007, 21:49
Awel C5 .... da's leuk u nog eens te ontmoeten.
'k ga eens horen of onze Luc niet in 't land is die periode.

7 piloten al, waarschijnlijk 8 ......
Han: hoeveel piloten zou je ongeveer "moeten" hebben ?

DUVEL
4 december 2007, 22:40

piloten is een heel groot woord in mijn geval zenne....http://www.autosportforum.be/images/icons/icon6.gif

Han
4 december 2007, 23:04

Tot 36 deelnemers aan de Formule 3 kunnen we herbergen;)

Grungie
4 december 2007, 23:06
Maar 36 is wel veel voor zo'n indoor kart circuit. In JPR toch.
Al denk ik dat Dead_Man eerder op een minimum doelt. In de meeste kartings is er voor dergelijke formules toch een minimum aantal deelnemers vereist.

rusky
4 december 2007, 23:10
Wim Alaerts
CPWRC
C5 en sluit na de race aan bij onze dead man
rusky zal ook present zijn
Ik kom en rijd 1 heat:

...
Han
Mk1
Dead_Man

Han
4 december 2007, 23:11
Maar 36 is wel veel voor zo'n indoor kart circuit. In JPR toch.
Al denk ik dat Dead_Man eerder op een minimum doelt. In de meeste kartings is er voor dergelijke formules toch een minimum aantal deelnemers vereist.

Ik zie het direct wat groter he Grungie.:D

36 bestaat uiteraard uit 2 groepen van max. 18 piloten. Laat ons die 18 als minimum nemen.

rusky
4 december 2007, 23:11
ga eens horen bij paar vrienden die ook graag en zeer goed karten;)

rs racer
5 december 2007, 16:33
hmm, klinkt interessant :)...Eens voorleggen aan mn team...heb daar nog maar ene keer gereden, kort circuit, maar wel nog pr leuke stukken in...En goeie karts eigenlijk... Khou jullie op de hoogte ! Want op die avond is er ook nog e wedstrijd in poperinge van een andere rallysite,waar we over twee jaar hadden gewonnen en vorig jaar tweede waren...Nuja,we zien wel :)

grtz

Grungie
5 december 2007, 21:19
Wim Alaerts
CPWRC
Grungie + 1Ik kom en rijd 1 heat:

...
Han
Mk1
Dead_Man
Grungie
Ne kameraad van mij, ook nogal zot van autosport en karten, is ook geinterresseerd. Hij is wel geen lid van het forum maar verliest de autosport niet uit het oog. Ik veronderstel dat dit geen probleem is? In dien wel, laat het me dan weten aub.

Han
5 december 2007, 21:23

Wim Alaerts
CPWRC
Grungie + 1Ik kom en rijd 1 heat:

...

Han
Mk1
Dead_Man

@Grungie: no prob, alleen is het wel de bedoeling zoveel mogelijk leden van het forum ginds te krijgen.

Grungie
5 december 2007, 21:27
Mijne kameraad is een autosportliefhebber net als alle forummers hier.
Alleen ligt het niet in zijn aard om op forums rond te hangen.

Maar geloof me, met een kart rijden kan hij maar al te goed. :)
Anderhalve week terug nog de 3e plaats gepakt in een 2 uurs race in de FIK in Kortrijk. Ge zijt dus gewaarschuwd. :p

rusky
5 december 2007, 23:36
ik kom ook ,heb mij erbij gezet op vorige pagina.hou plaatsje vrij ok;)

Han
5 december 2007, 23:46
ik kom ook ,heb mij erbij gezet op vorige pagina.hou plaatsje vrij ok;)

Altijd het laatste lijstje in het topic posten als je wil. Dan moet ik niet steeds gaan terug bladeren. Ik doe het even voor jou.

Han
5 december 2007, 23:46

Wim Alaerts
CPWRC
Grungie + 1
rusky zal ook present zijnIk kom en rijd 1 heat:

...

Han
Mk1
Dead_Man

rusky
6 december 2007, 08:48
Altijd het laatste lijstje in het topic posten als je wil. Dan moet ik niet steeds gaan terug bladeren. Ik doe het even voor jou.
Had ik gedaan, maar grungie niet denk ik:p daarmee da ik er niet meer bij stond, hij zal misschien schrik hebben van de russen:D(rusky is bijnaam ben gewoon belg zenne):D

EXI
6 december 2007, 13:38
hallo iedereen

Zouden jullie echt niet de datum kunnen veranderen? (1 week later) Wij van shakedown hadden al lang gereserveerd bij eurokart om op 2 februari onze JAARLIJKSE karting te houden, nu blijkt dat jullie karting ook op die datum valt... De onze kan niet meer verzet worden, het rallyseizoen begint voor ons al gauw, ik ben de week er na naar Amerika, en de weken ervoor zijn er examens... Kunnen we echt niets afspreken en veranderen? Het zal voor beide partijen voordeel opleveren, want 2 dergelijke evenementen op 1 avond......:( Ik hoop op jullie begrip...:o

EXI

Han
6 december 2007, 18:06
hallo iedereen

Zouden jullie echt niet de datum kunnen veranderen? (1 week later) Wij van shakedown hadden al lang gereserveerd bij eurokart om op 2 februari onze JAARLIJKSE karting te houden, nu blijkt dat jullie karting ook op die datum valt... De onze kan niet meer verzet worden, het rallyseizoen begint voor ons al gauw, ik ben de week er na naar Amerika, en de weken ervoor zijn er examens... Kunnen we echt niets afspreken en veranderen? Het zal voor beide partijen voordeel opleveren, want 2 dergelijke evenementen op 1 avond......:( Ik hoop op jullie begrip...:o

EXI

Hoi,

Ik heb even contact opgenomen met JPR of we onze datum nog kunnen verplaatsen. We hebben ook maar één mogelijkheid en dat is een week later gaan, dus op 9 februari. Dat gaat enkel als we al om 19u beginnen (18u daar zijn), dat gaat waarschijnlijk te vroeg zijn voor sommigen vrees ik.

Wat vinden degenen die tot nu toe ingeschreven zijn? Ik zou het daarvan laten afhangen. Een eerdere datum gaat niet o.w.v. karting volzet, examens, PAK prijsuitreikingen, feestjes in januari enz. En meer dan een week later zou ik ook niet doen want dan begint het seizoen met de Legends.

DUVEL
6 december 2007, 18:24
mij maakt dienen datum niks uit, ik kan desnoods een week later ook wel denk...

Vincent Verstraete
6 december 2007, 18:35
Hoi,

Ik heb even contact opgenomen met JPR of we onze datum nog kunnen verplaatsen. We hebben ook maar één mogelijkheid en dat is een week later gaan, dus op 9 februari. Dat gaat enkel als we al om 19u beginnen (18u daar zijn), dat gaat waarschijnlijk te vroeg zijn voor sommigen vrees ik.

Wat vinden degenen die tot nu toe ingeschreven zijn? Ik zou het daarvan laten afhangen. Een eerdere datum gaat niet o.w.v. karting volzet, examens, PAK prijsuitreikingen, feestjes in januari enz. En meer dan een week later zou ik ook niet doen want dan begint het seizoen met de Legends.

Voor mij is het geen probleem Han een week later.

En op zaterdag rond 18u daar zijn zal ook wel lukken.

Grungie
6 december 2007, 19:24

Had ik gedaan, maar grungie niet denk ik:p daarmee da ik er niet meer bij stond, hij zal misschien schrik hebben van de russen:D(rusky is bijnaam ben gewoon belg zenne):D

Yups, mijn fout.
In zulke gevallen steek ik het meestal op de drank :p

rappie
6 december 2007, 21:02

Wim Alaerts
CPWRC
Grungie + 1
RappieIk kom en rijd 1 heat:

...

Han
Mk1
Dead_Man

Beide datums komen voor mij aan :)

rusky
6 december 2007, 23:29
Voor mij ok weekje later. Gelieve ons wel op de hoogte te houden;)

CPWRC
6 december 2007, 23:29
Beide data lijken voor mij ook geen probleem. ;)

rusky
6 december 2007, 23:30
Yups, mijn fout.
In zulke gevallen steek ik het meestal op de drank :p

Als ge ene betaalt ist u vergeven:p Wel achter de wedstrijd,anders heb ik excuus als ik mijne laatste ben:p

ronny king
7 december 2007, 17:51
Beide data lijken voor mij ook geen probleem. ;)
normaal kom ik ook han voor mee te ryden:) en dan naar de toog

Wim Alaerts
7 december 2007, 19:43
Voor mij ook geen probleem

Metro 6R4
7 december 2007, 19:45
Merci Han, mooi van je!

Dan trachten we ook zeker te komen de 9de hoor.

Grungie
7 december 2007, 20:28
Ik vind dat je wel heel erg makkelijk de datum veranderd op de vraag van 1 lid die hier amper 2 berichtjes heeft achtergelaten.
Tenslotte vind ik deze karting (en zuip) avond niet zo gewichtig. Niet zo speciaal.

Nu, mij niet gelaten. De 9e februari komt mij wel iets slechter uit dan de 2e (dat weet ik helaas nu al), zeker het aanvangsuur, maar ik zal mijn best doen.

Dead_Man
7 december 2007, 20:40
Ergens moet ik Grungie toch gelijk geven ....

Is het een wedstrijd - competitie avond of een gezellig samenzijn met een gelegenheid tot een wedstrijdje karten ?

9 februari is wel geen probleem voor mij .... alleen vind ik het uur (18u als ik goed gelezen heb) nogal vrij vroeg.

Han
7 december 2007, 22:16
Ik vind dat je wel heel erg makkelijk de datum veranderd op de vraag van 1 lid die hier amper 2 berichtjes heeft achtergelaten.
Tenslotte vind ik deze karting (en zuip) avond niet zo gewichtig. Niet zo speciaal.

Nu, mij niet gelaten. De 9e februari komt mij wel iets slechter uit dan de 2e (dat weet ik helaas nu al), zeker het aanvangsuur, maar ik zal mijn best doen.

Het is niet dat ik zomaar op aanvraag van eender wie de kartingavond zou verplaatsen maar de karting van Shakedown is al een gekend evenement bij de autosporters en ik heb jammer genoeg over hun datum gekeken (hoewel die al wel bekend was) bij het vastleggen van onze karting. Ik weet dat er verschillende mensen zijn die interesse hebben in beide events, dus als het voor degenen die reeds toegezegd hebben geen probleem is, maak ik er niets uit om het event te verplaatsen.

In het geval van meer dan 18 deelnemers en we dus een extra Formule 3 manche moeten inlassen, kunnen degenen voor wie de start van 19u niet haalbaar is (18.15u aanwezig) deelnemen aan de late shift.

Ton
7 december 2007, 22:59
Ik heb mijzelf even van de lijst verwijdert. Hoogstwaarschijnlijk kan ik niet op tijd zijn ivm een nieuwe job en andere werktijden. Daarom lijkt het mij verstandiger geen rekening met mijn komst te houden. Mocht in de loop van januari blijken dat ik alsnog tijd kan vrijmaken, is het dan lastig om mij nog tussen te voegen?

Wim Alaerts
CPWRC
Grungie + 1
RappieIk kom en rijd 1 heat:

...

Han
Mk1
Dead_Man

Han
7 december 2007, 23:06
Ton, moet lukken, geen probleem.

Dead_Man
7 december 2007, 23:20
Dus ..... de datum word dus 9 februari

Han
8 december 2007, 05:23
Dus ..... de datum word dus 9 februari

Zo ziet het er naar uit.

Wil jij de datum even aanpassen in de topictitel? Merci!

Dead_Man
8 december 2007, 09:42
Datum is aangepast

song2
8 december 2007, 11:09
voila nog 2 erbij

Wim Alaerts
CPWRC
Grungie + 1
Rappie
Song2
JimsterIk kom en rijd 1 heat:

...

Han
Mk1
Dead_Man

EVA RACING
8 december 2007, 11:27
Ik moet eerst even kijken wanneer het carnaval in Temse en Belsele doorgaat.
Wij hebben daar horecazaken en kunnen het in dat geval niet maken om daar dan niet te zijn.
Indien die datum vrij is kom ik zeker op zijn minst langs om voor de toog plaats te nemen.
Als er nog plaats vrij is zal ik zeker in een kart stappen om mee te doen.
Dan rijd ik ook eens een thuiswedstrijd :D

Dead_Man
8 december 2007, 12:19
Ik moet eerst even kijken wanneer het carnaval in Temse en Belsele doorgaat.

Carnavalstoet in Temse is den 25 februari

EVA RACING
8 december 2007, 13:31
Carnavalstoet in Temse is den 25 februari

Bij deze bedankt voor de info ! ;)
Bornem ? = plaats geboorte van bibi :)

EXI
8 december 2007, 18:11
Bedankt Han voor de moeite en het verplaatsen van jullie event! Echt tof van jullie!
Ik had graag ook bij jullie karting present geweest maar zit in Amerika dan, Metro6R4 zal het op zijn eentje moeten doen...Dus normaal komt er nog een naam bij op jullie lijstje, Metro zal wel bevestigen...

Dus bij deze nogmaals merci!

carloscinq
9 december 2007, 18:17
oeps ik vrees voor 9 februari en zeker niet om18h00 ik sluit pas om 17h00 en om op 1 uur gewassen en van borgloon naar st niklaas te komen zie ik niet echt mogelijk

Han
9 december 2007, 18:27
oeps ik vrees voor 9 februari en zeker niet om18h00 ik sluit pas om 17h00 en om op 1 uur gewassen en van borgloon naar st niklaas te komen zie ik niet echt mogelijk

Waarschijnlijk zal er toch in 2 shifts gereden worden, dan kan je misschien aan de 2de deelnemen? De eerste shift zal zo rond 19u starten, maar bij JPR hebben ze liefst dat je vroeg genoeg daar bent voor de inschrijving, aantrekken overalls en helmen en de briefing. Dus voor de eerste shift zal 18.15u wel goed zijn. De tweede shift dan ongeveer een uur later.

kaze
11 december 2007, 22:26
voila nog 2 erbij

Wim Alaerts
CPWRC
Grungie + 1
Rappie
Song2
Jimster
KazeIk kom en rijd 1 heat:

...
Han
Mk1
Dead_Man

Kimson
11 december 2007, 22:48
Ik doe normaal gezien ook mee! En natuurlijk den après-karting aan den toog ook...

Groetjes

Han
12 december 2007, 13:49
voila nog 2 erbij

Wim Alaerts
CPWRC
Grungie + 1
Rappie
Song2
Jimster
Kaze
KimsonIk kom en rijd 1 heat:

...

Han
Mk1
Dead_Man

Han
13 december 2007, 21:21
1 F3 race ligt er momenteel al vast. Samenkomst is iets later gezet naar 18.30u. De vrije trainingen beginnen rond de klok van 19.30u

Een 2de F3 race kan er nog steeds bijkomen.

Deadline inschrijvingen: 15januari 2008

Dead_Man
2 januari 2008, 19:03
Al 3 weken sinds er nog nen naam is bijgekomen .....
Gaat het bij deze 14 "piloten" en 3 tooghangers blijven ?

digibyte
2 januari 2008, 19:20
Zal ik misschien de lijst een duwtje in de rug geven. Als oppergoeroe toch wel ietwat verplicht om daar aanwezig te zijn, nietwaar? :D

Wim Alaerts
CPWRC
Grungie + 1
Rappie
Song2
Jimster
Kaze

...
Han
Mk1
Dead_Man
digibyte

rmc
2 januari 2008, 21:16
Daar sluit ik mij graag bij aan.;)
Door mijn verlamde rechterhand is het voor mij niet mogelijk om zelf te karten, maar aan den toog kan ik mijn mannetje wel staan.:p

Was ook graag gekomen maar op 21 jan. is er een operatie aan mijn schouder gepland(met daarna een revalidatie van een paar maanden).Dat zal dus noppes worden,vrees zelfs om de eerste rally's te missen(met enkel een linkerarm kan ik moeilijk verre verplaatsingen doen)
Zal in ieder geval van op afstand supporteren voor de leden van het forum,het meeste nog voor die Brokkepiloot,hij heeft vorig seizoen mooie(ettelgem)maar ook minder mooie dingen laten zien.

kezzel
2 januari 2008, 21:47
Was ook graag gekomen maar op 21 jan. is er een operatie aan mijn schouder gepland(met daarna een revalidatie van een paar maanden).Dat zal dus noppes worden,vrees zelfs om de eerste rally's te missen(met enkel een linkerarm kan ik moeilijk verre verplaatsingen doen)
Zal in ieder geval van op afstand supporteren voor de leden van het forum,het meeste nog voor die Brokkepiloot,hij heeft vorig seizoen mooie(ettelgem)maar ook minder mooie dingen laten zien.

Dat komt mij bekend voor,ik ben nu aan het revalideren van een schouderoperatie van vorig jaar ( de week voor de Deutschland rally ) :( en onderga begin februari een 2de operatie aan mijn schouder,maar een rally missen staat niet in mijn agenda :cool:;):D

Wim Alaerts
CPWRC
Grungie + 1
Rappie
Song2
Jimster
Kaze

...

Han
Mk1
Dead_Man
digibyte
kezzel

Boucles
2 januari 2008, 23:12
Ik zou wel willen komen karten maar voor mij is het wat ver, sorry. Ik vind het wel een leuk initiatief.

Han
2 januari 2008, 23:55
Ik zou wel willen komen karten maar voor mij is het wat ver, sorry. Ik vind het wel een leuk initiatief.

Als je het niet ziet zitten zover te rijden, kan je nog altijd met mij meerijden indien je toch graag afkomt. Ik woon net op de grens Antwerpen-Limburg.

Han
2 januari 2008, 23:57
Dat komt mij bekend voor,ik ben nu aan het revalideren van een schouderoperatie van vorig jaar ( de week voor de Deutschland rally ) :( en onderga begin februari een 2de operatie aan mijn schouder,maar een rally missen staat niet in mijn agenda :cool:;):D

En ik kan getuigen: De Kezzel was aanwezig in Duitsland, wel redelijk gecrepeerd daar maar hij heeft toch rally kunnen zien.;)

kezzel
3 januari 2008, 15:31
Als je het niet ziet zitten zover te rijden, kan je nog altijd met mij meerijden indien je toch graag afkomt. Ik woon net op de grens Antwerpen-Limburg.

@ MK1,kdenk da we nen BOB gevonne hemme :D:p:D

Dead_Man
3 januari 2008, 19:44
Voor diegene die het niet zien zitten om met de wagen te komen
Het KART center is op wandelafstand van het station van Sint Niklaas (hoop en al 10 minuutjes)

kaze
3 januari 2008, 23:07
Wim Alaerts
CPWRC
Grungie + 1
Rappie
Song2
Jimster

...
Han
Mk1
Dead_Man
digibyte
kezzel
(vertrek pas die avond in Tirol richting Belgie :p)

Virus
4 januari 2008, 18:40
Ik kom ook eens af naar JPR, is maar een 20 km van bij mij.

Ergens zal ik mijn helm en andere attributen nog wel bestofd terug vinden hoop ik.

't is al meer dan een jaar geleden dat ik nog eens gekart heb, en ik ga voor de "Dead-Man cup" rijden :p

Kan er iemand mij bij de lijst voegen want met da quote gedoe...:confused:

Han
4 januari 2008, 18:53

Wim Alaerts
CPWRC
Grungie + 1
Rappie
Song2
Jimster
Kimson
VirusIk kom en rijd 1 heat:

...

Han
Mk1
Dead_Man
digibyte
kezzel

Dead_Man
4 januari 2008, 21:50
Ik kom ook eens af naar JPR, is maar een 20 km van bij mij.

Ergens zal ik mijn helm en andere attributen nog wel bestofd terug vinden hoop ik.

't is al meer dan een jaar geleden dat ik nog eens gekart heb, en ik ga voor de "Dead-Man cup" rijden :p

Kan er iemand mij bij de lijst voegen want met da quote gedoe...:confused:

Aha ... ene van de oude garde :D

Dat van die "Dead_Man Cup" lijkt me een interessant idee .....
Hij die laatste is wint nen Duvel .... geschonken door den Dead_Man ;)

Grungie
4 januari 2008, 21:53
Hmmm, verleidelijk aanbod......

Dead_Man
4 januari 2008, 22:01
Hmmm, verleidelijk aanbod......

Duvel hé Grungie ..... gene Leffe :p

Grungie
4 januari 2008, 22:05
Alsof ik daar vies van ben. :p

Ik heb hier voor de feestdagen een mandje gekregen met een stuk of 10 verschillende abdijbieren. Net een Kapittel Watou gebropeerd (10°) en ik moet zeggen dat het niet slecht is.... :)
Waarom zou een Duvel dan slecht smaken? :p

Dead_Man
4 januari 2008, 22:12
Ik heb hier voor de feestdagen een mandje gekregen met een stuk of 10 verschillende abdijbieren. Net een Kapittel Watou gebropeerd (10°) en ik moet zeggen dat het niet slecht is.... :)

Heb ook zo'n soort mandje gekregen ..... 12 speciale bieren.

Heb juist eens nen "Tripel Karmeliet" geprobeerd .... smaakte goe :D
Wel spijtig dat er maar 1 fleske per soort is hé .... 'k peins da'k seffens eens diene "Leffe 9°" ga uitschenken.

Virus
4 januari 2008, 22:32
Nog een idee, eens zo'n mandje uitdrinken, en dan een rondje karten, kan de rest ook eens lachen...:p

Han
5 januari 2008, 13:34
Nog een idee, eens zo'n mandje uitdrinken, en dan een rondje karten, kan de rest ook eens lachen...:p

Met onze renstal organiseren we regelmatig een wet-karting. Wat houdt dit in?

U gaat naar een karting met volgende ingrediënten:

een 3u durende race;
teams van 2 tot 4 personen;
het volledige circuit voorzien van een goede laag zeepsop;
om het kwartier verplichte pilotenwissel;
bij iedere wissel drinkt u minimum 1 adfundum (alcoholische content);
glijden, schuiven, glibberen geblazen...Een aanrader;)

rusky
5 januari 2008, 18:46
Heb ook zo'n soort mandje gekregen ..... 12 speciale bieren.

Heb juist eens nen "Tripel Karmeliet" geprobeerd .... smaakte goe :D
Wel spijtig dat er maar 1 fleske per soort is hé .... 'k peins da'k seffens eens diene "Leffe 9°" ga uitschenken.
karmeliet is zeer goed biertje brouwerij is 10min van mijn deur met auto ze brouwen ook het bier"kwak" van die karmeliet heb ik steeds in huis. Wat ik ook graag drink is chimay of rochefort.

DUVEL
5 januari 2008, 21:56
Ben ik eigelijk den enige die daar niemand kent vant forum?
Of zijn er nog van die eenzaten?

Ik had echt gedacht dat er meer volk mee zou komen doen, maar daar was ik blijkbaar mis.

Scuderio
6 januari 2008, 09:32
De kans dat ik daar op ne vrijdag om 6 uur kan zijn is vrij miniem, dus ik ga mij alleen voor het tooghangen inschrijven, ik had precies begrepen dat den Dead_Man iedereen op duvels ging trakteren? :D en voor nen BOB zorgen ook? ;)

Wim Alaerts
CPWRC
Grungie + 1
Rappie
Song2
Jimster
Kimson

...

Han
Mk1
Dead_Man
digibyte
kezzel
Scuderio

Scuderio
6 januari 2008, 09:33
Of zijn er nog van die eenzaten?Ik heb Dead_Man en Grungie al is ne keer gezien, maar daar stopt het voor mij ook :)
Uwen avatar ben ik ook al wel dikwijls tegengekomen ;)

digibyte
6 januari 2008, 10:36
Of zijn er nog van die eenzaten?

Ik had echt gedacht dat er meer volk mee zou komen doen, maar daar was ik blijkbaar mis.

Zelfs de oppergoeroe van dit forum heeft nog niemand in 't echt gezien van 't forum. Je bent zeker dus niet de enige. ;)

tommeke_B
6 januari 2008, 10:41
Waarom doet focuswrc niet mee? Voor de sfeer te verzorgen, botsautokes :D

Grungie
6 januari 2008, 11:14
De kans dat ik daar op ne vrijdag om 6 uur kan zijn is vrij miniem, dus ik ga mij alleen voor het tooghangen inschrijven, ik had precies begrepen dat den Dead_Man iedereen op duvels ging trakteren? :D

De datum was toch de 9e februari? En dat is een zaterdag....
Precies al teveel aan dat Duvels vocht gezeten :p

Jasper
6 januari 2008, 21:18
Ik had ook graag gekomen maar de datum viel niet zo goed en het is toch nog een eindje van Moorslede. Misschien kunnen we nog eens met de mensen van een bepaalde streek iets gaan drinken. :)

CPWRC
6 januari 2008, 21:20
Ik had ook wel gehoopt dat er iets meer forummers eens zouden komen. Ben wel eens benieuwd of er personen zullen bijzitten die ik al eens tegengekomen ben op een rally hier of daar.. Kijk er wel es naaruit.
:)

rusky
6 januari 2008, 21:24
mogen er kameraden ook mee rijden anders kan ik het eens vragen,ene da wel een stukje kan karten. Bij mij ist wel al een jaar geleden.in st-niklaas 3,4jaar al

e brokkepiloot
6 januari 2008, 21:29
Met onze renstal organiseren we regelmatig een wet-karting. Wat houdt dit in?

U gaat naar een karting met volgende ingrediënten:

een 3u durende race;
teams van 2 tot 4 personen;
het volledige circuit voorzien van een goede laag zeepsop;
om het kwartier verplichte pilotenwissel;
bij iedere wissel drinkt u minimum 1 adfundum (alcoholische content);
glijden, schuiven, glibberen geblazen...Een aanrader;)
hm,is da soms in olen dat jullie dat doen?
tot mijn grote spijt kan ik helaas niet deelnemen op 9 februari want dan is het ons etentje ten voordele van de rally.
grtz kris

rusky
6 januari 2008, 21:35
Zouden r mannen da aan de toog hangen geen fotokes kunnen maken voor het forum, altijd leuke herinnering.

Han
6 januari 2008, 22:19
hm,is da soms in olen dat jullie dat doen?

Klopt;)

daelko
6 januari 2008, 22:37
Zouden r mannen da aan de toog hangen geen fotokes kunnen maken voor het forum, altijd leuke herinnering.

moest ik er geraken (werk tot 18h) breng ik zeker men fototoestel mee en ga ik in de bar een klapke doen met vlotte eduard en de andere die ik nog niet gezien heb.

vlotte eduard
7 januari 2008, 02:46
moest ik er geraken (werk tot 18h) breng ik zeker men fototoestel mee en ga ik in de bar een klapke doen met vlotte eduard en de andere die ik nog niet gezien heb.

Zal voor een andere keer zijn,want ik kan spijtig genoeg niet komen;)

Scuderio
7 januari 2008, 08:24
De datum was toch de 9e februari? En dat is een zaterdag....hehe, idd ;)
Op mijne kalender van 2007 was dat ne vrijdag :D

Dead_Man
7 januari 2008, 11:24
Aha ... Scuderio komt ook.
Kom je alleen ..... of ga je je vriendin weer eens ergens op de parking aan nen boom vastmaken :)

Grungie
7 januari 2008, 12:43
Ik moet je teleurstellen. JPR ligt op een industrieterrein en op de parking vind je geen bomen. :p

Scuderio
7 januari 2008, 20:54
Aha ... Scuderio komt ook.
Kom je alleen ..... of ga je je vriendin weer eens ergens op de parking aan nen boom vastmaken :)neenee, deze keer breng ik alleen mijne beste vriend mezelf mee ;)
Enfin, als ik kan die zaterdag, kmoet dat eigenlijk nog eens nakijken :)

e brokkepiloot
7 januari 2008, 21:34
Klopt;)

in december was er daar ook e wetrace,hebben jullie dan ook mee gedaan?
zoja,onder welke naam,ik heb namelijk toen ook mee gedaan.:D
in februari is er terug normaal 1
grtz kris

Han
8 januari 2008, 00:11
in december was er daar ook e wetrace,hebben jullie dan ook mee gedaan?
zoja,onder welke naam,ik heb namelijk toen ook mee gedaan.:D
in februari is er terug normaal 1
grtz kris

In februari hebben we er ook weer één, maar er wordt telkens het hele circuit afgehuurd.

Wim Alaerts
9 januari 2008, 18:16
Han,
Met spijt in mij hart zal ik niet aanwezig zijn voor de karting avond.:(
Ik zal dan waarschijnlijk in zweden zitten met JB Racing.:cool:
Groeten wim

Han
9 januari 2008, 18:40

CPWRC
Grungie + 1
Rappie
Song2
Jimster
Kimson

...

Mk1
Dead_Man
digibyte
kezzel
Scuderio

Han
9 januari 2008, 18:44
Tot mijn grote spijt moet ik ook zelf mijn naam van de lijst tooghangers weghalen. Ik rijd ook nog rittensport en de eerste wedstrijd van het seizoen, Ronde Van Vlaanderen, is verplaatst naar 9 februari:rolleyes:

Aangezien ik een kampioenschap rijd en zelf actief deelneem (in tegenstelling tot de karting), wil ik natuurlijk liever deelnemen aan de ritensport. Had het liever anders gezien, maar het is nu zo.

Ik zal de organisatie overdragen aan onze goeroe Digibyte (als die dat ziet zitten, veel is er niet te regelen;)) en je kan dan bij hem terecht voor vragen of opmerkingen.

Alvast veel plezier!

rusky
9 januari 2008, 20:23
Das zoals altijd hé, véél belovers tot de dag nadert.Hopelijk blijft er nog iemand over als het zover is. Want ze vallen als muggen ze( de afbellers)

CPWRC
9 januari 2008, 22:54
Veel te laat... ;)
Maar om toch nog misschien wat meer forummers er attent op te maken :

http://img240.imageshack.us/img240/8391/forumkartingux0.jpg

Kom en maak kennis met de forumleden..
Hoe meer zielen, hoe meer vreugd!
:cool:

Han
9 januari 2008, 23:05
Leuk gemaakt CP!

Mochten we de weg kwijt geraken in de rittensport komen we ook langs (maar we hopen van niet natuurlijk);)

e brokkepiloot
10 januari 2008, 20:08
In februari hebben we er ook weer één, maar er wordt telkens het hele circuit afgehuurd.

ah,dan zou ik ook nog wel e ke willen mee rijden als dat mag.
ik doe da ook nog e ke graag;)

Han
10 januari 2008, 22:56
ah,dan zou ik ook nog wel e ke willen mee rijden als dat mag.
ik doe da ook nog e ke graag;)

Is enkel voor leden van de renstal en de zitjes zijn maanden op voorhand verdeeld.;)

Mk1
15 januari 2008, 09:26
1 F3 race ligt er momenteel al vast. Samenkomst is iets later gezet naar 18.30u. De vrije trainingen beginnen rond de klok van 19.30u

Een 2de F3 race kan er nog steeds bijkomen.

Deadline inschrijvingen: 15januari 2008

Vandaag laatste dag voor inschrijving:confused:
Een succes kan je het niet echt noemen(jammer), het is te hopen dat er vandaag nog enkele namen bijkomen.

Virus
15 januari 2008, 21:06
Virus heeft eens een paar telefonnekes gedaan, en nog 2 kartingvrienden kunnen overhalen. Dus zet die er ook maar bij. Voila :cool:

riddler
16 januari 2008, 08:47
ik zou wel willen komen, maar kan er niet op tijd geraken. Misschien dat ik nog aan de toog kom hangen...

Han
16 januari 2008, 12:40
Heb net nog even contact gehad met JPR. Eén reeks F3 ligt dus vast en de eerste vrije trainingen beginnen rond 19.30u. Als je dus rond 19u. daar kan zijn, is het goed.;)

CPWRC
16 januari 2008, 13:43
En zit die race, zoals het er nu naar uitziet, vol of niet?

digibyte
16 januari 2008, 21:35
We moeten minimum aan 12 geraken (en max. 20). Dus als iedereen komt die zich opgegeven heeft, dan komt alles in orde.

Wil iedereen die meedoet a.u.b. 50 euro (per kart) meebrengen de avond zelf. Indien je liever niet met zoveel geld op zak loopt, mag je ook op voorhand overschrijven. Contacteer mij voor de bankgegevens.

Grungie
16 januari 2008, 21:37
Je kan bij JPR ook met Bancontact betalen. ;)

DUVEL
16 januari 2008, 22:15
idd magere opkomst, ik zal aanwezig zijn ook al ken ik daar voor de rest niemand

Dead_Man
16 januari 2008, 23:12
idd magere opkomst, ik zal aanwezig zijn ook al ken ik daar voor de rest niemand

Ge zult ons rap genoeg leren kennen :D

Ik ben wel niet akkoord met "magere opkomst" .... ik noem dat een "verwachte opkomst"

Als ik alles goed bijgehouden heb zijn er 15 karters (12 forummers en 3 vrienden) .... en 5 tooghangers.

De afwezigen hebben altijd ongelijk .... en als 't allemaal goed meevalt die avond en er komt een 2e editie zal het aantal wel stijgen.

Grungie
16 januari 2008, 23:38
Ik treed Dead_Man bij.
Dit is eerder een verwachte opkomst. Ik had nooit op meer dan 20 man gerekend.

Enne, mogelijks zelfs 16 karters. Ik breng misschien wel 2 kameraden mee. Maar het is nog niet 100% zeker.

En nu maar hopen dat ze ginder Duvel schenken in JPR. Heb daar eigenlijk nog nooit op gelet. Als ik ga karten drink ik nooit. (echt waar, al zullen sommigen dit wellicht niet kunnen geloven)

Gert
17 januari 2008, 20:38

CPWRC
Grungie + 1 vrienden
Rappie
Song2
Jimster
Kimson
Virus + 2 vrienden
Gert

Mk1
Dead_Man
digibyte
kezzel
Scuderio

Euh ik zou mij dus ook nog graag inschrijven alst past. Ik kom uit de rallycross en ga hiermee ook meteen kleur bekennen. Ben degene die de website doet voor Koen Pauwels. Volg het rallycrossforum natuurlijk en wil op zijn minst een babbelke doen met Kezzel en Duvel die daar ook soms rondhangen ...

Verder is dit een leuk initiatief wat ik dus nie wil missen ... ;)

digibyte
17 januari 2008, 21:18
Er is een maximum van 20, dus je kan er zeker nog wel bij :)

rusky
20 januari 2008, 22:59
En jongens wat moet ik hier van verwachten qua niveau ,zijn der hier bij die regelmatig gaan karten. Dus mannen die al wat kart ervaring hebben.Is er eits voorzien voor de 1ste 3, gewoon voor de fun neem nu van iedereen één drankje ofzo:D

Dead_Man
21 januari 2008, 00:05
Is er eits voorzien voor de 1ste 3, gewoon voor de fun neem nu van iedereen één drankje ofzo:D

De laatste heeft de Dead_Man cup gewonnen ;) ..... en da's nen Duvel :D

digibyte
21 januari 2008, 18:14
En jongens wat moet ik hier van verwachten qua niveau ,zijn der hier bij die regelmatig gaan karten. Dus mannen die al wat kart ervaring hebben.Is er eits voorzien voor de 1ste 3, gewoon voor de fun neem nu van iedereen één drankje ofzo:D

Er is iets voorzien voor de eerste 3, maar meer wil ik niet zeggen :D

Grungie
21 januari 2008, 23:03
Normaal krijgen bij zulke formules de eerste 3 een beker(tje) / trofee(tje) mee naar huis.
Als het dat is tenminste waar je op doelt, Digibyte.

Of heb jij iets anders voorzien? :)

Han
21 januari 2008, 23:06
Normaal krijgen bij zulke formules de eerste 3 een beker(tje) / trofee(tje) mee naar huis.
Als het dat is tenminste waar je op doelt, Digibyte.

Of heb jij iets anders voorzien? :)

De T-shirts zijn jammer genoeg op...:)

Grungie
26 januari 2008, 14:10
Als ik goed geteld heb dus 16 man.
Er is dus nog plaats voor de tooghangers om alsnog mee te doen. :p

Niemand die zich geroepen voelt?
En kom niet af met het argument dat ge te oud zijt voor zo'n karre'kes race want ik denk dat C5 de oudste van ons allemaal is en die kart wel mee.

Dus, Dead_Man, Scuderio en andere tooghangers, eigenlijk zouden jullie in zo'n karre'ke moeten meekoersen. Trouwens, wat stelt de Dead_Man Cup voor als de enige echte Dead_Man niet meedoet?

CPWRC
26 januari 2008, 14:40
Carloscinq is nu wel gene trage.. Integendeel! :)

Grungie
26 januari 2008, 15:18
Da zeg ik ook niet. Maar Dead_Man is jonger dan onze C5. Dus vind ik niet dat hij dat argument mag aanhalen om alleen maar aan de toog te hangen.
Ik vind dat Dead_Man moet meedoen aan de karrekesrace ipv aan de toog te hangen.. Al was het maar om de Dead_Man Cup wat meer waarde te geven.

CPWRC
26 januari 2008, 16:12
Da zeg ik ook niet. Maar Dead_Man is jonger dan onze C5. Dus vind ik niet dat hij dat argument mag aanhalen om alleen maar aan de toog te hangen.
Ik vind dat Dead_Man moet meedoen aan de karrekesrace ipv aan de toog te hangen.. Al was het maar om de Dead_Man Cup wat meer waarde te geven.

Ja, zou leuk zijn! :cool: