PDA

Volledige versie bekijken : Stickers

Tom
8 november 2007, 17:30
Ik heb gezien dat men t-shirts kan kopen met onze forumnaam erop. Bestaan er soms ook stickers met onze forumnaam erop?

WRCKE
8 november 2007, 18:03
Ik heb gezien dat men t-shirts kan kopen met onze forumnaam erop. Bestaan er soms ook stickers met onze forumnaam erop?

tshirts zijn er niet meer deze zijn op anders is er nog niks

StijnVermaut
8 november 2007, 18:41

Stickers zouden wel leuk zijn. wil er dan gerust wel 1 op mijn wagen plakken hoor.

rmc
8 november 2007, 18:43
Misschien eens over nadenken.
petjes,fleece's,stickers of wat anders.
Iemand voorstellen?

WRCKE
8 november 2007, 18:49
Misschien eens over nadenken.
petjes,fleece's,stickers of wat anders.
Iemand voorstellen?

als iemand anders zich geroepen voelt om het hem aan te trekken geen enkel probleem voor mij

mss ne goeie jas dan hebben we in het najaar ook iets om aan te doen

digibyte
8 november 2007, 21:34
Er zijn nog 2 t-shirts. Zie deze topic: http://www.autosportforum.be/showthread.php?t=339

Han
8 november 2007, 22:52
Er zijn nog 2 t-shirts. Zie deze topic: http://www.autosportforum.be/showthread.php?t=339

Klopt!:p

Zij die willen: er is nog één XXL en één L beschikbaar.

StijnVermaut
14 april 2008, 12:54
als iemand anders zich geroepen voelt om het hem aan te trekken geen enkel probleem voor mij

mss ne goeie jas dan hebben we in het najaar ook iets om aan te doen
nog altijd geen nieuws over nieuwe acties zoals stickers, jassen, ander promo materiaal, ...

Vixke
14 april 2008, 16:46
Mss regenjassen ? :)

StijnVermaut
14 april 2008, 16:51
of een rugzak om het fototoestel/camera in te stoppen, zodat men kan helpen bij een sortie

Vixke
14 april 2008, 17:40
Zou ook handig zijn , zoals die zakken die we in 2002 op't WK van Duitsland kregen.

tommeke_B
14 april 2008, 17:53

Of nen paraplu :p (die niet te snel kapot waait) :D

Vixke
14 april 2008, 18:04
Ik zeg regenjassen om het wel een feit was dat we verleden jaar pech hadden met de T-shirts in Ieper door het regenweer.

Henne
14 april 2008, 19:57
Regenjassen klinken inderdaad wel cool maar dan moet men eerst even kijken wat de prijzen daarvoor zijn, want ik denk dat deze niet echt laag liggen.

Duvalthebest
14 april 2008, 21:40
Regenjassen klinken inderdaad wel cool maar dan moet men eerst even kijken wat de prijzen daarvoor zijn, want ik denk dat deze niet echt laag liggen.

Komt altijd zeer goed van pas, een goeie regenjas, zeker bij dit zeer wisselvallige weer.