Volledige versie bekijken : RoC
Phil69
9 november 2007, 17:47
Alister McRae replaces Colin at RoC
http://www.itv-f1.com/News_Article.aspx?PO_ID=41260
Meer over de race of champions op hun officiele site
http://www.raceofchampions.com/
Grungie
16 december 2007, 19:53
Efkes melden dat de Race of Champions straks nog wordt uitgezonden op La2.
Om 20.30 uur kun je de races nog volgen. In uitgesteld relais weliswaar maar je kunt wel kijken.
206WRC-ke
16 december 2007, 20:00
Ajaj, Gronholm al in zijn eerste heat verslagen. Ekström is de Champion of Champion's. Hij won van een zekere M. Schumacher.
riddler
17 december 2007, 08:43
Schumacher die stilviel bij de nation's cup. Was wel grappig. Hij vond het precies ook grappig :D
Events
17 december 2007, 16:11
Jammer dat België voor een ROC wedstrijd niet te vinden is.
Ze verklaren ons hier gewoon zot als je die vraag stelt.
SKJEF
17 december 2007, 17:22
Hebben wij daar wel een stadion voor ?
De Heizel is een beetje klein zeker ?
Grungie
17 december 2007, 19:33
Ik vind zelfs het Stade de France en het Wembley stadion ietsje te klein.
De baan was echt wel ietsje te smal voor het betere gooi- en smijt- en glijwerk.
Al was die schuiver van Kovalainen in de Aston Martin wel de moeite. :D
In de laatste bocht iets te vroeg op het gas en koekenbak.... Het was nog steeds nipt aan de finish en zonder die schuiver zou het ook nipt geweest zijn.
audi s1'tje
17 december 2007, 19:54
ik vind dat de Race of Champion's terug moet van waar hij eigenlijk thuis hoort Gran Canaria daar konden ze tenminste nog een rijden tegen elkaar, da was pas spektakel ;);)
SKJEF
18 december 2007, 14:25
ik vind dat de Race of Champion's terug moet van waar hij eigenlijk thuis hoort Gran Canaria daar konden ze tenminste nog een rijden tegen elkaar, da was pas spektakel ;);)
De eerste was de beste georganiseerd op Monthlery door Mouton
Events
18 december 2007, 19:29
Hebben wij daar wel een stadion voor ?
De Heizel is een beetje klein zeker ?
Aan alles is een oplossing. Soms heel moeilijk. Maar als je iets wilt zal het wel lukken.
Ooit werd eens geopteerd om de militaire basis in Koksijde te gebruiken. Plaats zat daar.:)
Maar ook dit botste op een neen. Dus zal het niet gaan daar reeds de nodige medewerking en goede wil uitblijft.:(
mousti
18 december 2007, 19:32
Aan alles is een oplossing. Soms heel moeilijk. Maar als je iets wilt zal het wel lukken.
Ooit werd eens geopteerd om de militaire basis in Koksijde te gebruiken. Plaats zat daar.:)
Maar ook dit botste op een neen. Dus zal het niet gaan daar reeds de nodige medewerking en goede wil uitblijft.:(
Idd, maar is dat nu geen mogelijkheid omdat de eigenaars van een stuk van het vliegveld veranderd zijn? Of kan de politici er nog altijd tussen komen?
SKJEF
19 december 2007, 08:47
Autosport en hogere instanties in Vlaanderen gaan niet samen, dat weten we al langer, liever gedopeerde tweewielers !
mousti
19 december 2007, 10:40
Autosport en hogere instanties in Vlaanderen gaan niet samen, dat weten we al langer, liever gedopeerde tweewielers !
Of mislukte voetballers!
riddler
19 december 2007, 11:22
En het oude vliegveld in Brustem? Daar worden toch ook legale streetraces gehouden. Dat zou ook een locatie kunnen zijn...
Events
19 december 2007, 14:39
Idd, maar is dat nu geen mogelijkheid omdat de eigenaars van een stuk van het vliegveld veranderd zijn? Of kan de politici er nog altijd tussen komen?
Bedankt voor de info mousti.
Ik heb geen weet van verandering van eigenaars. Zal eens informatie nemen.
De halt werd ons indertijd toegeroepen door Minister van Defensie. Maar je dat is een waal en ze willen niet dat wij een stap voor zijn.
mousti
19 december 2007, 14:52
Bedankt voor de info mousti.
Ik heb geen weet van verandering van eigenaars. Zal eens informatie nemen.
De halt werd ons indertijd toegeroepen door Minister van Defensie. Maar je dat is een waal en ze willen niet dat wij een stap voor zijn.
Ja idd dat was door meneer Flahaut maar ik ben zo goed als zeker dat er een stuk van het vliegveld verkocht geweest is. De burgemeester van Koksijde vindt hij dat niet interessant want hij is normaal gezien altijd happig voor een evenement in z'n stad?
autosportnieuws.be
22 december 2007, 01:10
Stadion Bouwen XD
Phil69
14 december 2008, 17:54
op deze link klikken:http://live.freecaster.tv/roc/
Grungie
14 december 2008, 18:18
Heb al zitten kijken naar de nations cup.
Dezelfde stream is ook te volgen via www.raceofchampions.com
Goede kwaliteit ook in fullscreen.
En degelijk commentaar. :)
Scuderio
14 december 2008, 18:20
ik kijk op eurosport :)
commentaar kan daar wel beter ;)
MartijnS
14 december 2008, 20:10
En weer is het duidelijk dat de WRC mannen de beste piloten zijn..:D
GeDi
14 december 2008, 20:27
En weer is het duidelijk dat de WRC mannen de beste piloten zijn..:D
Ja,vooral ook met de gepensioneerde Coulthard in de finale :D :p
Grungie
14 december 2008, 20:33
Miljaarde, miljaar.
Bij het ingaan van de laatste ronde in de finale sloeg mijn internet verbinding in een knoop. Geen streaming meer..... :(
Grungie
16 april 2009, 19:58
En de Race of Champions verhuist naar.....China.
http://www.autosport.com/news/report.php/id/74486
Dit jaar is hij zelfs redelijk vroeg, amper 2 dagen na de laatste Grote Prijs F1 in Abu Dhabi. Het evenement zal dan plaatsvinden in Peking in het Bird's Nest Stadium. Het Olympisch stadion.
En het vind niet langer in het weekend plaats maar midden in de week. En het zal 2 dagen duren ipv 1 dag. Op dinsdag 3 november de Nations Cup en op woensdag de individuele competitie.