Volledige versie bekijken : Champion's day
kezzel
4 december 2007, 20:10
Iemand meer info,gaat dit door of niet :confused:
555
4 december 2007, 20:11
Gaat niet door. :)
kezzel
4 december 2007, 20:12
Gaat niet door. :)
thanks ;)
Duvalthebest
4 december 2007, 20:13
Idd jammergenoeg gaat dit niet door maar volgend jaar wordt het zeker opnieuw georganiseerd !
Had te maken met een sterfgeval van een nabij familielid van Paul Fréquin (RTBR) dacht ik dat het dit jaar niet doorgaat.
Pipo
4 december 2007, 20:15
Idd jammergenoeg gaat dit niet door maar volgend jaar wordt het zeker opnieuw georganiseerd !
Had te maken met een sterfgeval van een nabij familielid van Paul Fréquin (RTBR) dacht ik dat het dit jaar niet doorgaat.
Niet correct !!:rolleyes:
Dragu
4 december 2007, 20:23
er is nergens nog iets te doen ivm rally dit jaar .
Vroeger had je in Duitsland nog een paar rally's rond kerstmis .
MartijnS
4 december 2007, 20:30
Voor de liefhebbers is er zaterdag de pre-proloog van de Nederlandse Dakar teams op het Eurocircuit in Valkenswaard. Rijden ze deels op het rallycross circuit, maar nemen ook het motorcrosscircuit mee. Prachtig om te zien! :)
Dragu
4 december 2007, 20:32
Voor de liefhebbers is er zaterdag de pre-proloog van de Nederlandse Dakar teams op het Eurocircuit in Valkenswaard. Rijden ze deels op het rallycross circuit, maar nemen ook het motorcrosscircuit mee. Prachtig om te zien! :)
Vorig jaar er geweest , was idd prachtig .
Maar kga dit jaar niet heen .
Michiens naar de drift kijkken .
EVA RACING
5 december 2007, 00:45
Je gelooft toch niet dat zo'n evenment niet zou doorgaan om genoemde reden ? :eek:
Reden is totaal andere. Meer zeg ik er niet over.
Thibaud
5 december 2007, 11:17
Motor Show Ciney op 20 Januari
Een klein Champion's Day met ASAF toppers
mercury
5 december 2007, 12:25
Je gelooft toch niet dat zo'n evenment niet zou doorgaan om genoemde reden ? :eek:
Reden is totaal andere. Meer zeg ik er niet over.
Zou je dan niet beter helemaal zwijgen! precies kleine kinderen, die doen ook zo Ik weet iets maar ga hetttttttttt niettttttttttttt zeggennnnn weeeeeeeeeeeeee hiiiiiiiiiiiiiiiii
harm
5 december 2007, 12:32
vind ik ook Mercury
Jasper
5 december 2007, 12:46
Inderdaad
Glenn
5 december 2007, 13:10
Zou je dan niet beter helemaal zwijgen! precies kleine kinderen, die doen ook zo Ik weet iets maar ga hetttttttttt niettttttttttttt zeggennnnn weeeeeeeeeeeeee hiiiiiiiiiiiiiiiii
Voor ne keer ga kik akkoord met u, maarja, ge kunt het hen ook ni kwalijk nemen hé, tmag mss ni geweten zijn :rolleyes:
Sete
5 december 2007, 13:15
Wie A zegt............... :cool:
Quicks
5 december 2007, 13:27
Wie A zegt............... :cool:
Ja, en al wat dat ze zeggen zijn ze zelve:p:p:p (nu we toch in de peutertuin zitten)
En achteraf dan maar beweren dat er hier uit de duim gezogen wordt en halve waarheden verteld wordt.
vlotte eduard
5 december 2007, 14:37
Hij zal niet mogen van pipo:confused:
Pipo
5 december 2007, 15:24
Hij zal niet mogen van pipo:confused:
Erik is oud en wijs genoeg zijn beslissingen zelf te nemen lijkt me ..
Ik heb alleen voor mezelf vermeld dat ik niks meer plaats alleen de onjuistheden wil aanwijzen das alles ..;)
Jasper
5 december 2007, 15:35
Zo'n reacties wekken volgens mij alleen maar ergernis op bij de meeste mensen. Een forum dient om info met elkaar te delen en niet om mensen op hun onjuistheden te wijzen zonder enige uitleg erbij.
Pipo
5 december 2007, 15:38
Zo'n reacties wekken volgens mij alleen maar ergernis op bij de meeste mensen. Een forum dient om info met elkaar te delen en niet om mensen op hun onjuistheden te wijzen zonder enige uitleg erbij.
Beste Jasper ..
wat mij allang stoort is dat hier veel word geschreven van ..ik heb gehoord ..enz ..
En dan de verwijten ..nooit meegemaakt ..dat kan als je met schuilnamen werkt he ..
Als ik info wil delen zal je het kunnen lezen op rallylovers ! ;)
kezzel
5 december 2007, 15:41
Mijn vraag was gewoon of de champion's day doorging ja of nee en ik heb daar direct antwoord op gekregen van 555.
Moet hier nu echt 3 blz ambras over gemaakt worden :mad: joengens toch.....Twordt tijd dat Kerstmis is denk :rolleyes:
vlotte eduard
5 december 2007, 18:37
Mijn vraag was gewoon of de champion's day doorging ja of nee en ik heb daar direct antwoord op gekregen van 555.
Moet hier nu echt 3 blz ambras over gemaakt worden :mad: joengens toch.....Twordt tijd dat Kerstmis is denk :rolleyes:
Ben ik mee akkoord;) Maar............waarom altijd die geheimzinnigheid ?! Zo bevorder je juist de roddels/onwaarheden !
Als 't niet doorgaat , is 't toch niet meer dan normaal dat de redenen ook vermeld wordt....zoals bij ieder evenement .
Dragu
5 december 2007, 19:27
Nieuwe info op rallylovers !!!
De Gt3 van Snijers is een Historic , zie kalender Dochy :D
GioRallyReport
5 december 2007, 20:10
Nieuwe info op rallylovers !!!
De Gt3 van Snijers is een Historic , zie kalender Dochy :D
Heb het ook gezien haha , denk dat het eerder sponsor belangen zijn .
PS Wat moet dat niet geven moesten ze aan Snijers een moderne porsche geven ipv nen oldie ??:D
Dragu
5 december 2007, 20:10
Heb het ook gezien haha , denk dat het eerder sponsor belangen zijn .
PS Wat moet dat niet geven moesten ze aan Snijers een moderne porsche geven ipv nen oldie ??:D
Dan moet hij nog altijd voorbij Tim he :D
GioRallyReport
5 december 2007, 20:19
Dan moet hij nog altijd voorbij Tim he :D
Zag deze reactie van ver aankomen :p:D
Rallyfan_072
7 december 2007, 14:51
Tim, Patrick, Marc, Françis of Henri, laat het Porsche geweld maar los :) :) :) !!!
ronny king
7 december 2007, 17:38
Tim, Patrick, Marc, Françis of Henri, laat het Porsche geweld maar los :) :) :) !!!
dat is just ze kunnen allemaal met een porsche ryden he:):):)
Boucles
7 december 2007, 18:35
wat mij allang stoort is dat hier veel word geschreven van ..ik heb gehoord ..enz ..
Niet alleen hier, maar op alle fora!
En daar ga je niets aan kunnen veranderen, sterker nog, door te zeggen dit of dat klopt niet en dan zwijgen, wakker je de geruchten enkel aan.;)
tommeke_B
7 december 2007, 18:41
Beste Jasper ..
En dan de verwijten ..nooit meegemaakt ..dat kan als je met schuilnamen werkt he ..
Volgens mij lijkt de info van iemand al een stuk betrouwbaarder als zijn echte naam onder de nickname staat ;)
Brother John
7 december 2007, 18:42
Niet alleen hier, maar op alle fora!
En daar ga je niets aan kunnen veranderen, sterker nog, door te zeggen dit of dat klopt niet en dan zwijgen, wakker je de geruchten enkel aan.;)
Laat maar gaan die banaan. :D Als je fout bent geef je dat toch gewoon toe of zet er gelijk bij dat het een gerucht is!
Een forum is gelijk aan den toog, moet toch kunnen zeker, of niet?
Han
7 december 2007, 19:26
Een forum is gelijk aan den toog, moet toch kunnen zeker, of niet?
Das juist ja. Alleen moet ik toegeven dat ik het bier nog niet gevonden heb?!?:confused:
:p
Pipo
7 december 2007, 19:50
Volgens mij lijkt de info van iemand al een stuk betrouwbaarder als zijn echte naam onder de nickname staat ;)
Zoalsin Nederland gewoon echte naam bijplaatsen ..zal niet zoveel ..worden ;)
scoobyfreak
7 december 2007, 20:17
Hier duimzuigen ze gelukig niet zoveel,op het Nederlands forum is het soms erg...
tommeke_B
7 december 2007, 20:18
Hier duimzuigen ze gelukig niet zoveel,op het Nederlands forum is het soms erg...
Hier breken ze dan wel piloten onterecht af...
Pipo
7 december 2007, 20:22
1 Je spreekt onder een schuilnaam ..
2 Nederland duimzuigen wat word hier gedaan ? :rolleyes:
scoobyfreak
7 december 2007, 20:45
1 Je spreekt onder een schuilnaam ..
2 Nederland duimzuigen wat word hier gedaan ? :rolleyes:
1 ja en dan,u hebt geen boodschap aan mijn naam
2 hier valt dat heel goed mee
Boucles
21 december 2007, 16:24
Zo'n naam erbij plakken heeft vgs mij weinig zin, je kunt ook net zo goed een naam verzinnen he. Voor mij maakt het geen verschil.