PDA

Volledige versie bekijken : StuBru: Met Regi racen in Viper

206WRC-ke
18 december 2007, 21:27
Voor de liefhebbers van het goede doel :D

Via StuBru kan je bieden op een veilig voor een dagje racen samen met Regi in een Viper...

http://www.stubru.be/node/39525

Mss ook voor diegene die er financieel goed bijzitten... Momenteel staat de bieding op 3600 euro... En ze loopt nog tot maandag...

Rallyfan_072
18 december 2007, 22:15
Voor de liefhebbers van het goede doel :D

Via StuBru kan je bieden op een veilig voor een dagje racen samen met Regi in een Viper...

http://www.stubru.be/node/39525

Mss ook voor diegene die er financieel goed bijzitten... Momenteel staat de bieding op 3600 euro... En ze loopt nog tot maandag...

Die Viper zie ik nog zitten, maar die Regi is niet echt, als dat nu Linda van Milk Inc. geweest was :D:):p.

Grungie
23 december 2007, 13:01
Hoogste bod momenteel liefst 7300 euro.
Ik heb zoveel klein geld niet in mijn portemonee zitten.....

Er wordt overigens veel geld geboden voor sommige veilingen. Gisteren nog 9100 euro voor een thuisconcert van Ozark Henry. :eek:

206WRC-ke
23 december 2007, 13:24
Echt zot hé...

Zijn er nog mensen die dat volgen hier?

Die verkleedpartijen van Peter van de Veire :D Echt hilarisch telkens :D Zalige gast...

Jasper
23 december 2007, 13:57
Ik luister altijd naar stubru en volg het dus ook een beetje. Heel leuk om naar te luisteren. Deze namiddag gingen de VKSJ meisjes van Moorslede :D normaal eens langsgaan bij het glazen huis.

WRC Kurt
23 december 2007, 15:11
Echt zot hé...

Zijn er nog mensen die dat volgen hier?

Die verkleedpartijen van Peter van de Veire :D Echt hilarisch telkens :D Zalige gast...

Heb ook al serieus wat geluisterd,Van de Veire is inderdaad echt hilarisch,
Harry de Homosexuele Hamburger uit Hullegem,Benny Banaan,MegaCindy :D:D:D:D.

206WRC-ke
23 december 2007, 15:13
Idd, en de eerste dag oa ook Penny de Pinguin uit Paraguay :D zalig

Jasper, ze zijn daarnet idd op de radio geweest ;)

Grungie
23 december 2007, 15:38
StuBru luisteraar al zolang ik mij kan herrinneren.
En de laatste 5 dagen heb ik soms tot een stuk in de nacht zitten luisteren.

En ik heb mij ook al een kriek gelachen met Peter VDV. Borat en Ruben de Ridder waren al even goed. :D

Jasper
23 december 2007, 18:17
Idd, en de eerste dag oa ook Penny de Pinguin uit Paraguay :D zalig

Jasper, ze zijn daarnet idd op de radio geweest ;)

Jep met een gift van KSA Moorslede :D en Jeugdhuis de Ponie! :D

Grungie
24 december 2007, 18:39
Uiteindelijk liefst 8100 euro. :eek:

http://cgi.benl.ebay.be/Raceopleiding-met-REGI_W0QQitemZ120198720794QQihZ002QQcategoryZ30759 QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem

206WRC-ke
24 december 2007, 18:44
3.353.568 euro

Dat bracht Music For Life op (tot nu toe)... Zotjes... :)

(vond het wel erover dat die dikkenekken van de politiek daar dan komen stoefen met òns geld van de belastingbetaler... De Gucht: "Ik beloof dat ik een miljoen erbij doe als jullie het miljoen halen" Tss, stomme politiekers, daar wa de goeie gaan afgeven terwijl zij er eigenlijk niets voor doen, triestig...)

Peter, Tomas en Siska zijn gewoonweg de max :) Opnieuw 6 dagen prachtige radio dat ze brachten...

http://www.stubru.be/files/images/m4l_slot_0712242.jpg

Duvalthebest
24 december 2007, 19:05
Das een serieus grote som, knap gedaan van StuBru !

206WRC-ke
24 december 2007, 19:27
Is trouwens een miljoen euro meer dan vorig jaar... :)

song2
26 december 2007, 10:45
3.353.568 euro

Dat bracht Music For Life op (tot nu toe)... Zotjes... :)

(vond het wel erover dat die dikkenekken van de politiek daar dan komen stoefen met òns geld van de belastingbetaler... De Gucht: "Ik beloof dat ik een miljoen erbij doe als jullie het miljoen halen" Tss, stomme politiekers, daar wa de goeie gaan afgeven terwijl zij er eigenlijk niets voor doen, triestig...)

gewoon voor de volledigheid, de eerste keer dat hij dit zei (tijdense music for life in the glazen huis) zei hij er toch bij dat wij dat miljoen geven ... de belastingbetaler... waarop de presentator (weet niet meer wie) iedereen nog eens bedante

en man wat een verslavende radio is me datte! je zou blijven luisteren... zelfs nu met christmas for life!

206WRC-ke
26 december 2007, 11:02
gewoon voor de volledigheid, de eerste keer dat hij dit zei (tijdense music for life in the glazen huis) zei hij er toch bij dat wij dat miljoen geven ... de belastingbetaler... waarop de presentator (weet niet meer wie) iedereen nog eens bedante

Weet ik, maar het is ook bij die ene keer gebleven. Op de slotshow waar nog eens zoveel mensen naar tv keken zei hij het niet zo ;)
Nuja swat zenne