Volledige versie bekijken : Loix in eeuwige roem
Vince
2 januari 2008, 20:33
ik heb zonet reclame gezien van een nieuw programma op één, eeuwige roem genaamd, en ik zag dat onze Freddy loix daar aan mee doet, ik ben eens benieuwd , zou wel mmoi zijn moest hij winnen:D
GoFastFreddy
3 januari 2008, 18:58
zal het ook wel volgen :p
Gearbox
3 januari 2008, 20:22
zal het ook wel volgen :p
Oh, ik dacht dat U een supporter van Duval was.:D:D
Freddy gaat dat winnen.:)
Vince
3 januari 2008, 20:30
zou wel goede reclame zijn voor de rallysport mocht freddy winnen:cool:
GoFastFreddy
3 januari 2008, 20:34
Oh, ik dacht dat U een supporter van Duval was.:D:D
Freddy gaat dat winnen.:)
beja , maar veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel meer van den freddy :D;)
GeDi
3 januari 2008, 20:58
Toch goed dat de limburgers sneller kunnen rijden als praten :D
Scuderio
3 januari 2008, 21:10
Toch goed dat de limburgers sneller kunnen rijden als praten :Dals ge't zelf al zegt :p
GeDi
3 januari 2008, 21:25
Ik kan het weten ;)
Een geluk dat ik,net als de rest van mijn familie ;), afkomstig ben van het Leuvense :D
Scuderio
3 januari 2008, 21:31
getrouwd met een Limburgse en naar ginder moeten verhuizen? :D
GeDi
3 januari 2008, 21:35
Neen,mijn ouders zijn naar hier verhuisd.Mijn vader was dan korter bij zijn werk en verder af van de rest ;)
Maar dat is tussenin al wel zo ong. een 26 jaar terug :D
Scuderio
3 januari 2008, 21:39
dus eigenlijk zijt gij in het Limburgs opgevoed :p
GeDi
3 januari 2008, 23:33
dus eigenlijk zijt gij in het Limburgs opgevoed :p
Ik heb dan toch opvoeding gehad :D
riddler
4 januari 2008, 08:40
touché :D
Scuderio
4 januari 2008, 08:58
ik voel me absoluut niet aangesproken :p
Ypres Rally
4 januari 2008, 19:12
Freddy is blijkbaar een ex-topsporter want zo wordt het toch omschreven op de site van "Eeuwige Roem".
" Elf ex-topsporters worden onderworpen aan een reeks testen, telkens over een andere kwaliteit van een topper."
Toch vreemd dat Freddy daar bij is, maar maakt wel kans om te winnen. Een echte topsporter!
GeDi
4 januari 2008, 21:39
Ik vond het ook een rare omschrijving voor Freddy ;)
Net nu hij er terug vol tegenaan gaat :D
206WRC-ke
5 januari 2008, 01:01
Die mannen herinneren zich alleen maar z'n WK periode zeker...
CPWRC
5 januari 2008, 19:33
Denk dat onder topsporter "in de tijd dat je er goed uw brood mee verdiende" :D verstaan wordt..
Dus de (vooral) Toyota, Mitsubishi, Hyundai, Peugeot tijd..
Denk niet dat hij daarna nog gereden heeft en dat hij er mooi voor betaald werd, niet?
En denk ook niet dat dit wel het geval zal in zijn in het IRC..
Aléja, denk ik hé.. :)
_impreza
7 januari 2008, 18:13
niet te vergeten, vanavond is het zover
Scuderio
7 januari 2008, 20:56
kga toch voor Evy supporteren ze ;)
Vince
7 januari 2008, 21:21
jawadde, onze freddy sta aan kop, Vlaanderen ga nog verschieten:D
fre
7 januari 2008, 21:22
freddy heeft dat goe gedaan. Hij heeft het verdiend om als 1e te eindigen.
CPWRC
7 januari 2008, 21:23
Jaja.. Wie staat er daar met glans op kop?! :cool:
Leuk programma, grappige toestanden, zeker met Liboton & De Kerpel,...
Wel knap dat Van Der Elst die stok pakt, na al die uren naar boven kijken, zou ik duizelig worden en een stijve nek hebben tot en met.
Grungie
7 januari 2008, 21:24
Krek vergeten kijken.
Kan gebeuren als tv u eigenlijk gene bal kan schelen he? (ik kijk echt weinig of nooit naar de tv, behalve vaar autosport dan)
DUVEL
7 januari 2008, 21:26
Ik heb ook gekeken, idd goe gedaan van de freddy (loix hehttp://www.autosportforum.be/images/icons/icon10.gif) .
Goei programma vind ik, grappig en goed in elkaar gestoken kga elke week kijken!!
_impreza
7 januari 2008, 21:45
whoppa :cool:
mousti
7 januari 2008, 21:57
kga toch voor Evy supporteren ze ;)
BBBBBOOOOOOOEEEEEEEE!!!!!! Autosportforum onwaardig:D:D
Komaan Scud geef mij één reden (behalve dat het een "mooie" vrouw is) om voor haar te supporteren en niet voor den Fast Freddy:D
tommeke_B
7 januari 2008, 22:15
Freddy Loix heeft da goe gedaan, maar het was al geweten dat hij een echte sportman is. Wel grappig hoe iemand die toren begon te maken, beginnen met een steen met een scherpe top, en toch proberen er nog een op te krijgen :p Een duikpak aandoen is ook niet zo makkelijk blijkbaar... :D
206WRC-ke
7 januari 2008, 23:30
Verdamme... Niet thuis, video vergeten... :(
:)
wie is eerste afvaller? of hoe werkt da :D
vlotte eduard
8 januari 2008, 00:23
Krek vergeten kijken.
Kan gebeuren als tv u eigenlijk gene bal kan schelen he? (ik kijk echt weinig of nooit naar de tv, behalve vaar autosport dan)
Hier van 'tzelfde , ook grats vergeten;)
Han
8 januari 2008, 00:28
Verdamme... Niet thuis, video vergeten... :(
:)
wie is eerste afvaller? of hoe werkt da :D
Geen afvallers. Leo Van der Elst stond laatste maar overleefde de exit-proef.
Tof en luchtig programma btw!
Scuderio
8 januari 2008, 08:03
BBBBBOOOOOOOEEEEEEEE!!!!!! Autosportforum onwaardig:D:D
Komaan Scud geef mij één reden (behalve dat het een "mooie" vrouw is) om voor haar te supporteren en niet voor den Fast Freddy:Dge geeft de reden zelf al ;)
En hare vent heeft bij mij in de klas gezeten, dus das nog een tweede reden ;)
Maar ik moet toegeven dat ik ook blij was dat Freddy (de rappe, ni diejen andere) het zo goed gedaan heeft :)
Scuderio
8 januari 2008, 08:04
Wel grappig hoe iemand die toren begon te maken, beginnen met een steen met een scherpe top, en toch proberen er nog een op te krijgen :p Ja, dat was idd wel super :D Was De Bilde geloof ik. Die kroop wel heel snel door dieje schrikdraad...
alexen
8 januari 2008, 12:25
Ja, dat was idd wel super :D Was De Bilde geloof ik. Die kroop wel heel snel door dieje schrikdraad...
De bilde zal ook ver geraken, is ook een sporter die van alles kan.
DUVEL
8 januari 2008, 18:21
Freddy Loix heeft da goe gedaan, maar het was al geweten dat hij een echte sportman is. Wel grappig hoe iemand die toren begon te maken, beginnen met een steen met een scherpe top, en toch proberen er nog een op te krijgen :p Een duikpak aandoen is ook niet zo makkelijk blijkbaar... :D
Vond het ook wel grappig toen Deburgrave zijnen toren omviel en die van Leo Vanderelst mee omver ging.http://www.autosportforum.be/images/icons/icon10.gif
Verder vond ik het wel een (kleine) verassing dat Hedwig van Hooydonck 3e was bij die duikproef.
Freddy Dekerpel is idd wel grappig...
GoFastFreddy
8 januari 2008, 18:27
Freddy Dekerpel is idd wel grappig...
maar nog altijd in goede vorm
prachtig want de fast freddy , gisteren heeft getoond
op naar volgende week :D
mousti
8 januari 2008, 20:03
ge geeft de reden zelf al ;)
En hare vent heeft bij mij in de klas gezeten, dus das nog een tweede reden
Aha bij de Nick dus:), kwist nie dat die aan de kanten van Baal woonde. Moet daar blijkbaar een echte wielerstad zijn.:)
rmc
8 januari 2008, 20:34
De bilde zal ook ver geraken, is ook een sporter die van alles kan.
idd.schitterend van Freddy Loix,maar had dit wel verwacht hoor(auto/moto sporters zijn meestal nogal goed in algemene sporten).Vroeger was er ook al eens zo'n uitzending met sporters van allerlei soorten,klassen,maten en/of gewichten
Daarin waren de auto/moto sporters ook altijd vooraan te vinden.
Scuderio
8 januari 2008, 20:38
Aha bij de Nick dus:), kwist nie dat die aan de kanten van Baal woonde. Moet daar blijkbaar een echte wielerstad zijn.:)die woont ni bij de kanten van Baal, maar ikke vroeger ook ni ;)
en Baal is met moeite een dorp, laat staan een stad ;)
Phil Nijs
9 januari 2008, 08:34
Toch goed dat de limburgers sneller kunnen rijden als praten :D
Je weet toch waarom een limburger trager praat he, Ze denken na terwijl ze praten. Ik ken er die heel snel praten.http://www.autosportforum.be/images/icons/icon10.gif
mousti
9 januari 2008, 13:08
die woont ni bij de kanten van Baal, maar ikke vroeger ook ni ;)
en Baal is met moeite een dorp, laat staan een stad ;)
Aha dat wist ik nie, maar Baal lijkt eigenlijk groot door Sven Nys en Niels Albert en de veldrit zelf natuurlijk ook.
Hebt ge eigenlijk nog contact met Nick?
Scuderio
9 januari 2008, 22:05
Hebt ge eigenlijk nog contact met Nick?Nope, laatste keer dat ik hem gezien heb, is meer dan 5 jaar geleden, ergens in Leuven.
bull
14 januari 2008, 20:12
Vanavond aflevering 2!!! ;)
Scuderio
14 januari 2008, 21:29
fast freddy en fredje staken er duidelijk bovenuit vandaag qua teamgeest :)
MartijnS
14 januari 2008, 21:35
Leuk programma :)
Weinig tegenstand voor Freddy, alleen Fred is even goed denk ik ;)
CPWRC
14 januari 2008, 21:41
Was weer een mooie aflevering. Freddy doet 't echt héél goed, en houdt niet altijd rekening met zichzelf, knap. En samen met z'n maatje Fred maken ze er daar een leuke boel van!
:cool:
DUVEL
14 januari 2008, 21:48
Was weer een mooie aflevering. Freddy doet 't echt héél goed, en houdt niet altijd rekening met zichzelf, knap. En samen met z'n maatje Fred maken ze er daar een leuke boel van!
:cool:
Freddy is idd goe bezig, wel grappig da ze vandaag freddy de kerpel "fast freddy" hebben genoemd.
Op kop me 12 punten voorsprong, das goed he laat ons hopen dat hij bij de laatste drie kan geraken he.http://www.autosportforum.be/images/icons/icon14.gif
Ik zal volgende week alvast weer kijken (en duimen).http://www.autosportforum.be/images/icons/icon12.gif
Duvalthebest
14 januari 2008, 21:48
Freddy Loix blijft het uitstekend doen in Andalusië !
Vind het een zeer leuk programma met veel afwisseling en er zit een goede sfeer in de groep.
_impreza
14 januari 2008, 23:06
heb niet kunnen zien vandaag, wie was laatste en moest de nachtproef doen? en hoe is die verlopen
MartijnS
14 januari 2008, 23:15
Liboton en hij heeft de stok gevangen.
Sideways
14 januari 2008, 23:32
Liboton en hij heeft de stok gevangen.
A het is dan elke keer dezelfde nachtproef?
'k Heb ook niet kunnen kijken (werken)
Han
14 januari 2008, 23:39
Als ze iedere keer die stok blijven vangen, gaat het programma wel heel erg lang duren he. Volgende keer zullen ze wel met een paar tegelijk moeten vertrekken zeker...
206WRC-ke
15 januari 2008, 17:58
Verdamme, weeral gemist.... :S
Boucles
15 januari 2008, 20:29
Ik weet niet, maar misschien hoeven er niet per se mensen uit? De winnaar is die met de meeste punten toch. Als ze die stokken blijven vangen blijft het wel gezellig. :)
Freddy goed bezig, en duidelijk ook de beste teamspeler. :cool:
CPWRC
21 januari 2008, 20:32
Tijd voor part 3.. ;)
Vince
21 januari 2008, 21:08
Freddy out:(
co-pilootje
21 januari 2008, 21:13
Freddy out:(
:D benieuwd hoeveel er volgende week hier nog zullen zappen naar eeuwige roem:rolleyes:
Spijtig maar that's life é :rolleyes:
MartijnS
21 januari 2008, 21:14
Huh, hoe kan dat zo snel??
co-pilootje
21 januari 2008, 21:17
Huh, hoe kan dat zo snel??
Afgevoerd met lumbago, diene wijn zal hem geen goed gedaan hebben:D
MartijnS
21 januari 2008, 21:18
Ah ok, jammer..
CPWRC
21 januari 2008, 21:34
Ja jonges.. Wel jammer vind ik. Nu heb ik plots veel minder interesse in't programma. ;) 'k Zeg ja.. Nu ben ik voor Fredje.. :D En die ligt er nu ook uit..
Maar blijft wel de moeite, met Freddy De Kerpel.. Haha..
Scuderio
21 januari 2008, 22:21
spijtig voor Freddy, maar that's life, dien boog zal ne te grote terugslag hebben gehad :D
ik ga toch blijven kijken, vind het wel een leuk programme, ni te veel show, gewoon rustig kijken hoe topsporters elkaar vriendelijk proberen af te maken ;)
Duvalthebest
21 januari 2008, 22:31
spijtig voor Freddy, maar that's life, dien boog zal ne te grote terugslag hebben gehad :D
ik ga toch blijven kijken, vind het wel een leuk programme, ni te veel show, gewoon rustig kijken hoe topsporters elkaar vriendelijk proberen af te maken ;)
Ik ga ook zeker blijven kijken hoewel 2 van mijn favorieten er na vandaag uit liggen.
Jammer dat Loix op die manier moet opgeven maar niets aan te doen natuurlijk.
Beter dat het nu voorvalt dan tijdens een irc-rally dit jaar :D
fre
21 januari 2008, 22:32
Jammer van Freddy:mad:. Ik vind het ook niet eerlijk dat de laatste in het klassement mag kiezen wie mee moet doen met de nachtproef.:(
Moest ik het reglement maken zouden de laatste 2 tegenover elkaar staan.
maar ja, ik mag de reglementen niet maken é.:)
Skodaracer
22 januari 2008, 08:30
Ik vind het ook k*t dat Freddy en Fredje eruit liggen, triestig van da coureurke om 1 van de betere mee te nemen naar da nachtspel.
Weet iemand wanneer het programma werd opgenomen?
riddler
22 januari 2008, 08:35
Was te voorspellen dat die de hoogstgeplaatste man ging meenemen.
_impreza
22 januari 2008, 12:17
Weet iemand wanneer het programma werd opgenomen?
ja awel daar begon ik ook aan te denken. Moest Freddy mss vertrekken omdat hij een rally moest gaan rijden ofzo. kan eh
GoFastFreddy
22 januari 2008, 15:31
ik denk dat het programma in julli is opgenomen , wat gisteren verwees hij naar de polo in ieper en een stuk van 10 euro dat stuk was , dus k denk jullie opgenomen
riddler
22 januari 2008, 16:24
Ik denk dat als het niet volledig in zijn agenda paste, hij niet zou meegedaan hebben.
Vincent Verstraete
22 januari 2008, 16:48
Jammer van de boog, maar blessures horen ook bij topsport! :p
Als er een 2de serie komt, zal Freddy al zeker bij de deelnemers zijn denk ik.
206WRC-ke
22 januari 2008, 19:16
Ik denk idd ook opgenomen in juli-augustus. Er waren dan geen rally's voor Freddy hé...
DjuDju toch... Derde keer goede keer, ik had er eindelijk op gedacht om het eens op te nemen op video... Zie ik Freddy daar wel niet opgeven zeker, zeer jammer. Hij had da spel zeker gewonnen :D Ook klote dat Fredje er uitligt ja, en de Kerpel is idd nog een sjieke, maar ik mag nu wekelijks vergeten da programm op te nemen, ik zal er niet van maken...
(wie weet is het geen opzet van de productiemensen... :D De afvallers van de vorige afleveringen waren er nog in, dus volk teveel, en ze zagen dat Freddy iedereen ging overtreffen en ze hebben hem gedwongen een lumbago te fakken :D :p lol)
Scuderio
22 januari 2008, 21:57
triestig van da coureurke om 1 van de betere mee te nemen naar da nachtspel.da's ni triestig, da is heel logisch ;)
Scuderio
22 januari 2008, 21:57
Als er een 2de serie komt, zal Freddy al zeker bij de deelnemers zijn denk ik.Ik denk het ni. Normaalgezien zoeken ze daar nieuwe mensen voor.
Boucles
28 januari 2008, 23:14
Ook al was Loix eruit, kheb het toch weer gekeken. Het was lachen met de Kerpel: "I´m ready, come to daddy" :D:D
DUVEL
29 januari 2008, 21:52
Ook al was Loix eruit, kheb het toch weer gekeken. Het was lachen met de Kerpel: "I´m ready, come to daddy" :D:D
Ik heb het gemist deze keer, wie ligt eruit?
GeDi
29 januari 2008, 21:57
Evy Van Damme,ze had blijkbaar schrik van Freddy De Kerpel in het eindspel :D
Duvalthebest
29 januari 2008, 22:13
Evy Van Damme,ze had blijkbaar schrik van Freddy De Kerpel in het eindspel :D
De sfeer zat er weer goed in :p
Fennek
22 februari 2008, 16:15
Jammer dat Freddy de Kerpel eruit ligt.
Het was toch altijd wel grappig te zien, hoe iedereen wat aan tafel zat ofzo, terwijl Freddy ergens op de achtergrond de een of andere oefening aan het doen was.
En altijd zijn tactieken (zoals met die ritsen)
En zijn quotes: 'you picked the wrong guy' ; 'hou mij een croissanke over morgen he' 'when you face me, you face een animal' etc
Een ware chuck norris verschijning
Das er toch al ene die voor mij wel euwige roem verdiend heeft
Duvalthebest
25 februari 2008, 21:23
Spijtig dat Leo Vanderelst eruit ligt, was een van de tofste van de bende.
DUVEL
25 februari 2008, 21:39
Spijtig dat Leo Vanderelst eruit ligt, was een van de tofste van de bende.
Al had hij het wel altijd maar weer over freddy de kerpel...
Echt jammer dat fast freddy dit niet meer mee kon doen, reactiesnelheid en kracht in de armen zijn 2 dingen die hem zekker gelegen hadden.
Van mij mag debilde nu wel winnen ze
Duvalthebest
25 februari 2008, 22:43
Al had hij het wel altijd maar weer over freddy de kerpel...
Echt jammer dat fast freddy dit niet meer mee kon doen, reactiesnelheid en kracht in de armen zijn 2 dingen die hem zekker gelegen hadden.
Van mij mag debilde nu wel winnen ze
Idd, Debilde verdient de overwinning het meest.
Vincent Verstraete
27 februari 2008, 19:08
En toch een vrouw winnen denk ik.
Boucles
25 maart 2008, 21:53
Niemand naar de finale gekeken? Is al weer enkele weken terug, Gella heeft het gefikst. Ik vond het al met al een aardig programma, prachtige streek daar.
DUVEL
26 maart 2008, 12:31
Niemand naar de finale gekeken? Is al weer enkele weken terug, Gella heeft het gefikst. Ik vond het al met al een aardig programma, prachtige streek daar.
Ik heb ook gekeken toen(heel de serie trouwens), vond het een heel goed programma met Gella als verdiende winnaares