Volledige versie bekijken : Verjaardag Forum
Henne
20 maart 2008, 10:30
Is dit nu werkelijk zomaar voorbijgegaan zonder dat er iemand aan gedacht heeft? Of heb ik er zo los overgekeken?
Het forum is 1 jaar geworden :) Dit was 5 dagen geleden, op 15 maart.
Proficiat aan Digibyte en alle andere die hieraan meehielpen.
Waar blijft dat nieuwe logo nu? :p ;)
digibyte
20 maart 2008, 11:03
Merci, merci :D
Ik was van plan om het forum in een nieuw kleedje te steken, maar daar ben ik dus niet mee klaar geraakt. Wat het logo betreft laat ik het over aan E30 om dit te regelen. Ik had graag zo'n logo gezien waar de eerste en laatste o's de wielen zijn en eventueel .be de spoiler. Wie alsnog zo'n logo in elkaar kan boksen is zeker welkom. Eens het logo definitief beslist is en mijn nieuwe lay-out klaar is, kan de nieuwe versie online komen. Als het zover is, zal ik dit wel aankondigen een paar dagen op voorhand.
Dead_Man
20 maart 2008, 11:15
Alléé joeng ..... bestaat dat hier al zo lang ?
Tja, den tijd vliegt dat ge u amuseerd hé :D
Alléé joeng ..... bestaat dat hier al zo lang ?
Tja, den tijd vliegt dat ge u amuseerd hé :D
Zouden we nu opslag krijgen, Dead_Man?:D:p:D
Dead_Man
20 maart 2008, 11:35
Zouden we nu opslag krijgen, Dead_Man?:D:p:D
Een Duvel'ke extra per "jaren dienst" :)
Dead_Man
20 maart 2008, 11:38
Na 1 jaar actief te zijn wijzen de statistieken er toch op dat we goe boeren hé
712 geregistreerde leden .... 424 actieve leden ..... 64551 berichten
GioRallyReport
20 maart 2008, 11:54
En na 1 jaar werden reeds tal van veldslagen uitgevochten ... lol:D
vlotte eduard
20 maart 2008, 13:24
En na 1 jaar werden reeds tal van veldslagen uitgevochten ... lol:D
Hele oorlogen ja:D
EVA RACING
20 maart 2008, 21:17
en werd er héél véél gezeverd :eek:
tommeke_B
20 maart 2008, 21:37
en werd er héél véél gezeverd :eek:
En we zijn nog maar een jaar bezig :eek:. 't Is te hopen dat het forum nog lang, op een goede manier, doorgaat.
Scuderio
20 maart 2008, 22:38
Ik had graag zo'n logo gezien waar de eerste en laatste o's de wielen zijn en eventueel .be de spoiler. Wie alsnog zo'n logo in elkaar kan boksen is zeker welkom.Dat moet te doen zijn he... alleen wat tijd vinden natuurlijk :(
Henne
29 maart 2008, 11:35
Merci, merci :D
Ik was van plan om het forum in een nieuw kleedje te steken, maar daar ben ik dus niet mee klaar geraakt. Wat het logo betreft laat ik het over aan E30 om dit te regelen. Ik had graag zo'n logo gezien waar de eerste en laatste o's de wielen zijn en eventueel .be de spoiler. Wie alsnog zo'n logo in elkaar kan boksen is zeker welkom. Eens het logo definitief beslist is en mijn nieuwe lay-out klaar is, kan de nieuwe versie online komen. Als het zover is, zal ik dit wel aankondigen een paar dagen op voorhand.
Hoe zit het met de forum werken? (best dat we hier geen file's van hebben ;) )
digibyte
1 april 2008, 20:25
Wel, E30 heeft waarschijnlijk weinig tijd denk ik, want ik hoor momenteel niks meer.
En ik ben reeds bezig met enkele technische voorbereidingen te doen opdat de upgrade zo goed en zo vlot mogelijk zou verlopen.
Het gaat dus enigszins vooruit, maar we zitten nog niet op kruissnelheid ;)
Henne
2 april 2008, 09:54
We hebben tijd hoor :) Het forum momenteel is al altijd goed geweest... Slechter is bijna onmogelijk. (en als het al mogelijk is, dan zal je het wel horen van ons :D ;) )
ja, gasten , sorry, door de omstandigheden zit ik tot over mijn oren in het werk. Ik had digibyte iets moeten laten weten, sorry
Grungie
2 april 2008, 20:27
Overigens mogen de mods wel eens de spellingsfout uit de titel van dit topic halen. :)
digibyte
2 april 2008, 20:38
Overigens mogen de mods wel eens de spellingsfout uit de titel van dit topic halen. :)
Bij deze.
Die fout was me zelfs nog niet opgevallen. Normaal zie ik dat redelijk snel maar deze keer heb ik er precies iedere keer over gelezen.
Vincent Verstraete
3 april 2008, 09:23
ja, gasten , sorry, door de omstandigheden zit ik tot over mijn oren in het werk. Ik had digibyte iets moeten laten weten, sorry
Soms zijn er andere prioriteiten.
Begrijpelijk.
Ik ben hier nu al een poosje op het forum en ik moet zeggen dat het hier fijn vertoeven is! Als het goed is mag het ook eens gezegd worden. Doe zo verder met het goeie werk!
_impreza
16 april 2008, 20:14
ik post niet veel, maar eerder lezen en bekijken
keep up the good work! ;)
digibyte
1 mei 2008, 20:53
Het is mijn bedoeling om binnen de maand een compleet vernieuwde versie van dit forum online te brengen. Vrijwilligers die me willen helpen met het ontwerpen van een nieuwe lay-out zijn welkom.
digibyte
22 mei 2008, 20:53
Als er geen onverwachte problemen opduiken, wordt het nieuwe forum gelanceerd op zondag 1 juni. Tijdens de upgrade zal het forum tijdelijk gesloten zijn. Het precieze tijdstip zal ik later nog meedelen. Ik ga nog niets verklappen over wat er allemaal gaat veranderen, maar het zal alleszins even wennen zijn... :)
Als er geen onverwachte problemen opduiken, wordt het nieuwe forum gelanceerd op zondag 1 juni. Tijdens de upgrade zal het forum tijdelijk gesloten zijn. Het precieze tijdstip zal ik later nog meedelen. Ik ga nog niets verklappen over wat er allemaal gaat veranderen, maar het zal alleszins even wennen zijn... :)
Als we der maar wijs uit geraken ist allemaal goed voor mij.
Ik ben alvast benieuwd hoe het eruit gaat zien! Kan er geen tipje van de sluier af?:p:D
Ik ben alvast benieuwd hoe het eruit gaat zien! Kan er geen tipje van de sluier af?:p:D
Nee!:D
wombat
29 juni 2008, 23:42
test test test :p
check me sebiet
Is dit nu werkelijk zomaar voorbijgegaan zonder dat er iemand aan gedacht heeft? Of heb ik er zo los overgekeken?
Het forum is 1 jaar geworden :) Dit was 5 dagen geleden, op 15 maart.
Proficiat aan Digibyte en alle andere die hieraan meehielpen.
Waar blijft dat nieuwe logo nu? :p ;)
test test test :p
check me sebiet
Ben ik de enige die hier niet volgt?
Ben ik de enige die hier niet volgt?
Tis zijn allereerste post... mss wat aandacht nodig ofzo?
quattro
14 november 2008, 17:43
Kris,MK1
ne gelukkige hé;)
En nog veel jaren rally toegewenst...