Volledige versie bekijken : Het goede voorbeeld...
Tijdens grootscheepse alcoholcontroles in de provincie Limburg dit weekend, werd moraliserend en mediageile wannabe-politicus Flor Koninckx positief bevonden na de blaastest. Hij was verbaasd dat hij positief blies want hij had amper een aperitief, twee glazen wijn en vier biertjes genuttigd...:rolleyes: Jaja, het goede voorbeeld zeggen ze dan. Anders is hij er altijd als de kippen bij om iemand met de vinger te wijzen en komt hij dat trots op de nationale tv verkondigen. Na dit voorval was hij niet bereikbaar voor commentaar...
Dead_Man
21 april 2008, 16:09
:D
'k zou er niks van verschieten moest één dezer dagen er een wetsvoorstel ingediend worden dat het alcoholgehalte wat versoepeld.
Giovanni
21 april 2008, 19:21
Eerste pic is ook al opgedoken :D
http://www.autoforum.be/attachment.php?attachmentid=50104&stc=1&d=1208791535
quattro
21 april 2008, 20:24
Die heren hebben wel het voordeel da ze die niks kunnen doen zeker:mad:onschendbaar:mad:
quattro
22 april 2008, 16:48
Hij komt er weeral vanaf me: :mad:IK ZAL'T NOOIT MEER DOEN:mad:
Pegasus
22 april 2008, 16:50
Euh, Quattro, hij moet naar de rechtbank net zoals elke andere overtreder.
quattro
22 april 2008, 17:06
zullen em niks kunnen doen als parlementslid,behalve KIJK UIT.Als ze da gaan doen me die mannen kunde terug gaan stemmen wegens allemaal in den bak.Vraag mor aan jm dedekker:Dof onze vriend laurent.
Henne
22 april 2008, 17:40
Eerste pic is ook al opgedoken :D
http://www.autoforum.be/attachment.php?attachmentid=50104&stc=1&d=1208791535
Uw pic doet het hier niet...
quattro
22 april 2008, 17:45
:)ben mij allang aant afvragen ivm da vlageske van u?en molenstede ligd naast schaffen en diest denk:confused:
Pegasus
22 april 2008, 18:29
:)ben mij allang aant afvragen ivm da vlageske van u?en molenstede ligd naast schaffen en diest denk:confused:
Als je met 'vlagje' mijn avatar bedoeld; dit is het 'Pegasus' embleem van de Britse luchtlandingseenheden uit de tweede wereldoorlog. Dit werd overgenomen door 1Para te Diest (er zaten immers nogal wat Belgen in die eenheden (SAS))
Molenstede ligt inderdaad naast Schaffen en is een deelgemeente van Diest.
Onze 'vriend' Flor Koninckx is 7de schepen van de stad Diest.
Dead_Man
22 april 2008, 18:53
Heb nog geen enkele rechter geweten die iemand voor 4 pintjes en 2 glazen wijn naar 't gevang stuurt .... of die iemand nu bekend is of niet.
Florreke zijn zaak zal mogelijk wel moeten voorkomen en daar zal hij te horen krijgen hoeveel hij moet betalen en in 't slechtste geval hoeveel dagen hij zijn rijbewijs zal moeten afgeven.
De gewone procedure ....
Maar tegenwoordig zijn 4 pintjes en 2 glazen wijn wel een grotere misdaad dan de politie bekogelen en dergelijke .... lees maar de recente berichtgeving over de jongeren in Anderlecht
Tomski
22 april 2008, 22:13
Tja,er zijn ergr dingen mor als het met zo ene gebeurt kunnen we er nog eens me lachen he:p
Pegasus,zit je in het 1ste of 3de mss??
Pegasus
22 april 2008, 22:46
Pegasus,zit je in het 1ste of 3de mss??
In geen van beide. Eerder uit sympathie. Met een paar donororganen in je lijf kom je het leger niet in, al interesseert het me wel. ;)
quattro
23 april 2008, 06:23
In geen van beide. Eerder uit sympathie. Met een paar donororganen in je lijf kom je het leger niet in, al interesseert het me wel. ;)
Ze hebben anders nog wa volk nodig bij de elite:Dmor this nogal redelijk lastig:D
Tomski
23 april 2008, 17:33
Ze zoeken idd nog wa volk voor den sfg,en das zoals quattro zegt redelijk lastig ja :p
Ze zullen wa rambos over de vloer krijgen nu ze al uit de burgerij beginnen recruteren.
quattro
23 april 2008, 20:06
Ze zoeken idd nog wa volk voor den sfg,en das zoals quattro zegt redelijk lastig ja :p
Ze zullen wa rambos over de vloer krijgen nu ze al uit de burgerij beginnen recruteren.
:Dmentaal en fysiek zwaar:Dwel goe achteraf voor later as ge wa ouder zij,vooral voor uw gewrichten:D:D:Dda mentaal is soms weer wel goe:p