Volledige versie bekijken : TAC Rally Tielt 2007
tommeke_B
15 maart 2007, 21:07
Hier de topic van de TAC Rally 2007, die op 7 april doorgaat...
Er zijn enkele nieuwe deelnemers bijgekomen, zie site of deze link : http://www.tacrally.be/v3/deelnemers/index.asp
DUVEL
15 maart 2007, 21:11
hallokidoki,
Kzen der ook weer bij.
Ging tsjoen daar ni starten in tielt,of gaat da ni door nu dat hij ne s2000 gaat kopen.
ik dacht te hebben gelezen dat hij vanaf ieper met super2000 machien zal rijden...zou hij de TAC niet moeten rijden voor de sponsors?
tommeke_B
15 maart 2007, 21:14
hallokidoki,
Kzen der ook weer bij.
Ging tsjoen daar ni starten in tielt,of gaat da ni door nu dat hij ne s2000 gaat kopen.
Hij doet wss nie mee hé, misschien met een andere auto ma veronderstel van niet...
scoobyfreak
15 maart 2007, 21:14
Vanaf walonie normaal gezien.
tommeke_B
15 maart 2007, 21:15
ik dacht te hebben gelezen dat hij vanaf ieper met super2000 machien zal rijden...zou hij de TAC niet moeten rijden voor de sponsors?
Tsjoen rijdt Wallonie, Rallye Des Flandres, Ieper, Omloop, Condroz en enkele IRC of EK dacht ik
Duvalthebest
15 maart 2007, 21:16
Vanaf walonie normaal gezien.
Inderdaad, zijn rallyseizoen begint met de Rally du Wallonie dus jammergenoeg geen Tielt voor Tsjoen.
Had mooi geweest moest Tsjoen in de TAC afscheid zou genomen hebben van zijn prachtige Focus WRC.
mercury
15 maart 2007, 21:28
Inderdaad, zijn rallyseizoen begint met de Rally du Wallonie dus jammergenoeg geen Tielt voor Tsjoen.
Had mooi geweest moest Tsjoen in de TAC afscheid zou genomen hebben van zijn prachtige Focus WRC.
Misschien rijd hij toch nog tielt! wie weet vergokan is toch sponsor?
rallyfreak
15 maart 2007, 21:32
Misschien rijd hij toch nog tielt! wie weet vergokan is toch sponsor?
Mss maarja als je een auto te koop zet wil je toch niet dat je hem nog plooit hé.
Iedereen kan een fout maken.
Hopelijk kan die Focus voor een deftige prijs verkocht worden,kwestie van er niet al te veel verlies op te doen.Veel genot heeft hij er toch niet echt van gehad ;)
Als die Focus te koop staat,dan zal Tsjoen zeker het risico niet meer nemen om er nog iets of wat van stukken aan te rijden (en gelijk heeft hij ;) )
scoobyfreak
15 maart 2007, 21:53
Er zijn er zoveel die met een wagen rijden die te koop staat. En Tsjoen is nu geene brokken maker ook he.
Kzij het al, de focus zou iets voor Bouche zijn. :D
Glenn
15 maart 2007, 22:12
Tzou me verbazen moest Tsjoen nie meedoen, de schets van ze auto sta nochtans terug op de affiche en vergokan is grote sponsor, mss doet hij testje met s2000, wie weet :D
die gaat daar zeker meedoen, en waarom niet met de focus? als hij eraf gaat herstellen ze da é, tsjoen maakt ni veel grote sorties
Duvalthebest
15 maart 2007, 22:38
die gaat daar zeker meedoen, en waarom niet met de focus? als hij eraf gaat herstellen ze da é, tsjoen maakt ni veel grote sorties
Ik zou da nie zo rap durven zeggen hoor dat hij zeker gaat meedoen.
Natuurlijk zou het zeer mooi zijn met zijn Focus maar ik vrees ervoor.
En testje met zijn S2000, hij moet er eerst nog ene vinden ook hé
mercury
16 maart 2007, 08:47
Ik zou da nie zo rap durven zeggen hoor dat hij zeker gaat meedoen.
Natuurlijk zou het zeer mooi zijn met zijn Focus maar ik vrees ervoor.
En testje met zijn S2000, hij moet er eerst nog ene vinden ook hé
Als je poen hebt , heb je rap een auto hoor en daar ontbreekt de poen niet bij nonkel vergokan.
Glenn
16 maart 2007, 11:16
Als je poen hebt , heb je rap een auto hoor en daar ontbreekt de poen niet bij nonkel vergokan.
Wel, tis te hopen dat hij dan al eens test draait met die s2000 in tielt, ofwel nog eens met de WRC, maar da betwijfel ik, omdat die niet op kalender staat, denk dat het eerder zou testen zijn met die s2000.
Duvalthebest
16 maart 2007, 12:41
Wel, tis te hopen dat hij dan al eens test draait met die s2000 in tielt, ofwel nog eens met de WRC, maar da betwijfel ik, omdat die niet op kalender staat, denk dat het eerder zou testen zijn met die s2000.
Ik weet niet dat hij een S2000 zal kunnen kopen voor zijn Focus verkocht is hoor.
Zijn toch ook geen goekope wagens hé die S2000's, wel goekoper dan WRC's das waar.
impreza_freak
17 maart 2007, 12:30
Ik heb ergens gehoord dat hij wel nog in Tielt ging rijden. Maarja of het waar zal zijn weet ik natuurlijk niet (alhoewel het een betrouwbaere bron was )
den laagvlieger
18 maart 2007, 10:26
Denk dat ik gisteren freddy loix in tielt was, met een grijsde polo, kan mis zijn ook
weet niet met welke wagen hij had gaan trainen
CPWRC
18 maart 2007, 10:34
Denk dat ik gisteren freddy loix in tielt was, met een grijsde polo, kan mis zijn ook
Dus jij bent Freddy Loix ? :cool:
den laagvlieger
18 maart 2007, 10:38
:D Spijtig genoeg niet, wel fan van het eerste uur,zeker van zijn elsje
CPWRC
18 maart 2007, 10:40
Héhé.. :):)
den laagvlieger
18 maart 2007, 10:45
:cool: Auto's en schone madammen , mooie hobby toch.
CPWRC
18 maart 2007, 11:06
Erik Degeling rijdt in het criterium met z'n mooie Mazda 323 GTR. Lang geleden dat die nog 'ns op de West-Vlaamse rallyproeven is verschenen..
scoobyfreak
18 maart 2007, 13:20
Denk dat ik gisteren freddy loix in tielt was
En goe voelde dat? :D
den laagvlieger
18 maart 2007, 14:44
Ik denk dat hij achter mij reed op de ringbaan ben nie 100% zeker, is een vermoeden.
scoobyfreak
18 maart 2007, 14:53
Iligaal aan het verkennen :D , ge zult wel mis gezien hebben :p
den laagvlieger
18 maart 2007, 15:09
Iligaal aan het verkennen :D , ge zult wel mis gezien hebben :pMisschien zal van die ne laatste jup zijn:)
Komt Princen eigenlijk met zijn nieuw gerief naar Tielt?
Bedoeling is om met de nieuwe wagen een gemengd Belgisch en internationaal programma te rijden. In België staan voorlopig de TAC Rally in Tielt, de Rally de Wallonie en de Belgium Ypres Rally op het programma. Internationaal zullen we enkele wedstrijden van het IRC-kampioenschap afwerken, maar enkel asfaltwedstrijden omdat het dit jaar logistiek onhaalbaar zal zijn om de wagen zowel voor asfalt als voor onverhard klaar te krijgen.Het is dus effectief de bedoeling om te starten in de S2000. Alleen al daarvoor, in duel met Fred Kroket zou ik naar Tielt willen gaan! Hopelijk komt Cols ook nog en dan is het nen schone trio, die misschien wel een spannende koers kunnen bieden! :) :)
GoFastFreddy
18 maart 2007, 20:13
Alleen al daarvoor, in duel met Fred Kroket zou ik naar Tielt willen gaan! Hopelijk komt Cols ook nog en dan is het nen schone trio, die misschien wel een spannende koers kunnen bieden! :) :)
afkomen he haco , zal zeker de moeite zijn ;)
rallyfreak
18 maart 2007, 22:35
Louies rijd net zoals vorig jaar ook terug bij de moderne in tielt hopelijk Kan de wagen wagen het wat langer uithouden dan de eerste boucles.
scoobyfreak
18 maart 2007, 22:46
Louies rijd net zoals vorig jaar ook terug bij de moderne in tielt hopelijk Kan de wagen wagen het wat langer uithouden dan de eerste boucles.De wagen wagen gaat dat wel goed doen :D
Glenn
18 maart 2007, 22:49
Louies rijd net zoals vorig jaar ook terug bij de moderne in tielt hopelijk Kan de wagen wagen het wat langer uithouden dan de eerste boucles.
Tiens, op zijn kalender stond tielt met de evo3...
De wagen zal het wel uithouden, er is een en ander vernieuwt ;-)
Vasco
19 maart 2007, 05:30
afkomen he haco , zal zeker de moeite zijn ;)
Uit betrouwbare werd mij gezegd dat het zo goed als zeker was dat de top 5 van de ARB in Tielt aan de start zou staan.;)
Da kan niet zijn, dat ben ik nu wel eens 100% zeker :-)
rallyfreak
19 maart 2007, 08:45
Tiens, op zijn kalender stond tielt met de evo3...
De wagen zal het wel uithouden, er is een en ander vernieuwt ;-)
Jep dat dacht ik ook staat zo ingeschreven.
Is wel goed dat de top 5 van arden bleu aan de start staat zo hebben we een spannend kampioenschap.
Duvalthebest
19 maart 2007, 14:45
Uit betrouwbare werd mij gezegd dat het zo goed als zeker was dat de top 5 van de ARB in Tielt aan de start zou staan.;)
Inderdaad, heb dat ook al erges gelezen dat Cols, Deferm en Loix afkomen.
Maar Deferm is nog aan het onderhandelen met de organisatie maar zou natuurlijk heel mooi zijn moest hij komen !
rallyfreak
19 maart 2007, 15:34
Inderdaad, heb dat ook al erges gelezen dat Cols, Deferm en Loix afkomen.
Maar Deferm is nog aan het onderhandelen met de organisatie maar zou natuurlijk heel mooi zijn moest hij komen !
Hij maakte al reclame in arden bleu van tielt dus hij gaat wel rijden zeker.
Hopelijk ook Colsoul aan de start.
Lefevere zou zijn nieuwe raket niet klaar hebben.
jurdup
19 maart 2007, 18:06
Lefevere zou zijn nieuwe raket niet klaar hebben.
damn nog geen lefevere :(
Glenn
19 maart 2007, 18:17
Jep dat dacht ik ook staat zo ingeschreven.
Is wel goed dat de top 5 van arden bleu aan de start staat zo hebben we een spannend kampioenschap.
Op de site van Tielt staat hij met z'n kadett ingeschreven, hopelijk is dit dan ook waar.
Tanghe rijd ook nog eens in België zo te zien.
den laagvlieger
19 maart 2007, 18:36
damn nog geen lefevere :(Heel spijtig had gehoopt
dat hij in tielt ging starten,andy een tandje bijsteken he:)
rallyfreak
19 maart 2007, 19:27
Op de site van Tielt staat hij met z'n kadett ingeschreven, hopelijk is dit dan ook waar.
Was al langer bekend dat hij zeker in tielt ging starten is de enige rally die hij rijd in belgie.
tommeke_B
19 maart 2007, 19:29
Tanghe rijdt bijna altijd in tielt
Kp Poelberg En Kp Ondank Lichtjes Gewijzigd!
Glenn
19 maart 2007, 20:53
Tanghe rijdt bijna altijd in tielt
Aja tis just, maar is vorig jaar uitgevallen, tis ook waar :o
CPWRC
19 maart 2007, 21:19
Ok Dank U Voor De Mededeling Hé ! ;)
tommeke_B
19 maart 2007, 21:40
Waar ? ik weet op beide kp's een prachtig punt zijn, daarmee...
Beamer
19 maart 2007, 22:11
Vorig jaar hebben ze kp de poelberg wat gewijzigd naar de finish toe. Na het afrijden van de poelberg reden ze vroeger rechtdoor en sinds vorig jaar gaan ze daar naar rechts om dan een beetje verder opnieuw links in te slaan. Er lagen daar grote strobalen nabij een alleenstaand huis.. Ik weet dat er ferm veel miserie was met diene eigenaar. De nacht voor de rally is er daar ene in die strobalen gereden en hij had wat "schade" aan zijn plantjes. Die gast was volledig anti -rally zulle.De organisatie heeft veel problemen gehad met dienen mens ondanks een uitnodiging voor de buurtbewoners ivm de rally. Daarom denk ik dat ze misschien weer naar het oude parcour zullen gaan.
Zou er een overzicht gegeven kunnen worden door de "kenners" van de streek welke punten knap zullen zijn? :D
Beamer
19 maart 2007, 22:39
Zou er een overzicht gegeven kunnen worden door de "kenners" van de streek welke punten knap zullen zijn? :D
KP schuiferskapelle: 1 Jump (niet ver van de start) kruisen van schuiferskapelsesteenweg
2 richting Ruiselede rijden. aan 't gelove links indraaien. Daar heb je een lang recht stuk gevolgd door waaier en dan bocht naar links. Zeker bij nat weer de moeite.
KP oosthoek ook de moeite. Waar oa vanwoensel zich liet vangen. Weet wel nie hoe ik de ligging van dat punt moet uitleggen zonder kaart.
jurdup
19 maart 2007, 22:59
KP schuiferskapelle: 1 Jump (niet ver van de start) kruisen van schuiferskapelsesteenweg
2 richting Ruiselede rijden. aan 't gelove links indraaien. Daar heb je een lang recht stuk gevolgd door waaier en dan bocht naar links. Zeker bij nat weer de moeite.
KP oosthoek ook de moeite. Waar oa vanwoensel zich liet vangen. Weet wel nie hoe ik de ligging van dat punt moet uitleggen zonder kaart.
Kan er iemand eventueel de kaartjes inscannen (als iemand ze nog heeft) en dan wat schone punten aanduiden?
Beamer
20 maart 2007, 10:00
Vanwaar heb jij die info ? Op de site van tac heb ik daar niks over gevonden.
Weet je soms wat er is gewijzigd? :confused:
Vincent Verstraete
20 maart 2007, 17:56
Vanwaar heb jij die info ? Op de site van tac heb ik daar niks over gevonden.
Weet je soms wat er is gewijzigd? :confused:
KP Ondank en KP Poelberg zijn inderdaad licht gewijzigd volgens de geruchten. :D
Op KP Ondank zou er zelfs een stukje onverhard inzitten.
KP Poelberg zou terug het oude tracé volgen.
KP Ondank en KP Poelberg zijn inderdaad licht gewijzigd volgens de geruchten. :D
Op KP Ondank zou er zelfs een stukje onverhard inzitten.
KP Poelberg zou terug het oude tracé volgen.
DAT IS OOK WAT IK VERNOMEN HEB!
rallyfreak
20 maart 2007, 19:47
Kan er iemand eventueel de kaartjes inscannen (als iemand ze nog heeft) en dan wat schone punten aanduiden?
Ik heb kaartje zal het zenden op msn.
rallyfreak
21 maart 2007, 19:51
Heb nu net gezien dat loix ingeschreven is die staat nu onder a7.
Dacht dat de super 2000 auto's in a8 gingen ingeschreven worden.
Slecht gedacht want de RACB laat hem in A7 rijden.;)
Duvalthebest
21 maart 2007, 19:57
Slecht gedacht want de RACB laat hem in A7 rijden.;)
En daar past die auto ook het meest in vind ik hoor.
N4 was niet de gepaste klasse.
Dragu
21 maart 2007, 20:00
Maar als ze in het ek ook in A7 staan , moeten ze de Maxi 306's en Magane's ook maar terug toelaten .
De laatste generatie N4's passen ook niet in N4. Daarom dat het hele reglement herwerkt wordt door de FIA, R2, R3, R4. In het EK zit een S2000 in N4 waar hij voor bedoeld is. Kijk maar in Italië, daar zijn ze elkaar waard.
tommeke_B
21 maart 2007, 20:34
Zit dat punt waar o.a. Verhees en Dekeyser afgingen er nog in ?
En op de Poelberg : Dit punt ?
http://www.rallyonline.be/pct/tac06_024.jpg
Glenn
21 maart 2007, 20:38
Zit dat punt waar o.a. Verhees en Dekeyser afgingen er nog in ?
En op de Poelberg : Dit punt ?
http://www.rallyonline.be/pct/tac06_024.jpg
Da punt van verhees en dekeyser, waar is da just? :o
Tis te hopen dat ze op schuiferkappelle daar blijven rijden zoals vorig jaar, twas schoon puntje waar ze daar rechts moesten, waar ze vroeger links moesten.
De Poelberg, hoe word die verreden? Tschijnt zoals vroeger, maar hoe is da dan?
Metro 6R4
21 maart 2007, 20:46
Da punt van verhees en dekeyser, waar is da just? :o
Tis te hopen dat ze op schuiferkappelle daar blijven rijden zoals vorig jaar, twas schoon puntje waar ze daar rechts moesten, waar ze vroeger links moesten.
Al er staat dat Poelberg en Ondank gewijzigd zijn, zal Schuiferskapelle blijven zoals vorig jaar hé :p Dat punt van Vanhees en Dekeyser is op KP Oosthoek, heb nu geen kaart hier maar naar ik mij herinner is het redelijk ver op de kaart en staat de toegangsweg er niet op, dus zoeken naar een korte rechtse met even ervoor een R3.
Glenn
21 maart 2007, 20:50
Al er staat dat Poelberg en Ondank gewijzigd zijn, zal Schuiferskapelle blijven zoals vorig jaar hé :p Dat punt van Vanhees en Dekeyser is op KP Oosthoek, heb nu geen kaart hier maar naar ik mij herinner is het redelijk ver op de kaart en staat de toegangsweg er niet op, dus zoeken naar een korte rechtse met even ervoor een R3.
Ah, maar was er geen sprake dat ze Schuiferskapelle terug gingen anders rijden omda er ne man zaagde tot en met? (tstond ier paar pagina's terug denk ik)
impreza_freak
21 maart 2007, 20:52
gaat die ewige discusie van de s2000 in N4/A7 blijven duren????
fia steekt ze in N4 en RACB in A7
daarmee uit
Metro 6R4
21 maart 2007, 20:52
Ah, maar was er geen sprake dat ze Schuiferskapelle terug gingen anders rijden omda er ne man zaagde tot en met? (tstond ier paar pagina's terug denk ik)
Nee dat was Poelberg.
Glenn
21 maart 2007, 21:03
Nee dat was Poelberg.
Ah oké, kzou beter keer beetje beter lezen in plaats van altijd alles te vragen :D:o
Metro 6R4
21 maart 2007, 21:08
Ah oké, kzou beter keer beetje beter lezen in plaats van altijd alles te vragen :D:o
Zelfkennis is ... :D
Glenn
21 maart 2007, 21:10
Zelfkennis is ... :D
ver te zoeken? :D
tommeke_B
21 maart 2007, 21:18
ver te zoeken? :D
*** Onvindbaar ? :p
Glenn
21 maart 2007, 21:22
*** Onvindbaar ? :p
Spoorloos !! :D (das tzelfde ongeveer, maja)
Beamer
21 maart 2007, 21:27
Naar het einde van de kp toe wanneer ze de poelberg naar beneden rijden gingen ze vorig jaar rechtsaf. vanaf dit jaar opnieuw rechtdoor. Ps zeg nu niet dat je de poelberg niet vind want we hebben maar 1 "berg" in Tielt:)
Glenn
21 maart 2007, 21:27
Naar het einde van de kp toe wanneer ze de poelberg naar beneden rijden gingen ze vorig jaar rechtsaf. vanaf dit jaar opnieuw rechtdoor. Ps zeg nu niet dat je de poelberg niet vind want we hebben maar 1 "berg" in Tielt:)
De Poelberg wetek natuurlijk zijn!! :D
Beamer
21 maart 2007, 21:37
hahha, ge zijt goe bezig. De reden van de wijziging zal waarschijnlijk te maken hebben met die klojo die tegen de rally is zoals ik hier al eerder vermeld heb.
Glenn
21 maart 2007, 21:40
hahha, ge zijt goe bezig. De reden van de wijziging zal waarschijnlijk te maken hebben met die klojo die tegen de rally is zoals ik hier al eerder vermeld heb.
Ajaaaaaa, kweet al welkeen, die oudere, waar die balo's tegen lagen, laatste ronde vorig jaar, twas daar nog entertainment :D
Beamer
21 maart 2007, 21:47
Jip da was hem.
Vorig jaar ben ik daar den vrijdag te voet met mijne hond gepasseerd om het laatste stuk van de kp ne keer te verkennen kwa schone plaatsen om de zaterdag te gaan kijken. Wanneer ik aan zijn huis passeerde stond diene vent buiten. Ik zei vriendelijk tegen hem dat het daar niet al te breed was om te passeren tijdens de rally. Met de slag veranderde zijn gezicht in een woedeuitbarsting. Hij vroeg me of ik rallyfan was. Amaiii ik heb het mogen horen zulle. Alle rallyfans zijn volgens hem krapuul, uitschot, doodrijders enzz..Chance dak mijne hond mee had of die was in staat om nog te kloppen ook. Mensen van de organisatie die daar nog linten moesten spannen hebben hem wa gekalmeerd en vertelden me dat hij al de hele tijd erg moeilijk deed
Glenn
21 maart 2007, 21:54
Jip da was hem.
Vorig jaar ben ik daar den vrijdag te voet met mijne hond gepasseerd om het laatste stuk van de kp ne keer te verkennen kwa schone plaatsen om de zaterdag te gaan kijken. Wanneer ik aan zijn huis passeerde stond diene vent buiten. Ik zei vriendelijk tegen hem dat het daar niet al te breed was om te passeren tijdens de rally. Met de slag veranderde zijn gezicht in een woedeuitbarsting. Hij vroeg me of ik rallyfan was. Amaiii ik heb het mogen horen zulle. Alle rallyfans zijn volgens hem krapuul, uitschot, doodrijders enzz..Chance dak mijne hond mee had of die was in staat om nog te kloppen ook. Mensen van de organisatie die daar nog linten moesten spannen hebben hem wa gekalmeerd en vertelden me dat hij al de hele tijd erg moeilijk deed
Achja, de ouderdom zal ook wel dermee te maken hebben zeker? :D
tommeke_B
21 maart 2007, 21:55
Wie weet verschillende schone punten zijn op kp Schuiferskapelle ?
Glenn
21 maart 2007, 22:00
Wie weet verschillende schone punten zijn op kp Schuiferskapelle ?
Ik weet er wel paar zijn...
rallyfreak
21 maart 2007, 22:11
Idd je moet ver omrijden om op dat punt te komen.
Vorig jaar ook wat moeten zoeken omdat de banden boven de kp er niet meer op stonden.
Wel mooi punt maar moet vettig liggen dan is het super.
Achja, de ouderdom zal ook wel dermee te maken hebben zeker? :D
Laat die mens zich maar eens goed opwinden dan;)
scoobyfreak
21 maart 2007, 23:03
Laat die mens zich maar eens goed opwinden dan;)
Vraagje, op het programma van uw team staat het voledige criterium met de omloop van vlaanderen er bij, maar daar zal er geen criterium zijn. Gaat de subaru dan in de gewoone wedstrijd rijden?
Trichtk
21 maart 2007, 23:11
Vraagje, up het programma van uw team staat het voledige criterium met de omloop van vlaanderen er bij, maar daar zal er geen criterium zijn. Gaat de subaru dan in de gewoone wedstrijd rijden?
Jaja, daar rijden we nationaal mee. Net als in de Condroz.
Vraagje, up het programma van uw team staat het voledige criterium met de omloop van vlaanderen er bij, maar daar zal er geen criterium zijn. Gaat de subaru dan in de gewoone wedstrijd rijden?
Ja, in de Omloop en waarschijnlijk de Condroz zullen we nationaal starten. In de TAC starten we in het criterium. De Subaru is er klaar voor (hopen dat die het volhoudt!)
Jaja, daar rijden we nationaal mee. Net als in de Condroz.
tricht, ik ben hier wel de persverantwoordelijke he;) Houdt gij u maar bezig met rijden:D
Han geklopt door zijn piloot.:D
Han geklopt door zijn piloot.:D
Altijd al ne rappe geweest he:D
Trichtk
21 maart 2007, 23:16
tricht, ik ben hier wel de persverantwoordelijke he;) Houdt gij u maar bezig met rijden:D
Met alle plezier ;)
scoobyfreak
21 maart 2007, 23:17
Bedankt voor het antwoord ;) knape design trouwens
Vincent Verstraete
21 maart 2007, 23:39
Idd je moet ver omrijden om op dat punt te komen.
Vorig jaar ook wat moeten zoeken omdat de banden boven de kp er niet meer op stonden.
Wel mooi punt maar moet vettig liggen dan is het super.
Ik zal eens proberen uitleggen waar dat verste, gladde punt is op KP Oosthoek waar verschillende in de gracht gereden zijn vorig jaar :
Je neemt de baan Tielt - Aalter.
Op de "ring van Ruiselede" neem je de 2de grote afslag richting Poeke.
Je gaat niet onmiddellijk de 1ste rechts, maar na +/- 300m rij je de Reigerstraat in.
Op het einde T-Rechts. Na een eindje wordt dit de Ter Eikestraat en deze straat de ganse tijd blijven volgen (+/- 2km).
Op het einde T - Rechts en je komt automatisch op het gladde punt uit.
:p
superrallyfreak
22 maart 2007, 06:18
Vraagje, op het programma van uw team staat het voledige criterium met de omloop van vlaanderen er bij, maar daar zal er geen criterium zijn. Gaat de subaru dan in de gewoone wedstrijd rijden?
Heb nochtans gehoord dat het criterium daar gewoon doorgaat hoor :eek:
tommeke_B
22 maart 2007, 07:38
Heb nochtans gehoord dat het criterium daar gewoon doorgaat hoor :eek:
Neen, het gaat niet door, teveel deelnemers...
Historic kunt ge op een 80-90 rekenen, moderne ook, dan nog een 50 in criterium, zou te veel zijn e...
superrallyfreak
22 maart 2007, 07:40
Neen, het gaat niet door, teveel deelnemers...
Historic kunt ge op een 80-90 rekenen, moderne ook, dan nog een 50 in criterium, zou te veel zijn e...
tommeke b, ben je daar heel zeker van?:eek:
Beamer
22 maart 2007, 11:17
Weet hier soms iemand of Bert Cornelis dit jaar deelneemt aan den tac. Hij staat nog niet ingeschreven en heeft dit jaar naar mijn weten nog niet gerden. Vorig jaar reed hij met den ford sierra cosworth ex geb. Clauwaert en liet zich meermaals opmerken door zijn gedurfde passages. Iemand die hier iets meer over weet?
http://users.pandora.be/hrl/indexnl.htm
Henne
22 maart 2007, 11:32
Even over de Poelberg...
Als ze de weg nemen zoals altijd (als ze poelberg afrijden, dan rechtdoor, links, rechts, links, Finish) dan gaan ze zich toch mogen haasten in Tielt...
Het laatste stuk van het parcour ligt namelijk onderbroken (de weg wordt vernieuwd). Alé de laatste twee weken toch. Ik passeer er altijd in het weekend (in de week zit ik op kot) want ik woon in Tielt...
Dus ik hoop dat ze de weg daar tijdig klaarkrijgen. (het gaat over de laatste bocht + recht stuk voor finish)
Beamer
22 maart 2007, 11:38
Even over de Poelberg...
Als ze de weg nemen zoals altijd (als ze poelberg afrijden, dan rechtdoor, links, rechts, links, Finish) dan gaan ze zich toch mogen haasten in Tielt...
Het laatste stuk van het parcour ligt namelijk onderbroken (de weg wordt vernieuwd). Alé de laatste twee weken toch. Ik passeer er altijd in het weekend (in de week zit ik op kot) want ik woon in Tielt...
Dus ik hoop dat ze de weg daar tijdig klaarkrijgen. (het gaat over de laatste bocht + recht stuk voor finish)
Tja dan hebben we een probleem natuurlijk. Voor alle duidelijkheid: voorlopig weet nog niemand met zekerheid of ze zo gaan rijden he maar het leek mij het meest logische.(na het horen van de geruchten):D
Henne
22 maart 2007, 11:56
Ik passeer daar morgen normaal weer... ik zal dan zaterdag es posten of het daar nog zo ligt of als het al hersteld is...
tommeke_B
22 maart 2007, 12:15
tommeke b, ben je daar heel zeker van?:eek:
Welja, ik heb het gehoord, ik denk op power and passion...
Vincent Verstraete
22 maart 2007, 12:17
Tja dan hebben we een probleem natuurlijk. Voor alle duidelijkheid: voorlopig weet nog niemand met zekerheid of ze zo gaan rijden he maar het leek mij het meest logische.(na het horen van de geruchten):D
Naar ik vernomen heb :p , wordt de weg heraangelegd van juist voor de flying finish in die links 90 tot aan de stop van KP Poelberg.
Ze zullen wel op tijd klaar zijn zeker?
Henne
22 maart 2007, 12:26
Naar ik vernomen heb :p , wordt de weg heraangelegd van juist voor de flying finish in die links 90 tot aan de stop van KP Poelberg.
Ze zullen wel op tijd klaar zijn zeker?
Welja, het ligt al 2 weken open... Zo asfalt in brokken (net alsof er een tank is overgereden :p )
En dat zijn toch maar "boerewegels" zoals men zegt dus die worden niet als prioriteit aanzien door de stad. Maar hopelijk is het rap opgelost...
Beamer
22 maart 2007, 12:28
ahh voila, we hebben al een stukske onverhard gevonden zie:D
vlotte eduard
22 maart 2007, 18:04
Weet er iemand wanneer de inschrijvingen worden afgesloten?
Duvalthebest
22 maart 2007, 18:07
Weet er iemand wanneer de inschrijvingen worden afgesloten?
Zal wel volgende week zijn denk ik , een weekje voor de rally.
Ondertussen ziet de lijst er al heel mooi uit, Alaerts is er ook bijgekomen met de mooie Fiesta S1600 en ook CVW staat erop
rallyfreak
22 maart 2007, 18:08
Zal wel volgende week zijn denk ik , een weekje voor de rally.
Ondertussen ziet de lijst er al heel mooi uit, Alaerts is er ook bijgekomen met de mooie Fiesta S1600 en ook CVW staat erop
Begint te beteren nog cols, deferm, mss bouche, colsoul, desmet en nog enkele streekrijders ook zeker.
Rallyfan_072
22 maart 2007, 21:48
Begint te beteren nog cols, deferm, mss bouche, colsoul, desmet en nog enkele streekrijders ook zeker.
Ja als je dat vergelijkt met de EBR, ja zou zeggen, ze kunnen toch nog iets leren in Spa en omstreken. :D
Duvalthebest
24 maart 2007, 12:21
Dit haal ik van een ander forum :
Tijdens de volgende editie van de TAC Rally zal de strijd dus weer hevig zijn tussen: Cols-Dejalle, Loix-Buysmans, Deferm-Klein en Van Woensel-Snaet. Naast de aanwezigheid van deze top 4 mochten we ook reeds de namen Hermans(Jos)-Thierie en Boelens(Stephane)-Degandt aan het lijstje van teams toevoegen die bevestigd hebben aanwezig te zijn op 6 en 7 april 2007.
ook Tsjoen is bevestigd ( Fiat/Peugeot)
Vanparys wou dolgraag de 0-wagen besturen maar de dokter weigert voorlopig een krabbeltje te plaatsen op de vergunningsaanvraag.
Nieuw is een stuk onverhard op KP "Den Ondank"
Vanparijs zal het toch niet kunnen laten denk ik om dit jaar nog soms eens als 0-wagen te rijden. Zou mooi zijn moesten we hem nog paar keer met zijn Porsche zien.
Rallyfan_072
24 maart 2007, 13:20
Dit haal ik van een ander forum :
Tijdens de volgende editie van de TAC Rally zal de strijd dus weer hevig zijn tussen: Cols-Dejalle, Loix-Buysmans, Deferm-Klein en Van Woensel-Snaet. Naast de aanwezigheid van deze top 4 mochten we ook reeds de namen Hermans(Jos)-Thierie en Boelens(Stephane)-Degandt aan het lijstje van teams toevoegen die bevestigd hebben aanwezig te zijn op 6 en 7 april 2007.
ook Tsjoen is bevestigd ( Fiat/Peugeot)
Vanparys wou dolgraag de 0-wagen besturen maar de dokter weigert voorlopig een krabbeltje te plaatsen op de vergunningsaanvraag.
Vanparijs zal het toch niet kunnen laten denk ik om dit jaar nog soms eens als 0-wagen te rijden. Zou mooi zijn moesten we hem nog paar keer met zijn Porsche zien.
Risceert wel nog erger hé Van Parijs, maar ja, in het leven als je geen risico's neemt dan ben je nergens hé :)
Duvalthebest
24 maart 2007, 13:23
Risceert wel nog erger hé Van Parijs, maar ja, in het leven als je geen risico's neemt dan ben je nergens hé :)
Das ook waar en als 0-wagen zal hij ook wel niet zo een risico's nemen als vorig jaar hé, zal dan wss puur voor de show zijn en zulke hebben we nodig als opwarming voor het groot geweld :)
Rallyfan_072
24 maart 2007, 13:27
Das ook waar en als 0-wagen zal hij ook wel niet zo een risico's nemen als vorig jaar hé, zal dan wss puur voor de show zijn en zulke hebben we nodig als opwarming voor het groot geweld :)
Inderdaad, daar ben ik mee akkoord, Vermeirsch vorig jaar was ook nog sjiek !
Gearbox
24 maart 2007, 18:11
Dat zou geweldig zijn moest Tim zelfs maar de 0-wagen rijden,draait dan misschien nog rapper tijden als die andere Porsche :) :) en zeker meer show.
scoobyfreak
24 maart 2007, 18:32
Zou wel sjiek zijn moest hij 0wagen worden, zoals die sierra in frankrijk
Glenn
24 maart 2007, 18:38
Denk niet dat Deferm zal afkomen, en Van Parijs zijn Porsche is nog niet hersteld zenne...
tommeke_B
24 maart 2007, 19:09
Deferm komt af, had in East Belgian Rally zelfs sticker van TAC Tielt op zijn wagen... :p
barresjok
24 maart 2007, 19:13
ben je dat zo zeker?
zo veel te beter dan
kan ook verplichte reclame geweest zijn é
Glenn
24 maart 2007, 19:13
ben je dat zo zeker?
zo veel te beter dan
kan ook verplichte reclame geweest zijn é
Ik dacht dat in Auto News stond dat hij niet ging starten in Tielt?
Duvalthebest
24 maart 2007, 19:38
Ik dacht dat in Auto News stond dat hij niet ging starten in Tielt?
Welja paar weken geleden was hij nog aan het onderhandelen met de organisatie.
Maar denk wel dat hij zal starten hoor als hij met een sticker van tielt rondreed in de abr.
Weet iemand hoe het zit met Princen?
Weet iemand hoe het zit met Princen?
Ze zijn druk aan het werken! De wagen begint vorm te krijgen. :)
Duvalthebest
24 maart 2007, 19:46
Ze zijn druk aan het werken! De wagen begint vorm te krijgen. :)
En zou die klaar geraken binnen 2 weken voor de TAC ?
En zou die klaar geraken binnen 2 weken voor de TAC ?
Het zal spannend worden... Alles hangt van de komende dagen af als hij klaar geraakt of niet!
Glenn
24 maart 2007, 19:52
Het zal spannend worden... Alles hangt van de komende dagen af als hij klaar geraakt of niet!
Hopelijk is de auto klaar zenne :eek:
scoobyfreak
24 maart 2007, 19:54
http://www.duen.hu/
hier kan je ook de opbou vinden van een clio r3
den laagvlieger
25 maart 2007, 10:33
Waren toch weer gisteren om 20u twee slimmerikken , aan het trainen op
kp den ondank, sommige kunnnen blijkbaar nie wachten tot de officiele trainingen foei.
Rallyfan_072
25 maart 2007, 10:53
kp den ondank, sommige kunnnen blijkbaar nie wachten tot de officiele trainingen foei.
Ja dat is minder hé :(
Glenn
25 maart 2007, 13:20
En owee, wat win je ermee?
Rally is rijden op nota's, niet verkennen en dan rijden op kennis van het parcours...
tommeke_B
25 maart 2007, 13:38
Die piloten gaan zich waarschijnlijk wel eens mispakken (hoop ik). ;)
vlotte eduard
25 maart 2007, 15:06
Als je 't kunt bewijzen(met een foto,ofzo)...namen hier op 't forum zetten,daarna zal 't wel veel minder zijn;)
Beamer
25 maart 2007, 15:30
Weetr er iemand of Snijers in Tielt start?
den laagvlieger
25 maart 2007, 15:36
Had zijn nummerplaat moeten noteren en doorspelen naar de organisatie.
scoobyfreak
25 maart 2007, 15:40
Weetr er iemand of Snijers in Tielt start?Ik vrees er voor...
Duvalthebest
25 maart 2007, 15:45
Ik vrees er voor...
zou denken dat die nie meer leeft, zo stil errond zeg.
tommeke_B
25 maart 2007, 15:45
Weetr er iemand of Snijers in Tielt start?
normaal nie
den laagvlieger
25 maart 2007, 15:49
De lange zal wel proberen te starten denk ik, komt graag naar tielt.
Glenn
25 maart 2007, 15:54
Ja, maar met wat?
Glenn
25 maart 2007, 15:55
Had zijn nummerplaat moeten noteren en doorspelen naar de organisatie.
En zo nog minder deelnemers hebben? :confused:
Duvalthebest
25 maart 2007, 15:56
Da zal dan ook weer allemaal rap moeten gebeuren maar da zijn we wel wat gewoon zeker bij Snijers. Voor mij mag hij nog eens met die BMW afkomen.
den laagvlieger
25 maart 2007, 15:57
Staan toch veel auto's te huur, zal te zien zijn hoeveel euro's hij vind.
den laagvlieger
25 maart 2007, 15:59
Da zal dan ook weer allemaal rap moeten gebeuren maar da zijn we wel wat gewoon zeker bij Snijers. Voor mij mag hij nog eens met die BMW afkomen.Zeker lieft met ne achtertrekker alleen al voor het spektakel.
Glenn
25 maart 2007, 15:59
Staan toch veel auto's te huur, zal te zien zijn hoeveel euro's hij vind.
En als hij nog altijd met het gedacht leeft van enkel mee te doen om te winnen zal hij serieus goe mogen zoeken :)
Duvalthebest
25 maart 2007, 16:01
Zeker lieft met ne achtertrekker alleen al voor het spektakel.
Ja misschien met een Porsche GT3, zou heel mooi zijn dat maar of hij het budget vindt das wat anders
scoobyfreak
25 maart 2007, 16:22
Als zijne webmaster nog eens online komt ga ik het eens vragen wat snijers gaat doen dit jaar.
Duvalthebest
25 maart 2007, 16:35
Er staan paar foto's van de opbouw van de R3 van Princen op zijn website.
Ik weet wel nie of hij mee zal doen in tielt
rallyfreak
25 maart 2007, 17:02
En zo nog minder deelnemers hebben? :confused:
Tis dat ze moge het niet doen maarja hun plak opschrijven zou ik ook niet doen ze.
Met de omloop ge zou een smoeten weten hoeveel er verkend word.
En dit gebeurt nooit met hun eigen auto ze wees gerust.
Glenn
25 maart 2007, 17:03
Tis dat ze moge het niet doen maarja hun plak opschrijven zou ik ook niet doen ze.
Met de omloop ge zou een smoeten weten hoeveel er verkend word.
En dit gebeurt nooit met hun eigen auto ze wees gerust.
Wa moet da dan nie zijn voor Ieper :p
En idd, tis altijd wel met iemand anders hun auto, die van de vrouw ofzo...
den laagvlieger
25 maart 2007, 17:08
En zo nog minder deelnemers hebben? :confused:Iedereen gelijk
voor de wet als het nu nr 1 of 120 is blijft het zelfde, de rallysport geeft het zo
al moeilijk genoeg , zo'n paar onverantwoordelijke piloten kunnen we missen.
rallyfreak
25 maart 2007, 17:13
Iedereen gelijk
voor de wet als het nu nr 1 of 120 is blijft het zelfde, de rallysport geeft het zo
Dat is ook wel waar maarja gebeurt altijd é.
Veel toeschouwers rijden het parkoer ook eens met hun eigen auto.
Duvalthebest
25 maart 2007, 17:31
Denk ook dat er dan veel wordt verkend vooraf maarja een plak opschrijven zou ik ook niet doen hoor.
Zoveel verschil zal da ook wel nie maken zeker. Begint da eens allemaal te onthouden en met ieper dan een kp van 32km :D
Glenn
25 maart 2007, 17:48
Kenteke afschrijven heeft toch geen nut, ze rijden gewoon met een andere auto...
vlotte eduard
25 maart 2007, 17:58
Iedereen gelijk
Vind ik ook ! zo'n dingen spelen in de kaart v/d groenen & wat bereik je ermee met den boel plat te verkennen?! Volgens mij bewijs je dan alleen maar dat je ni goe bezig zijt..........
scoobyfreak
25 maart 2007, 18:04
De webmaster van snijers zegd dat hij niet in tielt zal rijden, maar ze werken nog altijd aan het project voor een gt3
Beamer
25 maart 2007, 18:28
De webmaster van snijers zegd dat hij niet in tielt zal rijden, maar ze werken nog altijd aan het project voor een gt3
Jammer dat we hem niet zien in Tielt
cusketief
25 maart 2007, 18:30
9 op 10 plaatselijke vedettten , ken al heel de streek uit hun hoofd maar moeten in hun eigen thuisrally nog eens 10x over h parkoer. en als ze elders dan starten en ze kunnen nie mee zagen ze dat de plaatselijke bevoordeeld zijn !
kunnen natuurlijk ook johnny's zijn die nie eens meedoen maar ne keer stoer willen doen , even erg voor de rallysport maar daar kan organisator niks tegen beginnen
mercury
25 maart 2007, 18:46
9 op 10 plaatselijke vedettten , ken al heel de streek uit hun hoofd maar moeten in hun eigen thuisrally nog eens 10x over h parkoer. en als ze elders dan starten en ze kunnen nie mee zagen ze dat de plaatselijke bevoordeeld zijn !
kunnen natuurlijk ook johnny's zijn die nie eens meedoen maar ne keer stoer willen doen , even erg voor de rallysport maar daar kan organisator niks tegen beginnen
Daar ga ik volledig mee akoord cusketief , ze rijden de boel al plat 1 maand voor de rally. En waarom sommige piloten nog een co nodig hebben is mij ook de vraag, want ze kennen het vanbuiten zo groot als het is.
vlotte eduard
25 maart 2007, 18:52
Daar ga ik volledig mee akoord cusketief , ze rijden de boel al plat 1 maand voor de rally. En waarom sommige piloten nog een co nodig hebben is mij ook de vraag, want ze kennen het vanbuiten zo groot als het is.
ze kunnen eventueel eens langs gaan in de plaatselijke sexshop.....voor een plastieke pop...geeft nog gewichtsbesparing:p
mercury
25 maart 2007, 19:07
ze kunnen eventueel eens langs gaan in de plaatselijke sexshop.....voor een plastieke pop...geeft nog gewichtsbesparing:p
Haha vlotte dat zou nog eens een schoon zicht zijn hé , en nooit geen ruzie meer met hun copiloot hahaha:) :)
Henne
25 maart 2007, 19:11
Ik heb met mijn GSM een paar fotos genomen van het laatste stuk van de poelberg KP... (ik post ze vnv nog)
De weg ligt er nog altijd bij als 2 weken geleden...
Sublover
25 maart 2007, 19:17
Buiten het probleem met KP Poelberg, blijven de KP's ongewijzigd?
Henne
25 maart 2007, 19:31
Voila hier zijn ze dan, sorry als de kwaliteit niet super is maar het is met mijn GSM getrokken ;)
Foto1 (http://www.ryv.be/TAC/Afb003.jpg)
Foto2 (http://www.ryv.be/TAC/Afb004.jpg)
Foto3 (http://www.ryv.be/TAC/Afb008.jpg)
Foto4 (http://www.ryv.be/TAC/Afb009.jpg)
Foto5 (http://www.ryv.be/TAC/Afb013.jpg)
Foto6 (http://www.ryv.be/TAC/Afb014.jpg)
Foto7 (http://www.ryv.be/TAC/Afb015.jpg)
Brother John
25 maart 2007, 19:35
Zo moeten rally wegjes er uit zien!http://www.autosportforum.be/images/icons/icon14.gif;)
Glenn
25 maart 2007, 19:53
Denk wel da ze daar zullen rijden...
Henne
25 maart 2007, 19:58
Het zijn ferme puttekes zulle... Maar kdenk wel dat het grootste "gruis" al zal weg zijn eens ze de eerste keer erover zijn gegaan.
Duvalthebest
25 maart 2007, 20:34
Het zijn ferme puttekes zulle... Maar kdenk wel dat het grootste "gruis" al zal weg zijn eens ze de eerste keer erover zijn gegaan.
Zo slecht ziet het er ook weer niet uit vind ik.
Glenn
25 maart 2007, 20:44
Zo slecht ziet het er ook weer niet uit vind ik.
Het stukje in Koekelare zag er slechter uit :D
Duvalthebest
25 maart 2007, 20:50
Het stukje in Koekelare zag er slechter uit :D
Heb da ook gezien op onboardbeelden, zelf was ik er niet.
De BMW zal da wel gevoeld hebben dat daar slecht lag...
tommeke_B
25 maart 2007, 20:52
Daar zullen ze wel over rijden ze. :)
rallyfreak
25 maart 2007, 21:00
Daar zullen ze wel over rijden ze. :)
Wat moeten ze zeggen op stukken onverhard zelf zijn ook vele puttekes é.
Denk bij veel regen dat er daan wel akwaplanning kan voorkomen dus wie weet zie je daar iets heel moois.
Duvalthebest
25 maart 2007, 21:15
Wat moeten ze zeggen op stukken onverhard zelf zijn ook vele puttekes é.
Denk bij veel regen dat er daan wel akwaplanning kan voorkomen dus wie weet zie je daar iets heel moois.
Da heb ik ook al gedacht bij nat weer kan het daar nog schoon worden.
Warlord
25 maart 2007, 21:27
Ze trainen niet veel meer ,wees daar maar gerust op.Woon zelf heel dichtbij een kp en een familielid woont op een kp en die zegt datzelf.Zijn het eigenlijk wel rallypiloten,...Geen fotografen,mensen die eens gaan kijken waar ze gaan staan,..,en btw het is niet aan ons om dat te zeggen.
Glenn
25 maart 2007, 21:29
Ze trainen niet veel meer ,wees daar maar gerust op.Woon zelf heel dichtbij een kp en een familielid woont op een kp en die zegt datzelf.Zijn het eigenlijk wel rallypiloten,...Geen fotografen,mensen die eens gaan kijken waar ze gaan staan,..,en btw het is niet aan ons om dat te zeggen.
Ja, da kan ook, maar vraagje: als je als gewone mens, zonder deel te nemen, de dag van de verkenninge op het parcours zit om te kijken waar ja zou kunnen staan ofzo, mag da? Ja toch?
Warlord
25 maart 2007, 21:34
Ja, da kan ook, maar vraagje: als je als gewone mens, zonder deel te nemen, de dag van de verkenninge op het parcours zit om te kijken waar ja zou kunnen staan ofzo, mag da? Ja toch?
Waarom zou dat niet mogen,ik doe dat soms ook.Daarom dat ik het zeg kan iedereen zijn.Tis daarom niet een rallypiloot.
rallyfreak
25 maart 2007, 21:34
In ieper plaats met altijd een plakaat uitzonderlijk plaatselijk verkeer maar weet niet of ze daar controle op doen.
Doen ze controle zeg dat je op weg bent naar een boer achter pataten ze kunnen dat toch niet rap beginnen controleren é.
Warlord
25 maart 2007, 21:35
In ieper plaats met altijd een plakaat uitzonderlijk plaatselijk verkeer maar weet niet of ze daar controle op doen.
Doen ze controle zeg dat je op weg bent naar een boer achter pataten ze kunnen dat toch niet rap beginnen controleren é.
Ja,ze doen eigenlijk redelijk veel controles.Zij daar maar zeker van.
rallyfreak
25 maart 2007, 21:49
Ja,ze doen eigenlijk redelijk veel controles.Zij daar maar zeker van.
Nog nooit gene tegen gekomen maarja als je 1 keer de kp rijd dan heb je ze gezien voor jaren é.
Is enkel bij een nieuwe kp dat ik eens toerke doe.
Henne
25 maart 2007, 22:54
Wanneer zijn het officiële verkenningen op de TAC?
Glenn
26 maart 2007, 11:23
Ben ik de enige die vind dat de deelnemerslijst maar magerkes is voor de moment? :o
alexen
26 maart 2007, 11:42
Ben ik de enige die vind dat de deelnemerslijst maar magerkes is voor de moment? :o
nope maar de grote namen komen waarschijnlijk nog.
nope maar de grote namen komen waarschijnlijk nog.
Dat dachten we voor de Ardenne Bleue - East Belgian Rally ook. Wat zijn die jaaroverzichten van de jaren '80 en '90 toch prachtig, toen waren er pas grote namen en bovendien veel meer buitenlandse toppers die afkwamen.
alexen
26 maart 2007, 13:02
ik heb gehoord uit goeie bronnen dat andy lefevere met de nieuwe rakket aan de start komt, maar dit zijn nog altijd maar geruchten. dus niet 100% zeker.
Glenn
26 maart 2007, 13:15
ik heb gehoord uit goeie bronnen dat andy lefevere met de nieuwe rakket aan de start komt, maar dit zijn nog altijd maar geruchten. dus niet 100% zeker.
Tis te hopen :eek:
barresjok
26 maart 2007, 13:18
ik heb horen zeggen dat zijn wagen niet klaar zal zijn en dat hij een mitsu of subaru zal huren
Glenn
26 maart 2007, 13:20
ik heb horen zeggen dat zijn wagen niet klaar zal zijn en dat hij een mitsu of subaru zal huren
Tzal mitsu worden als hij één huurt denk ik.
Hij stond aleszins te babbelen met jdr in moorslede :p
vlotte eduard
26 maart 2007, 13:41
Njet.....was 't ook al aan 't denken,maar ge moet tegenwoordig zien wat je zegt of schrijft of ze zitten op uw kap.;)
Beamer
26 maart 2007, 13:46
Wanneer zijn het officiële verkenningen op de TAC?
Normaal de vrijdag, de dag voor de rally zelf.
Vincent Verstraete
26 maart 2007, 13:53
De flying finish lag vroeger in die linkse bocht op foto 5.
Dus zo veel zal er niet over het slecht stuk moet "gereden" worden.
Na die bocht is het toch uitbollen tot aan de stop.
Beamer
26 maart 2007, 14:06
Is volgens mij niet aan te raden. Persoonlijk vind ik het beter enkele dagen ervoor eens te gaan kijken.De dag van de verkenningen kunt ge toch niet rustig rondtoeren wat dan zit er heel wat verkeer op die kleine baantjes met de nodige problemen vandien. Niet kunnen passeren, voortdurend in achteruitkijkspiegel kijken enz.. Het is volgens mij zelfs storend voor de piloten zelf.Ze mogen dan verkennen en dan sta je daar op één of ander punt stil om te kijken waar ge gaat staan.
Ik geef toe dat ik soms ook eens het parcour afrijd maar liefst voor de officiële verkenningen.Ik haal er ook graag de schone punten uit.
Soms is het zelfs noodzakelijk als ge niet voor verrassingen wilt staan zoals bij de omloop v vl.Vorig jaar schoon punt, jaar derachter staat er maïs.Lap weer naar een ander punt. En trouwens als ge daar gewoon zonder show langsrijd zie ik niet in wat ge daar verkeerd mee doet.Het is nog altijd openbare weg.
Voordeel van het parcour effe te verkennen tijdens de officiële verkenningen is wel da ge weet langswaar het parcour eventueel is gewijzigd door een of andere piloot te volgen.
CPWRC
26 maart 2007, 14:27
Als er iemand de plaats wil weten waar Bouche vorig jaar overkop ging :
KP Ondank, de haaks rechtse bocht aan "Akspoele".
Het punt is eigenlijk niet echt speciaal, maar Bouche wist ons toch te entertainen..
;)
Hier ziet u het punt bij Prinzie..
http://video.google.nl/videoplay?docid=5754192139607504083
tommeke_B
26 maart 2007, 15:26
Update deelnemerslijst met : Vandoorne, Vanwijnsberghe, Vleminckx en Desmet en nog meer :p
tommeke_B
26 maart 2007, 15:31
Als iemand het punt van oa. dekeyser en vanhees wil weten, het is een schoon punt ook dusja, ik heb het op kaartje.
rallyfreak
26 maart 2007, 15:53
Als iemand het punt van oa. dekeyser en vanhees wil weten, het is een schoon punt ook dusja, ik heb het op kaartje.
Is het uiterste van kp ossthoek is idd wel zeer goed punt dat.
Vincent Verstraete
26 maart 2007, 16:08
Hierbij nog eens mijn uitleg naar dat schone punt :
Ik zal eens proberen uitleggen waar dat verste, gladde punt is op KP Oosthoek waar verschillende in de gracht gereden zijn vorig jaar :
Je neemt de baan Tielt - Aalter.
Op de "ring van Ruiselede" neem je de 2de grote afslag richting Poeke.
Je gaat niet onmiddellijk de 1ste rechts, maar na +/- 400m rij je de Reigerstraat in.
Op het einde na 400m T-Rechts. Na een eindje wordt dit de Ter Eikestraat en deze straat de ganse tijd blijven volgen (+/- 1,6 km).
Op het einde T - Rechts en je komt automatisch op het gladde punt uit na +/- 500m.
:p
Beamer
26 maart 2007, 16:14
Goed beschreven Vincent.Zou het niet beter kunnen. :) Ge moet anders ne keer solliciteren bij den tom tom go, ge zou da goed doen:D (graptje hé).
rallyfreak
26 maart 2007, 16:16
Goed beschreven Vincent.Zou het niet beter kunnen. :) Ge moet anders ne keer solliciteren bij den tom tom go, ge zou da goed doen:D (graptje hé).
Ja is handig dat je die straat naam weet ze vorig jaar daar nog beke zitten zoeken.
Uiteindelijk toch gevonden.
barresjok
26 maart 2007, 16:21
punt waar bouche overkop geweest is is idd niet veel soeps
zo ziet het er uit vanbuiten uit
http://users.telenet.be/VDN_racing/2006/TAC/img/31.jpg
Vincent Verstraete
26 maart 2007, 16:21
Ik heb mijne CV al eens opgestuurd naar den tom tom, mio, enz om als manuele gps gebruikt te worden. Mijn enige voorwaarde was dat ik enkel bij mooie vrouwen mocht gezet worden uit den Ché, P, Maxim,... :p
Mijn CV werd jammer genoeg geweigerd wegens te onervaren. :D
Beamer
26 maart 2007, 16:28
Ik heb mijne CV al eens opgestuurd naar den tom tom, mio, enz om als manuele gps gebruikt te worden. Mijn enige voorwaarde was dat ik enkel bij mooie vrouwen mocht gezet worden uit den Ché, P, Maxim,... :p
Toeme das jammer hé, blijven proberen zou ik zo zeggen:)
Onervaren.... toch niet met de vrouwen zekers!;)
Glenn
26 maart 2007, 17:37
Is volgens mij niet aan te raden. Persoonlijk vind ik het beter enkele dagen ervoor eens te gaan kijken.De dag van de verkenningen kunt ge toch niet rustig rondtoeren wat dan zit er heel wat verkeer op die kleine baantjes met de nodige problemen vandien. Niet kunnen passeren, voortdurend in achteruitkijkspiegel kijken enz.. Het is volgens mij zelfs storend voor de piloten zelf.Ze mogen dan verkennen en dan sta je daar op één of ander punt stil om te kijken waar ge gaat staan.
Ik geef toe dat ik soms ook eens het parcour afrijd maar liefst voor de officiële verkenningen.Ik haal er ook graag de schone punten uit.
Soms is het zelfs noodzakelijk als ge niet voor verrassingen wilt staan zoals bij de omloop v vl.Vorig jaar schoon punt, jaar derachter staat er maïs.Lap weer naar een ander punt. En trouwens als ge daar gewoon zonder show langsrijd zie ik niet in wat ge daar verkeerd mee doet.Het is nog altijd openbare weg.
Voordeel van het parcour effe te verkennen tijdens de officiële verkenningen is wel da ge weet langswaar het parcour eventueel is gewijzigd door een of andere piloot te volgen.
Ik sta nie stil op verkenningen, en laat ze meestal door, en dan nog, bij verkenningen moeten zij ook rekening houden met het verkeer, ze moeten zich aan de verkeersregels enzo houden...
Persoonlijk vind ik het onverantwoord wat sommige piloten doen, ze vliegen aan 150/160 over het parcours, er zou maar keer ne boer die auto niet moeten gezien hebben of achter de bocht komen... Of kleine gasten met hun velo...
Glenn
26 maart 2007, 17:38
En tis zeer schoon aangeduid :D
Beamer
26 maart 2007, 17:45
Ik sta nie stil op verkenningen, en laat ze meestal door, en dan nog, bij verkenningen moeten zij ook rekening houden met het verkeer, ze moeten zich aan de verkeersregels enzo houden...
Persoonlijk vind ik het onverantwoord wat sommige piloten doen, ze vliegen aan 150/160 over het parcours, er zou maar keer ne boer die auto niet moeten gezien hebben of achter de bocht komen... Of kleine gasten met hun velo...
daar hebt ge gelijk in.Sommigen vliegen nogal over het parcour. tis just daarom dak het zo gevaarlijk vind den dag van de verkenningen zelf .
tommeke_B
26 maart 2007, 19:01
En tis zeer schoon aangeduid :D
héhé :p ma zo kuj het wel goe zien hé :D
Glenn
26 maart 2007, 19:09
héhé :p ma zo kuj het wel goe zien hé :D
Ja, das wel waar :)
Duvalthebest
26 maart 2007, 20:28
Deelnemerslijst begin stilaan vorm te krijgen.
Alle verwachte deelnemers staan er nu bijna op behalve Tsjoen, Cols, Deferm, Colsoul en Princen maar normaal zullen die ook wel rijden
Beamer
26 maart 2007, 20:36
Er is nu wel degelijk wat waar van de geruchten ivm onverhard.Als je op de site van de tac de regelmentering download zie je het volgende:
totale afstand kp's 153,52KM
verhard: 99,80%
onverhard: 0.20%:) .
Zal wel maar kort stukske zijn.
Glenn
26 maart 2007, 20:43
Er is nu wel degelijk wat waar van de geruchten ivm onverhard.Als je op de site van de tac de regelmentering download zie je het volgende:
totale afstand kp's 153,52KM
verhard: 99,80%
onverhard: 0.20%:) .
Zal wel maar kort stukske zijn.
Hopelijk wel de moeite :)
Beamer
26 maart 2007, 20:45
Ja hoop ik ook. Ik heb er geen flauw benul van waar dat zal zijn.
Normaal enkel voor Ieper en de condroz een evo 9 van bij JDR.
Duvalthebest
26 maart 2007, 21:50
Ja hoop ik ook. Ik heb er geen flauw benul van waar dat zal zijn.
Ik heb da hier eens gepost waar da zal zijn.
KP De Oekene ofzo , kan da zijn?
Glenn
26 maart 2007, 21:52
Ik heb da hier eens gepost waar da zal zijn.
KP De Oekene ofzo , kan da zijn?
Oekene? Das wel gene kp van TAC zenne :D
Duvalthebest
26 maart 2007, 21:54
Normaal enkel voor Ieper en de condroz een evo 9 van bij JDR.
Ah das ook mooi.
Met de subaru was hij zeker de moeite en met een evo9 zal da ook wel zo zijn zeker
Duvalthebest
26 maart 2007, 21:59
Oekene? Das wel gene kp van TAC zenne :D
Was deze dat ik bedoel : :D
Warlord
26 maart 2007, 22:07
De deelnemerslijst vind ik maar mager tot nu toe,hopelijk komen er nog enkele bij????
Glenn
26 maart 2007, 22:08
De deelnemerslijst vind ik maar mager tot nu toe,hopelijk komen er nog enkele bij????
Khoop het ook, of tzal gene vette zijn :(
Duvalthebest
26 maart 2007, 22:16
Khoop het ook, of tzal gene vette zijn :(
Ik denk dat we toch niet kunnen klagen hoor.
Als ge het vergelijkt met de lijst van vorig jaar denk dat deze er dit jaar nog beter uitziet.
scoobyfreak
26 maart 2007, 22:59
Velede jaar konden we toch niet klagen hoor.
Vincent Verstraete
26 maart 2007, 23:49
Was deze dat ik bedoel : :D
Het klein stukje onverhard ligt inderdaad op KP den Ondank ongeveer 1,5 km na de start.
filip
27 maart 2007, 07:41
Het klein stukje onverhard ligt inderdaad op KP den Ondank ongeveer 1,5 km na de start.
is dat de onverhard die over 10,15 jaar ook in kp de ondank zat ? nie ver van de grote baan tielt deinze ?
Vincent Verstraete
27 maart 2007, 10:31
is dat de onverhard die over 10,15 jaar ook in kp de ondank zat ? nie ver van de grote baan tielt deinze ?
Ik heb ook vernomen dat ze daar heel vroeger nog op gereden hebben en hij ligt inderdaad niet ver van de baan Tielt - Deinze
Glenn
27 maart 2007, 12:34
Ik heb ook vernomen dat ze daar heel vroeger nog op gereden hebben en hij ligt inderdaad niet ver van de baan Tielt - Deinze
En dan word het parcours of de details niet vrijgegeven voor de verkenningen :D
filip
27 maart 2007, 12:45
als j van de streek bent en al wa jaren gaat kijken kun j soms al veel zelf ontcijferen van het parkoer. en bovendien veel onverhard vindt je nie in de streek van tielt
Glenn
27 maart 2007, 12:59
als j van de streek bent en al wa jaren gaat kijken kun j soms al veel zelf ontcijferen van het parkoer. en bovendien veel onverhard vindt je nie in de streek van tielt
Ja euh, da was wel maar om te lachen hé, voor iemand mij ier gaat aanvallen :D
filip
27 maart 2007, 13:03
Ja euh, da was wel maar om te lachen hé, voor iemand mij ier gaat aanvallen :D
gggggggggrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr !!!!!!!!!!!!!!!!:D
Vincent Verstraete
27 maart 2007, 13:08
Als je vlak in de buurt woont, weet je al snel waar en wat er gaat veranderen rfr.
En zeker als je je interesseert in de rally. :p
Henne
27 maart 2007, 13:14
Ikzelf woon niet ver van den ondank maar ik kan het me niet rap inbeelden.
Dat moet dan nog voor de oude gentweg zijn?
Vincent Verstraete
27 maart 2007, 13:25
Ikzelf woon niet ver van den ondank maar ik kan het me niet rap inbeelden.
Dat moet dan nog voor de oude gentweg zijn?
De onverhard ligt tussen de Caloenstraat en de Kerkebosstraat om precies te zijn.
Aub. :p
Henne
27 maart 2007, 16:10
A bon... Nu weet ik em liggen zie :)
Staat er trouwens ergens een volledige routebepaling? Ik ken alleen een groot stuk van KP denk ondank, en de poelberg(volledige KP) + de oude zoning echt compleet vanbuiten.
Begin van den ondank weet ik dat het ergens tussen de weg naar Ruiselede en de weg naar Kanegem is maar waar ze dan precies ingaan... (ik weet het heel precies van de Oude Gentweg)
Dan zal ik die volgende week eens op het gemak aftouren...
CPWRC
27 maart 2007, 16:28
Dirk Vermeirsch rijdt weer als 0-wagen, dit maal met een nieuw opgebouwde Ford Sierra Cosworth 4WD.
Langs de ene kant wel jammer dat hij niet in de wedstrijd zelf rijdt met de Escort Cosworth .. Hij zou er zeker een degelijk resultaat mee kunnen rijden volgens mij.
Vincent Verstraete
27 maart 2007, 16:55
Dirk Vermeirsch rijdt weer als 0-wagen, dit maal met een nieuw opgebouwde Ford Sierra Cosworth 4WD.
Langs de ene kant wel jammer dat hij niet in de wedstrijd zelf rijdt met de Escort Cosworth .. Hij zou er zeker een degelijk resultaat mee kunnen rijden volgens mij.
Hij rijdt niet met de Escort omdat hij verhuurd is voor de week erna in Komen.
Rallyfan_072
27 maart 2007, 17:07
Hij rijdt niet met de Escort omdat hij verhuurd is voor de week erna in Komen.
En Vincent, wat zijn de doelstellingen voor u ? :)
Ik denk niet dat alle deelnemers online staan... Alléé ben er zeker van.
Ik denk niet dat alle deelnemers online staan... Alléé ben er zeker van.
Aha, das goed nieuws.;)
Vincent Verstraete
28 maart 2007, 10:37
En Vincent, wat zijn de doelstellingen voor u ? :)
Ik vind een "thuisrally" niet gemakkelijk.
Vorig jaar dacht ik dat ik zeer goed ging rijden tot ik 1 ronde gereden had op het spekgladde en soms natte parcours.
Het viel mij dik tegen. :cool:
Ik hoop dit jaar toch wat beter mee te kunnen met de anderen in de klasse. :D
rallyfreak
28 maart 2007, 13:19
Tsjoen en Lietaer ingeschreven eens benieuwd of de subaru beter zal gaan dna in moorslede.
Glenn
28 maart 2007, 13:32
Tsjoen en Lietaer ingeschreven eens benieuwd of de subaru beter zal gaan dna in moorslede.
Normaal wel zeker? Draaide maar op drie cilinders toen :p
Glenn
28 maart 2007, 13:33
Ik vind een "thuisrally" niet gemakkelijk.
Vorig jaar dacht ik dat ik zeer goed ging rijden tot ik 1 ronde gereden had op het spekgladde en soms natte parcours.
Het viel mij dik tegen. :cool:
Ik hoop dit jaar toch wat beter mee te kunnen met de anderen in de klasse. :D
En een goeie krik meedoen dit jaar :D
Duvalthebest
28 maart 2007, 14:05
Mooi mooi mooi , nu nog de mitsu's van Cols en Colsoul en de R3 van Princen het is een prachtig startveld vind ik.
Mooi mooi mooi , nu nog de mitsu's van Cols en Colsoul en de R3 van Princen het is een prachtig startveld vind ik.Indien de motor tijdig terug is ... denk ik wel dat die kans zeer hoog is dat em start.
Duvalthebest
28 maart 2007, 14:09
Indien de motor tijdig terug is ... denk ik wel dat die kans zeer hoog is dat em start.
Ah das goed, laten we hopen hé.
Ook Stouf staat ingeschreven met de prachtige MK II, altijd goed voor de show.
Wel jammer dat de Polle de shakedown nie rijdt en Tsjoen ook niet maar heb gelezen dat de Punto maar vrijdagmiddag in Belgie komt dus is de shakedown onmogelijk voor Pieter.
scoobyfreak
28 maart 2007, 14:10
rijd schmelcher niet in tielt?
Vincent Verstraete
28 maart 2007, 14:55
En een goeie krik meedoen dit jaar :D
Inderdaad een goeie krik kan zeer nuttig zijn :p
Ofwel moet ik niet zo diep couperen zodat ik de uitstekende riooldeksels vermijd. :D
Glenn
28 maart 2007, 16:02
Inderdaad een goeie krik kan zeer nuttig zijn :p
Ofwel moet ik niet zo diep couperen zodat ik de uitstekende riooldeksels vermijd. :D
Ach, da kan geen kwaad :p
barresjok
28 maart 2007, 16:16
rijden de historics terug door de moderne zoals vorig jaar?
jammer dat Lietaer niet met de MK2 rijd
rallyfreak
28 maart 2007, 16:21
rijden de historics terug door de moderne zoals vorig jaar?
jammer dat Lietaer niet met de MK2 rijd
Jat dat zal zo terug zijn.
Anders zou er een aparte deelnemerslijst zijn.
Jat dat zal zo terug zijn.
Anders zou er een aparte deelnemerslijst zijn.
Dat is super initiatief geweest sinds vorig seizoen! Zo is de afwisseling van auto's optimaal! Een A8, een S2000, een N4, een Histo, een A6, een N3, al door mekaar! :-)
Ik vind dat persoonlijk ook veel beter. Alles door elkaar zorgt ervoor dat je je niet eerst door de kleine wagentjes moet worstelen. Met alle respect voor de piloten ervan, maar voor het publiek zijn de meerderheid van die kleine wagens niet echt spectaculair. Natuurlijk, om zelf met zo eentje te rijden moet wel de max zijn. Maar voor het publiek, hmm, ik weet het niet...
Vincent Verstraete
28 maart 2007, 17:02
Ik vind dat persoonlijk ook veel beter. Alles door elkaar zorgt ervoor dat je je niet eerst door de kleine wagentjes moet worstelen. Met alle respect voor de piloten ervan, maar voor het publiek zijn de meerderheid van die kleine wagens niet echt spectaculair. Natuurlijk, om zelf met zo eentje te rijden moet wel de max zijn. Maar voor het publiek, hmm, ik weet het niet...
Pas op wat je zegt hé lord !!! :rolleyes: :p :D
Glenn
28 maart 2007, 17:05
Het is nog altijd van die kleintjes dat je het moet hebben, zonder die kleintjes kun je niet...
Er zouden namelijk te weinig deelnemers zijn.
En dan nog, kzie nog graag keer zo'n kleintje passeren die volop ant doorduwen is ook zenne :p
Rallyfan_072
28 maart 2007, 17:15
Ze hebben nog tijd tot vrijdagavond 12uur om zich in te schrijven, ik zie ook geen Princen staan, en die rijdt, volgens AutoNews. :D
Mja, kweet het hoor... No offense natuurlijk! Ik ben dan ook geen rally-fan pur sang, maar eerder een circuit-man die graag ook af en toe es wat rally meepikt. Als ik zelf zou mogen rijden, dan mogen ze me voor mijn part in een Trabant ofzo steken. Ik respecteer zeer zeker de mensen die zich inzetten om te rijden, daar niet van... Ik wil gewoon zeggen dat ik afwisseling wel een goed idee vind...
Ze hebben nog tijd tot vrijdagavond 12uur om zich in te schrijven, ik zie ook geen Princen staan, en die rijdt, volgens AutoNews. :D
Princen rijdt tot op heden NIET.... Motor is niet klaar, als em snel binnenkomt dan misschien wel.
FOCUSWRC
28 maart 2007, 19:20
Princen rijdt tot op heden NIET.... Motor is niet klaar, als em snel binnenkomt dan misschien wel.
Waarom slaagde Sandell er wel in om te rijden?? :confused: Is immers reeds zes weken geleden.