Volledige versie bekijken : GRID racedriver
GioRallyReport
7 juni 2008, 17:38
Vandaag deze game gekocht.
Nieuwste simulatie game van codemasters.
Ik heb er geen woorden voor.:eek::eek::eek:
Magniformitastisch.
Als je rijdt van in de cockpit krijg je het gevoel in een echte race bolide te zitten. Ieder metertje werkt , voeten gaan mee op het gas , op de rem nie te doen.
Circuits zijn tot in de details nagemaakt.
Een aanrader.
En de besturing? Is deze arcade of simulatie. En kun je opnieuw kiezen zoals bij DTM Race Driver 3 tussen "Simulatie" & "Pro Simulatie"?
GioRallyReport
7 juni 2008, 19:31
Besturing is realistisch. Je kan niet kiezen tussen simulatie en pro simulatie.
ik heb 'm mij deze namiddag ook gehaald, voor de xbox, vanavond eens grondig proberen ;)
GioRallyReport
7 juni 2008, 20:25
Met de open eenzitter francorchamps afhaspelen is quit exciting :D
ondertussen ook al een beetje gespeeld op pc... besturing is goe, want deze keer voel je echt het verschil tussen de wagens, met nen muscle car mag je echt al serieuze draai geven voor er iets gebeurt en met een porsche rsr is dat dan bv al véél preciezer
moet toegeven die instant replay waar je dan opnieuw kunt inpikken is echt wel maf! 't is geen simulatie spel maar wel veel fun
gisteren eens uitvoerig getest en het is zeker de moeite, destruction derby is ook wel leuk :p
senna's kingdom
8 juni 2008, 21:00
Ik heb het spel ook al een week.
Het is echt de moeite.
Soms wel moeilijk.
Ik vind wel leuk dat je echt een cariere moet maken.
Eerst begin je als pay driver.
Als je wat geld verdient hebt koop je een oude bak en heb je een kleine garage.
Je kan een eigen livery maken die op elke racewagen komt die je koopt.
Met wat goede prestaties haal je mooie sponsors binnen en nadien krijg je een teamgenoot ter beschikking. Hier kan je ook zo ver in gaan als je zelf wil.
En de concurentie is agresief :eek:.
Meermaals in je flank rijden op een recht stuk. Nooit eerder voor gehad.
Besturing is niet slecht. Maar met Le Mans heeft de Spyker meer grip dan een Corvette of een LMP1 of LMP2:rolleyes:.
Uhu, die carrière-mogelijkheid vind ik ook wel heel goed, plezant hoe je alles kan opbouwen. Het gedrag van de autos is mss niet altijd even realistisch, ma zeker niet over te klagen. Ik was aan het wachten op ene goeie race-game, en in deze kan ik wel e wa tijd steken :)
De concurrentie is idd niet simpel, mij hebbe ze ook al een paar keer van de baan gestoempt :D
Ik heb een probleem met het spelen ervan, mijn grafische kaart ondersteund namelijk niet Shader 3.0. Weet er iemand hier een oplossing voor? thx
Ik heb een probleem met het spelen ervan, mijn grafische kaart ondersteund namelijk niet Shader 3.0. Weet er iemand hier een oplossing voor? thx
ene computer/laptop is voor op te werken :p Xbox/wii zijn voor te spelen ;)
Dus, nee, geen idee van een oplossing...
Beetje pesten... Hmm, moet frustrerend zijn, zo e goed spel liggen hebbe en het niet kunnen spelen :p :D
De enige oplossing is een andere grafische kaart :(
Ik zit met hetzelfde probleem,maar alvorens te kopen kijk ik naar de minimum benodigdheden ;) Ik heb het spel,net als DIRT,niet gekocht :)
Kan er trouwens iemand zeggen of er een groot verschil is tussen het spel op xbox360 en op ps3 ?
senna's kingdom
9 juni 2008, 20:08
Had het zelfde probleem toen ik GTR2 kocht.
Kon ik niet spelen op de laptop.
Dit weekend is hij stuk gegaan en heb net een nieuwe pc gekocht en wat rekening mee gehouden om het te kunnen spelen.
Een pc die samengesteld is en ik kan GTR2 op beste kwaliteit spelen:eek:.
De enige oplossing is een andere grafische kaart :(
Ik zit met hetzelfde probleem,maar alvorens te kopen kijk ik naar de minimum benodigdheden ;) Ik heb het spel,net als DIRT,niet gekocht :)
Kan er trouwens iemand zeggen of er een groot verschil is tussen het spel op xbox360 en op ps3 ?
Kheb het ook niet gekocht hoor, mogen lenen van iemand :D
Maar kdenk dat ik dus best die voor ps3 koop :D
ik hab het me vandaag ook gehaald voor de PS3 en niet normaal wat een mooie game. Grafisch en gameplay... Maar ik ga nu verder spelen :D
vrukkus
12 juni 2008, 22:31
Als ik da hier lees moet ik dit weekend ook maar eens gaan halen voor de PS3
Als er hier mensen zijn die veel online spelen(DIRT, GRID, GT,....) mogen altijd hun online id doorsturen in een pm als ze willen.
mercury
21 juni 2008, 21:48
Ik vindt grid maar niks het is nie realistisch genoeg . ik heb het na 30 minuten al van de hand gedaan .
Je gaat 3 maal over de kop wint de race en dan zegt een stem dat je een kampioen bent.
ik heb terug forza2 in de xbox gestoken veel echter en beter als je een foutje maakt wordt je afgestraft en dat mis ik bij grid het is puur een arkadespel voor de kinderen
senna's kingdom
29 juni 2008, 19:52
Awel Mercury je hebt gelijk.
Het is een leuk concept. Maar de realisme is ver zoek.
Het rijgedrag trekt soms op geen bal:rolleyes:.
Schumi-fan
23 april 2009, 19:20
Racedriver GRID is een plezant spel, maar er zijn een paar nadelen aan verbonden. De keuzes in auto's is beperkt, de laadtijden te lang en de circuits van Amerika en Azië zijn niet leuk om te rijden. Ik race dus uitsluitend nog op de Europese circuits en liefst dan nog op Franchorchamps.
Wat die grafische kaarten betreft. Ik heb nooit gesnapt waarom mensen zulke spellen spelen op een PC. Dat is daar niet voor gemaakt en dan krijg je zulke problemen met dingen die plots niet meer compatibel zijn met een of ander spel. Pc's dienen om te internetten en andere software, DVD-spelers om dvd's te spelen, en consoles om spelletjes te spelen. Zo simpel kan het leven zijn. Ik ga met mijn broodoventje ook geen worsten proberen te draaien.
Een pc is minstens even goed om te gamen als een console,maar je moet de juiste hardware hebben.Net zoals je op een ps2 ook geen games van een ps3 kan gebruiken omdat de hardware niet compatibel is ;)
Schumi-fan
24 april 2009, 02:02
Een pc is minstens even goed om te gamen als een console,maar je moet de juiste hardware hebben.Net zoals je op een ps2 ook geen games van een ps3 kan gebruiken omdat de hardware niet compatibel is ;)
Ik geloof u Gedi. Al ben ik geen voorstander van PC gaming. Maar als je die voorkeur hebt, mij niet gelaten :)
Ik heb geen voorkeur,daar game ik veel te weinig voor ;) Ik vond in den tijd Battlefield 2 wel veel plezanter en gemakkelijker om te spelen op pc dan op ps2 :)
Badday
4 augustus 2009, 22:22
Ik speel nu ook GRID racedriver op pc. maar de besturing is voor mij ongelooflijk moeilijk. Die auto is echt niet te besturen, veel te gevoelig. Kheb al wa geprobeert met die sliders te spelen in da spel zelf, maar tbetert echt nie. Iemand een idee?
kennyrallylover
5 augustus 2009, 11:22
Al controllertje geprobeerd? ;)
HaCo
5 augustus 2009, 19:35
Wat die grafische kaarten betreft. Ik heb nooit gesnapt waarom mensen zulke spellen spelen op een PC. Dat is daar niet voor gemaakt en dan krijg je zulke problemen met dingen die plots niet meer compatibel zijn met een of ander spel. Pc's dienen om te internetten en andere software, DVD-spelers om dvd's te spelen, en consoles om spelletjes te spelen. Zo simpel kan het leven zijn. Ik ga met mijn broodoventje ook geen worsten proberen te draaien.
Ik denk dat je toch niet zo goed geïnformeerd bent.
De games industrie is toch een driver voor de hardware evoluties van de pc. Grafische kaarten die zo snel evolueren is niet om office sneller op te starten.
Internet op de pc was trouwens veeeele jaren later voordat er games op gespeeld werden.
Daarenboven bieden games op de pc heel wat voordelen, je hebt beter geschiktere invoerapparaten (zoals domweg een muis) en de pc laat de community toe games te modden, aan te passen. Richard Burns Rally vind ik daar een super voorbeeld van.
In mijn ogen heeft het console gamen een voordeel op gebied van prijs, eenvoud en sommige exclusieve titels. Console is enkel voor gamen is eigenlijk een nadeel, maar daar is wel al verbetering in gekomen (multimedia station).
Misschien dat ik ook nog een PS3, hangt beetje af wat er met WRC game zal gebeuren.
HaCo
5 augustus 2009, 19:37
Al controllertje geprobeerd? ;)
Ik rijd nu RBR met de sticks van een PS2 controller (met adapter). Je moet wel zorgen dat deze minder gevoelig wordt bij hoge snelheden en dan werkt dat eigenlijk zeer goed. Omdat de controller niet perfect centreert heb ik nu een XBox 360 controller voor de pc besteld. Deze heeft ook nog eens gas- en remhendel, onafhankelijk. Benieuwd hoe dat zal werken.
Bytes
28 december 2009, 14:09
Heb zowel Grid als Shift (Need for Speed Shift van EA) in huis. Terwijl vroeger Codemasters een streepje voorhadden op gebied van auto-races zijn ze nu toch flink voorbijgestoken door EA moet ik zeggen. Uiteraard is Shift van 2009 tewijl Grid van 2007 is, een vergelijking met V8-supercars (Codemasters 2009) zou eerlijker zijn...