Volledige versie bekijken : BK : nieuwigheden - geruchten
moet er ook zijn...
met welke s2000 wil tjoen gaan rijden?
Ik zie hem wel voor een Fiat gaan ;) :)
scoobyfreak
15 maart 2007, 21:20
Ik zie hem wel voor een Fiat gaan ;) :)Ik denk het ook eerlijk gezegd.
Duvalthebest
15 maart 2007, 21:22
Ik denk het ook eerlijk gezegd.
Zal wellicht Fiat of Peugeot zijn.
Mij maakt het niet zoveel uit , zolang hij maar mooi gedecoreerd is.
song2
15 maart 2007, 21:23
ik denk dat je wel gelijk zult krijgen, ik denk ook dat dat bijna de enige wagen is die competitief is zo direct van de fabriek... momenteel toch... misschien ook ene die makkelijk(er) te kopen is
WRCKE
15 maart 2007, 21:24
er is sprake geweest van peugot
scoobyfreak
15 maart 2007, 21:24
Zijn er nu al ergens foto's van de subaru van polle? Hij ging toch dinsdag beletterd worden.
WRCKE
15 maart 2007, 21:29
denk niet dat er al ergens zyn maar naar horend is het een blauwe
scoobyfreak
15 maart 2007, 21:30
Ik ga dus echt moeten wachten tot moorslede he, man man man :D
rallyfreak
15 maart 2007, 21:31
Ik ga dus echt moeten wachten tot moorslede he, man man man :D
Idd een blauwe 555 zie je niet zoveel é.
Is meer wit en al is terug wa anders.
Pinto
15 maart 2007, 21:35
Hier staat te lezen dat Tsjoen deze week in Italië de punto gaat testen: http://sportauto-32.lolbb.com/Le-forum-du-sport-auto-f3/News-sportive-ou-general-sur-l-auto-f1/A-quoi-va-ressembler-le-CDF-asphalte-2007-p27729.htm
scoobyfreak
15 maart 2007, 21:35
Idd een blauwe 555 zie je niet zoveel é.
Is meer wit en al is terug wa anders.Das waar, de meeste worden wit gespooten.
Glenn
16 maart 2007, 11:17
Polle kan da wel vré goe stilhouden hé, hoe zijne auto eruit zal zien enzo :D
Metro 6R4
16 maart 2007, 11:18
Nog even geduld ;)
Glenn
16 maart 2007, 11:20
Even een vraagje over Wervik en Ieper, ze gingen op grondgebied van Zonnebeke rijden maar mochten niet. Ieper, rijdt die ook op grondgebied Zonnebeke?
Metro 6R4
16 maart 2007, 11:24
KP Zonnebeke ;)
WRCKE
16 maart 2007, 11:31
Polle kan da wel vré goe stilhouden hé, hoe zijne auto eruit zal zien enzo :D
idd maar tzou een blauwe zijn voor de verandering
maar de wagen is nu terug hersteld dat was ook de reden waarom hij niet heeft gestart in routes du nord.Er was iets mis aan een cardan en ze moesten dit nog herstellen.Intussen is de wagen volledig in orde en is hij klaar om van start te gaan
jurdup
16 maart 2007, 12:04
idd maar tzou een blauwe zijn voor de verandering
maar de wagen is nu terug hersteld dat was ook de reden waarom hij niet heeft gestart in routes du nord.Er was iets mis aan een cardan en ze moesten dit nog herstellen.Intussen is de wagen volledig in orde en is hij klaar om van start te gaan
Naar het schijnt was het zijn boite, want de wagen lag vorige week uit elkaar om het probleem te zoeken.
Van heel dichte kennis bij polle komt deze info
WRCKE
16 maart 2007, 12:08
Naar het schijnt was het zijn boite, want de wagen lag vorige week uit elkaar om het probleem te zoeken.
Van heel dichte kennis bij polle komt deze info
kan zijn, hij heeft daar niks over gezegd in de keuring toen hij ervan bezig was met het probleem uit te leggen hoe dat het kwam dat hij niet heeft gestart in du nord
WRCKE
16 maart 2007, 19:01
het word een fiat of peugot s2000 voor tsjoen wie er eerst een auto kan leveren koopt hij
Boucles
16 maart 2007, 19:41
Wel jammer dat we de Focus WRC niet meer te zien krijgen. Maar ja veel gingen we hem toch niet zien in Belgie dit jaar. Aan wie heeft Tsjoen hem eigenlijk verkocht?
WRCKE
16 maart 2007, 19:44
Wel jammer dat we de Focus WRC niet meer te zien krijgen. Maar ja veel gingen we hem toch niet zien in Belgie dit jaar. Aan wie heeft Tsjoen hem eigenlijk verkocht?
staat nog te koop
Ik kijk al uit naar de TAC en de Wallonie om een directe confrontatie te zien tussen Loix en Tsjoen. Misschien dat Cols wat ballen aan zijn lijf heeft en een N4 huurt om mee te duelleren, het gemakkelijkste is natuurlijk een A8, maar daar bewijst hij niks mee...
Heb trouwens ook de weg naar dit forum gevonden, goed initiatief!
DUVEL
16 maart 2007, 20:34
Der staat een verslag van de rally van hanuit op pitstoptv video,ik vind het wel de moeite.
Vooral de bmw'kes en opels zijn wel de moeite.
GoFastFreddy
16 maart 2007, 20:54
Aan wie heeft Tsjoen hem eigenlijk verkocht?
jammer dat ik geen geld opzij heb staan :( , zou een mooie investering zijn :)
kezzel
17 maart 2007, 00:54
Daarstraks naar de voorstelling van het VT-Rallyteam geweest.Als de resultaten worden zoals de subaru ernu uitziet,komt het dik in orde dit sezoen,echt knap ;) :cool:
scoobyfreak
17 maart 2007, 01:15
VT-rallyteam? Het team van Han?
den laagvlieger
17 maart 2007, 09:26
Tsjoen geeft al getest met de punto s2000, toen ze bij abarth sport op bezoek
zijn geweest
kezzel
17 maart 2007, 09:34
VT-rallyteam? Het team van Han?
yes,de sub ziet er echt knap uit,sober maar heel knap ;)
jurdup
17 maart 2007, 09:34
heb gelezen dat de TAC raly de primeur zou krijgen om tsjoen daar aan de start te krijgen
maar dan zou dat toch wel heel rap moeten gaan zeker.
den laagvlieger
17 maart 2007, 09:41
Vergokan sponser van de tac zullen wel tandje(geld) bijsteken om te kunnen starten
rappie
17 maart 2007, 09:41
De wagen ziet er idd prachtig uit.
http://i43.photobucket.com/albums/e351/lol669/vt009.jpg
http://i43.photobucket.com/albums/e351/lol669/vt014.jpg
rallyfreak
17 maart 2007, 10:06
heb gelezen dat de TAC raly de primeur zou krijgen om tsjoen daar aan de start te krijgen
maar dan zou dat toch wel heel rap moeten gaan zeker.
Op rallylovers staat wie een auto kan verhuren huren we hem om dan in Wallonie of Ypres met de eigen auto te rijden.
laat hem dan maar een peugeot huren, dan kan loix hem eens ferm verslaan :)
Duvalthebest
17 maart 2007, 13:18
laat hem dan maar een peugeot huren, dan kan loix hem eens ferm verslaan :)
Let maar op dat het nie omgekeerd zal zijn :D
GoFastFreddy
17 maart 2007, 13:22
Let maar op dat het nie omgekeerd zal zijn :D
alles kan he , das autosport , zelf een klein mankementje kan een wedstrijd er heel anders doen uitzien .
dat er maar veel strijd in zit dat zie ik nog het liefst van al :)
Duvalthebest
17 maart 2007, 13:28
alles kan he , das autosport , zelf een klein mankementje kan een wedstrijd er heel anders doen uitzien .
dat er maar veel strijd in zit dat zie ik nog het liefst van al :)
Das juist hoe meer spanning en strijd hoe liever hé.
GoFastFreddy
17 maart 2007, 13:30
Das juist hoe meer spanning en strijd hoe liever hé.
das zeker jongen , rally op zijn best , niemand afbreken , zij moeten het maar uitvechten op de kp's ;) :)
tommeke_B
17 maart 2007, 13:32
das zeker jongen , rally op zijn best , niemand afbreken , zij moeen het maar uitvechten op de kp's ;) :)
ja, ik heb het ook voor de strijd om de seconde :p Zoals ieper
GoFastFreddy
17 maart 2007, 13:37
wij kunnen superfan van iemand zijn , maar zij rijden de wedstrijd .
ik ben een superfan van freddy , maar dat wisten jullie al , maar ik suporter voor iedereen , heb veel bewondering voor cols , casier , bodson , enz ....
want dat is rally , das geen 1mans sport he , met hoe meer ze zijn hoe spanneder en mooier dat het wordt :cool:
scoobyfreak
17 maart 2007, 13:38
Let maar op dat het nie omgekeerd zal zijn :DIk denk het ook :D
Duvalthebest
17 maart 2007, 15:20
wij kunnen superfan van iemand zijn , maar zij rijden de wedstrijd .
ik ben een superfan van freddy , maar dat wisten jullie al , maar ik suporter voor iedereen , heb veel bewondering voor cols , casier , bodson , enz ....
want dat is rally , das geen 1mans sport he , met hoe meer ze zijn hoe spanneder en mooier dat het wordt :cool:
Das ok zo bij mij, ben natuurlijk het meeste fan van Duval maar ik bewonder vele mannen in het BK waaronder Cols , Casier , Loix , Desmet , Bodson en nog vele anderen.
impreza_freak
17 maart 2007, 15:27
hoe meer weerstand, hoe meer ze op de limiet moeten rijden, hoe mooier de passages!!! :D
GoFastFreddy
17 maart 2007, 15:54
hoe meer weerstand, hoe meer ze op de limiet moeten rijden, hoe mooier de passages!!! :D
das ook waar :p
den laagvlieger
18 maart 2007, 10:01
Nieuw forum, veel wijze woorden, wat mij op valt veel west-vlamingen zoals ik hier
op het forum
mercury
18 maart 2007, 10:34
Nieuw forum, veel wijze woorden, wat mij op valt veel west-vlamingen zoals ik hier
op het forum
Haha laagvlieger West-Vlaanderen is ook het mekka van de rallysport hé, en zeker wat de grooste proeven betreft en natuurlijk niet te vergeten de vele Historic's
den laagvlieger
18 maart 2007, 10:42
De historic's zijn mijn favorieten , het betere glij en schuifwerk, zoals thuis:)
mercury
18 maart 2007, 12:08
De historic's zijn mijn favorieten , het betere glij en schuifwerk, zoals thuis:)
Groot gelijk daar kunnen de moderne wagens in de verste vertte niet aan tippen
Glenn
19 maart 2007, 19:34
Heb dit van Rallyfreak:
aja
en de gouverneur at gezeid up die vergadering met ol de grote koppen
dat ie liever had dat de rally in westvlaanderen helemaal gedaan zou zin
moja als ie da zegt
en er zin gin andere ervoor vo da te verbieden
gaot da nie weg voln
moja ken da wok mo zondag ooort wi
Phil Nijs
19 maart 2007, 21:06
Heb dit van Rallyfreak:
aja
en de gouverneur at gezeid up die vergadering met ol de grote koppen
dat ie liever had dat de rally in westvlaanderen helemaal gedaan zou zin
moja als ie da zegt
en er zin gin andere ervoor vo da te verbieden
gaot da nie weg voln
moja ken da wok mo zondag ooort wi
Det es ene klutejan met en kupke vol hakkelummel. de kens em beter kroute geven.
Glenn
19 maart 2007, 21:11
Det es ene klutejan met en kupke vol hakkelummel. de kens em beter kroute geven.
Ach, ons dialect is toch nie zo moeilijk als da van u? :D
scoobyfreak
19 maart 2007, 21:14
Det es ene klutejan met en kupke vol hakkelummel. de kens em beter kroute geven.Dat kan ik dus niet lezen he :D
Haha laagvlieger West-Vlaanderen is ook het mekka van de rallysport hé, en zeker wat de grooste proeven betreft en natuurlijk niet te vergeten de vele Historic's
Vele historic's dat wel... alleen spijtig dat ze op de mooiste proeven van het land waar er veel plaats is om eens goed dwars te gaan niet aan de start komen.:confused:
mercury
19 maart 2007, 21:41
Vele historic's dat wel... alleen spijtig dat ze op de mooiste proeven van het land waar er veel plaats is om eens goed dwars te gaan niet aan de start komen.:confused:
ze rijden graag rond hun eigen kerktoren zeker! heel mooie rally's juist over de grens en goedkoper dan in Belgie, maar nog moeten ze er niet van hebben.
Volgens mij rijden ze liever waar ze het volledig van buiten kennen MK1.
Glenn
19 maart 2007, 22:02
ze rijden graag rond hun eigen kerktoren zeker! heel mooie rally's juist over de grens en goedkoper dan in Belgie, maar nog moeten ze er niet van hebben.
Of mss hebben ze geen goesting om de verplaatsing te doen en verstaan ze de taal niet en vinden ze het daar niet de moeite? :rolleyes:
206WRC-ke
19 maart 2007, 22:07
Wrm moet je piloten nu weer in diskrediet brengen? Als men liever in W-VL blijft rijden is dat toch hun zaak zeker... En er rijden toch regelmatig Belgen net over de grens...
:cool:
mercury
19 maart 2007, 22:16
Wrm moet je piloten nu weer in diskrediet brengen? Als men liever in W-VL blijft rijden is dat toch hun zaak zeker... En er rijden toch regelmatig Belgen net over de grens...
:cool:
Je hebt gelijk maar persoonlijk vindt ik eens andere oorden opzoeken in plaats van altijd hetzelfde is wel leuker.
Een ander probleem is dat natuurlijk niet iedereen een FIA fiche heeft om te kunnen deelnemen in het buitenland.
Ik bedoelde wel de wedstrijden in eigen land, bij onze vrienden in de walen.
scoobyfreak
19 maart 2007, 22:38
Maar onze "vrienden" walen komen ook zeer weinig naar hier. In het bk rijd het vol van de vlaamingen.
Maar onze "vrienden" walen komen ook zeer wijnig naar hier. In het bk rijd het vol van de vlaamingen.
Die hebben ook bijna het dubbel aan wedstrijden als in de "Vlaanders", dus keuze genoeg voor hen. En het is er goedkoper rijden en de meeste proeven zijn mooier als in de VAS. Die hun programma is dus goed gevuld. :)
Dragu
19 maart 2007, 22:50
Die hebben ook bijna het dubbel aan wedstrijden als in de "Vlaanders", dus keuze genoeg voor hen. En het is er goedkoper rijden en de meeste proeven zijn mooier als in de VAS. Die hun programma is dus goed gevuld. :)
das juist 555 !
de keuze is snel gemaakt , Mooier en goedkoper .
Voor hen maakt het niet uit als het Bk is Asaf !
opelke
22 maart 2007, 08:02
Gunther Mommens zou bezig zijn aan een BMW van zijn eigen om terug te rijden.
Gaat om een E46.
Warschijnlijk niet meer voor dit seizoen ma toch dat belooft.
SKJEF
22 maart 2007, 11:42
Maar onze "vrienden" walen komen ook zeer weinig naar hier. In het bk rijd het vol van de vlaamingen.
De strenge regelmenten van de VAS zullen daar niet vreemd aan zijn zeker,
denk niet dat er vele auto's die in de asaf rond rijden zouden gekeurd raken hier in de vas
cusketief
22 maart 2007, 13:11
De strenge regelmenten van de VAS zullen daar niet vreemd aan zijn zeker,
denk niet dat er vele auto's die in de asaf rond rijden zouden gekeurd raken hier in de vas
de reglementen zijn nie echt strenger in VAS maar zorgen wel het allemaal wa duurder is. zoals hun 2 nieuwe wetten dit jaar , koersbanden in iedere divisie toegelaten met als reden de prijs van straatbanden achterhaald is ! hallo ??? voor een deftige bridgestone 15" betaal ik +- 60e , voor een koersband van een deftig merk 200e ! omdat er enkele extreme "straat"banden kopen die duur zijn is de grote meute het slachtoffer. tis zo extreem ze er blijkbaar zelf nie meer a uit geraken wie in welke klasse moe rijden als je in moorslede de klasseindeling bekeek. en ten 2e komen ze af met hun minimumgewichten om zogezegd het verlichten en h gebruik van lichte materialen tegen te gaan , dat ze dan verlichte deuren en dergelijke afschaffen ! ook hierin zijn weer de mensen die er niks mee te maken hebben het slachtoffer of is h normaal dat iemand in een originele wagen 200kg moet bij leggen ???
dus nie moeilijk iemand voor ASAF kiest mijn gedacht...
SKJEF
22 maart 2007, 13:43
de reglementen zijn nie echt strenger in VAS maar zorgen wel het allemaal wa duurder is. zoals hun 2 nieuwe wetten dit jaar , koersbanden in iedere divisie toegelaten met als reden de prijs van straatbanden achterhaald is ! hallo ??? voor een deftige bridgestone 15" betaal ik +- 60e , voor een koersband van een deftig merk 200e ! omdat er enkele extreme "straat"banden kopen die duur zijn is de grote meute het slachtoffer. tis zo extreem ze er blijkbaar zelf nie meer a uit geraken wie in welke klasse moe rijden als je in moorslede de klasseindeling bekeek. en ten 2e komen ze af met hun minimumgewichten om zogezegd het verlichten en h gebruik van lichte materialen tegen te gaan , dat ze dan verlichte deuren en dergelijke afschaffen ! ook hierin zijn weer de mensen die er niks mee te maken hebben het slachtoffer of is h normaal dat iemand in een originele wagen 200kg moet bij leggen ???
Ik kan u daar helemaal in volgen !
scoobyfreak
22 maart 2007, 14:43
Gunther Mommens zou bezig zijn aan een BMW van zijn eigen om terug te rijden.
Gaat om een E46.
Warschijnlijk niet meer voor dit seizoen ma toch dat belooft.Das goed nieuws, is toch een groot talent die verlooren is gehaad. En die focus kit car is toch ook niet echt iets voor hem.
opelke
22 maart 2007, 15:45
Gaat toch dit jaar ermee het hollands kampioenschap rijden.
Das goed nieuws, is toch een groot talent die verlooren is gehaad. En die focus kit car is toch ook niet echt iets voor hem.
mercury
22 maart 2007, 15:50
Blijkbaar staat de VAS boven de Fia, want als je een een rallywagen bouwt volgens Fia homologatie! vinden die heren van de VAS dat als je een gehomologeerde benzinetank gemonteerd hebt met alle nodige certifikaten en een mouse in verwerkt zodat hij niet kan openbarsten met een impakt nog niet goed.
Volgens die sjiekke heren zou er nog een nummer moeten ingslagen worden plus een keuring door Vincote die 2 jaar geleden 700 euro koste
Dus met andere woorden de wereldorganisatie FIA telt niet volgens de Vasmannekes of hoe de pastoor boven de paus staat.
Glenn
22 maart 2007, 16:04
Blijkbaar staat de VAS boven de Fia, want als je een een rallywagen bouwt volgens Fia homologatie! vinden die heren van de VAS dat als je een gehomologeerde benzinetank gemonteerd hebt met alle nodige certifikaten en een mouse in verwerkt zodat hij niet kan openbarsten met een impakt nog niet goed.
Volgens die sjiekke heren zou er nog een nummer moeten ingslagen worden plus een keuring door Vincote die 2 jaar geleden 700 euro koste
Dus met andere woorden de wereldorganisatie FIA telt niet volgens de Vasmannekes of hoe de pastoor boven de paus staat.
Ja, tis gewoon belachelijk. In Moorslede, zo'n kop circuit daar, ze trokken hem kapot... Nog geen sorry hebben ze gezegd...
Ook mag de een blijkbaar meer dan de andere bij de VAS. Ik vind de keuring van de VAS gewoon, jah, belachelijk. De een kijkt keer naar de benzinetank, minuut nadien kijkt er nog ene, en dan nog keer ene. Bij andere keken ze nog ineens niet naar de benzinetank of die kop circuit (kweet de juiste naam nie). En dat minimumgewicht... Een weegbrug heb ik daar niet gezien zenne..., tis maar best ook, want das een stomme regel... Nog bij andere waren ze gewoon beetje aant zeveren enal en hebben ze gewoon domweg 'vergeten' de helmen na te kijken... :rolleyes:
"Coupe circuit", of wel stroomonderbreker in het nederlands.;) Als ze die kapot trekken of erdoor trekken is dat teken dat het ding gewoon slecht gemaakt is.
Die benzinetank ellende daar ben ik volledig mee akkoord. Op een vas keuring heb ik ze ooit een fia tank zien afkeuren. De uitleg van de keurder: "het is belachelijk dat ik dat moet afkeuren maar het is nu zo, en als hier dadelijk iemand passeert met een 25 jaar oude tank, wat veel onveiliger is en waarschijnlijk veel slechter gemaakt, dan moet ik die goedkeuren als het de originele is."
tommeke_B
22 maart 2007, 16:20
Gaat toch dit jaar ermee het hollands kampioenschap rijden.
kan er nie aan doen, ma die focus mogen ze echt hebben, dan houden wij Gunther Monnens :D
Dragu
22 maart 2007, 16:48
ja maar hij heeft in Almere vorig jaar toch mooie dingen laten zien met die Focus kit car .
Die gaat toch wel stukke beter dan die in de Vas rondt rijdt .
Ik zie hem ook liever in een achtertrekker rijden , maar hij rijdt en das het belangrijkste !
Dragu
22 maart 2007, 16:53
Ik weet niet waar het juist te posten .
Maar door wat te surfen op het net ben ik op een site van een nieuw rally team gekomen , ze rijden zondag hun eerste rally in St-truiden .
Staan ook al foto's en filmpjes op van de wagen waarmee ze gaan rijden , een Bmw .
Hier de link : http://www.freewebs.com/kudaracing/index.htm
TAM CARWORKS
22 maart 2007, 16:56
Ja, idd, een nieuw team.
Ik heb ze hier in de zaak leren kennen.
Het is een jong, enthousiast team.
Ben zeer benieuwd naar de prestaties.
"Coupe circuit", of wel stroomonderbreker in het nederlands.;) Als ze die kapot trekken of erdoor trekken is dat teken dat het ding gewoon slecht gemaakt is.
Die benzinetank ellende daar ben ik volledig mee akkoord. Op een vas keuring heb ik ze ooit een fia tank zien afkeuren. De uitleg van de keurder: "het is belachelijk dat ik dat moet afkeuren maar het is nu zo, en als hier dadelijk iemand passeert met een 25 jaar oude tank, wat veel onveiliger is en waarschijnlijk veel slechter gemaakt, dan moet ik die goedkeuren als het de originele is."
Dat was 2 jaar geleden op de technische keuring van de Suikerstreek Rally met Paul Fowden zijn vader zijn Subaru. Ook CVW had toen problemen met zijn BMW met een onderdeel dat niet voldeed aan de VAS normen maar wat wel zo gehomologeerd was...
Maar alles is toch goedgekomen toen na wat discussies... :D
Dragu
22 maart 2007, 17:10
ja 555 , maar toen was CVW niet de enigste he die ze afkeurde .
Dat was inderdaad in Tienen. Daar hebben we ook nog wat gelachen met die stroomonderbrekers.:D Er waren er die muurvast zaten en sommigen waar alle kabels ineens mee kwamen.
Dat was inderdaad in Tienen. Daar hebben we ook nog wat gelachen met die stroomonderbrekers.:D Er waren er die muurvast zaten en sommigen waar alle kabels ineens mee kwamen.
Daar hebben we inderdaad gelachen!
Piloot: "Hoe kan de nu?, straks ging de coupe circuit nog."
VAS keurder: "Nu, nie meer..." :D :D "Astublieft, uw coupe circuit..."
tommeke_B
22 maart 2007, 17:41
:p Ma de piloot zit der wel mee...
scoobyfreak
22 maart 2007, 18:36
De subaru gr N van BMA staat te koop op www.rallycarsforsale.net (http://www.rallycarsforsale.net) , zal plaats moeten maken voor de nieuwe versie :D
jurdup
22 maart 2007, 19:58
De subaru gr N van BMA staat te koop op www.rallycarsforsale.net (http://www.rallycarsforsale.net) , zal plaats moeten maken voor de nieuwe versie :D
de bouche subaru staat daar ook te koop
scoobyfreak
22 maart 2007, 20:06
de bouche subaru staat daar ook te koop
Staat er al zeker 20 keer tussen, hij krijgt hem maar niet verkocht...
Duvalthebest
22 maart 2007, 20:07
Staat er al zeker 20 keer tussen, hij krijgt hem maar niet verkocht...
Da komt omdat de prijs te hoog is volgens mij.
Staat daar ook al enkele maanden een prachtige Octavia WRC te koop voor een mooie prijs van 76.000 euro.
Verwondert mij dat die nog niet weg is.
Pinto
22 maart 2007, 20:08
Da komt omdat de prijs te hoog is volgens mij.
Staat daar ook al enkele maanden een prachtige Octavia WRC te koop voor een mooie prijs van 76.000 euro.
Verwondert mij dat die nog niet weg is.
Moet gij hem kopen he, en geef 'm dan aan Duval voor hier in België :p
scoobyfreak
22 maart 2007, 20:09
Die octavia van Nederland? hij ziet er mooi uit,maar er scheelt mss iets mee.
Duvalthebest
22 maart 2007, 20:19
Die octavia van Nederland? hij ziet er mooi uit,maar er scheelt mss iets mee.
Ja ik denk ook dat het da zal zijn.
Is misschien iets met de motor ofzo
Duval met zo een A8 in Belgie zou wel de moeite zijn hé :)
tommeke_B
22 maart 2007, 20:30
Ja ik denk ook dat het da zal zijn.
Is misschien iets met de motor ofzo
Duval met zo een A8 in Belgie zou wel de moeite zijn hé :)
Duval in België met A8... het kon, maar dudu kiest voor carriére... en in feite geef ik hem gelijk :p
Dragu
22 maart 2007, 20:32
Bouche zondag aan de start met zijn Subaru in Des Ardennes .
jurdup
22 maart 2007, 21:49
Bouche zondag aan de start met zijn Subaru in Des Ardennes .
pas als em aan de start staat geloof ik dat.
Want met hem weet je nooit
Glenn
23 maart 2007, 12:31
en wat ik ook zo erg vindt is dat een zoontje van 1 van de VAS technische keuring rond rijdt met een wagen die niet conform is aan de klasse waar hij in rijdt ! en maar zeggen en schrijven het zo een groot talent is ! maar owé als u echappement wa teveel uitsteekt achteraan u wagen ...
Ja, ze zijn 'corrupt' daar bij de vas :p
De grote doen ze sowieso al minder controle mee, en die dat ze kennen controleren ze maar half.
En dan nog iets: hoe amateuristisch is het niet dat niemand daar een vaste taak heeft, alé, zo lijkt het, want ze doen soms 2 of 3x hetzelfde, maar dan een andere persoon die dernaar kijkt...
en wat ik ook zo erg vindt is dat een zoontje van 1 van de VAS technische keuring rond rijdt met een wagen die niet conform is aan de klasse waar hij in rijdt ! en maar zeggen en schrijven het zo een groot talent is ! maar owé als u echappement wa teveel uitsteekt achteraan u wagen ...
Misschien moet je dan maar eens namen noemen?
Glenn
23 maart 2007, 14:24
Misschien moet je dan maar eens namen noemen?
Ach, als je namen noemt draait da toch maar negatief uit voor uzelf dan :p
Glenn
24 maart 2007, 20:54
Tsjoen dus met Fiat :D
Staat op shakedown.be !!
rallyfreak
24 maart 2007, 20:56
Staat op shakedown.be !!
Is hier al gezegt geweest.
Glenn
24 maart 2007, 21:00
Is hier al gezegt geweest.
Ah, maar nie bij binnenland dan?
206WRC-ke
24 maart 2007, 22:52
Staat op shakedown.be !!
Volgens Eddy Chevaillier zou er nog steeds niets concreet zijn buiten Tielt waarvoor enkel een Fiat beschikbaar zou zijn. Men gaat ook niet testen hiervoor en hij zei ook dat hij hun zeker niet moet vergelijken met Freddy. :)
Duvalthebest
24 maart 2007, 22:57
Volgens Eddy Chevaillier zou er nog steeds niets concreet zijn buiten Tielt waarvoor enkel een Fiat beschikbaar zou zijn. Men gaat ook niet testen hiervoor en hij zei ook dat hij hun zeker niet moet vergelijken met Freddy. :)
Ah dus Tielt zeker met de Punto voor Tsjoen?
zo te lezen wel, echt de max, een punto erbij, da kan alleen maar ten voordele van het publiek zijn, hopelijk wordt het een schone battle tussen den loix en tsjoen
206WRC-ke
25 maart 2007, 01:11
zo te lezen wel, echt de max, een punto erbij, da kan alleen maar ten voordele van het publiek zijn, hopelijk wordt het een schone battle tussen den loix en tsjoen
Eddy's woorden: "dat is de enige S2000 die vrij is voor Tielt
De mensen moeten ons ZEKER NIET gaan vergelijken met Freddy "
scoobyfreak
25 maart 2007, 01:17
Hopenlijk geeft da ding een tof design
den laagvlieger
25 maart 2007, 10:26
Hopenlijk geeft da ding een tof design In de kleuren van vergokan zal het wel mooi zijn, betreur wel zijn beslissing om nie
meer met de focus te rijden, is hij al verkocht?
Duvalthebest
25 maart 2007, 10:35
In de kleuren van vergokan zal het wel mooi zijn, betreur wel zijn beslissing om nie
meer met de focus te rijden, is hij al verkocht?
Ik denk van niet maar misschien zal M Sport hem gewoon weer overkopen da kan ook.
Vind het ook jammer dat zijne Focus weggaat maar denk na enkele rally's da het ook wel de moeite ga zijn me de prachtige Punto.
Duvalthebest
25 maart 2007, 10:36
Heeft er hier soms iemand een plan van de shakedown van woensdag?
Rallyfan_072
25 maart 2007, 10:51
Heeft er hier soms iemand een plan van de shakedown van woensdag?
Als je programmaboekjes liggen hebt van 2000 en 1999 kun je het allesinds vinden.
Is KP de ratte
den laagvlieger
25 maart 2007, 11:04
Als je programmaboekjes liggen hebt van 2000 en 1999 kun je het allesinds vinden.
Is KP de ratte Op de weg van tielt naar wingene op de linkse kant, als ge
van tielt komt ongeveer 2km:)
Rallyfan_072
25 maart 2007, 11:07
Op de weg van tielt naar wingene op de linkse kant, als ge
van tielt komt ongeveer 2km:)
Ja maar weet het zijn ze ;)
rallyfreak
25 maart 2007, 11:35
Ja maar weet het zijn ze ;)
Heb geen boekje van 2000 kun je dat eens inscannen en doorzenden via msn ofzo.
Ben van plan om eens te gaan naar de shakedown.
Rallyfan_072
25 maart 2007, 11:46
Heb geen boekje van 2000 kun je dat eens inscannen en doorzenden via msn ofzo.
Ben van plan om eens te gaan naar de shakedown.
Heb gene scanner, maar ga foto'ke van nemen en ton doorzenden via msn ;)
rallyfreak
25 maart 2007, 11:51
Heb gene scanner, maar ga foto'ke van nemen en ton doorzenden via msn ;)
Owké dat we toch beke de weg vinden é.
den laagvlieger
25 maart 2007, 11:59
Owké dat we toch beke de weg vinden é. Alle wegen
leiden naar rome:)
Beamer
25 maart 2007, 13:35
Kp de ratte (shakedown)
http://i9.tinypic.com/2djyu8p.jpg
Beamer
25 maart 2007, 13:37
heb precies een probleem. Ik heb kp de ratte ingescand en in een word-document gezet. Wanneer ik nu knippen doe en daarna paste op het forum krijg ik gn afbeelding. Kweet ben nie zo handig met computers:rolleyes:
Duvalthebest
25 maart 2007, 13:54
heb precies een probleem. Ik heb kp de ratte ingescand en in een word-document gezet. Wanneer ik nu knippen doe en daarna paste op het forum krijg ik gn afbeelding. Kweet ben nie zo handig met computers:rolleyes:
Moet misschien eens proberen : openen via internet explorer en dan copy past gebruiken.
rallyfreak
25 maart 2007, 14:10
Je kunt dat nooit zo doen met knippen en plakken é voor tekst gaat dit maar niet met een foto of dergelijk.
Beamer
25 maart 2007, 14:13
Merci, wist da nie. Ben hier gene crack in. Voor degene die het willen moeten me maar een berichtje sturen en kan het mischien via e-mail proberen.
jurdup
25 maart 2007, 14:17
Merci, wist da nie. Ben hier gene crack in. Voor degene die het willen moeten me maar een berichtje sturen en kan het mischien via e-mail proberen.
registreer u op photobucket
dan kan je de foto hier posten via een link
anders voor verder info, kom op msn of stuur berichtje :)
Beamer
25 maart 2007, 14:38
merci,Ge ziet voor wa het forum nie allemaal goe kan zijn.Man, man ,man ik leer hier weer van alles bij zulle.
tommeke_B
25 maart 2007, 14:44
merci,Ge ziet voor wa het forum nie allemaal goe kan zijn.Man, man ,man ik leer hier weer van alles bij zulle.
www.tinypic.com (http://www.tinypic.com)
foto uploaden, en de link hier gewoon plakken, iedereen gaat het vinden. :)
Turbogeit
25 maart 2007, 14:45
Tsjoen met gehuurde Fiat S2000 in Tac, daarna nog afwachten welke wordt aangekocht.
Bron www.rallylovers.be (http://www.rallylovers.be)
rallyfreak
25 maart 2007, 14:49
Tsjoen met gehuurde Fiat S2000 in Tac, daarna nog afwachten welke wordt aangekocht.
Bron www.rallylovers.be (http://www.rallylovers.be)
Wisten we al heel einde turbogeit.
Ik hoop de peugeot vind die toch wat mooier dan de punto.
Duvalthebest
25 maart 2007, 15:03
Wisten we al heel einde turbogeit.
Ik hoop de peugeot vind die toch wat mooier dan de punto.
Veel zal er van afhangen of hij tevreden is met de Punto in de TAC denk ik.
Voor mij maakt het niet veel uit welke S2000 het is , het zijn allemaal mooie modellen.
Beamer
25 maart 2007, 15:07
www.tinypic.com (http://www.tinypic.com)
foto uploaden, en de link hier gewoon plakken, iedereen gaat het vinden. :)
Woehaaaaaaa!!!!! Is eindelijk gelukt. Ziehier shakedown "de ratte"
http://i9.tinypic.com/2djyu8p.jpg
den laagvlieger
25 maart 2007, 15:43
Schoon punt op de schakedown zijn die waaiers net voor die rechts 3 ,berijkbaar
aan de liefde
Duvalthebest
25 maart 2007, 15:46
Schoon punt op de schakedown zijn die waaiers net voor die rechts 3 ,berijkbaar
aan de liefde
Ah dus voor da punt die in filmke van shakedown.be voorkomt zijn die waaiers dan?
den laagvlieger
25 maart 2007, 15:48
Heb da filmke nog nie gezien maar denk het wel.
Glenn
25 maart 2007, 15:50
Thx hé Bemer :)
DUVEL
25 maart 2007, 17:40
Veel zal er van afhangen of hij tevreden is met de Punto in de TAC denk ik.
Voor mij maakt het niet veel uit welke S2000 het is , het zijn allemaal mooie modellen.
loix met de polo,casier met de 207, tsjoen met ne fiat,en dan debackere nog met ne corolla mij lijkt dat het tofste.(hebben we van elks een exemplaar tez zien he)
rallyfreak
25 maart 2007, 18:21
loix met de polo,casier met de 207, tsjoen met ne fiat,en dan debackere nog met ne corolla mij lijkt dat het tofste.(hebben we van elks een exemplaar tez zien he)
Cols werkt ook aan ene programma met de fiat in ieper.
cusketief
25 maart 2007, 19:42
ik zou me willen verontschuldigen tov de mensen die zich persoonlijk aangesproken voelden door deze tekst hier boven. het was niet mijn bedoeling jullie te beschuldigen. wat ik schreef is een persoonlijke ervaring van mezelf e 2-tal jaar terug en heeft niks te maken met de mensen die tegenwoordig aan de slag zijn in de technische commisie vas - rally.
ik zou me willen verontschuldigen tov de mensen die zich persoonlijk aangesproken voelden door deze tekst hier boven. het was niet mijn bedoeling jullie te beschuldigen. wat ik schreef is een persoonlijke ervaring van mezelf e 2-tal jaar terug en heeft niks te maken met de mensen die tegenwoordig aan de slag zijn in de technische commisie vas - rally.
Klachten gekregen cusketief? :D
tommeke_B
25 maart 2007, 20:55
hehe, maar ja, hij kan gelijk hebben...
cusketief
25 maart 2007, 21:08
Klachten gekregen cusketief? :D
klachten niet, gewoon vriendelijk gezegd geweest ik hiermee mss ook mensen verdacht maak die wel ok zijn . en da kan dus nie de bedoeling zijn.
filip
26 maart 2007, 14:44
weet er iemand waar ik de internet adressen kan vinden voor de asaf sprints en rally's ?
mercury
26 maart 2007, 14:58
weet er iemand waar ik de internet adressen kan vinden voor de asaf sprints en rally's ?
op de site van de asaf www.asaf.be (http://www.asaf.be)
CPWRC
4 april 2007, 10:55
http://www.turbomagazine.be/des_infos.asp?id=6919&back=1
Turrion met Evo 9.
Was eigenlijk al bekend, maar het was er stil rond geworden.
WRCKE
4 april 2007, 13:55
tsjoen zijn aangekochte s2000 zal normaal begin juni geleverd worden
Duvalthebest
4 april 2007, 13:57
Das ook redelijk laat.
Dus voor de Wallonie en Flandres zal hij dan weer een S2000 moeten huren?
WRCKE
4 april 2007, 13:58
heb gisteren vernomen dat hij begin juni zou geleverd worden meer details weet ik nog niet
WRCKE
6 april 2007, 23:53
een nieuwe concurent voor de porches gt3
de aston martin
http://www.ewrc.cz/images/2007/ostatni/aston.jpg
Zo nieuw is die toch niet,daar rijden ze toch al een tijdje mee in Frankrijk geloof ik.
WRCKE
7 april 2007, 00:03
Zo nieuw is die toch niet,daar rijden ze toch al een tijdje mee in Frankrijk geloof ik.
in frankrijk ja maar er zou nu sprake zijn voor in belgie ook
Verleden jaar was er toch ook sprake dat Duez er hier mee zou gaan rijden.Ik denk toch dat het Duez was,ben er niet 100% zeker van.
scoobyfreak
7 april 2007, 00:24
Was idd duez
Ik vin het zonde om zo een wagen te laten rijden in een rally.
206WRC-ke
7 april 2007, 23:48
Hebben ze dan al ene gekocht mss?? Meen te lezen dat ze voor de Wallonië eens een Peugeot willen huren, dus waarom zouden ze nu al ene kopen als ze nu of dan nog ene van een ander merk willen testen?... Bronnen? Denk dat men het bij Vergokan zelf nog niet weet...
Future World ging een eindje geleden idd kijken om over te stappen naar Aston Martin's dacht ik. Men was allesins in gesprekken.
GoFastFreddy
8 april 2007, 08:04
gisteren zij tsjoen dat ze nog niks gekocht hebben???
Duvalthebest
8 april 2007, 12:43
gisteren zij tsjoen dat ze nog niks gekocht hebben???
Het zal zo zijn hé , dat hij eerst eens de peugeot aan de tand wil voelen en dan te kiezen wat de beste auto voor hem zal zijn.
CPWRC
16 april 2007, 21:51
Voor 2007 hebben we besloten om een andere weg in te slaan, Carlo heeft om persoonlijke redenen besloten de helm aan de haak te hangen, doch de wagen is lang nog niet rijp voor het museum.
Dit jaar willen we een getalenteerde piloot met naam en faam de kans geven het Belgisch Kampioenschap rally te betwisten met deze Porsche.
Ter gelegenheid van de gloednieuwe rally te Oostrozebeke, de ORC-rally op 3 juni, zijn we door de organiserende club uitgenodigd om het parcours te openen, iets wat we uiteraard niet afslaan.
Voor meer info m.b.t. deze nieuwe proef, neem een kijkje op www.orc-rally.be (http://www.orc-rally.be)
Ook in de Ypres Westhoek Rally proberen we, net als vorig jaar, opnieuw van de partij te zijn als openingswagen.
http://www.rally-cms.de.vu/
tommeke_B
16 april 2007, 22:01
Een getalenteerde piloot :D Maarja, hij heeft gelijk, die porsche, daarvoor moet je een SUPER piloot zijn, ofwel een zeer lang leerproces ondergaan.
cusketief
16 april 2007, 22:06
ben curieus wie da zal zijn
scoobyfreak
16 april 2007, 22:14
Voor mij mogen ze ofwel Snijers of Duez in de gt3 plaatsen. Spektakel verzekerd
lancer-driver
17 april 2007, 19:45
vanaf heden een nieuwe website van het srp-racing team met fotos en filmkes + forum allen daarheen zou ik zeggen
www.srp-racing.be (http://www.srp-racing.be/)
Boucles
17 april 2007, 20:30
Patrick Snijers? Er gebeurt niet veel op zijn website. Heeft hij eigenlijk projecten dit jaar? Gaat hij die GT3 nog eens besturen?
tommeke_B
18 april 2007, 12:24
Patrick Snijers? Er gebeurt niet veel op zijn website. Heeft hij eigenlijk projecten dit jaar? Gaat hij die GT3 nog eens besturen?
Van dat project zal er niet veel meer in huis komen, we mogen al blij zijn als we hem zien in Bocholt...
scoobyfreak
18 april 2007, 14:13
Van dat project zal er niet veel meer in huis komen, we mogen al blij zijn als we hem zien in Bocholt...Ze zijn nog altijd bezig aan dat project. Mss is hij wel de naam van Muylle
MartijnS
18 april 2007, 14:36
Het is te hopen dat Snijers dat is! :)
opelke
19 april 2007, 09:26
Hoop doet leven he
Het is te hopen dat Snijers dat is! :)
Rallyfan_072
20 april 2007, 20:14
Hoop doet leven he
Snijers zou idd mooi zijn, hopenlijk rijdt em dit jaar nog eens de omloop, was daar altijd goed en is al een tijdje geleden :D .
Beamer
20 april 2007, 21:14
Onder de noemer: hoe zou het toch zijn met...
Weet er eigenlijk iemand hoe het nog is met Davy Vanneste. Vroeger gekend met oa de saxo kitcar en de laatste jaren met de clio in Frankrijk. Rijd deze persoon nog of heeft hij zijn helm aan de haak gehangen want ik hoor daar niets meer van. Of heb ik me slecht geïnformeerd.:o
Ik zag hem graag rijden.
scoobyfreak
20 april 2007, 22:42
Vaneste had velede jaar een clio gekocht waar hij ieper mee gereden heeft. Maar is nu heel stil rond hem.
http://img252.imageshack.us/img252/5738/cimg1114wf3.jpg (http://imageshack.us)
cusketief
20 april 2007, 23:06
ik tijdje geleden opgevangen hij dit jaar met dezelfde clio wervik, ieper , omloop of condroz ging rijden. toen spraken ze ook over wallonie maar weet nie of hij op de lijst staat
voila dit kwam durpe tegen , vorige week.
THX broerke
http://i8.photobucket.com/albums/a23/jurdup/IMG_7739.jpg
http://i8.photobucket.com/albums/a23/jurdup/IMG_7755.jpg
http://i8.photobucket.com/albums/a23/jurdup/IMG_7759.jpg
http://i8.photobucket.com/albums/a23/jurdup/IMG_7754.jpg
http://i8.photobucket.com/albums/a23/jurdup/IMG_7758.jpg
http://i8.photobucket.com/albums/a23/jurdup/IMG_7747.jpg
http://i8.photobucket.com/albums/a23/jurdup/IMG_7742.jpg
scoobyfreak
4 mei 2007, 22:00
amai, waar staat da?
amai, waar staat da?
ergens in staden
rallyfreak
4 mei 2007, 22:15
Je ziet echt mijn een flinke buil van een van die bomen die hij geraakt heeft moet ook een klop geweest zijn ze.
Wel jammer wat ooit zo een snelle auto was en dit hier zo zien echt jammer.
206WRC-ke
4 mei 2007, 23:46
Aargh man, dat doet toch wel een beetje pijn in een rallyfan's hart vindt ik... Een wagen die zoveel "harten heeft verwarmd", topprestaties heeft neergezet en vele mensen heeft doen "wow" zeggen langs de parcours..... hier zo zien verkomeren... :( echt zonde....
tommeke_B
4 mei 2007, 23:49
Ja, van dereu is altijd geweten dat hij zeer veeleisend was van wagens, zo erg had ik het nog niet verwacht, hoort bij top-10 schandalen van 2006 volgens mij.
Duvalthebest
4 mei 2007, 23:50
Aargh man, dat doet toch wel een beetje pijn in een rallyfan's hart vindt ik... Een wagen die zoveel "harten heeft verwarmd", topprestaties heeft neergezet en vele mensen heeft doen "wow" zeggen langs de parcours..... hier zo zien verkomeren... :( echt zonde....
Ja dat denk ik er ook over.
Dat Lefevere deze wagen zou zien , denk dat hij er ook niet echt goed van zou zijn hoor. Je zou moeten weten hoeveel uren werk hij daarin gestoken heeft en na 300m een andere piloot te laten rijden hebben was de auto pertotal. zeer jammer !
rallyfreak
5 mei 2007, 09:15
Dat Lefevere deze wagen zou zien , denk dat hij er ook niet echt goed van zou zijn hoor. Je zou moeten weten hoeveel uren werk hij daarin gestoken heeft en na 300m een andere piloot te laten rijden hebben was de auto pertotal. zeer jammer !
Ja zal toch ook wel een flinke soms gekregen hebben é voor deze auto.
En ja alles is eruit gehaald die nog heel was om te verkopen é.
Warlord
5 mei 2007, 12:04
Waarom zou die er niet goed van zijn ,moet toch zijn dat die een mooie prijs gekregen heeft .Want alles draait om geld.Wat een hoop gelul om dingen die kunnen gebeuren want dat is nu eenmaal rally.Anders kunnen jullie misschien een topic houden over lefevre en de bmw die niet meer van hem was,dus wat maakt het uit.En wat met de eigenaar.http://www.autosportforum.be/images/icons/icon7.gif
Waarom zou die er niet goed van zijn ,moet toch zijn dat die een mooie prijs gekregen heeft .Want alles draait om geld.Wat een hoop gelul om dingen die kunnen gebeuren want dat is nu eenmaal rally.Anders kunnen jullie misschien een topic houden over lefevre en de bmw die niet meer van hem was,dus wat maakt het uit.En wat met de eigenaar.http://www.autosportforum.be/images/icons/icon7.gif
Wa voor ne koele kikker zijde gij? Er bestaat ook zoiets als een passie voor wagens hé. Of hij der nu nen goeie prijs voor gehad heeft doet er toch nie toe?
Andy heeft heel veel tijd in deze wagen gestoken en de resultaten die hij met deze wagen heeft geboekt zullen ongetwijfeld ook van enige "emotionele" waarde zijn voor hem dus kan ik me best voorstellen dat het even slikken was toen dit ongeval gebeurde. En met de piloot... Spijtig voor hem en voor ons want twas een schoon machien.
tommeke_B
5 mei 2007, 21:03
@ warlord : die bmw was andy lefevere zijn kindje, bij wijze van spreken, is nie omda gij denk dat het enkel geld is dat telt ...
Brother John
5 mei 2007, 21:07
Als ik al de autos die ik ooit gehad heb moest hebben staan hier omdat ze mijn lievelings auto waren op dat moment! :confused:
Amaai had een grote hal nodig dan! ;)
47 zouden er staan dan.:p
Geloof mij, Lefevere heeft er veel zeer van gehad, heeft het hem beklaagd dat hij de auto verkocht heeft ook...
De eigenaar? Die moest de auto maar nie kapot rijden, hij kon al nie deftig met zijn e30 rijden, twas te denken dat hij die BMW van Lefevere ging plooien, had zelfs voor de rally al eens in het decor gevlamt, stond al een nieuwe neus op van voor de rally...
206WRC-ke
5 mei 2007, 21:49
Wa voor ne koele kikker zijde gij? Er bestaat ook zoiets als een passie voor wagens hé. Of hij der nu nen goeie prijs voor gehad heeft doet er toch nie toe?
Andy heeft heel veel tijd in deze wagen gestoken en de resultaten die hij met deze wagen heeft geboekt zullen ongetwijfeld ook van enige "emotionele" waarde zijn voor hem dus kan ik me best voorstellen dat het even slikken was toen dit ongeval gebeurde. En met de piloot... Spijtig voor hem en voor ons want twas een schoon machien.
@ warlord : die bmw was andy lefevere zijn kindje, bij wijze van spreken, is nie omda gij denk dat het enkel geld is dat telt ....
Volledig mee eens :)
Als ik al de autos die ik ooit gehad heb moest hebben staan hier omdat ze mijn lievelings auto waren op dat moment! :confused:
Amaai had een grote hal nodig dan!
47 zouden er staan dan.:p
Jij hebt er ongetwijfeld niet zo heel veel tijd, passie en emotie ingestoken als Andy denk ik. :cool:
Brother John
5 mei 2007, 21:53
Jij hebt er ongetwijfeld niet zo heel veel tijd, passie en emotie ingestoken als Andy denk ik. :cool:
This nie alleen veel tijd maar ook veeeeeeeeeeeeeel geld dat ge nodig hebt! :D
zal de reu eigenlijk nog rijden ?
zal de reu eigenlijk nog rijden ?
Mijn pa heeft eens met hem gesproken, normaal zal hij nie meer rijden dit jaar, maar heeft wel veel goesting om de Omloop te rijden met zijn E30.
Duvalthebest
6 mei 2007, 01:16
Mijn pa heeft eens met hem gesproken, normaal zal hij nie meer rijden dit jaar, maar heeft wel veel goesting om de Omloop te rijden met zijn E30.
Die zal heel het jaar zijn schulden mogen afbetalen zeker voor de BMW die hij plooide.
Warlord
6 mei 2007, 11:53
@ warlord : die bmw was andy lefevere zijn kindje, bij wijze van spreken, is nie omda gij denk dat het enkel geld is dat telt ...
Geen mooi geld gekregen voor de wagen ,was die anders niet verkocht geweest.Zijn al zoveel wagens in de prak gereden geweest en daarmee uit.
Uw kindje verkoopt je toch niet ;)
tommeke_B
6 mei 2007, 13:46
baby D :p Voor de hoogste bieder... Maar het was al met pijn in het hart dat hij hem verkocht, dan nog eens de eerste rally per totale...
den laagvlieger
6 mei 2007, 13:49
Uw kindje verkoopt je toch niet ;)Een kind is nie
gelijk ne auto hé, andy geefd er schoon euro's voor gekregen ,
Vind ik er ook van se
Vind ik er ook van se
Maar nieuwe kindjes kosten geld hé dus....
cusketief
6 mei 2007, 20:41
Maar nieuwe kindjes kosten geld hé dus....
een kindje maken kost toch geen geld... :D
een kindje maken kost toch geen geld... :D
achteraf wel !;)
L&M-racing verkoopt hun rs?
http://www.kapaza.be/Autos/Renault/5376175/Clio_RS_Gr_N_phase_3.htm
Duvalthebest
9 mei 2007, 14:35
L&M-racing verkoopt hun rs?
http://www.kapaza.be/Autos/Renault/5376175/Clio_RS_Gr_N_phase_3.htm
Das ook rap dat ze hun Clio al verkopen !
Blijkbaar zijn ze op zoek naar een achterwielaangedreven wagen.
Das ook rap dat ze hun Clio al verkopen !
Blijkbaar zijn ze op zoek naar een achterwielaangedreven wagen.
ja zoeken mss achterwiel aangedreven wagen maar goedkoper dan een clio is da toch nie en er staat nochtans bij wegens financiele redenen...
tommeke_B
9 mei 2007, 19:35
L&M zit op het forum, misschien uitleg ?
co-pilootje
9 mei 2007, 19:47
Simpel toch, Lefevere is een autohandelaar en wat julie hier kramen van kindje hier
kindje daar :eek: , de wagen is betaald geweest en daarmee uit.
De passie en de liefde is al lang vervlogen tijd in de rallysport
(buiten enkele). Sorry dat ik het zo cru zeg, maar het is zo......
Geld,geld,geld. Dit is de rallysport van vandaag
Simpel toch, Lefevere is een autohandelaar en wat julie hier kramen van kindje hier
Dan moet je duidelijk eens wat meer op rally's en serviceparken gaan kijken zulle!
Geld is uit noodzaak nogal allesoverheersend bij gemotoriseerde sporten, maar passie en vriendschap zijn zeker en vast nog aanwezig!
co-pilootje
9 mei 2007, 20:25
Dan moet je duidelijk eens wat meer op rally's en serviceparken gaan kijken zulle!
Geld is uit noodzaak nogal allesoverheersend bij gemotoriseerde sporten, maar passie en vriendschap zijn zeker en vast nog aanwezig!
Oke Han, geen probleem. En nen nieuwen turbo na Tielt kost ook geen geld zeker.
En wat bedoel je meer rally's en serviceparken doen? Mischien spreken we eens af in Wervik of Oostrozebeke of Ettelgem Of mischien dichter bij u thuis Kasterlee.
Laat ons eens elkaars budget naast elkaar leggen, wij draaien ook alles tot de laatste
Euro:rolleyes:
co-pilootje
9 mei 2007, 20:30
Maar wat vriendschap betreft op een service kan ik dat alleen maar bevestigen,
al blijft dit toch beperkt tot ieders in eigen kring elkaar kennende team die mee doen
Oke Han, geen probleem. En nen nieuwen turbo na Tielt kost ook geen geld zeker.
En wat bedoel je meer rally's en serviceparken doen? Mischien spreken we eens af in Wervik of Oostrozebeke of Ettelgem Of mischien dichter bij u thuis Kasterlee.
Laat ons eens elkaars budget naast elkaar leggen, wij draaien ook alles tot de laatste
Euro:rolleyes:
Quote myself: "Geld is uit noodzaak nogal allesoverheersend bij gemotoriseerde sporten"
Die zin moet je ook lezen he.
Met welke wagen we ook rijden, wij moeten ook ons budget tot de laatste cent bijeenzoeken.
Met rally's en serviceparken bezoeken bedoel ik dat je daar nog echt de passie en vriendschap onder de teams kunt voelen. Maar idd. zonder geld, geen rally. Langs de andere kant, bijna elke hobby kost geld, de ene enkel wat meer dan de andere. Maar het blijft een hobby he.
Maar wat vriendschap betreft op een service kan ik dat alleen maar bevestigen,
al blijft dit toch beperkt tot ieders in eigen kring elkaar kennende team die mee doen
Nochtans krijgen en geven we hulp aan piloten/teams die we nog nooit eerder gezien hebben. Dat vind ik nu het leuke.
Turbogeit
9 mei 2007, 21:17
Ik zie zojuist dat Melissa haat toyota te koop staat. 100000€
scoobyfreak
9 mei 2007, 21:21
Waar zie je dat melissa toyota haat? :D
Turbogeit
9 mei 2007, 21:25
idd, ik zag het te laat :)
Wat zien we het weer zwart vandaag:p
Op de site van andy het volgende gevonden:
http://www.rallysportlefevere.be/Rallysport/Images/Car/andy-triestig.jpg
Zéér trieste groeten,
Andy.
In tedere nagedachtenis van mijn lief snoezig blauw raketje. Vaarwel.
Op forums te lezen: "het kan hem niet schelen, zijn geld is binnen".
Links staande foto zegt genoeg, nietwaar...
Ook al vind jij dat het onzin is , ik blijf erbij dat hij dat voorval heel jammer vond ,ook al was zijn bmw verkocht . Zoals ik vroeger al zei, hij heeft met deze wagen mooie resultaten geboekt en die vergeet je niet zomaar.:cool: Of bedoel je dat autohandelaars gevoelloos zijn?
co-pilootje
9 mei 2007, 22:15
Wat zien we het weer zwart vandaag:p
Op de site van andy het volgende gevonden:
http://www.rallysportlefevere.be/Rallysport/Images/Car/andy-triestig.jpg
Zéér trieste groeten,
Andy.
In tedere nagedachtenis van mijn lief snoezig blauw raketje. Vaarwel.
Op forums te lezen: "het kan hem niet schelen, zijn geld is binnen".
Links staande foto zegt genoeg, nietwaar...
Ook al vind jij dat het onzin is , ik blijf erbij dat hij dat voorval heel jammer vond ,ook al was zijn bmw verkocht . Zoals ik vroeger al zei, hij heeft met deze wagen mooie resultaten geboekt en die vergeet je niet zomaar.:cool: Of bedoel je dat autohandelaars gevoelloos zijn?
Ewel chapeau dat je er moeite voor gedaan hebt, ik blijf bij mijn standpunt.
co-pilootje
9 mei 2007, 22:19
Of julie kennen er niets van( ik bedoel niet iedereen hier)
of julie zijn blind, kijk Lefevere heeft er mischien zijn tijd en liefde in
gestoken, maar kluiten tellen geen discussie mogelijk:p
co-pilootje
9 mei 2007, 22:20
En dat is voor iedereen die zijn rallywagen verkoopt, als het maar opbrengt
historallyer
10 mei 2007, 08:59
Opbrengen ?Al eens zelf een rallyauto gebouwd ?Ge moogt blij zijn als ge uw investering terughebt.Zonder te spreken van de werkuren die erin zitten.
Door de zware investeringen is het inderdaad zo dat ge iets moet verkopen om iets anders en beters te bouwen.
Niet iedereen heeft maar te gaan en te pakken uit het geldzakske.En als ge er nog veel hebt,onze geliefde rallysport kan je rap droog zetten als je niet verstandig bent.
co-pilootje
11 mei 2007, 19:07
Opbrengen ?Al eens zelf een rallyauto gebouwd ?Ge moogt blij zijn als ge uw investering terughebt.Zonder te spreken van de werkuren die erin zitten.
Door de zware investeringen is het inderdaad zo dat ge iets moet verkopen om iets anders en beters te bouwen.
Niet iedereen heeft maar te gaan en te pakken uit het geldzakske.En als ge er nog veel hebt,onze geliefde rallysport kan je rap droog zetten als je niet verstandig bent.
Oké ik geef toe je hebt gelijk:) . Maar zoals ik al zij het draait om geld.
Bouche zou volgens een interview in Turbo Magazine geen bk meer willen rijden.Enkel nog provenciaal.
Zijn project om in Ieper met een Corolla S2000 van RED te rijden gaat ook niet meer door.
superrallyfreak
12 mei 2007, 10:39
waarom, is hij boos omdat ze hem uit koers gezet hebben in de wallonie, had maar geen bedrog moeten plegen en niemand moeten bedreigen he. Wie is hier nu het klein kind.
ps zal van sponser ocmw provinciaal moeten rijden zeker:D
Ik vind het spijtig voor het bk.
Voor mij is Bouche een zeer goede piloot wat een meerwaarde betekent voor onze rally.
Zoals altijd zullen we nooit 100% duidelijk weten wat er gebeurd is in de wallonie.Een feit is dat hij wel iets gedaan heeft ;)
Hij heeft met Collignon tenminste nog een deftige sponsor wat regelmatig voor mooie wagens gezorgd heeft.
206WRC-ke
12 mei 2007, 11:19
Ik zal enkel zijn wagens missen.....
zou het ook spijtig vinden dat hij niet meer zou starten in het bk .
Hij bracht altijd sjieke wagens aan de start .
Nuja , we zien hem in de asaf toch .
mag hij nog starten in het BK ?
Duvalthebest
12 mei 2007, 14:08
mag hij nog starten in het BK ?
Idd dat betwijfel ik ook sterk hoor.
Maarja , hij heeft het zelf gezocht hé, kan alles niet klagen dat hij niet meer zou mogen rijden in het BK dit jaar want je tijden aanpassen in het boekje dat doe je toch niet.
Hij brengt idd steeds mooie wagens aan de start en ik vind hem zeker geen slechte piloot hoor, maar frauderen doe je gewoon niet.
Waarom zou hij niet meer mogen starten ??
Het lijkt me sterk overdreven dat ze je voor zo iets een heel seizoen gaan uitsluiten.
Hij heeft zijn straf gehad,het in nu ook gene crimineel hoor.
Boucles
12 mei 2007, 19:51
Waait wel over... :)
Dat denk ik ook, zo gaat het meestal.
idd voor het veranderen van u boekske gaan ze u niet schorsen maar als het waar is hij agressief was mss wel...
Wel hij was agressief. Dat is niet correct.
wim soenens dit jaar nog met de porsche van carlo mylle aan de start ...
zie (hoor) interview op rallyword.tv
Schmid racing zou er terug bij zijn vanaf staden! (shakedown.be)
Hij heeft zijn straf gehad,het in nu ook gene crimineel hoor.
Dat moet je eens de Waalse kranten lezen ... zijn straf moet nog beginnen.
over wie heb je het hier ?
Wat staat er dan in ?
Ik ga daar nu niet speciaal een waalse krant voor kopen,ik koop al geen vlaamse ;) :)
over wie heb je het hier ?
Bouche,normaal gezien ;)
en waar wordt hij voor gestraft ?
en waar wordt hij voor gestraft ?
Van het OCMW leven en met zo'n wagens rijden (sponsoring = inkomsten), na verloop van tijd moest dit wel eens iemand opvallen, en dat is nu gebeurd.
Van het OCMW leven en met zo'n wagens rijden (sponsoring = inkomsten), na verloop van tijd moest dit wel eens iemand opvallen, en dat is nu gebeurd.
alé dus de 110.000 euro dat hij vraagt voor zijne sub zijn om het OCMW terug te betalen :D. ik heb nooit anders gehoord dan dat bouche aan het OCMW was , dus zo een 15 jaar terugkeren zal een scoon bedragske zijn.
alé dus de 110.000 euro dat hij vraagt voor zijne sub zijn om het OCMW terug te betalen :D. ik heb nooit anders gehoord dan dat bouche aan het OCMW was , dus zo een 15 jaar terugkeren zal een scoon bedragske zijn.
Er zijn nog zo'n gasten ze...
Er zijn nog zo'n gasten ze...
ook rallyvolk ?
ook rallyvolk ?
Met zo'n gasten bedoel ik onder de rallyrijders, kweet nie wa gij bedoeld...
Niet het OCMW, maar de belastingen :(
Met zo'n gasten bedoel ik onder de rallyrijders, kweet nie wa gij bedoeld...
ja tis ook da dak bedoel
Niet het OCMW, maar de belastingen :(
nog slechter !
ja tis ook da dak bedoel
Ah, ok dan :) sorry voor het misverstandje
tommeke_B
5 juni 2007, 18:56
Het was al geweten van Bouche wat een zuivere (hmm) kerel dat is...
Warlord
5 juni 2007, 20:03
Wat bouche betreft,vind het spijtig dat we hem waarschijnlijk niet meer zullen zien rijden of die nu van het ocmw leefde of niet(who cares).Vond hem een goed piloot en nu nog altijd.Hebben sommigen op dit forum er last van misschien dat die van het ocmw leefde (roddelen over iemand anders kunnen sommigen blijkbaar goed)of waren jullie jaloers???:DTis alleszins mijn probleem niet en vind het jammer voor de rallysport.:(
Focus WRC2007
5 juni 2007, 20:45
Wat bouche betreft,vind het spijtig dat we hem waarschijnlijk niet meer zullen zien rijden of die nu van het ocmw leefde of niet(who cares).Vond hem een goed piloot en nu nog altijd.Hebben sommigen op dit forum er last van misschien dat die van het ocmw leefde (roddelen over iemand anders kunnen sommigen blijkbaar goed)of waren jullie jaloers???:DTis alleszins mijn probleem niet en vind het jammer voor de rallysport.:(
Je hebt gelijk dat Bouche niet zo slecht reed.Maar denk je er wel eens aan dat jij ook voor hem werkt terwijl hij in zijne luie zetel ligt ? (of leef je ook van het OCMW ?) :mad:
Warlord
5 juni 2007, 21:13
Je hebt gelijk dat Bouche niet zo slecht reed.Maar denk je er wel eens aan dat jij ook voor hem werkt terwijl hij in zijne luie zetel ligt ? (of leef je ook van het OCMW ?) :mad:
Neen,we werken ook voor het koningshuis,voor vreemde nationaliteiten,voor de politiekers die hun zakken vullenhttp://www.autosportforum.be/images/icons/icon8.gif,...Nog liever voor een van het ocmw dan,dan eerdere vernoemden.
Vandaag gelezen in een waalse krant (toen ik achter iets van Bouche aan het zoeken was ;) :D ) dat onze premier een salaris heeft van 200.000 euro,dat is veel schandaliger.
In Nederland,wat toch veel groter is,verdiend de premier "slechts" 126.000 euro.
Over Bouche heb ik echter niets gevonden :D
Heb liever dat ze het geld van het ocmw gebruiken voor de rally , dan het nog meer , naar dieje pipo in brussel gaat :D
impreza_freak
5 juni 2007, 22:18
Onze site is opnieuw on-line na een 3-tal uurtjes offline geweest te zijn. De site is in een volledig nieuw kleedje gestopt. De basis blijft uiteraard hetzelfde. U kan er nog steeds terecht voor foto's, filmpjes en af en toe eens een wallpaper. Laat zeker weten wat je er van vind in ons gastenboek.
Ook is er een nieuwe video creatie van CP on-line geplaatst.
MVG Tom en Christophe
www.rallyzone.be (http://www.rallyzone.be)
co-pilootje
5 juni 2007, 22:46
Onze site is opnieuw on-line na een 3-tal uurtjes offline geweest te zijn. De site is in een volledig nieuw kleedje gestopt. De basis blijft uiteraard hetzelfde. U kan er nog steeds terecht voor foto's, filmpjes en af en toe eens een wallpaper. Laat zeker weten wat je er van vind in ons gastenboek.
MVG Tom en Christophe
Mooie site, houden zo;)
Duvalthebest
5 juni 2007, 22:50
Zeer schoon vernieuwd jullie website !
Het filmpje in het begin is ook zeer knap gemaakt , doe zo verder !
co-pilootje
5 juni 2007, 22:50
Mannen t'is maar zondag é dat julie mogen gaan stemmen, en t'is hier nog altijd een autosportforum:D.
Maar wees allergisch voor GROEN!:eek:. En wie is Bouche ook alweer:rolleyes:
Mannen t'is maar zondag é dat julie mogen gaan stemmen, en t'is hier nog altijd een autosportforum:D.
Maar wees allergisch voor GROEN!:eek:. En wie is Bouche ook alweer:rolleyes:
bouche . das de president van amerika é ! :D
MVG Tom en Christophe
Mooie site,
maar uwe link naar de foto's van de rallye de Wallonie werkt niet ;)
Quicks
6 juni 2007, 16:29
Maar wees allergisch voor GROEN!:eek:.
Ik denk niet dat hier ook maar één in zijn hoofd zal halen om op GROEN! te stemmen.
Ik denk niet dat hier ook maar één in zijn hoofd zal halen om op GROEN! te stemmen.
Bwa, waarom nie? :D
impreza_freak
6 juni 2007, 22:04
Mooie site,
maar uwe link naar de foto's van de rallye de Wallonie werkt niet ;)
Dat probleem zou nu moeten opgelost zijn
Dat probleem zou nu moeten opgelost zijn
Inderdaad :D