PDA

Volledige versie bekijken : Rallye de Wallonie

Pagina's : [1] 2

FF-fan
9 april 2007, 18:57
http://www.rallyedewallonie.be/

Derde manche van het Belgisch kampioenschap.

tommeke_B
9 april 2007, 19:04
Ik ga alvast gaan kijken, wat doet er normaal mee :

Loix - VW Polo S2000
Cols - Mitsubishi Lancer Evo 8 gr.A
Tsjoen - Fiat Punto S2000/ Peugeot 207 S2000
Deferm - Subaru Impreza wrc
Desmet - Toyota Corolla wrc
Debackere - Toyota Celica gr.A
Heckters - Mitsubishi Lancer Evo 8 gr.N

Wie weet mooie punten ? De citadelle is nu zondag :( ik ga enkel zaterdag.

Pegasus
9 april 2007, 19:16
Ik ga waarschijnlijk ook.

Wat de Citadel betreft, ik dacht dat deze op vrijdag gereden zal worden.

tommeke_B
9 april 2007, 19:30
Ik ga waarschijnlijk ook.

Wat de Citadel betreft, ik dacht dat deze op vrijdag gereden zal worden.

ja, showkp, maar zondag ook schijnt...

Kitana-racing
9 april 2007, 19:42
Normaal wordt de citadelle enkel op vrijdag gereden als show-kp. Helaas verdwijnt deze mooie proef op zondag :(

Glenn
9 april 2007, 19:47
Normaal wordt de citadelle enkel op vrijdag gereden als show-kp. Helaas verdwijnt deze mooie proef op zondag :(

En zullen jullie kunnen starten in de wallonie?

FF-fan
9 april 2007, 19:50
Meer info in deze mededeling:

http://www.rallyedewallonie.be/pdf/rw07_01_nl.doc

;)

Kitana-racing
9 april 2007, 19:53
En zullen jullie kunnen starten in de wallonie?

Als we alle stukken op tijd hebben, wel

Rallyworld tv
9 april 2007, 20:01
Geen Citadelle meer na vrijdag ..!

GoFastFreddy
9 april 2007, 20:19
verlang al om te gaan , tis de 1ste x dus ik hoop dat we ook nog deftig weer hebben :D

Pinto
9 april 2007, 20:56
ge zult er veel plezier hebbe, ik vond het een van de mooiste in ons landje :)

GoFastFreddy
10 april 2007, 19:51
weet iemand timing , staat niet op de site

E30
10 april 2007, 20:05
ook ni te vinden. Zoals altijd de vrijdagavond rond 10h de citadelle, en de zaterdag en zondag 2 volle dagen...

GoFastFreddy
10 april 2007, 20:13
e30 we gaan elkaar daar wel zien zeker :rolleyes:

tommeke_B
10 april 2007, 20:15
Wie weet schone plekjes zijn in Rallye De Wallonie ?

Dragu
10 april 2007, 20:28
voor mij enkel op zondag naar de wallonie .
Op zaterdag ga ik in Hulst kijkken .

GoFastFreddy
10 april 2007, 20:29
we gaan elkaar dan niet zien jo , ik ga enkel de zaterdag

Metro 6R4
10 april 2007, 20:32
weet iemand timing , staat niet op de site

Staat er wel op: Concurrents > Programme ;)

E30
10 april 2007, 20:35
Staat er wel op: Concurrents > Programme ;)
thanks

@gofastfreddy: da zal wel zijn,da worden weer 3 lastige en zware dagen...en als we weer winnen, nog lastiger de maandagmorgen :-)

GoFastFreddy
10 april 2007, 20:36
zat bij de verkeerde te kijken namelijk bij spectateurs - timing , maar hier de link http://www.rallyedewallonie.be/pdf/timing_nat_2007.pdf

GoFastFreddy
10 april 2007, 20:37
@gofastfreddy: da zal wel zijn,da worden weer 3 lastige en zware dagen...en als we weer winnen, nog lastiger de maandagmorgen :-)

maar toch zoeen mooie dagen :D

Duvalthebest
11 april 2007, 12:01
Er staan al deelnemers op de website van de wallonie !

tommeke_B
11 april 2007, 12:21
Er staan al deelnemers op de website van de wallonie !

Ja,

Deferm, Debackere, Loix. Voorlopig zijn deze de belangrijkste :)

Jasper
11 april 2007, 13:17
Tsjoen zal ook nog volgen aan dit lijstje, met Punto of 207. Of weet al iemand wat het zeker wordt?

SKJEF
11 april 2007, 14:19
naar het schijnt zou het een peugeot worden. Omdat hij beide wil testen voor Ieper, om te zien wie de beste wagen in huis heeft

tommeke_B
11 april 2007, 18:15
Het is nu de Peugeot. Dan voor Rallye Des Flandres zal hij met zijn keuze rijden.

555
11 april 2007, 18:23
Tsjoen zal ook nog volgen aan dit lijstje, met Punto of 207. Of weet al iemand wat het zeker wordt?

Er is nog niks beslist. ;)

Black Bora Boy
11 april 2007, 19:21
Er is nog niks beslist. ;)
Wat de keuze ook wordt ik heb nu al heimwee naar de tijd van de ford focus wrc

Jasper
11 april 2007, 20:37
Wat de keuze ook wordt ik heb nu al heimwee naar de tijd van de ford focus wrc
Ik niet, dit door de veel grotere spankracht die zal aanwezig zijn in de wedstrijden; iets wat velen hier al gezegd hebben. :)

Duvalthebest
11 april 2007, 20:47
Ik niet, dit door de veel grotere spankracht die zal aanwezig zijn in de wedstrijden; iets wat velen hier al gezegd hebben. :)

Ik ga akkoord met u.
Die Focus was een prachtige wagen das zeker juist maar nu hebben we tenminste weer een strijd op de seconden zoals in Tielt vorige zaterdag !

tommeke_B
11 april 2007, 20:54
Ik ga akkoord met u.
Die Focus was een prachtige wagen das zeker juist maar nu hebben we tenminste weer een strijd op de seconden zoals in Tielt vorige zaterdag !

Inderdaad, dit heb ik al zoveel gezegd :

Tsjoen met focus in bk : hij wint de titel van voor de start bij de eerste rally...

Tsjoen met S2000 in bk : Spanning tussen Loix, Cols, Desmet, Debackere, ... die de zin, moed en het budget vinden, om een bk met kans op mooi eindresultaat te bekomen.

Black Bora Boy
11 april 2007, 21:01
Volledig akkoord maar zijn passages waren soms oh zo mooi en nu is dat wel heel wat minder.......

HaCo
11 april 2007, 21:08
Heel wat minder? Ik vraag me af waar jullie gestaan hebben, want ik heb toch zeer schone en brede passages gezien met de S2000... iets wat ook niet altijd het geval was met de Focus. Een WRC is nu ook niet ZOOOO spectakulair vergeleken met vroeger en zeker niet op asfalt!

Duvalthebest
11 april 2007, 21:18
Heel wat minder? Ik vraag me af waar jullie gestaan hebben, want ik heb toch zeer schone en brede passages gezien met de S2000... iets wat ook niet altijd het geval was met de Focus. Een WRC is nu ook niet ZOOOO spectakulair vergeleken met vroeger en zeker niet op asfalt!

Ik heb ook zeer mooie doortochten gezien van tsjoen met de punto.
Met zijn Focus was hij ook natuurlijk heel mooi om te zien maarja.

rallyfreak
11 april 2007, 21:18
Een s2000 is mooier bij snelle bochten ook zo breekt het achterse rapper uit.
Maar moet zeggen heb mooie dingen gezien van de s2000 wel niet echt van loix in tielt vond ik tsjoen de beste van de 2 s2000.
Loix viel bijna stil bij het ingaan van het overhard op de ondank in tielt.
Nuja heeft de rally gewonnen heeft toch ook ervoor moeten rijden é.
Ik w8 al op ieper daar zal er gestreden worden.

Wim
11 april 2007, 21:19
Inderdaad, dit heb ik al zoveel gezegd :

Tsjoen met focus in bk : hij wint de titel van voor de start bij de eerste rally...

Tsjoen heeft nochtan vorig jaar pas in de laatste rally van het seizoen de Belgische titel gepakt.

rallyfreak
11 april 2007, 21:32
Tsjoen heeft nochtan vorig jaar pas in de laatste rally van het seizoen de Belgische titel gepakt.
Idd door de opgave in bochelt.
En wat mindere prestatie bij het begin met de focus.
Maar als hij vb aan de start kwam was het bijna 90% zeker dat hij de rally won é.

Wim
11 april 2007, 21:36
Idd door de opgave in bochelt.
En wat mindere prestatie bij het begin met de focus.
Maar als hij vb aan de start kwam was het bijna 90% zeker dat hij de rally won é.

Indendraad.

Jasper
12 april 2007, 09:05
Volledig akkoord maar zijn passages waren soms oh zo mooi en nu is dat wel heel wat minder.......
Ja inderdaad, een wrc blijft mooi en meestal spectaculair maar de S2000 moet volgens mij niet zoveel onderdoen.

tommeke_B
12 april 2007, 09:13
Ja inderdaad, een wrc blijft mooi en meestal spectaculair maar de S2000 moet volgens mij niet zoveel onderdoen.

Inderdaad, ze rijden meer op de limiet :D Agressiever :D Ze moeten hem meer in de toeren jagen :D

Black Bora Boy
12 april 2007, 12:41
Inderdaad, ze rijden meer op de limiet :D Agressiever :D Ze moeten hem meer in de toeren jagen :D
Ik denk dat de toekomst dit nog zal moeten uitmaken wel weet ik dat de organisatie van de condroz heel blij was om de wrc's terug te ontvangen en dat er veel meer toeschouwers afkwamen .Dat zal toch ook een reden hebben zeker???

Pegasus
12 april 2007, 13:01
Bij de overgang van groep B naar groep A in de jaren tachtig werd ook moord en brand geschreeuwd, dat het spektakel zwaar te wensen overliet. Nu zitten we hier elke rally opnieuw met dezelfde soort discussies, die ons helemaal niet verder brengen. Het kan natuurlijk best zijn dat je niet te vinden bent voor het nieuwe S2000 reglement, en dat volgens u groep A WRC veel spectaculairder is... maar als de formule aanslaat zou het wel eens kunnen zorgen voor een veel spannender BK, wat we van de afgelopen jaren niet kunnen zeggen.

Zoals zoveel gezegd hier, en op het vroegere pitstop forum: de essentie van rally is nog altijd zo snel mogelijk van punt a naar punt b rijden, en niet in elke bocht gooien met de wagen. Wie veel schuivers wil zien gaat best naar rallycross of andere autosporttakken kijken.. zodat we niet elke rally opnieuw bladzijden lange 'klaagzangen' moeten lezen.

straffe toebak
12 april 2007, 13:09
Ik heb al meerdere films bekeken van rally's uit begin jaren '80.
Iedere keer valt me hetzelfde op: bij haarspelden zijn die wagens zeker niet spectaculair, en dan spreek ik vooral over de Peugeot 205T16 en Mg Metro 6R4.

Zoals al zoveel gezegd: lang leve diversiteit!!! Wat is nu mooier dan een wedstrijd zoals afgelopen TAC, waar de strijd verliep tussen een WRC, 2 Super2000's, een Lancer, een oude GroepA en zelfs met momenten een Nissan 350Z ... .

En voor de Wallonie zal het van t'zelfde zijn! Joy to the world, Belgian Rally is back!

Han
12 april 2007, 16:35
Ik heb al meerdere films bekeken van rally's uit begin jaren '80.
Iedere keer valt me hetzelfde op: bij haarspelden zijn die wagens zeker niet spectaculair, en dan spreek ik vooral over de Peugeot 205T16 en Mg Metro 6R4.

Zoals al zoveel gezegd: lang leve diversiteit!!! Wat is nu mooier dan een wedstrijd zoals afgelopen TAC, waar de strijd verliep tussen een WRC, 2 Super2000's, een Lancer, een oude GroepA en zelfs met momenten een Nissan 350Z ... .

En voor de Wallonie zal het van t'zelfde zijn! Joy to the world, Belgian Rally is back!

hell yeah!!!

Daar heb je nu eens groot gelijk in, het spektakel van de groep B's indertijd was ook niet zaligmakend. Haarspelden konden slechts door een handvol piloten in een zuivere slip genomen worden. Die wagens hadden gewoon teveel vermogen. Indrukwekkend om te zien optrekken dat wel, maar bochtensnelheid was een pak minder dan nu met de WRC's/S2000. En dat handjevol piloten die wel met een Groep B overweg konden, wordt onthouden, de rest die ook maar wat aanmodderde wordt al snel vergeten. Net zoals de meeste echt goede piloten ook met een WRC spektaculair zijn. Afwisseling moet er zijn. Een echt goede piloot is met alles spektaculair, WRC, groep A, Groep N, S2000, GT,...

Edith zegt: en nu terug ontopic voor één van de mooiste rally's van het jaar!!!!

Glenn
12 april 2007, 16:37
hell yeah!!!

Daar heb je nu eens groot gelijk in, het spektakel van de groep B's indertijd was ook niet zaligmakend. Haarspelden konden slechts door een handvol piloten in een zuivere slip genomen worden. Die wagens hadden gewoon teveel vermogen. Indrukwekkend om te zien optrekken dat wel, maar bochtensnelheid was een pak minder dan nu met de WRC's/S2000. En dat handjevol piloten die wel met een Groep B overweg konden, wordt onthouden, de rest die ook maar wat aanmodderde wordt al snel vergeten. Net zoals de meeste echt goede piloten ook met een WRC spektaculair zijn. Afwisseling moet er zijn. Een echt goede piloot is met alles spektaculair, WRC, groep A, Groep N, S2000, GT,...

Historics...

Pegasus
12 april 2007, 17:11
Ik ga voor de eerste keer naar de Wallonie, enige tips wat spektakelpunten betreft? Of andere nuttige info.
Tis eens wat anders dan altijd ieper, condroz, rac, monte carlo, e.a. :D

HaCo
12 april 2007, 18:27

LOL, dat heb ik nog al gehoord... :D

stefke2
12 april 2007, 19:06
Bij de overgang van groep B naar groep A in de jaren tachtig werd ook moord en brand geschreeuwd, dat het spektakel zwaar te wensen overliet. Nu zitten we hier elke rally opnieuw met dezelfde soort discussies, die ons helemaal niet verder brengen. Het kan natuurlijk best zijn dat je niet te vinden bent voor het nieuwe S2000 reglement, en dat volgens u groep A WRC veel spectaculairder is... maar als de formule aanslaat zou het wel eens kunnen zorgen voor een veel spannender BK, wat we van de afgelopen jaren niet kunnen zeggen.

Zoals zoveel gezegd hier, en op het vroegere pitstop forum: de essentie van rally is nog altijd zo snel mogelijk van punt a naar punt b rijden, en niet in elke bocht gooien met de wagen. Wie veel schuivers wil zien gaat best naar rallycross of andere autosporttakken kijken.. zodat we niet elke rally opnieuw bladzijden lange 'klaagzangen' moeten lezen.

goed gezegd http://www.autosportforum.be/images/icons/icon12.gif

opelke
12 april 2007, 20:10
Moeit u niet meneer

:D http://www.autosportforum.be/images/icons/icon12.gif

goed gezegd

Dragu
12 april 2007, 20:21
Moeit u niet meneer

:D http://www.autosportforum.be/images/icons/icon12.gif

Das gesproken se ! :D :D

Mk1
12 april 2007, 21:33

En als je graag auto's om ter snelst en heel zuiver wil zien rijden.... dan moet je op CIRCUIT:eek: zijn en niet op ne RALLY.

rallyfreak
12 april 2007, 21:38
En als je graag auto's om ter snelst en heel zuiver wil zien rijden.... dan moet je op CIRCUIT:eek: zijn en niet op ne RALLY.
Man man nog nooit naar vas wedstrijden geweest daar rijdne ze minder voor d etijd dat wel maar publiek vind dat toch zeer mooi ook é.
Kijk naar de historics die gaan dwars en gaan ook snel.
Als je 10 Zo'n top piloten zou hebben als princen met een voortrekker zou het ook zeer de moeite zijn wat hij allemaal niet doet met toch een minder snelle auto dan die 4x4 auto's.

GeDi
12 april 2007, 21:50
Pegasus heeft toch gelijk of niet.
Een snelheidswedstrijd,geliijk welke,dient om zo snel mogelijk van punt a naar punt b te gaan.Die wat dat het beste (snelste) kan is de winnaar.

Maar natuurlijk zie ook graag de mannen wat dwars gaan :D
Dwars en snel is natuurlijk nog beter ;) :D

Pegasus
12 april 2007, 22:45

Ik heb, voor zover ik weet, nergens de woorden 'heel zuiver' gebruikt. Goede piloten, die op de limiet rijden, zijn ook spektaculair. Ik heb meermaals toppers als Makinen en Mcrae in hun hoogdagen aan het werk gezien. Die jongens gooiden ook niet in elke bocht hun auto dwars, maar de snelheid waarmee ze passeren en de manier waarop ze de bocht aansnijden was wel meer dan indrukwekkend.

Ik heb zelfs -helemaal speciaal voor jou- de betekenis van het woord rally in Van Dale opgezocht:

ral·ly (de ~ (m.), ~'s)
1 wedstrijd per fiets, auto enz. waarbij het gaat om snelheid, betrouwbaarheid, kaartlezen enz.

Als jij zo iemand bent die enkel tevreden naar huis gaat na een rally, als hij wat schuivers en een sortie gezien heeft, ben jij misschien wel degene die op de verkeerde plaats is...

HaCo
12 april 2007, 22:46
Mk1, daar trap je er naast: niemand praat hier over zuiver, alleen jij. Het gaat hier over snel en of dat nu met een clio n3, met een wrc of met een super 2000. Snel en op de snee geeft spectakel. Hebben we zaterdag nog gezien.

Over Circuit wordt trouwens ergens anders geleuterd.

opelke
13 april 2007, 07:08
Het is misschien niet gezegt ma wel bedoeld

Mk1, daar trap je er naast: niemand praat hier over zuiver, alleen jij. Het gaat hier over snel en of dat nu met een clio n3, met een wrc of met een super 2000. Snel en op de snee geeft spectakel. Hebben we zaterdag nog gezien.

Over Circuit wordt trouwens ergens anders geleuterd.

Mk1
13 april 2007, 08:25
Ik heb, voor zover ik weet, nergens de woorden 'heel zuiver' gebruikt. Goede piloten, die op de limiet rijden, zijn ook spektaculair. Ik heb meermaals toppers als Makinen en Mcrae in hun hoogdagen aan het werk gezien. Die jongens gooiden ook niet in elke bocht hun auto dwars, maar de snelheid waarmee ze passeren en de manier waarop ze de bocht aansnijden was wel meer dan indrukwekkend.

Ik heb zelfs -helemaal speciaal voor jou- de betekenis van het woord rally in Van Dale opgezocht:

ral·ly (de ~ (m.), ~'s)
1 wedstrijd per fiets, auto enz. waarbij het gaat om snelheid, betrouwbaarheid, kaartlezen enz.

Als jij zo iemand bent die enkel tevreden naar huis gaat na een rally, als hij wat schuivers en een sortie gezien heeft, ben jij misschien wel degene die op de verkeerde plaats is...

Gij moet mij niet gaan leren wat RALLY is manneke, en ik ga zeker niet naar de rally om sorties te zien.( waar je dat vandaan haalt weet ik niet) Ik ga enkel tevreden naar huis als ik echte rally heb gezien... dus het betere driftwerk.

Wabe
13 april 2007, 08:34
Gij moet mij niet gaan leren wat RALLY is manneke, en ik ga zeker niet naar de rally om sorties te zien.( waar je dat vandaan haalt weet ik niet) Ik ga enkel tevreden naar huis als ik echte rally heb gezien... dus het betere driftwerk.

Driftwerk kan er ook komen door snel te gaan hé. Maar aan de andere kant...ik denk dat de dagen van in een hairpin te gaan staan en spektakel te zien, een beetje door zijn. Met de S2000, S1600 en misschien wel de R1, R2 en R3 klasse is er misschien meer te zien in de waaiers.... Wie houdt de pedaal onder??

Pegasus
13 april 2007, 10:12
@MK1: ik heb in mijn vorige post enkel willen aantonen dat de rallysport niet alleen draait om het betere driftwerk, en niet om jou te leren wat rally is...

@Opelke: als ik iets wil duidelijk maken, zal ik dat wel uitvoerig neerpennen. Gissen naar wat ik 'bedoel' heeft dus geen zin.

Uit deze hele discussie blijkt alleen, en volledig terecht, dat rally ook maar gewoon een zaak is van perceptie. De één gaat voor de snelheid, de andere voor het driftwerk, en nog andere om pinten te pakken :D . Deze diversiteit maakt deze sport dan ook zo fantastisch.

Jasper
13 april 2007, 10:33
Ik denk er hetzelfde over als Haco, als er snel gereden wordt dan vloeit er daar normaal wel enig spektakel uit voort. Het echte glijdwerk vind je natuurlijk meer terug in de vas of asaf, ben je nog niet content ga dan naar Warneton :)

straffe toebak
13 april 2007, 11:41
... of koop de DVD's van "The A-Team" ...
In iedere aflevering zit wel een drift-scene (liefst wel met een korreltje zout te nemen natuurlijk)

stijne
13 april 2007, 11:48
... of koop de DVD's van "The A-Team" ...
In iedere aflevering zit wel een drift-scene (liefst wel met een korreltje zout te nemen natuurlijk)

ER is NIETS cooler dan The A-Team.

Duvalthebest
13 april 2007, 12:43
Ik denk er hetzelfde over als Haco, als er snel gereden wordt dan vloeit er daar normaal wel enig spektakel uit voort. Het echte glijdwerk vind je natuurlijk meer terug in de vas of asaf, ben je nog niet content ga dan naar Warneton :)

Das juist wat je zegt.
Als ze op de limiet rijden zie je ook wel wat spektakel normaalgezien.

Black Bora Boy
13 april 2007, 13:16
Das juist wat je zegt.
Als ze op de limiet rijden zie je ook wel wat spektakel normaalgezien.
Heel juist al eens iemand Bruno Blaise in aktie gezien(corsa)Ik heb hem aan het werk gezien in Trois Ponts:héééél snel en superspektaculair in Basse-BodeuxDat bewijst nog maar eens dat snelheid en driftwerk wel tesamen kunnen gaan zelfs met voortrekkers maar zuivere passages wat heb je daar nu aan als toeschouwer?

Wabe
13 april 2007, 14:02
Heel juist al eens iemand Bruno Blaise in aktie gezien(corsa)Ik heb hem aan het werk gezien in Trois Ponts:héééél snel en superspektaculair in Basse-BodeuxDat bewijst nog maar eens dat snelheid en driftwerk wel tesamen kunnen gaan zelfs met voortrekkers maar zuivere passages wat heb je daar nu aan als toeschouwer? Ik denk dat als men rally rijdt toch naar zijn tijden kijkt en minder naar de toeschouwers :confused:

Mk1
13 april 2007, 14:15
Driftwerk kan er ook komen door snel te gaan hé. Maar aan de andere kant...ik denk dat de dagen van in een hairpin te gaan staan en spektakel te zien, een beetje door zijn. Met de S2000, S1600 en misschien wel de R1, R2 en R3 klasse is er misschien meer te zien in de waaiers.... Wie houdt de pedaal onder??

Wie de pedaal onder houd.... een paar piloten hé!;)

audi s1'tje
13 april 2007, 14:17
ik heb loix in de tac rally met ne grote snelheid zien driften op dat punt reed hij de snelste tijd dus kan snelheid en spektakel toch wel samen

HaCo
13 april 2007, 16:08
Jup, kijk naar een Princen in de Haspengouw 2 jaar geleden!!! :)

Voor mij hoeft niemand zuiver te rijden, integendeel, ik zie ze ook graag schuiven. Maar het moet hard gaan, op de limiet, koersen!!!!

Trichtk
13 april 2007, 16:32
Bij mij was het opgevallen, toen ik nog met de fiesta reed, dat mijn tijden, zuiver of "minder zuiver", altijd nooit ver van elkaar lagen. Soms (niet altijd) zelfs trager als ik zuiver reed. Maar dit hangt natuurlijk ook van af van het parkoer, weersomstandigheden, wagen, banden, etc...

Dragu
13 april 2007, 18:38
Jup, kijk naar een Princen in de Haspengouw 2 jaar geleden!!! :)

Voor mij hoeft niemand zuiver te rijden, integendeel, ik zie ze ook graag schuiven. Maar het moet hard gaan, op de limiet, koersen!!!!

Maar Caren Burton moest zeker niet onder doen hoor met zijn C2 !

vlotte eduard
17 april 2007, 00:01
Weet er iemand waar ik de timing kan vinden op de site v/d wallonie....blijkbaar kijk ik er steeds over:confused: ;)

Vasco
17 april 2007, 07:29
Weet er iemand waar ik de timing kan vinden op de site v/d wallonie....blijkbaar kijk ik er steeds over:confused: ;)

Kijken op concurrents daar staat de timing van de nationale en het criterium.:rolleyes:

stijne
17 april 2007, 11:38
Tsjoen staat ingeschreven met een peugeot s 2000!

tommeke_B
17 april 2007, 12:56
Tsjoen staat ingeschreven met een peugeot s 2000!
lebrun ook :D

Gronholm
17 april 2007, 15:11
ben benieuwd naar de geupdate deelnemerslijst...

Pinto
17 april 2007, 15:36
ben benieuwd naar de geupdate deelnemerslijst...

ah, ook de weg naar het nieuwe forum gevonden :p

Gronholm
17 april 2007, 15:53
ja, na lang zoeken toch gevonden

Mk1
17 april 2007, 16:04
ja, na lang zoeken toch gevonden

Aha hier sé... welkom op het nieuwe forum.:D ;)

FF-fan
17 april 2007, 18:14
Timing:

http://www.rallyedewallonie.be/pdf/timing_nat_2007.pdf

http://www.rallyedewallonie.be/pdf/timing_criterium_2007.pdf

Deelnemers:

http://www.rallyedewallonie.be/engages.html

Mk1
17 april 2007, 20:08
De kp Naninne is er precies niet meer bij?:(

scoobyfreak
17 april 2007, 23:56
Tsjoen rijd met Kurt HEYNDRICKX als co, hij heeft de microbe ook te pakken :D

Gronholm
18 april 2007, 08:10
Aha hier sé... welkom op het nieuwe forum.:D ;)

thanks Kris!

Duvalthebest
18 april 2007, 13:06

Als ik nu kijk naar de deelnemerslijst staat hij ingeschreven met de Fiat Punto S2000.

tommeke_B
18 april 2007, 13:10

En Tsjoen heeft nog een sponsor :D

Wim
18 april 2007, 15:59
lebrun ook :D

Ik zie hem toch staan met zijn vertrouwde Toyota Celica GT-Four.

tommeke_B
18 april 2007, 19:05
Ik zie hem toch staan met zijn vertrouwde Toyota Celica GT-Four.

Ik bedoel : Lebrun is ook ingeschreven... kweet, beke onduidelijk getypt maja.

Wim
18 april 2007, 19:14

Geen probleem, alleen wat raar dat je zo quote ;)

206WRC-ke
18 april 2007, 20:15
Microbe ook te pakken? Was hij vorig jaar geen co van Van Parijs?...

Tsjoen rijdt enkel met Heyndrickx dan omdat Chevaillier andere verplichtingen heeft.

GoFastFreddy
18 april 2007, 20:32
chevalier moet namelijk naar een communiefeest ;)

cusketief
18 april 2007, 20:35

lebrun doet er goe aan door ! verleden terre auxerre gereden met celica , dit weekend ingeschreven in lyon met celica en volgende week in wallonie

WRCKE
18 april 2007, 21:25
Als ik nu kijk naar de deelnemerslijst staat hij ingeschreven met de Fiat Punto S2000.

idd er is geen peugot vrij voor de wallonie en hij zal rally des flandres ook rijden met de fiat

Duvalthebest
18 april 2007, 21:40
idd er is geen peugot vrij voor de wallonie en hij zal rally des flandres ook rijden met de fiat

Dus zal hij dan ook een Fiat Punto kopen ?

206WRC-ke
18 april 2007, 21:43
Dus zal hij dan ook een Fiat Punto kopen ?
Wie zegt dat?

Flandres rijdt hij ook met die van Grifone.

Duvalthebest
18 april 2007, 21:45
Wie zegt dat?

Flandres rijdt hij ook met die van Grifone.

Veronderstel dat hé, als hij drie rally's gaat rijden met de punto zal hij de auto wel al goed kennen en zou mij verwonderen moest hij dan nog overschakelen naar peugeot.

scoobyfreak
18 april 2007, 22:59
Ik denk al lang dat het een punto zal worden, en r tec heeft zeer goeie banden met fiat.

opelke
19 april 2007, 09:25
Hier zit een pak logica in.
Denk er hetzelfde van.

Ik denk al lang dat het een punto zal worden, en r tec heeft zeer goeie banden met fiat.

Vincent Verstraete
19 april 2007, 11:11
Aan alle fotografen die naar de Wallonie gaan, gelieve veel foto's te trekken van dit interieur.:p

PS Zeker Dragu mag dit niet vergeten ;)

http://www.fordrallyesport.be/burcu.html

Gronholm
19 april 2007, 11:41
tis nu misschien een schoon, ma zo van die tatoeages op den onderarm, voor een vrouw, da spreekt me toch ni echt aan....

Lord
19 april 2007, 11:51
Insgelijks hier. Ben daar ook niet echt zot aan.

Wabe
19 april 2007, 11:53
Ik denk dat ze genoeg aandacht zal hebben. Zeker van de fotografen. :rolleyes:

Pinto
19 april 2007, 12:05
tis nu misschien een schoon, ma zo van die tatoeages op den onderarm, voor een vrouw, da spreekt me toch ni echt aan....

Vind da nu ook wel niet schoon zo een tatouage, maja, da voelt ge er niet aan he :p

Gronholm
19 april 2007, 13:22
Vind da nu ook wel niet schoon zo een tatouage, maja, da voelt ge er niet aan he :p

nee da voelt ge zeker ni, maar toch ze...

Wim
19 april 2007, 13:29
Ik noem het uw eigen verminken.

straffe toebak
19 april 2007, 15:11
Dit vind ik ook wel jammer.

Het is een beetje als een prachtige Lancer Evo7 in mooi donkergrijs metaliséé, en dan een felgroene striping erop: maw, t'is naar de kl*ten.

filip
19 april 2007, 15:37
kpeise moest je er keure van hebben je allemaal wel anders zou praten ! :p

Racing Piet
19 april 2007, 15:59
Hey racing makkers,

Lekker terrasjes-weer hé...
Ik ben hier nieuw op dit forum, maar ik volg het al enkele weken. Je kan hier wel nuttige info vinden als je naar en rally wilt gaan, zoals we regelmatig doen hé.

ps: ik ben al een tijdje op zoek naar een kleine sticker voor op mijne auto met de tekst 'rally is not a crime', ik heb zo ne sticker gezien als ik op de TAC in tielt was. Ik heb al gezocht op het internet, maar ik vind deze sticker niet. Kan iemand mij helpen??

CPWRC
19 april 2007, 16:01
Dit vind ik ook wel jammer.

Het is een beetje als een prachtige Lancer Evo7 in mooi donkergrijs metaliséé, en dan een felgroene striping erop: maw, t'is naar de kl*ten.

Wat een vergelijking .. :D

;) http://img144.imageshack.us/img144/3422/mitsualj3.jpg

straffe toebak
19 april 2007, 17:34
Wat een vergelijking .. :D

;) http://img144.imageshack.us/img144/3422/mitsualj3.jpg

Voila, bewezen ...!

Dragu
19 april 2007, 18:13

Daarom ga je speciaal he , Wabe :)

Duvalthebest
19 april 2007, 18:30

Denk ook dat ze veel belangstelling zal krijgen.
Schone pilote :D

CPWRC
19 april 2007, 18:37
LES VOLANTSVERREYDT Renaud / DELMELLE Jean-Pierre (Manque 1500€ pour les donateurs : 0479/334890)B - BBMW M3 R12
De nieuwe trend om op de entrylist te staan.
:D

scoobyfreak
19 april 2007, 19:53
Origineele inschrijving van verrydt :D

VERRYDT Renaud/DELMELLE Jean Pierre(manque 1500 euro pour les donateurs : 0479/334890

Bouche ook ingeschreven maar er staat geen wagen of co bij

scoobyfreak
19 april 2007, 19:55
LES VOLANTSVERREYDT Renaud / DELMELLE Jean-Pierre (Manque 1500€ pour les donateurs : 0479/334890)B - BBMW M3 R12
De nieuwe trend om op de entrylist te staan.
:D
Ik ben weer te laat :D

Dragu
19 april 2007, 20:06
nee he scooby , betaal de rest he , en je zal wel mee mogen :D :D

scoobyfreak
19 april 2007, 20:22
nee he scooby , betaal de rest he , en je zal wel mee mogen :D :DBen nog aan het spaaren om de impreza van Bouche te kopen . Diene mens blijft daar ook mee zitten. :D :D

Dragu
19 april 2007, 20:41
Ben nog aan het spaaren om de impreza van Bouche te kopen . Diene mens blijft daar ook mee zitten. :D :D

Ik zou toch es naar Van Eldink bellen voor zijne te kopen .
Past dat niet beter bij u ?:D

WRCKE
19 april 2007, 21:23
Reeds voor het derde opeenvolgende jaar zal de rallye de Wallonie op vrijdagavond starten met een showproef op de Citadelle van Namen. De Citadelle ligt midden in het historische stadscentrum van Namen, dit maakt het uniek gegeven want het is de enige rally proef die volledig in het midden in een stad wordt gereden.

Vrijdagavond kan je reeds vanaf 18 uur 30 op de Citadelle terecht voor wat randanimatie. Er zullen demonstraties zijn van de Dakar auto's van Gregoire De Mevius en Stephane Henrard.
Een delegatie van de Belgische rallycrossers komt met hun wagen voor enkele demonstraies: Koen Pauwels (Ford Focus WRC), Ronny Scheeveneels en Jochen Coox (VW Golf 4x4), Dave Van Beers (Renault Clio Super 1600), Michael Dekeersmaecher (Opel Corsa), Ludo Helven (Ford Escort MKII) en nog enkele krachtige achterwielaangedreven wagens (BMW, Volvo, ...).
Ten slotte zullen ook enkele bekende namen een rit doen met een HOT BUGGY van Jean-Louis Meynaert.

Vanaf 20 uur 45 komen dan de piloten van de nationale proef om de kp op de Citadelle af te werken. Net zaols vorige jaren rijden de teams in omgekeerde volgorde van nummer.

Boucles
19 april 2007, 22:09
Aan alle fotografen die naar de Wallonie gaan, gelieve veel foto's te trekken van dit interieur.:p
http://www.fordrallyesport.be/burcu.html

Oef.. dat komt ge niet vaak tegen in de rallies, wel?

Wabe
20 april 2007, 08:38
Daarom ga je speciaal he , Wabe :)zeer zeker!! :)

Vincent Verstraete
20 april 2007, 17:26
Daarom ga je speciaal he , Wabe :)

Ga jij geen foto trekken van da vrouwke Dragu ???

Ben je voor de verkeerde misschien? :p

Dragu
20 april 2007, 18:02

Dan zal het zondag moeten zijn he , vrijdag voetbal en zaterdag kan ik niet .

cusketief
20 april 2007, 18:03
Dan zal het zondag moeten zijn he , vrijdag voetbal en zaterdag kan ik niet .

ekkes voetbal ! :D :p

Juha
20 april 2007, 18:04
Soms is hij wel voor de verkeerde sport ja.:D

Dragu
20 april 2007, 18:07
ekkes voetbal ! :D :p

Wel dat is op vrijdag !!:D

FOCUSWRC
20 april 2007, 18:42

Vroeger trok men foto's, als men het heden over trekken heeft.....;) en gezien het voorwerp:eek: waarover hier momenteel geluld wordt...:rolleyes:

cusketief
20 april 2007, 18:47
Vroeger trok men foto's, als men het heden over trekken heeft.....;) en gezien het voorwerp:eek: waarover hier momenteel geluld wordt...:rolleyes:

wa heeft voetbal me trekken te maken ???

jij beetje vettig ventje é daj direkt daar aan denkt :D

Dragu
20 april 2007, 18:54
ik denk het ook .

FOCUSWRC
20 april 2007, 19:56
wa heeft voetbal me trekken te maken ???

jij beetje vettig ventje é daj direkt daar aan denkt :D

Hare auto uit de gracht trekken....hé, waar dacht u dan wel aan:confused:

straffe toebak
20 april 2007, 19:57
Ik ga niet naar de Wallonie, k'ga naar Hulst in de plaats.
Ge moet die Hollanders ook eens iets gunnen hé ... :)

impreza_freak
20 april 2007, 20:02
haha rode duivels geen tv aandacht meer :D :D :D volgens expert goed om investeerders kwijt te raken

Goed nieuws voor de rally?

ps: srr kwam ff in mij op met dat voetbal gesprek hier

Dragu
20 april 2007, 20:28
Ik ga niet naar de Wallonie, k'ga naar Hulst in de plaats.
Ge moet die Hollanders ook eens iets gunnen hé ... :)

en kwa startlijst , kan de wallonie er zeker niet tegen op !!!

Rallyfan_072
20 april 2007, 20:29

Ja idd, maar ik kan na geen een van de 2 :( , ben bezet, spijtig maar het is nu eenmaal zo hé.

WRCKE
20 april 2007, 20:49
ik heb ook de mogelijkheid om na hulst te gaan en die zal ik wel nemen

en mijne camera gaat mee ook om te filmen

rallyfreak
20 april 2007, 21:11
Ja idd, maar ik kan na geen een van de 2 :( , ben bezet, spijtig maar het is nu eenmaal zo hé.
Oe dacht dat je zeker naar de Wallonie ging gaan.
Die andere afspraak kon je gestolen worden zei je.

cusketief
20 april 2007, 23:07
tlief of de vrouw zal zich gemoeid hebben... :D

rallyfreak
20 april 2007, 23:17
tlief of de vrouw zal zich gemoeid hebben... :D
Nene de school er is wat te doen hij zijn ik ga naar de rally school is maar 5 dagen in de week weekend is mijn hobby.
Ik zei dat het beste was dat hij eens iets deed voor school en volgt mijn raad op blijkbaar.

scoobyfreak
20 april 2007, 23:27
ik zou toch niet lang twijfelen ze tussen school en rally. Met op van die activiteiten aanwezig te zijn ga je geen punten meer hebben :D

rallyfreak
20 april 2007, 23:29
ik zou toch niet lang twijfelen ze tussen school en rally. Met op van die activiteiten aanwezig te zijn ga je geen punten meer hebben :D
Jah mss wel als hij was wil slijmen.
Maarja altijd stof dat ze dat juist op de dag van een rally doen.

Duvalthebest
21 april 2007, 18:31
Er is sprake dat Duval met een Porsche GT3 van Future World zou rijden in de Wallonie !
Wel moet er nog € 20.000 bij elkaar gesprokkeld worden wat nog een flinke som is.
Bron zou La Dernière Heure zijn vandaag.

cusketief
21 april 2007, 19:44
ik wil ook starten in de wallonie met de focus wrc van tjoen maar kheb nog 100.000 euro nodig ... :D

als ze al de plannen en dromen van piloten moeten beginnen publiceren...
trouwens zijn sponser toch gestort ? kan daar stukske v nemen ...:p

Rallyfan_072
21 april 2007, 21:32
Oe dacht dat je zeker naar de Wallonie ging gaan.
Die andere afspraak kon je gestolen worden zei je.

Neen Rallyfreak, ze gaan streng controleren heb nog nooit geweten

in geval van communie, bellen ze na restaurant of plaats waar het is

in geval van sterfgeval moeten ze doodsprentje zien

in geval van ziekte, contacteren ze de dokter, kan niet weg nu.

is belachelijk, school die zo streng controleert :mad:

In geval dat iets onwettig is, volgend rapport vo opvoeding 0/10.

rallyfreak
21 april 2007, 21:36
Neen Rallyfreak, ze gaan streng controleren heb nog nooit geweten

in geval van communie, bellen ze na restaurant of plaats waar het is

in geval van sterfgeval moeten ze doodsprentje zien

in geval van ziekte, contacteren ze de dokter, kan niet weg nu.

is belachelijk, school die zo streng controleert :mad:

In geval dat iets onwettig is, volgend rapport vo opvoeding 0/10.
Amaj das daar een gevang zeker.
Ja wel jammer é mss kan je de zondag nog eens oversteken é.

Rallyfan_072
21 april 2007, 21:38
Amaj das daar een gevang zeker.
Ja wel jammer é mss kan je de zondag nog eens oversteken é.

Ja nochtans is onze school nog flexibel ze, maar ja deze keer niet.

Ja maar ga dit jaar dan een andere rally doen in de plaats van de Wallonië, met name de Eifel Rally :D .

scoobyfreak
21 april 2007, 21:43
Ik zou toch niet gaan ze :D 0 of geen 0

rallyfreak
21 april 2007, 21:46
Normaal kan men u niet verplichten om die dag zelf te gaan.
Wij hebben ook jaarlijks opendeurdag en als we de dag zelf niet gaan moete we enkele uren inhalen in de week.
Om iets klaar te zetten of op te ruimen.
Iedere school heeft een ander reglement ook dusja.
De Eifel zal ook wel super zijn zeker.

Rallyfan_072
21 april 2007, 21:48
Normaal kan men u niet verplichten om die dag zelf te gaan.
Wij hebben ook jaarlijks opendeurdag en als we de dag zelf niet gaan moete we enkele uren inhalen in de week.
Om iets klaar te zetten of op te ruimen.
Iedere school heeft een ander reglement ook dusja.
De Eifel zal ook wel super zijn zeker.

Ja denk het wel, ik ga ook vo de Historics ze, de Eifel is dit jaar 13 en 14 juli :D

tommeke_B
21 april 2007, 22:07
:) Ik heb dan ook opendeurdag maja, ik kan niet gaan, ik moet weg. maar bij ons zijn er 2 dagen opendeurdag dusja, daar is dat geen probleem, iedereen moet halve dag gaan.

GeDi
21 april 2007, 23:03
In den tijd(goed 10 jaar geleden) nooit naar opendeurdagen of eender welke zever van het school geweest.
Langst de andere kant had ik wel altijd nullen op overschot :D

Is er trouwens al iets meer geweten over de Wallonie ?
Normaal gezien ga ik de 3 dagen,het is toch niet echt ver van huis :)

Duvalthebest
21 april 2007, 23:58
:) Ik heb dan ook opendeurdag maja, ik kan niet gaan, ik moet weg. maar bij ons zijn er 2 dagen opendeurdag dusja, daar is dat geen probleem, iedereen moet halve dag gaan.

Wij hebben ook één dag opendeurdag maar we zijn zeker niet verplicht om te gaan wat wel goed is. Wie zin heeft mag gaan maar wie niet wil gaan moet er niet zijn.

den laagvlieger
22 april 2007, 09:32
:D Zijn het hier allemaal schoolkindjes?

GoFastFreddy
22 april 2007, 09:43
denk ik ook :D

Lord
22 april 2007, 12:07
In mijnen tijd ging ik nooit naar opendeurdagen en schoolfeesten. Gelukkig reclameerde daar toen niemand van, en anders... ze kunnen u toch met moeite verplichten hé.

Snijers fan
22 april 2007, 14:35
Ik zou dit jaar voor het eerst naar de rally de wallonie gaan.. Kan je daar gemakkelijk overnachten? Is er daar een camping niet ver van ofzo? Of iets anders? Weet er ook iemand een aantal mooie punten liggen?

Dragu
22 april 2007, 15:12
Enkele nr's bekend op een waals forum :

1. Loix
2. Cols
3. Tsjoen
4. Bouche
5. Deferm
6. Bodson
7. Lebrun

10. Princen

17. Burton
18. Grooten
19. Collard
20. Romain

impreza_freak
22 april 2007, 15:45
Ik zou dit jaar voor het eerst naar de rally de wallonie gaan.. Kan je daar gemakkelijk overnachten? Is er daar een camping niet ver van ofzo? Of iets anders? Weet er ook iemand een aantal mooie punten liggen?

voor een hotel zal je al goed mogen zoeken denk ik en campings vind je overal desoond op een afgelegen plekske

Snijers fan
22 april 2007, 17:01
Weet er iemand mooie plaatsen op de Kp's Crupet, Natoye,Gesves en Hamois? Danku wel..

stijne
22 april 2007, 20:00
Ben ook een schoolkind , maar ik vraag me af.
Ging heckters ook niet in de wallonie rijden?
Ik zie hem precies niet staan.

audi s1'tje
22 april 2007, 20:08
er is een jeugdherberg in namen.

Duvalthebest
22 april 2007, 20:10
Ben ook een schoolkind , maar ik vraag me af.
Ging heckters ook niet in de wallonie rijden?
Ik zie hem precies niet staan.

Idd normaal zou hij rijden maar ik vind hem ook niet terug op de lijst.

Warlord
22 april 2007, 21:55
Inderdaad in hulst (veel meer kwaliteit en kwantiteit)daarmee dat ik zoals ieder jaar afzak naar hulst en andere rally's in nederland.

opelke
23 april 2007, 07:48
Ik vroeg mij just hetzelfde af

:D Zijn het hier allemaal schoolkindjes?

CPWRC
23 april 2007, 09:19
Leemans (Mitsubishi Lancer Evo VI A8) en Van Westing (Fiat Punto Kitcar A6) waren toch ook van plan om de Wallonie te gaan rijden?
Misschien toch nog beslist om naar Hulst te gaan..

Juha
23 april 2007, 15:16
Verreydt start niet, geen 1500 euro gevonden.

Wim
23 april 2007, 16:17
Verreydt start niet, geen 1500 euro gevonden.

Jammer, als we nu eens allemaal 5 euro zouden geven komt hij er misschien toch nog wel ;)

scoobyfreak
23 april 2007, 16:27
Jammer, als we nu eens allemaal 5 euro zouden geven komt hij er misschien toch nog wel ;)We hebben dan wel 300 leden nodig en momenteel hebben we er maar 265 :D Of leg jij de rest bij?

Wim
23 april 2007, 16:28
We hebben dan wel 300 leden nodig en momenteel hebben we er maar 265 :D Of leg jij de rest bij?

Zoveel budget heb ik nu ook weer niet :D

scoobyfreak
23 april 2007, 16:31
Zoveel budget heb ik nu ook weer niet :Dals iedereen 5 euro heeft moet jij dan nog 180 euro bijleggen :D dan komt hij er. En in de plaats ne groote sticker van het forum op zijne auto :cool:

Wim
23 april 2007, 16:48
als iedereen 5 euro heeft moet jij dan nog 180 euro bijleggen :D dan komt hij er. En in de plaats ne groote sticker van het forum op zijne auto :cool:

Dat zou nogal wat zijn :)

stijne
23 april 2007, 17:55
Dat zou nogal wat zijn :)

ik vraag me af voor wat dat geld eigenlijk is !
hij heeft toch zijne auto :p

co-pilootje
23 april 2007, 18:44
Mischien voor zijn omnium verzekering te betalen;)

bull
23 april 2007, 20:18
Mischien voor zijn omnium verzekering te betalen;)

En voor benzine (autos rijden nog altijd niet op water), en banden enzovoort.

stijne
23 april 2007, 20:25
En voor benzine (autos rijden nog altijd niet op water), en banden enzovoort.

Ja duuh.
Maar 1500 euro das toch niet nix .
Zeker voor iemand met zijn eigen auto , die sponsors staan heeft op de auto.

Juha
23 april 2007, 21:38
ik vraag me af voor wat dat geld eigenlijk is !
hij heeft toch zijne auto :p

Om de motor te huren, want die van hem ligt nog altijd in stukken vaneen nadat hij voor de Condroz stuk ging. De eigenaar wil hem terug omdat hij gereviseerd moet worden omdat hij op z'n km-limiet zit. Als ze toch willen rijden ermee moeten ze betalen.

Gronholm
24 april 2007, 09:13
Ja duuh.
Maar 1500 euro das toch niet nix .
Zeker voor iemand met zijn eigen auto , die sponsors staan heeft op de auto.

ik denk toch wel dat ge u zou verschieten wat een wedstrijd zoals de wallonie kost, zelfs met een eigen wagen.

EVA RACING
24 april 2007, 09:34
ik denk toch wel dat ge u zou verschieten wat een wedstrijd zoals de wallonie kost, zelfs met een eigen wagen.

Inderdaad Gronholm !
Maar blijkbaar weten veel mensen, zelfs echte rallyliefhebbers, blijkbaar nog altijd niet wat de benodigde budgetten zijn voor zulke wedstrijden, eigen auto of gehuurd.
Ik denk indien ze dat goed zouden weten, ze al iets minder negatieve kritiek geven op vele van de piloten, want deze moeten soms veel overhebben (en laten) om aan hun sport te kunnen deelnemen.
Ikzelf ben blij dat iedere piloot die wil en kan (met eender welke wagen) aan de start kan staan van een rally. Zolang dat gebeurd kunnen we met zijn allen blijven genieten van de wedstrijden.

Wabe
24 april 2007, 09:51

Ik zou het niet weten :rolleyes: :D

stijne
24 april 2007, 10:06
Inderdaad Gronholm !
Maar blijkbaar weten veel mensen, zelfs echte rallyliefhebbers, blijkbaar nog altijd niet wat de benodigde budgetten zijn voor zulke wedstrijden, eigen auto of gehuurd.
Ik denk indien ze dat goed zouden weten, ze al iets minder negatieve kritiek geven op vele van de piloten, want deze moeten soms veel overhebben (en laten) om aan hun sport te kunnen deelnemen.
Ikzelf ben blij dat iedere piloot die wil en kan (met eender welke wagen) aan de start kan staan van een rally. Zolang dat gebeurd kunnen we met zijn allen blijven genieten van de wedstrijden.

Ewel zeg het ,
ik zou dit echt graag eens weten!
Wat ik mij ook afvraag.
Als je nu ingeschreven bent , zoals verreydt. En je staat op de deelnemerslijst, dan krijg je je inschrijvingsgeld toch niet terug? Of wel?

EVA RACING
24 april 2007, 11:17
Ewel zeg het ,
Wat ik mij ook afvraag.
Als je nu ingeschreven bent , zoals verreydt. En je staat op de deelnemerslijst, dan krijg je je inschrijvingsgeld toch niet terug? Of wel?

Wat betreft inschrijvingsgeld staat in de reglementen van de rally.

Kosten ? Voorbeeld
Aankoop - onderhoud (niet zoals in gewone auto om de zoveel km's) - vervanging al dan niet preventief van onderdelen - remblokken - remschijven - remolie - ophanging en ophangingselementen - versnellingsbak - cardans - steekassen - differentielen - andere 'kleine' zaken - motor (met revisie na .... km's KP) (Soms kan je voor die prijs al een héél toffe auto kopen !)
Eventuele herstellingen van ongevalschade (indien geen omnium verzekering mét hoge premie en dito vrijstelling)
Banden (à 250 € 't stuk) - velgen. Niet alleen normale slijtage maar ook totaal verlies door beschadigingen door: couperen, putten, stenen waarbij zowel band als velg stuk zijn.
Benzine: ong 0,5 l /km KP en 0,25 l/km verbinding (groep A)
Andere: Inschrijving - verkenningen (met benzine en eventuele overnachtingen dan) - servicecrew kosten (overnachtingen - uren - materiaal - vrachtwagen e.d.) - overnachtingen team tijdens wedstrijd.

Indien je huurt ken je de huurprijs van de wagen al dan niet incl. service - banden - benzine - verzekering (of borg). Inschrijving en verkenningen + eigen overnachtingen bijrekenen en dan ben je er ver. Wel voorzichtig rijden zodat je geen schade hebt, want dan komt je rekening plots wel héél wat hoger !

Voor huurprijzen moet je zelf maar rondhoren bij verschillende verhuurders. Pak maar vast een stoel mee ! :confused:

Daarom dus dat Verreydt die broodnodige centjes nodig heeft om te kunnen deelnemen. Hij kan wel toveren met een auto, maar nog geen centjes uit een hoed. :)
Spijtig genoeg voor de toeschouwers :(

Vincent Verstraete
24 april 2007, 11:34
Ewel zeg het ,
Wat ik mij ook afvraag.

Meestal moet het 1ste deel van de inschrijving maar 1 week voor de rally op de rekening van de inrichter staan, terwijl je al 5 weken voor de rally je inschrijving kan verzenden en zo op de deelnemerslijst terecht komt.

Phil Nijs
24 april 2007, 13:16
Ik zou het niet weten :rolleyes: :D

Wel alleen al in de Mille miglia had ik voor 1340 € koersbenzine nodig. Zonder nog maar te spreken van het aantal bandern, Hotel voor 7 personen en eten , op en afreis, het huren van een wagen gedurende een week. Dan spreek ik nog niet over de stukken aan de wagen. en heb je geluk dat je geen startgeld moet betalen en nog wat door de organisator tegenmoet gekomen word.
Voor 1500 € doe je zelfs met je eigen wagen geen shortrally meer.

Phil Nijs
24 april 2007, 13:31
Wel alleen al in de Mille miglia had ik voor 1340 € koersbenzine nodig. Zonder nog maar te spreken van het aantal bandern, Hotel voor 7 personen en eten , op en afreis, het huren van een wagen gedurende een week. Dan spreek ik nog niet over de stukken aan de wagen. en heb je geluk dat je geen startgeld moet betalen en nog wat door de organisator tegenmoet gekomen word.
Voor 1500 € doe je zelfs met je eigen wagen geen shortrally meer.
Om nog even terug te komen op budgetten. ik kon in de Mille miglia vernemen dat de VW Polo supper 2000 een kostprijs van 300€ / koers km zou kosten. Uit zeer betrouwbare bron vernomen.
Aantal km koers in de mille miglia ca 340 x 300 € = 102.000, € Daar zijn niet de kosten inbegrepen van de piloot en Co piloot, want degene die met zulke wagen rijden, zijn meestal niet de gewone amateurs, maar beroepspiloten die ook nog moeten betaald worden.
Doe eens een rondvraag bij elke tuner om een simpele groep N te huren, ene zoals de mijne, dus niet de snelste en enkel goed om een plaats te rijden in de subtop.
Enkel de omnium verzekering kost ca 5000 €, dan nog de wagen, de benzine, de banden en inschrijving enz. en je komt al rap op een bedrag van ca 15000 € tot 18000 € voor een internationale wedstrijd gelijk de Wallonie.

Glenn
24 april 2007, 13:39
Om nog even terug te komen op budgetten. ik kon in de Mille miglia vernemen dat de VW Polo supper 2000 een kostprijs van 300€ / koers km zou kosten. Uit zeer betrouwbare bron vernomen.
Aantal km koers in de mille miglia ca 340 x 300 € = 102.000, € Daar zijn niet de kosten inbegrepen van de piloot en Co piloot, want degene die met zulke wagen rijden, zijn meestal niet de gewone amateurs, maar beroepspiloten die ook nog moeten betaald worden.
Doe eens een rondvraag bij elke tuner om een simpele groep N te huren, ene zoals de mijne, dus niet de snelste en enkel goed om een plaats te rijden in de subtop.
Enkel de omnium verzekering kost ca 5000 €, dan nog de wagen, de benzine, de banden en inschrijving enz. en je komt al rap op een bedrag van ca 15000 € tot 18000 € voor een internationale wedstrijd gelijk de Wallonie.

Ach, iemand met een groot bedrijf haalt paar centjes uit zijne zwarte pot hé :D

straffe toebak
24 april 2007, 13:40

Ik ben aan het bouwen, ik weet wel wat ik eerst met dat geld zou doen ... .
Er moeten toch mogelijkheden zijn om met veeeeeel minder geld mee te doen aan een rally of sprint?
Ik ben al zo'n 8 jaar aan het zeggen dat ik eens een rally wil rijden, maar als ik dit zie ... .

Glenn
24 april 2007, 13:45
Er moeten toch mogelijkheden zijn om met veeeeeel minder geld mee te doen aan een rally of sprint?
Ik ben al zo'n 8 jaar aan het zeggen dat ik eens een rally wil rijden, maar als ik dit zie ... .

Der zijn mogelijkheden, maar als ge dan iets tegenkomt ofzo ebdet aan je rekker :D

Goedkoopste op lange termijn is zelf een goedkoop autoke pakken, kooitje inlassen en opdoen volgens de regels en standaard laten en alleen maar rs'kes en short rally's rijden.
Maar als je da lang gaat volhouden met die standaardmotor erin die bv 90 pk heeft... Kdenk da ge altijd maar rapper zult willen gaan, en nu er minimum gewicht is is het bijna onmogelijk om nog een goedkope motor te hebben in de Vas, of ge moe gewicht bijleggen en dan heb je weer een nadeel in tijden...

Sete
24 april 2007, 13:54

ASAF!!!!!!

Wabe
24 april 2007, 14:02
Goedkoopste manier is idd nog altijd een eigen wagen aanschaffen. Maar dan nog. Het blijft altijd duur.

Nadeel is, dat wie de meeste centjes heeft, meestal ook wint. En soms zijn dit niet de beste piloten. :(

filip
24 april 2007, 14:30
Ewel zeg het ,
Wat ik mij ook afvraag.

tis nie gezegd hij al betaald had é

filip
24 april 2007, 14:37
ASAF!!!!!!

inschrijving ASAF mss goedkoper maar rest even duur hoor

Gronholm
24 april 2007, 14:44
inschrijving ASAF mss goedkoper maar rest even duur hoor

even duur? voor de prijs van ne b-short in de vas rijdt ge ne ferme raaly id asaf! keuze rap gemaakt!

Gronholm
24 april 2007, 14:48
Inderdaad Gronholm !

voila tis da, iedereen denkt maar dat als ge nen eigen auto hebt da da toch niks meer kost!
hoeveel keer belt men naar kris om te vragen om ne sprint te rijden, tot hij dan zegt wat het kost, dan haken ze af!
je moet tellen een goede band is snel 250€ t stuk.
op een wedstrijd als de wallonie heb je er toch enkele nodig he! plus ge moet u voorzien op de weersomstandigheden he,dus ook regenbanden vorzien.
tel daar de benzine bij, de kosten van verkenningen, eventueel het logement voor jezelf en service mensen.
je moet toch ook wat reservestukken voorzien,dat kost ook he

dus alvorens negatief uit de hoek te komen, eerste even checken waarom mensen spreken over budget te kort.

Gronholm
24 april 2007, 14:50
Goedkoopste manier is idd nog altijd een eigen wagen aanschaffen. Maar dan nog. Het blijft altijd duur.

Nadeel is, dat wie de meeste centjes heeft, meestal ook wint. En soms zijn dit niet de beste piloten. :(

tja ja, dit klopt!
maar je kan moeilijk verwachten van mensen die de middelen hebben en die zich een goede wagen kunnen aanschaffen zonder zich pijn te doen, dat ze gaan kiezen voor een klein gr N'eke of weet ik wat omdat ze toch niet snel gaan.
velen kopen ook een wagen om zichzelf plezier te doen
zoals sommigen een luxe yacht kopen, kopen deze mensen een wrc

filip
24 april 2007, 14:51
even duur? voor de prijs van ne b-short in de vas rijdt ge ne ferme raaly id asaf! keuze rap gemaakt!

nu heb j het over het inschrijvings geld , en zoals ik al zei buiten inschrijving de rest even duur. benzine nie goedkoper omda j ASAF rijdt, en auto gaat ook nie minder verslijten omda j ASAF ipv VAS rijdt
als j een wagen huurt voor een vas rally v 100km en voor een asaf rally v 100km dan betaal j evenveel

Gronholm
24 april 2007, 14:58
nu heb j het over het inschrijvings geld , en zoals ik al zei buiten inschrijving de rest even duur. benzine nie goedkoper omda j ASAF rijdt, en auto gaat ook nie minder verslijten omda j ASAF ipv VAS rijdt
als j een wagen huurt voor een vas rally v 100km en voor een asaf rally v 100km dan betaal j evenveel

de kosten, dat omvat de inschrijving toch ook he!
als je provinciaal 100e kan uitsparen aan inschrijving, daar betaal je wel al bijna 2 goede straatbanden mee he
rij je 10 wedstrijden op een jaar, maak de rekening maar

Wabe
24 april 2007, 15:00
tja ja, dit klopt!
maar je kan moeilijk verwachten van mensen die de middelen hebben en die zich een goede wagen kunnen aanschaffen zonder zich pijn te doen, dat ze gaan kiezen voor een klein gr N'eke of weet ik wat omdat ze toch niet snel gaan.
velen kopen ook een wagen om zichzelf plezier te doen
zoals sommigen een luxe yacht kopen, kopen deze mensen een wrcIdd. Zo kan je het vatten. Eigenlijk, als ik in hetzelfde schoentje stond, zou ik waarschijnlijk hetzelfde doen.

Wabe
24 april 2007, 15:01
voila tis da, iedereen denkt maar dat als ge nen eigen auto hebt da da toch niks meer kost!
hoeveel keer belt men naar kris om te vragen om ne sprint te rijden, tot hij dan zegt wat het kost, dan haken ze af!
je moet tellen een goede band is snel 250€ t stuk.
op een wedstrijd als de wallonie heb je er toch enkele nodig he! plus ge moet u voorzien op de weersomstandigheden he,dus ook regenbanden vorzien.
tel daar de benzine bij, de kosten van verkenningen, eventueel het logement voor jezelf en service mensen.
je moet toch ook wat reservestukken voorzien,dat kost ook he

dus alvorens negatief uit de hoek te komen, eerste even checken waarom mensen spreken over budget te kort.

En zéér belangerijk dan ook nog... ze bij u hebben :) :D

Gronholm
24 april 2007, 15:01
Idd. Zo kan je het vatten. Eigenlijk, als ik in hetzelfde schoentje stond, zou ik waarschijnlijk hetzelfde doen.

dit bedoel ik ook
als je centen hebt, dan koop je je ook een porsche gt3 en gene nissan primera he ;)

Gronholm
24 april 2007, 15:02
En zéér belangerijk dan ook nog... ze bij u hebben :) :D

dat wel ja.
maar ja, er zijn tegenwoordig heel goede koeriers he :D

Wabe
24 april 2007, 15:03
dat wel ja.
maar ja, er zijn tegenwoordig heel goede koeriers he :D

't is daarom dat ik deze week wegblijf in Borlo :D :D :D

Gronholm
24 april 2007, 15:10

best wel, misschien beland je dan wel in turkije een van dees ;)

Mk1
24 april 2007, 15:13

Allé wabe een ritje naar Parijs zo ver is dat toch niet hé.;)

Pinto
24 april 2007, 16:08
Nu ook nog Duval aan de start in de Wallonie met een porsche gt3, da kan nog de moeite worden :D

Mk1
24 april 2007, 16:14
Nu ook nog Duval aan de start in de Wallonie met een porsche gt3, da kan nog de moeite worden :D

Hij zal starten met J.Muth als co en als geldschieter.....;)

Duvalthebest
24 april 2007, 16:44

pff en ik kan weer niet gaan zeg.

Pegasus
24 april 2007, 16:54
pff en ik kan weer niet gaan zeg.

Wij nemen wel wat foto's in uw plaats :D

Phil Nijs
24 april 2007, 17:48

Ik zie ze ,toch niet ziten die zwart teveel hebben. Iedereen weet toch dat als er zwart is, het meestal gebruikt wordt om overuren en illegale arbeid en zo te betalen. Dus waar gaat het zwart dan naartoe? Zit dat nu in de zaak of in de zak van degene die illegale arbeid doet. ???????

Glenn
24 april 2007, 18:43
Ik zie ze ,toch niet ziten die zwart teveel hebben. Iedereen weet toch dat als er zwart is, het meestal gebruikt wordt om overuren en illegale arbeid en zo te betalen. Dus waar gaat het zwart dan naartoe? Zit dat nu in de zaak of in de zak van degene die illegale arbeid doet. ???????

Bwa, als je zo de vas enzo bekijkt zie je er genoeg zenne :D

555
24 april 2007, 18:52

Maar dan moet je eerst héél veel geld verdienen om veel zwart geld te hebben. Dat vergeten de meesten precies. :)

En nee, ik heb het zeker niet! :D

Sete
24 april 2007, 18:56
Maar dan moet je eerst héél veel geld verdienen om veel zwart geld te hebben. Dat vergeten de meesten precies. :)

En nee, ik heb het zeker niet! :D

Kwestie van goed zaken te doen hé! :cool:

555
24 april 2007, 19:01
Kwestie van goed zaken te doen hé! :cool:

Liefst wel, want anders verdien je niet veel... :D

Maar niet al wat je verdient is ook winst hé. ;)

:)

Glenn
24 april 2007, 19:20
Of frauderen, zo zijn er veel...

Eerst de grote man uithangen en dan hoor je er niets meer van zenne :p

stijne
24 april 2007, 20:29

Ja idd ik zou ook wel iets anders doen met mijn geld .
Een mooie auto kopen bijvoorbeeld. Al moet je daar eerst geld voor hebben , en als je nog nie werkt :D.

555
24 april 2007, 20:37
Ja idd ik zou ook wel iets anders doen met mijn geld .
Een mooie auto kopen bijvoorbeeld. Al moet je daar eerst geld voor hebben , en als je nog nie werkt :D.

ik ook! Maar het probleem is dat het snel op zal zijn. :D

Metro 6R4
24 april 2007, 20:38

Tuurlijk, voor ongeveer 500 € kun je al een auto huren voor een rallysprint, wel -1600 gr N omdat je hiermee moet starten, reken daarbij verzekering (toch ook paar 100 €), licentie (60€), nodige slipcursus om die licentie te behalen (150 €), doktersvisite, lidgeld club (50 €), inschrijving (+/- 110 €), overall en helm (kan je ook huren of gebruiken)... en je bent vertrokken :cool:

stijne
24 april 2007, 20:50
ik ook! Maar het probleem is dat het snel op zal zijn. :D
Ma gij hebt al nen schonen auto :)

tommeke_B
24 april 2007, 21:09
Wanneer hebben we de genummerde deelnemerslijst ? :D

1. Loix
2. Cols
3. Tsjoen
4. Bouche
? 5. Duval ?
? 5. Deferm ?
6. Bodson
7. Lebrun
?. Debackere ?
10. Princen
??. Lejeune ?
??. Grooten ?
17. Burton
18. Grooten
19. Collard
20. Romain
...

stijne
24 april 2007, 21:11
Wanneer hebben we de genummerde deelnemerslijst ? :D

1. Loix
2. Cols
3. Tsjoen
4. Bouche
? 5. Duval ?
? 5. Deferm ?
6. Bodson
7. Lebrun
?. Debackere ?
10. Princen
??. Lejeune ?
??. Grooten ?
17. Burton
18. Grooten
19. Collard
20. Romain
...

Mss zat verreydt dicht en worden de eerste nummers opgeschoven
zodat duval 5 krijgt en iemand anders verreydt zijn nummer?

Duvalthebest
24 april 2007, 21:14
Mss zat verreydt dicht en worden de eerste nummers opgeschoven
zodat duval 5 krijgt en iemand anders verreydt zijn nummer?

idd mss krijgt Deferm dan Verreydt zijn nummer maar ben niet zeker hoor.
Weet er iemand wanneer die lijst online komt of komt die nie op de site?

FOCUSWRC
24 april 2007, 21:35
Hij zal starten met J.Muth als co en als geldschieter.....;)

Eerst de grote François uithangen en dan met de centen van zijn co gaan rijden, waar is zijn Skodakke??

tommeke_B
24 april 2007, 21:40
Eerst de grote François uithangen en dan met de centen van zijn co gaan rijden, waar is zijn Skodakke??
Zijt content dat em aanzet. Gij zijt ook nooit content e. Stookt ma voort...

206WRC-ke
24 april 2007, 21:42
Van Muth is geweten dat hij genoeg geld heeft denk ik om met piloten die hij wil te gaan rijden... Snijers, Duez,... Als hij nu wat geld op tafel wil leggen om met Francois in de Wallonië te gaan rijden, zou jij neen zeggen als Muth dat komt vragen aan je ?? Zonder Muth reed Duval nooit in Wallonië zenne ;)

Duvalthebest
24 april 2007, 21:43

Zijn skoda staat nu bij wevers dacht ik :rolleyes:
We mogen kontent zijn dat hij de moeite doet om te starten in de wallonie

phénoménal-duval fan
24 april 2007, 21:55
man man man,das nu toch gelijk met wat dudu aan de start komt?of nie?en dudu zal zeker nie starten om te winnen denk ik,maar om het publiek plezier te bezorgen met deze prachtige wagen...dus geniet er maar van;)

Kitana-racing
24 april 2007, 22:02
man man man,das nu toch gelijk met wat dudu aan de start komt?of nie?en dudu zal zeker nie starten om te winnen denk ik,maar om het publiek plezier te bezorgen met deze prachtige wagen...dus geniet er maar van;)

Denk je dat?? Ik denk dat iemand als Duval altijd gaat om te winnen hoor. Parcours is trouwens redelijk op de maat van de Porsche.

Glenn
24 april 2007, 22:04
Denk je dat?? Ik denk dat iemand als Duval altijd gaat om te winnen hoor. Parcours is trouwens redelijk op de maat van de Porsche.

En, gaat de wagen klaar zijn? :)

Kitana-racing
24 april 2007, 22:05
En, gaat de wagen klaar zijn? :)

Ja hoor, geen probleem.

GeDi
24 april 2007, 22:06
Ik lees hier over over Duval "zijn" Skoda,maar "hij" had dan maar moeten zorgen dat het geld er was.
De wagens wat bij Wevers staan,die zijn van Wevers ;)

Maar om over de Wallonie verder te gaan : mooi om te zien dat Duval er gaat rijden en dan nog met een GT3 :D . Dat gaat spektakel geven,daar ben ik zeker van.

@focuswrc : wat is het probleem? Duval gaat rijden met het geld van een sponsor,het maakt toch niet uit van wie of wat.Als Muth daar geld wil aan geven,dan zal dat een teken zijn dat hij Duval graag laat rijden.Dat geld zal er dan tenminste zijn.

Glenn
24 april 2007, 22:06
Ja hoor, geen probleem.

Oef, alé, veel succes daar hé :D

GeDi
24 april 2007, 22:10

Mischien wel voor het podium,maar winst zit er onder normale omstandigheden toch niet in volgens mij.
Het zal in ieder geval een goede kans zijn om echt een goed vergelijk te maken tussen de Porsche en de rest.Duval zal hier toch ook wel redelijk mee uit de voeten kunnen ;) :)

phénoménal-duval fan
24 april 2007, 22:12
jah,francois had ook liever gezien dat het geld voor zijn skoda's op de rekening stond tegen de gevraagde datum,maar daar kon"hij" dus zelf niks aan doen ...jammer,maar normaal zal alles wel in orde komen...;)

Ik lees hier over over Duval "zijn" Skoda,maar "hij" had dan maar moeten zorgen dat het geld er was.
De wagens wat bij Wevers staan,die zijn van Wevers ;)

Maar om over de Wallonie verder te gaan : mooi om te zien dat Duval er gaat rijden en dan nog met een GT3 :D . Dat gaat spektakel geven,daar ben ik zeker van.

@focuswrc : wat is het probleem? Duval gaat rijden met het geld van een sponsor,het maakt toch niet uit van wie of wat.Als Muth daar geld wil aan geven,dan zal dat een teken zijn dat hij Duval graag laat rijden.Dat geld zal er dan tenminste zijn.

phénoménal-duval fan
24 april 2007, 22:15
héhé,alles wat een stuur en minstens 2 wielen heeft kan francois mee overweg:p .
ja,denk dat er wel wat spektakel zal te zien zijn ,daarom denk ik dat dudu niet 100% voor de winst zal gaan en de auto veilig terug wil geven aan het team:D

Mischien wel voor het podium,maar winst zit er onder normale omstandigheden toch niet in volgens mij.
Het zal in ieder geval een goede kans zijn om echt een goed vergelijk te maken tussen de Porsche en de rest.Duval zal hier toch ook wel redelijk mee uit de voeten kunnen ;) :)

stijne
24 april 2007, 22:38

Ik denk dat françois slim genoeg is om iemand anders ZIJN wagen te laten betalen. Juist gelijk Freddy. ;)

Duvalthebest
24 april 2007, 22:52

Idd podium zou er moeten inzitten als alles goed verloopt tenminste.
Het is een redelijk snel parcours heb ik horen zeggen met wat rechte stukken erin en daar zou Duval in het voordeel kunnen zijn maar hij zal ook eerst wat moeten wennen aan de auto natuurlijk.

Boucles
24 april 2007, 23:00
Denk dat Duval de wagen snel zal doorhebben.. Hij gaat denk ik niet voor de overwinning met zo´n auto. Hij zal het willen aanpakken zoals de Legends Boucles de Spa. Spektakel geven aan het publiek en zich amuseren. Hij heeft in Belgie sowieso toch niks meer te bewijzen dacht ik.

CPWRC
25 april 2007, 00:02
Denk dat Duval de wagen snel zal doorhebben.. Hij gaat denk ik niet voor de overwinning met zo´n auto. Hij zal het willen aanpakken zoals de Legends Boucles de Spa. Spektakel geven aan het publiek en zich amuseren. Hij heeft in Belgie sowieso toch niks meer te bewijzen dacht ik.

Bwaja, ... Het enigste waar hij zich nog moet bewijzen is in Ieper, niet?! ;)

straffe toebak
25 april 2007, 08:32
Bwaja, ... Het enigste waar hij zich nog moet bewijzen is in Ieper, niet?! ;)

Ieper ... ?
Duval zal zoals hij nu is nooit Ieper winnen, hij is daar veel te onstuimig voor.
Indien Duval het koers-doorzicht had van iemand zoals Bruno Thiry ... .

Gronholm
25 april 2007, 09:59
verreydt startte normaal juist achter ons
ik dacht dat hubert nummer 6 had...

Wabe
25 april 2007, 10:14
Bouche zou vrij zeker met de Octavia starten...

tommeke_B
25 april 2007, 12:29
Heb dat ook gehoord maar als mensen vragen om het niet aan iedereen te zeggen zeg ik dit normaal niet, maar nu het hier toch vermeld is, kan ik dit maar beamen.

Duvalthebest
25 april 2007, 12:53
Bouche zou vrij zeker met de Octavia starten...

Ik hoop het ook dat het met de Octavia wordt , kan een belangrijke kandidaat voor de overwinning zijn als hij de auto wat spaart.

Duvalthebest
25 april 2007, 13:29
De wagen van Duval in Wallonie !!! (turbomagazine)

http://www.turbomagazine.be/images/photosite/7074_porscheduval.jpg

Phil Nijs
25 april 2007, 13:42
Wagen Duval,
Een streling voor het oog. Zelfs als Hij iets zou voorkrijgen, zullen de toeschouwers tevreden zijn om zulke mooie wagen te zien.
Proficiat aan de ontwerper.

Duvalthebest
25 april 2007, 13:44
Wagen Duval,
Een streling voor het oog. Zelfs als Hij iets zou voorkrijgen, zullen de toeschouwers tevreden zijn om zulke mooie wagen te zien.
Proficiat aan de ontwerper.

Idd ik vind de paint ook zeer geslaagd.
Kheb Duval nog nooit zien rijden met een lelijke decoratie.

Juha
25 april 2007, 13:47
Genummerde deelnemerslijst:

00 Van Roey
0 Guillemin - Porsche
1 Loix - Polo S2000
2 Cols - Mitsu EVO 8 Gr.A
3 Tsjoen - Fiat S2000
4 Bouche
5 Duval - Porsche
6 Deferm - Subaru
7 Bodson - Audi
8 Lebrun - Toyota Celica Gt Four
9 Debackere - Toyota Celica Gt Four
10 Princen - Clio R3
11 Verreydt
66 Van woensel (start als 12e)
14 Lejeune - M3
15 Boelens - M3 E36
16 Beco - C2 R2
17 Burton - C2 R2
18 Grooten - Mitsu Evo 8 Gr.N
19 Collard - Renault Clio
20 Romain - C2 R2
21 Cherain - C2 R2
22 Schmelcher - Porsche
23 Fumal - C2 S1600
24 Dumont - C2 R2
25 Lhonnay - C2 R2
26 Prinzie - M3 E36
27 niemand
28 Baugnet - C2
29 Lottin - C2 R2
30 Boesmans - C2

Criterium :
201 Roose - Audi TT Quattro
202 Matterne - Evo 7
203 Damsin - Evo 7
204 Lamquet - M3 E36
205 Van Craenenbroeck - EVO 6.5 Gr.A
206 Weibel - C2 R2
207 Bouts - M3
208 Debaty - Sierra
209 Gillot - BMW
210 Jamoulle - Octavia kit car
211 Petit - C2 R2
212 Dalne - M3
214 Lenotte - Ascona i240
215 Pirotte - 205
216 Leune - BMW E90
217 Castremanne - Swift
218 Van Den Dries - 205
219 Vermeulen - Corsa B
220 Potvin - Celica
221 Poncelet - Subaru
222 Vertommen - Astra
223 Tufano - 306
224 Cooman - BMW E30
225 Hannon - Escort MK2
226 Davin - Clio Williams
227 Sacre - BMW M3
228 Grignet - Escort MK2
229 Dor - Saxo

De rest van de lijst heb ik niet, alleen dit stuk.

Duvalthebest
25 april 2007, 14:00
zeker mooi lijstje !
Fumal met een C2 S1600 is wel wat verrassend vind ik maar natuurlijk zeer mooie wagen.
Verreydt zal dus NIET meedoen hé of ben ik mis ?

Juha
25 april 2007, 14:06
Die doet zeker niet mee.

barresjok
25 april 2007, 14:34
Tijd voor een pronostiek?

Duvalthebest
25 april 2007, 14:41
Tijd voor een pronostiek?

Ik ging het ook juist zeggen , maar er is al een topic over hoor !

Skodaracer
25 april 2007, 14:56
Heb ik het nu verkeerd voor of niet? Maar ging Desmet geen BK rijden?
Bij de genummerde startlijst geen Desmet ...

tommeke_B
25 april 2007, 14:57
Heb ik het nu verkeerd voor of niet? Maar ging Desmet geen BK rijden?
Bij de genummerde startlijst geen Desmet ...

Geen co en zin meer, na 2 tegenslagen...

Skodaracer
25 april 2007, 14:59
Geen co en zin meer, na 2 tegenslagen...

't is het eerste dat ik hierover hoor ...:eek: