Volledige versie bekijken : Lydden Hill
Michel
10 april 2007, 15:20
Wij zijn ook naar Lydden Hill geweest.
Mooie Finales van Div1 en Super Mod.
Zéér mooie Super finale.
Ik heb véél gefilmd en ze trachten online te plaatsen.:p
Volgend jaar vas in Lydden Hill?
Heb ik iets van op gevangen...
bertje
30 juli 2007, 22:25
daar is toch spraken van ja
kezzel
31 juli 2007, 20:22
Vind ik knap,maar ik snap niet goed hoe de mensen v/d VAS aan het budget komen om buitenlandse wedstrijden te rijden..........Waarom maken ze dan niet de overstap naar bvb Div3 in het nationaal :confused::confused::confused:
smul
1 augustus 2007, 09:19
Misschien omdat de kosten van div3 hoger liggen dan de kosten van klasse B. En misschien omdat lydden hill op zich niet zo ver weg ligt. Je bent daar sneller vanaf hier (Arendonk) in Lydden hill dan in maasmechelen (kwa km)
MIVEC
1 augustus 2007, 11:36
:eek:
Toch is een rekensom maken hoor, of een routeplanner bekijken, want dat klopt niet.
Maasmechelen zal ongeveer 100 km zijn.
Lydden is al een 250km tot aan de tunnel, en dan nog ongeveer 15 a 20 tot aan't circuit. ('t circuit is in Wootton)
Maar het is wel goed te doen op 1 dag.:)
smul
1 augustus 2007, 12:59
Idd, ik heb er een beetje naast geteld. Maar volgend jaar ga ik daar ook aanwezig zijn. Hopelijk gaan er dan weer wat belgen daar rijden.
Djoere
9 september 2007, 15:36
als da doorgaat dan moet ik er gewoon bij zijn:rolleyes:
205ke
29 oktober 2007, 20:02
Iemand hier nog iets van gehoord??
Las in het laatste VAS-krantje dat het nog niet duidelijk was owv budgettaire redenen.
Als het zover is gaat den deze zich zeker vrijmakjen om daar mee te crossen.
Grtz,
Danny.
GothicdEvil
13 november 2008, 20:43
Ik wee niet hoe het met de VAS zit maar het EK trekt zeker naar Lydden Hill volgend jaar. Enne met een beetje geluk ikke ook :)
GothicdEvil