PDA

Volledige versie bekijken : Forum

tommeke_B
14 april 2007, 22:47
Morgen is het forum 1 maand oud zeker ? :D

Glenn
14 april 2007, 22:53
Morgen is het forum 1 maand oud zeker ? :D

Hiep Hiep Hoera :D

Duvalthebest
15 april 2007, 00:05
Mooi mooi :D
Zeer goed forum vind ik

Dead_Man
15 april 2007, 00:19
En ook een braaf forum want ik heb als moderator nog niks moeten doen :D
Houden zo hé ;)

Maar 264 leden waarvan 263 actieve leden en met 6262 berichten na 1 maand mogen we toch van een succesvolle start van dit forum spreken.

Wie is dat ene "niet actieve" lid ?

riddler
15 april 2007, 00:20
iemand die zeker niet in de ledenlijst staat aangezien die geen posts heeft. maar denk dat dit forum zijn start in ieder geval niet gemist heeft, en dat het heel goed ermee gaat!

digibyte
16 april 2007, 15:11
't Draait hier inderdaad heel goed.
Hopelijk kunnen we het nog lang draaiende houden. :)

Gebruikers die in de laatste 30 dagen niet meer hebben ingelogd zijn niet-actieve gebruikers.

straffe toebak
16 april 2007, 17:29
Als ik mijn mening mag geven (daarom is het hier ook een forum) : de kwaliteit van de verslaggeving op www.pitstoptv.be (http://www.pitstoptv.be) is er ferm op achteruit gegaan.
Het merendeel van de berichten zijn gewone persberichten. Ook gaat het bijna niet meer over rally.
Is dit de bedoeling, of heeft Peter Baert hier geen tijd meer voor wegens andere bezigheden?

digibyte
16 april 2007, 19:28
Misschien leuk om een paar "records" van dit forum mee te geven:
* Op 10 april kwamen er 147 verschillende leden online.
* Op 21 maart kwamen er 294 nieuwe berichten bij.

Die zullen wellicht nog wel sneuvelen die records aangezien er iedere dag leden bijkomen.

Vincent Verstraete
16 april 2007, 21:52
En ook een braaf forum want ik heb als moderator nog niks moeten doen :D
Houden zo hé ;)

Maar 264 leden waarvan 263 actieve leden en met 6262 berichten na 1 maand mogen we toch van een succesvolle start van dit forum spreken.

Wie is dat ene "niet actieve" lid ?

Dead Man,

Wat wil je dat we eens doen ???

Je mag hier toch niet de ganse tijd werkloos zitten toekijken als moderator.

Want je verdient daar wel een goede eurocent mee zeker? ;)

tommeke_B
16 april 2007, 22:05
Dead Man,

Wat wil je dat we eens doen ???

Je mag hier toch niet de ganse tijd werkloos zitten toekijken als moderator.

Want je verdient daar wel een goede eurocent mee zeker? ;)

Ik denk toch dat het op vrijwillige basis is dat hij dit doet. :)
Dan verdient hij wel het respect van ons natuurlijk.

GeDi
16 april 2007, 22:13
Zo wil ik ook wel werken natuurlijk :p :D

Dead_Man
16 april 2007, 23:01
Nen goeie eurocent bijverdienen ?????????

Niks van ..... daarbij, wil ik ook niet.
Ik hou gewoon mee den boel in 't oog .... den Digi wat assisteren zodat het hier wat ordelijk blijft en om rap in te grijpen als er hier gasten komen met de bedoeling om den boel te verzieken.

Maar nu zijn we een maand actief en het enige wat ik al heb "moeten" doen is een paar topics van plaats verwisselen ..... dus met andere woorden, gulder houd het op zich al ordelijk en gulder zorgt er zelf voor dat den boel niet verziekt word.

Hou het zo en dit is en blijft een prettig forum.
:)

Henne
17 april 2007, 08:08
Als ik mijn mening mag geven (daarom is het hier ook een forum) : de kwaliteit van de verslaggeving op www.pitstoptv.be (http://www.pitstoptv.be) is er ferm op achteruit gegaan.
Het merendeel van de berichten zijn gewone persberichten. Ook gaat het bijna niet meer over rally.
Is dit de bedoeling, of heeft Peter Baert hier geen tijd meer voor wegens andere bezigheden?

Hiermee ga ik volledig akkoord... Den Peter heeft zelfs problemen met sommige van zijn bezoekers...

straffe toebak
17 april 2007, 08:30
Hiermee ga ik volledig akkoord... Den Peter heeft zelfs problemen met sommige van zijn bezoekers...

Met mijn post wilde ik Peter Baert zelf niet aanvallen, tenslotte is hij het die ons jarenlang voorzien heeft van autosport op TV.

Henne
17 april 2007, 09:33
Ik weet het wel, maar ik denk gewoon dat Peter met andere dingen bezig is aangezien hij zelf weet dat Pitstop van de buis is gehaald... Daarom dat hij er minder tijd in steekt. En indien iemand ietwat commentaar had dan werd deze persoon de vinger gewezen tot gebanned, wat jammer is.

Ook ik wil Peter niet persoonlijk aanvallen.

ServaesStijn
17 april 2007, 11:24
Dat de site van pitstoptv achteruit is gegaan is een normale zaak denk ik. Voor goed werk te leveren is er budget nodig en ja nu pitstop van de buis is gehaald kan peter via die weg geen budget bij mekaar krijgen om in de site te steken. Daarnaast de mensen van skynet waarvan ik vermoed dat ze ook wat geld in de site staken en technische ondersteuning ( ook al was die op het einde zeer slecht).

Ik hoop dat Peter een oplossing kan vinden, maar we mogen niet vergeten dat we zonder hem en pitstop jaren geen nederlandstalig autosportmagazine o de buis. En zijn commentaar bij de Formule 1 is nog steeds beter dan Stefaan Lammens.

riddler
17 april 2007, 12:37
Dat de site van pitstoptv achteruit is gegaan is een normale zaak denk ik. Voor goed werk te leveren is er budget nodig en ja nu pitstop van de buis is gehaald kan peter via die weg geen budget bij mekaar krijgen om in de site te steken. Daarnaast de mensen van skynet waarvan ik vermoed dat ze ook wat geld in de site staken en technische ondersteuning ( ook al was die op het einde zeer slecht).

Ik hoop dat Peter een oplossing kan vinden, maar we mogen niet vergeten dat we zonder hem en pitstop jaren geen nederlandstalig autosportmagazine o de buis. En zijn commentaar bij de Formule 1 is nog steeds beter dan Stefaan Lammens.

Misschien dat hij dan ook eht forum heeft laten gaan, en ervoor gekozen heeft om reacties bij de posts zelf toe te laten...

Vraag mij eigenlijk af of hij hier ook komt, al dan niet met een andere naam...

Henne
17 april 2007, 13:44
Misschien dat hij dan ook eht forum heeft laten gaan, en ervoor gekozen heeft om reacties bij de posts zelf toe te laten...

Vraag mij eigenlijk af of hij hier ook komt, al dan niet met een andere naam...

Reacties bij de posts worden niet zomaar toegelaten hoor. Deze worden eerst gelezen en gecontroleerd door Peter zelf. Aangezien ik ooit eens in zijn haren ben gevlogen, blokkeerd hij al mijn berichten, ook de positieve. Nuja dat is niet zozeer mijn probleem. Ik denk er dan het mijne over, hij hetzijne.

En ik denk eerlijk gezegd niet dat hij hier zit, moest hij hier zetten dan komt hij wel terug onder de naam Peter Baert ofzo. (vermoed ik toch)

riddler
17 april 2007, 13:55
Reacties bij de posts worden niet zomaar toegelaten hoor. Deze worden eerst gelezen en gecontroleerd door Peter zelf. Aangezien ik ooit eens in zijn haren ben gevlogen, blokkeerd hij al mijn berichten, ook de positieve. Nuja dat is niet zozeer mijn probleem. Ik denk er dan het mijne over, hij hetzijne.

En ik denk eerlijk gezegd niet dat hij hier zit, moest hij hier zetten dan komt hij wel terug onder de naam Peter Baert ofzo. (vermoed ik toch)

Ik bedoel dat het misschien makkelijker voor hem was dat de reacties op de site geÏntegreerd worden, en dat er nu geen kosten meer zijn voor een forum.

Ik weet dat de posts nagekeken worden, en er soms al eentje verdwijnt. Maar alle posts van iemand blokkeren. Hoe doet hij dat dan? op basis van ip? Ooit om uitleg gevraagd?

Jag
17 april 2007, 14:05
?

Ik vind de nieuwe Pitstop.tv absoluut niet slechter dan de 'oude' ... (en wel integendeel).

En die persberichten ? Tja, vroeger hadden ze een 'aparte folder', maar naar mijn mening worden enkel de interessante gepubliceerd (met 'nieuwswaarde')... (Moesten ze allemaal geplaatst worden, het zouden er ongetwijfeld 100 per week zijn) ? :rolleyes:

En wat dan te denken van Internet/Fan.Tv ? Als er vroeger filmpjes te tonen waren, dan was er altijd die Belgacom/Telenet issue ...
Nu zit dat in een goeie interface, eigen, rechtmatig én uniek materiaal (géén youtube-achtige toestanden)... Ik heb bv. gesmuld van de ChampCar reportages.

Ik vind dat ze heel goed bezig zijn ! :)

Jag
17 april 2007, 14:21
Trouwens, over goeie sites gesproken (sorry, effe off topic) : Ik zag net dat de 'muilezels' terug zijn ! :D

('Hamilton belandde op het podium' ... Ja, en Rosberg scoorde bijna een grindbak zeker :rolleyes: ).

En daar laat ik het maar bij, want ík durf er niet aan te beginnen ...

Henne
17 april 2007, 15:36
Ik weet dat de posts nagekeken worden, en er soms al eentje verdwijnt. Maar alle posts van iemand blokkeren. Hoe doet hij dat dan? op basis van ip? Ooit om uitleg gevraagd?

Op basis van ip en/of op basis van e-mail. Uitleg? Als je eens in iemand zijn vaarwater hebt gezeten dan is het al logisch dat je rap wat tegenwind krijgt van die persoon. Dus nee, nooit uitleg gevraagd, zal ook niet de moeite doen.

Dat video gedoe dat hij heeft opgezet is inderdaad een zeer mooi initiatief. Ik kijk dan ook naar vele reportages daarop. Op dat vlak is de site er op vooruit gegaan.

riddler
17 april 2007, 17:06
Misschien kan hij ook een digitaal beginnen, kan hij nog wat inkomsten daar op halen.

ip verandert na een tijd en email kan je een fake zetten, zolang er een @ en . instaat zal dat wel werken normaal.

Henne
17 april 2007, 19:37
Misschien kan hij ook een digitaal beginnen, kan hij nog wat inkomsten daar op halen.

ip verandert na een tijd en email kan je een fake zetten, zolang er een @ en . instaat zal dat wel werken normaal.

Ja dat weet ik. (alhoewel sommige IP's niet veranderen... hangt af van verdeler)
Waarom zou ik een fake email zetten, ik ben wie ik ben. Indien ze dat niet willen 'publishen' omdat mijn mail eronder staat, zijn probleem ik ga me niet wegsteken achter een andere mail ofzo. Ik weet dan waar het schoentje knelt, en het was niet bij mij.

tommeke_B
17 april 2007, 19:45
@ dat van skynet, ik kon dat omzeilen en iedereen de link geven :D 2 weken later was de samenwerking tussen pitstop en skynet gepasseerd :mad: :(

Dead_Man
18 april 2007, 01:02

jij denkt .... ik weet :p

NewTown
18 april 2007, 08:28
jij denkt .... ik weet :pdead_man = peter baert ! :eek: :D

Dead_Man
18 april 2007, 09:56
dead_man = peter baert ! :eek: :D

Wat een belediging

Maar zo'n bericht is ideaal om eens na te kijken wat die gele en rode kaarten betekenen die ik als moderator kan uitdelen :D

digibyte
18 april 2007, 10:03
Wat een belediging

Maar zo'n bericht is ideaal om eens na te kijken wat die gele en rode kaarten betekenen die ik als moderator kan uitdelen :D

Ik moet ook nog eens experimenteren met die gele en rode kaarten. :D

Vincent Verstraete
18 april 2007, 10:43
Ik vind dat Dead Man minstens een gele kaart verdiend (al leunt het zelfs dichter aan bij rood)

Ik vind dat Dead_Man (alias Peter Baert volgens velen) geen posts meer mag plaatsen ;)

Ga je mij nu blokkeren? :p

riddler
18 april 2007, 10:57
Ik moet ook nog eens experimenteren met die gele en rode kaarten. :D

Foei, een autosportforum met voetbalreglementen. tmoet minstens een drive through of zwarte vlag zijn ipv gele en rode kaarten

tommeke_B
18 april 2007, 12:30
Als dead-man den peter baert zou zijn, dan weet ik waarom de rally-verslagen de laatste tijden minder en minder zijn, hij heeft totaal geen interesse.

tommeke_B
18 april 2007, 12:35
Even enkele populariteit-cijfers (afgerond op 10 naar boven) :

de sporten :

Rally (binnenland en buitenland) : 4670 posts en 45 topics
Formule 1 : 500 posts en 9 topics
Circuit : 280 posts en 11 topics
Rallycross : 200 posts en 2 topics

Andere :

Algemeen : 640 posts en 15 topics
Games : 330 posts en 7 topics
Café : 210 posts en 10 topics

Lord
18 april 2007, 12:47
Is me ook al opgevallen dat er hier meer rally-fanaten zitten dan circuit-people. Komt ook wel een beetje omdat er veel meer op regionaal niveau te beleven valt in rally en omdat er voortdurend wordt gespeculeerd over wie waar rijdt en met wat.

Ik zou het persoonlijk tof vinden als er wat meer activiteit zou zijn rond bepaalde circuit-kampioenschappen: GP2, World Series by Renault, F3, Formula Nippon, BTCC, FFSA GT, Formule Ford, Formule BMW, DTM... noem maar op.

Zoals jullie wel merken behoor ik dus tot die laatste categorie die het circuit-gebeuren prefereert... Wat me niet belet alles over rally ook wel te volgen. In feite mag er van mij zelfs gerust een onderdeel Moto GP & World Superbikes of een onderdeel karting bijkomen...zolang het kampioenschappen zijn waarbij iets goed vooruit gaat, vind ik het al interessant om volgen.

tommeke_B
18 april 2007, 13:00
Misschien kunnen we bij de subforums dit maken :

autosport > andere sporten

en bij andere sporten bv. MotoGP, Karting, Driftchallenge, Slalom, DTM(ook een beetje een sport apart) ...

riddler
18 april 2007, 13:45
Misschien kunnen we bij de subforums dit maken :

autosport > andere sporten

en bij andere sporten bv. MotoGP, Karting, Driftchallenge, Slalom, DTM(ook een beetje een sport apart) ...

DTM, BTCC ... kunnen bij circuit natuurlijk. Maar niemand belet iemand om een thread over deze kampioenschappen te starten.

Het enige is dat bij circuit veel minder op en weer gepraat wordt tov de rally-fora

Lord
18 april 2007, 16:41
Das juist, en ergens vind ik dat wel jammer natuurlijk. Maar er valt misschien ook minder nieuws te rapen zeker... Allez, soit, kga mijn best doen om eens wat meer te keuvelen in het circuit-gedeelte.

Dead_Man
18 april 2007, 23:46
Als dead-man den peter baert zou zijn, dan weet ik waarom de rally-verslagen de laatste tijden minder en minder zijn, hij heeft totaal geen interesse.

Rally interesseerd me totaal niks ..... ik vergelijk dat altijd met een tijdrit in de Ronde van Frankrijk.
Om 't er rapst van punt A naar punt B rijden.

:D

vlotte eduard
19 april 2007, 01:15
Is me ook al opgevallen dat er hier meer rally-fanaten zitten dan circuit-people. Komt ook wel een beetje omdat er veel meer op regionaal niveau te beleven valt in rally en omdat er voortdurend wordt gespeculeerd over wie waar rijdt en met wat.

Ik zou het persoonlijk tof vinden als er wat meer activiteit zou zijn rond bepaalde circuit-kampioenschappen: GP2, World Series by Renault, F3, Formula Nippon, BTCC, FFSA GT, Formule Ford, Formule BMW, DTM... noem maar op.

Zoals jullie wel merken behoor ik dus tot die laatste categorie die het circuit-gebeuren prefereert... Wat me niet belet alles over rally ook wel te volgen. In feite mag er van mij zelfs gerust een onderdeel Moto GP & World Superbikes of een onderdeel karting bijkomen...zolang het kampioenschappen zijn waarbij iets goed vooruit gaat, vind ik het al interessant om volgen.

Er zijn er ook die voor de 2 zijn:p ...............circuit & rally;)

tommeke_B
19 april 2007, 12:25
Rally interesseerd me totaal niks ..... ik vergelijk dat altijd met een tijdrit in de Ronde van Frankrijk.

Ja, maar er zit een hoop meer spektakel bij dan bij circuit-races... :D waar ze toerkes rijden...

riddler
19 april 2007, 12:39
Ja, maar er zit een hoop meer spektakel bij dan bij circuit-races... :D waar ze toerkes rijden...

Circuitracen is in mijn ogen niet alleen toerkes rijden. Spektakel kan ook zijn mooie inhaalmanoeuvres of pogingen daartoe...

straffe toebak
19 april 2007, 12:54

Heb je dan al eens de Gentse wielerzesdaagse gaan kijken?
Saai .....
Ewel, dat kun je dan vergelijken met circuitracen!

Het enige dat ik mooi vind aan circuitracen, zijn de wagens en techniek.
Ik ben zelfs al voor enkele races mechanicien geweest bij een F3-team, dus je kan niet zeggen dat ik er niets van af weet...

Lord
19 april 2007, 13:25
Circuit-racen is veel meer dan toerkes rijden hoor. De opbouw naar een inhaalmanoeuvre toe vind ik heel interesting. Mooie uitrem-actie's, rijden op de limiet...

Nuja, wat kent het merendeel hier van circuit-racen... Jullie zouden allemaal eens moeten gaan kijken naar Formule Ford Festival in Brands Hatch, prachtig gewoon, soms met drie naast elkaar richting Paddock Hill Bend. Het merendeel kent gewoon F1 en Belcar... en dat vind ik nu niet bepaald de mooiste categorieën. F1 volg ik wel graag, maar ik ben de eerste om toe te geven dat er wel wat verbeteringen in kunnen plaatsvinden. Belcar is meer een endurance-kampioenschap, waar ultieme snelheid soms ondergeschikt is aan uitrijden, en waar het overgrote deel van de piloten in mijn ogen niet echt toppiloten zijn.

Categorieën zoals: WTCC, Formule Ford, Engelse Clio Cup, BTCC... ga daar enkele keren naar kijken en er zullen er volgens mij velen toch nog van gedacht veranderen. Waarmee ik niet wil zeggen dat rally ondergeschikt is hé...

Lord
19 april 2007, 13:28
Het enige dat ik mooi vind aan circuitracen, zijn de wagens en techniek.Ik ben zelfs al voor enkele races mechanicien geweest bij een F3-team, dus je kan niet zeggen dat ik er niets van af weet...

En voor welk F3-team was dat? Met welke piloot?

Ik vind gewoon dat de rally-fans en circuit-fans elkaar beter zouden respecteren. We zitten namelijk allemaal in hetzelfde schuitje wat betreft de media-aandacht, de publieke opinie en de schier onmogelijke taak om goede sponsoren aan de haak te slaan.

riddler
19 april 2007, 13:29
Neem nu vroeger de toyota yaris-cup op zolder, en dan in de gilles villeneuve-chicane staan. Daar zag je mooie dingen, uitremacties, inhaalmanoeuvres, op 3 wielen door de bocht en soms het misgaan en de grindbak ingaan.... Vind het nog altijd spijtig dat de yaris-cup niet meer bestaat.

Lord
19 april 2007, 13:33
Riddler, ik denk dat ik en gij er ongeveer hetzelfde over denken. België mist enkele goeie sprint-kampioenschappen à la Clio Cup, Yaris Cup, Belgisch Toerwagen-kampioenschap, Seat Cupra Cup... Maar ik vrees dat we een te klein landje zijn, en dat het overgrote deel van de Belgische-sponsorgelden wordt opgeslokt door de Belcar.

In feite vind ik het jammer dat de BTCS niet meer de kant van de sprint-races opgaat. Ook daar ligt de focus op endurance-races (waarschijnlijk omdat de mindere goden dan ook grotere kansen hebben, als er enkele niet-bedrijfszekere toppers uitvallen).

straffe toebak
19 april 2007, 15:06
Ik moet wel zeggen dat ik de Clio- en Yaris cups vroeger echt mooi vond!
Maar zoals het nu is, is er niets meer aan. Er zit te veel verschil in snelheid tussen de eerste auto en de laatste in de Belcar.
Ik ben van Roeselare, en daar is JB Motorsport gevestigd. Zij doen het Duitse F3 kampioenschap. Toen was het met Michael Devaney (Ier) en op het laatst Jan Heylen.

Wim
19 april 2007, 16:47
Categorieën zoals: WTCC, Formule Ford, Engelse Clio Cup, BTCC... ga daar enkele keren naar kijken en er zullen er volgens mij velen toch nog van gedacht veranderen. Waarmee ik niet wil zeggen dat rally ondergeschikt is hé...

Ik ben 2x naar het WTCC gaan kijken en vond er helemaal niets aan. Geef mij maar rally, rally en nog eens rally ;)

riddler
19 april 2007, 16:52
Ik ben 2x naar het WTCC gaan kijken en vond er helemaal niets aan. Geef mij maar rally, rally en nog eens rally ;)

alé, wtcc is toch een van de spannendste kampioenschappen op het moment vind ik. Auto's die praktisch allemaal gelijkwaardig zijn. Laatste race vorig jaar waren er nog ik denk 7 kanshebbers op de titel...

Wim
19 april 2007, 16:56
Ik vind gewoon dat de rally-fans en circuit-fans elkaar beter zouden respecteren. We zitten namelijk allemaal in hetzelfde schuitje wat betreft de media-aandacht, de publieke opinie en de schier onmogelijke taak om goede sponsoren aan de haak te slaan.

Ik respecteer de circuitraces en ben vroeger (van 1999-2005) vaak naar Zolder geweest, een 10-tal keer per jaar telkens. Toen kon je nog gezellig met de toppiloten praten, in een raceauto zitten in de pitboxen, er waren veel inhaalbewegingen en de verschillen onderling waren klein, ze deelden veel postkaarten uit en foto's... Bovendien moet ik ook zeggen dat ik ben afgehaakt door die steeds rondrijdende quads in de paddock. Ik ben er verschillende keren van achteren door aangereden en éénmaal er door gewond geraakt.

In de rally's houd ik me altijd aan de 10 meter regel en ik ben nog bij geen enkele rally waar ik was achteraf teleurgesteld geweest.

Wim
19 april 2007, 16:59
alé, wtcc is toch een van de spannendste kampioenschappen op het moment vind ik. Auto's die praktisch allemaal gelijkwaardig zijn. Laatste race vorig jaar waren er nog ik denk 7 kanshebbers op de titel...

BMW stak er nochtans met kop en schouder bovenuit in Brazilië. Het aantal inhaalmanoeuvres viel ook zeer mager uit. Als rallyliefhebber zie ik dan liever een BTCC of DTM wedstrijd.

Lord
19 april 2007, 20:05
Ik moet wel zeggen dat ik de Clio- en Yaris cups vroeger echt mooi vond!
Maar zoals het nu is, is er niets meer aan. Er zit te veel verschil in snelheid tussen de eerste auto en de laatste in de Belcar.
Ik ben van Roeselare, en daar is JB Motorsport gevestigd. Zij doen het Duitse F3 kampioenschap. Toen was het met Michael Devaney (Ier) en op het laatst Jan Heylen.

Het team van Yves Olivier dus. In de Belcar waren er te grote verschillen verleden jaar, dit jaar is het al weer wat beter met het GT3-concept. Als ik me niet vergis is Devaney ook nog een paar keer uitgekomen voor Ierland in A1 GP.

Juha
19 april 2007, 21:21
België mist enkele goeie sprint-kampioenschappen à la Clio Cup, Yaris Cup, Belgisch Toerwagen-kampioenschap, Seat Cupra Cup...

In feite vind ik het jammer dat de BTCS niet meer de kant van de sprint-races opgaat. Ook daar ligt de focus op endurance-races (waarschijnlijk omdat de mindere goden dan ook grotere kansen hebben, als er enkele niet-bedrijfszekere toppers uitvallen).
Ik ben het volledig met u eens. :) Ik kijk graag een sprintrace en van die endurance toestanden val ik gewoon in slaap. En voor iemand mij afschiet omdat ik alleen naar rally's ga; ik ben van 92 tot 97 bijna alle procar wedstrijden gaan zien en volgde toen zoveel mogelijk BTCC op tv, dus ik heb weldegelijk circuitraces gezien. :D Toen de procar verdween is mijn pa gestopt met te werken op circuit, en dus zijn we gestopt met te gaan kijken. Iets later zijn we nog naar de Procar in silhouette vorm gaan kijken maar omdat dat maar vijf wagens waren, en de belcar doodsaai werd na vijf ronden (toch in Zolder, waar je bijna niks ziet en nergens naartoe kan) hebben we dat ook opgegeven en besloten we meer rally's te gaan zien.:D De enige manier waarop een endurance wedstrijd nog meevalt, is vanuit de pits. Dan heb je nog iets te doen en iemand om te volgen.

GeDi
19 april 2007, 22:08
Tijdens de topjaren van de Procar ging ik ook naar iedere race kijken,zelfs op het mini circuit van Colmarberg ;)
Ik had toen een abonnement op Zolder en daar ging ik naar bijna alle wedstrijden zien en dan nog heel regelmatig naar Francorchamps.
Dan is het circuit kijken afgenomen door minder interssante races en is het rally kijken begonnen :)

Dead_Man
19 april 2007, 23:06
Heb je dan al eens de Gentse wielerzesdaagse gaan kijken?
Saai .....

Saai ???
Alléé joeng .... heb al verscheidene keren naar de Gentse zesdaagse geweest en ik heb me daar telkens zéér goe geamuseerd.

Ge moet wel op 't binnenplein staan hé ... en dicht bij den tap ;)

Dead_Man
19 april 2007, 23:23
Och Juha .... waarom zouden ze je afschieten omdat je alleen naar rally's gaat.

Mij zegt rally niks ..... maar ook Belcar en dat soort series zeggen me niks op uitzondering van de NASCAR en soms kijk ik eens naar een DTM race maar daar blijft het dan ook bij.
Als ik eens naar Zolder afzak is 't gewoon voor de sfeer en "Braadwurst und Bier" :D

Ik volg alleen maar de éénzitters: F1, GP2, ChampCars, IRL, WSR, ....

riddler
19 april 2007, 23:43
Iedereen heeft inderdaad zijn eigen smaak van autosport, ik kan ook wel eens naar rally op tv kijken, maar ik kijk veel meer naar circuitracen, daar heb je ook meer een overzicht van de stand enzo denk ik.

Kijk wel eens graag naar de belcar, maar het is inderdaad wel fijner als je in de boxen kan rondwandelen, daar is meer te beleven. Voorts is het vooral DTM, WTCC, FIA GT, Belcar, F1, Champcar. Vroeger ook nog nascar, ma dat is niet meer op eurosport.

straffe toebak
20 april 2007, 08:33
DTM is inderdaad ook wel mooi om te zien.
Een eindje geleden heb ik op MotorsTV een wedstrijd van het BTCC 1996 (?) gezien. Dat was het jaar van de Renault Laguna, Nissan Primera, Volvo 850, Vauxhall Cavalier, ... .
Dat waren nogal eens beklijvende races!!!

NewTown
20 april 2007, 09:24
'k denk dat het aanbod autosport érg ruim is, ieder zijn meug... 'k peins niet dat er één of andere soort als 'minder' bestempeld dient te worden! Je weet wel, 'de gustibus et coloribus non disputandum est' ;)

Juha
20 april 2007, 09:38
Tijdens de topjaren van de Procar ging ik ook naar iedere race kijken,zelfs op het mini circuit van Colmarberg ;)
Schitterend circuit, stond niks in de weg dat het zich belemmerde want er was gewoon niks.:D

Juha
20 april 2007, 09:40
Och Juha .... waarom zouden ze je afschieten omdat je alleen naar rally's gaat.
Omdat ik commentaar geef op circuitraces terwijl sommige misschien denken dat ik er nooit naar ben gaan kijken. ;)

Lord
20 april 2007, 10:35
DTM is inderdaad ook wel mooi om te zien.
Een eindje geleden heb ik op MotorsTV een wedstrijd van het BTCC 1996 (?) gezien. Dat was het jaar van de Renault Laguna, Nissan Primera, Volvo 850, Vauxhall Cavalier, ... .
Dat waren nogal eens beklijvende races!!!

Verleden jaar naar de eerste race geweest van de BTCC in Brands Hatch. Schitterende gevechten gezien tussen Matt Neal, Jason Plato, Colin Turkington, Rob Collard...het was heel erg de moeite om te zien. Temeer daar het het Indy-circuit was en je dus 90% van het circuit kon volgen. Matt Neal is er dan onder onze neus ook zwaar afgegaan.

Ik ben dan op Motors TV blijven het kampioenschap volgen, en echt...om duimen en vingers van af te likken. Ze zendden toen ook de hele raceday uit met Formule BMW, Formule Renault, Clio Cup, Seat Cupra Cup en Porsche Cup. Natuurlijk zaten er enkele mindere BTCC-races tussen, maar dat heb je overal wel eens en de meerderheid van de races was nog altijd even beklijvend zoals die vroeger ten tijde van Cleland, Menu en Rydell.

Trouwens, weet er iemand of Motors TV dit jaar terug de BTCC uitzend? Ik heb er het eerste weekend niets over gezien of gehoord. Wel stom, was het mooiste wat Motors uitzond vond ik persoonlijk.

GeDi
20 april 2007, 15:33
Schitterend circuit, stond niks in de weg dat het zich belemmerde want er was gewoon niks.:D

Inderdaad,ge kon daar van de eerste bocht tot de laatste alles goed volgen :D

Lord
20 april 2007, 15:38
Iets totaal anders nu...en ik wist trouwens niet goed waar het te plaatsen.

Maar, kwas zojuist even aan het surfen naar Wikipedia en zocht daar beetje het een en ander op over Belgische piloten (rally & circuit)... Maar echt veel staat daar niet op ze, zowel in het Engels als in het Nederlands niet. Kwas wat ontgoocheld.

Niemand die zich geroepen voelt en wat zin en tijd heeft om daar eens werk van te maken? :D

Glenn
20 april 2007, 15:39
Iets totaal anders nu...en ik wist trouwens niet goed waar het te plaatsen.

Maar, kwas zojuist even aan het surfen naar Wikipedia en zocht daar beetje het een en ander op over Belgische piloten (rally & circuit)... Maar echt veel staat daar niet op ze, zowel in het Engels als in het Nederlands niet. Kwas wat ontgoocheld.

Niemand die zich geroepen voelt en wat zin en tijd heeft om daar eens werk van te maken? :D

Alé Juha, gij die der zoveel van kent... :p

Juha
20 april 2007, 18:20
eeuh... nee.:D

Ik heb er al eens gedacht dat te doen, als ik ooit tijd teveel heb zal ik het eens proberen (ergens in 2010 ongeveer :D).

Glenn
20 april 2007, 19:51
eeuh... nee.:D

Ik heb er al eens gedacht dat te doen, als ik ooit tijd teveel heb zal ik het eens proberen (ergens in 2010 ongeveer :D).

Wie zegt da ge dan teveel tijd zult ebben? :p

Lord
21 april 2007, 11:10
Het is voor niemand een verplichting hé, het viel me gewoon op. Kzou het natuurlijk ook zelf kunnen doen, maar... kvrees dak ook pas in 2010 vrij ben.

riddler
21 april 2007, 11:45
Natuurlijk kan iedereen als hij/zij tijd heeft, af en toe een stukje over iemand maken ofzo...

tommeke_B
24 april 2007, 21:44
idee voor forum : rapporteer kwalijk persoon :rolleyes: :D

digibyte
25 april 2007, 00:19
idee voor forum : rapporteer kwalijk persoon :rolleyes: :D

Je kan nu al berichten rapporteren met de gevarendriehoek linksonder iedere post. Het systeem met rode en gele kaarten wil ik later nog wel eens proberen (lees: in de grote vakantie :D )

Dead_Man
25 april 2007, 16:07
Het systeem met rode en gele kaarten wil ik later nog wel eens proberen (lees: in de grote vakantie :D )

Ik ben geduldig aan 't wachten op een "vrijwilliger" om het systeem van de gele en rode kaarten eens uit te testen :D

GeDi
25 april 2007, 18:37
Krijg ik nog geen
kaart?:cool:

Dead_Man heeft geen interesse in rally,dus ge kunt rustig verder doen ;) :D

tommeke_B
25 april 2007, 19:06
Ja, dat snap ik ook niet, den laagvlieger heeft nog geen kaart gekregen :mad: :p

Dead_Man
25 april 2007, 20:46
Dead_Man heeft geen interesse in rally,dus ge kunt rustig verder doen ;) :D

Is er iets aan de hand op 't rally gedeelte misschien ?

Scuderio
26 april 2007, 08:39
Is er iets aan de hand op 't rally gedeelte misschien ?
Ik vind dat ge alle posters daar een rode kaart moet geven, ons forum bevuilen met rallypraat... ;):p

NewTown
26 april 2007, 09:04
ik lees hier vooral veel beloftes :p

Henne
26 april 2007, 09:05
Straks staan we hier allen in rij om een kaart te krijgen :)

SKJEF
26 april 2007, 10:13
Ja, gisteren verdiende Laagvlieger de zwarte vlag !:p

NewTown
26 april 2007, 13:27
blijkbaar zou een rood/geel gestreepte vlag hier welkom zijn? :p

SKJEF
26 april 2007, 14:25
Het was echt wel de zwarte vlag dat hij verdiende, hij was echt beledigend aan het uithalen tegen een rallypiloot !

riddler
15 mei 2007, 11:16
Is garagetv.be een nieuwe sponsor, of komt die banner door als googlead?

digibyte
15 mei 2007, 12:33
Is garagetv.be een nieuwe sponsor, of komt die banner door als googlead?
Komt door Google ;)

E30
22 mei 2007, 21:02
eventjes proficiat aan duvalthebest voor zijn bijdrage aan het forum...al meer dan 1000 posts...

Duvalthebest
22 mei 2007, 21:14
eventjes proficiat aan duvalthebest voor zijn bijdrage aan het forum...al meer dan 1000 posts...

Das graag gedaan :p
Ik probeer niet teveel te zeveren op dit forum maar blijkbaar heb ik al redelijk veel posts, wist het zelf niet echt.
Op naar de 10.000 zeker :cool:

scoobyfreak
22 mei 2007, 21:16
Kwebbel :D

Skodaracer
1 juni 2007, 12:00
Reeds 348 leden op het forum ...

maar zijn er ook vrouwen lid?

riddler
1 juni 2007, 12:07
Boardergirl, en voor de rest weet ik niemand...

WRCKE
1 juni 2007, 12:10

als ik mij niet vergis is er nog iemand maar ben het niet zeker,denk dat ze heel weinig online komt

rc-fan
1 juni 2007, 12:29
RSTke ook