Pagina 5 van 10 EersteEerste ... 34567 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 41 t/m 50 van 99

Discussie: g. staepelaere rit 09

  1. #41
    Senior Member
    Geregistreerd
    15 March 2007
    Berichten
    5.758

    Standaard

    nie veel soeps morgen voor het weer

  2. #42
    Member wimbecker's schermafbeelding
    Geregistreerd
    9 February 2009
    Berichten
    41

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door WRCKE Bekijk bericht
    nie veel soeps morgen voor het weer

    Ik heb de winterbanden er al opliggen

  3. #43
    Japanese Performance J.D.B.'s schermafbeelding
    Geregistreerd
    18 November 2007
    Locatie
    Oudenaarde
    Berichten
    449

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door WRCKE Bekijk bericht
    nie veel soeps morgen voor het weer
    't Zal weer typisch "ATM weer" zijn: regen, wind, veel modder.
    En zondag weer een halve dag werk om alle modder weer van de auto te krijgen, maar dat nemen we er graag bij hé

    Beter zo dan dat alle wegen ondergesneeuwd zijn en de wedstrijd niet kan doorgaan

  4. #44
    Senior Member
    Geregistreerd
    15 March 2007
    Berichten
    5.758

    Standaard

    hier vertrekken ze blijkbaar om 6u morgen ochtend

  5. #45
    sideways fun!! Opel Rally Lover's schermafbeelding
    Geregistreerd
    12 November 2007
    Locatie
    Klerken
    Berichten
    196

    Standaard

    om 7h zijn wij ook de baan op
    SIDEWAYS FUN!! @ OpelRallyLoverz.be

  6. #46
    Senior Member Escort mk1's schermafbeelding
    Geregistreerd
    9 July 2009
    Locatie
    Hoegaarden
    Berichten
    214

    Standaard

    Escortje klaar voor morgen, denk da wij rond half zeven gaan vertekken

  7. #47
    Senior Member Floerejanke's schermafbeelding
    Geregistreerd
    26 January 2009
    Locatie
    Sint Truiden
    Berichten
    385

    Standaard Terug thuis

    Hi

    zo, wij zijn heelhuids terug thuis geraakt.
    Het was plezant, en meer moet da niet zijn.

    Geproefd van de toerklasse en viel al bij al goed mee.

    En een paar vroegere supporters van Robert Droogmans tegen het lijf gelopen tijdens de inschrijvingen s'morgens.
    Moet al 15 a 20 jaar geleden zijn dat we elkaar nog hebben ontmoet, maar het was tof ze nog eens te hebben gezien.

    Kwam Robert zelf ook nog tegen tijdens de middagpause.

    Kortom de pret kon niet op.

    Graag tot volgend jaar.

    Ps Sorry voor de Ford Escort RS 2000 ( nr 22) die in panne stond, maar ik durfde mn jc met benzine niet afgeven omdat ik ze zelf ging nodig hebben, want mn tank was ook al flink leeg en vreesde ze nadien ook nodig te hebben.
    Laatst gewijzigd door Floerejanke; 28 November 2009 om 22:38

  8. #48
    autofreak filip deplancke's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 March 2009
    Locatie
    zwevegem
    Berichten
    165

    Standaard Gele escort 22

    Het is je vergeven. Hebben takeldienst opgebeld en ritje van een half uurke vooraan in de takelwagen, uiteindelijk benzinepomp gevonden, doch die werkte dan alleen met een bepaalde bankkaart, waarna we een hollandse madam vriendelijk verzochten met haar kaart te tanken.... Gelen escort van takelwagen en wij le were weg !!! Mooi avontuur, alleen jammer van de dwaling in de briefing bij pijlenrit (met de op 1 na kortste route). Maar daar kom ik morgenop terug!

  9. #49
    autofreak filip deplancke's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 March 2009
    Locatie
    zwevegem
    Berichten
    165

    Standaard pijlenrit (met de op één na kortste route)

    Zo stond het letterlijk in het bijzonder wedstrijdreglement (lees briefing 's morgens voor de start) vermeld, tenminste voor iedereeen wie de toerklasse reed.
    Traject 1 waren 29 bol-pijl situaties en dan een pijlenrit op schaal 1/25000 van S naar F.
    Wij de briefing indachtig zijnde, contrueren onze route met de op één na kortste route. Dit was echter fout. In het roadbook stond bij de pijlenrit niet vermeld dat deze op basis van de op één na korste route moest worden verreden.
    Vrienden rittensporters, ik ben niet zo lang naar school geweest, doch wanneer ik examen had en de leraar zei dat je je woordenboek mocht gebruiken, dan primeerde dit. Evenzo geldt dit hier, wanneer de organisator in zijn briefing schrijft dan pijlenrit(met de op één na kortste route) is, dan moeten (alle) pijlenritten op dit principe worden gereden en niet enkel deze indien het nogmaals is vermeld in het roadboek.
    Indien je een (STR) dient te noteren en in de briefing staat dat je de letters van de nederlandse straatnaam moet opschrijven, dan dient dit niet nogmaals te worden vermeld bij de desbetreffende bol-pijl situatie.
    Neen, zegt de organisatie, de eerste pijlenrit was een normale, de tweede was er één via de op één na korste route, want daar stond het vermelde in het roadboek. Waarom schrijft organisatie dan niet in hun briefing ; pijlenrit (eventueel met de op één na kortste route). En wij waren zeker niet alleen. Ik hoop hier enkel mee dat de organisatie hun fout toegeeft en hieruit leert. Voor de rest niets dan lof, prima geammuseerd, zeer mooie routes. Volgend jaar komen we terug en met ne vollen tank !!

  10. #50
    Senior Member
    Geregistreerd
    15 March 2007
    Berichten
    5.758

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door filip deplancke Bekijk bericht
    Zo stond het letterlijk in het bijzonder wedstrijdreglement (lees briefing 's morgens voor de start) vermeld, tenminste voor iedereeen wie de toerklasse reed.
    Traject 1 waren 29 bol-pijl situaties en dan een pijlenrit op schaal 1/25000 van S naar F.
    Wij de briefing indachtig zijnde, contrueren onze route met de op één na kortste route. Dit was echter fout. In het roadbook stond bij de pijlenrit niet vermeld dat deze op basis van de op één na korste route moest worden verreden.
    Vrienden rittensporters, ik ben niet zo lang naar school geweest, doch wanneer ik examen had en de leraar zei dat je je woordenboek mocht gebruiken, dan primeerde dit. Evenzo geldt dit hier, wanneer de organisator in zijn briefing schrijft dan pijlenrit(met de op één na kortste route) is, dan moeten (alle) pijlenritten op dit principe worden gereden en niet enkel deze indien het nogmaals is vermeld in het roadboek.
    Indien je een (STR) dient te noteren en in de briefing staat dat je de letters van de nederlandse straatnaam moet opschrijven, dan dient dit niet nogmaals te worden vermeld bij de desbetreffende bol-pijl situatie.
    Neen, zegt de organisatie, de eerste pijlenrit was een normale, de tweede was er één via de op één na korste route, want daar stond het vermelde in het roadboek. Waarom schrijft organisatie dan niet in hun briefing ; pijlenrit (eventueel met de op één na kortste route). En wij waren zeker niet alleen. Ik hoop hier enkel mee dat de organisatie hun fout toegeeft en hieruit leert. Voor de rest niets dan lof, prima geammuseerd, zeer mooie routes. Volgend jaar komen we terug en met ne vollen tank !!
    volgens mij is dit geen fout als het appart in het roadbook staat moet je doen wat er daar genoteerd staat,staat er niks bij dan is het gewoon wat er in het regelment stond die van toepassing was/is

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •