Pagina 144 van 947 EersteEerste ... 4494134142143144145146154194244644 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1.431 t/m 1.440 van 9461

Discussie: rallycross freaks

  1. #1431
    Senior Member
    Geregistreerd
    18 March 2007
    Locatie
    Oostmalle
    Berichten
    200

    Standaard nieuwe fotosite

    Sinds vandaag nieuwe fotosite online... www.dcfoto.be

    Is site van mijn vader, en ook een klein beetje van mij en men kleine broertje...
    Tot nu staan enkel de foto's van de ek's in belgië en nederland online, maar er komen nog meer foto's van bk, nk en vas...

    greetz jelle

  2. #1432
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 March 2007
    Berichten
    1.483

    Standaard

    Alle info over het ERC in Polen vind je hier :
    http://www.rallycross.pl/merc/2007/pl/news.html

  3. #1433
    Aircooled boxerpower
    Geregistreerd
    29 July 2007
    Locatie
    Arendonk
    Berichten
    41

    Standaard J Vb

    Ik heb gisteren uit zeer betrouwbare bron vernomen dat Jan Vanbroekhoven zeker volgend jaar gaat rijden!!
    Donderdag gaat hij winkelen is Zweden!
    Jan gaat samen met Johnny Verkuringen de auto delen.
    Het gaat om het vorige model S40
    Jan gaat voor het belgische kampioenschap en Johnny voor het nederlandse.
    Wa kleur is aftewachten

  4. #1434
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 March 2007
    Locatie
    Uden
    Berichten
    192

    Standaard

    Zaterdag een schitterend dagje rallycross gezien. Hoe mooi kan het toch zijn Dan heb je het er wel voor over dat het een beetje laat wordt.

    De zondag was veel minder. Een veel te mager veld. Dus veel pauze's. En tot overmaat een organisatie die het nodig vind veel te vaak slechts 3 piloten bij elkaar te zetten. Als daarvan dan ook nog elke keer de derde na de start gaat 'jokeren' wordt het slaapverwekkend.

    En nogmaals, please please, kan er iemand de organisatoren, de FIA en Andy Lasure ervan overtuigen dat die jokerlap het rallycrossen verpest. Zie de spanning op zaterdag en het tactisch geschuifel op zondag


    Groetjes,
    Jan

  5. #1435
    Senior Member Wim's schermafbeelding
    Geregistreerd
    17 March 2007
    Locatie
    Neerpelt
    Berichten
    2.263

    Standaard

    Frans kampioenschap vandaag:
    1. Marc Laboulle (F), Citroën Xsara T16 4x4
    2. David Meslier (F), Renault Clio II T16 4x4
    3. Jean-Luc Pailler (F), Peugeot 207 T16 4x4
    4. Mickaël Poirier (F), Renault Clio II T16 4x4
    5. Olivier Anne (F), Citroën C4 T16 4x4
    6. Kenneth Hansen (S), Citroën C4 T16 4x4

    Stand:
    1 Jean-Luc Pailler 132
    2 David Meslier 124
    3 Marc Laboulle 109

    Verrassend dus dat zowel Anne en zelfs Hansen niet verder komen dan respectievelijk de vijfde en zesde plaats. Hadden ze problemen in de A-finale?

  6. #1436
    Senior Member Wim's schermafbeelding
    Geregistreerd
    17 March 2007
    Locatie
    Neerpelt
    Berichten
    2.263

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Janneman Bekijk bericht
    En nogmaals, please please, kan er iemand de organisatoren, de FIA en Andy Lasure ervan overtuigen dat die jokerlap het rallycrossen verpest. Zie de spanning op zaterdag en het tactisch geschuifel op zondag
    Groetjes,
    Jan
    Ik ben niet geweest dit weekend, maar ik vind die jokerlap in Maasmechelen ook helemaal overbodig. Spannend is zoiets al helemaal niet. De afgelopen twee jaar heb ik ook veel meer van het EK in Valkenswaard genoten dan het EK in Maasmechelen. Als Maasmechelen geen jokerlap had, was het beter dan Valkenswaard.

  7. #1437
    Senior Member NICO 325's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 March 2007
    Berichten
    122

    Thumbs down

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Janneman Bekijk bericht
    Zaterdag een schitterend dagje rallycross gezien. Hoe mooi kan het toch zijn Dan heb je het er wel voor over dat het een beetje laat wordt.

    De zondag was veel minder. Een veel te mager veld. Dus veel pauze's. En tot overmaat een organisatie die het nodig vind veel te vaak slechts 3 piloten bij elkaar te zetten. Als daarvan dan ook nog elke keer de derde na de start gaat 'jokeren' wordt het slaapverwekkend.

    En nogmaals, please please, kan er iemand de organisatoren, de FIA en Andy Lasure ervan overtuigen dat die jokerlap het rallycrossen verpest. Zie de spanning op zaterdag en het tactisch geschuifel op zondag


    Groetjes,
    Jan
    MAN MAN MAN ALTIJD ZAGEN !!!! EN Andy heeft daar niets aan te zeggen van die joker lap en da die van de regionalen eens de zondag komen rijden bij ons ff om te proberen en dan praten of discuseren we verder !!!

  8. #1438
    Senior Member NICO 325's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 March 2007
    Berichten
    122

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door smul Bekijk bericht
    Ik heb gisteren uit zeer betrouwbare bron vernomen dat Jan Vanbroekhoven zeker volgend jaar gaat rijden!!
    Donderdag gaat hij winkelen is Zweden!
    Jan gaat samen met Johnny Verkuringen de auto delen.
    Het gaat om het vorige model S40
    Jan gaat voor het belgische kampioenschap en Johnny voor het nederlandse.
    Wa kleur is aftewachten
    er staan er al 2 bij hem en ze zijn te koop of te huur !!!! maaar ze zijn gemaakt voor de rx cup !!!

  9. #1439
    Senior Member NICO 325's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 March 2007
    Berichten
    122

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Janneman Bekijk bericht
    Zaterdag een schitterend dagje rallycross gezien. Hoe mooi kan het toch zijn Dan heb je het er wel voor over dat het een beetje laat wordt.

    De zondag was veel minder. Een veel te mager veld. Dus veel pauze's. En tot overmaat een organisatie die het nodig vind veel te vaak slechts 3 piloten bij elkaar te zetten. Als daarvan dan ook nog elke keer de derde na de start gaat 'jokeren' wordt het slaapverwekkend.

    En nogmaals, please please, kan er iemand de organisatoren, de FIA en Andy Lasure ervan overtuigen dat die jokerlap het rallycrossen verpest. Zie de spanning op zaterdag en het tactisch geschuifel op zondag


    Groetjes,
    Jan
    Dankzij Andy hebben we er een circuit bij !!!!!!!!!!!!

  10. #1440
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 March 2007
    Locatie
    Uden
    Berichten
    192

    Standaard

    Mijn klacht is ook niet tegen Andy Lasure gericht. Juist niet, want wie beter dan hij is degene die het gedrocht 'jokerlap' een halt toe kan roepen. Als een circuit als Valkenswaard een jokerlap krijgt. Waar je zelf niet eens kan zien (van veel plaatsen) wie er dan jokert, dan is het toch niet meer te volgen en niet leuk meer?

    En dat de VAS maar gewoon met de rest op zondag rijdt. Scheelt mij 250 km. Maar dat ziet de organisatie niet zitten omdat het programma dan te druk wordt. Kan ik ook wel weer begrijpen.

    Groetjes,
    Jan

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •