Site geupdate na mooie eerste wedstrijd....
![]()
Voor zover ik de reglementen ken, zou diegene die op de 'gewone baan' zit als het ware voorrang hebben op iemand die uit de jokerlap komt.
Daarmee zou in dit geval Pauwels, die in mijn ogen met zijn neus net voor Van Mechelen zat, niet fout zijn. Maar ik dacht dat Van Mechelen wel fiks op het gas bleef om te proberen Pauwels voorbij te gaan, en dat zou inderdaad verkeerd zijn.
Ik vroeg mij al af, toen dat gebeurde, of er geen vlag van zou komen, maar uiteindelijk kon Van Mechelen niet echt een plaats opschuiven omdat hij in de Haarspeldbocht te ver door gleed.
Als ik verkeerd zit, feel free to correct me.
Dan weet ineens ook hoe het echt zit ...![]()
Site geupdate na mooie eerste wedstrijd....
![]()
Laatst gewijzigd door Maxi Megane; 3 maart 2008 om 19:16
Foto's van gisteren staan nu online.
www.davesmeets.nl
hey mac, mercikes voor de fotokes hé.
(onze kleine blonde aap is kei gelukkig)![]()
Wat betreft de jokerlap is het natuurlijk als je het allemaal eens goed gaat bekijken, dat van mechelen wanneer hij uit de jokerlap komt helemaal niet onderhevig is aan de gele vlag want, je ziet die vlag niet wanneer je je in de jokerlap bevindt, en je komt uit een andere baan? Ga zelf maar eens kijken wanneer je kunt.
Ikzelf vind de jokerlap ook een stomme maar dan echt stomme bijvoeging.
Tot nu toe heb ik nog geen piloot en ook geen toeschouwer gehoord die het fantastisch vindt, en toch is hij er.
Waar is hierin dan de democratie ?
Niemand of toch zeker de overgrote meerderheid vindt het niks en toch beslist iemand al jaren dat hij er is en blijft.
Is er niet zo iets als een stemmming, petitie, bijeenkomst waar we kunnen de deelnemers en toeschouwers hun stem laten gelden ?
Hierop ook een reactie van mij.
Ik vind het maar een slappe reactie.
1. Het is Verkuringen die 4 jaar niets meer gedaan heeft en er tussen uit is geweest.
2. Met een complete andere wagen aan de start komt die bovendien nog eens achterwiel aangedreven is ipv het vorige project.
3. Geen 1 meter tot zaterdag met die wagen had gereden.
4. Als hij had gewillen heel het jaar gewoon VAS had kunnen rijden, zodat hij heel het jaar 'punten' zou 'afpakken'.
5. Waar dus ook de vergelijking met Michael, en Maris niet opgaat. ( 4 jaar niets gedaan )
6. En het weinig of niets zal uitmaken aangezien hij geen plaats had tussen anderen in de rangschikking maar voor iedereen, dus de verhoudingen blijven dezelfde.
Dus zwakke uiting van frustratie.