Pagina 381 van 947 EersteEerste ... 281331371379380381382383391431481881 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 3.801 t/m 3.810 van 9461

Discussie: rallycross freaks

  1. #3801
    Senior Member RX-freak's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 April 2007
    Berichten
    187

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door GTIke Bekijk bericht
    halloooooo ,
    Kuypers Jos staat wel ingescheven in maasmechelen , voor nu zondag , 6 juli ....
    heb zal wel spannent worden ...
    tot de volgende ....
    zonder licentie zou hij niet mogen rijden!!

  2. #3802
    Member
    Geregistreerd
    26 June 2008
    Berichten
    86

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door RX-freak Bekijk bericht
    zonder licentie zou hij niet mogen rijden!!
    Dat zal wel mooi "in der minne" geregeld zijn RX freak, maak je geen zorgen. 1500 euro is geen groot bedrag voor iemand zoals Kuypers. Dat vuil dekseltje is al terug dicht.

    Op joskuypers.eu staat dat hij aan de start komt en dan zal dat ook zo zijn.

  3. #3803
    Member
    Geregistreerd
    26 June 2008
    Berichten
    86

    Standaard

    De BMW van MDK is na vorig weekend in Noorwegen te koop maar dat is niets te vroeg. Hij is plots wel heel wat minder waard! 'Periodetitel in mineur' lijkt het mij nadat pijnlijk duidelijk werd in Oostenrijk en Noorwegen dat hij niet meer kan volgen.

    Een identiek model blijkt heel wat beter gebouwd te zijn door Ole Habjorg. De Xsara maakte in Oostenrijk ook al duidelijk dat het mooie liedje jammer genoeg al uitgezongen is.

    Geen verwijt aan G&A want die bouwen circuitwagens, alleen moet je er toch bewust van zijn dat je met zulke ophanging er niet komt in het ERC.

  4. #3804
    Senior Member julles's schermafbeelding
    Geregistreerd
    19 March 2007
    Berichten
    251

    Talking niet zo snel...

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fullspeed Bekijk bericht
    De BMW van MDK is na vorig weekend in Noorwegen te koop maar dat is niets te vroeg. Hij is plots wel heel wat minder waard! 'Periodetitel in mineur' lijkt het mij nadat pijnlijk duidelijk werd in Oostenrijk en Noorwegen dat hij niet meer kan volgen.

    Een identiek model blijkt heel wat beter gebouwd te zijn door Ole Habjorg. De Xsara maakte in Oostenrijk ook al duidelijk dat het mooie liedje jammer genoeg al uitgezongen is.

    Geen verwijt aan G&A want die bouwen circuitwagens, alleen moet je er toch bewust van zijn dat je met zulke ophanging er niet komt in het ERC.

    niet zo snel....het is de eerste keer dat er wat toppers zijn die op hun thuisfront rijden en geloof mij het zal wel goe komen,heb gehoord dat er een nieuwe krachtbron zou komen voor maasmechelen....dus we zien het wel he!

    oostenrijk was mdk wel 1 dacht ik,zo zie je maar de punten worden gegeven aan de streep en mischien kwam daar wel de piloot naar boven ipv pktjes

  5. #3805
    Member
    Geregistreerd
    26 June 2008
    Berichten
    86

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door julles Bekijk bericht
    niet zo snel....het is de eerste keer dat er wat toppers zijn die op hun thuisfront rijden en geloof mij het zal wel goe komen,heb gehoord dat er een nieuwe krachtbron zou komen voor maasmechelen....dus we zien het wel he!

    oostenrijk was mdk wel 1 dacht ik,zo zie je maar de punten worden gegeven aan de streep en mischien kwam daar wel de piloot naar boven ipv pktjes
    Hopelijks geeft die nieuwe motor meer mogelijkheden, want als we eerlijk zijn was er zo goed als geen tegenstand in Portugal, Frankrijk en Hongarije.

    Ik heb sterk mijn twijfels of het in Zweden goed komt, ook al wordt er gesproken over het technische circuit dat MDK nog beter zou moeten liggen dan Noorwegen. Vergeet niet dat Loov nog nooit gereden had in Oostenrijk en het daar inderdaad niet ging om pktjes maar om de piloot.

    als Belg zie ik MDK echt niet graag rijden met die RWD, sorry

  6. #3806
    Senior Member Mac's schermafbeelding
    Geregistreerd
    16 March 2007
    Berichten
    661

    Standaard In Naam Van Michaël De Keersmaecker

    In de startprocedure + eerstvolgende ronde verliest MDK 2 a 2,5 sec.....iets dat te wijten is aan gebrek van power
    Ga je de volgende ronden de tijden vergelijken ,kom je wel tot de vaststelling dat MDK 0,5 sec /per ronde sneller is dan de leider in de wedstrijd...
    Dus de degelijkheid van die onafhankelijke ophanging tegenover die starre achteras is wel bewezen.....
    De concurentie beschikt ( buiten circuitkennis) wel over een 30 tal pk's meer en daar wringt het schoentje
    Die 360 graden rondgaan in Noorwegen is zeker niet de schuld van G&A....enkel nog wat meer tijdverlies...

    sportieve groeten van Michaël De Keersmaecker
    Laatst gewijzigd door Mac; 2 July 2008 om 15:43

  7. #3807
    Senior Member Mac's schermafbeelding
    Geregistreerd
    16 March 2007
    Berichten
    661

    Standaard Fullspeed

    als Belg zie ik MDK echt niet graag rijden met die RWD, sorry

    WORD DAN BUITENLANDER.....ZAAK OPGELOST

  8. #3808
    Junior Member
    Geregistreerd
    27 July 2007
    Locatie
    utrecht
    Berichten
    26

    Thumbs down

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mac Bekijk bericht
    De concurentie beschikt ( buiten circuitkennis) wel over een 30 tal pk's meer en daar wringt het schoentje
    Volgens bepaalde bronnen zou die Citroën slechts 150 pk hebben, wat toch nogal wat minder is dan MDK (en alle anderen ...) Ik weet het ook nie ...

    En als die starre achteras zorgt voor het verschil in de start, dan lijkt mij dat toch ook geen slechte oplossing want rallycross is 80% start. Enkel danzij de jokerlap kunt ge nog wat goedmaken.

    Success aan onze jongens van 't weekend (en dan bedoel ik ze allemaal, zowel in België als in Zweden)

  9. #3809
    Junior Member
    Geregistreerd
    27 July 2007
    Locatie
    utrecht
    Berichten
    26

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mac Bekijk bericht
    WORD DAN BUITENLANDER.....ZAAK OPGELOST
    Schoonbroek, ligt dat in belgië ??

  10. #3810
    Member
    Geregistreerd
    26 June 2008
    Berichten
    86

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mac Bekijk bericht

    sportieve groeten van Michaël De Keersmaecker
    sportieve groeten terug aan Michaël en wens hem succes

    maar Mac, der zijn ook nog andere piloten buiten MDK
    zo een obsessie man, hoe kom je erbij? doe die oogkleppen eens weg. Jij springt telkens op dit forum in volle gevechtskledij wanneer er iets over MDK wordt gezegd dat 'misschien minder goed is'. Is dat niet wat overdreven?

    Wat betreft die Loov in Oostenrijk, die had geen circuitkennis daar (MDK wel) en daar was het vermogen niet belangrijk.

    Ik hoop dat ik op mijn woorden moet terugkomen na dit weekend, maar ik vrees ervoor. De G&A BMW zal volgens mijn mening niet schitteren daar in Zweden. We zien wel wat het wordt! Maar volgens mij wordt het opnieuw Ole Habjorg zondagavond.

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •