Pagina 389 van 947 EersteEerste ... 289339379387388389390391399439489889 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 3.881 t/m 3.890 van 9461

Discussie: rallycross freaks

  1. #3881
    Member
    Geregistreerd
    19 March 2007
    Berichten
    96

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fullspeed Bekijk bericht
    Ik heb dit weekend opgevangen dat Patrick 2e deel europees volledig doet. Goed nieuws
    Dan moet je je bronnen 'ns nakijken, want ik heb met Patrick zelf gesproken gistermorgen (dus voor de motor begon tegen te werken) en toen zei hij zelf dat hij misschien Polen, Tsjechië of Duitsland zou rijden, en alleen als het resultaat meevalt tijdens het EK in België en Nederland.

  2. #3882
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 March 2007
    Locatie
    Uden
    Berichten
    192

    Standaard

    Tja, Ik twijfel er wel over of het voor onze sport nou wel zo goed is als iemand uit de rallysport 'zomaar even' meteen kan winnen. Ook al is Gronholm dan duidelijk een klasbak. Ik had het overigens ook niet direct verwacht. Maar let hem maar opnieuw rijden dan krijgt de gevestigde orde een nieuwe kans

    Overigens vind ik Tracey juist erg meevallen. Die is een stuk beter dan vorig jaar, met o.a. de winst in de C-finale in Noorwegen.

    Wie ik vind tegenvallen is Pailler. vroeger was er dan ook eentje die er altijd bij zat. Nu is hij meer als een Isachsen, soms brillant, dan weer huilen met de pet.

    Groetjes,
    Jan

  3. #3883
    Senior Member Lracer's schermafbeelding
    Geregistreerd
    22 September 2007
    Berichten
    151

    Standaard

    Pol Vanlingen vind ik één van de beste piloten die ons landje rijk is!!! Spectaculair en zéér snel...

    Jochen Coox heeft de smaak te pakken! Die kan Helga goed temmen... Ik verwacht hem als beste belg het komende EK in Maasmechelen.

  4. #3884
    Senior Member Lracer's schermafbeelding
    Geregistreerd
    22 September 2007
    Berichten
    151

    Standaard

    @ Janneman: Zomaar even winnen kan je dat ook niet meteen noemen hé...
    Hij heeft enorm veel getest op dat circuit. Maar toch een knappe prestatie!

  5. #3885
    Member
    Geregistreerd
    26 June 2008
    Berichten
    86

    Standaard

    Misschien voorbarige conclusie maar het ERC rallycross is dan toch een niveau'tje lager of het WRC rally want anders kon Gronholm vorig weekend er toch nooit zo bovenuitsteken!?

    Het moet toch hard aankomen voor mannen zoals Eklund, Hansen , Jernberg, Hunsbedt die al jaren en jaren keihard werken om zich te tonen en door te evolueren en circuitkennis en duel ervaring enz...

    en een groentje (nog in de ERC pampers ) komt hier eventjes alles winnen op hun thuiscircuits! Doet mij beetje denken aan Rustad al had die wel al heel wat rallycross ervaring.

  6. #3886
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 March 2007
    Locatie
    Uden
    Berichten
    192

    Standaard

    Ik weet niet of je kan stellen dat ERC een trapje lager is. Als je andere rallyrijders ziet (Paasonen, Walfridsson) dan zijn die eerder gelijkwaardig aan 'onze' rijders. Een Gronholm stak er in WRC natuurlijk wel bovenuit en tja, als je die dan ook nog eens topmateriaal geeft... topmateriaal en niet de zorgen van een teameigenaar/rijder en niet de zorgen om de financiën, dat lijkt me ook wel wat uit te maken.

    Groetjes,
    Jan

  7. #3887
    Senior Member
    Geregistreerd
    18 March 2007
    Locatie
    Oostmalle
    Berichten
    200

    Standaard

    daarenboven heeft hij naar hartelust kunnen testen in holjes... ik geef men oordeel pas na valkenswaard (tenzij hij daar ook een volle week mag rondscheuren...)

  8. #3888
    RX-Guru RX-Guru's schermafbeelding
    Geregistreerd
    7 July 2008
    Locatie
    in Duitsland, 15 km ten oosten van Roermond
    Berichten
    127

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door www.dcdesign.tk Bekijk bericht
    daarenboven heeft hij naar hartelust kunnen testen in holjes... ik geef men oordeel pas na valkenswaard (tenzij hij daar ook een volle week mag rondscheuren...)
    Volgens Marcus 20–25 ronden Höljesbanan, volgens Andréas 42 ronden.

  9. #3889
    Senior Member
    Geregistreerd
    18 March 2007
    Locatie
    Oostmalle
    Berichten
    200

    Standaard

    als we andreas dan mogen geloven, heeft hij meer gereden dan er op een volledige ERC-wedstrijd gereden wordt (inclusief trainingen enz..), en dat niet zo heel lang voor de wedstrijd... Volgens hijzelf zou het neerkomen op het officiële gedeelte (dus tijdtraining, 3 heats en finale), wat hoe dan ook een geweldige bonus is... Nu is het te hopen dat hij in Nederland niet eerder mag rijden dan de andere deelnemers, zodat we een eerlijke vergelijking kunnen maken.

    @RX-Guru: ben jij de echte guru? (dus Eddi Laumanns)?

  10. #3890
    RX-Guru RX-Guru's schermafbeelding
    Geregistreerd
    7 July 2008
    Locatie
    in Duitsland, 15 km ten oosten van Roermond
    Berichten
    127

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door www.dcdesign.tk Bekijk bericht
    ben jij de echte guru?
    In het oostenrijks boekje AUTOREVUE van 11/83 staat zelfs "der RX-Oberguru" geschreven…

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •