Pagina 391 van 947 EersteEerste ... 291341381389390391392393401441491891 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 3.901 t/m 3.910 van 9461

Discussie: rallycross freaks

  1. #3901
    Senior Member
    Geregistreerd
    2 May 2008
    Berichten
    101

    Standaard

    zijn er ergens eigenlijk nog meer foto's te vinden van afgelopen weekend op duivelsberg ?

  2. #3902
    Member number108's schermafbeelding
    Geregistreerd
    18 May 2007
    Berichten
    69

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hector Bekijk bericht
    Pf,

    Bij deze een algemene reactie op verschillenden op deze site.
    Ik kan sommigen gelijk geven als je hier weer de laatste paginas erop na leest.
    Ik denk dat sommigen ( velen ) op deze site blijkbaar een probleem hebben met zichzelf of zo.
    Ook ik heb voorkeur voor bepaalde piloten en zie sommigen liever rijden dan anderen.
    Maar welke reacties ( laag bij de grondse ) je hier soms leest over op onze eigen Belgische , en ik zou zeggen zelfs nederlandse piloten, dan vraag ik me soms toch af, waarom of wat jullie aan rallycross interesseert.
    Ik denk dat al de piloten waarover hier sprake, zowel de Nederlandse als de Belgische die Europees mee rijden ALTIJD respect verdienen van iedereen. Zij zetten tenminste onze lage landen op de kaart.

    Meestal zijn het ook die piloten ook nog die koste noch moeite ( en geld ) sparen om ook onze rallycross alhier levende te houden en in de belangstelling brengen. VOOR ONS ALLEN !

    Uiteraard ook de nationale en regionale piloten, maar ik reageer nu hierop omdat het meestal onze Nationale trotsen op europees vlak zijn waarop hier veel 'gekakt' wordt.

    Mijn idee ? als je het gewone respect voor deze mensen niet kan opbrengen en dergelijke opmerkingen niet achterwege kan laten, al zie je de één al liever rijden dan de andere, ga dan ergens bij een zatte hoop biljarters roddelen ........

    Hopende op meer positieve reacties en bijdragen ....
    je hebt groot gelijkkritiek geven aan de kant is veel makelijker dan het allemaal zelf doen ma ja

  3. #3903
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 November 2007
    Berichten
    204

  4. #3904
    Member corsalet's schermafbeelding
    Geregistreerd
    16 March 2007
    Berichten
    69

    Standaard mooie foto's

    dank u nr 371

  5. #3905
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 November 2007
    Berichten
    204

    Standaard

    Graag gedaan! Was het een moeilijke aanpassing van de voorwielaangedreven corsa naar de ex-sleeckx-bmw? Om eerlijk te zijn had ik de indruk dat u er spectaculairder mee was dan sleeckx zelf (wat dan weer niet als kritiek is bedoeld voor johan, de een pracht-wagen heeft geprepareerd met die bmw)

  6. #3906
    Senior Member vts'ke's schermafbeelding
    Geregistreerd
    17 March 2007
    Berichten
    567

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door D Smeets Bekijk bericht
    Eddi, welkom op dit forum !! Je Nederlands is beter dan menig Nederlander

    Mijn foto's van gisteren staan online www.davesmeets.nl
    Mooie foto's dave

  7. #3907
    Member corsalet's schermafbeelding
    Geregistreerd
    16 March 2007
    Berichten
    69

    Standaard foto

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vts'ke Bekijk bericht
    Mooie foto's dave
    dank u dave , zie je zondag te valkenswaard

  8. #3908
    Senior Member vts'ke's schermafbeelding
    Geregistreerd
    17 March 2007
    Berichten
    567

    Post

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door number108 Bekijk bericht
    je hebt groot gelijkkritiek geven aan de kant is veel makelijker dan het allemaal zelf doen ma ja
    Zo negeatief is 't ook allemaal niet hoor van zo lang ik al naar de rallycross ga zijn er negatieve en positieve supporters en wat betreft die zatte of dronkaards die zijn er ook al zo lang als ik weet en da kan soms plezant zijn maar soms ook zeer irritant en ik ben fan van meerdere piloten zowel onze eigen belgische onze nederlandse buren als ook de europese

  9. #3909
    Member corsalet's schermafbeelding
    Geregistreerd
    16 March 2007
    Berichten
    69

    Standaard overschakeling

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rallyloverke Bekijk bericht
    Graag gedaan! Was het een moeilijke aanpassing van de voorwielaangedreven corsa naar de ex-sleeckx-bmw? Om eerlijk te zijn had ik de indruk dat u er spectaculairder mee was dan sleeckx zelf (wat dan weer niet als kritiek is bedoeld voor johan, de een pracht-wagen heeft geprepareerd met die bmw)
    het was voor mij een hele aanpassing daar ik nog nooit had rallycross gereden met een achtertrekker,en deze heel anders rijd als men corsa , heb wel paar keer in de fout gegaan maar al doende leert men hé , en langs deze weg johan sleeckx en compaan PROFICIAT

  10. #3910
    Senior Member
    Geregistreerd
    18 March 2007
    Locatie
    Oostmalle
    Berichten
    200

    Standaard

    Om eerlijk te zijn had ik de indruk dat u er spectaculairder mee was dan sleeckx zelf
    Hij was spectaculairder, maar juist daardoor is hij trager, je ziet het tijdverlies als de BMW uitbreekt... Juist door die cleane rijstijl kon sleeckx altijd zo hoog eindigen... Maar voor ne eerste keer was dat zeker ni slecht

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •