Pagina 491 van 947 EersteEerste ... 391441481489490491492493501541591 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 4.901 t/m 4.910 van 9461

Discussie: rallycross freaks

  1. #4901
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 March 2007
    Berichten
    1.483

    Standaard


  2. #4902
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 March 2007
    Berichten
    1.483

    Standaard

    9 pagina's mooie foto's van Slomczyn :

    http://www.galeria.msfoto.info/thumb...lbum=25&page=1

  3. #4903
    Senior Member vts'ke's schermafbeelding
    Geregistreerd
    17 March 2007
    Berichten
    567

    Thumbs down We are the champions

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door spectator Bekijk bericht
    je hebt de nagel op de kop,erg stil,er zijn er meerdere die Germany op de kalender staan hebben en daar gaat nu nie zo veel te zien zijn!
    Allez manneke wat zegde gij nu ok 't zou spannender zijn als er nog moest gestreden worden voor de titel maar da wil nie zeggen dat da nu minder spannend gaat worden he jij hebt ook ervaring met De Estering Buxtehude of heb ik dat vekeerd voor en wat te denken van de party nu in de MIC MAC da kan dikke fun worden
    en ik zal er zeker bij zijn hoor

  4. #4904
    Senior Member vts'ke's schermafbeelding
    Geregistreerd
    17 March 2007
    Berichten
    567

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door spectator Bekijk bericht
    je hebt de nagel op de kop,erg stil,er zijn er meerdere die Germany op de kalender staan hebben en daar gaat nu nie zo veel te zien zijn!
    gij gaat toch ook of heb je afgemeld

  5. #4905
    Senior Member julles's schermafbeelding
    Geregistreerd
    19 March 2007
    Berichten
    251

    Talking tja....

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door spectator Bekijk bericht
    je hebt de nagel op de kop,erg stil,er zijn er meerdere die Germany op de kalender staan hebben en daar gaat nu nie zo veel te zien zijn!

    sorry, maar blijf dan thuis he....er is toch altijd wel iets te zien,weet wel als alles beslist is dat den druk weg is maaaar er word zeker gereden voor elke mm

    hansen...op het juiste moment terug van weg geweest he

  6. #4906
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 November 2007
    Berichten
    204

    Standaard

    Ik ben ervan overtuigd dat het het nu nog mooier kan worden in Buxtehude. De titelstrijd is beslist, en nu kan er zonder titelspanning worden gestreden!

  7. #4907
    Senior Member
    Geregistreerd
    9 May 2007
    Berichten
    245

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door D Smeets Bekijk bericht
    Ben ik niet met je eens. Oorspronkelijk heeft iemand zijn of haar videotje op youtube geplaatst zodat anderen het kunnen bekijken. Ik vraag me trouwens af in hoeverre hier copyright van toepassing is. In het geval van Eddi worden er door "derden" en ZONDER medeweten van de auteur/fotograaf zelf, foto's op het net geplaatst. Vind ik toch net even iets anders.
    Dat is wel een hele "roze wolk" voorstelling van Youtube... Die filmpjes van ScreenSport, Eurosport en lokale zenders zijn echt niet door de betrokken zenders, cameramannen of opdrachtgevers geplaatst... Copyright zit ook op video's. Je kan toch ook niet zomaar "Star Wars" op Youtube zetten? Overigens wordt er veel gedoogd op de site (door belanghebbenden?)...

  8. #4908
    Senior Member
    Geregistreerd
    9 May 2007
    Berichten
    245

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door polle Bekijk bericht
    Het is hier erg stil rond Kenneth Hansen die kampioen is geworden.
    'k Geloof dat er weinig erg blij zijn met deze kampioen. (of heb ik het fout)
    Het geeft helaas aan dat er nog geen waardige vervanger is voor Lars Larsson... De overmacht van Hansen is weliswaar al een paar jaar zoek, maar het is ook net zoveel jaren dat iemand anders bijna zover is, maar het uiteindelijk toch niet haalt: onder andere Isachsen, Jernberg en Eriksson...

  9. #4909
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 March 2007
    Locatie
    Uden
    Berichten
    192

    Standaard

    Natuurlijk is Hansen een zeer goede piloot. Maar wat is rallycross, volgens mij het er vol voor gaan, zogezegd de dood of de gladiolen. Hansen past daar niet bij en wint puur door regelmaat. Het zij hem gegund maar ik heb meer simpatie voor een alles-of-niets rijder als Isachen of Hunsbedt.

    Groetjes,
    Jan

  10. #4910
    RX-Guru RX-Guru's schermafbeelding
    Geregistreerd
    7 July 2008
    Locatie
    in Duitsland, 15 km ten oosten van Roermond
    Berichten
    127

    Standaard

    Hansen zijn dogma is, dat hedendaags niet meer de beste piloot maar het beste team het EK wint. En hij heeft gelijk ook, bij sommige teams weet de linke hand niet wat de rechte doed…

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •