Is dat de Fiesta van Koutný? m.a.w.: delen Koutný en Zeman één auto (zoals de gebroeders Petrakovits)? Ik dacht dat Zeman met een eigen Fiesta reed (wel identiek met die van Koutný). Maar blijkbaar kan ik me dus ook vergissen...[/QUOTE]
Als je op de zijraam kijkt, dan kan je een duidelijke "Z" onderscheiden.
Het is zeker wel Zeman die gerold heeft.
Of Koutný en Zeman één auto delen, dat weet ik niet.
Da's net de reden waarom ik vraag of dat wel de wagen van Koutný is: omdat Zeman ermee reed (en daarmee dit jaar al alle Tsjechische wedstrijden heeft afgewerkt, vorig jaar ook een aantal trouwens, terwijl Koutný normaal gezien amper of niet nationaal rijdt).
Kan dus wel zijn dat het de wagen van Koutný is (en dat Zeman hem huurt of dat ze hem delen), maar ik dacht dat het gewoon twee dezelfde Fiesta's waren. Vandaar dus mijn vraag.
Naar mijn weten delen ze de fiesta. Koutny heeft naar mijn weten geen andere wagens op stal. Al die andere fabia's zijn van mediaservice, niet van koutny. koutny heeft ze wel geproduceerd en worden ze nu onderhouden door Blue Engineering. Trouwens wijken die fabia's af van de normale div 1 wagen, meen dat ze maar 400 pk hebben, dus denk dat mocht koutny de keus hebben om er in te rijden, het zal nalaten om naar zweden te vertrekken.
Laatst gewijzigd door RX-freak; 30 juni 2009 om 18:43
En wie gaat er komen zien of meedoen?!
Ik alvast doe mee.
Tot dan![]()
Op mediasport.cz staat een videoverslag van de wedstrijd in Sledlana. Mijn Tjechisch is niet geweldig (zacht gezegd) maar je kunt er toch wel uithalen dat Koutny inderdaad met dezelfde Fiesta naar Zweden moet.
Die hebben dus wel wat werk te doen deze week...
Groetjes,
Jan
Ik kijk alweer uit naar een leuk weekend rallycross.