Discussie gesloten
Pagina 819 van 947 EersteEerste ... 319719769809817818819820821829869919 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 8.181 t/m 8.190 van 9461

Discussie: rallycross freaks

Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door waltie Bekijk bericht
    kunde ookeens beter een paar voorhamers naar diene hollander gooien (kuypers) als je niet moest weten wie ik bedoel als ge ziet hoe diene kerel mag duwen en doen da gaat mijn petje te boven en andere mensen uitlachen als hunne wagen in de prak is maarja daar schrijf of lees je hier niets van staat deze kerel boven alles dan ?

Das gewoon een Italiaanse mentaliteit...

Member

Standaard

clio van heens is verkocht heb ik begrepen?

Senior Member

Standaard

kunde ookeens beter een paar voorhamers naar diene hollander gooien (kuypers) als je niet moest weten wie ik bedoel als ge ziet hoe diene kerel mag duwen en doen da gaat mijn petje te boven en andere mensen uitlachen als hunne wagen in de prak is maarja daar schrijf of lees je hier niets van staat deze kerel boven alles dan ?
    mdk zijne tijd vergeten bij diene zwarte civic tegen snoejers en castoral zeker.kreeg ook geen vlag toen tijdens ek.
    heb het ook niet voor kuipers maar heeft een geweldige reeks gereden in mm.

Senior Member waltie's schermafbeelding

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door duduke Bekijk bericht
    mdk zijne tijd vergeten bij diene zwarte civic tegen snoejers en castoral zeker.kreeg ook geen vlag toen tijdens ek.
    heb het ook niet voor kuipers maar heeft een geweldige reeks gereden in mm.
    kzal der mss nen andere foto opzetten dan diene van MDK dan ben je niet zo gefix ceerd op die naam mss , maarja als sup van duduke kan je die wrange smaak proeven dat hij de A-finale niet heeft gehaald door een duwtje der zijn veeeel meer tikken uitgedeeld dan door mdk alleen wat hier al geschreven is maar toch blijf je erop hameren sorry jong je bent precies een slechte verliezer

Member

Standaard

waarom altijd zeuren op kuypers wor een beetje zuur van

Senior Member waltie's schermafbeelding

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door wogboy Bekijk bericht
    waarom altijd zeuren op kuypers wor een beetje zuur van

das is hetzelfde als ze hier altijd over MDK en KENIS zitten te zeuren , dat ze zelf eens het stuur in handen nemen en kijken hoever ze geraken ? mss den eerste bocht nog niet

Member

Standaard

das is hetzelfde als ze hier altijd over MDK en KENIS zitten te zeuren , dat ze zelf eens het stuur in handen nemen en kijken hoever ze geraken ? mss den eerste bocht nog niet
    al lof over michel doen nie veel na. kenis zelf een beetje naar gemaakt word op forum wel een beetje aangedikt shit happends

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door wogboy Bekijk bericht
    clio van heens is verkocht heb ik begrepen?
    neen staat gewoon opstal

Senior Member

Standaard

Gaan er mensen richting Tsjechie? Geraak je nog op die tribunes als je nog geen ticket vooraf hebt geboekt via ticketstream. Is er daar véél volk op zondag of valt het nog mee ?

Senior Member

Standaard

kzal der mss nen andere foto opzetten dan diene van MDK dan ben je niet zo gefix ceerd op die naam mss , maarja als sup van duduke kan je die wrange smaak proeven dat hij de A-finale niet heeft gehaald door een duwtje der zijn veeeel meer tikken uitgedeeld dan door mdk alleen wat hier al geschreven is maar toch blijf je erop hameren sorry jong je bent precies een slechte verliezer
    sorry ben vanmechelen fan en de naam duduke heeft andere betekenis da ik nie aan uwe neus ga hangen.
    er is hier maar ene god en da is mdk.
    jullie voelen zich aangevallen da valt wel op.

Discussie gesloten

Regels voor berichten