Pagina 134 van 947 EersteEerste ... 3484124132133134135136144184234634 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1.331 t/m 1.340 van 9461

Discussie: rallycross freaks

  1. #1331

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Janneman Bekijk bericht
    Op de foto waarmee jullie site opent kun je prachtig zien dat vd Branden na wat trek- en duwwerk op het rechte stuk al een lekke band had waardoor hij een dergelijke lange rewweg had dat de Yaris als extra remzone nodig was. Daarmee dus een raceincident. Verder prima prestatie van Peter.


    Hoeveel van die 225 euro is voor mij als ik niet ga verklappen wiens handen dat zijn. En dan verdorie te bedenken dat ik amper 500 meter verder op de camping zat op dat moment


    Groetjes,
    Jan
    Die foto is van na de klap, t is gebeurd en kan niet teruggedraaid worden, al bij al tevreden gevoel.

    Hoeveel je krijgt om niets te zeggen.... misschien mag jij ze volgend jaar een keertje beet houden........Is dat een goede deal???

  2. #1332
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 March 2007
    Locatie
    Uden
    Berichten
    192

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Maxi Megane Bekijk bericht
    Die foto is van na de klap, t is gebeurd en kan niet teruggedraaid worden, al bij al tevreden gevoel.

    Hoeveel je krijgt om niets te zeggen.... misschien mag jij ze volgend jaar een keertje beet houden........Is dat een goede deal???

    Jaja... je zal wel bedoelen dat ik die handen een keer vast mag houden


    Groetjes,
    Jan

  3. #1333
    Member
    Geregistreerd
    22 May 2007
    Berichten
    68

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door antoine Bekijk bericht
    Nee was pools en Tjechisch speelgoed...


    wel spijtig dat da tjechisch speelgoed niet kan lachen

  4. #1334
    Senior Member
    Geregistreerd
    9 May 2007
    Berichten
    245

  5. #1335
    Senior Member
    Geregistreerd
    9 May 2007
    Berichten
    245

    Standaard

    Koen Pauwels dynasty: Een ding snap ik nog steeds niet als de 2 Skoda's doorverkocht worden en de Focus 2007 ook, wat rijdt Pauwels dan zelf volgend jaar? En gaat Pauwels zich nu alleen concentreren op onderhoud en service, omdat alles nu van Trollspeed en Gunnarsson komt?

    Oh wat ook wel irritant was in Valkenswaard: al die wild groei zodat er op sommige foto's nu onkruid voor de auto staat...

  6. #1336
    Senior Member
    Geregistreerd
    10 April 2007
    Berichten
    157

    Post

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door 1975DCS Bekijk bericht
    Koen Pauwels dynasty: Een ding snap ik nog steeds niet als de 2 Skoda's doorverkocht worden en de Focus 2007 ook, wat rijdt Pauwels dan zelf volgend jaar? En gaat Pauwels zich nu alleen concentreren op onderhoud en service, omdat alles nu van Trollspeed en Gunnarsson
    dan komt er een nieuwe Ford Focus die ze gaan bouwen
    toch wat beter leren 'begrijpend' lezen DCS

    het is inderdaad het grootste nieuws dat er dit weekend te rapen viel in Valkenswaard !!

    Mochten de Skoda's of mijn huidige Focus doorverkocht worden dan bouwen we deze winter een tweede identieke Ford focus. Dus met welke wagen ik volgend jaar aan de start kom, blijft ook voor mezelf nog een groot vraagteken. Eén ding staat in elk geval al vast: ook in 2008 zal Pauwels Motorsport het volledig Europees kampioenschap betwisten!"

  7. #1337
    Senior Member
    Geregistreerd
    2 April 2007
    Berichten
    212

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sverre Bekijk bericht
    wel spijtig dat da tjechisch speelgoed niet kan lachen
    Ja amai, die kan echt lelijk kijken he.

  8. #1338
    rallymad Millbrook's schermafbeelding
    Geregistreerd
    16 March 2007
    Locatie
    Krombeke
    Berichten
    1.364

    Standaard

    enkele foto's van Maasmechelen online op www.millbrook.tk

  9. #1339
    Senior Member Wim's schermafbeelding
    Geregistreerd
    17 March 2007
    Locatie
    Neerpelt
    Berichten
    2.263

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door VOLVO Bekijk bericht
    nou dat was echt niet onterecht hoor hij zat van beers al flink te duwen voor de chicane en daarna duwde hij van beers tegen de muur aan dat was wel terecht dat zwart
    Zo erg duwde hij niet in de chicane en hij heeft Van Beers helemaal niet tegen de muur geduwd. Enkel een tikje gegeven waardoor Van Beers spinde, maar hij kon zijn weg wel vervolgen. Pinomäki gaf echt een zachtere tik dan Jernberg tot twee maal toe aan Larsson in Maasmechelen in de A-finale. Jernberg mocht toen wél doorrijden...

  10. #1340
    webmaster regionaal Regionaal-Rallycross's schermafbeelding
    Geregistreerd
    18 April 2007
    Locatie
    Bilzen
    Berichten
    38

    Standaard oproep (geen reclame)

    Geachte

    sederd bijna een jaar onderhoud ik de website over het regionaal gebeuren in de rallycross.
    vanaf nu willen we ook het Nationale gebeuren erbij gaan betrekken.
    Maar dat kan alleen maar met jullie medewerking.
    Daarom willen we vragen om nieuwtjes van de piloot en het team aan ons te laten weten, zodat we deze op de site kunnen zetten.

    Met vriendelijke groeten

    Erik Vandebeek

    www.regionaal-rallycross.net
    info@regionaal-rallycross.net


Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •