Pagina 191 van 947 EersteEerste ... 91141181189190191192193201241291691 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1.901 t/m 1.910 van 9461

Discussie: rallycross freaks

  1. #1901
    Photographer
    Geregistreerd
    23 October 2007
    Locatie
    Best (NL)
    Berichten
    60

    Standaard

    Mijn foto's staan inmiddels ook online: www.Remond-Pictures.nl.


    Het circuit zelf was mooi, dat het krap was viel volgens mij wel mee? Alleen de veiligheid achterop het circuit in de lange doordraaier was iets minder. In de eerste manche werd Ivo vd Brandt daar bijna gelanceerd voor de banden waar die op omhoog reed.

    Ik denk ook niet dat veel circuits zoveel regen overleefd zouden hebben.

    Van mij mogen ze er terug komen, maar ik denk dat het alleen maar nog op het permanente circuit terug zal komen.

  2. #1902
    Member corsalet's schermafbeelding
    Geregistreerd
    16 March 2007
    Berichten
    69

    Standaard mooie foto's

    mooi , bedankt

  3. #1903
    Member number108's schermafbeelding
    Geregistreerd
    18 May 2007
    Berichten
    69

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mac Bekijk bericht
    jij was zeker die " FREAK " met die drie porties

    bwijk mosselen ... ik wordt er nu al ziek van als ik er aan denk


  4. #1904
    Member number108's schermafbeelding
    Geregistreerd
    18 May 2007
    Berichten
    69

    Standaard waterbak????



    was daar een waterbak in mettet of heeft pauwels zich vergist van weg en heeft hij een waterwaeg genomen of was het er gewoon zo slecht?

  5. #1905
    Senior Member DUVEL's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 March 2007
    Locatie
    brecht
    Berichten
    1.388

    Standaard

    is da op diene foto coox ni...???

  6. #1906
    Senior Member
    Geregistreerd
    18 March 2007
    Locatie
    Oostmalle
    Berichten
    200

    Standaard

    das idd coox... en zo zag de parabolica er ginderen uit na die slagregens (of dachten de thuisblijvers da wij aant overdrijve ware over het weer?)

  7. #1907
    MMRacingteam MMRacingteam's schermafbeelding
    Geregistreerd
    16 March 2007
    Locatie
    Zeeuws-Vlaanderen
    Berichten
    28

    Standaard Foto's Mettet

    Diverse foto's op onze site van Mettet genomen door JWSchoormans.
    Voor het laatste nieuws www.mmracing.tk

  8. #1908
    Senior Member vts'ke's schermafbeelding
    Geregistreerd
    17 March 2007
    Berichten
    567

    Thumbs up Mettet

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door PhergAthor Bekijk bericht
    Ik heb veel gemengde reacties gehoord, maar als het slecht was, was het over het weer en dat hebt ge nu eenmaal niet in de hand als organisator.

    Het circuit was ook ni echt een RX circuit; nogal small en het water kon ni weg op een bepaalde plaats. Maar ook dat was niet van belang omdat deze lay-out toch verdwijnt. Die mensen hebben de plannen klaar voor een nieuw circiut, en als de Walen (en ik hoop van ganser harte van wel) dit geslaagd vonden, passen ze die plannen aan zodat er een echt RX-circuit bijkomt. En dan was deze koude dag met helse buien meer dan de moeite waard!
    Voila zo denk ik er ook over hoe rapper hoe liever maar liefst ietske meer overzichtelijk

  9. #1909
    Junior Member
    Geregistreerd
    12 November 2007
    Berichten
    14

    Thumbs up demonstratie kart-cross tijdens rallycross te Mettet

    Hey, samen met een 8-tal andere piloten hebben wij zondag een demonstratie kart-cross gereden tijdens de rallycross te Mettet. Omdat de eerste demonstratie voorzien was tijdens de pauze van 12 uur maar deze werd vervroegd naar 10u15 omdat de gechronometreerde trainingen vroeger dan voorzien gedaan waren, waren helaas alle piloten nog niet klaar. Maar tijdens de 2de demonstratie tijdens de middag was iedereen paraat. Het was wel moeilijk rijden door de regen en het opspattende water maar het was als een droom om eens op dergelijk circuit te mogen rijden. De snelheid ligt er veel hoger dan op bv. een veld of weide. De piloten waren tevreden omdat ze toch een aantal ronde's konden rijden.

    Alleen jammer dat er vlak voor de finale geen demonstratie voor ons meer inzat. Want men is toch 30 minuten vroeger (15u15 ipv 15u45) begonnen met de finales en om 16u20 was de rallycross al voorbij.
    Meer info over de kart-cross vindt u op www.kcrt.be en veel foto's, ook van de rallycross vindt u onderaan de hoofdpagina van www.loickartcross.be en daar komen later deze week nog meer foto's van Mettet op.

    Weet iemand ofdat er nog ergens anders op internet foto's staan van de karts te Mettet?

    En wat vonden jullie als rallycrossfans trouwens van de kart-cross?

    We proberen al langer om eens een wedstrijd voor het VAS-kampioenschap te kunnen rijden te Maasmechelen maar de organisatie van Maasmechelen wil niet echt mee (men denkt dat we te veel lawaai maken).

    Met sportieve groeten,

    Robin (piloot en organisator kart-cross)
    robinvanhoovels@hotmail.com

  10. #1910
    Senior Member julles's schermafbeelding
    Geregistreerd
    19 March 2007
    Berichten
    251

    Red face een schande

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door number108 Bekijk bericht


    was daar een waterbak in mettet of heeft pauwels zich vergist van weg en heeft hij een waterwaeg genomen of was het er gewoon zo slecht?
    wel ne mooie foto,maar een echte schande dat we met zooooooooo nen auto daar moeten rijden!!! kunnen beter autocross rijden maja jullie hoeven het niet te betalen natuurlijk!!!
    er kan niets aan gedaan worden,dat is nu het lot??? wel ooit al eens gehoord van een waterpomp...nee dat kennen ze daar niet....maar wel met een kraantje het water weg schepen haha wat een gedoe weg met die handel

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •