Pagina 194 van 947 EersteEerste ... 94144184192193194195196204244294694 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1.931 t/m 1.940 van 9461

Discussie: rallycross freaks

  1. #1931
    Senior Member julles's schermafbeelding
    Geregistreerd
    19 March 2007
    Berichten
    251

    Thumbs up super

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mac Bekijk bericht
    Hey Julles, ik heb nog wel wat vishengels staan en als optie een
    rubber bootje

    super de max!! dan kan ik van in da bootje de geel vlag laten zien als er iemand verzuipt hihi

    kom af se


    kend er iemand een forum voor vissers?

  2. #1932
    Member corsalet's schermafbeelding
    Geregistreerd
    16 March 2007
    Berichten
    69

    Standaard water

    als coox op zijn lijn was gebleven ,hadden ze deze foto nooit kunnen maken , aan de binne zijde stond bijna geen water

  3. #1933
    Senior Member julles's schermafbeelding
    Geregistreerd
    19 March 2007
    Berichten
    251

    Red face zwart

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door corsalet Bekijk bericht
    als coox op zijn lijn was gebleven ,hadden ze deze foto nooit kunnen maken , aan de binne zijde stond bijna geen water
    de man waar jij fan van bent had ook weer zwart...mischien had hij ook daar da water moeten rijden om geen zwart te krijgen...

  4. #1934
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 March 2007
    Berichten
    313

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door julles Bekijk bericht
    2 denk maar is aan frankrijk met die doden...water...te veel water...
    Toen was het kurkdroog, en werd de baan gesproeid vlak voor de fatale reeks. Slecht argument.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door julles Bekijk bericht
    weet niet of jij het weet maar die autos zijn daar voor voorzien in de rally,ze hebben zelfs ne slurf naar boven om lucht aan te zuigen plus weet ook niet of je het weet maar auto van coox hebben ze olie afgelaten zat wel water bij hoe zou da nu komen he????
    Wel waar, ook Vanmechelen en Pauwels hebben ne slok water binnengekregen.

  5. #1935
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 March 2007
    Berichten
    313

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rallyloverke Bekijk bericht
    Wel,

    Ik zou er graag zeker 4 doen :

    Frankrijk, België en Nederland uiteraard en Buxtehude. Eventueel toch ook Tsjechië. Dat circuit was me ook bevallen!

    En terug naar Superprix Croft staat zeker op het programma!
    Dan ga ik u bijna overal tegenkomen.
    mijn program is:
    1. Lydden Hill paasmaandag
    2. EK Frankrijk
    3. BK/NK en EK België & Nederland
    4. EK Tsjechië want da viel zo goed mee!
    5. EK Buxtehude & Festhalle

    reserveer u plaatsen

  6. #1936
    Senior Member julles's schermafbeelding
    Geregistreerd
    19 March 2007
    Berichten
    251

    Thumbs up juist

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door PhergAthor Bekijk bericht
    Toen was het kurkdroog, en werd de baan gesproeid vlak voor de fatale reeks. Slecht argument.



    Wel waar, ook Vanmechelen en Pauwels hebben ne slok water binnengekregen.
    het was kurkdroog weet ik wil maar op het gevaar wijzen

    vanmechelen pauwels coox water binnen dank u dat er toch iemand door heeft dat da ni kan zoooooooo veel water daar is het mij om te doen niet om aftebreken!!!

  7. #1937
    Senior Member julles's schermafbeelding
    Geregistreerd
    19 March 2007
    Berichten
    251

    Smile

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door PhergAthor Bekijk bericht
    Dan ga ik u bijna overal tegenkomen.
    mijn program is:
    1. Lydden Hill paasmaandag
    2. EK Frankrijk
    3. BK/NK en EK België & Nederland
    4. EK Tsjechië want da viel zo goed mee!
    5. EK Buxtehude & Festhalle

    reserveer u plaatsen

    de mac zal wel mee gaan haha

  8. #1938
    Junior Member
    Geregistreerd
    14 November 2007
    Berichten
    2

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door julles Bekijk bericht
    weet niet of jij het weet maar die autos zijn daar voor voorzien in de rally,ze hebben zelfs ne slurf naar boven om lucht aan te zuigen plus weet ook niet of je het weet maar auto van coox hebben ze olie afgelaten zat wel water bij hoe zou da nu komen he????maja da kan geen kwaat zeker of beter nog da kost geen geld! en grundau...gaan ze nu zeg dat da ook super was ofwa pffff

    grindbak???en jij vind da goe zeker,niet veilig geen koers!!!!!!!!!! in maasmechelen moeten ze veel geld geven voor veiligheid en dan nog wel voor prutsen...daar moet da natuurlijk weer ni
    Wat kunnen jullie zagen zeg. Ok het was geen daverend succes in Mettet. Maar de organisatie heeft ontzettend zijn best gedaan. En de opzet om de Walen enthousiast te maken voor de rallycross is zeker ook geslaagd. Het weer heeft niemand voor het kiezen. En als jullie je dan zo'n zorgen maken over de auto's in de Div1 die misschien kapot gaan, kijk dan eens naar de Div 1a. Daar zijn wel 4 auto's gestrand met een kapotte motor. En deze mensen hebben een heel wat minder budget dan de meeste rijders in Div 1.

  9. #1939
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 March 2007
    Locatie
    Uden
    Berichten
    192

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door PhergAthor Bekijk bericht
    Dan ga ik u bijna overal tegenkomen.
    mijn program is:
    1. Lydden Hill paasmaandag
    2. EK Frankrijk
    3. BK/NK en EK België & Nederland
    4. EK Tsjechië want da viel zo goed mee!
    5. EK Buxtehude & Festhalle

    reserveer u plaatsen
    Ik ga waarschijnlijk naar de EK's in België en Nederland. Zelfs België is nog onzeker, hangt van de vakantie met het gezin af.

    Voor komend jaar is het nu nog het plan om zelf weer te gaan sturen (in het VAS) en dan weet ik nog niet of er tijd en geld overblijft om ook Duitsland te gaan kijken.

    Ja Tjechië; van mij mocht dat elk jaar de laatste wedstrijd zijn. Nu valt het wat ongelukkig dus die sla ik over. Trouwens, zo super als dit jaar kan het er bijna niet zijn...

    Groetjes,
    Jan

  10. #1940
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 March 2007
    Berichten
    313

    Standaard

    Stop maar met touwtrekken, dat is het niet waard allemaal. Als je Julles zijn posts leest, en hij zegt het allemaal wat bot, dan zie je toch dat hij het meest inzit met het feit dat er wagens stuk gaan en dat dat klauwen geld kost. Of dat nu door water komt of omdat er geen grindbak is. Hij focust op de piloot, en schuift de verantwoordelijkheid bij de organisatie/circuit.

    De felle reacties komen dan weer van de fans die al zolang hopen op meer dan 1 deftig RX-circuit dat ze veel vergevingsgezinder zijn voor de probleempjes die een organisator/circuit heeft. (en ik hoor hier ook bij)

    Zoals altijd ligt de waarheid ergens in het midden. Ja, zowel de organisatie als het circuit in Mettet kunnen beter. Maar dat wil ni zeggen dat wij niet overgelukkig zijn dat ze iets proberen uit de grond te stampen. En ja, ook de teams/ piloten moeten zich aanpassen aan de omstandigheden. Ze wisten allemaal na 1 rondje dat er geen plaats was voor foutjes. En als er veel water staat, moet je proberen een oplossing daarvoor te vinden zodat je motor geen water slikt. Als dat dan echt onmogelijk is, of het is echt te gevaarlijk, dan moet je ook niet meer starten.

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •