Pagina 243 van 947 EersteEerste ... 143193233241242243244245253293343743 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 2.421 t/m 2.430 van 9461

Discussie: rallycross freaks

  1. #2421
    Senior Member
    Geregistreerd
    2 April 2007
    Berichten
    212

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door RX-freak Bekijk bericht
    Kent iemand deze persoon uit ierland?? staat ingeschreven met een ford fiesta 4x4
    Dat zal deze piloot zijn. Reed vooorheen met een Nova in de Modified 2liter klasse in Ierland.

  2. #2422
    Member
    Geregistreerd
    3 September 2007
    Berichten
    78

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door polle Bekijk bericht
    Vertel a.u.b. meer Eddy ?
    Gaat het europees worden of enkel in zijn thuisland ?
    Dat weet ik niet maar denk dat het toch de bedoeling is om een volledige EK campagne af te werken.Dit jaar worden trouwens alle EK races live uitgezonden in Zweden en Noorwegen.Als ze nu aan geen sponsors geraken dan weet ik het ook niet meer hoor.Ik ben toch echt in het verkeerde land geboren ze!

  3. #2423
    Member
    Geregistreerd
    14 June 2007
    Locatie
    Maasmechelen
    Berichten
    41

    Standaard ERC Noorwegen

    Hey gasten,
    ik wou met een aantal cross-teamgenoten naar de manche in Zweden gaan kijken, maar ben er achter gekomen dat we dan zelf moeten rijden dat weekend - dedju toch he.
    Nu valt mijn oog op Noorwegen het weekend ervoor. Iemand ervaringen hiermee? Hoe best gaan: wagen of vliegen? Goed hotelleke in de buurt - of straal omzuipen en in zo'n crossbakske slapen - of beter nog bij de pitspoezen?
    Alle hints en tips zijn welkom. Alvast bedankt, en ... tot 1 maart. Ik ben er klaar voor.
    Grtz,
    Danny.

  4. #2424
    Member pats rallycross's schermafbeelding
    Geregistreerd
    22 April 2007
    Berichten
    66

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door WRC Bekijk bericht
    Over welke wagen gaat het dan?? of is dit nog geheim??
    alles op zijn tijd eerst zien hoe het lukt en dan een voorstelling van de wagen maar in belgie is er toch geen intress voor een piloot die het met kleine middelen moet doen maar toch samen met zijne mecanieker een ek campangne kan rijden . en ja we moeten daar veel voor doen en thx aan mijn sponsers die ook de kleine man een handje wil helpen om eenjaar vol fun te hebben

  5. #2425
    Senior Member DUVEL's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 March 2007
    Locatie
    brecht
    Berichten
    1.388

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MIVEC Bekijk bericht
    Dat zal deze piloot zijn. Reed vooorheen met een Nova in de Modified 2liter klasse in Ierland.

    Waar staat die ingeschreven?
    Voor het erc in france ofwat.

    En zou dat dan met een ex Doran auto zijn?

  6. #2426
    Senior Member DUVEL's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 March 2007
    Locatie
    brecht
    Berichten
    1.388

    Standaard

    Oke, heb intussen gezien dat hij in Engeland staat ingeschreven, twee Subaru's T16 ook op die lijst!

    Jammer dat die niet meer europees gaan die Britten en Ieren

  7. #2427
    Junior Member
    Geregistreerd
    16 April 2007
    Berichten
    5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pats rallycross Bekijk bericht
    mijn polo van 2007 staat te huur voor al de wedstrijden van 2008 over prijzen en zo word enkel gesproken aan tafel en niet via het net
    Is dat met 1600 motor of die motor waar je in tjechie mee reed?

  8. #2428
    Member
    Geregistreerd
    22 July 2007
    Berichten
    39

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pats rallycross Bekijk bericht
    alles op zijn tijd eerst zien hoe het lukt en dan een voorstelling van de wagen maar in belgie is er toch geen intress voor een piloot die het met kleine middelen moet doen maar toch samen met zijne mecanieker een ek campangne kan rijden . en ja we moeten daar veel voor doen en thx aan mijn sponsers die ook de kleine man een handje wil helpen om eenjaar vol fun te hebben

    zo is het precies hé pat,maar er zijn er ook die het geweldig vinden dat je dat allemaal klaar krijgt. have fun this year
    mag hier ook over iets minder als europese 4x4 gepraat worden.vandaag keuring van de vas en toch schoon wagens gezien.hopelijk even spannend in de vas dit jaar.

  9. #2429
    Senior Member
    Geregistreerd
    9 May 2007
    Berichten
    245

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DUVEL Bekijk bericht
    Jammer dat die niet meer europees gaan die Britten en Ieren
    Motors zendde verleden jaar wel BRC uit en ook in Engeland hebben ze maar weinig ERC op TV, net zoals in Nederland... België, mag van geluk spreken met de TV uitzendingen... Helaas niet zoveel geluk als met SVT24...

  10. #2430
    Member
    Geregistreerd
    9 July 2007
    Berichten
    51

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door peter Bekijk bericht
    Is dat met 1600 motor of die motor waar je in tjechie mee reed?
    Die motor van Tsjechie is volgens mij verkocht, stond een tijd te koop op marktplaats.nl, liep wel goed dat motortje trouwens... Had Pats beter nog eens een jaar mee gereden...

    He Pats hoe is t mee die testdag??

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •