Pagina 289 van 947 EersteEerste ... 189239279287288289290291299339389789 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 2.881 t/m 2.890 van 9461

Discussie: rallycross freaks

  1. #2881
    Senior Member
    Geregistreerd
    9 May 2007
    Berichten
    245

    Standaard

    Leuk om de Volvo alvast te zien! Alleen vind ik persoonlijk de EVO achtige achterspoiler zoals Holte heeft mooier...

    Bijna alle genoemde WRC rijders zouden toch de juiste contacten (en contanten) moeten kunnen hebben om serieus ERC te rijden... Hansen kan zo een auto bouwen voor Loeb, Eriksson zo voor Solberg en die Impreza? Tsja een door Schanche aangepaste WRC natuurlijk! Maar ja eerst zien, dan pas dromen natuurlijk...

  2. #2882

    Standaard Foto's persvoorstelling Jan van Broekhoven

    Een dertigtal foto's van de persvoorstelling van Jan van Broekhoven zijn te vinden op www.janvanbroekhoven.com

  3. #2883
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 March 2007
    Berichten
    313

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door number108 Bekijk bericht
    tis ook nooit goed he rood oranje mat zwart pfff
    welke kleur is nog wel orgineel dan?
    ( en handig in gebruik )
    Ik denk dat RX-fan bedoelt dat de Xsara precies een copie van die van Bermingrud is. En ik bedoel dat da oranje net hetzelfde is als die van Ericsson.

    Ik heb liever dat teams hun eigen ding doen met een wagen als ze hem overkopen van een ander: zoals Coox en Pauwels hebben gedaan.

  4. #2884
    Member
    Geregistreerd
    14 June 2007
    Locatie
    Maasmechelen
    Berichten
    41

    Talking

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MotorsportsMediaService Bekijk bericht
    Een dertigtal foto's van de persvoorstelling van Jan van Broekhoven zijn te vinden op www.janvanbroekhoven.com
    Inderdaad een lekker bakskse. Kijk ernaar uit om die te zien vlammen in D3. Tot het maar snel zover is.
    Alleen spijtig dat die rechter sleepoog van voor wat schuin zit!
    Grtz,
    Danny

  5. #2885
    Senior Member Fien's schermafbeelding
    Geregistreerd
    31 December 2007
    Berichten
    100

    Standaard

    Iedereen een vrolijke Pasen.

    En wat van Broekhoven betreft, ben eens benieuwd of hij meekan met de rest. Ik zag hem vroeger graag rijden maar de concurrentie heeft ook niet stil gestaan.

  6. #2886
    Member
    Geregistreerd
    3 September 2007
    Berichten
    78

    Standaard Dvd 2007

    De dvd van het erc is op de cover na af.Denk dat hij in de loop van deze week wel zal te bestellen zijn.Zal er alvast een aantal meebrengen naar de race in VW.

  7. #2887
    senior Member spectator's schermafbeelding
    Geregistreerd
    6 November 2007
    Berichten
    145

    Smile

    Ook van deze kant aan iedereen ne zalige pasen!
    Voor degene die de plas oversteken een mooie dag gewensd morgen!

  8. #2888
    Senior Member vts'ke's schermafbeelding
    Geregistreerd
    17 March 2007
    Berichten
    567

    Thumbs up Dvd ek 2007

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door eddy Bekijk bericht
    De dvd van het erc is op de cover na af.Denk dat hij in de loop van deze week wel zal te bestellen zijn.Zal er alvast een aantal meebrengen naar de race in VW.
    Joepie ons geduld word beloond

  9. #2889
    Member corsalet's schermafbeelding
    Geregistreerd
    16 March 2007
    Berichten
    69

    Thumbs up Lydden Hill

    So Far So Good!

    24th March 2008

    A great days racing here at Lydden Hill so far with some excellent racing.

    Highlights of todays racing came in the shape of the 3rd Supercar heat when Father and Son team Pat and Liam Doran headed the field. Liam saw an oportunity to pass the Rallycross ace, Pat, on the first lap. Liam kept the pace up and managed to pull away from the rest of the pack setting the fastest time of the weekend.


    Ollie O'Donovan will head-up the 'A' Finals shortly followed by Liam Doran, Pat Doran, Dermot Carnegie, Lawrence Gibson, Mike Manning and Tommy Graham - Steve Hill will start in Pole for the 'B' Final.

    Luc Maris has positioned his awesome Volvo in pole for the Supermodified category ahead of Alan Tapscott, Jamie Bird, Ben Power and Mike Howlin.

    Craig Brown leads the pack in the Stick Hatch category while Jesse Gwynne will lead the field of Juniors.

    ENDS

  10. #2890
    Member number108's schermafbeelding
    Geregistreerd
    18 May 2007
    Berichten
    69

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door PhergAthor Bekijk bericht
    Ik denk dat RX-fan bedoelt dat de Xsara precies een copie van die van Bermingrud is. En ik bedoel dat da oranje net hetzelfde is als die van Ericsson.

    Ik heb liever dat teams hun eigen ding doen met een wagen als ze hem overkopen van een ander: zoals Coox en Pauwels hebben gedaan.
    ik weet het wel maatje was ma aant lachen en je hebt gelijk ze

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •