Pagina 342 van 947 EersteEerste ... 242292332340341342343344352392442842 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 3.411 t/m 3.420 van 9461

Discussie: rallycross freaks

  1. #3411
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 March 2007
    Berichten
    833

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Janneman Bekijk bericht
    Een vreemde eend in de bijt zullen we maar zeggen

    Walfridsson had toch problemen bij de wedstrijd in Zweden (SRC). Hopelijk is het niet net als vorig jaar na 1 motorschade einde verhaal (einde geld eigenlijk). Op zijn site staat wel wat geschreven over Hongarije maar dat taaltje is iets teveel abracadabra voor mij.

    Groetjes,
    Jan
    Hoe bedoel je, na 1 motorschade einde verhaal?

    In maasmechelen was zijn motor geploft, in vw was hij weer gewoon aanwezig.

  2. #3412
    Senior Member RX-freak's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 April 2007
    Berichten
    187

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Janneman Bekijk bericht
    Een vreemde eend in de bijt zullen we maar zeggen

    Walfridsson had toch problemen bij de wedstrijd in Zweden (SRC). Hopelijk is het niet net als vorig jaar na 1 motorschade einde verhaal (einde geld eigenlijk). Op zijn site staat wel wat geschreven over Hongarije maar dat taaltje is iets teveel abracadabra voor mij.

    Groetjes,
    Jan
    Volgens mij staat er dat hij verhinderd is aankomende zondag en dat hij zich in oostenrijk weer aansluit bij de andere divisie 1 rijders. Maar ze geven wel uitslagen na elke heat,

    en vanaf zondag de finales live op tv, waar de meeste forumleden niet naar kunnen kijken. tevens geldt het voor de scandinaviers dat dit ook op een betaalzender komt.

  3. #3413
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 March 2007
    Berichten
    1.483

    Standaard

    Iemand enig idee met welke fiesta Pavel Koutny komend weekend start ?

  4. #3414
    Member
    Geregistreerd
    3 September 2007
    Berichten
    78

    Standaard

    Het is trouwens ook nog niet zeker dat Bossard start in Hongarije.Die heeft dit week end toch een redelijke klap gemaakt in Faleyras.De rechterkant van de wagen heeft heel wat werk nodig en Olivier zelf moest even naar het hospitaal om te checken of alles ok was

  5. #3415
    Senior Member
    Geregistreerd
    20 June 2007
    Berichten
    170

    Standaard ERC Zweden

    Is er iemand eerder bij de ERC in Zweden geweest en kan die mij misschien wat info geven???

    Alvast bedankt!

  6. #3416
    Member Martin's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 March 2008
    Berichten
    76

    Thumbs up dvd ek 2007

    Hij is te krijgen via de webshop van erc24.
    http://www.erc24shop.com/acatalog/DVDs.html

    Ik heb hem al besteld!!

  7. #3417
    Member
    Geregistreerd
    7 May 2007
    Berichten
    42

    Thumbs down ERC24 Webshop

    ik wou net DVD + Polo Team RS bestellen voor een schappelijke prijs, komen daar maar liefst 16 euro verzendkosten bij. deal gaat dus niet door! Das toch nie meer van deze tijd zoveel verzendkosten. Ik bestel geregeld DVD's enz uit Engeland en daar zijn de verzendkosten gratis! voor 5 euro zou ik nie moeilijk doen maar dees is erover.

    groeten

  8. #3418
    Senior Member kezzel's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 March 2007
    Locatie
    Westerlo
    Berichten
    1.466

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MrRallycross Bekijk bericht
    ik wou net DVD + Polo Team RS bestellen voor een schappelijke prijs, komen daar maar liefst 16 euro verzendkosten bij. deal gaat dus niet door! Das toch nie meer van deze tijd zoveel verzendkosten. Ik bestel geregeld DVD's enz uit Engeland en daar zijn de verzendkosten gratis! voor 5 euro zou ik nie moeilijk doen maar dees is erover.

    groeten
    dat is toch de bedoeling van ERC24,moet opbrengen

  9. #3419
    Senior Member
    Geregistreerd
    18 March 2007
    Locatie
    Oostmalle
    Berichten
    200

    Standaard

    Is idd genoeg geld... Haaft ERC vanaf dit jaar geen aandeel in een van die merchandise-standjes? mss kan je het daar kopen zonder verzendingskosten...

  10. #3420
    Senior Member
    Geregistreerd
    3 June 2007
    Berichten
    197

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door kezzel Bekijk bericht
    dat is toch de bedoeling van ERC24,moet opbrengen
    Ik denk niet dat het de bedoeling van ERC24 is om winst te maken op de verzendkosten van hun producten. Daarnaast krijg je toch ook de mogelijkheid geboden om merchandise te kopen op alle ERC-wedstrijden?!?!?!. Wees blij met hetgeen ERC24 allemaal voor "onze" sport doet !!!

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •