Pagina 343 van 947 EersteEerste ... 243293333341342343344345353393443843 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 3.421 t/m 3.430 van 9461

Discussie: rallycross freaks

  1. #3421
    Senior Member
    Geregistreerd
    2 April 2007
    Berichten
    212

    Question

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door D Smeets Bekijk bericht
    Ik denk niet dat het de bedoeling van ERC24 is om winst te maken op de verzendkosten van hun producten. Daarnaast krijg je toch ook de mogelijkheid geboden om merchandise te kopen op alle ERC-wedstrijden?!?!?!. Wees blij met hetgeen ERC24 allemaal voor "onze" sport doet !!!
    Tja, da's een moelijke Dave, wat ERC24 allemaal doet voor onze sport: heel knap en heel goed!
    Echt waar, maar dankzij ons he, zonder betalende "leden" geen ERC24, ze zullen er niet rijk van worden maar het zal de bedoeling zijn om uit de kosten te raken, en dat zal wel lukken misschien, gezien de meervoudige bron waar zij voor werken (1 journalist = meerdere publicaties)
    klopt dat?

    Dit is geen kritiek op ERC24 he, want niemand is verplicht het te nemen, en ik heb het ook dus ben ik er best tevreden over.

  2. #3422
    Senior Member
    Geregistreerd
    3 June 2007
    Berichten
    197

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MIVEC Bekijk bericht
    Tja, da's een moelijke Dave, wat ERC24 allemaal doet voor onze sport: heel knap en heel goed!
    Echt waar, maar dankzij ons he, zonder betalende "leden" geen ERC24, ze zullen er niet rijk van worden maar het zal de bedoeling zijn om uit de kosten te raken, en dat zal wel lukken misschien, gezien de meervoudige bron waar zij voor werken (1 journalist = meerdere publicaties)
    klopt dat?

    Dit is geen kritiek op ERC24 he, want niemand is verplicht het te nemen, en ik heb het ook dus ben ik er best tevreden over.
    Ik denk dat we de discussie over het al dan niet betalen voor het bezoeken van de website in het verleden al vaak genoeg hebben gevoerd. Het is aan ieder zelf om te beslissen of hij/zij het de € 25,- waard vindt. Uiteindelijk bedienen zij de "markt" waar al jarenlang vraag naar is.

    Ga er niet van uit dat deze mannen er rijk van worden, dan moet je echt een andere tak van sport zoeken. Denk ook niet dat dat hun intentie is.

    Kortom... we gaan dit weekend weer lekker alles volgen via ERC24 !!

  3. #3423
    Junior Member
    Geregistreerd
    20 March 2007
    Berichten
    17

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Martin Bekijk bericht
    Hij is te krijgen via de webshop van erc24.
    http://www.erc24shop.com/acatalog/DVDs.html

    Ik heb hem al besteld!!

    ik heb de dvd in frankrijk al gekocht! het is wel weer de moeite hoor!

  4. #3424
    Senior Member
    Geregistreerd
    2 April 2007
    Berichten
    212

    Standaard

    Inderdaad Dave.

  5. #3425
    Senior Member
    Geregistreerd
    18 March 2007
    Locatie
    Oostmalle
    Berichten
    200

    Standaard

    De nieuwe trailer van Team Tracey:


  6. #3426
    Member
    Geregistreerd
    7 May 2007
    Berichten
    42

    Standaard ERC 24 website

    yo nog even een opmerking over de ERC24 website.

    Ik ben zelf geabonneerd sinds medio vorig jaar en heb er nog geen spijt van gehad. Veel nieuws met mooie foto's voor een schappelijke 2 euro per maand...

    Maar wat mij stoorde ivm de webshop is dat je ervan uit gaat dat je een DVD voor 20? euro koopt en het shirt voor 40? euro. dan moet je 4 a 5 stappen verder gaan voor gegevens in te vullen en pas dan zie je de verzendkosten van 16 euro. als ze die DVD voor 25 en het T-shirt voor 45 op de site hadden gezet en nog een 6 tal euro verzendkosten aanrekenden dan had ik ws wel besteld... marketing-wise dus niet zo heel goed ineengestoken me dunkt.

    groeten

    Niels

  7. #3427
    Senior Member
    Geregistreerd
    3 June 2007
    Berichten
    197

    Wink

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MrRallycross Bekijk bericht
    yo nog even een opmerking over de ERC24 website.

    Ik ben zelf geabonneerd sinds medio vorig jaar en heb er nog geen spijt van gehad. Veel nieuws met mooie foto's voor een schappelijke 2 euro per maand...

    Maar wat mij stoorde ivm de webshop is dat je ervan uit gaat dat je een DVD voor 20? euro koopt en het shirt voor 40? euro. dan moet je 4 a 5 stappen verder gaan voor gegevens in te vullen en pas dan zie je de verzendkosten van 16 euro. als ze die DVD voor 25 en het T-shirt voor 45 op de site hadden gezet en nog een 6 tal euro verzendkosten aanrekenden dan had ik ws wel besteld... marketing-wise dus niet zo heel goed ineengestoken me dunkt.

    groeten

    Niels
    Het is toch net zo lang, als dat het breed is ??? Prijs onder de streep blijft hetzelfde; en daarnaast vind ik het alleen maar fair dat ze "eerlijk" zijn over de verzendkosten en dit niet wegmoffelen in de prijs van hun producten. Als ik dus merchandise langs het circuit koop moet ik dus jouw verzendkosten mee gaan betalen ???

  8. #3428
    Senior Member
    Geregistreerd
    20 June 2007
    Berichten
    170

    Standaard

    Dave ik ben het helemaal met je eens en ze leveren goed werk! ik heb me abbonement van morgen verlengd en tevens de dvd besteld!

    Weet iemand hoelang de levertijd ongeveer is van die dvd???(naar Nederland) en ik betaal trouwens 8 euro voor transport :S)

    Wel supervette trailer van george tracey!

  9. #3429
    Senior Member DUVEL's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 March 2007
    Locatie
    brecht
    Berichten
    1.388

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door www.dcdesign.tk Bekijk bericht
    De nieuwe trailer van Team Tracey:


    ja man, wa is da allemaal aan het worden in het erc seg, barst een beetje uit zen voegen percies.
    Als ze al me zo een trailers af gaan komen

  10. #3430
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 March 2007
    Locatie
    Uden
    Berichten
    192

    Standaard

    Tja, het wordt allemaal wel steeds meer geld wat de klok slaat. Een aantal jaren geleden kon je nog lol hebben in het rennerskwartier met kijken naar auto's en een praatje met piloten. Dat zie je alsmaar minder worden met gesloten tenten. Da's toch een stukje toehankelijkheid van de sport dat ons ontglipt. Jammer!

    We hebben dan weer wel het geluk dat de echte actie nog steeds op de baan is en dat men zich daar niet kan verschuilen en diep moet gaan om de finales te halen.

    Slechts te hopen dat de FIA het niet gaat verpesten met allerlei maatregelen (bandenreglement en jokerlap zijn er al een paar) die de inhaalacties en de noodzaak om tot het uiterste te gaan wegnemen. Svp geen F1-toestanden met tactisch gedrag op de baan en de werkelijke actie in de pits.

    Groetjes,
    Jan

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •