Pagina 371 van 947 EersteEerste ... 271321361369370371372373381421471871 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 3.701 t/m 3.710 van 9461

Discussie: rallycross freaks

  1. #3701
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 March 2007
    Berichten
    313

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door paulus Bekijk bericht
    De deelnemerslijst van Zweden staat online met toch wat verrassende namen:

    Janni Paasonen met Lancer
    Eivind Opland met Fiesta (ook al)
    Gronholm (zoals verwacht )
    Mats Ohman (je weet wel met de Joystick)

    Al met al 44 Divisie 1 wagens!!
    Die Lancer van Paasonen is nog vooral in rally-spec, echt snel is die nog niet. Reed al een aantal wedstrijden met deze wagen in het Fins kampioenschap.
    Opland rijdt met de Fiesta van Henning Solberg, die zijn al jaren vrienden en zo kan Opland nog es meedoen.


    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door paulus Bekijk bericht
    26 in divisie 1a
    Met het debuut van Törjesson zijn Corsa. Ook die Linneman is een snelle jongen. Hvaal en Tesdal erbij en ook de ex-Groblewski Polo, Hopelijk bieden deze mannen wat concurentie aan Bossard en Pinno.

  2. #3702
    Senior Member
    Geregistreerd
    20 June 2007
    Berichten
    170

    Standaard erc zweden

    Dat van Solberg en Opland dacht ik al. heeft hij in ieder geval een goede auto..

    paasonen weet ik maar toch een goede naam erbij.

    Divisie 1a ook zeer goede namen!

    kijk er naar uit!

  3. #3703
    Senior Member vts'ke's schermafbeelding
    Geregistreerd
    17 March 2007
    Berichten
    567

    Post

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rc-fan Bekijk bericht
    Pauwels staat ingeschreven in MM.
    Zweden of Belgie wat maakt het uit winnen zal ie toch niet Met zone auto

  4. #3704
    Senior Member vts'ke's schermafbeelding
    Geregistreerd
    17 March 2007
    Berichten
    567

    Post

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pats rallycross Bekijk bericht
    Patje merci voor die schoon filmkes zeg en veel succes en fun daar in zweden he Is da al met da rapper moteurke

  5. #3705
    Senior Member vts'ke's schermafbeelding
    Geregistreerd
    17 March 2007
    Berichten
    567

    Post Pat Doran

    spijtig voor pat doran wat ie nu moet meemaken ..... 'tis weer een ford he

  6. #3706
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 March 2007
    Berichten
    1.483

    Standaard

    Laatste ERC-nieuws :

    Due to work commitments JMC is forced to miss Norway and Sweden. However Guttorm Lindefjell will join the Motorsportmad.com team for the two events and drive the C4. It will be interesting to see how Dynamite goes in the Citroen.

    Other news Pat Doran's Fiesta was extensively damaged en route to Norway yesterday when a fire broke out in the trailer. Pat has returned to the UK to get the ex Carnergie Fiesta ready for the Nordic events.


    bron : http://www.ten-tenths.com/

  7. #3707
    Senior Member
    Geregistreerd
    3 June 2007
    Berichten
    197

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vts'ke Bekijk bericht
    Zweden of Belgie wat maakt het uit winnen zal ie toch niet Met zone auto
    Weer lekker negatief bezig hoor !! Ik kan me nog goed de posts hier voor de geest halen toen Koen in Portugal een mooie B-finale in de wacht wist te slepen !!! Vergeet niet dat "we" het mede aan Koen te danken hebben wat er momenteel in Belgie en Nederland op Rallycross gebied gebeurd.

  8. #3708
    Senior Member vts'ke's schermafbeelding
    Geregistreerd
    17 March 2007
    Berichten
    567

    Post Pauwels motorsport

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door D Smeets Bekijk bericht
    Weer lekker negatief bezig hoor !! Ik kan me nog goed de posts hier voor de geest halen toen Koen in Portugal een mooie B-finale in de wacht wist te slepen !!! Vergeet niet dat "we" het mede aan Koen te danken hebben wat er momenteel in Belgie en Nederland op Rallycross gebied gebeurd.
    Daar bedoel ik niks negatief mee ieder zijn mening als dat nog niet mag knap van em dat hij dit kan realiseren sportief als financieel maar ik heb 't een beetje moeilijk met zijn manier van rijden alhoewel dart ie met de skoda toch positiever overkomt tegenover de ford conclusie hij rijdt ik sta achter de draad

  9. #3709
    Senior Member
    Geregistreerd
    3 June 2007
    Berichten
    197

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vts'ke Bekijk bericht
    Daar bedoel ik niks negatief mee ieder zijn mening als dat nog niet mag knap van em dat hij dit kan realiseren sportief als financieel maar ik heb 't een beetje moeilijk met zijn manier van rijden alhoewel dart ie met de skoda toch positiever overkomt tegenover de ford conclusie hij rijdt ik sta achter de draad
    Tuurlijk mag iedereen zijn eigen mening hebben, daar is niks mis mee; op mij kwam je vorige post behoorlijk "negatief" over.

  10. #3710
    Senior Member
    Geregistreerd
    2 May 2008
    Berichten
    101

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MIVEC Bekijk bericht
    IN D1a en D2 waren er in het eerste jaar bijna 40 deelnemers die punten in het EK behaalden.
    Er waren natuurlijk wel meer auto's die in die reglementen pasten dan in de RX Cup;
    Maar inderdaad, als iedereen komt, is er een A- en B-finale in Belgie. Hopelijk breekt de klasse toch nog door, want het kan wel degelijk een mooie klasse worden.
    zolang je met een aantal verschillende merken, met achterwielaangedreven wagens, niet tot een vlotte 250 pk en meer kan komen, wat volgens mij met de huidige reglementen in de RX cup moeilijk is voor iedereen,
    dan zal het blijven en is het een beetje behelpen, een beetje saai soms.
    Simpel omdat je deze pk's nodig hebt wil je met een achterwielaangedreven wagen echt spektakel brengen, en drive in het geheel brengen.

    Iedereen die een beetje ervaring heeft met een achterwiel aangedreven wagen in de rally(cross) sport weet dat. EN DIT is een groot verschil met div 1a en Div 2, buiten dan de punten die mivec al aanhaalde.

    Wat mijn respect niet minder maakt voor hen die erin investeren en erin blijven geloven. Maar dit is gewoon een feit.

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •