Pagina 382 van 947 EersteEerste ... 282332372380381382383384392432482882 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 3.811 t/m 3.820 van 9461

Discussie: rallycross freaks

  1. #3811
    Senior Member Mac's schermafbeelding
    Geregistreerd
    16 March 2007
    Berichten
    661

    Standaard

    [quote=Fullspeed;83853]sportieve groeten terug aan Michaël en wens hem succes

    bericht was " IN NAAM VAN MICHAËL DE KEERSMAECKER

  2. #3812
    Senior Member Mac's schermafbeelding
    Geregistreerd
    16 March 2007
    Berichten
    661

    Standaard

    PS...zolang Michaël erin geloofd,awel .....IK OOK !!!! en daar hebben
    die oogkleppen en gevechtskledij niets mee te maken....

    en ja : er bestaan betere piloten als MDK ( dit heeft me wel veel moeite gekost....maar het staat er toch op hé )

    dus veel succes aan de VAS,NATIONAAL en ERC piloten

  3. #3813
    Senior Member vts'ke's schermafbeelding
    Geregistreerd
    17 March 2007
    Berichten
    567

    Standaard Mac &mdk

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mac Bekijk bericht
    PS...zolang Michaël erin geloofd,awel .....IK OOK !!!! en daar hebben
    die oogkleppen en gevechtskledij niets mee te maken....

    en ja : er bestaan betere piloten als MDK ( dit heeft me wel veel moeite gekost....maar het staat er toch op hé )

    dus veel succes aan de VAS,NATIONAAL en ERC piloten
    In andere sporten zijn er toch oook de harde fans dus de mac doet toch niks verkeerd

  4. #3814
    Senior Member vts'ke's schermafbeelding
    Geregistreerd
    17 March 2007
    Berichten
    567

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door youp Bekijk bericht
    Volgens bepaalde bronnen zou die Citroën slechts 150 pk hebben, wat toch nogal wat minder is dan MDK (en alle anderen ...) Ik weet het ook nie ...

    En als die starre achteras zorgt voor het verschil in de start, dan lijkt mij dat toch ook geen slechte oplossing want rallycross is 80% start. Enkel danzij de jokerlap kunt ge nog wat goedmaken.

    Success aan onze jongens van 't weekend (en dan bedoel ik ze allemaal, zowel in België als in Zweden)
    dacht dat een standaard 2.0 l motor van PSA CiTOEN & PEUGEOT 180PK had openbare weg versie

  5. #3815
    Senior Member Mac's schermafbeelding
    Geregistreerd
    16 March 2007
    Berichten
    661

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vts'ke Bekijk bericht
    In andere sporten zijn er toch oook de harde fans dus de mac doet toch niks verkeerd
    Bedankt vts'ke

  6. #3816
    Senior Member vts'ke's schermafbeelding
    Geregistreerd
    17 March 2007
    Berichten
    567

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mac Bekijk bericht
    Bedankt vts'ke

    Graag gedaan Mac zeg as gij mee naar zweden zou gaan laat dan da kodakske van u maar goed klikken en bezorg ons maar mooie prentjes Je weet wel welke ik bedoel he ik zal zondag zeker in Maasmechelen zijn

  7. #3817
    Senior Member Mac's schermafbeelding
    Geregistreerd
    16 March 2007
    Berichten
    661

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vts'ke Bekijk bericht
    Graag gedaan Mac zeg as gij mee naar zweden zou gaan laat dan da kodakske van u maar goed klikken en bezorg ons maar mooie prentjes Je weet wel welke ik bedoel he ik zal zondag zeker in Maasmechelen zijn
    Sorry vts'ke......niet naar Zweden.....ook niet naar Maasmechelen.....morgenvroeg vertrekken we met G&A naar de FIA GT in Oschersleben.....zolang ik maar in de dampen sta van verbrand rubber en benzine-geuren....maar ze houden me wel op de hoogte van zowel Zweden als MM

  8. #3818
    Member pats rallycross's schermafbeelding
    Geregistreerd
    22 April 2007
    Berichten
    66

    Standaard pk hahaha

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door youp Bekijk bericht
    Volgens bepaalde bronnen zou die Citroën slechts 150 pk hebben, wat toch nogal wat minder is dan MDK (en alle anderen ...) Ik weet het ook nie ...

    En als die starre achteras zorgt voor het verschil in de start, dan lijkt mij dat toch ook geen slechte oplossing want rallycross is 80% start. Enkel danzij de jokerlap kunt ge nog wat goedmaken.

    Success aan onze jongens van 't weekend (en dan bedoel ik ze allemaal, zowel in België als in Zweden)
    heb de zweed in oostenrijk gesproken en die heeft wel echt veel koppel en pk en een pak meer dan de mdk

  9. #3819
    Member
    Geregistreerd
    22 July 2007
    Berichten
    39

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door youp Bekijk bericht
    Schoonbroek, ligt dat in belgië ??
    in de buurt van temse ligt een dorpje dat buitenland noemt hij zal dat bedoelen denk . mdk heeft met zijn voortrekkers wel laten zien dat hij kan rijden maar is toch een heel verschil met een achtertrekker,geef hem en g&a nog even de tijd om te leren dan zien we wel hé. succes iedereen int noorden en wij wat plezier vant vas en int.hopelijk deze race eens zonder probs voor men broerke.

  10. #3820
    Senior Member vts'ke's schermafbeelding
    Geregistreerd
    17 March 2007
    Berichten
    567

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mac Bekijk bericht
    Sorry vts'ke......niet naar Zweden.....ook niet naar Maasmechelen.....morgenvroeg vertrekken we met G&A naar de FIA GT in Oschersleben.....zolang ik maar in de dampen sta van verbrand rubber en benzine-geuren....maar ze houden me wel op de hoogte van zowel Zweden als MM
    Gelukzak

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •