Pagina 387 van 947 EersteEerste ... 287337377385386387388389397437487887 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 3.861 t/m 3.870 van 9461

Discussie: rallycross freaks

  1. #3861
    Member
    Geregistreerd
    7 May 2007
    Berichten
    42

    Standaard

    ben ik de enigste die er vandaag niks aan vond?

    veel te veel mannen met stukken en te weinig spannende duels maakten dit tot een van de saaiste rallycross zondagen die ik heb gedaan in de laatste 5 jaar.

    Coox wint zonder tegenstand
    Maris wint zonder tegenstand
    Vingerhoets kreeg ook veel minder tegenwerk van Cockelaere dan anders.

    de verschillen op de baan waren super groot bij tijden, soms had ik het gevoel dat ik een endurance race aant kijken was. Ja de Joker is nog altijd de grootste schuldige, dit is niet iets wat je de plioten kunt verwijten.

    Enig leuk moment naar mijn mening was de prestatie van Vanlingen in de finales, was wel knap om te zien. Coox moest nog niet eens voluit gaan in de finales. Als Geenen op pole start wten we ook dat de competitie niet denderend was he...

    Volgende week beter dan maar hoop ik want dit was een teleurstelling voor de fan van close racing!

    groeten

  2. #3862
    Junior Member
    Geregistreerd
    9 January 2008
    Locatie
    Grobbendonk
    Berichten
    9

    Standaard

    Dan had je zaterdag beter naar de VAS-wedstrijd gaan kijken. Spannende duels, close racing en geen jokerlap...

  3. #3863
    Aircooled boxerpower
    Geregistreerd
    29 July 2007
    Locatie
    Arendonk
    Berichten
    41

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MrRallycross Bekijk bericht
    ben ik de enigste die er vandaag niks aan vond?...
    Klopt, voor de eerste plaatsen is er niet gevochten, maar voor de volgende plaatsen wel. En daar werd het op sommige keren wel ferm gevochten.

    Groeten

  4. #3864
    Member
    Geregistreerd
    26 June 2008
    Berichten
    86

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fullspeed Bekijk bericht
    Hopelijks geeft die nieuwe motor meer mogelijkheden, want als we eerlijk zijn was er zo goed als geen tegenstand in Portugal, Frankrijk en Hongarije.

    Ik heb sterk mijn twijfels of het in Zweden goed komt, ook al wordt er gesproken over het technische circuit dat MDK nog beter zou moeten liggen dan Noorwegen. Vergeet niet dat Loov nog nooit gereden had in Oostenrijk en het daar inderdaad niet ging om pktjes maar om de piloot.

    als Belg zie ik MDK echt niet graag rijden met die RWD, sorry
    Goed gedaan van Michaël en Sterkens daar in Zweden! Toch nog een mooie 2e en 3e plek daar.

    Al zit die crash tussen Habjorg en Zoll er wel voor een groot aandeel tussen in de finales. Mister Loove en Habjorg waren duidelijk beter gedurende het weekend, maar het moet nog altijd gereden worden. Die Zoll heeft het mooi verknoeit in het voordeel van onze belgen.

    Nu op naar europees in eigen land !!
    Laatst gewijzigd door Fullspeed; 7 July 2008 om 09:03

  5. #3865
    Senior Member RegTimRallyteam's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 April 2007
    Locatie
    Bree
    Berichten
    195

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MrRallycross Bekijk bericht
    ben ik de enigste die er vandaag niks aan vond?

    veel te veel mannen met stukken en te weinig spannende duels maakten dit tot een van de saaiste rallycross zondagen die ik heb gedaan in de laatste 5 jaar.

    Coox wint zonder tegenstand
    Maris wint zonder tegenstand
    Vingerhoets kreeg ook veel minder tegenwerk van Cockelaere dan anders.

    de verschillen op de baan waren super groot bij tijden, soms had ik het gevoel dat ik een endurance race aant kijken was. Ja de Joker is nog altijd de grootste schuldige, dit is niet iets wat je de plioten kunt verwijten.

    Enig leuk moment naar mijn mening was de prestatie van Vanlingen in de finales, was wel knap om te zien. Coox moest nog niet eens voluit gaan in de finales. Als Geenen op pole start wten we ook dat de competitie niet denderend was he...

    Volgende week beter dan maar hoop ik want dit was een teleurstelling voor de fan van close racing!

    groeten
    De Pole was voor Jochen Coox, maar aangezien dat degene die op pole staat mag kiezen waar hij start, heeft Jochen voor een andere startplek gekozen omdat eerder die dag op dat stuk olie of dergelijke had gelekt.

  6. #3866
    Member
    Geregistreerd
    26 June 2008
    Berichten
    86

    Standaard Van Mechelen en Kuypers

    Van Mechelen en Kuypers bakten der toch ook nie veel van afgelopen weekend Ik heb dit weekend opgevangen dat Patrick 2e deel europees volledig doet. Goed nieuws

    Wat een foute boel voor Kuypers eigenlijk al gans dit seizoen! Zeer agressesief rijden maar hij komt er nergens nog aan te pas, niet nationaal en zeker niet Europees. Kuypers overweegde eind vorig jaar al om te stoppen en dat zal nu niet anders zijn

    Eeuh proficiat aan Edwin Geraert en Tom Geenen dan maar !!

  7. #3867
    Member
    Geregistreerd
    26 June 2008
    Berichten
    86

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door julles Bekijk bericht
    ook nog vermelden dat mdk op de tweede rij stond en in de start er mooi tussen zat,dus start al veeeeeel beter
    het is heel simpel:

    had MDK beter geweest in Zweden dan Loov en Habjorg dan stond hij op pole positie (1e rij) in de A-finale!
    En daar stond hij niet,

    Je moet je daar niet druk om maken, dat zijn gewoon de feiten.

  8. #3868
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 March 2007
    Locatie
    Uden
    Berichten
    192

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fullspeed Bekijk bericht
    Kuypers overweegde eind vorig jaar al om te stoppen en dat zal nu niet anders zijn
    Het zal elke regelmatige toeschouwer wel duidelijk zijn dat de auto die hij nu heeft niet goed genoeg is. In mijn optiek zelfs slechter dan de 'oude' die hij aan Lindefjell heeft verkocht.

    Inmiddels staat er een nieuwe Jernberg-body in de schuur en die zal voor volgend jaar zijn. Dus stoppen, nee. Maar juist proberen sterker terug te komen.

    Ik erger me overigens meer dan mateloos aan sommige commentaren op dit forum! Er is niks op tegen een favoriet te hebben en daar achter te staan. Er is wel wat op tegen een concurrent van die favoriet af te kraken en die liever te zien verdwijnen. Prachtig dat Coox (of wie dan ook) wint, maar dan voor mij toch liever na een heftige strijd i.pv. na een one-men-show.

    Groetjes,
    Jan

    Rallycross is géén ouwe-wijven sport

  9. #3869
    Junior Member
    Geregistreerd
    27 July 2007
    Locatie
    utrecht
    Berichten
    26

    Standaard

    Ik ben al blij dat er ook eens in positieve zin over de VAS wedstrijd wordt gesproken. Met in totaal 82 piloten aan de start was elke klasse goed vertegenwoordigd, klasse B telde zelfs 40 piloten. Er moest dus wel gestreden worden voor een finaleplaats. En als je dan kijkt welke wagens er in de A-finale zaten, zijn er toch enkele bij die in Divisie 3 geen gek figuur zouden slaan (al zeg ik niet dat ze voor de eerste plaats zullen kunnen strijden). In ieder geval, ik heb wel mooie crossen gezien van 't weekend en vind daarbij de prestatie van Geeraerts inderdaad het vermelden waard. Ook Vanlingen die via C en B finale in de A naar een 4e plaats rijdt is wel knap. Tot de volgende keer ... maar niet in VW.

  10. #3870
    Member number108's schermafbeelding
    Geregistreerd
    18 May 2007
    Berichten
    69

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door www.dcdesign.tk Bekijk bericht
    Ook Sterkens heeft met een 3e plaats (komende uit de B-finale) niet slecht gereden. Weet er iemand waarom Mertens niet in de B-Finale mocht starten? Op de startgrid van ERC24 staat hij niet vermeld, terwijl hij toch 2 tijden verwezenlijkt heeft (nl een 9e en een 10e)...
    mertens is wel gestart in de b finale

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •